Πρὸς
1)τὸν Ἐντιμότατον κ. Κωστῆν Χατζηδάκην, Ὑπουργὸν Ἀνάπτυξης καὶ Ἀνταγωνιστικότητας
2) τὴν Ἐρίτιμον κ. Ὄλγαν Κεφαλογιάννη, Ὑπουργὸν Τουρισμοῦ
3) τὴν Ἐπιτροπὴν Ἐποπτείας καὶ Ἐλέγχου Παιγνίων (Ε.Ε.Ε.Π.)
4) τὰς τοπικὰς Περιφερειακὰς καὶ Δημοτικὰς Ἀρχὰς
Ἐντιμότατε Κύριε Ὑπουργέ, Ἐρίτιμος Κυρία Ὑπουργός, Ἐντιμότατοι Κύριοι,
Μετὰ μεγάλης λύπης καὶ ἐντόνου ἀνησυχίας πληροφορούμεθα ἐκ τῶν μέσων ἐνημερώσεως ὅτι ἡ ἁρμόδιος Ἐπιτροπὴ Ἐποπτείας καὶ Ἐλέγχου Παιγνίων (Ε.Ε.Ε.Π.) τῆς Ἑλληνικῆς Πολιτείας, διὰ τῆς ὑπ᾽ ἀριθμ. πρωτ. 104/6Β/09-05-2014 Ἀποφάσεώς της (Α.Δ.Α.:ΒΙΙΨΙΜΛ-ΨΙ4), ἐγκρίνει τελικῶς τὴν «Παραχώρηση ἄδειας γιὰ ἵδρυση, λειτουργία καὶ ἐκμετάλλευση Καζίνο στὴν περιοχὴ τῆς Φλώρινας».
Πρόκειται, ἀληθῶς, περὶ μιᾶς ἀποφάσεως ἡ ὁποία συνιστᾷ θανατηφόρον πλῆγμα διὰ τὴν τοπικὴν κοινωνίαν καὶ τὴν περιοχήν μας, μάλιστα δὲ εἰς μίαν περίοδον βαθυτάτης οἰκονομικῆς, πνευματικῆς καὶ ἠθικῆς κρίσεως διὰ τὴν Ἑλλάδα.
Ἐν μέσῳ ταύτης τῆς κρίσεως δοκιμάζεται ποικιλοτρόπως ἡ Δυτικὴ Μακεδονία καὶ ἡ Μητροπολιτικὴ ἡμῶν Περιφέρεια. Ἀνεργία, φτώχεια, ἀνέχεια, ἀναστολὴ λειτουργίας καταστημάτων καὶ ἐπιχειρήσεων, ἀπόγνωσις, εἶναι λέξεις, αἱ ὁποῖαι δύνανται νὰ περιγράψουν ἐπακριβῶς τὴν σημερινὴν ἐπικρατοῦσαν κατάστασιν εἰς τὴν Δυτικὴν Μακεδονίαν καὶ εἰδικώτερον εἰς τὴν Φλώριναν.
Θεωροῦμεν σκόπιμον εἰς τὸ σημεῖον αὐτὸ νὰ ὑπενθυμίσωμεν τὰ στοιχεῖα τῆς
Eurostat γιὰ τὸ 2012, συμφώνως πρὸς τὰ ὁποῖα ἐπὶ συνόλου 270 περιφερειῶν τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως, ἡ Δυτικὴ Μακεδονία κατατάσσεται πρώτη εἰς τὴν ἀνεργίαν τῶν νέων 15-24 ἐτῶν μὲ ποσοστὸ 72,5% (!!), πρώτη καὶ εἰς τὴν ἀνεργίαν τῶν γυναικῶν μὲ ποσοστὸν 36,8% καὶ, ἐν τέλει, πέμπτη εἰς τὴν ἐν συνόλῳ ἀνεργίαν μὲ ποσοστὸ 29,9%!!
Ἐπὶ πλέον, καὶ συμφώνως πρὸς τὰ στοιχεῖα τῆς Ἑλληνικῆς Στατιστικῆς Ἀρχῆς (ΕΛΣΤΑΤ) διὰ τὸν Ἰούλιον τοῦ 2013, τὴν πρώτην θέσιν εἰς τὴν ἐν συνόλῳ ἀνεργίαν πανελληνίως κατέχει ἡ Ἀποκεντρωμένη Διοίκησις Ἠπείρου-Δυτικῆς Μακεδονίας μὲ ποσοστὸν 30,5%, ἔναντι ποσοστοῦ 29,8% τὸν Ἰούνιον τοῦ 2013 καὶ 26,5% τὸν Ἰούλιον τοῦ 2012, ἐνῷ τὸν Ὀκτώβριον τοῦ 2013 τὸ ποσοστὸν ἐκυμάνθη εἰς τὰ ἐπίπεδα τοῦ 29,7%.
Ὁμολογουμένως θλιβεραὶ ἐπιδόσεις, δυσοίωνα ποσοστά καὶ μία ζοφερὰ πραγματικότης, ἡ ὁποία προεκάλεσεν ἀπελπισίαν, καταρράκωσιν τῆς ἀνθρωπίνης ἀξιοπρεπείας, αὔξησιν τῆς ἐγκληματικότητος καὶ τῶν αὐτοκτονιῶν εἰς ἅπασαν τἠν Ἑλληνικὴν ἐπικράτειαν.
Ἐν τούτοις, καὶ παρὰ τὴν οἰκτρὰν αὐτὴν κατάστασιν, ἡ Ἑλληνικὴ Πολιτεία ὡς μέτρον ἀναπτύξεως τῆς περιοχῆς μας, στηρίξεως τῆς τοπικῆς κοινωνίας καὶ ἀνορθώσεως τῆς τοπικῆς οἰκονομίας υἱοθετεῖ τὴν ἵδρυσιν καὶ λειτουργίαν καζίνου. Πῶς εἶναι τοῦτο δυνατόν;
Ἀληθῶς ἀποροῦμεν καὶ ἐξιστάμεθα, πῶς δύναται νὰ συνδυασθῇ ἡ ἀνάπτυξις ἑνὸς ὑποβαθμισμένου τόπου μὲ τὴν λειτουργίαν καζίνου εἰς αὐτὸν τὸν ἴδιον τόπον, ὅταν εἶναι τοῖς πᾶσιν γνωστὸν ὅτι ὅπου λειτουργοῦν καζίνα κλείουν σπίτια, οἰκογένειαι καταστρέφονται, αὐξάνεται ἡ ἐγκληματικότης, πολλαπλασιάζονται τὰ διαζύγια καὶ αἱ αὐτοκτονίαι, ἐνῷ μεγεθύνονται ἡ φτώχεια καὶ ἡ ἀπελπισία;
Διὰ τοῦτο ἀπευθυνόμεθα πρὸς Ἐσᾶς, ὅπως καὶ πρὸς ἅπαντας τοὺς ἁρμοδίους, καὶ ζητοῦμεν νὰ προβῆτε εἰς ἐπανεξέτασιν τῆς ληφθείσης ἀποφάσεως καὶ νὰ μὴν ἐπιτρέψητε τὴν καταστροφὴν μιᾶς ἀκριτικῆς παραμεθορίου περιοχῆς τῆς Πατρίδος μας, ἡ ὁποία στενάζει καθημερινῶς ὑπὸ τὸ βάρος τῆς παρατεταμένης κρίσεως τῶν τελευταίων ἐτῶν.
Τί, ἀληθῶς, πιστεύετε ὅτι ἔχει μεγαλυτέρα σημασίαν διὰ τὴν Φλώριναν: ἡ λειτουργία ἑνὸς καζίνου ἤ, τοὐναντίον, ἡ ἵδρυσις ἑνὸς σχολείου, ἡ ἀνανέωσις τοῦ ἐξοπλισμοῦ τοῦ Γενικοῦ Νοσοκομείου της καὶ ἡ ἐνίσχυσίς του εἰς προσωπικόν, ὡς καὶ ἡ διατήρησις τοῦ δημοσίου χαρακτῆρος τῶν ὑφισταμένων ἠλεκτροπαραγωγῶν μονάδων τῆς ΔΕΗ καὶ ἡ ἀπρόσκοπτος συνέχισις τῆς λειτουργίας των;
Σᾶς διαβεβαιοῦμεν, ὅτι ἡ Φλώρινα δὲν ἔχει ἀνάγκην τυχερῶν παιγνίων καὶ ψευδῶν ὑποσχέσεων περὶ δῆθεν εὐκόλου καὶ μεγάλου κέρδους, αἱ ὁποῖαι θὰ ὁδηγήσουν εἰς περαιτέρω οἰκονομικὴν ἀφαίμαξιν καὶ καταστροφὴν καὶ θὰ βυθίσουν εἰς μεγαλυτέραν ἀπόγνωσιν τοὺς κατοίκους καὶ τὴν περιοχὴν ὁλόκληρον.
Ἡ Φλώρινα, ἀντιθέτως, ὅπως καὶ ἅπασα ἡ Δυτικὴ Μακεδονία, ἔχει κατεπείγουσαν ἀνάγκην ὑγιῶν ἀναπτυξιακῶν μέτρων καὶ ἐπενδύσεων, αἱ ὁποῖαι θὰ ἐξασφαλίσουν σταθερὰν καὶ σίγουρον ἐργασίαν καὶ ἀξιοπρεπῆ διαβίωσιν διὰ τὸν πληθυσμόν της.
Ἀπαιτοῦμεν ὁ παραγόμενος εἰς τὴν περιοχήν μας πλοῦτος νὰ ἐπανεπενδύηται διὰ τὴν δημιουργίαν ἔργων πνοῆς καὶ ἀναπτύξεως καὶ νὰ μὴν καταλήγῃ εἰς τὰς χεῖρας τῶν ἐπιχειρηματιῶν τοῦ τζόγου καὶ τῶν πωλητῶν πλαστῶν ἐλπίδων καὶ αἱματοβαμμένων ὀνείρων.
Ἀναμένομεν τὴν ἀπάντησίν Σας καὶ δηλοῦμεν ὅτι δὲν θὰ ὑποστείλωμεν τὴν σημαίαν καὶ τὰ λάβαρα τοῦ ἀγῶνος, προκειμένου νὰ διασφαλίσωμεν τὸ δίκαιον καὶ τὸ καλῶς ἐννοούμενον συμφέρον τοῦ βασανιζομένου καὶ πληττομένου ὑπὸ τῆς κρίσεως ποιμνίου μας.
Μετὰ τιμῆς
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
† Ὁ Φλωρίνης, Πρεσπῶν & Ἑορδαίας
ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ
Ἐντιμότατε Κύριε Ὑπουργέ, Ἐρίτιμος Κυρία Ὑπουργός, Ἐντιμότατοι Κύριοι,
Μετὰ μεγάλης λύπης καὶ ἐντόνου ἀνησυχίας πληροφορούμεθα ἐκ τῶν μέσων ἐνημερώσεως ὅτι ἡ ἁρμόδιος Ἐπιτροπὴ Ἐποπτείας καὶ Ἐλέγχου Παιγνίων (Ε.Ε.Ε.Π.) τῆς Ἑλληνικῆς Πολιτείας, διὰ τῆς ὑπ᾽ ἀριθμ. πρωτ. 104/6Β/09-05-2014 Ἀποφάσεώς της (Α.Δ.Α.:ΒΙΙΨΙΜΛ-ΨΙ4), ἐγκρίνει τελικῶς τὴν «Παραχώρηση ἄδειας γιὰ ἵδρυση, λειτουργία καὶ ἐκμετάλλευση Καζίνο στὴν περιοχὴ τῆς Φλώρινας».
