Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

Συνεχίζεται το podium νέων καλλιτεχνών από το Ωδείο

Συνεχίζεται ο θεσμός Podium νέων καλλιτεχνών με το ρεσιτάλ κιθάρας του Γιώργου Κουκουμπέση, σήμερα Δευτέρα 30 Μαΐου 2016 και ώρα 8:30 στην μικρή αίθουσα συναυλιών του Ωδείου.

Ο φέρελπις νέος κιθαρίστας θα ερμηνεύσει έργα του Πτυχιακού προγράμματός του και η είσοδος είναι ελεύθερη στο φιλόμουσο κοινό της πόλης.

Ο Γιώργος Κουκουμπέσης γεννήθηκε στην Κοζάνη το 1994. Ξεκίνησε μουσική σε ηλικία 7 ετών στο Δημοτικό Ωδείο Κοζάνης, απ’ όπου έχει αποσπάσει πτυχίο Αρμονίας και Αντίστιξης ενώ συνεχίζει και στην τάξη της Φούγκας. Σήμερα, φοιτά στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του ΑΠΘ, στην κατεύθυνση της Μουσικολογίας. Παράλληλα, είναι υποψήφιος πτυχιακών εξετάσεων κιθάρας στην τάξη του Γ. Γεωργούλα. Από το 2015 συμμετέχει ως χορωδός στη χορωδία του North College στη Θεσσαλονίκη υπό τη διεύθυνση της Αθανασίας Κυριακίδου.

Ο Διευθυντής του Ωδείου Φλώρινας
Βασίλης Κίτσος

Διαβάστε περισσότερα...

Το παλεύει για άνοδο ο Μακεδονικός Αγίου Παντελεήμονα

Ο Μακεδονικός Αγίου Παντελεήμονα δυσκολεύτηκε, αλλά τελικά κατάφερε να πάρει τους τρεις βαθμούς της νίκης απέναντι στον Μ. Αλέξανδρο Καλλιθέας και πλέον περιμένει την τελευταία αγωνιστική για να δει αν το όνειρο της ανόδου στη Γ’ Εθνική μπορεί να γίνει πράξη.

Οι πιθανότητες, ωστόσο, δεν είναι με το μέρος του καθώς θα πρέπει, από τη μια να κερδίσει μέσα στον Φούφα (που κέρδισε το ένα εισιτήριο ανόδου) και από την άλλη η Α.Ε. Ποντίων Βατολάκκου να μην κερδίσει την Καλλιθέα.

Στο παιχνίδι της Κυριακής, ο Μακεδονικός άνοιξε το σκορ στο 31’ με πλασέ του Μπατμά, οι φιλοξενούμενοι όμως απάντησαν στο 51’ με σουτ του Δ. Παπαδόπουλου. Η λύτρωση ήρθε τελικά στο 87’ με αυτογκόλ του Σάρρα μετά από σέντρα του Μπατμά.

Αποτελέσματα (5η αγωνιστική)
Μακεδονικός Φούφα - ΑΕ Ποντίων Βατολάκκου 0-0
Μακεδονικός Αγ. Παντελεήμονα - Μέγας Αλέξανδρος Καλλιθέας 2-1

Βαθμολογία
1. Μακεδονικός Φούφα 11
2. Α.Ε. Ποντίων Βατολάκκου 8
3. Μακεδονικός Αγίου Παντελεήμονα 7
4. Μέγας Αλέξανδρος Καλλιθέας 1

Η επόμενη αγωνιστική (τελευταία)
Τετάρτη 1 Ιουνίου (17:00)
Μακεδονικός Φούφα - Μακεδονικός Αγίου Παντελεήμονα
ΑΕ Ποντίων Βατολάκκου - Μέγας Αλέξανδρος Καλλιθέας

Διαβάστε περισσότερα...

Ο Ήφαιστος Φλώρινας σε τουρνουά βόλεϊ

Ξεκίνησαν χθες 29\05\2016 τα τουρνουά μίνι βόλεϊ της ΕΣΠΕΜ (Ένωση Σωματείων Πετοσφαίρισης Μακεδονίας).

Το πρώτο τουρνουά πραγματοποιήθηκε στο Αμύνταιο με αρκετές συμμετοχές από συλλόγους της Μακεδονίας (Καστοριάς Έδεσσας Κοζάνης Πτολεμαΐδας Γρεβενών Βέροιας Γιαννιτσών Αλεξάνδρειας Φλώρινας).

Τη Φλώρινα εκπροσώπησε επάξια ο Ήφαιστος Φλώρινας με 17 ομάδες ο οποίος πραγματοποίησε αρκετές νίκες και ελάχιστες ήττες, εξάλλου σκοπός αυτών των τουρνουά είναι να διασκεδάσουν τα παιδιά, είναι μια γιορτή του βόλεϊ.

Ευχαριστούμε τους διοργανωτές του Αριστέα Φιλώτα για την φιλοξενία καθώς και τα παιδιά και τους γονείς του συλλόγου μας για την συμμετοχή τους.

Επόμενο τουρνουά που θα συμμετέχει ο σύλλογος μας είναι στις 05\06\2016 που θα πραγματοποιηθεί στην Καστοριά.


Διαβάστε περισσότερα...

Together, φρέσκο και ανανεωμένο...

Τα παραμύθια είναι η εφεύρεση του αιώνα μας έτσι και εμείς δημιουργούμε το 15ο κεφάλαιο. Για να διαφυλάξουμε την συνέχεια αυτής της όμορφης ιστορίας και πορείας μας, ανανεωνόμαστε!

Στην ύλη του together περιλαμβάνονται θέματα από την Δυτική Μακεδονία, με έμφαση σε πρόσωπα και δράσεις που ξεχωρίζουν στην κοινωνική πραγματικότητα του τόπου μας.

Σε αυτό το τεύχος θα διαβάσετε το πρώτο μέρος του αφιερώματος στα Μαρτυρικά χωριά της Δυτικής Μακεδονίας με πλούσιο φωτογραφικό υλικό, μαρτυρίες, πίνακες και έρευνα.

Ενημερωθείτε για το Γεωπάρκο στα “Μπουχάρια”, ταξιδέψτε στον Άγιο Γερμανό, την Νεράιδα. Ακόμα ανακαλύψτε την Βαλκανική κουζίνα, τα νέα ευρωπαϊκά προγράμματα και μπείτε στον κόσμο των ανθρώπινων δικαιωμάτων. Μάθετε για τις απόψεις των νέων σε καιρό κρίσης. Γνωρίστε τον Κώστα Μαγγίνα, την Αλεξία Τσιμήκα, τον Γιώργο Πανταζή και τον Σάκη Γκάτζιαρη. Γυρίστε τον χρόνο πίσω στο σεισμό του 1995 και ανακαλύψτε πολλά ακόμα ενδιαφέροντα θέματα σας περιμένουν στο 15ο, ολόφρεσκο τεύχος μας.

Καλή ανάγνωση και μην ξεχνάτε, σας θέλουμε μαζί μας για να θεριέψουμε!!

Διαβάστε περισσότερα...

