Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Επιχείρηση Σκούπα

Της Δόμνας Γκίνη, Project Manager

Ο χρόνος δυστυχώς κυλάει, και μας πάει εδώ, στο σήμερα με τα λάθη και τις αντιδράσεις και με τις εξελίξεις να φέρουν νέες ειδήσεις στο προσκήνιο, όπου την τιμητική τους έχουν τα καθησυχαστικά σχόλια για την έναρξη της εξόδου της χώρας μας από το παραλήρημα της οικονομικής κρίσης και των "δήμιων" μνημονίων με την λεζάντα "ΑΝΑΠΤΥΞΗ" και το σλόγκαν της σκληρής δουλειάς, οι κυβερνητικές μηχανές τοιχοκόλλησαν το Σχέδιο Αθηνά και ανακοίνωσαν την ίδρυση μιας άλλης επιχείρησης που θα δώσει χείρα βοηθείας στο "όραμα" για μια νέα Ελλάδα. Και το όνομα αυτής, Σκούπα.
Όσο αφορά δε την δράση της στην Περιφερειακή Ενότητα της Δυτικής Μακεδονίας και τους αντίστοιχους Νομούς της (Κοζάνη, Καστοριά, Φλώρινα, Γρεβενά, Εορδαία, Αμύνταιο κ.α) είναι εμφανή, καθώς για πρώτο επέλεξε τα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα Α.Ε.Ι και Τ.Ε.Ι τα οποία πλέον αποκτούν νέο Ιδιοκτήτη στην συμπρωτεύουσα (Θεσ/νικη), χωρίς δεύτερη κουβέντα τους αφαιρούν το δικαίωμα πολιτισμικής ανάπτυξης, καταδικάζονται πόλεις και ευνουχίζονται ηθικές. Μια συγχώνευση, όμως είναι πάντα μια λύση τελευταίας στιγμής, μα είναι και ένα μεγάλο πρόβλημα.
Σαν δεύτερο, εστίασε στην υποβάθμιση των Νοσοκομείων το Μποδοσάκειο Νοσοκομείο Πτολεμαϊδας εντάσσεται στο Μαμάτσειο Νοσοκομείο Κοζάνης, και δε φτάνει μόνο αυτό προχώρησαν και στο κλείσιμο ορισμένων μονάδων υγείας όπως η ογκολογική μονάδα υγείας στην Εορδαία, και το τμήμα αιμοκάθαρσης του Γ.Ν. Φλώρινας μεταφέρθηκε στα Γρεβενά και όχι μόνο. Περικοπές και στην υγεία; Μα δυστυχώς χωρίς αυτή είμαστε χαμένοι, και για άλλη μια φορά ο πολίτης καλείται να πληρώσει το κόστος τόσο το οικονομικό όσο και το ψυχολογικό.
Δε γνωρίζουμε αν το περίφημο σχέδιο Αθηνά διαθέτει την σοφία και την δύναμη της Θεάς Αθηνάς να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που υπάρχουν και που θα προκύψουν, όμως το μόνο βέβαιο είναι ότι η επιχείρηση σκούπα ξεκίνησε την λειτουργία της και δεν την σταματάει τίποτα.

Διαβάστε περισσότερα...

Συγχαρητήριο του Συλλόγου Φλωρινιωτών Θεσσαλονίκης

Ο πρόεδρος και τα μέλη του ΔΣ του Συλλόγου Φλωρινιωτών Θεσσαλονίκης συγχαίρουν το εκλεκτό μέλος του συλλόγου και μέλος του ΔΣ Δρ Νικόλαο Βασιλειάδη, PhD, διακεκριμένο Νομικό, Ιστορικό, Συγγραφέα με ιδιαίτερη ενασχόληση επί τα Βαλκανικά ζητήματα, ο οποίος ανέλαβε τα καθήκοντά του ως Λέκτορας του Τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με γνωστικό αντικείμενο «Σύγχρονη Παγκόσμια Ιστορία».
Ως Φλωρινιώτες καμαρώνουμε που ακόμη ένα τέκνο της μικρής μας πόλης έρχεται να προστεθεί δίπλα στα πολυπληθέστατα διακεκριμένα στελέχη με τα οποία η Φλώρινα στελεχώνει την πυραμίδα του Πνεύματος της Ελλάδος μας.

Ο Πρόεδρος
Δημ. Γάκης
Η Γεν. Γραμματέας
Γεωργία Λιαντζάκη

Διαβάστε περισσότερα...

Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Σύσκεψη φορέων για το σχέδιο «Αθηνά»

Η διατήρηση του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, ως αυτόνομου τριτοβάθμιου εκπαιδευτικού ιδρύματος, με την παράλληλη παραμονή στη Φλώρινα των τμημάτων Βαλκανικών Σπουδών του Πανεπιστημίου και Εμπορίας & Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας, αποτελούν τους βασικούς άξονες διεκδίκησης των φορέων της Φλώρινας, μετά τις τελευταίες εξελίξεις με το σχέδιο «Αθηνά».
Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί στο γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη Φλώρινας, οι φορείς κατέληξαν στη σύνταξη υπομνήματος μέχρι το τέλος της εβδομάδας, το οποίο θα επιδοθεί στον Πρωθυπουργό, στους αρχηγούς των κομμάτων και τον υπουργό Παιδείας, κατά την κάθοδο των μελών της Επιτροπής Στήριξης Πανεπιστημίου στην Αθήνα, σε ημερομηνία που θα καθοριστεί τις προσεχείς ημέρες.
Το υπόμνημα θα περιλαμβάνει τα κοινωνικά, οικονομικά, ιστορικά και ακαδημαϊκά επιχειρήματα των φορέων σχετικά με το διεκδικητικό πλαίσιο, όπως οι κτιριακές υποδομές, το χαμηλό κόστος, η μοναδικότητα των τμημάτων κ.ά.
Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο Πρωτοσύγκελος της Ι. Μητρόπολης π. Ιουστίνος Μπαρδάκας, ο βουλευτής της Ν.Δ. Στάθης Κωνσταντινίδης, ο βουλευτής του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Αθανάσιος Γερμανίδης, ο Αντιπεριφερειάρχης Φλώρινας Δημήτριος Ηλιάδης, ο Αντιπεριφερειάρχης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού και Πρωτογενούς Τομέα Χρήστος Ευαγγέλου, ο δήμαρχος Φλώρινας Γιάννης Βοσκόπουλος, ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Στέφανος Μπίρος, η διευθύντρια της ΣΤΕΓ Παρασκευή Μητλιάγκα και εκπρόσωποι των καθηγητών του Πανεπιστημίου, του ΤΕΙ, του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και των εργαζομένων του Πανεπιστημίου.

Διαβάστε περισσότερα...

«Επικοινωνώντας με το παιδί μου»

Ενημερωτική συνάντηση για γονείς διοργανώνει ο Συμβουλευτικός Σταθμός Νέων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας, τη Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου και ώρα 6.00 μ.μ., στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δήμου Φλώρινας (Νέο Πάρκο).
Εισηγήσεις:
1.«Επικοινωνία στην οικογένεια»,
Ολυμπία Τσάτσα, Ψυχολόγος, Κοιν. Λειτουργός, M. Sc. (Ψυχιατρική-Παιδοψυχιατρική και Διοίκηση Μονάδων Υγείας), Υπ. Διδάκτωρ Π.Δ.Μ., Πρόεδρος του Κέντρου Προστασίας του Παιδιού Φλώρινας
2. «Μιλώντας με το παιδί μου για τις σχέσεις με το άλλο φύλο»
Καλυψώ Τόττη, Ψυχολόγος ΚΕΦΙΑΠ Φλώρινας, M. Sc. (Συμβουλευτική) .
3. «Γονείς σε κρίση-μους καιρούς»
Όλγα Μούσιου, Σχολική Σύμβουλος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Διδάκτωρ Π.Δ.Μ., Μ. Ed. (Σχολική Παιδαγωγική), M. Sc. (Γλωσσολογία).
4. «Πώς θα βοηθήσω το παιδί μου να γίνει υπεύθυνο;»
Ξένια Καϊμάρα, Ψυχολόγος ΚΕΦΙΑΠ Φλώρινας, Μ. Sc. (Σχολική Εξελικτική Ψυχολογία - Δημόσια Υγεία), Ειδίκευση στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό
Συντονίστρια: Άννα Μπαφίτη, Υπεύθυνη Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων Φλώρινας, Κοινωνιολόγος, M. Ed. (Σχολική Παιδαγωγική).
H συμμετοχή είναι ελεύθερη.

Διαβάστε περισσότερα...

«Να σπάσει το απόστημα κάποιων βολεμένων στη ΔΕΗ»

Συνάδελφοι, Συναδέλφισσες,
εδώ και καιρό προσπαθούμε να βγάλουμε στην επιφάνεια αυτά που συμβαίνουν πίσω από τις κλειστές πόρτες κάποιων Διοικητικών. Αυτό το λέμε γιατί: η Συντεχνία έχει αρκετά καλυμμένα τα νότα της (κόμματα, επενδυτές, μεγαλοεργολάβοι, ευνοούμενοι συνδικαλιστές, κλπ.) όλοι σε ένα καζάνι.
«Το αλάτι πάντα πειράζει».
Ζητήσαμε και ζητάμε την στήριξή σας έτσι ώστε να σπάσει το απόστημα που όλοι βλέπουμε και κανείς δεν θέλει να το σπάσει.
Μετά την επιστολή μας την 29/12/2012 με τίτλο «ΕΛΕΟΣ», στο Ορυχείο Μαυροπηγής ξεσκεπάστηκαν τα προσωπεία των Ισχυρών. Με το πρώτο λάλημα ξεφορτώθηκαν ευθύνες. Μάλιστα προσπάθησαν να πείσουν πως για την κακοδιαχείριση της τέφρας μόνοι φταίχτες ήταν-είναι οι Εργοδηγοί.
Και ρωτάμε: Αυτοί υπογράφουν τiς συμβάσεις; Τους δόθηκε άλλη λύση;
Ερευνώντας μάθαμε ότι μια επένδυση προ λίγων ετών έχει παροπλιστεί ενώ στοίχισε στην επιχείρηση αρκετά χρήματα.
Ποιος ο λόγος που ο Α5 Μαυροπηγής παροπλίστηκε; Eχει κάνει απόσβεση του κεφαλαίου επένδυσης; Βολεύει στο Ορυχείο να υπάρχει μόνο μια έξοδος λιγνίτη προς τον ΑΗΣ Πτολεμαΐδας; Είναι πιο συμφέρον οι εργολαβίες; Ας ακουστούν οι τιμές.
Κύριοι δεν είχαμε και δεν έχουμε πρόθεση να αμφισβητήσουμε καμία εργασιακή συμπεριφορά από την οποία έχει όφελος η επιχείρηση που εργαζόμαστε ΟΛΟΙ.
Όμως καθημερινά αποδεικνύεται ότι κάποιοι (βολεμένοι) οι οποίοι υπηρετούν την επιχείρηση κάνουν λάθη… που στοιχίζουν.
Κύριοι, Κυρίες,
πιστέψτε στην ατομική σας προσφορά και μην δειλιάσετε να εκτροχιάσετε το τρένο όταν καταλάβετε ότι κάποιοι αρμέγουν την Αγελάδα Δ.Ε.Η και κλέβουν τον ιδρώτα σας για ιδίων όφελος.

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΧΕΙΡΙΣΤΩΝ Λ.Κ.Δ.Μ. - Δ.Ε.Η. Α.Ε.

Διαβάστε περισσότερα...