Πρόκειται, ἀληθῶς, περὶ μιᾶς ἀποφάσεως ἡ ὁποία συνιστᾷ θανατηφόρον πλῆγμα διὰ τὴν τοπικὴν κοινωνίαν καὶ τὴν περιοχήν μας, μάλιστα δὲ εἰς μίαν περίοδον βαθυτάτης οἰκονομικῆς, πνευματικῆς καὶ ἠθικῆς κρίσεως διὰ τὴν Ἑλλάδα.
Ἐν μέσῳ ταύτης τῆς κρίσεως δοκιμάζεται ποικιλοτρόπως ἡ Δυτικὴ Μακεδονία καὶ ἡ Μητροπολιτικὴ ἡμῶν Περιφέρεια. Ἀνεργία, φτώχεια, ἀνέχεια, ἀναστολὴ λειτουργίας καταστημάτων καὶ ἐπιχειρήσεων, ἀπόγνωσις, εἶναι λέξεις, αἱ ὁποῖαι δύνανται νὰ περιγράψουν ἐπακριβῶς τὴν σημερινὴν ἐπικρατοῦσαν κατάστασιν εἰς τὴν Δυτικὴν Μακεδονίαν καὶ εἰδικώτερον εἰς τὴν Φλώριναν.
Θεωροῦμεν σκόπιμον εἰς τὸ σημεῖον αὐτὸ νὰ ὑπενθυμίσωμεν τὰ στοιχεῖα τῆς
Eurostat γιὰ τὸ 2012, συμφώνως πρὸς τὰ ὁποῖα ἐπὶ συνόλου 270 περιφερειῶν τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως, ἡ Δυτικὴ Μακεδονία κατατάσσεται πρώτη εἰς τὴν ἀνεργίαν τῶν νέων 15-24 ἐτῶν μὲ ποσοστὸ 72,5% (!!), πρώτη καὶ εἰς τὴν ἀνεργίαν τῶν γυναικῶν μὲ ποσοστὸν 36,8% καὶ, ἐν τέλει, πέμπτη εἰς τὴν ἐν συνόλῳ ἀνεργίαν μὲ ποσοστὸ 29,9%!!
Ἐπὶ πλέον, καὶ συμφώνως πρὸς τὰ στοιχεῖα τῆς Ἑλληνικῆς Στατιστικῆς Ἀρχῆς (ΕΛΣΤΑΤ) διὰ τὸν Ἰούλιον τοῦ 2013, τὴν πρώτην θέσιν εἰς τὴν ἐν συνόλῳ ἀνεργίαν πανελληνίως κατέχει ἡ Ἀποκεντρωμένη Διοίκησις Ἠπείρου-Δυτικῆς Μακεδονίας μὲ ποσοστὸν 30,5%, ἔναντι ποσοστοῦ 29,8% τὸν Ἰούνιον τοῦ 2013 καὶ 26,5% τὸν Ἰούλιον τοῦ 2012, ἐνῷ τὸν Ὀκτώβριον τοῦ 2013 τὸ ποσοστὸν ἐκυμάνθη εἰς τὰ ἐπίπεδα τοῦ 29,7%.
Ὁμολογουμένως θλιβεραὶ ἐπιδόσεις, δυσοίωνα ποσοστά καὶ μία ζοφερὰ πραγματικότης, ἡ ὁποία προεκάλεσεν ἀπελπισίαν, καταρράκωσιν τῆς ἀνθρωπίνης ἀξιοπρεπείας, αὔξησιν τῆς ἐγκληματικότητος καὶ τῶν αὐτοκτονιῶν εἰς ἅπασαν τἠν Ἑλληνικὴν ἐπικράτειαν.
Ἐν τούτοις, καὶ παρὰ τὴν οἰκτρὰν αὐτὴν κατάστασιν, ἡ Ἑλληνικὴ Πολιτεία ὡς μέτρον ἀναπτύξεως τῆς περιοχῆς μας, στηρίξεως τῆς τοπικῆς κοινωνίας καὶ ἀνορθώσεως τῆς τοπικῆς οἰκονομίας υἱοθετεῖ τὴν ἵδρυσιν καὶ λειτουργίαν καζίνου. Πῶς εἶναι τοῦτο δυνατόν;
Ἀληθῶς ἀποροῦμεν καὶ ἐξιστάμεθα, πῶς δύναται νὰ συνδυασθῇ ἡ ἀνάπτυξις ἑνὸς ὑποβαθμισμένου τόπου μὲ τὴν λειτουργίαν καζίνου εἰς αὐτὸν τὸν ἴδιον τόπον, ὅταν εἶναι τοῖς πᾶσιν γνωστὸν ὅτι ὅπου λειτουργοῦν καζίνα κλείουν σπίτια, οἰκογένειαι καταστρέφονται, αὐξάνεται ἡ ἐγκληματικότης, πολλαπλασιάζονται τὰ διαζύγια καὶ αἱ αὐτοκτονίαι, ἐνῷ μεγεθύνονται ἡ φτώχεια καὶ ἡ ἀπελπισία;
Διὰ τοῦτο ἀπευθυνόμεθα πρὸς Ἐσᾶς, ὅπως καὶ πρὸς ἅπαντας τοὺς ἁρμοδίους, καὶ ζητοῦμεν νὰ προβῆτε εἰς ἐπανεξέτασιν τῆς ληφθείσης ἀποφάσεως καὶ νὰ μὴν ἐπιτρέψητε τὴν καταστροφὴν μιᾶς ἀκριτικῆς παραμεθορίου περιοχῆς τῆς Πατρίδος μας, ἡ ὁποία στενάζει καθημερινῶς ὑπὸ τὸ βάρος τῆς παρατεταμένης κρίσεως τῶν τελευταίων ἐτῶν.
Τί, ἀληθῶς, πιστεύετε ὅτι ἔχει μεγαλυτέρα σημασίαν διὰ τὴν Φλώριναν: ἡ λειτουργία ἑνὸς καζίνου ἤ, τοὐναντίον, ἡ ἵδρυσις ἑνὸς σχολείου, ἡ ἀνανέωσις τοῦ ἐξοπλισμοῦ τοῦ Γενικοῦ Νοσοκομείου της καὶ ἡ ἐνίσχυσίς του εἰς προσωπικόν, ὡς καὶ ἡ διατήρησις τοῦ δημοσίου χαρακτῆρος τῶν ὑφισταμένων ἠλεκτροπαραγωγῶν μονάδων τῆς ΔΕΗ καὶ ἡ ἀπρόσκοπτος συνέχισις τῆς λειτουργίας των;
Σᾶς διαβεβαιοῦμεν, ὅτι ἡ Φλώρινα δὲν ἔχει ἀνάγκην τυχερῶν παιγνίων καὶ ψευδῶν ὑποσχέσεων περὶ δῆθεν εὐκόλου καὶ μεγάλου κέρδους, αἱ ὁποῖαι θὰ ὁδηγήσουν εἰς περαιτέρω οἰκονομικὴν ἀφαίμαξιν καὶ καταστροφὴν καὶ θὰ βυθίσουν εἰς μεγαλυτέραν ἀπόγνωσιν τοὺς κατοίκους καὶ τὴν περιοχὴν ὁλόκληρον.
Ἡ Φλώρινα, ἀντιθέτως, ὅπως καὶ ἅπασα ἡ Δυτικὴ Μακεδονία, ἔχει κατεπείγουσαν ἀνάγκην ὑγιῶν ἀναπτυξιακῶν μέτρων καὶ ἐπενδύσεων, αἱ ὁποῖαι θὰ ἐξασφαλίσουν σταθερὰν καὶ σίγουρον ἐργασίαν καὶ ἀξιοπρεπῆ διαβίωσιν διὰ τὸν πληθυσμόν της.
Ἀπαιτοῦμεν ὁ παραγόμενος εἰς τὴν περιοχήν μας πλοῦτος νὰ ἐπανεπενδύηται διὰ τὴν δημιουργίαν ἔργων πνοῆς καὶ ἀναπτύξεως καὶ νὰ μὴν καταλήγῃ εἰς τὰς χεῖρας τῶν ἐπιχειρηματιῶν τοῦ τζόγου καὶ τῶν πωλητῶν πλαστῶν ἐλπίδων καὶ αἱματοβαμμένων ὀνείρων.
Ἀναμένομεν τὴν ἀπάντησίν Σας καὶ δηλοῦμεν ὅτι δὲν θὰ ὑποστείλωμεν τὴν σημαίαν καὶ τὰ λάβαρα τοῦ ἀγῶνος, προκειμένου νὰ διασφαλίσωμεν τὸ δίκαιον καὶ τὸ καλῶς ἐννοούμενον συμφέρον τοῦ βασανιζομένου καὶ πληττομένου ὑπὸ τῆς κρίσεως ποιμνίου μας.
Μετὰ τιμῆς
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
† Ὁ Φλωρίνης, Πρεσπῶν & Ἑορδαίας
ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ
Παπά !!! Κάτσε ήσυχα με τις προσευχές σου !!! Το κλείσατε μια φόρα .. ΦΤΑΝΕΙ... Αυτοί που είναι να τζογάρουνε και να χάσουνε περιουσίες πάνε και στο Μοναστήρι πάρα δίπλα ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤόσες οικογένειες θα δουλέψουν εκεί .. τόσα μαγαζιά στην Φλώρινα με το κόσμο που θα έρθει.. άλλα τόσα ξενοδοχεία.. Άσε που θα γεμίσει και το παγκάρι της εκκλησιάς !!!!
ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΣ ΤΟΥ .
ΔιαγραφήΡΩΤΗΣΤΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ ΟΤΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΕΚΕΙ, ΣΤΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ,ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ. ΕΠΕΣΕ ΦΤΩΧΙΑ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΑΛΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΜΑΣ ΕΛΕΙΠΕ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΛΙΓΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΙΝΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΓΥΠΕΣ ΤΩΝ ΚΑΖΙΝΟ.
ΤΑ ΚΑΖΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΝ ΣΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΔΕΝ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΟΤΑΝ ΜΠΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΤΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΦΑΓΗΤΟ , ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΔΩΜΑΤΙΟ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΤΟΝ ΜΑΔΑΝΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ. ΑΡΑ Η ΦΛΩΡΙΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ
ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕ ΕΝΑ ΑΓΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΕΣΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΠΟΣΟΙ ΧΑΣΑΝΕ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΤΟΥ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ.
Ο ΠΑΠΑΣ ΑΥΤΟΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΤΑΙΖΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 200 ΑΤΟΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΦΩΝΑΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΛΑΛΕΙ ΑΠΛΑ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΝΑ ΤΑΙΖΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ.......ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ
Κράτα μικρό καλάθι. Αν τα πιστεύεις αυτά είσαι βαθιά νυχτωμένος.
