Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Αύριο η εορτή του τοπικού Αγίου νεομάρτυρος Αγαθαγγέλου

Τη μνήμη του τοπικού Αγίου νεομάρτυρος Αγαθαγγέλου τιμά αύριο 29 Μαΐου, η Μητρόπολη Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας. Πριν από λίγο τελέστηκε πανηγυρικός Πολυαρχιερατικός Εσπερινός, ενώ αύριο το πρωί θα τελεστεί, στον Ιερό Ναό Αγίας Παρασκευής, Πολυαρχιερατική Θεία Λειτουργία. Στο τέλος θα ψαλεί μνημόσυνο υπέρ αναπαύσεως των ψυχών των πεσόντων κατά την προάσπιση της Κωνσταντινουπόλεως την 29η Μαΐου 1453.
 
Άγιος Νεομάρτυς Αγαθάγγελος ο εν Μοναστηρίω της Πελαγονίας
Ο άγιος Αγαθάγγελος, ήταν ένας νέος και γενναίος Έλληνας, που καταγόταν από τη Φλώρινα της Μακεδονίας και ασκούσε το επάγγελμα του υποδηματοποιού στο Μοναστήρι (σημερινή πόλη Μπίτολα).
Στις μέρες του οι μουσουλμάνοι της περιοχής μετά το Ραμαζάνι γιόρταζαν τριήμερο Μπαϊράμι και μέσα στις ευωχίες, τις μέθες και τους χαμαίζηλους πανηγυρισμούς είχαν την συνήθεια να συλλαμβάνουν όποιον Χριστιανό έβλεπαν μπροστά τους και να τον εξαναγκάζουν σε εξισλαμισμό.
Ο Άγιος Αγαθάγγελος αγανακτώντας για το βάρβαρο αυτό έθιμο και την απαράδεκτη συμπεριφορά των μουσουλμάνων, ξεκίνησε και πήγε μέχρι την Κωνσταντινούπολη, εξέθεσε την κατάσταση στους αρμοδίους της Υψηλής Πύλης, ζητώντας προστασία του ορθοδόξου πληθυσμού. Πράγματι, βρήκε κατανόηση από τους υπηρεσιακούς παράγοντες της Οθωμανικής αυτοκρατορίας και επέτυχε να εκδοθεί ακόμη και φιρμάνι, που απαγόρευε στους Τούρκους της περιοχής τέτοιες συμπεριφορές και πρακτικές.
Μόλις το πληροφορήθηκαν αυτό οι επιτόπιοι Τούρκοι έγιναν έξαλλοι, τον συνέλαβαν και αφού τον βασάνισαν άγρια τον αποκεφάλισαν με ξίφος στις 17 Φεβρουαρίου του 1727.
Για την Αγία Κάρα του κατασκεύασε πολύτιμη λειψανοθήκη ο Μητροπολίτης της περιοχής Γρηγόριος Πελαγονίας με συνεργάτες του ιερείς, που αναγράφονται επάνω στη Λειψανοθήκη μαζί με την ημερομηνία 25 Φεβρουαρίου 1825. Αυτός ο θησαυρός βρίσκεται σήμερα στη Μονή Αγίου Γεωργίου Μαυροβουνιώτη (Ηγούμενος Συμεών, τηλ: 00 357 24 64 94 00 & fax: 00 357 24 64 94 52), κοντά στο χωριό Τρούλοι της Λάρνακος.
Η μορφή του αγιογραφήθηκε πρόσφατα με πολλή επιτυχία και εκφραστικότητα από τις αδελφές της Μονής Χρυσοπηγής Χανίων και ευρίσκεται στην Ιερά Μητρόπολη Φλωρίνης. Το έτος 2009 η Ιερά Μητρόπολη το αφιέρωσε στον Νεομάρτυρα αυτόν με πολλές και ποικίλες θρησκευτικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις.
Διαβάστε περισσότερα...

Θα έρθουν ή όχι αύριο στη Φλώρινα τα στελέχη της ΔΕΗ;

Πριν από μερικές ημέρες γινόταν γνωστό, μέσω δελτίου Τύπου, πως την Κυριακή 29 Μαΐου (αύριο δηλαδή) θα βρίσκονται στη Φλώρινα στελέχη της ΔΕΗ. Σύμφωνα πάντα με το δελτίο Τύπου, τα στελέχη θα επισκεφτούν το πρωί το δημαρχείο Φλώρινας και το απόγευμα την Αχλάδα.
Οι μέρες όμως πέρασαν και από τότε δεν υπάρχει καμία νεότερη ενημέρωση. Για παράδειγμα, ποια είναι αυτά τα στελέχη που αναμένουμε αύριο και τελικά θα έρθουν ή όχι; Εάν ναι, ποιο είναι το ακριβές πρόγραμμα που θα ακολουθήσουν, αλλά και η ατζέντα των θεμάτων που θα συζητηθούν; Σε αυτές τις συναντήσεις ποιοι έχουν προσκληθεί να συμμετέχουν και τέλος ποιοι έχουν την ευθύνη της επίσκεψης, αλλά και της ενημέρωσης;
Διαβάστε περισσότερα...