Άσε τον θείο, πιάσε τον Δήμαρχο

Κάποτε σε ένα μικρό χωριό ζούσε ένας φιλήσυχος πολίτης νοικοκύρης εργατικός και έντιμος μα η μοίρα θέλησε να βρεθεί άνεργος.
Ένα βράδυ με πόνο ψυχής είπε στην μητέρα του:
Αύριο νωρίς τα χαράματα θα ανέβω στην πρωτεύουσα εκεί θα βρω τον θείο και θα του ζητήσω να με πάρει στην δουλειά, θα σου στέλνω χρήματα κάθε μήνα θα σου γράφω κάθε μέρα, κάθε φορά που θα έχω την ανάγκη να νιώσω το άγγιγμα του χεριού σου θα έρχομαι!
Τη επομένη το πρωί αφού αποχαιρέτησε την μητέρα του πήρε τον δρόμο για την πρωτεύουσα εκεί νωρίς το απόγευμα συναντήθηκε με τον θείο του, φιλοξενήθηκε με περίσσια αγάπη και για πολλές ώρες του εξηγούσε τη συνέβαινε στο μικρό χωριό, ερωτήσεις πολλές η μια πίσω από την άλλη έτσι τους έπιασε η νύχτα να συζητάν για την ιδιαίτερη πατρίδα που τόσο νοστάλγησε ο θείος.
Την επομένη το πρωί στο τραπέζι ο ανιψιός είπε:
Αγαπημένε θείε μου άφησα το χωρίο και ήρθα σε σένα να με πάρεις στην δουλεία σου, αν όλα πάνε καλά θα είμαι σε θέση να βοηθώ την μητέρα και να την επισκέπτομαι όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν.
Ο θείος κατέβασε το κεφάλι και με λύπη είπε στον ανιψιό του: Πολυαγαπημένο μου παιδί σε όλη την ζωή μου δούλεψα σκληρά και τώρα στην «δύση» της ζωής μου τα χάνω όλα, ντρέπομαι που δεν μπορώ να σε φροντίσω όπως θα έκανε ο πατέρας σου, οι αναδουλειές τα τελευταία χρόνια με έφεραν σε κακή οικονομική κατάσταση για αυτό θα σε στείλω σε κάποιον που αξίζει όσο ένας θησαυρός, αν είσαι εργατικός και ευσυνείδητος κοντά του θα προκόψεις θα σου δοθούν ευκαιρίες να δημιουργήσεις με σκληρή εργασία και να θυμάσαι πάντα τους ευεργέτες τους τιμάμε! «άσε τον θείο, πιάσε τον Δήμαρχο»

Σπύρος Α. Ηλιάδης
Δημοσιογράφος.
Εκδότης ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ.
τ. Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος
TV ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Διαβάστε περισσότερα...

Οι Δυτικομακεδόνες αξίζουμε καλύτερη τύχη!

Ο συνδυασμός ΕΛΠΙΔΑ για τα δύο χρόνια της Περιφερειακής Αρχής.

Η μακροχρόνια κρίση στη Χώρα μας προκάλεσε τη δικαιολογημένη πικρία και το θυμό των πολιτών, καθώς εξ αιτίας της άλλαξε δραματικά η καθημερινότητά μας και δυσκόλεψαν πάρα πολύ οι συνθήκες διαβίωσής μας.

Ταυτόχρονα, όμως, δημιούργησε και το κατάλληλο έδαφος για την έξαρση του λαϊκισμού και της δημαγωγίας.

Οι αυτόκλητοι «σωτήρες» και οι «μάγοι» με όλες τις λύσεις κρυμμένες στο μανίκι, επένδυσαν στη θεμιτή ανάγκη των ανθρώπων να πιαστούν από κάπου και εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο την προσδοκία για ένα καλύτερο μέλλον.

Στη Δυτική Μακεδονία κορυφαία φυσιογνωμία του λαϊκισμού και γνήσιος εκφραστής της δημαγωγίας, αναδείχθηκε ο σημερινός Περιφερειάρχης κ. Θεόδωρος Καρυπίδης, αξιοποιώντας και τη διαχρονική δύναμη της τηλεοπτικής οθόνης.

Κατακεραυνώνοντας επί σειρά ετών τους πάντες για τα πάντα, καλυπτόμενος πίσω απ΄ την εύκολη και άνευ σοβαρού αντίλογου κριτική, εκμεταλλεύτηκε απόλυτα τη συγκυρία και έπεισε τους πολίτες της Περιφέρειάς μας να του αναθέσουν τις τύχες της αιρετής Περιφερειακής Αρχής, δηλώνοντας έτοιμος να «ανατρέψει» και να «δημιουργήσει».

Είναι ιστορικά αποδεδειγμένο πως ο λαϊκισμός και η δημαγωγία είχαν πάντα μόνο καταστρεπτικά αποτελέσματα για τους πολλούς.

Η περίπτωση του κ. Καρυπίδη δεν αποτελεί, δυστυχώς, την εξαίρεση στον κανόνα, αλλά καταγράφεται ήδη στην ιστορία ως μια απ΄ τις περιπτώσεις των οποίων τα ολέθρια αποτελέσματα εμφανίστηκαν πολύ γρήγορα.

Μέσα στα δύο πρώτα χρόνια της θητείας του, οι μόνες που ανετράπησαν στη Δυτική Μακεδονία ήταν οι υποσχέσεις που μοίρασε στους πάντες για τα πάντα, η προσδοκία για κάτι καλύτερο και φυσικά ο σεβασμός στις Δημοκρατικές Διαδικασίες και στο Θεσμό που του ανατέθηκε να υπηρετήσει.

Όσο δε αφορά τη δημιουργία, εκεί τα πήγε... καλύτερα, δημιουργώντας ολόκληρη σειρά χαμένων ευκαιριών και δυνατοτήτων για τον τόπο μας. Απεντάξεις έτοιμων έργων, απώλεια εξασφαλισμένων πόρων και φυσικά χιλιάδες χαμένες θέσεις εργασίας.

Κέντρο Προσφύγων - ΔΕΗ - και 1,1 εκτ. ευρώ για δημόσιες σχέσεις!

Από τα έργα και τις ημέρες του κ. Καρυπίδη και των συνεργατών του, αξίζει να σταθούμε σε τρία μόνο, πρόσφατα, γεγονότα.

1. Δημιουργία κέντρου προσφύγων στην περιοχή «Πατώματα» στα Γρεβενά. Το ότι θα τηρούσε απόλυτα τις… δεσμεύσεις και τα… προτάγματα του, πως το πρόγραμμα του θα το διαμόρφωνε μετεκλογικά σε ανοιχτές δημοκρατικές διαδικασίες ακούγοντας πρώτα την άποψη των πολιτών το συνειδητοποίησαν πρώτοι οι κάτοικοι των Γρεβενών όταν έμαθαν πως αποφασίστηκε γι΄ αυτούς, χωρίς αυτούς, απ΄ την Περιφέρεια μας, η ίδρυση κέντρου υποδοχής προσφύγων στο τόπο τους.

2. Στο Ενεργειακό Κέντρο Δυτικής Μακεδονίας, η μία Μονάδα της ΔΕΗ έκλεισε ελλείψει καυσίμου, άλλες ετοιμάζονται να κλείσουν και τα εφιαλτικά σενάρια για το μέλλον της Επιχείρησης ακούγονται πιο έντονα από ποτέ. Ποια θέση πήρε ο Περιφερειάρχης γι΄ αυτό; Τι έκανε μέχρι τώρα;

3. Στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου στις 16 Μαΐου, για τον απολογισμό πεπραγμένων της Περιφερειακής Αρχής για το 2015, εκ των κορυφαίων συνεδριάσεων του οργάνου στα πλαίσια του δημοκρατικού διαλόγου, ο Περιφερειάρχης δεν καταδέχτηκε να πει κουβέντα, περιφερόμενος στο χώρο. Ίσως γιατί, μεταξύ άλλων, θα έπρεπε να εξηγήσει πώς γίνεται ενώ μειώνονται δραματικά οι χρηματοδοτήσεις έργων και επενδύσεων να αυξάνονται οι δαπάνες διοίκησης και γιατί μόνο για δημόσιες σχέσεις την περίοδο 2015-2016 η Περιφέρεια μας πληρώνει 1,1 εκ ευρώ;

Το διοικείν δια αντιπροσώπων

Τόσο στα τρία αυτά παραδείγματα, όσο και σε πάρα πολλά άλλα, εκείνο που εντυπωσιάζει αρνητικά και φυσικά προβληματίζει είναι πως ο κ. Καρυπίδης όταν δεν κρύπτεται σιωπώντας, κρύπτεται πίσω από πολιτικούς συνεργάτες του ή υπηρεσιακούς παράγοντες, έχοντας εισάγει τη δική του καινοτομία. Το διοικείν δια αντιπροσώπων.