ΔιαγραφήΛέει ο 10:31 μ.μ.
Διαγραφή"ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ"
Εγώ άκουσα ότι του δένουν μια σιδερένια μπάλα στο πόδι για σιγουριά....
"Ο ΠΑΠΑΣ ΑΥΤΟΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΤΑΙΖΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 200 ΑΤΟΜΑ"
(Συμπληρώνω) ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ.
Ποια χρήματα φορολογούμενων ρε μεγάλε; Ώρα είναι να πεις ότι τα κάνει και με επιχορήγηση. Ό,τι κάνει γίνεται από το υστέρημα ή το πλεόνασμα κάποιων που πάνε ακόμη και δίνουν στην εκκλησία για το κεράκι ή το φιλόπτωχο. Άν έχεις και μπορείς, δώσε και εσύ για αυτούς που δεν έχουν ΚΑΘΟΛΟΥ, τις δύσκολες μέρες που περνάμε. Αν δεν έχεις, πήγαινε και ένα πιάτο φαγητό πάλι θα έχεις. αλλά τις καραμέλες (με τα λεφτά των φορολογούμενων, δηλ ποιος δεν φορολογείται;), άφησέ τες και σε άλλη παραλία.
ΔιαγραφήΞέρεις ποιός δεν φορολογείται; Η Εκκλησία. http://tvxs.gr/news/ellada/ksenos-typos-giati-eksaireitai-i-ekklisia-apo-ta-bari
ΔιαγραφήΚαι γιατί να πάω καραμέλες σε άλλη παραλία;
Να σταματήσουν κάποιοι εξυπνάκηδες να πιπιλάνε την καραμέλλα περί "χρημάτων των φορολογουμένων" γιατί κακοποιούν την αλήθεια.
ΔιαγραφήΟ αείμνηστος π.Αυγουστίνος Καντιώτης, ο αισχρώς διαβληθείς απ τον εσμό των ψευτοπροοδευτικών και θολοκουλτουριαρέων, με τα περίφημα συσσίτια της Χριστιανικής Εστίας Κοζάνης έφθασε να ταίζει 8150 ψυχές ημερησίως ενώ ξεκίνησε με 100 πιάτα. Με τις συνεχείς του εκκλήσεις στους Κοζανίτες , κυρίως στους πλούσιους, και τα ηφαιστειώδη κηρύγματά του έφθασε σ αυτόν τον άθλο.
Όταν ήλθε στη Φλώρινα το 1967 ΑΠ ΤΟ ΜΗΔΕΝ, ΜΕ ΔΩΡΕΕΣ ΩΣ ΕΠΙ ΤΟ ΠΛΕΙΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΠ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑΝ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟ,, και με ελάχιστη κρατική ενίσχυση και χωρίς να υπάρχει Γενικό Φιλόπτωχο ταμείο δημιούργησε ένα τεράστιο φιλανθρωπικό έργο, μια βασιλειάδα, κατά τα πρότυπα της περίφημης βασιλειάδας του μεγάλου Βασιλείου που προκαλεί το γενικό θαυμασμό και την καθολική εκτίμηση, εννοείται των όσων δεν έχουν προκατάληψη και δε βλέπουν μέσα απ τις παραμορφωτικές διόπτρες του ψευτοπροοδευτισμού και της θολοκουλτούρας.
Οι διάφορες μητροπόλεις τρέφουν ορφανά, γηροκομούν γέροντες, στεγάζουν ανιάτως νοσούντες, αγοράζουν φάρμακα σε απόρους ασθενείς, πληρώνουν ενοίκια απόρων φοιτητών, στέλνουν καρδιοπαθείς στο εξωτερικό προκειμένου να υποβληθούν σε δύσκολες χειρουργικές επεμβάσεις κ.ο.κ.
Πού θα καταφύγουν αυτοί που δεν έχουν να πληρώσουν το ηλεκτρικό, το νοίκι και απειλούνται με έξωση, πολλές άγαμες μητέρες;
Στα κόμματα, στην Ακαδημία, στον Άρειο Πάγο, στην ΕΣΗΕΑ, στο πανεπιστήμιο, στο δικηγορικό σύλλογο, στις ποδοσφαιρικές ΠΑΕ ή στην Εκκλησία;
Ο π.Γερβάσιος Ραπτόπουλος, πνευματικό παιδί του π.Αυγουστίνου Καντιώτη, τιμηθείς απ την Ακαδημία Αθηνών, ο "άγιος των φυλακισμένων", όπως αποκαλείται, κατόρθωσε μέχρι τώρα να αποφυλακισθούν χιλιάδες φυλακισμένων και, το κυριότερο, να επανενταχθούν ομαλά και ενεργά στην κοινωνία.
Για το ίδρυμα ΚΙΒΩΤΟΣ έχουν γραφεί τόσα πολλά που μάλλον παρέλκει η αναπαραγωγή τους.
Επίσης υπάρχει έξω απ την Αθήνα μεγάλο ίδρυμα για σπαστικά παιδιά που ονομάζεται ΔΑΜΑΡΙΣ.
Γιατί απαξιώνουμε κατά τέτοιον τρόπο το έργο της Εκκλησίας;
http://www.aganargyroi.gr/index.php/2011-07-04-07-11-51/460--q-q-.html
ΔιαγραφήΟ μύθος της "αμύθητης" εκκλησιαστικής περιουσίας.
http://www.antibaro.gr/article/8756
ΔιαγραφήΑποκαλυπτικό δημοσίευμα που κονιορτοποιεί τους αντιεκκλησιαστικούς ισχυρισμούς αναφορικά με την εκκλησιαστική περιουσία.
+ΚΟΝΙΟΡΤΟΠΟΙΗCON+
ΔιαγραφήΑν κάνει έργο η Εκκλησία, και βοηθούν ανθρώπους, τότε το εκτιμώ.
ΔιαγραφήΑλλά, ας σταματήσουμε να τους πληρώνουμε ΟΛΟΙ μέσω της φορολογίας και ας αρχίσουν να πληρώνουν και εκείνοι φόρους. Να δούμε μετά πόσα θα τους περισσεύουν για όλα εκείνα που ισχυρίζεστε ορισμένοι ότι κάνει.
Και γιατί δεν δέχεστε εσείς οι ευσεβείς χριστιανοί να πληρώνετε από την τσέπη σας τους παπάδες σας και δέχεστε να τους φορτώνονται όλοι αδιακρίτως στη πλάτη τους, είτε πιστεύουν, είτε όχι;
Αν τους αγαπάτε τόσο πολύ, να τους ταϊζετε.
Μπας και αρχίσουν να μοιάζουν και λίγο στον Ιησού τους... Δεν θυμάμαι να διάβασα πουθενά ότι κυκλοφορούσε με Μερσεντες και κοσμήματα...
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Ο Κ.ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΣΗ ΖΕΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑΤΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΛΕΠΩ ΣΕ ΠΟΝΑΕΙ ΠΟΛΥ Ο ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ!!!!!!!!!!!!!!
ΔιαγραφήΕΧΕΙΣ 5 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙΣ
ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΩΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΕΙΤΕ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ!!!!!!!!!!!!
AYTOS O BOSKOPULOS DLD HDH EDOSE ADEIA LITOYRGIAS MIKROY OIKOY ANOXIS STIN FLORINA...GIATI NA MIN DOSEI GIA KAZINO...TOSA LEFTA THA MPAINOYN STO DIMOTIKO TAMIO...BL LOGARIASMOYS KAI TELI GIA NERA DIMOTIKA TELI...KLP
ΔιαγραφήMin ksexnas file mou(11:52) oti ola ta megala ksekinan apo mikra........!!!!!!
ΔιαγραφήΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ
ΔιαγραφήΣύμφωνα με ανακοίνωση του δημοτικού συμβουλίου στον Δήμο Φλώρινας στις 26 Απριλίου 2013 και ώρα 19.30 μμ ανάμεσα στα 31 θέματα ΔΟΘΗΚΕ ΑΔΕΙΑ λειτουργείας OIKOY ANOXHΣ ( ΜΠΟΥΡΔΈΛΟ ή πορνίου) στην περιοχή διοικητικής ευθύνης του Δήμαρχου Ιω'αννη Βοσκόπουλπου. Συγκεκριμένα στο υπ αριθμόν 14 θέμα με τίτλο " ορισμός μελών για την συγκρότηση επιτροπής αδειοδότησης οίκου ανοχής" με εισηγητή τον ΔΡ.Ιωάννη Μουντούση αναπληρωτή προϊστάμενου της διεύθυνσης τοπικής οικονομικής ανάπτυξης του Δήμου Φλώρινας.
Πού είναι το παράξενο; άνοιξε οίκος ανοχής άς ανοίξει και Καζίνο. Απορώ γιατί διαμαρτύρεστε Σεβασμιότατε....Για τον οίκο ανοχής υπο την Δημαρχεία του Γιάννη Βοσκόπουλου τότε τσιμουδιά δεν βγάλατε όπου γίνεται νόμιμο εμπόριο λευκής γυναικείας σαρκός...το ΚΑΖΙΝΟ τι σας ενοχλεί ;;;;
Πριν πείτε οτιδήποτε Μητροπολίτα μας θα έπρεπε να ρωτήσετε το ποίμνιο σας γιατί αλλιώς απηχείτε μόνο προσωπικές σας απόψεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιο ΄"ποίμνιο";΄Το εκκοσμικευμένο, διεφθαρμένο, άθεο και αντίχριστο;
ΔιαγραφήΑνάποδα. Το ποίμνιο ρωτάει το τσοπάνη για το τί να σκεφτεί. Αν μπορούσαν να σκεφτούν για τον εαυτό τους δεν θα δέχονταν να αποκαλούνται πρόβατα με τόσο χυδαίο και προσβλητικό τρόπο.
ΔιαγραφήΣτον 2:48 μ.μ
ΔιαγραφήΑπό πότε το "άθεος" συνάδει με το "διεφθαρμένος";
ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΟΠΑΠ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ!!! ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ Ο ΕΞΩ ΑΠΟ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΖΟΓΑΡΕΙ ΤΟ ΠΟΊΜΝΙΟ!!! ΝΑ ΦΡΑΓΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ 666 ΣΤΟ ΠΑΜΕ ΣΤΟΊΧΗΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 665 ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ 666,5!!! ΝΑ ΕΠΙΤΡΑΠΟΥΝ ΦΡΟΥΤΑΚΙΑ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΊΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΜΟΝΟ ΣΕ ΝΗΣΤΙΣΗΜΕΣ ΓΑΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΑΣΤΑΚΟΥΣ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαισ'τα αγαπειταί εν Χρειστό αδαιρφαί!
ΔιαγραφήΟ Σατανάς παραμωνέβοι! ΔΙΕΔΟΣΤΕ! ΚΣΗΠΝΕΙΣΤΑΙ!!
ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΕ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ, ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΧΑΣΙΣΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ;;; ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΙΓΟΥΡΗ.............
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό τα σχόλια που διαβάζω εδώ μέσα, μάλλον το έχουν το φυντανάκι τους πολλοί "ευσεβείς αμόλυντοι"...
ΔιαγραφήΝομίζω ότι από όλους παραπάνω περιγράφηκαν κάποιες αλήθειες και θα έλεγα ότι εν μέρει όλοι έχουν δίκιο.
ΔιαγραφήΔίκιο λοιπόν έχουν και αυτοί που φωνάζουν για δουλειά, γιατί όντως η επιχείρηση αυτή θα δημιουργήσει κάποιες θέσεις εργασίας, που αλυσιδωτά με τη σειρά τους θα συμβάλλουν στην ανατροφοδότηση της τοπικής οικονομίας.
Δίκιο έχουν και αυτοί που λένε ότι θα καταστραφεί πολύς κόσμος, γιατί είναι γεγονός ότι στο καζίνο δεν πάει κανείς για βγάλει μεροκάματο, αλλά για να θυσιάζει ένα μέρος από αυτό και αν δυστυχώς πέσει σε εξάρτηση, θα θυσιάζει όλο το μεροκάματο και ενδεχομένως περισσότερα.
Προφανώς δίκιο έχει και ο Μητροπολίτης που οφείλει να ανησυχεί για το ποίμνιο του, διότι εκτός των κοινωνικών επιπτώσεων που θα υπάρξουν μακροπρόθεσμα σε κάτι χιλιάδες οικογένεις, σίγουρα θα έχουμε και ηθικές παρεκτροπές.
Τελικά αν ισοζυγίσουμε τα + και τα – μάλλον θα έλεγα ότι είμαστε ελλειμματικοί, έχοντας βέβαια υπόψη και την εμπειρία άλλων περιοχών.
Θα πρέπει λοιπόν να δούμε λίγο νηφάλια και με ρεαλισμό το όλο θέμα και να μην παρασυρόμαστε σε λογικές πρόσκαιρου οφέλους σύμφωνα με τη σκέψη της δεύτερης παραγράφου, ώστε να μην επιτρέψουμε τη λειτουργία του καζίνου όχι από συντηρητισμό και πουριτανισμό, αλλά από ορθολογισμό, γιατί οι μόνοι κερδισμένοι είναι το κράτος και ο επιχειρηματίας.
Το μεν κράτος το οποίο θα εισπράττει προφανώς κάποιους φόρους από τη λειτουργία της επιχείρησης και φυσικά δεν θα αποζημιώνει όπως φημολογείται την οικογένεια ΤΟΤΗ με κάποια εκατομμύρια για διαφυγόντα κέρδη και από την άλλη η επιχείρηση οποία ως οικονομική οντότητα που θα λειτουργεί με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, θα καρπούται ένα μεγάλο μερίδιο από αυτό το τεράστιο κύκλο συναλλαγών που θα τζογάρεται.
Η επιχείρηση ΚΑΖΙΝΟ δεν είναι μια κοινωνική επιχείρηση που θα λειτουργήσει ανταποδοτικά και αναδιανεμητικά των κερδών της στην τοπική και εγχώρια οικονομία ώστε να θεωρήσουμε ότι το χρήμα θα επανεπενδυθεί και θα καταναλωθεί και θα αποταμιευθεί στην ίδια περιοχή που παράγεται, ώστε να επέλθει μακροοικονομική ισορροπία..
Λειτουργώντας η οικονομία της χώρας μας σε συνθήκες ανεξέλεγκτου και άκρατου νεοφιλελευθερισμού, δίνει πχ την ευκαιρία με την λειτουργία του καζίνου να δημιουργηθεί άλλη μία επιχείρηση στα ευνοϊκά πλαίσια του μεγάλου κεφαλαίου όπου κάποιοι ξεζουμίζοντας το λαό γίνονται αυτοί πάμπλουτοι.
Και σημειωτέον ένα λαό που έχει ξεζουμιστεί πολλές φορές λόγω της κρίσης και της υπάρχουσας αντιλαϊκής πολιτικής.
ΑΨΑΦΙΣ.
Φίλε ΑΨΑΦΙΣ, πιθανώς να υπάρξουν άνθρωποι που θα δεν θα βγάλουν περιουσίες από το καζίνο και αυτό είναι πολύ λογικό. Το καζίνο δεν είναι μια κοινωνική επιχείρηση, όπως πολύ σωστά είπες, αλλά δεν ωφείλει να είναι.
ΔιαγραφήΤο πρόβλημα δεν είναι το κακό ή το καλό που μπορεί να κάνει. Το πρόβλημα είναι το ότι ορισμένοι θεωρούν ότι έχουν δικαίωμα να λένε στους άλλους τί να κάνουν, ορίζουν τί είναι το καλό και το κακό.
Μπορεί να φαντασιώνεσαι σοσιαλιστικές ουτοπίες (χρησιμοποιώντας και τη φράση ότι η οικονομία μας λειτουργεί "σε συνθήκες ανεξέλεγκτου και άκρατου νεοφιλελευθερισμού") και δικαίωμά σου, αλλά κάποιοι από εμάς θέλουμε ελευθερία.
Πρέπει να ωριμάσουμε σαν κοινωνία και να καταλάβουμε πως όσο ελεύθεροι θέλουμε να είμαστε εμείς, τόσο ελεύθεροι θέλουν να είναι και οι άλλοι.
Επίσης, λειτουργούμε σε ακραίο σοσιαλισμό και όχι σε φιλελευθερισμό. Στον σοσιαλισμό συντηρείται το κράτος από πολλούς φόρους. Στις φιλελεύθερες οπτικές η φορολογία τείνει να μικραίνει.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΑΨΑΦΙ!
ΔιαγραφήΓια τον 11:39
ΔιαγραφήΑγαπητέ μου μάλλον έχεις μπερδέψει και το τι θες να πεις αλλά και λίγο τις βασικές οικονομικές έννοιες.
Σαφέστατα δεν αποτελεί πρόβλημα το καλό που μπορεί να κάνει ένα καζίνο, αλλά για μένα το πρόβλημα είναι το κακό που θα κάνει σε αντίθεση με σένα που λες ότι δεν σε ενοχλεί.
Προφανώς ότι δικαίωμα έχεις εσύ και εγώ να εκφράζουμε ανώνυμα την γνώμη μας, άλλο τόσο έχει δικαίωμα να εκφράζει ένας θεσμικό πρόσωπο και ιδιαίτερα ο εκκλησιαστικός άρχοντας.
Τώρα ως προς το τι είναι σοσιαλισμός και τι νεοφιλελευθερισμός σου είπα και πριν ότι αν δεν είσαι σε θέση να κάνεις μια μικρή επανάληψη σε αυτές τις έννοιες, τότε μην στεναχωρείσαι σε 1-2 μήνες το πολύ θα καταλάβεις για τα καλά την έννοια του άκρατου νεοφιλελευθερισμού, καθώς θα σου έρθει το εκκαθαριστικό.
Τότε θα καταλάβεις ότι δεν ζεις σε συνθήκες ελευθερίας, όπως πραγματικά επιθυμούμε όλοι μας, αλλά απόλυτης ομηρίας αυτών που μας εξουσιάζουν και αποφασίζουν να λειτουργούν με την υπάρχουσα πολιτική φορολογικής αφίμαξης, με αντιστρόφως προοδευτική κλίμακα.
Σε λίγο καιρό θα φτάσουν να φορολογούν και τις αναπνοές μας.
Τώρα αν η οικονομική σου κατάσταση είναι από την πλευρά των ευνοημένων τότε τζάμπα μιλάω, γιατί μόνο αν καταρρεύσει πχ η επιχείρηση σου θα καταλάβεις τι εννοώ.
Τέλος βρήκα και κάτι σε όσα λες να συμφωνήσω, ότι όντως στο σοσιαλισμό έχουμε πολλούς φόρους, όχι όμως φόρους με τη σημερινή ταξική διάρθρωση, αλλά φόρους που καταβάλλονται από αυτούς που έχουν φοροδοτική ικανότητα.
Επίσης όντως στις φιλελεύθερες ΟΠΤΙΚΕΣ η φορολογία τείνει να μικραίνει, για ποιους όμως ?, για αυτούς που διαθέτουν υψηλά εισοδήματα και να μεγαλώνει δυστυχώς στους φτωχούς και αδύναμους.
Για αυτούς λοιπόν αυτή η "οπτική" έχει εντίνει την καθημερινή τους βιοπάλη.
ΑΨΑΦΙΣ.
Αυτά είναι οι πρακτικές και όχι οι οπτικές του σημερινού συστήματος.
"Επίσης όντως στις φιλελεύθερες ΟΠΤΙΚΕΣ η φορολογία τείνει να μικραίνει, για ποιους όμως ?, για αυτούς που διαθέτουν υψηλά εισοδήματα και να μεγαλώνει δυστυχώς στους φτωχούς και αδύναμους."
ΔιαγραφήΔώσε και κανένα παράδειγμα. Μην περιμένεις να σε πιστέψουμε επειδή το λες.
Καλα κανει ο μητροπολίτης μας θα ειναι μεγάλη καταστροφή για την φλωρινα αυτο το καζίνο.Μακαρι κ.Θεοκλητε να μπορέσετε να το κλείσετε πάλι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να ξαναπάρει ο Τότης διαφυγόντα κέρδη, χωρίς έξοδα.
ΔιαγραφήΘα πληρώνεις εσύ την αποζημίωση στον Τόττη, φίλτατε;
Διαγραφήκοψε τις βλακειες
ΔιαγραφήΓια το καζίνο στα Μπίτολα γιατί ποτέ δεν διαμαρτυρήθηκε που πηγαίνει όλη η Φλώρινα και όχι μόνο ;;;; μήπως θέλει να στέλνει περισσότερο κόσμο εκεί για να τζογάρει; Τι παριστάνει ; τον συνήγορο υπεράσπισης συμφερόντων του γκράντ καζίνο στα μπίτολα;;; Αν δεν μπορεί να απαντήσει ο ίδιος άς μας απαντήσει εκείνος ο ρασοφόρος από το οφτσάρανι ...ο Μπαρδάκας Ιουστίνος....
Διαγραφή"Τι παριστάνει ; τον συνήγορο υπεράσπισης συμφερόντων του γκράντ καζίνο στα μπίτολα;;;".