Το Κτήμα Άλφα στην έκθεση «Διονύσια 2013»

Αγαπητοί οινόφιλοι,
Σας προσκαλούμε στην έκθεση οίνου ΔΙΟΝΥΣΙΑ 2013, που θα πραγματοποιηθεί ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΣΑΒΒΑΤΟ και ΚΥΡΙΑΚΗ 8, 9, 10 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2013 στο Ζάππειο Μέγαρο Αθηνών.
Θα μας βρείτε στο stand 12 στην ΜΠΛΕ πτέρυγα.
Σας περιμένουμε για να σας παρουσιάσουμε τα ΝΕΑ κρασιά μας.
Η τιμή εισόδου είναι 10 ευρώ/άτομο,είσοδος για όλο το τριήμερο και περιλαμβάνει τα εξής:
α) το αναμνηστικό ποτήρι γευσιγνωσίας με χρυσοτυπία το λογότυπο της έκθεσης,
β) τον μοναδικό στο είδος του κατάλογο των Διονυσίων που περιλαμβάνει όλα τα κρασιά της έκθεσης,
γ) ειδική καρτέλα αγορών,
δ) ένα όμορφο και συλλεκτικό pin (καρφίτσα πέτου, ειδική κατασκευή) που θα επιτρέπει σε όσους το φορούν να εισέρχονται και να εξέρχονται ελεύθερα στην έκθεση και τις τρεις ημέρες λειτουργίας της,
ε) ένα στυλό για σημειώσεις
στ) δικαίωμα συμμετοχής στα δωρεάν σεμινάρια γευσιγνωσίας (αριθμός θέσεων περιορισμένος)

Ώρες λειτουργίας έκθεσης:
Παρασκευή 16:00 – 22:00
Σάββατο και Κυριακή: 11:00 – 20:00

Σας ευχαριστούμε.

Διαβάστε περισσότερα...

«Τρένο» ο Αμύντας 23-11 τα Γιάννενα

Ασταμάτητη μοιάζει η γυναικεία ομάδα του Αμύντα, που επικράτησε εύκολα του Α.Ο.Ιωαννίνων με 23-11 και σε συνδυασμό με το ισόπαλο 26-26 της Καστοριάς με τον Αρίωνα Πτολεμαΐδας, απέκτησε προβάδισμα 4βαθμών από τους διώκτες της (Καστοριά και Φιλώτα) και πλέον κρατά την τύχη στα χέρια της.
Στο αγωνιστικό κομμάτι τα Γιάννενα του Ιωάννη Καραμπίνα παρ ότι παρατάχτηκαν με πολλές απουσίες, μπήκαν πιο δυνατά στην αναμέτρηση και προηγήθηκαν με 1-2 στο πρώτο 8λεπτο, η συνέχεια όμως ανήκε στις παίκτριες του Νίκου Γιώσκου, με όπλο τους την άμυνα , πέτυχαν σερί 8-0 στα επόμενα 12λεπτά (9-2) , βάζοντας τις βάσεις για μια εύκολη επικράτηση.
Το ημίχρονο ολοκληρώθηκε 10-4, υπέρ του Αμύντα , με τον τεχνικό των γηπεδούχων να δίνει ,στο δεύτερο μέρος, αρκετό χρόνο συμμετοχής και στις υπόλοιπες αθλήτριες που είχε στην διάθεση του .
Ο Αμύντας και στην επανάληψη ήταν εξίσου καταιγιστικός, με τις Σκόδρα Τζ. (7), Τσιομπάνου (6) και Γεωργιάδου (3) να αναλαμβάνουν το εκτελεστικό κομμάτι, η ομάδα σημείωσε νέο σερί 8-0, εκτοξεύοντας την διαφορά σε ψηφίο νούμερο (18-4 στο 40λεπτο.)
Οι φιλοξενούμενες με κύρια πηγή των επιθετικών τους προσπαθειών την Μητκάνη (6γκ), επεδίωξαν να αντιδράσουν, αλλά ο Αμύντας έχοντας διάρκεια στην απόδοση του έφτασε στο τελικό 23-11, ικανοποιώντας τον κόσμο που βρέθηκε στις κερκίδες του γηπέδου του ΔΑΚ.
Η πρώτη σκόρερ του Αμύντα και της αναμέτρησης και του Τζούλια Σκόδρα δήλωσε: « Νομίζω ότι παιχνίδι με παιχνίδι η ομάδα μας αποκτά ακόμα μεγαλύτερη συνοχή και ποιότητα, πιστοποιώντας με τον καλύτερο τρόπο την θέση που κατέχουμε στο πρωτάθλημα.
Το παιχνίδι ήταν πιο εύκολα απ ότι το περιμέναμε, η ομάδα παίζοντας πολύ καλά ανασταλτικά, κατάφερε να δημιουργήσει μια διαφορά ασφαλείας, την οποία αύξανε σταδιακά. Το πρωτάθλημα έχει ακόμα πολύ δρόμο μπροστά, συνεπώς δεν υπάρχουν ζεριθώρια εφησυχασμού».
Στα αξιοσημείωτα της αναμέτρησης, η μη προσέλευση των διαιτητών Κάργατζη και Τομίδη, που είχαν οριστεί από την ΟΧΕ να διευθύνουν την εν λόγω αναμέτρηση, με αποτέλεσμα οι διαιτητές Λαζαρίδης (Αμύνταιο) και Δεληγιαννίδης (Φιλώτας) που παρευρίσκονταν στο γήπεδο, να αναλαμβάνουν τις τύχες του παιχνιδιού, κατόπιν συνεννοήσεως των δυο σωματείων.
Δεκάλεπτα: 3-2, 9-2, 10-4 (ημχ), 17-4, 19-8, 23-11.
Διαιτητές: Λαζαρίδης Λ. – Δεληγιαννίδης Β.
Αμύντας Αμυνταίου (Ν. Γιώσκος): Κόρρα (τφ), Γιαπουτζή (τφ), Μπάντη 1, Γεωργιάδου 3, Παπαβασιλείου 2, Σκόδρα Τζ. 7, Ρακοπούλου 1, Ηλιάδου, Δημητριάδου, Τσένκο 1, Τσιομπάνου 6, Πναου 1, Σκόδρα Τ. 1.
Δίλεπτες Αποβολές: 3 Πέναλτι: 4/2
Α.Ο.Ιωαννίνων (Γ. Καραμπίνας): Βλαχοπούλου, Ζαμπαλά, Παρασκευά, Μητκάνη 6, Εφαπλωματά, Μπλίζου 2, Λέκκα, Καρέλα 2, Μπεκιράκη, Ποτσικα, Κανακάκη, Κάππη.
Δίλεπτες Αποβολές: 1 Πέναλτι: 4/4

Διαβάστε περισσότερα...

Σάρωσαν οι «Σάρισες»

Διπλή νίκη σημείωσε η αντρική ομάδα των ΣΑΡΙΣΩΝ επί των Ιωαννίνων και της Έδεσσας με σκορ 4-1. Αντίθετα η γυναικεία ομάδα έχασε και τα δύο παιχνίδια με σκορ 0-4.
Πρώτα το Σάββατο οι ομάδες μας κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν τις ομάδες του συλλόγου Φ.Ε.Α. Ιωαννίνων. Ο αγώνας πραγματοποιήθηκε στο 2ο Γυμνάσιο Φλώρινας και τον παρακολούθησε πλήθος θεατών. Ο αγώνας κρίνονταν ως εξαιρετικά δύσκολος, καθώς η αντρική ομάδα των φιλοξενούμενων ήρθε στη Φλώρινα ως αήττητη και ως φαβορί για τη νίκη. Όμως οι αθλητές μας δείχνοντας εξαιρετικό πάθος για τη νίκη έπαιξαν δυνατά και κατόρθωσαν να κερδίσουν το παιχνίδι σχετικά εύκολα με σκορ 4-1. Πρωταγωνιστής για άλλη μία φορά ο νεαρός Σουμπάσης Γιάννης, ο οποίος κέρδισε δύο μονά (3-0) και το διπλό με παρτενέρ τον Λυγούρα Αντρέα (3-0). Την τέταρτη νίκη τη σημείωσε ο Ιωαννίδης Κωνστάντιος (3-1), δείχνοντας τελευταία μεγάλη πρόοδο και αποτελεσματικότητα.
Αντίθετα με τα αγόρια τα κορίτσια δεν μπόρεσαν να αντισταθούν στην ανωτερότητα των αντιπάλων τους και έχασαν εύκολα τον αγώνα με σκορ 0-4.
Την επόμενη μέρα, Κυριακή 3/2/2013 οι ΣΑΡΙΣΕΣ υποδέχτηκαν την πολύ καλή ομάδα της ΕΔΕΣΣΑΣ. Τα αγόρια με κεκτημένη ταχύτητα από την προηγουμένη ημέρα νίκησαν και την αντρική ομάδα της Έδεσσας με σκορ 4-1. Αλάνθαστος για άλλη μία φορά ο Σουμπάσης επικράτησε των δύο αντιπάλων του στο μονό (3-1, 3-1) και μαζί με τον Λυγούρα Αντρέα στο διπλό νίκησαν 3-1 το αντίπαλο δίδυμο. Νίκη σημείωσε στο μονό και ο Λυγούρας Αντρέας με σκορ 3-2 και έτσι οι ΣΑΡΙΣΕΣ πανηγύρισαν την πέμπτη τους νίκη στο πρωτάθλημα.
Η γυναικεία ομάδα δεν είχε καμία τύχη απέναντι στα φοβερά κορίτσια της Έδεσσας (0-4) τα οποία είναι και το μεγάλο φαβορί για την άνοδο στην Α2 κατηγορία του χρόνου. Μακάρι να τα καταφέρουν.
Με τις νίκες αυτές οι ΣΑΡΙΣΕΣ ανέτρεψαν όλα τα δεδομένα στο πρωτάθλημα της Β΄ Εθνικής. Εκεί που όλα έδειχναν ότι τα Γιάννενα θα κατακτήσουν άνετα το πρωτάθλημα, τώρα ξαναμπαίνει στο παιχνίδι και η Βέροια, καθώς απέχει μόλις ένα βαθμό από την κορυφή και υποδέχεται στη συνέχεια τα Γιάννενα στην έδρα της. Οι ΣΑΡΙΣΕΣ επίσης πλησίασαν την κορυφή και υπολείπονται μόλις μίας νίκης των Ιωαννίνων. Για τις ΣΑΡΙΣΕΣ απομένουν πλέον μόλις τρία παιχνίδια για να κλείσουν αυτήν την πολύ μέχρι τώρα πετυχημένη χρονιά. Πρώτα στις 24/2/13 θα υποδεχτούν την Κοζάνη και στη συνέχεια με τη λήξη θα δώσουν σε μία ημέρα (10/3/13) δύο παιχνίδια εκτός έδρας με τη Βέροια και την Έδεσσα.

Αποτελέσματα

ΑΝΤΡΕΣ

ΣΑΡΙΣΕΣ-Φ.Ε.Α. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: 4-1
(Gjorgieski): Σουμπάσης (2), Ιωαννίδης (1), Λυγούρας, Σουμπάσης/Λυγούρας (1).

ΣΑΡΙΣΕΣ-Ο.Ε.Α. ΕΔΕΣΣΑΣ: 4-1
(Gjorgieski): Σουμπάσης (2), Ιωαννίδης, Λυγούρας (1), Σουμπάσης/Λυγούρας (1).