Άριστα δέκα στην αποδοχή δωρεών

Η αποκάλυψη πως χρήματα που προορίζονταν για την Περιφέρεια (από τη γνωστή πια δωρεά της Τράπεζας Πειραιώς) μπήκαν στον προσωπικό λογαριασμό του κ. Περιφερειάρχη, ανεξάρτητα απ΄ το αν συνιστούν αδίκημα, κάτι που θα κρίνουν οι αρμόδιες αρχές, αποκαλύπτουν νοοτροπία και λογική που δε συνάδουν με τα όσα διακήρυττε ο ίδιος, όταν διαρρήγνυε τα ιμάτια του και κουνούσε το δάχτυλο απέναντι στους "παλιούς" και "φαύλους".

Μόνο που ατυχώς για τον ίδιο και δυστυχώς για μας τους υπόλοιπους το "νέο" απεδείχθη ότι δεν ήταν τίποτα περισσότερο από ένα κάλυμμα, κάτω απ΄ το οποίο είχε φωλιάσει το "παλιό". Ένα "παλιό" που πασχίζοντας για μια ακόμα φορά να μας ρίξει στάχτη στα μάτια, να σπιλώσει ονόματα και υπολήψεις εργαζομένων για να σωθεί το ίδιο, έφτασε και στο σημείο να επικαλεστεί πλάνη, παρότι ήταν η δεύτερη φορά που ποσό δωρεάς είχε κατατεθεί στο λογαριασμό του Περιφερειάρχη. Αλήθεια, γιατί δεν επικαλέστηκε πως ήταν και στιγμιαίο;

Όλα τα παραπάνω αποκαλύφθηκαν απ΄ το Συνδυασμό μας επειδή, πολύ απλά, σεβαστήκαμε τη θέση στην οποία μας κατέταξαν οι πολίτες στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2014 και το ρόλο που μας ανέθεσαν. Να κάνουμε υπεύθυνη αντιπολίτευση, ασκώντας πρώτα έλεγχο και μετά κριτική.

Μακάρι να μην είχε συμβεί τίποτα απ΄ όλα αυτά.

Παρότι γνωρίζαμε πως οι μεγαλόστομες δηλώσεις του κ. Καρυπίδη για τη διαμόρφωση του προγράμματος δράσης του, ως Περιφερειακή Αρχή, μετά από διαβούλευση με τους πολίτες ήταν λόγια του αέρα, ελπίζαμε πως όλο και κάτι θα αντέγραφε απ΄ το ολοκληρωμένο και τεκμηριωμένο Πρόγραμμα του Συνδυασμού ΕΛΠΙΔΑ, που είναι αναρτημένο και στην ιστοσελίδα μας. Δεν αρκεί όμως να θες. Πρέπει και να μπορείς. Και η σημερινή Περιφερειακή Αρχή το μόνο που μπόρεσε ήταν να υλοποιήσει ένα μέρος των έργων της προηγούμενης, η οποία βέβαια κρίθηκε ως ανεπαρκής απ΄ τους πολίτες γι΄ αυτό και αποδοκιμάστηκε.

Και τώρα τι κάνουμε; Εύλογο το ερώτημα και η απάντηση επίσης.

Αγρυπνούμε και ελέγχουμε για να αποφευχθούν άλλα στραβοπατήματα και παρασπονδίες, περιορίζοντας όσο γίνεται τη ζημιά.

Προτείνουμε και προτρέπουμε για να σωθεί οτιδήποτε και αν σώζεται.

Ετοιμαζόμαστε για την επόμενη μέρα.

Ποιοι; Όλοι όσοι πιστεύουμε πως εμείς, οι Δυτικομακεδόνες, αξίζουμε καλύτερης τύχης και ότι έχουμε τις δυνατότητες να πετύχουμε.

Με γνώση, εμπειρία, δουλειά, μακριά από διχαστικές λογικές και με αξιοποίηση όλων εκείνων που έχουν κάτι να προσφέρουν. Και αυτοί μπορεί να βρίσκονται παντού.

Ονομάσαμε το συνδυασμό μας ΕΛΠΙΔΑ και από την πρώτη στιγμή βάλαμε ως στόχο αυτό. Να ξαναφέρουμε την ελπίδα στον τόπο μας.

Τα πέντε χρόνια Καρυπίδη φαίνεται πως θα είναι μια χαμένη περίοδος. Μακάρι να πέσουμε έξω, αλλά τα δείγματα είναι πια επαρκή και όσο πληθαίνουν τόσο περισσότερο τεκμηριώνουν αυτό το συμπέρασμα μας.

Γι΄ αυτό ας τα δούμε ως μια παρένθεση που κανείς δεν θα θέλει να θυμάται και βάζοντας μπροστά όλα εκείνα που μας ενώνουν, οφείλουμε να ετοιμαστούμε για το μέλλον.

Στη Δυτική Μακεδονία, σε όλους μας, αξίζει καλύτερη τύχη και αυτή θα τη διαμορφώσουμε εμείς οι πολλοί.

Με ομόνοια, κοινή προσπάθεια και αισιοδοξία θα τα καταφέρουμε.
ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΛΠΙΔΑ

Διαβάστε περισσότερα...

Συνεδριάζει το δημοτικό συμβούλιο Αμυνταίου

Συνεδριάζει σήμερα, στις 7 το απόγευμα, το δημοτικό συμβούλιο Αμυνταίου, με τα παρακάτω θέματα στην ημερήσια διάταξη:
1. Ορισμός επιτροπής Προσωρινής και οριστικής Παραλαβής για το έργο «Ανέγερση Α΄ Παιδικού Σταθμού Αμυνταίου».
2. Ορισμός επιτροπής Οριστικής Παραλαβής για το έργο «Κατασκευή Δημοτικού Περιμετρικού δρόμου σχεδίου πόλης Αμυνταίου».
3. Ορισμός επιτροπής Οριστικής Παραλαβής για το έργο «Ανέγερση Β’ Παιδικού Σταθμού Αμυνταίου».
4. Παράταση προθεσμίας εκτέλεσης του έργου «Διανοίξεις - διαμορφώσεις-αποκαταστάσεις δημοτικών οδών και κοινοχρήστων χωρών Δ.Ε. Αετού και Κοινοτήτων » προϋπολογισμού 70.771,00€.
5. Έγκριση 4ου Ανακεφαλαιωτικού Πίνακα Εργασιών του έργου «Κατασκευή Δημοτικού Περιμετρικού Δρόμου Σχεδίου Πόλης Αμυνταίου» προϋπολογισμού 6.330.000,00€.
6. Έγκριση 3ου Ανακεφαλαιωτικού Πίνακα Εργασιών του έργου «Αποχέτευση ακαθάρτων εξωτερικού Δικτύου Τ.Δ. Λιμνοχωρίου» προϋπολογισμού 258.000,00€.
7. Έγκριση 1ου Ανακεφαλαιωτικού Πίνακα Εργασιών του έργου «Διανοίξεις - διαμορφώσεις-αποκαταστάσεις δημοτικών οδών και κοινοχρήστων χωρών Δ.Ε. Αετού και Κοινοτήτων» προϋπολογισμού 70.771,00€.
8. Παραλαβή της μελέτης με τίτλο : «Μελέτη Η/Μ εγκαταστάσεων Α/Σ εξωτερικού δικτύου αποχέτευσης ΤΚ Κέλλης», προϋπολογισμού 4.918,78 € και χρηματοδότηση ΕΑΠ 2012-16.
9. Παραλαβή της μελέτης με τίτλο : «Επικαιροποίηση μελέτης Τοπικό Ρυμοτομικό κέντρου φυσικής αποκατάστασης ιαματικών πηγών Αγραπιδιάς Λιμνοχωρίου Μπάνιας», προϋπολογισμού 4.900,00 € και χρηματοδότηση ΣΑΤΑ 2013.
10. Παραλαβή της μελέτης με τίτλο : «Τοπογραφική αποτύπωση εξωτερικού δικτύου αποχέτευσης ΤΚ Βαρικού», προϋπολογισμού 17.000,00 € και χρηματοδότηση ΕΑΠ 2012-16.
11. Παραλαβή της μελέτης με τίτλο : «Υδραυλική μελέτη εξωτερικού δικτύου αποχέτευσης ΤΚ Κέλλης», προϋπολογισμού 17.000,00 € και χρηματοδότηση ΕΑΠ 2012-16.
12. Παραλαβή Γ’ Φάσης Επιχειρησιακού Σχεδίου Αμυνταίου - Δείκτες παρακολούθησης και αξιολόγησης του Επιχειρησιακού Προγράμματος
13. Χορήγηση παράτασης χρόνου περαίωσης εργασιών έργου με τίτλο "Βελτίωση αγροτικής οδοποιίας ΔΕ Αετού" λόγω ένταξής του στο Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης της Ελλάδας (ΠΑΑ) 2014-2020.
14. Έγκριση 6ου ΑΠΕ του έργου με τίτλο ΄΄Κατασκευή 3ου Νηπιαγωγείου Αμυνταίου΄΄
15. Έγκριση 3ου ΑΠΕ του έργου με τίτλο ΄΄Εξωτερικό δίκτυο αποχέτευσης ΤΔ Βαλτονέρου΄΄
16. Έγκριση 4ου ΑΠΕ του έργου με τίτλο ΄΄Ύδρευση Αμυνταίου΄΄
17. Έγκριση 4ου ΑΠΕ του έργου με τίτλο ΄΄Δεξαμενή Ύδρευσης ΤΚ Αετού΄΄
18. Έγκριση 3ου ΑΠΕ του έργου με τίτλο ΄΄Εξωτερικό Δίκτυο Ύδρευσης ΤΚ Κέλλης΄΄
19. Έγκριση 3ου ΑΠΕ του έργου με τίτλο ΄΄Βιολογικοί Καθαρισμοί ΔΔ Δήμου Αετού΄΄
20. Έγκριση Πρωτοκόλλου Προσωρινής και Οριστικής Παραλαβής του έργου ΄΄Κατασκευή 3ου Νηπιαγωγείου Αμυνταίου΄΄
21. Έγκριση Πρωτοκόλλου Προσωρινής Παραλαβής του έργου ΄΄Εσωτερικό Δίκτυο Αποχέτευσης ΤΔ Βαλτονέρου΄΄
22. Έγκριση 5ης Παράτασης Τμηματικής προθεσμίας του έργου ΄΄Βιολογικοί Καθαρισμοί ΔΔ Δήμου Αετού΄΄
23. Συζήτηση και λήψη απόφασης για την αναμόρφωση του προϋπολογισμού σύμφωνα με την κατάρτιση σχεδίου αναμόρφωσης της με αριθμό 152/2016 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής.
24. Διάθεση και ψήφιση πιστώσεων.
Διαβάστε περισσότερα...