Από τη συγκέντρωση του ΠΑΜΕ στη Φλώρινα

Πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί στην κεντρική πλατεία της Φλώρινας η συγκέντρωση του ΠΑΜΕ, με κύριο στόχο τη διαμαρτυρία ενάντια «στα σκληρά αντιλαϊκά μέτρα που θα εγκαθιδρύσουν έναν εργασιακό μεσαίωνα».
Οι συγκεντρωμένοι ζήτησαν μεταξύ άλλων, σε τοπικό επίπεδο:
-Να μη κλείσει καμία Σχολή, κανένα σχολείο. Αγώνας για ενιαία δημόσια δωρεάν παιδεία. Αναβάθμιση σπουδών και στήριξη των φοιτητών.
- Να λειτουργήσει ΕΔΩ και ΤΩΡΑ η σιδηροδρομική γραμμή χωρίς να μεταφερθεί ούτε ένα Ευρώ στις πλάτες των πολιτών
-Να μη καταργηθεί ούτε συγχωνευθεί το Νοσοκομείο ή κλινικές του. Να καταργηθεί το χαράτσι των εξωτερικών ιατρείων. Άμεση στελέχωση και στήριξη του νοσοκομείου.
Διαβάστε περισσότερα...

«Μάθε τους αριθμούς μετρώντας ζωάκια» σε εικονογράφηση της Σοφίας Γαλή

Στην πιο τρυφερή του ηλικία, το παιδάκι σας έχει πραγματικά ανάγκη από παιχνίδι. Τι πιο δημιουργικό παιχνίδι απ’ αυτό το πολύ πρωτότυπο βιβλίο, που μαθαίνει στα μικρά παιδιά να μετρούν από το 1 μέχρι το 20, βοηθούμενα από πολύ χαριτωμένα γαϊδουράκια, ψαράκια, γατάκια, πουλάκια κι άλλα πολύχρωμα ζωάκια!
Αν κάνετε «μάθημα» στο παιδάκι σας, θα χασμουρηθεί. Αν του μετράτε απ’ το βράδυ ως το πρωί, θα κουραστεί. Αν του πάρετε αριθμομηχανή, θα μπερδευτεί. Μπορείτε όμως να παίζετε μαζί ΜΕΤΡΩΝΤΑΣ ΖΩΑΚΙΑ, που του αρέσουνε πάρα πολύ! Έτσι, θ’ αναγνωρίζει από νωρίς τους αριθμούς, τα χρώματα, τα ζώα, αλλά και βασικές έννοιες. Κι όταν μια μέρα αγαπήσει τη μουσική, τα μαθηματικά, τη φιλοσοφία, τις καλές τέχνες, τις γλώσσες του κόσμου όλου… εσείς θα ξέρετε ότι είχε το πιο έξυπνο βιβλίο για αριθμητάρι!

Η εικονογράφος του βιβλίου Σοφία Γαλή
Γεννήθηκε στη Φλώρινα το 1979. Το 2003 αποφοίτησε από το Τμήμα Πολιτικών Επιστημών και Δημόσιας Διοίκησης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (κατεύθυνση Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών). Το 2004 έφυγε στη Γαλλία και το 2007 έλαβε με έπαινο DNAP από τη Σχολή Καλών Τεχνών της Ανγκουλέμ (Ecole Européene Supérieure de l’Image) με ειδικότητα στα κόμικς (Bande Dessinée et Communication). Στην ίδια πόλη δημοσίευσε μικρές ιστορίες σε φανζίν και συλλογές, συμμετείχε σε εκθέσεις και για τρία χρόνια εργάστηκε στο Διεθνές Φεστιβάλ Κόμικς. Στην Ελλάδα έχει συνεργαστεί με εκδοτικούς οίκους, καθώς και εκπαιδευτικά ιδρύματα για την εικονογράφηση βιβλίων κι άλλων εντύπων, και έχει συμμετάσχει σε ομαδικές εκθέσεις.
Για τις εκδόσεις Τετράγωνο έχει επίσης εικονογραφήσει το παραμύθι Η Μάγισσα Ανακατωσούρα και τα Χριστούγεννα των ανάποδων πραγμάτων! Στη Σοφία αρέσουν πολύ τα βιβλία, η Ιαπωνία και οι υποθετικές συλλογές.

Γενική επιμέλεια Νίκος Μουρατίδης
Εικονογράφηση Σοφία Γαλή μεγαλώνοντας πανέξυπνα παιδιά
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ για παιδιά έως 5 ετών



Πηγή: news247.gr
Διαβάστε περισσότερα...

Ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε

Από τα Blogs ενημερωθήκαμε ότι: «κατόπιν συνεννόησης των δυο Βουλευτών του νομού μας θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη στο δημαρχείο, την Κυριακή 29 Μαΐου, με συμμετοχή των φορέων για τρέχοντα ζητήματα άμεσου ενδιαφέροντος για την περιοχή και θα εξεταστεί το ζήτημα μετεγκατάστασης του οικισμού Αχλάδας».
Με ποια αρμοδιότητα οι δυο Βουλευτές συγκαλούν σύσκεψη στο δημαρχείο για ζητήματα που αφορούν στο Δ.Δ. Αχλάδας, κατ’ επέκταση στο Δήμο Φλώρινας και στην ιδιωτική επιχείρηση Λιγνιτωρυχεία Αχλάδας;
Ποιος είναι ο λόγος της επίσκεψης κλιμακίου στελεχών της ΔΕΗ (σύμφωνα με πληροφορίες μου τις προσκλήσεις έκανε στέλεχος της) με σκοπό να συζητήσουν ένα θέμα που ούτε την αφορά ούτε μπορεί να επιλύσει, αλλά το χειρότερο , δεν μπορεί να δώσει εγγυήσεις στους κατοίκους της περιοχής.
Η εκμετάλλευση του ορυχείου γίνεται από ιδιωτική εταιρία η οποία είναι υποχρεωμένη σύμφωνα με την σύμβαση, που έχει υπογράψει με τη ΔΕΗ, να προμηθεύει με λιγνίτη τον ΑΗΣ Μελίτης.
Πώς η ΔΕΗ θα διασφαλίσει την αποζημίωση των κατοίκων;
Με ποιο τρόπο θα επέμβει στην αποκατάσταση των αποκαλυφθεισών εκτάσεων σύμφωνα με τον κανονισμό εκμετάλλευσης, και το κυριότερο πώς θα διαφυλάξει τις αρχαιότητες της περιοχής;
Η ΔΕΗ είχε την τεχνογνωσία και γνώριζε την ποσότητα και την ποιότητα του λιγνίτη στο ορυχείο Αχλάδας.
Γιατί δεν εκμεταλλεύτηκε σωστά το δικό της ορυχείο στο Κλειδί, γιατί δεν μερίμνησε να εκμεταλλευτεί εγκαίρως τα δικά της ορυχεία στη Βεύη και στους Λόφους-Μελίτης;
Μήπως διότι έχει παντού πρόβλημα με την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων λειτουργίας των λιγνιτωρυχείων της;
Πόσες παραβάσεις έχει κάνει το λιγνιτωρυχείο της Αχλάδας;
Tι ενέργειες έχει κάνει η επιθεώρηση μεταλλείων Βορείου Ελλάδος έως τώρα;
Πού είναι η συνεννόηση των δυο Βουλευτών του νομού μας πάνω στο θέμα αυτό, που ως οι κυρίως αρμόδιοι όφειλαν να το καταγγείλουν ή έστω να επιταχύνουν τους όποιους ελέγχους;
Κύριε Λιανη, στο κύκνειο άσμα σας λέτε ότι η Φλώρινα δεν έχει ούτε ενέργεια, ούτε φως και ότι σβήνει. Ένα έχω μόνο να σας πω, ότι εσείς μαζί με τους πάντα πρόθυμους για συνεννόηση βουλευτές της Ν.Δ της αλλάξατε τα φωτά. Την αφήσατε χωρίς δρόμους, υποδομές ,ανάπτυξη, τρένο, πρωταθλήτρια της ανεργίας.
Κύριοι Βουλευτές , δεν έχετε το δικαίωμα στο όνομα της φθηνής ενέργειας να συναινέσετε ώστε να γίνει άναρχη εκμετάλλευση του ορυκτού πλούτου του νομού μας.
Προέχει η υγεία των κατοίκων αλλά και τα δικαιώματα τους.
Κάτοικοι του Δ.Δ. Αχλάδας δεν είστε υποχρεωμένοι να υποκύψετε σε πιέσεις, ξεπουλώντας κοψοχρονιά την περιουσία σας, την υγεία σας αλλά το κυριότερο την ιστορία σας.
Η ΔΕΗ που έταξε χιλιάδες θέσεις εργασίας στο νομό μας, ας προμηθευτεί λιγνίτη από ορυχεία, που δεν απαιτούν να γίνει άλλη μετεγκατάσταση χωριού.
Η Βιολιγνίτ έχει 90 εκατ. τόνους Λιγνίτη, το Κλειδί 30 εκατ. τόνους (ιδιοκτησία ΔΕΗ), η Βεύη 60εκατ. τόνους (ιδιοκτησία ΔΕΗ) και Λόφοι- Μελίτη 40 εκατ. τόνους (ιδιοκτησία ΔΕΗ) όλα τα ορυχεία μαζί συγκεντρώνουν 220 εκατ. τόνους λιγνίτη. Ενώ η Αχλάδα 55 τόνους λιγνίτη. Κάντε μόνοι σας την σύγκριση και βγάλτε συμπεράσματα.
Σαν μηχανικός αλλά το κυριότερο σαν επιχειρηματίας, δεν κατάλαβα ποτέ, γιατί η ΔΕΗ δεν αγόρασε τη Βιολιγνίτ; Πως γίνεται να κατασκευάζεις την πιο σύγχρονη μονάδα, να υπόσχεσαι την κατασκευή της δεύτερης, χωρίς να έχεις εξασφαλίσει την πρώτη ύλη, δηλαδή λιγνίτη και νερό;
Μήπως δεν γνωρίζουν, ότι όποιος αγοράσει την Βιολιγνίτ μπορεί να απαιτήσει για τον λιγνίτη που θα εξορύξει ,όποια τιμή θελήσει;
Η ΔΕΗ θα υποχρεωθεί και πάλι να προκαταβάλει 4 εκατομμύρια Ευρώ ή και παραπάνω για λιγνίτη που ενδέχεται να παραλάβει στο μέλλον. (Εδώ επικαλούμαι την καταγγελία του εκπροσώπου των εργαζομένων της ΔΕΗ στο Δ.Σ της ΔΕΗ).
Μήπως, όποιος αγοράσει το ορυχείο της Βιολιγνίτ θα αγοράσει εκβιαστικά σε τιμή ευκαιρίας και την μονάδα της Μελίτης;
Και μια άλλη απορία, πόσες αποζημιώσεις έχει λάβει η ΔΕΗ από τα λιγνιτωρυχεία για την μη έγκαιρη προμήθεια της συμφωνηθείσας ποσότητας και ποιότητας;
Κύριοι της ΔΕΗ, πρέπει να μην ξεχνάτε ότι διαχειρίζεστε δημόσιο χρήμα και με τέτοιες πρακτικές αλλά και κατά την γνώμη μου άστοχες ενέργειες δίνεται το δικαίωμα στη πολιτεία να σας αφαιρέσει το μάνατζμεντ. Ίσως αυτή να είναι και η λύση για να δουλέψει ο ΑΗΣ Μελίτης και κάποιοι από τους πολλούς ανέργους του νομού μας και μόνο.