Ο.Ε.Α. ΒΕΡΟΙΑΣ- Σ.Ε.Α. ΚΟΖΑΝΗΣ: 4-2
Ο.Ε.Α. ΕΔΕΣΣΑΣ-Σ.Ε.Α. ΚΟΖΑΝΗΣ: 4-3
ΜΑΝΙΑΚΙ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ- Ο.Ε.Α. ΕΔΕΣΣΑΣ: 2-4

ΓΥΝΑΙΚΕΣ

ΣΑΡΙΣΕΣ-Φ.Ε.Α. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: 0-4
(Gjorgieski): Ευθυμίου, Ρούφα, Παπακυριακού, Ζήση/Μπεκιάρη

ΣΑΡΙΣΕΣ-Ο.Ε.Α. ΕΔΕΣΣΑΣ: 4-1
(Gjorgieski): Ευθυμίου, Ρούφα, Μπεκιάρη, Ευθυμίου/Παπακυριακού

Ο.Ε.Α. ΒΕΡΟΙΑΣ- Σ.Ε.Α. ΚΟΖΑΝΗΣ: 3-4
Ο.Ε.Α. ΕΔΕΣΣΑΣ-Σ.Ε.Α. ΚΟΖΑΝΗΣ: 4-0

Διαβάστε περισσότερα...

Κοπή βασιλόπιτας στις «Σάρισες»

Το Σάββατο 2/2/13 μετά τον αγώνα με τα Γιάννενα οι ΣΑΡΙΣΕΣ έκοψαν την πατροπαράδοτη βασιλόπιτα για το 2013. Η κοπή της βασιλόπιτας πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα αγώνων του Συλλόγου στο 2ο Γυμνάσιο Φλώρινας παρουσία πολλών αθλητών και γονέων.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας κ. Άμπας Βασίλειος και ο Αντιδήμαρχος Φλώρινας κ. Καραγκιοζίδης Θεοδόσιος.
Στην αρχή ο Πρόεδρος κ. Λυγούρας Γεώργιος μίλησε για την ανάπτυξη του Συλλόγου και την πρόοδο που έχει σημειώσει μέχρι τώρα, τόνισε τις αγωνιστικές και οργανωτικές επιτυχίες του 2012 και ευχήθηκε τα καλύτερα για αθλητές και γονείς για το 2013. Ευχαρίστησε επίσης τους φορείς της πόλης μας, Περιφέρεια και Δήμο για τη συμπαράσταση και την ενίσχυση, όπως και όλους όσους συμπαρίστανται ηθικά και υλικά στην όλη προσπάθεια για την ανάπτυξη της επιτραπέζιας αντισφαίρισης στην περιοχή μας.
Στη συνέχεια οι επίσημοι προσκεκλημένοι εκδήλωσαν το θαυμασμό τους για την πρόοδο των ΣΑΡΙΣΩΝ και δήλωσαν τη συμπαράστασή τους σε κάθε προσπάθεια που αποφέρει εκτός από την άθληση των νέων και την προβολή της Φλώρινας.
Ο τυχερός της πίτας ήταν ο νεαρός Ντούρος Λάζαρος, γιος της αθλήτριας του Συλλόγου Ζήσης Φιλιώ, ο οποίος κέρδισε ένα δώρο, προσφορά του χορηγού των ΣΑΡΙΣΩΝ κ. Παπαγιάννη Β., ιδιοκτήτη του βιβλιοπωλείου «Η γωνιά».
Το Δ.Σ. εύχεται σε όλους μικρούς και μεγάλους για το 2013 υγεία και προσωπική και οικογενειακή ευτυχία.

Διαβάστε περισσότερα...

Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

Ενέργεια από γεωθερμία στους αγρότες της Φλώρινας

Η Φλώρινα επενδύει στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και μάλιστα σε καινοτόμες τεχνολογίες. Μετά τη δρομολόγηση κατασκευής του μεγαλύτερου ηλιοθερμικού πάρκου στον κόσμο με εφαρμογή της πρωτοποριακής μεθόδου Στέρλινγκ, η Φλώρινα θα φιλοξενήσει ένα γεωθερμικό πάρκο για την εκμετάλλευση της γεωθερίας που υπάρχει στην περιοχή.
Η εκμετάλλευση του γεωθερμικού πεδίου της Φλώρινας βασίζεται στις μελέτες που εκπόνησε ήδη το Ινστιτούτο Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΙΓΜΕ) για το υπόγειο δυναμικό του τόπου σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας.
Η γεωθερμία της περιοχής αναμένεται να ενισχύσει το έργο των αγροτών της περιοχής θερμαίνοντας λαχανικά και ζαρζαβατικά στα θερμοκήπια.
Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ ο γεωπόνος του τμήματος Φυτικής και Ζωικής Παραγωγής της Περιφερειακής Ενότητας ΦλώριναςΒασίλης Άμπας “σκοπός μας είναι να προχωρήσουν οιοριστικές μελέτες για τη δημιουργία του γεωθερμικού πάρκου σε δημόσια κοινόχρηστη έκταση και το έργο να ενταχθεί στην επόμενη προγραμματική περίοδο. Εφόσον οι οριστικές μελέτες εκπονηθούν εντός των επόμενων δύο χρόνων θα ξεκινήσει στη συνέχεια το κατασκευαστικό κομμάτι”.
Για τον συγκεκριμένο σκοπό, οι εταιρείες που εμπλέκονται σε αυτήν έχουν έρθει σε συνεννόηση με τους ιδιοκτήτες διάσπαρτων αγροτικών εκτάσεων για την εκμίσθωση ή την αγορά τους.
Πέρα από το σύγχρονο ηλιοθερμικό έργο, εκκρεμεί η ολοκλήρωση των διαδικασιών για τη δημιουργία δύο φωτοβολταϊκών έργων σε εκτάσεις συνολικής επιφάνειας 1300 στρεμμάτων.
Εκκρεμεί τέλος η ολοκλήρωση των διαδικασιών για την έναρξη λειτουργίας του αιολικού πάρκου που έγινε στην περιοχή Τούμπα-Ανθοβούνι του όρους Βαρνούς, ισχύος 28 MW.

Διαβάστε περισσότερα...

Τιτλουλάριοι και Αξιολογητές

Σε όλους μας είναι αισθητές οι συνέπειες της δίνης που έχουμε περιπέσει.
Βέβαια στις πρόσφατες αρχαιρεσίες ανάδειξης ΕΛΜΕ, η πλειοψηφία των συναδέλφων υπερθεμάτισε τις θέσεις των κυβερνητικών παρατάξεων, θεωρώντας ίσως ότι η ανάδειξη των θέσεων του κλάδου θα έχει καλύτερη τύχη μέσα από τις κλασικές παραταξιακές διαδικασίες και όχι από συζητήσεις που γίνονται στα καφενεία από ανθρώπους της βάσης του σώματος των καθηγητών,….άπειρους και χωρίς κομματικές προσβάσεις, ψιλοσυκοφάντες που αρέσκονται σε κάποια ανέλιξη, αγνοώντας τις έμπειρες, σίγουρες και ανεξάρτητες αλλά μέσα σε κυβερνητικά πλαίσια συνδικαλιστικές γραμμές που εξασφαλίζουν ….ηρεμία και αισιοδοξία.
Η εργοδοσία βέβαια προσπαθεί να μην πλήξουμε!
Μαζί με τη συνεχιζόμενη λαίλαπα περικοπών και φοροεισπρακτικών πρακτικών προχωρά στη δημιουργία κλίματος εργασιακής ανασφάλειας. Ενοποίηση περιοχών, προαναγγελθείσα αύξηση ωραρίου και αξιολόγηση. Χωρίς διαδικασία προηγούμενης αξιολόγησης περιεχομένου σπουδών της ΜΕ, αξιολόγησης στόχων, μέσων, εκπαιδευτικών μονάδων, διδακτικού έργου, προωθείται αξιολόγηση του εκπαιδευτικού. Το μόνο φάρμακο βελτίωσης όλων των δεινών που συσσωρεύτηκαν τις προηγούμενες δεκαετίες!!
Θα διαχωριστούν οι καλοί και οι κακοί, οι άξιοι και οι ανάξιοι, οι απαραίτητοι και οι πλεονάζοντες.
Ο ατομικισμός στη μηδενιστική του μορφή πρέπει να επικρατήσει κάθε συλλογικότητας. Η χειραγώγηση και ο φόβος πρέπει να είναι το νέο εργασιακό κλίμα που θα επιβληθεί.
Η άγρα προσόντων, που δίδονται αναφανδόν από μη αξιολογημένα πνευματικά ιδρύματα στους πτωχοπρόδρομους, θα ανοίγει την πόρτα σε διαφοροποιήσεις μισθών των 40 ευρώ. Η υπόβλεψη μεταξύ καθηγητών αντί της συνεργασίας μεταξύ συναδέλφων στους συλλόγους καθηγητών, θα συντείνει ώστε η διοίκηση να διαχωρίζει τους αμνούς απο τα ερίφια. Οι τιτλουλάριοι θα μπορούν να προωθούν με καλύτερες αμοιβές το προϊόν της εκπαίδευσης με αντάλλαγμα τη σιωπή στα τεκταινόμενα, στηριζόμενοι στο ότι η κοινωνία δεν αντιλαμβάνεται ότι το πραγματικό μέλλον των νέων ανήκει στο Κολλέγιο Αθηνών και στο Αμερικανικό Κολλέγιο και στην απόκτηση Ευρωπαϊκού Απολυτηρίου.
Λύσεις και προτάσεις δεν υπάρχουν από μένα, ο οποίος δεν διακρίνομαι για την εντρίφησή μου στον κριτικό γραμματισμό και στη δημιουργική γραφή. Ούτε στα μπιχεβιοριστικά συστήματα εκμάθησης δεξιοτήτων κατά Gagne.
Επαφίεμαι στον προβληματισμό, τη θέση και την τοποθέτηση καθενός εκάστου ημών. Κάποια στιγμή θα πρέπει να αναλογιστούμε αν η σωτηρία των κκ Σάλα και Κωστόπουλου αποτελεί και τη σωτηρία της δικής μας ψυχής.

Πιερράτου Γιάννης

Διαβάστε περισσότερα...

Σύλληψη αλλοδαπού διακινητή για μεταφορά λαθρομετανάστη

Το βράδυ της Παρασκευής στην Κρυσταλλοπηγή, αστυνομικοί του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Κρυσταλλοπηγής, συνέλαβαν 47χρονο αλλοδαπό, υπήκοο Αλβανίας για παράνομη μεταφορά μη νόμιμου μετανάστη.
Συγκεκριμένα, από έλεγχο που έγινε σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, διαπιστώθηκε ότι ο 47χρονος οδηγός, μετέφερε προς το εσωτερικό της χώρας 36χρονο ομοεθνή του, μη νόμιμο μετανάστη, ο οποίος είχε εισέλθει παράνομα στη χώρα μας, στερούνταν νομίμων εγγράφων εισόδου και παραμονής και έφερε διαβατήριο με πλαστά αποτυπώματα σφραγίδας.
Το Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο κατασχέθηκε και οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Καστοριάς.

Διαβάστε περισσότερα...

Η Γιορτή Κρασιού στον Αγ. Παντελήμονα

Διοργανώθηκε από τον Πολιτιστικό - Μορφωτικό Σύλλογο Αγίου Παντελεήμονα με απόλυτη επιτυχία η Γιορτή Κρασιού 2013. Πλήθος κόσμου συγκεντρώθηκε στο Κέντρο Νεότητας του χωριού και παρακολούθησε με ενδιαφέρον τις εισηγήσεις των ομιλητών, χειροκρότησε τους βραβευθέντες οινοπαραγωγούς και γεύτηκε τα κρασιά των οινοποιείων της περιοχής και των ερασιτεχνών οινοπαραγωγών του χωριού.
Ο Σύλλογός μας θα ήθελε να ευχαριστήσει όλους όσοι παρευρέθηκαν και παρακολούθησαν την εκδήλωση. Ιδιαιτέρως θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους ομιλητές μας κ. Ιωαννίδη Στέφανο, κ. Γιαννιτσόπουλο Γεώργιο, κ. Σαλπιγγίδη Γεώργιο, κ. Μπουτάρη Στέλιο, κ. Μπόσκο Χρήστο και κ. Βαϊμάκη Βασίλειο. Επίσης θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το σύλλογο γυναικών του χωριού για την πολύτιμη βοήθειά τους

Με τιμή
Το ΔΣ

Διαβάστε περισσότερα...