Κυριακή 29 Μαΐου 2016

Επιμορφωτικές εκδρομές μαθητών σε επιχειρήσεις της Π.Ε. Φλώρινας (video)

Περισσότεροι από 350 μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της Π.Ε. Φλώρινας, συμμετέχουν στο πρόγραμμα επιμορφωτικών εκδρομών σε επιχειρήσεις, με στόχο τη γνωριμία με τις μεταποιητικές επιχειρήσεις και τον τρόπο παρασκευής των προϊόντων.

Την Τετάρτη 1 Ιουνίου στο Αμύνταιο και την Παρασκευή 3 Ιουνίου στη Φλώρινα, στα πλαίσια των εκδηλώσεων για το περιβάλλον, θα γίνει παρουσίαση των αποτελεσμάτων του προγράμματος, με πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Φλώρινας.

Δείτε τι λέει για το πρόγραμμα ο πρόεδρος του ΕΒΕ, Σάββας Σαπαλίδης.


Διαβάστε περισσότερα...

Πανελλαδικό αντάμωμα στο Βίτσι αφιερωμένο στον ΔΣΕ

Από 1 έως 3 Ιούλη το φετινό διήμερο με κατασκήνωση στο Πισοδέρι

Από την 1η μέχρι τις 3 Ιούλη είναι το φετινό πανελλαδικό ραντεβού της ΚΝΕ, στο 25ο Αντιιμπεριαλιστικό Διήμερο της Οργάνωσης, που φέτος θα γίνει στο Βίτσι και θα είναι αφιερωμένο στον αγώνα του ΔΣΕ με αφορμή τα 70 χρόνια από την ίδρυσή του.
Η κατασκήνωση του Διημέρου θα πραγματοποιηθεί στο Πισοδέρι στη θέση Βίγλα (χιονοδρομικό κέντρο) σε υψόμετρο 1.550 μέτρων, 20 χλμ. δυτικά της Φλώρινας. Στο Πισοδέρι ήταν η έδρα της 10ης Μεραρχίας του ΔΣΕ στο Λέσιτς, της 11ης Μεραρχίας στο Περβόλ και το Αρχηγείο κατά τις τελευταίες μάχες. Επίσης, η κατασκήνωση είναι στο σύνορο της Ελεύθερης Ελλάδας.
Στο χώρο της κατασκήνωσης θα φιλοξενείται έκθεση αφιερωμένη στον ΔΣΕ, ενώ στο πρόγραμμα θα ενταχτούν διάφορες δραστηριότητες, συναυλίες, συζητήσεις που θα ανακοινωθούν το προσεχές διάστημα.
Στόχος είναι το φετινό Διήμερο της ΚΝΕ και με την ευκαιρία ότι το 2016 είναι χρονιά αφιερωμένη στον Δημοκρατικό Στρατό Ελλάδας, να βοηθήσει ώστε τα μέλη και οι φίλοι της ΚΝΕ να γνωρίσουν από κοντά το χώρο όπου για τριάμισι χρόνια έδρασε ο ΔΣΕ. Να μάθουν για τις μεγάλες μάχες που έδωσε, για τη ζωή του μαχητή, τον άφθαστο ηρωισμό του, την αυτοθυσία, την ηθικοπολιτική του ανωτερότητα και τα ιδανικά του, που πήγαζαν από το δίκιο του αγώνα και από την πίστη του στο ηρωικό ΚΚΕ.

Στην «καρδιά» του Αρχηγείου του λαογέννητου στρατού
Στο βορειοδυτικό τμήμα της Ελλάδας, δυτικά της Φλώρινας και βορειοδυτικά της Καστοριάς, βρίσκονται ο ορεινός όγκος Βέρνο ή Βίτσι και οι λίμνες Πρέσπες. Σε αυτήν την περιοχή από την άνοιξη του 1947 μέχρι τον Αύγουστο του 1949 ο ΔΣΕ είχε ισχυρές βάσεις. Ηταν η έδρα του Γενικού Αρχηγείου (Γ.Α.) του ΔΣΕ, της Προσωρινής Δημοκρατικής Κυβέρνησης, τα βασικά του επιτελεία. Στις περιοχές που ήλεγχε ο Δημοκρατικός Στρατός Ελλάδας διαμορφώθηκαν νέοι λαογέννητοι θεσμοί εξουσίας, δημιουργήθηκε η «Ελεύθερη Ελλάδα». Η επίσκεψη, επομένως, αποτελεί ένα μάθημα Ιστορίας, αλλά και επαναστατικής διαπαιδαγώγησης.
Γενικότερα, ο χώρος που είχε ο ΔΣΕ στο Βίτσι περιελάμβανε τους ορεινούς όγκους Βαρνούντας ή Μπέλλα Βόντα, το Βέρνο ή Βίτσι και το Μάλι - Μάδι. Στο χωριό Λαιμός, το τρίτο δεκαήμερο του Δεκέμβρη του 1947 εγκαταστάθηκε η Σχολή Αξιωματικών του Γενικού Αρχηγείου. Στο χωριό Οξυά ήταν η έδρα της Μονάδας Πυροβολικού, ενώ κοντά στο χωριό ήταν και η έδρα της Σχολής Πυροβολικού του Γ.Α. Το Γενάρη του '49 εγκαταστάθηκε εκεί και η έδρα των σαμποτέρ του Γ.Α. Στο χωριό Πύλη μέσα σε μια χαράδρα σε αμπριά και καλύβες στεγάζονταν το Γενικό Αρχηγείο του ΔΣΕ, τα μέλη της Προσωρινής Κεντρικής Διοίκησης. Εκεί βρίσκεται και η σπηλιά του Ν. Ζαχαριάδη, τότε ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ. Στο χωριό Βροντερό σε μια σπηλιά ήταν ένα από τα κεντρικά νοσοκομεία του ΔΣΕ. Επίσης, νοσοκομεία και χειρουργεία υπήρχαν και σε διάφορα άλλα σημεία. Στο χωριό Πυξός από 1 έως 8 Μάρτη 1949 μέσα σε μια μεγάλη αίθουσα - αμπρί συνήλθε η 1η Πανελλαδική Συνδιάσκεψη της «Πανελλαδικής Δημοκρατικής Ενωσης Γυναικών Ελλάδας».
Σ' αυτά τα μέρη, λοιπόν, θ' ανταμώσουν φέτος χιλιάδες νέοι και νέες από όλη την Ελλάδα για να περπατήσουν σε κατάφυτες πλαγιές και μονοπάτια, να αθληθούν, να τραγουδήσουν, να παρακολουθήσουν εκδηλώσεις και να προβληματιστούν, να παραδειγματιστούν, να αντλήσουν πολύτιμα διδάγματα για το σήμερα, από την κορυφαία «στιγμή» της ταξικής πάλης μέχρι σήμερα στη χώρα μας. Γιατί, όπως σημειώνει σχετικά και η Διακήρυξη της ΚΕ του ΚΚΕ για τα 70χρονα του ΔΣΕ:
«Ο τρίχρονος αγώνας του ΔΣΕ υπήρξε δίκαιος, ηρωικός και μεγαλειώδης. Εξέφραζε τα συμφέροντα της συντριπτικής πλειονότητας του πληθυσμού ενάντια στα συμφέροντα των εκμεταλλευτών και καταπιεστών της. Εξέφραζε τα συμφέροντα της εργατικής τάξης και της βασικής συμμαχικής της δύναμης, της εξαθλιωμένης αγροτιάς και των φτωχών αυτοαπασχολούμενων στρωμάτων των πόλεων. Η αστική κρατική εξουσία γνώρισε τότε τον μεγαλύτερο κίνδυνο για την ίδια την ύπαρξή της. Ο αγώνας του ΔΣΕ αποτελεί την κορυφαία εκδήλωση της ταξικής πάλης στην Ελλάδα κατά τον 20ό αιώνα».