ΔιαγραφήΠεριμένεις απάντηση κάνοντας καταφανώς ανόητες ερωτήσεις;
Όσα και να λέει ο παπάς, αν δεν έχουμε μυαλό στο κεφάλι μας τζάμπα τα λέει. Αν οι Φλωρινιώτες είναι σωστοί δε θα πατήσουν το πόδι τους εκεί. Αλλά κάτι μου λέει ότι σαν πόλη δε μας κόβει και ιδιαίτερα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά είστε όλοι στην Φλώρινα με τα καλά σας ? ΄Στην Κέρκυρα υπάρχει καζίνο εδώ και πολλά χρόνια ..πού είδατε εκεί να υπάρχει οικονομική καταστροφή , να κλείνουν σπίτια , να αυτο0κτονούνε, να διαλύοντε οικογένειες???? Αντιθέτως ας ψάξει η εκκλησία τι φταίει και ο κόσμος αυτοκτονεί , σπίτια διαλύονται , περιοχές ερημώνουν όχι απαραίτητα από τα καζίνα αλλα ίσως και από την μειωμένη απήχηση της ίδιας της εκκλησίας στον κόσμο Κάντε μία αυτοκριτική όλοι σας και μετά στέλνετε επιστολές στους "εξοχότατους και λαμπρότατους και αξιότιμους"¨υπουργούς που προσκυνάτε που μας καταστρέψαν την ελληνικη κοινωνία που αυτοκτονούν 7000 Έλληνες που η ανεργία καλπάζει κλπ κλπ κλπ ...Και δεν σας φταίνε ούτε τα καζίνα ούτε οι χαρτοπαιχτικές λέσχες ούτε τα καφενεία.........Τέλος Παρακαλώ την ιστοσελίδα σας να μην ξανακόψει τα σχόλια μου ασκώντας φθηνή λογοκρισία στα σχόλια μας για να μην εκτεθεί και η ίδια ....
ΔιαγραφήΠοιο σχόλιο σου κόπηκε αγαπητέ; Και προς τι οι συστάσεις;
ΔιαγραφήΑγαπητέ 7:48 λες οτι οικογένειες διαλύονται κ.τ.λ και σε αυτο φταίει η εκκλησία.κανεις πολυ μεγάλο λάθος γιατι η εκκλησία βρισκεται παντα δίπλα στο πλευρό των ανθρώπων και επιτελεί μεγάλο έργο.λιγα λόγια για να ξέρεις κάτι για την εκκλησία γιατι όπως φαίνεται δεν ξέρεις το έργο της.
ΔιαγραφήΕάν ανοίξει το καζίνο τα 3/4 του νομού θα πεινάσουν,οικογένειες θα διαλυθούν,παιδια θα μείνουν χωρίς γονείς το καζίνο θα ειναι καταστροφή για την φλωρινα καταλάβετε το εάν ανοίξει το καζίνο ο νόμος αλλά και οι γύρο νόμοι θα καταστραφούν.επειδη είπαν οτι θα δουλέψουν 30-40 άτομα είπατε ναι να ανοίξει,αλλά δεν βλέπετε οτι θα καταστραφεί πολύς κόσμος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης θα πέσουν κομήτες, θα γίνουν σεισμοί, πλημμύρες, θα χαλάσουν τα γιαούρτια (ακόμα και αυτά στο ψυγείο), θα πέσει το ίντερνετ και θα περάσει ο Γκοτζίλα από τη Φλώρινα μια βόλτα...
ΔιαγραφήΑυτά για αρχή.
Παντως επειδη ειμαι ξανθη το καζινο εδωσε δουλειες και εφερε ακομα και τουρκους στα ξενοδοχεία και την αγορα της πολης
ΔιαγραφήΝαι, αλλά για ρώτα τον χριστούλη που στεναχωρήθηκε γιατί άρχισαν οι φλωρινιώτες να κυλιούνται στον βούρκο της αμαρτίας...
ΔιαγραφήΔεν μπόρεσα να τον ηρεμήσω! Όλο το βράδυ έκλαιγε για τις αμαρτίες μας. Μάλλον φοβόταν ότι θα τον ξανασταυρώσουν, για κάποιο λόγο.
Φίλη 1:24 ναι το καζίνο όντως έδωσε δουλειές σε 40-50 άτομα αλλά 500 άτομα και παραπάνω θα καταστραφούν.
ΔιαγραφήΓιατί θα καταστραφούν 500 άτομα;
ΔιαγραφήΜήπως έχεις πρόχειρη την επιστημονική σου έρευνα να ξεστραβωθούμε και εμείς οι άπιστοι Θωμάδες;
Δηλαδή τι θέλει το ποίμνιο; Καζίνο στην πόλη μας; Σε λίγο θα ζητήσετε και οίκους ανοχής!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝτροπή! Εσείς νομίζετε ότι είστε το ποίμνιο; Με τα αίσχη που γράφετε πιστεύετε ότι εκφράζετε τους ευσεβείς Φλωρινιώτες;
Ντροπή! Ντροπή!
Δόξα τω Θεώ υπάρχει αυτός ο άγιος Μητροπολίτης και αυτός ο ευσεβής Δήμαρχος και μας φυλάττουν,
Είμαι ένας ευσεβής Φλωρινιώτης και θέλω ένα καζίνο να πηγαίνω όποτε θέλω και να σκορπάω τα λεφτά μου.
ΔιαγραφήΓιατί θα πρέπει να πάρω άδεια από κάποιον από εσάς; Τα δικά σας λεφτά θα χαλάω;
Εσείς που δηλώνετε πρόβατο (ποίμνιο είπατε) να ρωτάτε τους τσοπάνηδές σας πως να ζείτε τις ζωές σας. Εγώ που είμαι ελεύθερος άνθρωπος, ρωτάω μόνο την λογική μου.
Γιατί τόση φασαρία για τους οίκους ανοχής; Αν όλα γίνονται όπως πρέπει –και δεν εννοώ μόνο νομότυπα– πού είναι το πρόβλημα; Λέμε τώρα... Τι είχαμε, τι χάσαμε. Τουλάχιστον, εφόσον οι οίκοι ανοχής πληρούν όλες τις προϋποθέσεις λειτουργίας –όχι μόνον τις νομότυπες, να μην αναλύουμε τα αυτονόητα– όλο και κάτι θα σώσουμε. Δεν καταλαβαίνω. Ή μήπως θέλετε να παίζουμε "το κρυφτούλι";
ΔιαγραφήΔιογένης
εση δεσποτα κανης παραπονα για το καζινο σαυτο θα δουλεψουν παραπολα ατομα που σιμενη χρηματα στη τζεπη που αντιθετος εση δεν τα δηνης παραμονο στη κληκα της εκλησιας γιατη εχετε κλικα κε μαλιστα μεγαλη `οπατερας παπας ογιος πολιτης οδιγος `και οαλλος καλογερος στη φλορινα διπλα στο μπαμπατου ` 2 εγο πρεπη να πληρονο το νικη καθε μινα εχο δεν εχο δουλια δεν ενδιαφερη τον νικοκιρη αυτοσ θελλη τα χριματατου `αντιθετος με μερικους παπαδες που κιμουντε σε σπιτια στην μιτροπολης τρονε εκη ρευμα νερο δεν πλιρονουν κε ολο το μινιατικο καθαρο ετσι ηπε ο θεος `3 ολη στην μιτροπολη εχουν πανακριβα αμαξια ουτε για βενζινη νιαζοντε ουτε για ασφαλιστρα για τιποτα `ενο υπαρχουν αθροπη δεν εχουν 1ευρο σοστα πραματα εινε αυτα ετσι ηπε ο θεος `4 εγο οταν νιστεβο δεν τροω οτε λαδι φασολια νεροβραστα εσης εντιθετοσ ολα τα νιστισιμα καλαμαρια κε αλλα `εναν αδινατο παπα δεν εχο δη γιατη αραγε μιπος απο τιν πολες νιστιες φουσκοσαν με αερα η κηλιες και 4 εγο δουλεβο και ιδρονο 6μερες την βδομαδα η παπαδες ποσο μιπος 1η2 μερες την βδομαδα `εγο ενα πραμα ξερο κε βλεπο οση εινε γιροσας ποτε δεν θα τους λιπψη το φα`ι` και το ευρο ολη αλλη χριστιανη σαν εμενα θα μινουμε με την θρισκια που αγαπαμε και με τιν πηναμας και θα μας ληπουν τα παντα αντιθετος με εμας .[ο χριστος πιγενε με τα ποδια και μαι γα`ι`δουρακη οχι με κουρσες και με τζιπ] ετσι ηπε αραγε ο θεος μεγαλη χαριτου
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα είπες όλα, φίλε μου! Μπράβο!
ΔιαγραφήΑγαπητέ 6.52,πριν γράψεις το κείμενό σου,θα έπρεπε να σκεφτείς,ότι και ένα παιδί ή μία οικογένεια, καταστραφεί από το καζίνο δεν αξίζει ούτε χίλιες θέσεις εργασίας.Θα έπρεπε να σκεφτείς,το πόσο επικίνδυνο είναι να μεγαλώνει το παιδί μου ή το παιδί σου,έχοντας στην γειτονιά του,ένα καζίνο.Πρέπει επιτέλους ο Φλωρινιώτης,να μην ενεργεί κοντόφθαλμα,μπροστά στο εύκολο κέρδος,κέρδος που θα προέρχεται από την καταστροφή του συγγενή μας,του φίλου μας,του συμπολίτη μας.Να μην αναφερθώ στην εγκληματικότητα που θα δημιουργηθεί με την έλευσή του.Εύγε λοιπόν στον Μητροπολίτη μας, που αναδεικνύει με πραγματικά επιχειρήματα,το πρόβλημα του καζίνου.Πρέπει όλοι οι Φλωρινιώτες,να αντιδράσουμε σθεναρά,απέναντι σε αυτούς που υπονομεύουν το μέλλον των παιδιών μας και της πόλεώς μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνας πολύτεκνος πατέρας.
Αν "μία οικογένεια καταστραφεί από το καζίνο", θα φταίει εκείνος που τα έδινε. Το καζίνο δεν το πληρώνει κανένας με το ζόρι, όπως την Εκκλησία ΑΕ για παράδειγμα που πληρώνουμε όλοι οι φορολογούμενοι πολίτες.
ΔιαγραφήΑν δηλαδή κόψει κάποιος τις φλέβες του με μαχαίρι, θα ωφελήσει κανένα να απαγορευτούν τα μαχαίρια;
Σκέψου και λίγο μόνος σου, πολύτεκνε. Δεν είσαι παιδί.
"Φοβερή" λογική απ τον 3:51!
ΔιαγραφήΤι σχέση έχουν τα μαχαίρια που εξυπηρετούν καθημερινούς πρακτικούς σκοπούς και που η εφεύρεσή τους αποτελεί έκφραση τεχνικού πολιτισμού με την ίδρυση καζίνου που εξυπηρετεί τη "λογική" του κέρδους κάποιων επιχειρηματιών και της ικανοποίησης ενός ολέθριου πάθους όπως αυτό της χαρτοπαιξίας κάποιων δυστυχυσμένων συνανθρώπων μας;
Συγκρίνουμε τα ασύγκριτα; Μια τεχνική εφεύρεση που αποτελεί δείγμα ανθρώπινου πολιτισμού με μια έκφραση πολιτιστικής υποβάθμισης όπως είναι η ίδρυση καζίνου που συνοδεύεται από τόσα και τόσα οικογενειακά και κοινωνικά δράματα;
Πόσα οικογενειακά και κοινωνικά δράματα γνωρίζεις;
ΔιαγραφήΌχι, πες μου ένα οικογενειακό ή κοινωνικό δράματο.
Ξαναδιάβασε τί έγραψα ή ζήτα από κάποιον να σου το εξηγήσει.