Μέχρι τη Δευτέρα η υποβολή αιτήσεων για το επιδοτούμενο πρόγραμμα κατάρτισης του ΤΕΕ

Μέχρι και τη Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013 μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος, που επιθυμεί να συμμετάσχει στη δράση του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος με τίτλο «Κατάρτιση με επιχορήγηση (training voucher) ανέργων στον τομέα Β’ της οικονομίας (ορυχεία, μεταλλεία, λατομεία, άντληση πετρελαίου & φυσικού αερίου) με υποχρεωτική απασχόληση», να συμπληρώσει και να υποβάλει «Αίτηση Συμμετοχής» ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα www.voucher.gov.gr, καθώς και να καταθέσει τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στο ΤΕΕ έως και 11/2/2013.
Στόχος της δράσης είναι η ενίσχυση των ανέργων στους οποίους αυτή απευθύνεται, μέσω της αναβάθμισης των γνώσεων και των εργασιακών τους δεξιοτήτων, της βελτίωσης της κοινωνικής τους θέσης και του βιοτικού τους επιπέδου, καθώς και η μείωση της ανεργίας. Τα προγράμματα κατάρτισης απευθύνονται σε 4.404 ανέργους τεχνίτες εγγεγραμμένους στα Μητρώα Ανέργων του ΟΑΕΔ, καθώς και σε 496 διπλωματούχους μηχανικούς (Μηχανολόγοι, Ηλεκτρολόγοι, Χημικοί Μηχανικοί καθώς και Μηχανικοί Μεταλλείων-Μεταλλουργοί) μέλη του ΤΕΕ, οι οποίοι θα εγγραφούν στο «Μητρώο Ωφελουμένων», που θα συγκροτήσει το ΤΕΕ και οργανώνονται από ΚΕΚ πιστοποιημένα από το ΕΚΕΠΙΣ. Οι Μηχανικοί μοριοδοτούνται με βάση τη διάρκεια άσκησης επαγγελματικής δραστηριότητας και το ετήσιο φορολογητέο εισόδημα. Σημειώνεται ότι όσοι παρακολουθήσουν με επιτυχία το πρόγραμμα κατάρτισης, θα λάβουν το εκπαιδευτικό επίδομα των 2000 €.
Πληροφορίες: TEE 210 3291222
ΤΕΕ/Τμήμα Δυτικής Μακεδονίας 2461028030

Αναλυτικό κείμενο πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Δικαιολογητικά, ημερομηνίες, αποστολή δικαιολογητικών

Διαβάστε περισσότερα...

Κοπή βασιλόπιτας της Λ.Φ. ΠΑΟΚ «Λυγκηστές»

Η Λ.Φ ΠΑΟΚ ΦΛΩΡΙΝΑ ΛΥΓΚΗΣΤΕΣ καλεί όλο τον κόσμο του ΠΑΟΚ σήμερα 03/02/2013 στις 17:00μ.μ στα γραφεία του συνδέσμου για την κοπή της βασιλόπιτας για την νέα χρονιά.
Επίσης θα παρακολουθήσουμε όλοι μαζί το παιχνίδι με τον συμπολίτη και θα στήσουμε ένα ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ πάρτυ έτσι όπως μόνο εμείς ξέρουμε..

ΠΑΟΚ ΦΛΩΡΙΝΑ
ΛΥΓΚΗΣΤΕΣ 1995
"ΨΥΧΩΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ"

Διαβάστε περισσότερα...

Κοπή βασιλόπιτας του Οικονομικού Επιμελητηρίου

Ο Πρόεδρος και η Διοίκηση του Περιφερειακού Τμήματος Δυτικής Μακεδονίας του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος σας προσκαλούν στον ετήσιο χορό που διοργανώνουν για την κοπή της βασιλόπιτας σήμερα 03 Φεβρουαρίου 2013, ημέρα Κυριακή και ώρα 20:00 στην καφετέρια Bellair στην Κοζάνη, Πίνδου 10 (απέναντι από το Λαογραφικό Μουσείο Κοζάνης).

Με τιμή
Ο Πρόεδρος
Καρακάσης Εμμανουήλ

Διαβάστε περισσότερα...

«Σώμα με σώμα» από την Κινηματογραφική Λέσχη

Η ταινία που θα προβληθεί από την Κινηματογραφική Λέσχη της Λέσχης Πολιτισμού Φλώρινας είναι:

Σώμα με Σώμα
(De Rouille et d`Os / Rust and Bone)

ΚΥΡΙΑΚΗ 3/2: 17.30 & 20.30
ΔΕΥΤΕΡΑ 4/2: 19.00 & 22.00
ΤΡΙΤΗ 5/2: 21.00

ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ: ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΤΙΣ 19.00, ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΔΥΟ - ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΕΝΑΣ!

Δραματική | 115'
Σκηνοθεσία: Ζακ Οντιάρ
Πρωταγωνιστούν: Μαριόν Κοτιγιάρ, Σελίν Σαλέτ, Ματίας Σένερτς, Αρμάν Βερντίρ

Ο Αλί βρίσκεται μοναχός, χωρίς σπίτι, χωρίς φίλους και χωρίς χρήματα, έχοντας δίπλα του τον γιο του, τον 5χρονο Σαμ, ο οποίος δύσκολα τον αναγνωρίζει. Σκοπός του είναι φτάσει στις Αντείπες, στα νότια της Γαλλίας, εκεί που ζει η αδελφή του. Και πράγματι, αυτή τον βάζει να μείνει στο γκαράζ και φροντίζει το παιδί. Και τότε, ο Αλί πέφτει πάνω στην όμορφη Στεφανί, συνοδεύοντας την σπίτι της. Αυτή είναι εκπαιδεύτρια φαλαινών κι αυτός είναι πάμπτωχος. Όλα είναι εναντίον του. Όμως, θα τον πάρει τηλέφωνο, αλλά καταμεσής της νύχτας. Τα δεδομένα έχουν αλλάξει με έναν τραγικό τρόπο.

ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ - ΜΕ ΤΕΛΕΙΟ ΗΧΟ Dolby Digital Surround

Διαβάστε περισσότερα...

Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Κίνδυνος να χαθούν οριστικά όλα τα τμήματα του Πανεπιστημίου!

Τον κώδωνα του κινδύνου έκρουσαν χθες οι πανεπιστημιακοί καθηγητές αναφορικά με το μέλλον όλων των τμημάτων της Φλώρινας, στη διάρκεια της σύσκεψης φορέων που συγκάλεσε ο δήμαρχος Φλώρινας.
Όπως τονίστηκε, το γεγονός ότι με βάση το σχέδιο «Αθηνά» καταργείται το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας μπορεί να έχει περαιτέρω μελλοντικές αρνητικές επιπτώσεις. Και αυτό θα συμβεί διότι, σύμφωνα με το νόμο Διαμαντοπούλου, η συνέχιση λειτουργίας των τμημάτων που απορροφώνται από άλλα Πανεπιστήμια εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από την ηγεσία του Ιδρύματος. Έτσι, για τα δύο Παιδαγωγικά, αλλά και το Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, αρμόδια θα είναι η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Και όπως εκφράστηκε, το πολύ σε δύο χρόνια το ενδεχόμενο αυτό θα είναι περισσότερο από ορατό.
Σύμφωνα με τα παραπάνω, τέθηκε απ’ όλους η προτεραιότητα διατήρησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και εν συνεχεία η προσπάθεια διατήρησης και του τμήματος Βαλκανικών Σπουδών στη Φλώρινα.
Χαρακτηριστικό πάντως είναι πως η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας είναι η μόνη Περιφέρεια στη χώρα που θα μείνει χωρίς Πανεπιστήμιο, αν τελικά το σχέδιο «Αθηνά» υλοποιηθεί.
Αναφορικά με το ΤΕΙ, φοιτητές του τμήματος Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων ζήτησαν τη στήριξη των φορέων, καθώς με βάση το «Αθηνά» θα μεταφερθούν στην Καστοριά, σε τμήμα όμως με διαφορετικό γνωστικό αντικείμενο.
Τελικά, το πρωί της Δευτέρας θα υπάρξει νέα συνάντηση, στην οποία θα καθοριστεί το διεκδικητικό πλαίσιο, καθώς και η επιτροπή που θα πραγματοποιήσει επαφές στην Αθήνα.

Διαβάστε περισσότερα...

Με πρόχειρα σχέδια κοπτοραπτικής εξοντώνουν την τριτοβάθμια εκπαίδευση της Δυτικής Μακεδονίας

Κοινή δήλωση βουλευτών ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Ε.Κ.Μ. Δυτικής Μακεδονίας, Θανάση Γερμανίδη, Βαγγέλη Διαμαντόπουλου και Ευγενίας Ουζουνίδου

Η ανακοίνωση του σχεδίου «Αθηνά» από τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού Κ. Αρβανιτόπουλο, για την αναμόρφωση του Ακαδημαϊκού Χάρτη της χώρας, με ασφυκτική διορία 45 ημερών προσχηματικής διαβούλευσης, αποτελεί στην πραγματικότητα ένα πρόχειρο σχέδιο κοπτοραπτικής δαπανών που βρίθει λαθών και με διαδικασίες εξπρές εξοντώνει το μαζικό πανεπιστήμιο.
Στο στόχαστρο της κυβέρνησης μπαίνει το Πανεπιστήμιο και τα Τ.Ε.Ι. της Δυτικής Μακεδονίας, τα οποία αποτελούν δυναμικό κύτταρο και πνεύμονα πολιτισμού σε μια γεωγραφική περιοχή κομβικής σημασίας, αφού είναι η πύλη της Ελλάδας προς τα Βαλκάνια και την Ευρώπη. Από τις λαθροχειρίες και τα μαγειρέματα των συμβούλων και των παρασυμβούλων του υπουργείου Παιδείας, «διαφεύγει» πως τα τμήματα του Πανεπιστημίου και των Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας έχουν βαθιές ρίζες στην τοπική κοινωνία, έχουν αναπτύξει ουσιαστικές διασυνδέσεις με τις οικονομικές, παραγωγικές και πολιτιστικές δομές του τόπου και συνεχίζουν επάξια την παράδοση της εκπαίδευσης στην περιοχή. Από τους «φωστήρες» του υπουργείου «διαφεύγει» επίσης, πως το Πανεπιστήμιο και τα Τ.Ε.Ι. διαθέτουν καινοτόμα χαρακτηριστικά, όπως είναι η διαχείριση της ενέργειας, οι εφαρμοσμένες τέχνες, ο σχεδιασμός της εκπαιδευτικής πολιτικής και η διαβαλκανική συνεργασία.
Η τρικομματική κυβέρνηση αδιαφορώντας για τα πραγματικά προβλήματα λειτουργίας, εκπαίδευσης και έρευνας στα Α.Ε.Ι. και τα Τ.Ε.Ι. που απασχολούν την ακαδημαϊκή κοινότητα, προκρίνει ένα φτηνό λογιστικό σχέδιο περικοπών και μια νέα συγκεντρωτική διοικητική υπερδομή, που θα διευκολύνει σε δεύτερη φάση νέες συγχωνεύσεις τμημάτων, την εμπέδωση της εργασιακής ευελιξίας και εξάρτησης διδασκόντων και εργαζομένων.
Το σχέδιο «Αθηνά» συγγράφει τη μείωση του αριθμού των εισακτέων, την περιθωριοποίηση αρχικά των κοινωνικών και ανθρωπιστικών σπουδών υπέρ μιας αποτυχημένης γενικευμένης αγοραίας προσαρμογής της επιστημονικής γνώσης και των τίτλων σπουδών. Ειδικότερα στον κλάδο των Τ.Ε.Ι. μεθοδεύεται μια ισοπεδωτική κατάργηση και συγχώνευση τμημάτων και σχολών.
Ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Ε.Κ.Μ. επιμένει πως η Ανώτατη Παιδεία οφείλει πρωτίστως να υπηρετεί τις μορφωτικές ανάγκες της κοινωνίας, με το σεβασμό των συνταγματικών εγγυήσεων της ακαδημαϊκής ελευθερίας και αυτοτέλειας, του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα της.
Όσοι εξέθρεψαν και εκτρέφουν τα προβλήματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι εκ των πραγμάτων αναξιόπιστοι για την επίλυση τους. Το έργο της αναμόρφωσης των Α.Ε.Ι. και των Τ.Ε.Ι. είναι δημοκρατική υπόθεση των ανθρώπων τους και όχι των εντεταλμένων εκκαθαριστών της πολιτικής των Μνημονίων.
Στο πλαίσιο αυτό, οι δυνάμεις του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Ε.Κ.Μ. Δυτικής Μακεδονίας θα δώσουν από κοινού με την τοπική κοινωνία τον αγώνα για ένα αυτοτελές και ενισχυμένο Πανεπιστήμιο και Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας και την υπεράσπιση της Δημόσιας Εκπαίδευσης.
Τέλος, καλούμε όλους τους κυβερνητικούς εταίρους να πάρουν σαφή θέση απέναντι στο ισοπεδωτικό σχέδιο «Αθηνά» και στα λογιστικά δόγματα που μετατρέπει τα Α.Ε.Ι.- Τ.Ε.Ι. σε «ανώνυμες εταιρείες».