Γνωριμία με τον τιτάνιο αγώνα και την παρακαταθήκη του ΔΣΕ
Μετά την απελευθέρωση του 1944 αναπόφευκτα οξύνθηκε η σκληρή ταξική ένοπλη αναμέτρηση, που είτε θα οδηγούσε στην ανατροπή της αστικής εξουσίας, με απομόνωση και των ξένων στηριγμάτων της, είτε στην ήττα των λαϊκών δυνάμεων, στην απομόνωση του ΚΚΕ και στην επανασταθεροποίηση της αστικής εξουσίας. Ο αγώνας του ΔΣΕ ήταν απάντηση του ΚΚΕ στο όργιο της αστικής βίας, που επιχειρούσε να ανατρέψει το συσχετισμό που είχε διαμορφωθεί.
Η ΕΑΜική Αντίσταση στην Κατοχή και η κρίσιμη ταξική σύγκρουση του Δεκέμβρη είχαν αφήσει μεγάλη αγωνιστική κληρονομιά στη λαϊκή συνείδηση, στις μορφές οργάνωσης και πάλης.
Μεγάλη δύναμη του ΔΣΕ αποτέλεσαν οι δεσμοί του με το λαό, ιδιαίτερα στις περιοχές της Ελεύθερης Ελλάδας. Οι φτωχές λαϊκές μάζες ήταν εκείνες που τροφοδότησαν τον ΔΣΕ με κάθε είδους βοήθεια, έμψυχο δυναμικό, τροφή και ρουχισμό, βοήθησαν στην κατασκευή οχυρωματικών έργων, στη συγκέντρωση πληροφοριών, στην οργάνωση της Λαϊκής Πολιτοφυλακής, που περιφρουρούσε τις ελευθερίες και τα δικαιώματα του λαού στις περιοχές που ελέγχονταν από τον ΔΣΕ.
Η τρίχρονη εποποιία του ΔΣΕ και οι παρακαταθήκες που άφησε στηρίχτηκαν σε μια σειρά από παράγοντες με διαχρονική αξία και επικαιρότητα.
Γινόταν συνεχής προσπάθεια να συνδυάζονται οι υλικές με τις πολιτικοπνευματικές ανάγκες των μαχητών και μαχητριών, γινόταν ιδεολογική δουλειά ώστε ο σκοπός του αγώνα να γίνει κατανοητός, να μη στηρίζεται μόνο στο συναίσθημα ή στην αγανάκτηση. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου ότι ο ΔΣΕ είχε μια πλούσια εκδοτική δραστηριότητα με δεκάδες δελτία, εφημερίδες και βιβλία.
Γεννήθηκαν νέοι λαϊκοί θεσμοί: Σε 323 ελεύθερα χωριά έγιναν εκλογές με τη συμμετοχή όλου του λαού, και με την ψήφο των γυναικών που στην άλλη Ελλάδα δεν επιτρεπόταν. Εκλέχτηκαν λαϊκά συμβούλια και δικαστήρια. Εγιναν 6 συνελεύσεις λαϊκών δικαστών, στις οποίες πήραν μέρος 600 δικαστές. Ιδρύθηκαν επαρχιακά συμβούλια που λειτουργούσαν ως όργανα δεύτερου βαθμού. Διανεμήθηκαν δημόσια, κοινοτικά και εκκλησιαστικά κτήματα στους ακτήμονες, μια προσπάθεια δηλαδή για την αλλαγή των σχέσεων ιδιοκτησίας υπέρ του λαού.
Ο ΔΣΕ έδειξε φροντίδα για την ανάπτυξη της στρατιωτικής τέχνης, την ανεύρεση τρόπων να καλύπτονται πρωτοφανείς ελλείψεις που υπήρχαν και έδωσε υποδείγματα στρατιωτικής τακτικής που έμειναν στην Ιστορία. Στον αντίποδα του αστικού στρατού, χαρακτηριστικό γνώρισμα του ΔΣΕ ήταν ο αγώνας του για το δίκιο του λαού, η αυταπάρνηση και η συνειδητή πειθαρχία, παράλληλα με τη δημοκρατία στις μονάδες του με τις συνελεύσεις σε διάφορες βαθμίδες του, όπου ασκούνταν κριτική από κάτω προς τα πάνω και αντίστροφα.
Αναντικατάστατη υπήρξε στον αγώνα του ΔΣΕ η συμβολή της Υγειονομικής Υπηρεσίας του. Με την ακούραστη προσπάθεια μαχητών και υποστηρικτών του ΔΣΕ χτίστηκαν και διαμορφώθηκαν νοσοκομεία.
Ο ΔΣΕ τίμησε τη γυναίκα μαχήτρια, που η πολεμική της επίδοση είχε φθάσει σε επίπεδα πρωτοφανή για τα δεδομένα της εποχής. Οι μαχήτριες ζητούσαν να στέλνονται στην πρώτη γραμμή του πυρός, να μη γίνονται διακρίσεις σε σχέση με τους άνδρες. Καυτηριαζόταν κάθε υποτιμητική στάση από την πλευρά των ανδρών, στάση που είχε τη ρίζα της στο γενικότερο πλέγμα υποτίμησης των γυναικών, που ήταν βαθιά ριζωμένο και εμπεδωμένο στην ελληνική κοινωνία, και πιο έντονα στην ύπαιθρο. Χίλιες είκοσι επτά (1.027) γυναίκες αναδείχτηκαν στο βαθμό του αξιωματικού και υπαξιωματικού του ΔΣΕ. Στα τέλη του 1948, πάνω από το 20% της σύνθεσης των λαϊκών οργάνων ήταν γυναίκες. Οι γυναίκες στον ΔΣΕ προκαλούσαν δέος στον πολλαπλάσιο και καλύτερα εξοπλισμένο αστικό ανδρικό στρατό.
Ο ΔΣΕ ρίχτηκε παράλληλα στη μάχη για να οργανωθεί η λαϊκή εκπαίδευση στις περιοχές που ήλεγχε, λαμβάνοντας μέριμνα για να μορφώσει δασκάλους, να ανοίξουν όλα τα σχολεία των ελεύθερων περιοχών και να φτιαχτούν εκεί που δεν υπήρχαν, για ιδιαίτερη βοήθεια στα άπορα παιδιά κ.ο.κ.
Κι όλα αυτά μέσα στο καμίνι της μάχης απέναντι σ' έναν πάνοπλο αντίπαλο. Οπως αναφέρεται στη Διακήρυξη της ΚΕ του ΚΚΕ: «Είναι χαρακτηριστικό ότι στην τελευταία μάχη του Γράμμου, ο ΔΣΕ παρέταξε περίπου 12.500 μαχητές και μαχήτριες με ελαφρύ οπλισμό, ενώ ο κυβερνητικός στρατός υπολογίζεται ότι παρέταξε πάνω από 100.000 άνδρες, διαθέτοντας ακόμα 120 πυροβόλα, πολλά θωρακισμένα και το σύνολο της αεροπορίας. Αυτή η άνιση ταξική αναμέτρηση καθιστά ακόμα μεγαλύτερη την ηθική και πολιτική αξία, την παρακαταθήκη του ΔΣΕ».