Διαγραφήhttp://www.e-reportaz.gr/%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BF%CF%86%CE%B5%CE%B9%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B6%CE%AF%CE%BD%CE%BF/#.U5CpSCiBncs
ΔιαγραφήΠληγή για το Δημόσιο τα καζίνα.
ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΕΙΔΑΛΩΣ ΠΟΛΙΤΕΥΤΕΙΤΕ. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέσα στα εκκλησιαστικά του καθήκοντα είναι να ελέγχει τα κακώς κείμενα και να προσπαθεί να αποτρέπει τη διάλυση της οικογένειας και της κοινωνίας που απεργάζεται η λειτουργία καζίνου στην πόλη μας.
ΔιαγραφήΑς μάθουν κάποιοι άγευστοι της εκκλησιαστικής ζωής, θεολογικά και αγιογραφικά αστοιχείωτοι και τραγικά ανυποψίαστοι για το τι εστί Εκκλησία ότι στα κατ εξοχήν καθήκοντα του επισκόπου περιλαμβάνεται και η δημόσια παρέμβασή του για πλείστα όσα θρησκευτικά, ηθικά, κοινωνικά και άλλα ζητήματα που απασχολούν και αφορούν στα μέλη της Εκκλησίας και της κοινωνίας.
Ακριβώς!
ΔιαγραφήΑφήστε το καζίνο να λειτουργήσει ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤόσα χρόνια τίποτα δεν έχετε φτιάξει πού να προσφέρει θέσεις εργασίας έστω μια φυλακη ρεεεεε..
ΤΙΠΟΤΑ
και σας πείραξε το καζίνο αλλά και τι δουλειά έχετε εσείς να εκφέρεται άποψη για αυτό
ΝΑ ΓΙΝΕΙ να λειτουργήσει τοσα πολλά επαγγελματα θα αρχίσουν να προσφέρουν απο αυτό απο εστιατόρια ξενοδοχεία μέχρι τις πόρνες και τα ταξί
Α!!! Και μην ξεχασετε να κλείσετε το ηδη κλειστό πανεπιστήμιο και κολυμβητήριο!!!
ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΡΕΕΕΕΕ!!! ΟΧΙ ΕΥΧΕΣ.....
Δύο μεγάλα Ευρωπαϊκά ναρκωτικά: το αλκοόλ και ο Χριστιανισμός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦρήντριχ Νίτσε
Ξέρεις φαντάζομαι ότι ο Νίτσε κατάντησε παράφρων!
ΔιαγραφήΞέρεις φαντάζομαι ότι η λογική μιας πρότασης δεν επηρεάζεται από την κατάσταση αυτού που την ξεστομίζει.
ΔιαγραφήΑν ένας παράφρων πει ότι 1+1=2, τότε εσύ θα το αρνηθείς επειδή είναι τρελός;
Αυτό, αγαπητέ, λέγεται Ad Hominem και αποτελεί λογική πλάνη.
Γιατί θα καταστραφεί ο κόσμος από το καζίνο; Θα τους πάνε με το ζόρι να παίζουνε; Όποιος θέλει πάει και όποιος δεν θέλει δεν πάει.
ΑπάντησηΔιαγραφήo epaneklegmenoi tha dosoun tzampa markes eipan gia to kazino opos tha dosoun k tzampa revma........ Min anisixite ola ta exei provlepsi i nea dimotiki kinisi gia tinanaptiksi tis polis mas!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη Ξάνθη, αφού άρμεξε την τοπική κοινωνία το καζίνο έκλεισε.. Στο Λουτράκι οι εργαζόμενοι είναι απλήρωτοι κατά δήλωσή τους. Ποια τα ωφέλη; Η Φλώρινα δεν πρόκειται να γίνει Μονακό. Το Porto Carras πάει και αυτό. Casino έχει και η Θεσσαλονίκη. Και όμως η Γευγελή είναι γεμάτη..Καμία σχέση με τα φτωχικά Bitola σε ότι αφορά τα casino. Όσοι πιστεύουν ότι αν ανοίξει δεν θα πηγαίνει ο κόσμος να παίζει στα bitola κάνουν λάθος. Όσοι πιστεύουν ότι η Φλώρινα θα κερδίσει κάνουν ακόμα μεγαλύτερο. Πόσες θέσεις εργασίας θα δημιουργηθούν σε σχέση με το τζίρο;Το casino θα παρέχει υπηρεσίες παρεπόμενες με τα παίγνια όπως εστίαση και διαμονή (μέσω lyngos). Η τοπική κοινωνία δεν θα ωφεληθεί. Και είναι απλό. Όταν δεν έχει δουλειά στο χιονοδρομικό θα τους κατεβάζει κάτω....Εάν το κράτος ήθελε να επενδύσει στη Φλώρινα ο ορθός τρόπος είναι η διευκόλυνση στην πρόσβαση. Εϋκολη πρόσβαση = οικονομική =προσέλκυση χειμερινού τουρισμού και χαμηλό μεταφορικό κόστος προϊόντων. Όλα τα άλλα είναι φιλοσοφίες
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕΣ ΤΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΥΠΕΡΜΑΧΟΙ ΤΟΥ ΚΑΖΙΝΟΥ!
ΔιαγραφήΣυμφωνούμε απόλυτα κύριε των 12:21μ.μ. ότι η Φλώρινα δε πρόκειται να γίνει Μονακό. Είναι και θα παραμείνει ψωροκώσταινα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα μάθει και κάτι άλλο ο κόσμος. Η εκκλησία δεν ελέγχεται από κανέναν για τις δαπάνες και για το που πηγαίνουν τα χρήματα. Κάνουν φιλανθρωπίες κανείς δε λέει όχι. Πόσα όμως, που, σε ποιόν, η διαχείριση αφορά μόνο τους ίδιους. Πίστευε και μη ερεύνα δηλαδή και χειροκρότα και μόκο.
Φίλε 12:57 φαινεται το έργο της εκκλησίας και μη λέτε όλοι εσείς οι μη εκκλησιαζομενοι οτι δεν κανει τιποτα.ο μακαριστός μητροπολίτης μας αυγουστινος καντιωτης έκανε γυροκομιο,εκκλησιαστικό Λύκειο και γυμνάσιο,ορφανοτροφείο,νοσοκομείο,τιποτα δεν άφηνε στην τσέπη του,φιλανθρωπιες τις οποίες συνεχίζει σημερα ο σεβαστός μητροπολίτης μας κ.Θεοκλητος και ιεραποστολη που συνεχίζεται ακόμη στην μητρόπολη μας.
ΔιαγραφήΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΕ ΕΝΤΙΜΟΤΑΤΟ ΤΟΝ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ; ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΙΜΟΣ; ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΤΣΙ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΕΙΔΑΜΕ ΠΟΣΟ ΕΝΤΙΜΟΙ ΗΤΑΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ ΩΣ ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ ΦΕΡΟΝΤΑΙ Ο ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ. ΓΙΑΤΙ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΕΡΙΤΙΜΗ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΝΤΙΜΟΤΑΤΟΣ; ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ;
Κάποιος έπρεπε να το πει και αυτό. Εύγε!
ΔιαγραφήΔιογένης
τωρα που δεν έχουμε λεφτά δε πάει να ανοίξει το καζίνο !
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλύτερα να τα χάναμε στο καζίνο παρα που μας τα πήραν οι τραπεζίτες τοκογλύφοι !
Η ΙΔΡΥΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ........ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΑΙ, ΔΕΣΠΟΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΑΤΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΒΑΛΑΝΕ ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ;ΓΙΑΤΙ; ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ; ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πρέπει να γνωρίζετε ότι το θέμα του Καζίνο της Φλώρινας δεν είναι χθεσινό. Η δημιουργία του προβλέφθηκε με το νόμο 2206/1994 και κατόπιν διαγωνισμού παραχωρήθηκε η άδεια ίδρυσής του το 1995 (μπορείτε να τη βρείτε στο ΦΕΚ 1083, τεύχος Β, 29-12-1995). Η επιχείρηση που πήρε την άδεια έφτιαξε το καζίνο, για το οποίο όμως ποτέ δεν δόθηκε από το Υπουργείο το ΟΚ να λειτουργήσει (γιατί άραγε;). Όπως ήταν φυσικό, προσέφυγε στη δικαιοσύνη και, μόνο για τα πρώτα 5 χρόνια παρεμπόδισης της λειτουργίας του καζίνο, τής επιδικάστηκε αποζημίωση πολλών εκατομμυρίων. Και έπεται συνέχεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος τελικά θα πληρώσει αυτά τα λεφτά; Η Μητρόπολη ή οι χειμαζόμενοι και αγρίως φορολογούμενοι Έλληνες πολίτες;
Tην στιγμή που όλα τα Καζίνο της χώρας κλείνουν... ανοίγει αυτό της Φλώρινας. Πάλι στην ανάποδη οι Φλωρινιώτες... και εάν κάποιοι είναι μυαλωμένοι δεν θα χάσουν ότι τους έχει απομείνει. Και καλή τύχη..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΣ ΑΝΟΙΞΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΕ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΟΛΟΙ ΜΠΙΤΟΛΑ ΠΗΓΕΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσοι υποστηρίζετε τη λειτουργία του καζίνο είστε αισχροί, ανήθικοι και ηλίθιοι!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια οικογένεια να διαλυθεί, ένα μόνο σπίτι να κλείσει, ένα παιδί μόνο να δακρύσει είναι αρκετό για να είμαστε αρνητικοί!!!!!!!!!!!!
Όσοι δεν το κατανονούν αυτό, σημαίνει απλώς πως δεν είναι άνθρωποι, αλλά παλιάνθρωποι ή απάνθρωποι...
Φωστήρα του πνεύματος, ανθρωπιστή των 4΄33, όποιος είναι να πάει να τζογάρει το κάνει μια χαρά στο Μοναστήρι, στον ΟΠΑΠ, στο παράνομο στοίχημα, στο διαδικτυακό στοίχημα.
ΔιαγραφήΑπλά η τοποθέτησή σου είναι για να μας δείξει πόσο εμπαθής, κακομαθημένος, ανάγωγος και παλιοχαρακτήρας είσαι που χαρακτηρίζεις έτσι εύκολα ως ανήθικους, αισχρούς, παλιάνθρωπους τους συνανθρώπους σου...
Τέλος, σε χαιρετώ όπως σου αρμόζει
ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΕ @ΥΝ@ΝΙΣΤΗ !
Σου απευθύνω τον χαιρετισμώ του μεσαίου αναπεπταμένου δακτύλου !!!!
Να είσαι καλά ...
δεν σε υποχρεοσε κανενας να πας ?εχο δεν εχο δουλεια εση αντιθετος εχης , δικιο δεν εχο ελλα να αλλαξουμε θεση ναδης πος ειναι κε μετα μιλας εκ του ασφαλους .
ΔιαγραφήΤραβα να εξομολογηθεις τωρα στην Εκκλησια Α.Ε
ΔιαγραφήΥποστηρίζω τη λειτουργία του καζίνο και όποιος το λέει είναι!!!
ΔιαγραφήΠρος 6:38: "χαριτόβρυτη" η γραφίδα σου, θυμίζει βόθρο άρτι εκπωματισθέντα! Να σε "χαίρονται" οι φίλοι σου!