Διαβάστε περισσότερα...

Πάρκο Πρεσπών 2000-2013: ώρα για νέα πρωτοβουλία

Τη στιγμή που τα ψάρια και τα πουλιά των λιμνών διασχίζουν τα σύνορα, οι αποφάσεις για το διασυνοριακό Πάρκο Πρεσπών ακόμα λαμβάνονται ξεχωριστά στις 3 χώρες

Η Διεθνής Συμφωνία του Πάρκου Πρεσπών υπογράφτηκε στις 2 Φεβρουαρίου 2010 από τις τρεις χώρες που μοιράζονται τις Πρέσπες και από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Από τότε τρία χρόνια πέρασαν και ακόμα δεν έχει κυρωθεί από το Ελληνικό Κοινοβούλιο, με αποτέλεσμα τα θεσμικά όργανα που προβλέπονται από τη Συμφωνία να παραμένουν ανενεργά. Την ίδια στιγμή, οργανώσεις από τις 3 χώρες, η ΕΠΠ, η MES και η PPNEA, αποφάσισαν να συστήσουν ένα διασυνοριακό Δίκτυο Περιβαλλοντικών Οργανώσεων για την Πρέσπα. Στόχος του δικτύου αυτού είναι η ενεργοποίηση της Κοινωνίας των Πολιτών για τη διασυνοριακή συνεργασία και την προστασία του Πάρκου Πρεσπών.
Η 2η Φεβρουαρίου είναι πολύ σημαντική μέρα για τις Πρέσπες. Δεν είναι μοναχά Παγκόσμια Μέρα Υγροτόπων - μέρα εορτασμού για «Υγρότοπους Διεθνούς Σημασίας» όπως η Πρέσπα - αλλά είναι και η επέτειος του Πάρκου Πρεσπών, αφού στις 2 Φεβρουαρίου 2000 οι τρεις Πρωθυπουργοί των παραλίμνιων χωρών ίδρυσαν το Πάρκο Πρεσπών, την πρώτη διασυνοριακή προστατευόμενη περιοχή στη ΝΑ Ευρώπη. Την ίδια ημέρα το 2010, οι Υπουργοί Περιβάλλοντος των 3 χωρών και ο Επίτροπος Περιβάλλοντος της Ε.Ε. υπέγραψαν τετραμερή Διεθνή Συμφωνία, η οποία δεσμεύει τα τρία κράτη και την Ευρωπαϊκή Ένωση και επιδιώκει την προστασία και διαχείριση του Πάρκου, καθώς και την ανάπτυξη των τοπικών οικονομιών και κοινωνιών με τρόπο βιώσιμο. Η Συμφωνία επίσης προβλέπει τη δημιουργία μόνιμων θεσμών για διασυνοριακή συνεργασία, και χαιρετήθηκε από τη διεθνή κοινότητα για τις σύγχρονες διαχειριστικές μεθόδους που προτείνει. Οι διασυνοριακοί θεσμοί είναι μία σύγχρονη περιβαλλοντική πρακτική που ακολουθείται και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, αλλά η Συμφωνία των Πρεσπών είναι ιδιαίτερα πρωτοποριακή ειδικά αν αναλογιστεί κανείς το πολιτικό περιβάλλον στα Βαλκάνια.
Μέσα στα τελευταία τρία έτη, η Συμφωνία έχει κυρωθεί από όλους τους υπογράφοντες εκτός από την Ελληνική Κυβέρνηση. Τώρα απομένει η Ελλάδα να ολοκληρώσει τη διαδικασία και να τηρήσει τη δέσμευση που ανέλαβε το 2010 για μια θεμελιώδη αλλαγή και βελτίωση του τρόπου με τον οποίο προστατεύεται η περιοχή. Χωρίς την οριστική κύρωση της Συμφωνίας δεν μπορούν να λειτουργήσουν τα διασυνοριακά θεσμικά όργανα που θα συντονίζουν τις δράσεις προστασίας του περιβάλλοντος των Πρεσπών. Την ίδια στιγμή, οι φορείς της περιοχής, δημόσιοι και ιδιωτικοί, συνεχίζουν τις δράσεις προστασίας, παρακολούθησης και διαχείρισης του φυσικού περιβάλλοντος στο κομμάτι ευθύνης τους, αλλά και σε συνεργασία με τους ομολόγους τους από τις γείτονες χώρες. Ωστόσο, αυτό που λείπει είναι μία προσέγγιση του αντικειμένου από τη σκοπιά ολόκληρης της λεκάνης απορροής των Πρεσπών. Τα ύδατα, τα δάση και τα ζώα δεν γνωρίζουν σύνορα. Κι όμως στις Πρέσπες εξακολουθεί να υπάρχει μία παραδοξότητα: οι προσπάθειες για ολιστική διαχείριση του περιβάλλοντος βρίσκονται αντιμέτωπες με μία γραμμή πάνω στον χάρτη.
Σε αυτό το πλαίσιο, οι περιβαλλοντικές οργανώσεις της περιοχής αποφάσισαν να αναλάβουν πρωτοβουλία. Η ΕΠΠ, η MΕS και η PPNEA συναντήθηκαν σε ένα Δίκτυο Περιβαλλοντικών Οργανώσεων για την Πρέσπα, για να εργαστούν στο πνεύμα της Διεθνούς Συμφωνίας: Να διευκολύνουν την ανταλλαγή περιβαλλοντικής πληροφορίας ανάμεσα στις τρεις χώρες. Να ασκήσουν πίεση για καλύτερη διαχείριση του περιβάλλοντος. Να συνδράμουν τις τρεις χώρες σε τεχνικά ζητήματα. Και να δουλέψουν «στο πεδίο» σε από κοινού δράσεις παρακολούθησης και έρευνας της πλούσιας χλωρίδας, πανίδας και βιοτόπων που απαντώνται στο Πάρκο των Πρεσπών. Σε συνέργεια με τα Εθνικά Πάρκα και τους τοπικούς Δήμους, επιδιώκουν την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος των Πρεσπών, ακολουθώντας το παράδειγμα που μας δίνει η φύση για από κοινού, διασυνοριακή λήψη αποφάσεων για το περιβάλλον που θα κοιτάζει πιο πέρα από τα σύνορα στον χάρτη.
Διαβάστε περισσότερα...

Επιστολή Θεόκλητου για την κατάργηση της αργίας της Κυριακής

Επιστολή προς τον υπουργό Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας απέστειλε ο Μητροπολίτης Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας Θεόκλητος, σχετικά με την κατάργηση της αργίας της Κυριακής στα εμπορικά καταστήματα.
Αναλυτικά το κείμενο της επιστολής:

Ἐντιμότατε Κύριε Ὑπουργέ,
«Ἐκεῖνο τὸ κέρδος ὁποὺ γίνεται τὴν Κυριακὴ εἶναι ἀφωρισμένο καὶ κατηραμένο καὶ βάζετε φωτιὰ στὸ σπίτι σας καὶ ὄχι εὐλογία». Μὲ τὴν ῥῆσιν αὐτὴν τοῦ Ἐθνοϊερομάρτυρος Πατρο-Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ ξεκινοῦμεν τὴν παροῦσαν ἐπιστολὴν διὰ ἕνα ζήτημα ἰδιαζούσης σημασίας, ἐθνικοθρησκευτικῆς ἀλλὰ καὶ κοινωνικοοικονομικῆς.
Ἡ δυνατότης, ἡ ὁποία δίδεται μὲ νομοθετικὴν ῥύθμισιν εἰς κατηγορίας ἐμπορικῶν καταστημάτων καὶ ἐπιχειρήσεων, διὰ νὰ λειτουργοῦν καὶ κατὰ τὰς Κυριακάς, φρονοῦμεν ὅτι φορτίζει ἀρνητικότερον καὶ θὰ δυναμιτίσῃ ἔτι περαιτέρω τὴν ἤδη βεβαρημένην ἀτμόσφαιραν ἐντὸς τῆς ἑλληνικῆς κοινωνίας. Ἡ ἀργία τῆς Κυριακῆς ἡμέρας, καθιερωθεῖσα ἐπὶ Μεγάλου Κωνσταντίνου, θὰ τεθῇ ἐν ἀμφιβόλῳ μετὰ τὴν ἀνωτέρω σχετικὴν ῥύθμισιν.
Καὶ δι᾽ ἡμᾶς τοὺς Ὀρθοδόξους ἡ Κυριακὴ εἶναι ἱερὰ ἡμέρα, ἀφιερωμένη εἰς τὴν λατρείαν καὶ δοξολογίαν τοῦ Θεοῦ. Διερωτώμεθα δέ, πῶς εἶναι δυνατὸν ἡ ἐπίσημος Κυβέρνησις ἑνὸς κατὰ πλειονότητα Ὀρθοδόξου λαοῦ νὰ προβαίνῃ εἰς τοιαύτας κινήσεις εὐθείας προσβολῆς καὶ προκλήσεως τοῦ θρησκευτικοῦ φρονήματός του;
Πέραν τούτων, ἡ ἐπιχειρουμένη κατάλυσις τῆς ἀργίας τῆς Κυριακῆς ἐγείρει τὰς δικαιολογημένας ἀντιδράσεις καὶ ἐνστάσεις τῶν ἐντίμων ἐμπόρων-ἐπαγγελματιῶν καὶ ἐμποροϋπαλλήλων, οἱ ὁποῖοι θεωροῦν ὅτι κατ᾽ αὐτὸν τὸν τρόπον οὐδόλως θὰ ὠφεληθῇ ἡ μικρὰ καὶ μικρομεσαία ἐπιχείρησις, καθ᾽ ὅσον μία ἐπιπλέον ἐργάσιμος ἡμέρα δὲν πρόκειται νὰ ἐνισχύσῃ τὴν διαρκῶς μειουμένην ἀγοραστικὴν δύναμιν τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν καὶ οἰκογενειῶν, οἱ ὁποῖοι δοκιμάζονται ἀνηλεῶς ἀπὸ τὴν κρίσιν.
Ὁμοίως, ἡ ἐν λόγῳ ῥύθμισις θὰ ἐξουθενώσῃ καὶ τὴν ἐλάχιστον ἐναπομείνασαν σωματικὴν καὶ ψυχικὴν ἰκμάδα τῶν ἐργαζομένων καὶ θὰ διαλύσῃ τοὺς οἰκογενειακοὺς δεσμούς, μὲ ἀνυπολόγιστον ἐθνικὸν καὶ κοινωνικὸν κόστος.
Ἐντιμότατε Κύριε Ὑπουργέ, συμπαρατασσόμενοι μὲ τὴν δικαίαν ἀντίδρασιν τῶν Ἐμπορικῶν Συλλόγων τῆς περιφερείας μας, ὑποστηρίζομεν ἐνθέρμως ὅτι ἡ τόνωσις τῆς ἀγορᾶς καὶ ἡ ἐνίσχυσις τῆς ἀγοραστικῆς δυνάμεως τῶν καταναλωτῶν δὲν ἔχει τὴν ἀνάγκην μιᾶς ἐπὶ πλέον ἡμέρας λειτουργίας τῶν ἐμπορικῶν καταστημάτων, μάλιστα δὲ τῆς Κυριακῆς, ἀλλὰ δύναται νὰ ἐπιτευχθῇ διὰ τῆς λήψεως ἀναπτυξιακῶν καὶ κοινωνικῶς προνοιακῶν μέτρων.
Κατόπιν αὐτῶν, παρακαλοῦμεν νὰ ἐπανεξετάσητε τὴν νομοθετικήν Σας πρωτοβουλίαν καὶ νὰ σεβασθῆτε ἐθνικοθρησκευτικὰ θέσμια καὶ παραδόσεις, καθὼς ἔπραξαν γενεαὶ γενεῶν, καὶ αὐτοὶ οἱ ἀλλόθρησκοι Ὀθωμανοὶ κατακτηταί.
Ἐλπίζοντες ὅτι θὰ εἰσακούσητε τὴν μαζικὴν φωνὴν καὶ ἀπαίτησιν τῆς συντριπτικῆς πλειονοψηφίας τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ, διατελοῦμεν,