Κουλίδης Γιώργος
Πολιτευτής ΝΔ Νομού Φλώρινας
Μηχανολόγος - Μηχανικός
Διαβάστε περισσότερα...

Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Στελέχη της ΔΑΚΕ στον Γ.Γ. της ΓΣΕΕ

Τον γενικό γραμματέα της ΓΣΕΕ Νικόλαο Κιουτσούκη επισκέφτηκαν το πρωί της Πέμπτης 26-5-2011 στην Αθήνα, στελέχη της ΔΑΚΕ Εργατικού Κέντρου Φλώρινας.
Κατά τη συνάντησή τους, είχαν την ευκαιρία να τον ενημερώσουν για τα όλα προβλήματα του νομού.
Διαβάστε περισσότερα...

Απέρριψε τη σύμβαση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ το δημοτικό συμβούλιο Αμυνταίου

Το θέμα της υπογραφής σύμβασης με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ συζητήθηκε στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αμυνταίου. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε αποστείλει στους εμπλεκόμενους φορείς Τοπικής Αυτοδιοίκησης σχέδιο σύμβασης, που αποτελεί πρόταση για συνεργασία προκειμένου να επαναλειτουργήσουν τα δρομολόγια των επιβατικών αμαξοστοιχιών.
Η προτεινόμενη σύμβαση χαρακτηρίστηκε «λεόντειος» και «μονοβαρής» από το Δήμαρχο Αμυνταίου, κ. Μάκη Ιωσηφίδη, που εισηγήθηκε την απόρριψη της πρότασης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Τελικά, με ομόφωνη απόφαση το Δημοτικό Συμβούλιο Αμυνταίου απέρριψε την πρόταση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για σύναψη σύμβασης με τους τοπικούς φορείς και αποφασίστηκε ο ορισμός ορκωτού ελεγκτή λογιστή για τον υπολογισμό των οικονομικών δεδομένων της γραμμής Έδεσσας – Αμυνταίου – Φλώρινας.
Διαβάστε περισσότερα...