ΔιαγραφήΆριστα πράττει ο μητροπολίτης και αντιδρά. Τον συνέχει το γεγονός ότι κάποιοι στο βωμό του κέρδους θυσιάζουν τα πάντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι γνωρίζουν τι συνεπάγεται για μια πόλη η λειτουργία καζίνο. Με σοφιστείες, όμως, και παιδαριώδη φληναφήματα κάποιοι προσπαθούν να παρουσιάσουν το μαύρο άσπρο και το ανάποδο.
"Όλοι γνωρίζουν τι συνεπάγεται για μια πόλη η λειτουργία καζίνο"
ΔιαγραφήΜάλλον καμώνονται πως δε γνωρίζουν! Ειδάλλως δε θα το υποστήριζαν τόσο παθιασμένα και αναίσχυντα!.
Είμαστε ξεδιάντροποι εμείς οι υποστηρικτές του καζίνο...
ΔιαγραφήΆσ'τα να πάνε...
ΝΑΙ ΕΙΣΤΕ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΟΙ!
ΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτος σε όσα λες φίλε 6:20.
ΔιαγραφήΕίμαστε ξεδιάντροποι και μπράβο μας.
Διαγραφήδεσποτα καλα τα λες εση απο την δικιασου μερια που η τσεπισας ειναι γεματη να σου πο τιν δικιαμου μερια ακου ημε ανεργος ηρθα πριν πολη κερο σε εσας να σας παρακαλεσο για να με βο`ι`θισετε να δουλεψο σας μιλησα σας υκετεψα μαζι μετην μαναμου το δακρι ετρεχε σινεχια της μανασμου κε το δικομου δεν το σεβαστικατε πατεραμου `λιπαμε παρα πολη`γιατη μπορουσες αλλα δεν το εκανες πιστεβο στον χριστιανισμο στο θεο στο ρασο αλλα σε εσας οχι γιατη ηστε ολη ψευτες και αμαρτολη ηπατε θα με παρετε τηλεφονο κε 1 χρονο περιμενο για τη τοσο ψεμα.[και πιο πανο διαβασα εναν πολιτεκνο να περνη το μερο σας εβεβεα αυτος εχη ΜΟΥΤΕ απο εσας διλαδη σημφερον ο θεος δεν γιρναη κατο απο τα παπλοματα κε μετα λεν ο θεος τα εδοσε τα παιδια που ζουμε στο 1920 ]και μετα ερχετε στην μιτροπολη να τα τα`ι`ση να τα σπουδαση κε εγο που εχο 3 πεδια μονοσμου αγονιζομε `εγο δεν ξερο να κανο παιδια ημονο αυτος εχη την συνταγη δεν τρεπομαστε δεν σουπε κανενας να γινης πολητεκνος `σ το αμαξι εχι κε οπιστεν `ολες η κοπελες που ηνε της εκλησιας με τησ φουστες τις μακριες ολες εγκιες παντρεβοντε αυτα δεν τα βλεπετε αμαρτια δεν ηνε πριν το γαμο η εγκιμοσηνη δεν βλεπετε τα χαλια τισ εκλησιας και τον δικον σας σας ενδιαφερη να μην ανηξη το καζινο `οκοσμος θελη χριματα κε δουλια υποφερη `σε αλλον πλανιτη ζηται εση της εκλησιας`ο κοσμος οπο τα σκουπιδια τροη `μιπος λεο ανεγδοτα αραγε ` αντι να κανετε μοναστιρια και να ξοδευετε χιλιαδες ευρο γιατη δεν κανετα καπια επιχηριση να δουλεξη η φλορινα εχο σε κατη αδικο δεν νομιζο οτι εχο γραψη ηνε η πραγματικοτιτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΛΩΡΙΝΑ:H πολη των ποιητων,των καλλιτεχνων και των χριστιανων.Δεν χρειαζομαστε ουτε καζινο ουτε παρκινγκ ουτε μπουατ ουτε ζωολογικο ουτε χιονοδρομικο της προκοπης ουτε σχολες και φοιτητες.Παζαρι την τεταρτη κ την κυριακη εκκλησια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ Ζητω η Ελλας-η εκκλησια-Η νεα δημοκρατια
ΤΕΛΕΙΟ !!! Λίγη σάτιρα, λίγο χιούμορ μας λείπει και το χρειαζόμαστε όσο ποτέ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο!
Λοιπόν, ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα ασχοληθώ με αυτά που εισέπραξε ο Τόττης χωρίς να ξοδευτεί ...περαιτέρω. Ο άνθρωπος επιχειρηματίας είναι, πήγε να κάνει μία επένδυση και τον σταμάτησαν. Εγώ τουλάχιστον δεν ξέρω αν εισέπραξε περισσότερα απ’ ό,τι θα εισέπραττε αν λειτουργούσε το καζίνο. Μπορεί και να ήταν "μιλημένη" η δουλειά, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορώ και δεν θέλω να τον κατηγορήσω. Αυτό που ξέρω είναι ότι τις αποζημιώσεις τις πληρώσαμε εμείς – είτε το θέλαμε είτε το μάθαμε.
Πάμε παρακάτω. Ότι είναι ύποπτη η περίοδος που εγκρίνεται η άδεια λειτουργίας του καζίνο, είναι. Ότι όλη αυτή η "ιστορία" του τζόγου, και όχι μόνον του καζίνο, είναι ύπουλη, είναι. Σε αυτό το σημείο μας έφεραν κάποιοι, να περιμένουμε την "ελεημοσύνη" της τύχης... Εν τω μεταξύ τα πρακτορεία του πολυεθνικού πλέον ΟΠΑΠ λειτουργούν νυχθημερόν, Κυριακές, αργίες και παρέχουν όχι ένα, όχι δύο, αλλά είκοσι τυχερά και "ημι-τυχερά" παιχνίδια. Είκοσι λόγους για να τζογάρεις, εκ των οποίων οι μισοί διαφημίζονται νυχθημερόν από όλα τα ΜΜΑποπροσανατολισμμού-Παραπληροφόρησης. Θα έχει άραγε το καζίνο είκοσι παιχνίδια; Και στο κάτω-κάτω στο καζίνο σε "ποτίζουν" κι ενδεχομένως σε ταΐζουν τζαμπέ... Δεν εκθειάζω τα καζίνο, καμία σχέση. Χώρια αυτά που μπορείς να τζογάρεις –στην κυριολεξία ό,τι ώρα θέλεις– στον δρόμο ή στο διαδίκτυο, όπως πολύ σωστά επισήμαναν άλλοι αναγνώστες. Πέραν του ΟΠΑΠ.
Από κει και πέρα, προφανώς ο Σεβασμιώτατος, καθώς και όσοι συντάσσονται με τις απόψεις του, θεωρούν τους κατοίκους της περιοχής μας ανώριμους, αφελείς, επιρρεπείς στην αυτοκαταστροφή και άλλα τέτοια "κολακευτικά", ενώ οι ίδιοι πιστεύουν πως κατέχουν την απόλυτη αλήθεια, την οποία προσπαθούν πάση θυσία να μεταλαμπαδεύσουν. Τους ευχαριστούμε πολύ...
«Η γονεοποίηση της εξουσίας και η βρεφοποίηση της κοινωνίας ήταν και παραμένει ο ιστορικά αμετάλλακτος στόχος όλων των διαχειριστών της εξουσίας, ανεξάρτητα από τις ιδεολογικές και πολιτικές αμφιέσεις τους. Το μόνο που αλλάζει είναι τα μέσα που χρησιμοποιούν οι εξουσιοφρενείς, ανάλογα με τις ανάγκες τους και τις τεχνολογικές δυνατότητες κάθε εποχής», παρατηρεί ο Κλεάνθης Γρίβας και με βρίσκει απολύτως σύμφωνο. Δεν μπορώ να γνωρίζω αν οι προαναφερόμενοι διαφωνούντες με εμένα λένε αυτά που λένε με πλήρη συνείδηση. «Γιατί, σ' αντίθεση με τον νευρωτικό που έχει συνείδηση του λάθους αλλά δεν μπορεί να το αποφύγει, ο ψυχωτικός (πρότυπο του οποίου είναι ο εξουσιοφρενής) το αγνοεί εντελώς. Γι’ αυτό και είναι καταδικασμένος να προσφέρει στους άλλους την κόλαση, πιστεύοντας ακράδαντα ότι τους δωρίζει τον παράδεισο. Και, φυσικά, όποιος δεν συμμερίζεται την άποψή του, είναι "αιρετικός", "ψυχασθενής" ή "απροσάρμοστος", γιατί μόνο ένας "αιρετικός", "ψυχασθενής" ή "απροσάρμοστος" μπορεί να νοιώθει δυστυχής στον "παράδεισο".» Πάλι κατά Γρίβα, Διδάκτορος Ψυχιατρικής του ΑΠΘ, με σπουδές στην Κοινωνιολογία. Να σημειωθεί ότι η τελευταία διαπίστωση του κου Γρίβα αναφέρεται στους τυράννους τού "Υπαρκτού Σοσιαλισμού" (Ό,τι μας έχει απομείνει για να τους δικαιολογήσουμε...)
Επιπροσθέτως, φαίνεται ότι η άκριτη υιοθέτηση απόψεων που επιτάσσουν τη –με το ζόρι– "σωτηρία" των άλλων, αποτελεί τη φυσιολογική συνέχεια παράλογων αισθημάτων ανωτερότητας ή παράνοιάς ή τέλος πάντων μιας όχι και τόσο δημοκρατικής και χριστιανικής ιδιοσυγκρασίας. Τέλος, η καταναγκαστική προστασία μάλλον δεν υποδηλώνει σύνεση, ανθρωπισμό και αγάπη. Κι επειδή ιστορικά έχουν εντοπιστεί σχετικά δείγματα, η όποια καταναγκαστική προστασία κατά πάσα πιθανότητα δεν είναι προστασία, αλλά μεταμφιεσμένη πονηριά. Και δεν υποννοώ τίποτε για δόλια στάση τού Σεβασμιωτάτου και των "υποστηρικτών" του.
Ο Θεός να μας φωτίσει και να μας φυλάξει. Αν φερθούμε συνετά, νομίζω ότι το καζίνο μπορεί να ευεργετήσει τον τόπο.
Διογένης
"Από κει και πέρα, προφανώς ο Σεβασμιώτατος, καθώς και όσοι συντάσσονται με τις απόψεις του, θεωρούν τους κατοίκους της περιοχής μας ανώριμους, αφελείς, επιρρεπείς στην αυτοκαταστροφή και άλλα τέτοια "κολακευτικά", ενώ οι ίδιοι πιστεύουν πως κατέχουν την απόλυτη αλήθεια, την οποία προσπαθούν πάση θυσία να μεταλαμπαδεύσουν. Τους ευχαριστούμε πολύ..."
ΔιαγραφήΠότε τα είπε αυτά ο μητροπολίτης; Τα όσα γράφεις, σεντόνι ολόκληρο, αποτελούν αυθαίρετες αξιολογικές σου κρίσεις που αδικούν την αλήθεια, αποκυήματα της καλπάζουσας φαντασίας σου και προιόντα προκατειλημμένου νου. Σύνελθε "συνετέ"!