Μετ᾽ ἐγκαρδίων εὐχῶν
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
† Ὁ Φλωρίνης, Πρεσπῶν & Ἑορδαίας
ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ
Διαβάστε περισσότερα...

Συνάντηση για το «Βοήθεια στο Σπίτι» του δήμου Αμυνταίου

Ο Πρόεδρος, το διοικητικό προσωπικό και οι εργαζόμενοι στις τέσσερις δομές του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι» της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Αμυνταίου πραγματοποίησαν συνάντηση με τον βουλευτή της Περιφερειακή Ενότητας Φλώρινας κ. Ε. Κωνσταντινίδη στα γραφεία της ΔΗ.Κ.Ε.Α. τη Δευτέρα, 28/01/2013.
Σκοπός της συνάντησης ήταν να συζητηθούν θέματα που αφορούν από την μία την εξέλιξη του προγράμματος αναφορικά με την χρηματοδότησή του για τα υπόλοιπα του 2012 και την δυνατότητα αποπληρωμής των δεδουλευμένων και από την άλλη την μελλοντική εξέλιξη του προγράμματος, δεδομένου ότι οι δομές και γενικότερα το «Βοήθεια στο Σπίτι» θα λειτουργεί με το υπάρχον καθεστώς μέχρι και τις 31/03/2013. Μετά την ημερομηνία αυτή τίθεται υπό αμφισβήτηση η βιωσιμότητα του προγράμματος με βάση τους όρους και τις αλλαγές που έχουν γνωστοποιηθεί και αναμένονται να ισχύσουν από την 01/04/2013.
Η συζήτηση πραγματοποιήθηκε σε πολύ φιλικό κλίμα και ο κ. Κωνσταντινίδης μετέφερε στο προσωπικό της επιχείρησης τον σχεδιασμό που αναπτύσσεται από το αρμόδιο υπουργείο για την συνέχιση του συγκεκριμένου προγράμματος από 01/04/2013, ενώ παράλληλα εξέθεσε και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η πολιτεία στο σχεδιασμό αυτό. Παράλληλα δεσμεύθηκε ότι το θέμα το παρακολουθεί ο ίδιος από κοντά και ότι θα ενημερώσει το Πρόεδρο και το προσωπικό της ΔΗ.Κ.Ε.Α. για τυχόν νέες εξελίξεις ώστε και η επιχείρηση, από την μεριά της, να προχωρήσει εγκαίρως στο σχεδιασμό της λειτουργίας της, αναφορικά με το συγκεκριμένο πρόγραμμα.

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΔΗ.Κ.Ε.Α.
Γεώργιος Ψαλλίδας

Διαβάστε περισσότερα...

Ενημερωτικό εργαστήρι για γυναίκες στο Λέχοβο

Ενημερωτική εκδήλωση με τίτλο «Ενημερωτικό Εργαστήρι για Γυναίκες» πραγματοποιήθηκε στο Λέχοβο, από το Δήμο Αμυνταίου και το Κέντρο Στήριξης της Απασχόλησης και της Επιχειρηματικότητας των Γυναικών «Εργάνη». Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «WIN – WIN: Γυναίκες σε Δίκτυο, για την Καινοτομία και την Επιχειρηματικότητα».
Μεγάλη ήταν η ανταπόκριση των γυναικών του Λεχόβου, που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για δημιουργία γυναικείου συνεταιρισμού και την ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας.
Το Κέντρο Εργάνη, με μεγάλη εμπειρία στη συμβουλευτική γυναικών για την ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας, μπορεί να βοηθήσει προς την κατεύθυνση αυτή και να στηρίξει με την τεχνογνωσία του γυναίκες της περιοχής μας που επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν επαγγελματικά μόνες τους ή σε ομάδες.
Ο Δήμαρχος Αμυνταίου, κ. Μάκης Ιωσηφίδης στο χαιρετισμό του δεσμεύτηκε ότι ο Δήμος Αμυνταίου θα στηρίξει οποιαδήποτε προσπάθεια επιθυμούν να ξεκινήσουν οι γυναίκες του Λεχόβου και κάθε Τοπικής Κοινότητας του Δήμου μας, περιορίζοντας το ρίσκο που ούτως ή άλλως περιλαμβάνει οποιαδήποτε επιχειρηματική πρωτοβουλία.

Διαβάστε περισσότερα...

Κοπή βασιλόπιτας του Συλλόγου Γυναικών Φλώρινας


Διαβάστε περισσότερα...

Κοπή βασιλόπιτας του σωματείου εμπορικών και ιδιωτικών υπαλλήλων

Το Σωματείο Εμπορικών και Ιδιωτικών Υπαλλήλων σε Επιχειρήσεις προσφοράς υπηρεσιών Νομού Φλώρινας- Μέλος του ΠΑΜΕ, σας προσκαλεί στην ετήσια κοπή βασιλόπιτας που θα πραγματοποιηθεί αύριο Κυριακή 3 Φλεβάρη και ώρα 11:00 π.μ στο καφέ «Εν Φλωροίνοι».
Διαβάστε περισσότερα...

Κοπή βασιλόπιτας του Ε.Σ. «Αμύντας»

Σας περιμένουμε για να περάσουμε μαζί μια υπέροχη βραδιά με τους ex Animo ζωντανά, με αφορμή την κοπή της Βασιλόπιτας του Ε.Σ. "ΑΜΥΝΤΑΣ", στο καφέ Status, σήμερα Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013, στις 22:00, στο Αμύνταιο.
Τιμή εισόδου με ποτό: 7 Ευρώ
Διαβάστε περισσότερα...

Ο ετήσιος χορός του Συλλόγου Ποντίων Αμμοχωρίου


Διαβάστε περισσότερα...

Round 2 για τα κορίτσια του Αμύντα

Έναρξη δευτέρου γύρου του πρωταθλήματος της Α2 Γυναικών και ο Αμύντας Αμυνταίου φιλοξενεί την Κυριακή (3/2 και ώρα 17:00) τον Α.Ο.Ιωαννίνων, που δεν διανύει και τις καλύτερες μέρες του, ωστόσο η δύσκολη νίκη (22-23) του πρώτου αγώνα δεν αφήνει ανυποψίαστες τις παίκτριες του Νίκου Γιώσκου, που θα δώσουν το 100% των δυνατοτήτων τους για τη νίκη.
Μάλιστα ο Αμύντας πέρα από το διεύρυνση του αήττητου σερί του (8/8), θέλει να διατηρήσει αλώβητη την έδρα του, καθώς έχει να γνωρίσει την ήττα από τις 11/12/2010, στον αγώνα με την Καστοριά για το πρωτάθλημα της Β Εθνικής.
Η τελευταία προπόνηση της Παρασκευής κύλησε ομαλά, με τις αθλήτριες να εκφράζουν την αισιοδοξία τους για την έκβαση του παιχνιδιού.
Η εξτρέμ του Αμύντα Τάνια Σκόδρα δήλωσε: «Είμαστε σε πολύ καλή κατάσταση, τόσο αγωνιστικά, όσο και από πλευράς ψυχολογίας, τα Γιάννενα είναι ένας υπολογίσιμος αντίπαλος που απαιτεί σοβαρότητα και προσοχή. Ο κόσμος για ένα ακόμα παιχνίδι θα είναι δίπλα μας και μείς οφείλουμε να του το ανταποδώσουμε, με την απόδοση μας στο γήπεδο».

Διαβάστε περισσότερα...

Συγχαρητήριο του «Shogun»

Το Δ.Σ του Α.Π.Σ ΦΛΩΡΙΝΑΣ SHOGUN με χαρά πληροφορήθηκε το διορισμό ενός πραγματικού φίλου του συλλόγου του ΧΡΗΣΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ως Θεματικού Αντιπεριφερειάρχη του ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ και ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΤΟΜΕΑ.
Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ έχει δώσει το παρόν και την έμπρακτη στήριξη προς τον σύλλογο μας με κάθε τρόπο.
Ένας άνθρωπος με σεβασμό στον συνάνθρωπο και στα προβλήματα του απλού πολίτη.
Εκφράζουμε τα θερμά συγχαρητήρια και ευχόμαστε καλή δύναμη στα νέα του καθήκοντα.

Με τιμή
Το Δ.Σ

Συλλυπητήριο
Το Δ.Σ του Α.Π.Σ ΦΛΩΡΙΝΑΣ SHOGUN με αφορμή τον άδικο χαμό του ΚΑΡΑΜΗΤΑΝΗ ΛΑΖΑΡΟΥ πατερά του αθλητή μας ΚΑΡΑΜΗΤΑΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ συνεδρίασε εκτάκτως σήμερα 1/2/13 και αποφάσισε ομοφώνα:
1. Να εκφράσει τα θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντα
2. Να δημοσιευτεί το παρόν ψήφισμα στον τοπικό τύπο.

Το Δ.Σ.

Διαβάστε περισσότερα...

Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Σύσκεψη για το σχέδιο «Αθηνά» συγκαλεί ο δήμαρχος Φλώρινας με αιχμές κατά της κυβέρνησης

Κόλαφος το κείμενο του σχεδίου «ΑΘΗΝΑ» του Υπουργείου Παιδείας, σύμφωνα με το οποίο καταργείται το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας και μεταφέρεται στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
Δυστυχώς, η κυβέρνηση λειτουργεί με σκοπιμότητες και με όρους παρελθόντος, που είναι αντίθετες με τα συμφέροντα της περιοχής πολιτιστικά, οικονομικά, εθνικά.
Επικράτησε η κοντόφθαλμη πολιτική που καταστρέφει την περιοχή μας και τους ανθρώπους της, κόντρα στους αγώνες μας και τις ομόφωνες αποφάσεις των φορέων μας για ένα πανεπιστήμιο που θα αποτελεί μοχλό ανάπτυξης και εθνικής θωράκισης.
Καταγγέλλουμε όλους όσους συμμετείχαν στη διαμόρφωση της πρότασης αυτής του σάπιου πολιτικού συστήματος, που τιμωρεί για άλλη μια φορά τον τόπο μας και τον οδηγεί στην καταστροφή. Που δεν μπόρεσαν να αντιληφθούν την αγωνία μας για την παραμονή των Τμημάτων στην πόλη μας, που αποτελεί αναγκαιότητα ζωής για όλους μας.
Στην εφιαλτική πρόταση να κλείσουν οι Σχολές και τα Τμήματα στην πόλη μας, στην εφιαλτική προοπτική της τρομακτικής καταστροφής του παρόντος και του μέλλοντος των Φλωρινιωτών η απάντηση είναι μόνο μία: ΑΓΩΝΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ. Η τοπική κοινωνία πρέπει να αντιδράσει δυναμικά και άμεσα.
Πολίτες και τοπικοί φορείς, ενωμένοι και αποφασισμένοι, μπορούμε να ανατρέψουμε την εφιαλτική πρόταση διαβούλευσης για το μέλλον της περιοχής και των παιδιών μας.

