Της Δόμνας Γκίνη, Project Manager
Ο χρόνος δυστυχώς κυλάει, και μας πάει εδώ, στο σήμερα με τα λάθη και τις αντιδράσεις και με τις εξελίξεις να φέρουν νέες ειδήσεις στο προσκήνιο, όπου την τιμητική τους έχουν τα καθησυχαστικά σχόλια για την έναρξη της εξόδου της χώρας μας από το παραλήρημα της οικονομικής κρίσης και των "δήμιων" μνημονίων με την λεζάντα "ΑΝΑΠΤΥΞΗ" και το σλόγκαν της σκληρής δουλειάς, οι κυβερνητικές μηχανές τοιχοκόλλησαν το Σχέδιο Αθηνά και ανακοίνωσαν την ίδρυση μιας άλλης επιχείρησης που θα δώσει χείρα βοηθείας στο "όραμα" για μια νέα Ελλάδα. Και το όνομα αυτής, Σκούπα.
Όσο αφορά δε την δράση της στην Περιφερειακή Ενότητα της Δυτικής Μακεδονίας και τους αντίστοιχους Νομούς της (Κοζάνη, Καστοριά, Φλώρινα, Γρεβενά, Εορδαία, Αμύνταιο κ.α) είναι εμφανή, καθώς για πρώτο επέλεξε τα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα Α.Ε.Ι και Τ.Ε.Ι τα οποία πλέον αποκτούν νέο Ιδιοκτήτη στην συμπρωτεύουσα (Θεσ/νικη), χωρίς δεύτερη κουβέντα τους αφαιρούν το δικαίωμα πολιτισμικής ανάπτυξης, καταδικάζονται πόλεις και ευνουχίζονται ηθικές. Μια συγχώνευση, όμως είναι πάντα μια λύση τελευταίας στιγμής, μα είναι και ένα μεγάλο πρόβλημα.
Σαν δεύτερο, εστίασε στην υποβάθμιση των Νοσοκομείων το Μποδοσάκειο Νοσοκομείο Πτολεμαϊδας εντάσσεται στο Μαμάτσειο Νοσοκομείο Κοζάνης, και δε φτάνει μόνο αυτό προχώρησαν και στο κλείσιμο ορισμένων μονάδων υγείας όπως η ογκολογική μονάδα υγείας στην Εορδαία, και το τμήμα αιμοκάθαρσης του Γ.Ν. Φλώρινας μεταφέρθηκε στα Γρεβενά και όχι μόνο. Περικοπές και στην υγεία; Μα δυστυχώς χωρίς αυτή είμαστε χαμένοι, και για άλλη μια φορά ο πολίτης καλείται να πληρώσει το κόστος τόσο το οικονομικό όσο και το ψυχολογικό.
Δε γνωρίζουμε αν το περίφημο σχέδιο Αθηνά διαθέτει την σοφία και την δύναμη της Θεάς Αθηνάς να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που υπάρχουν και που θα προκύψουν, όμως το μόνο βέβαιο είναι ότι η επιχείρηση σκούπα ξεκίνησε την λειτουργία της και δεν την σταματάει τίποτα.
Όσο αφορά δε την δράση της στην Περιφερειακή Ενότητα της Δυτικής Μακεδονίας και τους αντίστοιχους Νομούς της (Κοζάνη, Καστοριά, Φλώρινα, Γρεβενά, Εορδαία, Αμύνταιο κ.α) είναι εμφανή, καθώς για πρώτο επέλεξε τα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα Α.Ε.Ι και Τ.Ε.Ι τα οποία πλέον αποκτούν νέο Ιδιοκτήτη στην συμπρωτεύουσα (Θεσ/νικη), χωρίς δεύτερη κουβέντα τους αφαιρούν το δικαίωμα πολιτισμικής ανάπτυξης, καταδικάζονται πόλεις και ευνουχίζονται ηθικές. Μια συγχώνευση, όμως είναι πάντα μια λύση τελευταίας στιγμής, μα είναι και ένα μεγάλο πρόβλημα.
Σαν δεύτερο, εστίασε στην υποβάθμιση των Νοσοκομείων το Μποδοσάκειο Νοσοκομείο Πτολεμαϊδας εντάσσεται στο Μαμάτσειο Νοσοκομείο Κοζάνης, και δε φτάνει μόνο αυτό προχώρησαν και στο κλείσιμο ορισμένων μονάδων υγείας όπως η ογκολογική μονάδα υγείας στην Εορδαία, και το τμήμα αιμοκάθαρσης του Γ.Ν. Φλώρινας μεταφέρθηκε στα Γρεβενά και όχι μόνο. Περικοπές και στην υγεία; Μα δυστυχώς χωρίς αυτή είμαστε χαμένοι, και για άλλη μια φορά ο πολίτης καλείται να πληρώσει το κόστος τόσο το οικονομικό όσο και το ψυχολογικό.
Δε γνωρίζουμε αν το περίφημο σχέδιο Αθηνά διαθέτει την σοφία και την δύναμη της Θεάς Αθηνάς να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που υπάρχουν και που θα προκύψουν, όμως το μόνο βέβαιο είναι ότι η επιχείρηση σκούπα ξεκίνησε την λειτουργία της και δεν την σταματάει τίποτα.




















