Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2016

Συνάντηση Μπίρου με τον Γ.Γ. του υπουργείου Υποδομών για τον οδικό άξονα Πτολεμαΐδα – Φλώρινα

Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών κ. Γιώργο Δέδε πραγματοποίησε ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Φλώρινας κ. Στέφανος Μπίρος την Τρίτη 29 Μαρτίου στα γραφεία της «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» στη Θεσσαλονίκη.

Στη συνάντηση παραβρέθηκαν επίσης ο πρόεδρος, ο τεχνικός διευθυντής καθώς και στελέχη της «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.».

Κύριο θέμα συζήτησης αποτέλεσε η μελέτη και η χρηματοδότηση για τη βελτίωση της Εθνικής Οδού Κοζάνης – Πτολεμαΐδας – Φλώρινας (τμήμα Πτολεμαΐδα – Φλώρινα). Συνολικά το έργο αφορά δύο υποέργα:
1) Μελέτη και κατασκευή νέας χάραξης για την παράκαμψη των ορυχείων της Βεύης
2) Βελτίωση υφιστάμενης Εθνικής Οδού Πτολεμαΐδας – Φλώρινας

Η συζήτηση πραγματοποιήθηκε σε πολύ καλό κλίμα. Οι διαδικασίες για την εκπόνηση της μελέτης του έργου έχουν ήδη ξεκινήσει ενώ ο κ. Δέδες μετέφερε τη θετική άποψη του Υπουργού καθώς και τη διαβεβαίωση ότι υπάρχουν οι δυνατότητες χρηματοδότησης του έργου από το Υπουργείο.

4 σχόλια:

  1. Πιστεύω ότι μία διευκρίνηση εκ μέρους του κ. Μπίρου είναι απαραίτητη.
    Μιλάμε για κατασκευή τετράιχνου με διαχωριστικό κάθετου άξονα Φλώρινας -Πτολεμαίδας ή μόνο για βελτίωση του υπάρχοντος δρόμου;
    Εάν δεν πρόκειται για κάθετο άξονα προδιαγραφών Εγνατίας Οδού τότε μετά λύπης μου δηλώνω ότι θα γίνουν μπαλώματα και η Φλώρινα πάλι θα υπολείπεται των υπολοίπων 3 νομών της περιφέρειας δυστυχώς με τη δική μας υπογραφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ας ανοίξει πρώτα το τμήμα προς τα σύνορα και μετά βλέπουμε. Για δύο λακκούβες έκλεισε τον νέο δρόμο για την Βευη και τον έδωσε σε κυκλοφορία ένα χρόνο μετά. Άρα κ. Μπιρο σε 20 χρόνια μπορεί και να γίνει ο κάθετος Φλώρινας Κοζάνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ότι αφορά το κομμάτι Φλώρινα-Πτολεμαϊδα προσωπικά θεωρώ ότι θα πρέπει ΑΜΕΣΑ(αν ξεκινήσει πράγματι κάποιο έργο και δεν μείνει στα χαρτιά...) να υπάρξει κάποια πρόβλεψη για το τμήμα από την διασταύρωση της Βεύης στα φανάρια έως την αριστερή στροφή που αρχίζει ο καινούργιος δρόμος για Φλώρινα και Νίκη. Το κομμάτι αυτό αν και είναι περίπου 1 χιλιόμετρο είναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ. Περιλαμβάνει μία απαράδεκτα κλειστή στροφή με μηδενική ορατότητα και ένα ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΣΤΕΝΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ για κάποιο λόγο! Και φυσικά και η ίδια η διασταύρωση είναι επικίνδυνη καθώς οχήματα μπορεί να συναντηθούν από 4 κατευθύνσεις!

    Άλλο κομμάτι που χρήζει άμεσης βελτίωσης-παράκαμψης είναι από την διασταύρωση αυτή της Βεύης(κατεύθυνση προς Πτολεμαϊδα) έως τον κόμβο που είναι η έξοδος για Αμύνταιο(στο χωριό Σωτήρας). Ο δρόμος αυτός λοιπόν είναι(όπως ξεκινά κανείς απ'την διασταύρωση) ανηφορικός στην αρχή, για να ακολουθήσει έπειτα μια κατηφόρα για... γερά νεύρα αφού είναι απότομη και συνδυάζεται με μία κλειστή δεξιά στροφή και με ένα απαράδεκτο, ανώμαλο οδόστρωμα που υπερυψώνεται απότομα με αποτέλεσμα να ''χοροπηδάει'' το αυτοκίνητο με κίνδυνο να χάσεις τον έλεγχο. Ακόμη και όταν τελειώνει η στροφή και ο δρόμος γίνεται ευθεία πλησιάζοντας προς τον κόμβο, υπάρχουν άλλα δύο σημεία που υπερυψώνονται απότομα και ξαφνικά σε σχέση με το υπόλοιπο οδόστρωμα.

    Λοιπόν αυτά είναι πράγματα γνωστά θέλω να πιστεύω αλλά κανείς δεν κάνει κάτι. Δεν φτάνει που δεν διαθέτουμε κάθετο στην Εγνατία, το υπάρχον οδόστρωμα είναι σε απαράδεκτη κατάσταση ιδίως στα τμήματα που προανέφερα. Δεν ξέρω ποιος είναι υπεύθυνος αλλά παρακαλώ σε μία πρώτη φάση να διορθωθούν άμεσα αυτά γιατί είναι θέμα ασφαλείας και σίγουρα θα υπάρξει ατύχημα αργά ή γρήγορα πέρα απ'το ότι είναι και κατάντια για το νομό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φυσικό αέριο ρεεεεεεεε και αφήστε τα άχρηστα λόγια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.