Καθορισμός πολιτικής στρατηγικής για τα αιολικά πάρκα από το δήμο Αμυνταίου

Με αφορμή το αίτημα εταιρίας παραγωγής ανανεώσιμων πηγών ενέργειας για γνωμοδότηση του Δημοτικού Συμβουλίου Αμυνταίου επί της μελέτης περιβαλλοντικών όρων για εγκατάσταση αιολικού πάρκου, έχει ξεκινήσει ευρεία συζήτηση στο Δήμο Αμυνταίου για τα αιολικά πάρκα.
Κοινή διαπίστωση όλων είναι ότι ο Δήμος Αμυνταίου είναι ενεργειακός και πρέπει να παραμείνει, με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας ως προτεραιότητα. Θέση όμως της Δημοτικής Αρχής είναι πως ο Δήμος Αμυνταίου πρέπει να παραμείνει ενεργειακός, αλλά στη βάση συγκεκριμένης στρατηγικής.
Το θέμα εξετάστηκε αναλυτικά στο Δημοτικό Συμβούλιο και από το Δήμαρχο εκφράστηκε η άποψη ότι οι εταιρίες που ενδιαφέρονται να εγκαταστήσουν αιολικά πάρκα στην περιοχή πρέπει πρωτίστως να συνομιλούν και να συμφωνούν με το Δήμο. Αντιθέτως, η μέχρι τώρα πρακτική των εταιριών ήταν να μην συζητούν με το Δήμο, από τον οποίο απλώς ζητούσαν την τυπική σύμφωνη γνώμη επί των περιβαλλοντικών όρων.
Στόχος του Δήμου Αμυνταίου είναι να αλλάξει άρδην αυτή η κατάσταση, καθώς, όπως δήλωσε ο Δήμαρχος Αμυνταίου, κ. Μάκης Ιωσηφίδης «Δεν θα επιτρέψουμε σε οποιονδήποτε άλλο να λαμβάνει αποφάσεις για τον τόπο μας κι εμάς τους ίδιους». Για το σκοπό αυτό ο Δήμος Αμυνταίου αναζητά στα αρχεία των παλιών Κοινοτήτων αποδεικτικά στοιχεία που να δείχνουν το ιδιοκτησιακό καθεστώς των εκτάσεων, που εμφανίζονται ως δημόσιες. Πράγματι υπάρχουν πολλές αποφάσεις των παλιότερων διοικήσεων που παραχωρούν, ενοικιάζουν και γενικότερα αξιοποιούν τις εκτάσεις που σήμερα εμφανίζονται ως δημόσιες, ενώ στην πραγματικότητα είναι δημοτικές. Για το λόγο αυτό ο Δήμος Αμυνταίου θα στραφεί κατά του Δημοσίου με αγωγές αναγνώρισης της κυριότητας του συνόλου των εκτάσεων, στις οποίες υπάρχει πρόθεση να εγκατασταθούν αιολικά πάρκα. Με τον τρόπο αυτό αφενός δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για αύξηση των εσόδων του Δήμου από τα μισθώματα των αιολικών πάρκων και αφετέρου – που είναι και το πιο σημαντικό – δίνεται η δυνατότητα να σταματήσει η υλοποίηση κάποιων επενδύσεων που αντιβαίνουν στο συμφέρον της τοπικής κοινωνίας.
Το παράδειγμα της Κέλλης είναι πολύ χαρακτηριστικό, καθώς ένας από τους στόχους της Δημοτικής Αρχής είναι να χωροθετηθούν δύο κτηνοτροφικά πάρκα πέριξ του οικισμού. Σύμφωνα με το χάρτη των αδειοδοτήσεων υπάρχει σχεδιασμός για εγκατάσταση οκτώ (8) αιολικών πάρκων γύρω από τον οικισμό και σε πολύ μικρή απόσταση από αυτόν. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με το θεσμικό πλαίσιο που απαγορεύει την ύπαρξη κτηνοτροφικού πάρκου σε απόσταση 500 μέτρων από αιολικό, στην ουσία ακυρώνει το σχεδιασμό για τα κτηνοτροφικά πάρκα στην Κέλλη. Η εγκατάσταση του αιολικού πάρκου στη συγκεκριμένη περίπτωση ακυρώνει τις προσπάθειες για βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών και είναι αντίθετο με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό του Δήμου Αμυνταίου. Επιπροσθέτως, η αναγκαιότητα για δημιουργία δικτύου υψηλής τάσης σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες απαγορεύσεις, όπως για παράδειγμα η διάνοιξη δρόμων ήπιας κυκλοφορίας και αναψυχής, καθιστούν ανέφικτο κάθε σχεδιασμό για τουριστική ανάπτυξη, καθώς αλλάζει το αγροτοκτηνοτροφικό τοπίο και γίνεται βιομηχανικό.
Ο Δήμαρχος Αμυνταίου ανέφερε «Είναι εύκολα κατανοητό ότι δεν μπορούν τα συμφέροντα των μεγάλων εταιριών να υποσκελίσουν τα μικρότερα - αλλά σημαντικότερα για εμάς - συμφέροντα της τοπικής κοινωνίας. Προτεραιότητα του Δήμου Αμυνταίου είναι και θα είναι η βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων.
Δεν μπορούμε να αφήσουμε να μαραζώσουν παραδοσιακές οικονομικές δραστηριότητες για τα ανταποδοτικά οφέλη που δίνουν στις τοπικές κοινωνίες οι εταιρίες παραγωγής ενέργειας. Προσωπικά διαφωνώ ακόμη και σ’ αυτό. Οι εταιρίες επιμένουν να δίνουν το 3% της αξίας της παραγόμενης ενέργειας, ποσοστό που ορίζει ο νόμος ως ελάχιστο. Το ποσοστό αυτό πρέπει να γίνει τουλάχιστον 5% και να συνοδεύεται και από άλλα ανταποδοτικά οφέλη με μόνιμο χαρακτήρα για να δώσουμε τη συναίνεσή μας. Εμείς σκοπεύουμε να δημιουργήσουμε ένα πολύ καλό επενδυτικό περιβάλλον για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, αφού θέλουμε να διατηρήσουμε τον ενεργειακό χαρακτήρα του Δήμου Αμυνταίου και με τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας. Αυτό όμως δεν πρέπει να γίνει άναρχα, αλλά με βάση συγκεκριμένο σχεδιασμό και συμφωνημένες σχέσεις μεταξύ των επενδυτών και τις τοπικής κοινωνίας».
Τελικώς, το Δημοτικό Συμβούλιο Αμυνταίου κατά πλειοψηφία δεν έλαβε απόφαση για έγκριση των περιβαλλοντικών όρων εγκατάστασης του συγκεκριμένου αιολικού πάρκου και η συζήτηση θα ξαναγίνει με την προϋπόθεση η εταιρία να συζητήσει τους όρους και τις προϋποθέσεις εγκατάστασης με το Δήμο Αμυνταίου. Η απόφαση εστάλη στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, μαζί με επιστολή του Δημάρχου, ενόψει της συζήτησης του θέματος στην επόμενη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου.
Διαβάστε περισσότερα...