Γι’ αυτό η παρουσία όλων μας στη συγκέντρωση της Παρασκευής 01.02.2013 στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δήμου Φλώρινας στο νέο πάρκο στις 20:30 είναι απαραίτητη.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

Διαβάστε περισσότερα...

Τι συμβαίνει με το ορυχείο της Βεύης;

Εδώ και πέντε μήνες, η επιτροπή διαγωνισμού ολοκλήρωσε το έργο της αξιολόγησης της εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την εκμίσθωση του Δημόσιου Λιγνιτωρυχείου της Βεύης (η οποία επί της ουσίας μετεξελίχθηκε στο πλέον αυστηρό διαγωνισμό).
Όμως, παρά του ότι παρήλθε ο προβλεπόμενος χρόνος στην εκδήλωση ενδιαφέροντος για τη σύναψη σχετικής σύμβασης μίσθωσης με το Υ.Π.Ε.Κ.Α., ο Υφυπουργός κος Παπαγεωργίου, χωρίς μέχρι τώρα να δώσει εξηγήσεις, καθυστερεί την κύρωση του αποτελέσματος της Επιτροπής.
Αν ο κος Υφυπουργός προτίθεται να ακυρώσει το διαγωνισμό οφείλει να εξηγήσει τους λόγους ακύρωσης.
Όμως ο κάθε ένας πλέον ξέρει ότι ο μόνος τρόπος παραχώρησης του ορυχείου για εκμετάλλευση σε ιδιώτη είναι με διαδικασίες που μέχρι τώρα έχουν γίνει. Ξανά απ' αρχής μια από τις ήδη γενόμενες διαδικασίες (πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος ή διεθνής διαγωνισμός) μόνο καθυστέρηση ετών θα επιφέρει στην έναρξη της εκμετάλλευσης του ορυχείου.
Η απ' ευθείας παραχώρηση του ορυχείου της Βεύης σε ιδιώτη αντίκειται στο Ελληνικό Σύνταγμα και στο Μεταλλευτικό Κώδικα που διέπει και εξειδικεύει τα θέματα αυτά.
Η απ' ευθείας παραχώρηση, σαν προίκα, σε ιδιώτη που θα αποκτήσει, από τη Δ.Ε.Η. στα πλαίσια των αποκρατικοποιήσεων, λιγνιτικό σταθμό, απαιτεί αφ' ενός ιδιαίτερα ειδική νομοθετική ρύθμιση, τη νομιμότητα της οποίας κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί και αφ' εταίρου, όπως είναι λογικό, θα απαιτηθούν πολλά έτη (ορισμός αντικειμένου αποκρατικοποίησης, τεύχη διαγωνισμού, διαγωνισμός κ.λπ.)
Πρέπει να τονισθεί ότι στην περίπτωση που δίκην «προικός» δοθεί το ορυχείο σε ιδιώτη που θα κατέχει λιγνιτικό σταθμό παραγωγής ρεύματος, αυτό θα μπορεί να τροφοδοτήσει μόνο τον ανωτέρω σταθμό!!!
Προφανώς γιατί αν τροφοδοτήσει τη Δ.Ε.Η., τα θερμοκήπια, τους κατοίκους, τη Λάρκο κ.λπ. τότε συνιστά απ' ευθείας παράβαση των αρχών του ελεύθερου ανταγωνισμού.
Συνεπώς σε κάθε περίπτωση, δεδομένου του ότι είναι το μόνο δημόσιο ορυχείο λιγνίτη της ευρύτερης περιοχής, θα συνεχισθεί αφ' ενός η μη έναρξη της λειτουργίας του λιγνιτωρυχείου της Βεύης και αφ' ετέρου η συνέχιση της εισαγωγής λιγνίτη από Βουλγαρία και Τουρκία.
Ως εκ τούτου κάθε καθυστέρηση στην κατακύρωση του αποτελέσματος από τον Υφυπουργό Π.Ε.Κ.Α. κο Παπαγεωργίου θα έχει επιπτώσεις και μόνο επιπτώσεις στην εθνική οικονομία.
Επί τέλους είναι ώρα, στις δύσκολες συνθήκες που περνάμε, κάποιος να αναλάβει όχι μόνο το πολιτικό αλλά και το οικονομικό κόστος:
α) για τη στέρηση σε εργασία ανέργων (τουλάχιστον 500 ανθρώπων) και σχολάζοντος εργολαβικού δυναμικού της περιοχής
β) για τη στέρηση εσόδων στην ακριτική Φλώρινα από μισθώματα και εκκρεμείς οικονομικές απαιτήσεις κατοίκων από τον προηγούμενο ιδιώτη εκμεταλλευτή και
γ) για το αυξημένο κόστος παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος από τον ΑΗΣ ΜΕΛΙΤΗ 1 λόγω έλλειψης λιγνίτη και εισαγωγής του από Τουρκία και Βουλγαρία.
Τέλος, είναι επιτακτική ανάγκη η τοποθέτηση των βουλευτών και των φορέων του νομού για το θέμα αυτό άμεσα.

Αναγνώστης

Διαβάστε περισσότερα...

Οι νέοι θεματικοί Αντιπεριφερειάρχες

Με απόφαση του Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας Γιώργου Δακή, ορίζονται για το χρονικό διάστημα από 1-2-2013 έως 31-8-2014, οι Θεματικοί Αντιπεριφερειάρχες και οι αρμοδιότητές τους ως εξής:

Αναπτυξιακού Προγραμματισμού και Πρωτογενούς Τομέα, ο Χρήστος Ευαγγέλου, Περιφερειακός Σύμβουλος Φλώρινας

Κοινωνικής Συνοχής, ο Φιλώτας Ταλίδης, Περιφερειακός Σύμβουλος Καστοριάς

Επιχειρηματικότητας, Εμπορίου και Απασχόλησης, ο Γιώργος Σβώλης, Περιφερειακός Σύμβουλος Κοζάνης

Διαβάστε περισσότερα...

Η ΔΗΜ.ΑΡ. υπέρ της ενιαίας διοίκησης των νοσοκομείων της Δυτικής Μακεδονίας

Πολλά είναι αυτά που έπρεπε να ήταν αλλιώς και, ούτως ή άλλως, πρέπει να αλλάξουν ριζικά. Η Δημοκρατική Αριστερά απέδειξε και αποδεικνύει καθημερινά, ότι διαθέτει την πολιτική βούληση και το θάρρος, για την προώθηση των αλλαγών αυτών, με το βλέμμα στραμμένο σ’ ένα καλύτερο εθνικό και ευρωπαϊκό μέλλον. Στόχος μας, να συμβάλλουμε στα μικρά και τα μεγάλα προβλήματα που αφορούν τη ζωή μας, προωθώντας απόψεις, προτάσεις και λύσεις, πέρα και έξω από τις συνήθεις της πολιτικής ζωής της χώρας.
Ένα από τα προβλήματα αυτά είναι και το πρόβλημα της Υγείας στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας. Με ένα σύστημα πέντε νοσοκομείων για 300.000 περίπου κατοίκους, ο πολίτης της Περιφέρειας μόνον ασφαλής και καλυμμένος δεν αισθάνεται. Μεγάλες δαπάνες, μικρή ωφέλεια.
Είναι προφανές, ότι την οριστική απάντηση στο πρόβλημα μπορεί να τη δώσει μόνον ένας νέος, ολοκληρωμένος υγειονομικός χάρτης της χώρας, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα σημερινά δεδομένα: Τα σύγχρονα μέσα μετακίνησης, σε συνδυασμό με την ύπαρξη της Εγνατίας, έφεραν πιο κοντά όλα τα σημεία της Περιφέρειας μεταξύ τους, όπως και με τις γειτονικές περιφέρειες.
Με την σημερινή παρέμβασή μας δεν αποσκοπούμε σε μόνιμη απάντηση του προβλήματος, αλλά στην ορθολογικότερη βραχυπρόθεσμα διαχείρισή του.
Έχοντας λάβει λοιπόν υπ’ όψιν μας τα εξής:
ι) την ανάγκη της μεγαλύτερης δυνατής περιστολής των δαπανών στον τομέα της Υγείας, με την επίτευξη οικονομιών κλίμακας και,
ιι) την ανάγκη καλλιέργειας «περιφερειακής» αντίληψης και λύσης στο συγκεκριμένο πρόβλημα,
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ την κατάργηση των τεσσάρων Διοικήσεων των Νοσοκομείων της Δυτικής Μακεδονίας και την αντικατάστασή τους με μία, ενιαία, η οποία θα επιλαμβάνεται του συνόλου των θεμάτων τους. Κατά τη γνώμη μας, ο Διοικητής/ρια πρέπει να προέρχεται από τον χώρο των τεχνοκρατών της διοίκησης της υγείας και όχι απ’ αυτόν της τοπικής πολιτικής, όπως συνηθίσαμε τα τελευταία χρόνια.
Το οφέλη που θα προκύψουν από την επιλογή αυτή είναι προφανή, με κυριότερα:
Την περιστολή των δαπανών διοίκησης των υπαρχόντων νοσοκομείων.
Την περιστολή των δαπανών προμηθειών, με την ενιαία διαχείριση του συστήματος προμηθειών, αντί της κατακερματισμένης μέχρι σήμερα των πέντε νοσοκομείων.
Την ενιαία διαχείριση υποδομών και προσωπικού, προς όφελος του συνόλου της Περιφέρειας και των πολιτών της.
Την καλλιέργεια ενιαίας περιφερειακής αντίληψης για την Υγεία στην Περιφέρεια της Δυτικής Μακεδονίας, με όλα, όσα συνεπάγεται αυτό.

Είναι προφανές, ότι με την απόφασή μας αυτή, ΔΕΝ λύνουμε το πρόβλημα της Υγείας στην Δυτική Μακεδονία. Στην εποχή όμως, που βάλλονται ακόμη και οι χαμηλότεροι των μισθών και των συντάξεων, οφείλουμε να αναπτύξουμε τεράστιο σεβασμό, τόσο στον δημόσιο αγαθό της υγείας, όσο και στο δημόσιο χρήμα.

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ

Διαβάστε περισσότερα...

Κοπή βασιλόπιτας από τον ΟΕΝΕΦ με live μουσική

Ο Όμιλος Ενεργών Νέων Φλώρινας σας προσκαλεί στην ετήσια κοπή Βασιλόπιτας, που θα πραγματοποιηθεί σήμερα Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου και ώρα 9 μ.μ. στην αίθουσα εκδηλώσεων του ξενοδοχείου «Πλειάδες».
Ο Στέφανος Στεργίου θα ντύσει μουσικά τη βραδιά και θα μας ταξιδέψει με τους ήχους του.
Το δώρο έκπληξη της βραδιάς είναι προσφορά του Κοσμηματοπωλείου «Καράντζας»
Ελάτε να περάσουμε ένα όμορφο βράδυ Παρασκευής και να διασκεδάσουμε παρέα!
Διαβάστε περισσότερα...