Πηγή: www.rizospastis.gr
Διαβάστε περισσότερα...

«Οι Ηλίθιοι» του Νηλ Σάιμον από τη Θεατρική Ομάδα «Τρίτο κουδούνι»

Η Θεατρική Ομάδα «Τρίτο κουδούνι» του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Φλώρινας παρουσιάζει, σε συμπαραγωγή με το δήμο Φλώρινας, την παράσταση «Οι Ηλίθιοι» του Νηλ Σάιμον, στη θεατρική σκηνή του Φ.Σ.Φ «Ο Αριστοτέλης».

Ο Αμερικανός δραματουργός Νηλ Σάιμον, στο έργο αυτό, επιλέγει μια συλλογικά εύθυμη ψυχολογική κατάσταση: την ηλιθιότητα! Το Κουλιέντσικοφ, όπου όλοι πιστεύουν ότι είναι ηλίθιοι, είναι ένας τόπος χαρούμενος, με χρώματα και καλή διάθεση, χωρίς ίχνος κακίας, ζήλιας και υστεροβουλίας. Επί διακόσια χρόνια, βαραίνει τους κατοίκους του χωριού η κατάρα της απόλυτης ηλιθιότητας και καθήκον του νεοφερμένου δασκάλου είναι να σπάσει την κατάρα μέσα σε 24 ώρες. Αν δεν το καταφέρει, θα γίνει και αυτός ηλίθιος.
Στην κωμωδία αυτή, ο Νηλ Σάιμον σατιρίζει τα κοινωνικά ήθη και τα πολιτικά συστήματα του 20ου αιώνα. Πρόκειται για ένα ευφυές κείμενο, με ανατροπές κάθε συμβατικής καθημερινότητας, χιούμορ και πλοκή παράστασης με άρτιους χαρακτήρες, το οποίο φωτίζεται με αριστοτεχνικό τρόπο από τη μεταφραστική γραφίδα του Ερρίκου Μπελιέ.
Η κωμωδία είναι ούτως ή άλλως δύσκολη να υπηρετηθεί. Ωστόσο, στόχος της θεατρικής μας ομάδας, εκτός από το διασκεδαστικό αποτέλεσμα της παράστασης, ήταν και η εμβάθυνση στα νοήματα του έργου. Είναι δύσκολο να απομακρυνθεί κανείς από τη στερεότυπη σκηνική ανάγνωση ενός «ηλίθιου» ήρωα. Χρειάστηκε ιδιαίτερη προετοιμασία και προβληματισμός, ώστε να αποδώσουμε τη φαινομενικά ανάλαφρη αυτή κωμωδία, που σατιρίζει το πολιτικό και κοινωνικό γίγνεσθαι, ασκώντας παράλληλα κριτική σε εξουσίες, οι οποίες βασίζονται στο φόβο, στη χειραγώγηση της γνώσης και της μόρφωσης, στους ανθρώπους που απαρνούνται τη σκέψη και τη λογική.

Παραστάσεις:
Σάββατο 4 Ιουνίου 2016, 9.00 μ.μ.
Κυριακή 5 Ιουνίου 2016, 9.00 μ.μ.
Δευτέρα 6 Ιουνίου 2016, 9.00 μ.μ.

Διάρκεια: 100 λεπτά με διάλειμμα

Είσοδος Ελεύθερη

ΔΙΑΝΟΜΗ (με σειρά εμφάνισης)
Ανδρέας Τριανταφύλλου: Λέων Τολτσίνσκυ (Δάσκαλος)
Ελένη Φωστηροπούλου: Σνέτσκυ (Βοσκός)
Γιώτα Σμπόνια: Κούπτσιχ (Δικαστής)
Αλέκα Χρυσικού: Σλόβιτς (Χασάπης)
Μάρω Τυρπένου: Μίσκιν (Ταχυδρόμος)
Νατάσα Καππάτου: Γιέντσνα (Πωλήτρια)
Κίμων Σαββάκης: Νικολάι Ζουμπρίτσκυ (Γιατρός)
Ελένη Καντζίδου: Λένυα Ζουμπρίτσκυ (Σύζυγος)
Έφη Αβράμη: Σοφία Ζουμπρίτσκυ (Κόρη)
Ηλίας Δαφόπουλος: Γκρέγκορ Γιουσέκεβιτς (Κόμης)
Ρένα Λαβασίδου: Αφηγήτρια

Σκηνοθεσία: Χριστόδουλος Κωτσίνας, Ηλέκτρα Τόλια
Σκηνογραφία – Ενδυματολογία: Ιουλία Χαραλάμπους
Κατασκευή Σκηνικού: Γιώργος Κατικαρίδης, 'Αγγελος Κατικαρίδης
Μουσική Επιμέλεια: Ηλέκτρα Τόλια, Θάνος Σιδέρης
Σχεδιασμός Φωτισμού: Χριστόδουλος Κωτσίνας

Διαβάστε περισσότερα...

Εγκαίνια έκθεσης ζωγραφικής της Λέσχης Πολιτισμού

Η Λέσχη Πολιτισμού Φλώρινας σας προσκαλεί στα εγκαίνια της έκθεσης ζωγραφικής του παιδικού τμήματος και του τμήματος ενηλίκων (Α’ Γυμνασίου έως και ενήλικες), την Κυριακή 29 Μαΐου, στις 7:00μ.μ, στους χώρους της Λέσχης (Διεθνές).

Διάρκεια έκθεσης: 29 Μαΐου έως και 5 Ιουνίου 2016

Ώρες λειτουργίας: 6- 7.30 μ.μ καθημερινά

Η Εικαστικός
Άννα Γαζέα
Το Δ.Σ. της Λ.Π.Φ.
Διαβάστε περισσότερα...

Χορωδιακή βραδιά στον Αριστοτέλη

Δύο χορωδίες της Θεσσαλονίκης, οι οποίες και παρουσίασαν το πρόγραμμά τους στους φίλους της μουσικής και του χορωδιακού τραγουδιού, φιλοξένησε το βράδυ της Παρασκευής ο Φ.Σ.Φ. «Ο Αριστοτέλης».

Πρόκειται για την Χορωδία Διδυμοτειχιτών Θεσσαλονίκης και το Φωνητικό Σύνολο «Cantus Arte», που κέρδισαν το ζεστό χειροκρότημα.

Διαβάστε περισσότερα...

Παρουσίαση βιβλίου από το ΚΚΕ

Η Τ.Ε. Φλώρινας του ΚΚΕ σας προσκαλεί, την Κυριακή 29 Μάη 2016, στις 11:30΄ το πρωί, στην «Οδό ονείρων», σε ανοιχτή εκδήλωση - παρουσίαση του βιβλίου των εκδόσεων ‘’Σύγχρονη Εποχή’’ «Η εμφάνιση της εργατικής τάξης, ο ρόλος της στους κοινωνικούς και πολιτικούς αγώνες και η στρατηγική του ΚΚΕ», στο οποίο περιλαμβάνονται τα υλικά της διημερίδας που οργάνωσε η Κ.Ε. του ΚΚΕ στις 21 και 22/11/2015.
Διαβάστε περισσότερα...