Κάλεσμα από το δήμο Φλώρινας για εθελοντική πολιτιστική προσφορά

Πρόσκληση ενδιαφέροντος – συνεργασίας με τον τίτλο « Για τη Φλώρινα που αγαπάμε» απευθύνει ο δήμος Φλώρινας, μέσω του αντιδημάρχου Πολιτισμού – Αθλητισμού – Τουρισμού, Άρη Αριστείδου.
Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής: «ο δήμος Φλώρινας στα πλαίσια των εορταστικών εκδηλώσεων τιμώντας το έτος εθελοντισμού, καλεί όλους τους συλλόγους, τα σωματεία, τους καλλιτεχνικούς μουσικούς, ζωγράφους, ποιητές, γλύπτες, χορευτές, θεατρικές ομάδες, που ζουν ή κατάγονται από την ευρύτερη περιοχή της Φλώρινας και επιθυμούν αφιλοκερδώς να προβάλλουν τα έργα τους στο κοινό, να δηλώσουν συμμετοχή στα προγράμματα εκδηλώσεων. Η Αντιδημαρχία Πολιτισμού θα συγκροτήσει οργανωτική επιτροπή που θα αναλάβει τον προγραμματισμό και την πορεία των εκδηλώσεων.
Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχών:
Πολιτιστικά: Μάλλιου Τζένη τηλ.:2385351023
Αθλητικά: Κωτσαλίδου Λίτσα τηλ.: 2385054535
Φοιτητές – Εθελοντές: Γραμματεία Δήμου Φλώρινας 2385351010».
Διαβάστε περισσότερα...

Οι ήχοι του τραίνου που σώπασαν στο Αμύνταιο (video)

Ένα εκπληκτικό βίντεο ετοίμασε η ομάδα της εφημερίδας «Περισκόπιο» υπό τον τίτλο «1892-2011: 119 χρόνια γνώριμων ήχων στο Αμύνταιο σώπασαν το Γενάρη του 2011».
Πρόκειται για ένα βίντεο, το οποίο αποτυπώνει την πορεία του τρένου στη λεκάνη του Αμυνταίου και με τον τρόπο αυτό καταδεικνύει το μεγάλο πρόβλημα που υπάρχει με τη διακοπή των δρομολογίων, εδώ και μερικούς μήνες.
Διαβάστε περισσότερα...

Αίτημα για αποθείωση του Α.Η.Σ. Αμυνταίου – Φιλώτα από το δήμο Αμυνταίου

Αίτημα του Δήμου Αμυνταίου προς τη Δ.Ε.Η. Α.Ε. θα καταθέσει ο Δήμαρχος Αμυνταίου, Μάκης Ιωσηφίδης, προκειμένου να προχωρήσει η δημιουργία μονάδας αποθείωσης του Α.Η.Σ. Αμυνταίου – Φιλώτα. Το πρόβλημα της ρύπανσης που δημιουργείται στην ατμόσφαιρα από τη λειτουργία του εργοστασίου είναι τεράστιο, καθώς πρόκειται για την πιο ρυπογόνο μονάδα παραγωγής ενέργειας της χώρας. Καθημερινά υπάρχουν περιβαλλοντικά επεισόδια αφού οι τιμές των ρύπων στην ατμόσφαιρα πολύ συχνά υπερβαίνουν τις επιτρεπόμενες.
Για το λόγο αυτό ο Δήμαρχος Αμυνταίου προκάλεσε συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο και ζήτησε την έγκριση του σώματος, προκειμένου να θέσει επιτακτικά το αίτημα της δημιουργίας μονάδας αποθείωσης στη διοίκηση της Δ.Ε.Η. Α.Ε.
Το μήνυμα που στέλνει ο Δήμος Αμυνταίου είναι ότι πρέπει όλοι να κινητοποιηθούμε άμεσα, καθώς το πρόβλημα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στην περιοχή είναι τεράστιο. Είναι ένα από τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η τοπική κοινωνία. Απαιτείται συναίνεση και συλλογική προσπάθεια για να ασκήσουμε τη μέγιστη δυνατή πίεση, προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος.
Η ΔΕΗ είναι ένας σημαντικός κοινωνικός εταίρος για την περιοχή. Θέλουμε να γίνει αξιόπιστος και με θετική συνεισφορά κοινωνικός εταίρος. Πιστεύουμε ότι αυτό είναι εφικτό, παρά το γεγονός ότι βρισκόμαστε στη δίνη της πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης που βιώνει η χώρα και σίγουρα επηρεάζει και τη ΔΕΗ. Είναι ενθαρρυντικό ότι υπάρχουν σημάδια διάθεσης της εταιρίας για συνεργασία με την τοπική κοινωνία και το Δήμο Αμυνταίου. Η υλοποίηση των προτάσεών μας θα φέρει καθαρότερο περιβάλλον για μας και τα παιδιά μας και καλύτερο κοινωνικό και επενδυτικό περιβάλλον για τη Δ.Ε.Η. Α.Ε.
Διαβάστε περισσότερα...

