Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Γ. Βοσκόπουλος: «Δε με ενδιαφέρει το βουλευτιλίκι» (video)

«Τελευταία έχουν κυκλοφορήσει κάποιες φήμες ότι ο Γιάννης Βοσκόπουλος δε θα είναι υποψήφιος Δήμαρχος αλλά υποψήφιος Βουλευτής. Έχω να σας πω ότι αυτές είναι κακόβουλες και ψευδείς. Ο Γιάννης Βοσκόπουλος, όπως σας έχω ενημερώσει και σε προηγούμενες συνεντεύξεις, θα κατέβει για Δήμαρχος. Αυτή τη φορά το Βουλευτικό αξίωμα δεν τον ενδιαφέρει» τόνισε χθες ο δήμαρχος Φλώρινας.



Απαντώντας εν συνεχεία σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, τόσο για τις αυτοδιοικητικές και εθνικές εκλογές, όσο και για τις δημοσκοπήσεις, αλλά και για την κλήση του από την εισαγγελία, δήλωσε:

Ερώτηση: Σχετικά με κάποια γκάλοπ τα οποία κυκλοφόρησαν και ταράξανε λίγο τα νερά της τοπικής κοινωνίας, τι έχετε να πείτε για αυτά;
Απάντηση: Στο συγκεκριμένο γκάλοπ, με παρουσιάζει και ως υποψήφιο Βουλευτή. Δε θα σχολιάσω τα ποσοστά, διότι πολλές φορές αυτοί που παραγγέλνουν το γκάλοπ θέλουν να μάθουν κάποια πράγματα και με κάποιο τρόπο το παραγγέλνουν, ώστε να πάρουν τα στοιχεία τα οποία θέλουν. Όταν εγώ θα κάνω γκάλοπ μέσα σε ένα με δύο μήνες, θα δώσω και τις απαραίτητες εντολές, για να πληροφορηθώ αυτά τα οποία με ενδιαφέρουν.
Αυτή τη στιγμή κυκλοφόρησε ένα γκάλοπ, για το οποίο έχω κάποια ερωτηματικά. Στο γκάλοπ αυτό βάζουν τρεις υποψηφίους από το χώρο της Ν.Δ. , από το χώρο του ΠΑΣΟΚ 1 και έναν ανεξάρτητο. Τα ποσοστά των 3 μας αγγίζουν το 40%, αν συνενωθούμε, τα ποσοστά των υπολοίπων αγγίζουν το 15% περίπου. Η διαφορά είναι μεγάλη.
Αν έκανα εγώ ένα γκάλοπ, θα προσπαθούσα να βάλω αυτούς που πραγματικά έδειξαν ενδιαφέρον, δηλαδή εμένα, τον κ. Τσώκα που έχει δείξει ενδιαφέρον, και το ΚΚΕ. Ο ΣΥΡΙΖΑ μέχρι σήμερα δεν έχει αποφασίσει, αν θα έχει υποψήφιο ή όχι. Αν έχει θα συμπεριελάμβανα και αυτόν.
Πάντως το ποσοστό το οποίο μου δίνει το γκάλοπ, εμένα προσωπικά με ικανοποιεί. Η υποψηφιότητά μου ως Βουλευτής δε με ενδιαφέρει και κακώς με συμπεριέλαβαν στη λίστα των υποψήφιων Βουλευτών. Θεωρώ ότι με συμπεριέλαβαν για κάποιο σκοπό. Άρα το γκάλοπ για τους Βουλευτές δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Ερώτηση: Θα ζητήσετε τη στήριξη της Ν.Δ.;
Απάντηση: Και γιατί όχι; Ανήκω στο χώρο της Ν.Δ., αλλά δεν έχω πρόβλημα και να μην τη ζητήσω. Έχω εξαιρετικούς συνεργάτες, αξιόλογους και πιστεύω ότι τον αγώνα τον δίνουν οι συνεργάτες και όχι τα κόμματα. Αλλά ανήκοντας σε ένα κόμμα, αν μου δώσει τη στήριξή του, ευχαρίστως να τη δεχτώ.

Ερώτηση: Σχετικά με τις αναφορές που έγιναν ότι κληθήκατε να καταθέσετε στο δικαστήριο για δημοσιεύματα, τι ακριβώς συμβαίνει;
Απάντηση: Έχουν γραφτεί πολλά και έχουν παραπληροφορήσει τον κόσμο. Ο κ. Ασπρίδης έδωσε μια συνέντευξη τύπου, η κ. Εισαγγελέας πήρε την εφημερίδα «Πολίτης» και μας κάλεσε να καταθέσουμε εμένα, τον κ. Ασπρίδη και τον κ. Καντζίδη, ως μάρτυρες για αυτά που είπε ο κ. Ασπρίδης. Ο καθένας μας θα πάει να καταθέσει. Εγώ προσωπικά, μέχρι την ερχόμενη Δευτέρα θα πάω στον ανακριτή και θα καταθέσω και αν μου επιτρέψει η εισαγγελία θα δώσω συνέντευξη τύπου και θα παραχωρήσω όλα τα σχετικά στοιχεία τα οποία έχω στη διάθεσή μου. Επαναλαμβάνω, εφόσον μου επιτραπεί από την εισαγγελία να το κάνω.

9 σχόλια:

  1. Εδώ που έφτασε, το πιο λογικό θα ήταν να πάρει τα βουνά, αλλά με το θράσος που έχει ποτέ δεν ξέρεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα πάρει τα βουνά.
      Θα πάρει ..κάτι από τις χαράδρες μας

      Διαγραφή
  2. ΞΕΠΕΖΕΨΕ ΚΑΛΑΜΟΚΑΒΑΛΑΡΗ!
    ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΛΙΚΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άρχισε να μιλάει στο γ΄ πρόσωπο για τον εαυτό του, σοβαρεύει η κατάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. poia ΝΔ re. poios hlithios psifizi ΝΔ pasok kai tlp.xypna re.ante kai eis anwtera. kai diadoxos toy thronoy.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί δεν κάνει τον ξάδερφό του τον Παύλο Βουλευτή να κάνουν δίδυμο ζόρικο;

      Διαγραφή
    2. καλά βρε 11.25 ΄τόσα χρόνια δέν πήρες είδηση ότι ο "ξα" ήταν ήδη άτυπος βουλευτής των...εξωτερικών ; έστω και αργά ξύπνησες κι εσύ...

      Διαγραφή
  5. Δεν φταίει κανεις άλλος ...τα κολλημένα μυαλά των Φλωρινιωτών που κάθονται και τον ψηφίζουν για να κάνει ανενόχλητος τη δουλειά του και να βολεύει όποια γουστάρει σε όποιες θέσεις θέλει και με υψηλούς μισθούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. To provlima den einai o voskopoulos Pou tha fygei, alla o "voskopoulos" Pou tha ginei dhmarxos me tin psifo mas

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.