Η 3η αγωνιστική του τουρνουά της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Φλώρινας


ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΑΕΤΟΥ – Α.Τ. ΝΙΚΗΣ: 1-2
4΄ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ (Α.Τ. ΝΙΚΗΣ): 0-1
7΄ ΤΡΥΦΩΝΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΑΕΤΟΥ): 1-1
18΄ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ (Α.Τ. ΝΙΚΗΣ): 1-2

Τ.Α. ΦΛΩΡΙΝΑΣ – Τ.Τ./Α.Τ. ΦΛΩΡΙΝΑΣ/Ο.Π.Κ.Ε.: 2-2
24΄ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ (Τ.Α. ΦΛΩΡΙΝΑΣ): 1-0
40΄ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ (Τ.Τ./Α.Τ. ΦΛΩΡΙΝΑΣ/ΟΠΚΕ): 1-1
41΄ ΚΑΡΑΝΤΖΟΥΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (Τ.Τ./Α.Τ. ΦΛΩΡΙΝΑΣ/ΟΠΚΕ): 1-2
42΄ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΛΑΖΑΡΟΣ (Τ.Α. ΦΛΩΡΙΝΑΣ) (ΠΕΝΑΛΤΙ): 2-2

ΕΠΟΜΕΝΟΙ ΑΓΩΝΕΣ:
ΔΕΥΤΕΡΑ 30-05-2015

ΩΡΑ 18.00΄: Τ.Α. ΦΛΩΡΙΝΑΣ/ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΑΕΤΟΥ
ΩΡΑ 19.15΄: Τ.Τ./Α.Τ. ΦΛΩΡΙΝΑΣ/Ο.Π.Κ.Ε. – Τ.Σ.Φ. ΚΑΤΩ ΚΛΕΙΝΩΝ
Διαβάστε περισσότερα...

Σάββατο 28 Μαΐου 2016

Δωρεές προς το νοσοκομείο Φλώρινας

Στην αποδοχή δωρεών προς το νοσοκομείο Φλώρινας προχώρησε με αποφάσεις του το Δ.Σ. του Ιδρύματος. Ειδικότερα (σύμφωνα με τα σχετικά πρακτικά):

Το Διοικητικό Συμβούλιο μετά από διαλογική συζήτηση ομόφωνα αποφασίζει:
Αποδέχεται με ιδιαίτερη ικανοποίηση την δωρεά 2 αναπηρικών αμαξιδίων από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Π.Α.Σ. ΦΛΩΡΙΝΑ και εξουσιοδοτεί τον αναπληρωτή Διοικητή να γνωρίσει εγγράφως την εν λόγω αποδοχή στον Πολιτιστικό Σύλλογο και να εκφράσει τις μεγάλες μας ευχαριστίες προς αυτόν, για την ευγενή χειρονομία του.

Το Διοικητικό Συμβούλιο μετά από διαλογική συζήτηση ομόφωνα αποφασίζει:
Αποδέχεται με ιδιαίτερη ικανοποίηση την δωρεά 5 ζευγαριών μαξιλαροθηκών και 5 σεντονιών από το Σώμα Ελληνικού Οδηγισμού, εις μνήμη της Ηλιάδου Ιφιγένειας και εξουσιοδοτεί τον αναπληρωτή Διοικητή να γνωρίσει εγγράφως την εν λόγω αποδοχή στο Σώμα Ελληνικού Οδηγισμού και να εκφράσει τις μεγάλες μας ευχαριστίες προς αυτό, για την ευγενή χειρονομία του.

Στη σχετική συνεδρίαση παρέστησαν οι:
1.Σταύρου Αικατερίνη Αντιπρόεδρος του ΔΣ
2. Κωτακίδης Γεώργιος Αιρετό μέλος του ΔΣ
3. Κύρκου Κων/νος Τακτικό αιρετό μέλος του ΔΣ
4.Γεωργίου Παύλος Τακτικό μέλος του Δ.Σ.
Στη συνεδρίαση μετέχει και η κ. Πολατίδου Ελευθερία ως Γραμματέας του Δ.Σ.

Διαβάστε περισσότερα...

Διακοπή ηλεκτροδότησης σε τοπικές κοινότητες του δήμου Φλώρινας

Λόγω απαραίτητων τεχνικών εργασιών συντήρησης, αύριο Κυριακή 29.05.2016 και για το διάστημα από 08:00 έως 14:30 θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις Τοπικές Κοινότητες:
• Αρμενοχωρίου
• Ιτέας
• Μαρίνας
• Μεσοκάμπου
• Μεσοχωρίου
• Παπαγιάννη
• Τριποτάμου
καθώς και στην είσοδο της Δημοτικής Κοινότητας Φλώρινας στην περιοχή από το νέο κόμβο Εγνατίας έως το πρατήριο Υγρών Καυσίμων Δελκούση-Χατζή
Διαβάστε περισσότερα...

Νέο πρόγραμμα ιατρών στο Ιατρικό Διαγνωστικό Κέντρο «Υγεία»



Διαβάστε περισσότερα...

Η θεατρική παράσταση του παιδικού βιβλίου «Ο Αχτιδοϋφαντής» (video)

Το βιβλιοπωλείο «Η Γωνιά», το Μορφωτικό Τμήμα – Όμιλος Βιβλίου του Φ.Σ.Φ «Ο Αριστοτέλης», το 2ο Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας σε συνεργασία με το 6ο Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας και οι εκπαιδευτικοί Ιωάννα Λέκκα, Βίκη Δημητρίου και Κωνσταντίνος Χριστόδουλος παρουσίασαν χθες σε θεατρική παράσταση το παιδικό βιβλίο της Βασιλικής Νευροκοπλή «Ο Αχτιδοϋφαντής» που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Λιβάνη.

Παρούσα στην παράσταση και η συγγραφέας, η οποία συνομίλησε για αρκετή ώρα και επί σκηνής με τα παιδιά.



Διαβάστε περισσότερα...

Βιωματική δράση «Δημιουργούμε… εν αταξία!!!» στο Αμύνταιο

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας και η Σχολική Σύμβουλος της 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Π. Ε. Φλώρινας, σε συνεργασία με την Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας διοργανώνουν βιωματική δράση με θέμα: Δημιουργούμε… εν αταξία!!!

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016, στον χώρο του παλαιού 1ου Δημοτικού Σχολείου Αμυνταίου, από τις 9:30΄ π.μ. έως τη 1:00΄ μ.μ. Στόχος είναι, με απλές και πρωτότυπες δράσεις, δρώμενα, παρουσιάσεις, βιωματικά εργαστήρια, επιδείξεις κ.λπ., να γίνει παρουσίαση και διάχυση των προγραμμάτων που υλοποιούνται στις σχολικές μονάδες της 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Π. Ε. Φλώρινας.

Ταυτόχρονα, θα παρουσιαστούν και οι δράσεις που αφορούν στο 4ο Φεστιβάλ Φυσικών Επιστημών, το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με το Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ. (δάσκαλοι και φοιτητές), όπως και αυτές του προγράμματος Η γαστρονομική παράδοση της Φλώρινας και οι προοπτικές της τοπικής παραγωγής μας, το οποίο πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Ε.Β.Ε. Φλώρινας.