Ξεκινά σήμερα το Transnatura - Horse Riding

Ξεκινά σήμερα και μέχρι την Κυριακή στην ευρύτερη περιοχή του Αμυνταίου το «Transnatura- Horse Riding», που διοργανώνεται από την Εταιρία Οικοτουρισμού Βιτσίου και το δήμο Αμυνταίου στη φάρμα ιππασίας και δραστηριοτήτων υπαίθρου ΑΡΤΕΜΙΣ Ο.Ε. στο Σκλήθρο.
Το «TRANSNATURA- HORSE RIDING», πραγματοποιείται κάθε χρόνο, το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Μαΐου σε μια από τις φάρμες - μέλη της Εταιρίας Οικοτουρισμού Βιτσίου.
Πρόκειται για μια πανελλήνια συνάντηση των φίλων της ελεύθερης ιππασίας, οι οποίοι καταφθάνουν στην περιοχή με τα άλογά τους για να απολαύσουν μεταξύ των άλλων, εκπαιδευτικά σεμινάρια που αφορούν στην ιππασία, πορείες στα κατάφυτα μονοπάτια της περιοχής, ενώ τους δίνεται και η ευκαιρία να κάνουν νέους φίλους και να ανταλλάξουν απόψεις για το ξεχωριστό αυτό άθλημα.
Η αρχή έγινε τον Μάιο του 2010 στη φάρμα ελεύθερης ιππασίας NORTH STAR, στο Ξινό Νερό, με 80 περίπου έφιππους συμμετέχοντες, οι οποίοι έφυγαν με τις καλύτερες εντυπώσεις, τόσο από το μοναδικό φυσικό τοπίο, όσο και από την άριστη διοργάνωση.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:
Παρασκευή:
Ημερίδα για τη Θεραπευτική Ιππασία (17:00- 20:00, Πνευματικό Κέντρο Σκλήθρου)
Σάββατο:
- Σεμινάριο για την Εκπαίδευση των αλόγων, με τον Franklin Levinson 11:00- 17:00 (Φάρμα ιππασίας "ΑΡΤΕΜΙΣ", Σκλήθρο)
- Περισυλλογή μανιταριών στους πρόποδες του Βιτσίου, 18:00-20:00 (σημείο εκκίνησης- Φάρμα ιππασίας "ΑΡΤΕΜΙΣ", Σκλήθρο)
- Γλέντι με την παραδοσιακή ορχήστρα "Τ' αηδόνια" 21:00 (Φάρμα ιππασίας "ΑΡΤΕΜΙΣ", Σκλήθρο)
Κυριακή:
Πορεία ελεύθερης ιππασίας 24ων χιλιομέτρων στα ορεινά «μονοπάτια των ανταρτών», 10:00-18:00 (σημείο εκκίνησης- Φάρμα ιππασίας "ΑΡΤΕΜΙΣ", Σκλήθρο)
Διαβάστε περισσότερα...

Σε… αναστολή το μέλλον του Πανεπιστημίου

Την ώρα που ακούγονται όλο και πιο δυνατά οι φωνές που κάνουν λόγο για αβέβαιο μέλλον του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, παρά τις προσπάθειες των τοπικών φορέων να προκαταλάβουν τις εξελίξεις, μια απόφαση της γεν. γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου - Δυτ. Μακεδονίας Δήμητρας Μπάστα - Γεωργακοπούλου προκαλεί εύλογα μεγάλη ανησυχία.
Συγκεκριμένα πρόκειται για την απόφαση με αρ. πρωτ. 1113/18-5-2011 με την οποία η κ. Μπάστα θέτει σε αναστολή πρόταση του Πανεπιστημίου Δυτ. Μακεδονίας για προμήθεια εξοπλισμού για τις ανάγκες των εργαστηρίων του Πανεπιστημίου ύψους 3.830.000€.
Στην απόφαση η κ. Μπάστα επικαλείται, μάλιστα, εκτός από την πολιτική και οικονομική συγκυρία, το ενδεχόμενο να εφαρμοσθεί σχέδιο «Καλλικράτης» για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Όπως ξεκάθαρα αναφέρεται «λαμβάνοντας, όμως, υπόψη μας την οικονομική και πολιτική συγκυρία και με το ενδεχόμενο να εφαρμοσθεί σχέδιο «Καλλικράτης» και για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, θα θέλαμε να επανεξετάσετε την αναγκαιότητα και τη σκοπιμότητα της υλοποίησης στο σύνολο της πρότασής σας, η οποία αφορά κατά κανόνα προμήθεια εξοπλισμού εργαστηρίων εστιάζοντας στην:
- Βιωσιμότητα των τμημάτων
- Χρήση του εξοπλισμού στην παιδεία και στην έρευνα
- Διατμηματική χρήση του εξοπλισμού»
Γίνεται ξεκάθαρα λοιπόν αντιληπτό ότι το μέλλον του Πανεπιστημίου Δυτ. Μακεδονίας είναι σε αναστολή, παρά τις διαβεβαιώσεις για το αντίθετο.

Πηγή: Σωκράτης Μουτίδης- www.kozani.tv
Διαβάστε περισσότερα...

Παραλαβή δελτίων κοινωνικού τουρισμού

Όσοι δεν παρέλαβαν τα Δελτία Κοινωνικού Τουρισμού του έτους 2011, μπορούν να προσέρχονται στο Εργατικό Κέντρο Φλώρινας, από τη Δευτέρα 30 Μαΐου 2011 και ώρες από 9:00 έως 14:00 για να δηλώσουν τα στοιχεία τους, έτσι ώστε να τους αποσταλούν τα δελτία που δικαιούνται από τον Οργανισμό Εργατικής Εστίας.
Για τα εκδρομικά προγράμματα και τα κουπόνια για βιβλία θα υπάρξει νέα ανακοίνωση όταν καλυφθεί η θέση του υπαλλήλου στο τοπικό γραφείο της εργατικής εστίας της Φλώρινας.
Διαβάστε περισσότερα...