Καλά ρε φίλε/η, μη "βαράς"! Δεν έβρισα ούτε κατηγόρησα κανέναν! Αν δεν το κατάλαβες, έχω διαλλακτική διάθεση. Και για πες μας, σε παρακαλώ, τόσο πολύ απέχουν από την πραγματικότητα αυτά που διάβασες στο σχόλιό μου;
ΔιαγραφήΔιογένης
Εσυ πιστε που μετα την εκκλησια της Κυριακης τρεχεις να παιξεις προπο και στοίχημα και στο μεταξυ επειδη σου εμειναν κατι ψιλά από τα κεριά της εκκλησίας τα παιζεις κινο και σκρατς, τι έχεις να πεις?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς νομιμοποιηθούν και τα ναρκωτικά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος δεν θέλει ας μην πάρει.....................
Γιατί από τότε που απαγορεύτηκε από ένα κράτος η χρήση όλοι είδαμε πόσο μειώθηκε η χρήση...
ΔιαγραφήΤο μόνο που κάνουν οι απαγορεύσεις είναι να σπρώχνουν τη συγκεκριμένη ζήτηση στη μαύρη αγορά, όπου κανένα κράτος δεν μπορεί να ελέγξει τις συνθήκες του εμπορίου και προφανώς δεν μπορεί να το φορολογήσει.
Βεβαιως και να νομιμοποιηθει η κανναβη την οποια αποκαλεις ναρκωτικο.Ξερεις οι μισοι που τους λες καλημερα τη καπνιζουν και καθε φορα που συλλαμβανεται καποιος απο αυτους πεφτεις απο τα συννεφα...Για σενα σκεφτομαι οταν μιλω για αποποινικοποιηση..Με τοσες πτωσεις εκ των νεφων μην εχουμε κανενα τραυματισμο..
Διαγραφήhttp://greek.ruvr.ru/2011/06/02/51198019/
ΔιαγραφήΗ νονιμοποίηση των ναρκωτικων προάγει τη ναρκομανία.
Φίλε 6:08 μ.μ., το να πετάτε ένα άρθρο 2 παραγράφων δεν αποτελεί επιστημονική τεκμηρίωση.
ΔιαγραφήΑν βρείτε κάποια έρευνα που να φαίνονται ονόματα ερευνητών, σε ποιά πανεπιστήμια έλαβε χώρα, το σκεπτικό της έρευνας και τα αποτελέσματα αυτής, τότε κάνατε μια τρύπα στο νερό.
Το ότι αρκεί σε πολλούς ένα κακογραμμένο άρθρο για να πιστέψουν το οτιδήποτε (από "επιστημονικές" ανακαλύψεις έως "θαύματα"), δεν σημαίνει ότι έτσι είναι η πραγματικότητα.
Για παρέπεμψε μας λοιπόν εσύ σε ''καλογραμμένα'' σχετικά άρθρα.
Διαγραφή"παράπεμψε" το ορθόν...
ΔιαγραφήΑς δώσει το ΟΚ ο διαχειριστής, και θα σε παραπέμψω εγώ σε καλογραμμένες και σοβαρές πηγές, να διαβάζεις για δέκα χρόνια... Και για να χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο! Γωνίες θα ψάχνεις για να χτυπιέσαι! Όχι επειδή φταις εσύ. Τι να κάνεις κι εσύ ο "κακομοίρης"... Αλλά κι εσύ φταις, που αναμασάς άκριτα την εγκληματική και εγκλκηματογενή προπαγάνδα τού συστήματος.
ΔιαγραφήΔιογένης
i florina oytos i allos einai ENA anixto kazino kai mporntelo ...ola ta alla ine perita
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://stardust30.wordpress.com/2008/11/18/tzogoskaikoinonikessynepeies/
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΣΟΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΚΡΙΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΟΛΑΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΖΙΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΜΦΟΝΤΑΙ ΕΜΠΑΘΩΣ ΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΤΑ ΟΣΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ Η ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΣΟΦΙΣΤΕΙΕΣ.ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΗΘΙΚΟΙ ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΩΝ ΘΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΣΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΖΙΝΟΥ.
Ευχαριστούμε 9:04 για την ανάρτηση που αποστομώνει κάποιους που διαπρέπουν στη σοφιστεία και το αντιεκκλησιαστικό μένος! Θα πρέπει να ντρέπονται όσοι Φλωρινιώτες "αβαντάρουν" το καζίνο!
ΔιαγραφήΕγώ θέλω να παίζω καζίνο στη Φλώρινα. Εσείς τί πρόβλημα έχετε; Με τα λεφτά σας θα παίζω;
ΔιαγραφήΌποιος δεν θέλει, ας μην πάει!
Μερικοί υποστηρικτές του καζίνου γράφουν για να γράφουν. Ειρωνείες, άσχετα με την ανάρτηση σχόλια ( κάποιος ανακάτεψε στην όλη ιστορία το...Νίτσε, μόνιμα καταχωνιασμένο στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, ένας άλλος τον αναρχοαριστερό Κλεάνθη Γρίβα κ.τ.ο.), ύβρεις, λασπολόγία, μηδενισμός. Άδραξαν την ευκαιρία με αφορμή το καζίνο για να ξεχύσουν τη χολή τους ( έχουν μπόλικη από δαύτην) κατά του μητροπολίτη και της Εκκλησίας γενικότερα.
ΔιαγραφήΚαι η κουτσή Μαρία δικαιούται να έχει λόγο για διάφορα ζητήματα εκτός απ το μητροπολίτη. ο τελευταίος προφανώς είναι μόνο για τις κηδείες και τα μνημόσυνα...
Επισης να ντρεπεσαι και εσυ που "αβανταρεις" την επιχειρηση της εκκλησιας την οποια πληρωνουμε ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΓΕΝΙΟΜΑΣΤΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ(μετα πληρωνουν οι συγγενεις μας για εμας)
ΔιαγραφήΤο ότι είναι (όσο είναι) αναρχοαριστερός ο Γρίβας, δεν σημαίνει πως ό,τι και να πει έχει άδικο. Νομίζω...
ΔιαγραφήΟ Νίτσε καταχωνιασμένος στο χρονοντούλαπο της ιστορίας;;;
Διογένης
Φίλε Διογένη, όταν λέει ο παραπάνω φίλος ότι "ο Νίτσε είναι καταχωνιασμένος στο χρονοντούλαπο της ιστορίας", εννοεί ότι αυτή η έκφραση τον εντυπωσίασε όταν την άκουσε από κάποιον για άσχετο λόγο και είπε να την πετάξει και ότι τα βιβλία που έχει διαβάσει στη ζωή του περιορίζονται στα σχολικά.
ΔιαγραφήΦίλε/η μου, μάλλον έχεις δίκιο. Σ’ ευχαριστώ για τη διασαφήνιση. Αλλά γιατί αυτός/η που έγραψε για τον Νίτσε να μην έχει διαβάσει τίποτε περισσότερο από τα σχολικά βιβλία; Τον Νίτσε και τα συγκεκριμένα λόγια του από τα σχολικά βιβλία τα έμαθε; Αποκλείεται. Τώρα έρχομαι στα λόγια σας περί χρονοντούλαπου, διαφωνών εν μέρει.
ΔιαγραφήΑπό κει και πέρα, όποιος αρνείται ότι ο "Χριστιανισμός" –ο οποίος ως συνολικό αποτέλεσμα δεν έχει και πολλή σχέση με τον Χριστό και τη διδασκαλία Του– έχει γ@@@σει το "σύμπαν", ή κοιμάται όρθιος ή είναι πονηρός. Οι ανθρωπισμός του Χριστιανισμού είναι αυτονόητος και επιτακτικός για τους νοήμονες ανθρώπους. Ο Χριστός απλώς τον υπενθύμισε και τον διακήρυξε. Η καινοτομία τού Χριστού ήταν η θεμελίωση της πίστης στον Θεό. Το δε αλκοόλ είναι άλλη "ιστορία".
Διογένης
Για να γίνω πιο σαφής, 10:55 π.μ., γιατί να την άκουσε και να μην τη διάβασε; Δεν περιμένω ντε και καλά απάντηση. Να μην αδικούμε τους αναγνώστες θέλω.
ΔιαγραφήΔιογένης
Καλα θα κανει η εκκλησια να περιοριστει στα καθηκοντα της.Αγιασμοι,Θειες Λειτουργειες,ευχελαια.Το τι θα γινει με το καζινο ειναι θεμα της πολιτειας.Υπαρχουν (προσφατως)εκλεγμενοι αντιπροσωποι για να γνωμοδοτησουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφήστε τους λυσσώντες κύνες της εκκλησιομαχίας να υλακτούν! Εκτονώνονται έτσι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚε διαχειριστά, συγνώμη κιόλας, αλλά επειδή η παρούσα ανάρτηση είναι και θα παραμείνει δημοφιλής, επίτρεψέ μου να "σπαμάρω" με κάνα τραγουδάκι. Ευχαριστώ, Διογένης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχεις καταλάβει πως έχεις γίνει (πρε)ζάκι! .... ΑΥΤΟΓΚΟΛ!
http://www.youtube.com/watch?v=tlw24hDlqwI
Αν πεις σε κάποιον στην ουρά
πάρ' τη δική μου τη σειρά
να δεις που όλοι τους θα πάνε τελευταίοι.
Γυμνοί γεννιόμαστε γυμνοί
και δεν υπάρχει άλλο ρούχο απ' την αγάπη.
http://www.youtube.com/watch?v=OuqUQGPAtMw
Και δύο σχετικά με την ανάρτηση.
http://www.youtube.com/watch?v=D6DzOlHWyCU
http://www.youtube.com/watch?v=m9FbLCtWeC0
Ευχαριστούμε πολύ:
LOCOMONDO
8wrcevo
ΚΩΣΤΑ ΧΑΤΖΗ
pinezouLa
ΚΩΣΤΑ ΤΟΥΡΝΑ
INELEHREA
Maria Tsili
No Rights Accepted
Μήπως ξέρει κανείς να μας πει από ποιον φιλόσοφο επηρεάστηκε πάρα πολύ και εμπνεύστηκε ο Χίτλερ;
ΑπάντησηΔιαγραφή"Νίτσε" είναι η απάντηση. Όμως η μοναδική "σωτηρία" σου είναι να παραδεχτείς πως είσαι βιαστικός ή ημιμαθής. Ειδάλλως, ή ανήκεις στην κατηγορία των ανθρώπων που περιγράφονται στην τελευταία παράγραφο του σχολίου 6 Ιουνίου 2014 - 10:52 π.μ. ή είσαι παραπλανητής και προβοκάτορας. Ελπίζω να ισχύουν τα πρώτα.
ΔιαγραφήΔιογένης
μπράβο Διογένη...τουρνάς δύναμη
ΑπάντησηΔιαγραφήoso kai na fonazei o papas to kazino tha anoiksei , kai emeis tha doulepsoume ekei !!!
ΑπάντησηΔιαγραφή