Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Επίθεση Γιαννιτσόπουλου κατά Θεοδωρίδη

Ο πρόεδρος της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Αμυνταίου, Γιώργος Γιαννιτσόπουλος, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου για τις επιθέσεις που δέχεται η Συνεταιριστική Οργάνωση και ο ίδιος προσωπικά από δημοσιεύματα, δήλωσε το εξής:
«Είναι προφανές ότι τα ψευδή, συκοφαντικά και ανεύθυνα δημοσιεύματα που στοχοποιούν τον τελευταίο καιρό την Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Αμυνταίου, είναι κατευθυνόμενα και εξυπηρετούν συγκεκριμένες σκοπιμότητες.
Είμαι πεπεισμένος ότι πίσω από αυτές τις επιθέσεις εναντίον των οποίων θα υπάρξει απάντηση δια της νομικής οδού  κρύβεται ο πρώην δήμαρχος Αμυνταίου , Θεοδωρίδης Κωνσταντίνος, ο οποίος υπό το κράτος του πανικού, που τον διακατείχε, από την προεκλογική περίοδο των πρόσφατων δημοτικών εκλογών, για τη διαφαινόμενη ήττα του, ξεκίνησε έναν πόλεμο «λάσπης» στο πρόσωπό μου και κατ΄ επέκταση στην Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Αμυνταίου και στην Αγροτική οικονομία του τόπου μας.
Έχω επανειλημμένα και δημόσια ζητήσει μία ανοιχτή αντιπαράθεση μαζί του,  προκειμένου να πάψει αυτός ο συνεχιζόμενος «κλεφτοπόλεμος», στον οποίο επιδίδεται και να αποκαλυφθούν τα ψεύδη, που διαδίδει και τα οποία πλήττουν τα συμφέροντα των αγροτών και των κτηνοτρόφων της περιοχής μας.
Έως τώρα καμία ανταπόκριση δεν έχει βρει το αίτημά μου, γεγονός που αποδεικνύει την εμπάθεια και τη φαυλότητα που τον διακατέχει και φυσικά τη δειλία του να υπερασπιστεί σε μία δημόσια αντιπαράθεση τους ισχυρισμούς του και να πάψει να κρύβεται πίσω από «αγνώστου πατρός» δημοσιεύματα, που μόνο κακό κάνουν, στην πιο παραγωγική τάξη του Δήμου Αμυνταίου .  
Προσωπικά είμαι πάντα διαθέσιμος να υπερασπιστώ ανοιχτά τα συμφέροντα της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Αμυνταίου και των Αγροτών που εκπροσωπώ, όπως επανειλημμένα έχω κάνει έως τώρα και να αντικρούσω με επιχειρήματα και στοιχεία τις συκοφαντίες που εξαπολύονται για να πλήξουν εμένα και κατ΄ επέκταση το κύρος μίας από τις πιο δυναμικές και πρωτοπόρες Συνεταιριστικές Οργανώσεις στη χώρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.