Γιορτή Κρασιού 2013 στον Άγιο Παντελεήμονα

Η αμπελοκαλλιέργεια αποτελεί την κύρια απασχόληση ενός πολύ μεγάλου ποσοστού της τοπικής κοινωνίας, με οικονομικό, κοινωνικό και πολιτιστικό αντίκτυπο. Στη σημερινή εποχή επικρατεί ένας διάχυτος προβληματισμός για το μέλλον της αμπελοκαλλιέργειας της περιοχής και της σταδιακής συρρίκνωσης του αμπελώνα.
Το πρώτο μέρος της εκδήλωσης αφορά συζήτηση με θέμα: «Παρόν και Μέλλον του Αμπελώνα της περιοχής Αγίου Παντελεήμονα». Στη συζήτηση θα συμμετάσχουν κορυφαίοι επαγγελματίες του τομέα.
Στο δεύτερο μέρος της εκδήλωσής θα πραγματοποιηθεί διαγωνισμός μεταξύ οινοπαραγωγών του Αγίου Παντελεήμονα, για την ανάδειξη των τριών καλύτερων κρασιών εσοδείας 2012.
Ο Πολιτιστικός - Μορφωτικός Σύλλογος Αγίου Παντελεήμονα σας προσκαλεί όλους στη Γιορτή Κρασιού σήμερα Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013 και ώρα 18:30 στο κέντρο νεότητας Αγίου Παντελεήμονα. Θα προσφέρονται δωρεάν εδέσματα και άφθονο κρασί.

Με τιμή
Το Δ.Σ.
Διαβάστε περισσότερα...

Τιμήθηκαν συνταξιούχοι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τετάρτης στην «Οδό Ονείρων» η ετήσια εκδήλωση κοπής της βασιλόπιτας του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας, στη διάρκεια της οποίας απονεμήθηκαν τιμητικές αναμνηστικές πλακέτες σε εκπαιδευτικούς που συνταξιοδοτήθηκαν το 2012.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Αντιπεριφερειάρχης Φλώρινας Δημήτρης Ηλιάδης, ο αντιδήμαρχος Φλώρινας Άκης Καραγκιοζίδης, ο διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας Παναγιώτης Νώτας, σχολικοί σύμβουλοι και πλήθος εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Διαβάστε περισσότερα...

Σύλληψη ατόμου για κατοχή ναρκωτικών χαπιών στο Αμύνταιο

Το μεσημέρι της Τετάρτης, αστυνομικοί των Α΄ και Β΄ Ομάδων Πρόληψης Καταστολής Εγκληματικότητας της Αστυνομικής Διεύθυνσης Φλώρινας, συνέλαβαν στο Αμύνταιο - Φλώρινας 21χρονο ομογενή, γιατί μετά από έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο αυτοκίνητο που οδηγούσε, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 44 χάπια που εμπίπτουν στις διατάξεις του νόμου περί ναρκωτικών.
Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Φλώρινας.

Διαβάστε περισσότερα...

Σήμερα οι αποζημιώσεις από τον ΕΛΓΑ

Σήμερα, Παρασκευή 1η Φεβρουαρίου ο ΕΛΓΑ. – σύμφωνα με όσα αναφέρει σε ανακοίνωση του – πρόκειται να καταβάλλει στους τραπεζικούς λογαριασμούς των παραγωγών αποζημιώσεις φυτικής παραγωγής και ζωικού κεφαλαίου ύψους 16,8 εκατ. ευρώ. Οι δικαιούχοι παραγωγοί φθάνουν τους 11.967 και οι ζημιές αφορούν εκκαθαρίσεις ζημιών για το έτος 2012.
Ειδικότερα οι αποζημιώσεις αυτές αφορούν ζημιές στη φυτική παραγωγή και στο ζωικό κεφάλαιο από διάφορα ζημιογόνα αίτια σε όλη την επικράτεια, αλλά κυρίως στους νομούς: Έβρου, Πέλλας, Καβάλας, Φλώρινας, Κορινθίας, Ημαθίας, Καστοριάς, Κοζάνης, Σερρών, Μεσσηνίας, Πιερίας, Λάρισας, Δράμας, Αρκαδίας και Θεσσαλονίκης.
Διαβάστε περισσότερα...

Ημερίδα για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο

Ο Δήμος Φλώρινας σε συνεργασία με την Αστυνομική Διεύθυνση Φλώρινας διοργανώνει την Τρίτη 05 Φεβρουαρίου 2013, ημερίδα με θέμα: «Πλοήγηση στο Διαδίκτυο», με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο.
Από τις 09:00πμ της Τρίτης με τη συμβολή των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας, σχολικές μονάδες θα παρευρεθούν στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δήμου Φλώρινας, όπου θα ενημερωθούν από τον Υπαστυνόμο Α’ Παπαδόπουλο Βενιαμίν, για την πλοήγηση στο διαδίκτυο, τους κινδύνους που υπάρχουν, καθώς και για τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προστατευθούν.
Στις 19:00 της ίδιας μέρας θα υπάρξει ομιλία, η οποία θα απευθύνεται σε γονείς και σε παιδιά, ώστε όλη η οικογένεια να έχει ενημέρωση για το σοβαρό αυτό θέμα.
Η είσοδος για όλους είναι ελεύθερη.

Διαβάστε περισσότερα...

Σημαντικοί αγώνες για τις «Σάρισες»

Δύο σημαντικούς αγώνες θα δώσουν το Σαββατοκύριακο οι ομάδες αντρών και γυναικών των «Σαρισών» για το πρωτάθλημα πινγκ πονγκ Β’ Εθνικής Δυτικής Μακεδονίας.

Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013 ώρα 12.00
“ΣΑΡΙΣΕΣ” ΦΛΩΡΙΝΑΣ VS Φ.Ε.Α. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013 ώρα 11.00 π.μ.
“ΣΑΡΙΣΕΣ” ΦΛΩΡΙΝΑΣ VS Ο.Ε.Α. ΕΔΕΣΣΑΣ

Οι αγώνες θα διεξαχθούν στο γυμναστήριο του 2ου γυμνασίου Φλώρινας.
Διαβάστε περισσότερα...

Ανακοίνωση του Ε.ΠΑ.Μ.

Το Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο παρακολουθεί με μεγάλη προσοχή τις εξελίξεις όπως αυτές διαμορφώνονται τόσο στο επίπεδο της διαπάλης εντός του πολιτικού εποικοδομήματος, όσο και στο μέτωπο των αντιδράσεων της κοινωνίας απέναντι στις πολιτικές που απορρέουν από την υποταγή της χώρας στο καθεστώς ξένης κατοχής και επικυριαρχίας.
Κάθε ημέρα που περνάει γίνεται και πιο καθαρό, ότι πλανώνται πλάνη οικτρά όσοι εξακολουθούν να βαυκαλίζονται, ότι μπορεί να υπάρξει η οποιαδήποτε ελπίδα στα πλαίσια αυτού του καθεστώτος.
Τα σημερινά επεισόδια έξω από το υπουργείο Εργασίας και οι μαζικές συλλήψεις συνδικαλιστών και άλλων στελεχών του ΠΑΜΕ δεν είναι τυχαία. Έρχονται σε συνέχεια της αστυνομικής, αλλά και δικαστικής καταστολής των κινητοποιήσεων των εργαζόμενων στα ΜΜΜ, μαζί με την καθόλου ανύποπτη ανακίνηση, μόλις σήμερα, της υπόθεσης Μαρφίν, αλλά και των «τρομοκρατικών» επεισοδίων που ζήσαμε πρόσφατα. Όλα αυτά αποδεικνύουν, ότι το καθεστώς δεν πρόκειται, να ανεχθεί απ’ εδώ και εμπρός τη παραμικρή παραφωνία στην εφαρμογή της δολοφονικής του πολιτικής απέναντι στο Λαό και την ίδια τη χώρα.

Κανείς πλέον δεν βρίσκεται στο απυρόβλητο.

Η «Ησυχία», η «Τάξις» και η «Ασφάλεια» στο απέραντο «νεκροταφείο» Ελλάς, προκειμένου να ολοκληρωθεί η μετατροπή της χώρας σε οικόπεδο ελεύθερο για τη λειτουργία της 1ης υποσαχάριου τύπου ειδικής οικονομικής ζώνης στην Ευρώπη, θα επιβληθούν χωρίς δισταγμό από τα ντόπια δωσιλογικά όργανα των ξένων επικυρίαρχων.
Παραδοσιακές μορφές πάλης, όπως σποραδικές απεργιακές κινητοποιήσεις, συλλαλητήρια, καταλήψεις δεν έχουν καμιά προοπτική επιτυχίας και θα πατάσσονται πλέον στη γέννησή τους. Ένας κολοσσιαίος μηχανισμός προπαγάνδας έχει στηθεί για να κατασυκοφαντεί την οποιαδήποτε αντίδραση, κάθε αγώνα των εργαζομένων και να δημιουργεί τη δικαιολογητική βάση για τη πιο βίαιη καταστολή που έζησε ποτέ ο τόπος.
Ας μην εκπλήσσονται και ας μην απορούν οι συνδικαλιστές και τα στελέχη των λεγόμενων αντιμνημονιακών κομμάτων, όσο με τη στάση τους νομιμοποιούν το καθεστώς, τόσο αυτό θα εκτραχύνεται, θα οδηγεί τα πράγματα στα άκρα και τους ίδιους στον ολοκληρωτικό αφανισμό.
Μόνο μια γενικευμένη αντίδραση του Λαού που θα συγκλίνει στη με κάθε τρόπο και μέσο Γενική Πολιτική Απεργία, ξεκινώντας από ολοκληρωτική στάση πληρωμών προς το κράτος και τις τράπεζες, με έλεγχο από συντονιστικά συμβούλια, όλων των συνοικιών και των πόλεων, με λειτουργικές καταλήψεις παντού.
Καλούμε τους πολίτες να μην παρακολουθούν αμέτοχοι περιμένοντας από τις ηγεσίες να πράξουν κάτι. Τους καλούμε να οργανωθούν σε κάθε γειτονιά σε κάθε πόλη, σε συνελεύσεις και συντονιστικά συμβούλια. Καλούμε τους εργαζόμενους να ξεπεράσουν τις γραφειοκρατικές ηγεσίες των συνδικάτων και να συστήσουν μέσα από συνελεύσεις των χώρων δουλειάς συντονιστικά αγώνα και οριζόντιες διασυνδέσεις με τους άλλους χώρους και τις γειτονιές.
Καλούμε τους αγρότες να πολιτικοποιήσουν τις κινητοποιήσεις τους και αντί να κλείσουν κάποιους κόμβους στις εθνικές οδούς καθιστάμενοι έτσι εύκολος στόχος των δυνάμεων καταστολής, να μπουν στις πόλεις και μαζί με τους πολίτες να αποκλείσουν τις τράπεζες, τις εφορίες και κάθε νευραλγική υπηρεσία.
Καλούμε τελικά και για μια ακόμα φορά, τα κόμματα της αντιμνημονιακής δημοκρατικής αντιπολίτευσης να πάψουν με τη παρουσία τους στο κοινοβούλιο να νομιμοποιούν το φαύλο καθεστώς των δωσιλόγων, των προδοτών και των ξένων αφεντάδων, να παραιτηθούν εγκαταλείποντας τις βουλευτικές τους έδρες και να έλθουν, να οργανώσουμε όλοι μαζί τη Γενική Πολιτική Απεργία Διαρκείας, που θα οδηγήσει το καθεστώς στη κατάρρευση και την ανατροπή.

ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΡΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ, ΤΗN ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

Διαβάστε περισσότερα...