Πρόγραμμα
Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016

9:15΄ - 9:30΄
Προσέλευση

9:30΄ - 9:45΄
Χαιρετισμοί

9:45΄ - 12:45΄
Εργαστήρια Ενεργητικής Μάθησης και Δημιουργικής Έκφρασης:
• Παιχνίδια με τον πηλό, Γ΄ τάξη, 1ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου (υπ. εκπ/κός: Σ. Λαζανά)
• Ψάχνουμε το σπίτι μας…, Ε1΄ τάξη, 1ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου (υπ. εκπ/κός: Σ. Καρατζάς)
• Αλλάζω στάση… χτίζω γερό σώμα, Α΄, Β΄, Γ΄ & Δ΄ τάξεις, 3ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου (υπ. εκπ/κοί: Ε. Βυρώζη, Φ. Μήσιου, Ε. Νιτσοπούλου & Μ. Τζώτζη)
• Ανακυκλώνω… ανακυκλώνω και τον κόσμο ανανεώνω, Γ΄ & Στ΄ τάξεις, Δημοτικό Σχολείο Αετού (υπ. εκπ/κοί: Β. Αυγούλα & Σ. Κεσίδου)
• Οινοποιία & Ανακύκλωση, Δημοτικό Σχολείο Βεγόρας (υπ. εκπ/κοί: Χ. Δημητρόπουλος, Φ. Ευγενίδου & Σ. Βοσκόπουλος)
• Έτσι απλά… με απλά υλικά, Ε΄ & Στ΄ τάξεις, Δημοτικό Σχολείο Λεχόβου (υπ. εκπ/κός: Π. Μαλεσιάγκου)
• Μαγικές ροές, Δ΄, Ε΄ & Στ΄ τάξεις, Δημοτικό Σχολείο Ξινού Νερού (υπ. εκπ/κοί: Ι. Μεκάσης, Υ. Μπάρα & Σ. Τσαχειρίδης)
• Εξοικονομώ ενέργεια, Ε΄ & Στ΄ τάξεις, Δημοτικό Σχολείο Σκληθρου (υπ. εκπ/κός: Ρ. Τασοπούλου)
• Εργαστήρι μουσικής, Στ΄ τάξη, Δημοτικό Σχολείο Φιλώτα (υπ. εκπ/κοί: Ν. Μιχούλη & Δ. Μπομπόλη)

Παρουσιάσεις - Εκθέσεις:
• Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, Στ΄ τάξη, 1ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου (υπ. εκπ/κός: Α. Μάστορα)
• Πολιτισμός και περιβάλλον, Δ1΄ τάξη, 1ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου (υπ. εκπ/κός: Κ. Χριστοδούλου)
• Μήλο το μαγικό, Α΄ τάξη, 2ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου (υπ. εκπ/κός: Χ. Λαζαρίδου)
• 4 εποχές, Β΄ τάξη, 2ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου (υπ. εκπ/κός: Δ. Βράπτση)
• Ποδόσφαιρο, Δ΄ τάξη, 2ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου (υπ. εκπ/κός: Β. Ευθυμίου)
• Κατασκευές, Ε΄ τάξη, 2ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου (υπ. εκπ/κός: Ζ. Κοϊμσίδου)
• Παραδοσιακά παιχνίδια, Στ΄ τάξη, 2ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου (υπ. εκπ/κός: Φ. Σιούτη)
• Ταξιδεύοντας στα μονοπάτια των εικαστικών, Δημοτικό Σχολείο Βαρικού (υπ. εκπ/κοί: Ι. Αλεξιάδου, Μ. Ρέμπελου & Ε. Σταματιάδου)
• Πρόγραμμα μετάβασης «Προχωρώ», Στ΄ τάξη, Δημοτικό Σχολείο Φιλώτα (υπ. εκπ/κοί: Ν. Μιχούλη & Δ. Μπομπόλη)

Η γαστρονομική παράδοση της Φλώρινας και οι προοπτικές της τοπικής παραγωγής μας:
Οι δράσεις στα Δημοτικά Σχολεία της 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Π. Ε. Φλώρινας (σε συνεργασία με το Ε.Β.Ε. Φλώρινας)
• Φλωρινιώτικη γαστρονομία, Δ2΄ τάξη, 1ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου (υπ. εκπ/κός: Θ. Ζαρίδου)
• Συντήρηση και επεξεργασία τροφίμων στο πέρασμα του χρόνου, Ε΄ & Στ΄ τάξεις, 3ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου (υπ. εκπ/κοί: Γ. Καραβασίλογλου, Α. Κουγιουμτζόγλου, Ξ. Παπαδοπούλου & Τ. Ρισβά)
• Παραδοσιακές γεύσεις, Δημοτικό Σχολείο Αγίου Παντελεήμονα (υπ. εκπ/κοί: Α. Βράγκου, Ι. ζαέκης, Ε. Μάινου, Δ. Μαρκόπουλος, Π. Πετράκος, Δ. Πετσάνη, Β. Ρωμανού, Ε. Στοϊκοπούλου & Ε. Τσανανά)

4ο Φεστιβάλ Φυσικών Επιστημών
Οι δράσεις στα Δημοτικά Σχολεία της 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Π. Ε. Φλώρινας
(σε συνεργασία με την Άννα Σπύρτου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ)
3ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου
Ε΄ τάξη – υπ. εκπ/κός: Γ. Καραβασίλογλου
• Μοντέλο νανοφίλτρου (Χ. Παπαδοπούλου, φοιτ. Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ.)
• Μοντέλο ηλεκτρονικού μικροσκοπίου (Ε. Δαγρέ, φοιτ. Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ.)
• Μοντέλο σούπερ υδροφοβικής μπλούζας (Γ. Τζίμα, φοιτ. Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ.)
Στ΄ τάξη – υπ. εκπ/κός: Α. Κουγιουμτζόγλου
• Μοντέλο ίωσης (Σ. Καραπαναγιωτίδης, φοιτ. Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ.)
• Επιτραπέζιο φαινόμενο του λωτού (Γ. Τόκας, φοιτ. Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ.)
• Μοντέλο υδροφοβικού λάπτοπ (Α. Νικολαΐδου, φοιτ. Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ.)
• Επιτραπέζιο φαινόμενο του λωτού (Ζ. Καγκελίδου, φοιτ. Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ.)

Δημοτικό Σχολείο Αγίου Παντελεήμονα
Ε΄ τάξη – υπ. εκπ/κός: Ε. Τσανανά
• Μοντέλο ηφαιστείου (Τ. Κουλέρδα, φοιτ. Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ.)
Στ΄ τάξη – υπ. εκπ/κός: Ι. Ζαέκης
• Μοντέλο αεροπλάνου (Σ. Κασκίρη, φοιτ. Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ.)

Δημοτικό Σχολείο Βαρικού
Α΄, Β΄, Ε΄ & Στ΄ τάξεις – υπ. εκπ/κοί: Ι. Αλεξιάδου & Ε. Σταματιάδου
• Νανοεπιστήμονες–Μοντέλο τρένου (Π. Αναστασόπουλος, φοιτ. Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ.)

Δημοτικό Σχολείο Λεχόβου
Ε΄ & Στ΄ τάξεις – υπ. εκπ/κός: Ρ. Μακαρίου
• Ταξιδεύω στους τρεις κόσμους

Δημοτικό Σχολείο Φιλώτα
Ε΄ τάξη – υπ. εκπ/κοί: Ο. Παπαθανασίου, Μ. Πετσίβα & Ε. Σερμπίνη
• Μοντέλο σούπερ υδροφοβικής μπότας (Μ. Παπαχαραλάμπους & Ι. Σπανοθυμιού, φοιτ. Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ.)

12:45΄ - 13:00΄
Αναχώρηση

Συνδιοργάνωση:
• Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας
• Σχολική Σύμβουλος 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Π. Ε. Φλώρινας
• Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας
• Περιφερειακή Ενότητα Φλώρινας
• Δήμος Αμυνταίου
• Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π. Ε. Αμυνταίου

Από μέρους των διοργανωτών
Στέλλα Κασίδου
Σχολική Σύμβουλος 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Φλώρινας

Διαβάστε περισσότερα...

Έκθεση φωτογραφίας του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Φλώρινας

Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Φλώρινας διοργανώνει έκθεση φωτογραφίας με θέμα: «Ζωή ξανά» και περιλαμβάνει φωτογραφίες που διακρίθηκαν στον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φωτογραφίας που διοργάνωσε πέρσι το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Βόλου και απεικονίζουν στιγμές από τη ζωή στο ΣΔΕ.

Η έκθεση φιλοξενείται στην «Οδό Ονείρων» και θα διαρκέσει από 30 Μαΐου έως και 10 Ιουνίου.

Τα εγκαίνια της έκθεσης θα γίνουν τη Δευτέρα 30 Μαΐου και ώρα 18.00.

Θα πλαισιώσει χορωδία εκπαιδευομένων.
Φιλική συμμετοχή: Billie Isak

Διαβάστε περισσότερα...