Η «Οδύσσεια» του Ομήρου από το 1ο Πειραματικό και το τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών

Την "Οδύσσεια" του Ομήρου θα παρουσιάσουν αύριο Σάββατο, στις 7 το απόγευμα στην αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του δήμου Φλώρινας, η τάξη Γ΄2 του 1ου Πειραματικού Σχολείου και το Εργαστήριο Σκηνογραφίας/Ενδυματολογίας του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.
Η παράσταση η οποία συνδυάζει αφήγηση, κίνηση, μουσική, βίντεο, σκηνικά και κοστούμια μας καλεί να ακολουθήσουμε το μυθικό ταξίδι του Οδυσσέα μέσα από τον κόσμο των παιδιών που το ζωντανεύουν επί σκηνής. Η παράσταση αποτελεί αποτέλεσμα αγόγγυστης συνεργασίας του Εργαστηρίου Σκηνογραφίας Ενδυματολογίας του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Π.Δ.Μ. και του 1ου Πειραματικού Σχολείου Φλώρινας και στοχεύει πέρα από το παραστασιακό γεγονός στην εκπαίδευση των μαθητών μέσα από το θέατρο, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να συναντήσουν όλες τις τέχνες, οι οποίες με τη σειρά τους βρίσκουν κοινό τόπο στην θεατρική πράξη και να βιώσουν την εμπειρία της συνεργασίας. Πρόθεση των διοργανωτών φορέων είναι η από κοινού δημιουργία εκδηλώσεων και η προσφορά αυτών στο κοινό της πόλης της Φλώρινας.
Η ταυτότητα της παράστασης:
Μετάφραση : Δ. Ν. Μαρωνίτης
Σκηνοθεσία – Θεατρική Διασκευή : Αυγή Γεωργιάδου
Σκηνικά – Κοστούμια – Φωτισμοί: Γιώργος Τρικκαλιώτης, Εμορφίλη Τσιμπλίδου
Βοηθός Ενδυματολόγου: Βενετία Τέντη
Μουσική: Claudio Monteverdi
Mουσική επιμέλεια: Αυγή Γεωργιάδου, Τάσος Πρωτοψάλτου
Βίντεο: Κωνσταντίνος Γκράτσας
Την επίβλεψη της Σκηνογραφίας/Ενδυματολογίας, των φωτισμών και των βίντεο έχει ο καθηγητής του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Π.Δ.Μ. Τάσος Πρωτοψάλτου.
Οι ειδικές σκηνογραφικές και ενδυματολογικές κατασκευές έχουν υλοποιηθεί από το Εργαστήριο Σκηνογραφίας/Ενδυματολογίας του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Π.Δ.Μ.
Διαβάστε περισσότερα...

Βρήκε στέγη η δημοτική κοινότητα Φλώρινας

Σύμφωνα με ανακοίνωση του πρόεδρου του συμβουλίου Κωνσταντίνου Ρόζα, η έδρα του γραφείου του Συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Φλώρινας στεγάζεται στο ισόγειο του Δημαρχιακού Καταστήματος (Μεγάλου Αλεξάνδρου 97) και λειτουργεί καθημερινά τις εργάσιμες μέρες και ώρες (07:30 π.μ. – 15:00).
Το τηλέφωνο της έδρας του Συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας στο οποίο μπορείτε να απευθύνεστε είναι το 2385351018 . Ο ίδιος αριθμός λειτουργεί και ως τηλεομοιότυπο (fax).
Διαβάστε περισσότερα...

Λαϊκή Συσπείρωση: Όλοι στη συγκέντρωση του ΠΑΜΕ

Η Λαϊκή Συσπείρωση Δήμου Φλώρινας καλεί όλους τους εργαζόμενους, όλο τον λαό σε μαζική συμμετοχή στη συγκέντρωση του ΠΑΜΕ το Σάββατο και ώρα 11 πμ στην Κεντρική Πλατεία Φλώρινας.
Μόνο ο λαός με τον συνειδητό, οργανωμένο, στοχευμένο του αγώνα μπορεί να βάλει φραγμό στα σχέδια της κυβέρνησης και της ΕΕ για ακόμα πιο σκληρά αντιλαϊκά μέτρα που θα εγκαθιδρύσουν έναν εργασιακό μεσαίωνα. Αρνούμαστε την νέα φοροεπιδρομή. Απαιτούμε μέτρα στήριξης των λαϊκών οικογενειών.
Γνωρίζουμε ότι και τα μέτρα υποβάθμισης της Φλώρινας δεν είναι παρά η εξειδίκευση της ίδιας αυτής πολιτικής σε τοπικό επίπεδο. Κανένας αγώνας δεν μπορεί να φέρει αποτέλεσμα αν δεν θίξει τον ίδιο τον πυρήνα αυτών των επιλογών.
Διεκδικούμε:
-Να μη κλείσει καμία Σχολή, κανένα σχολείο. Αγώνας για ενιαία δημόσια δωρεάν παιδεία. Αναβάθμιση σπουδών και στήριξη των φοιτητών.
- Να λειτουργήσει ΕΔΩ και ΤΩΡΑ η σιδηροδρομική γραμμή χωρίς να μεταφερθεί ούτε ένα Ευρώ στις πλάτες των πολιτών
- Να μη καταργηθεί ούτε συγχωνευθεί το Νοσοκομείο ή κλινικές του. Να καταργηθεί το χαράτσι των εξωτερικών ιατρείων. Άμεση στελέχωση και στήριξη του νοσοκομείου.
ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΣ
Δεν περισσεύει κανείς, δεν περισσεύει ώρα
Διαβάστε περισσότερα...

Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Μελέτη για το αρδευτικό δίκτυο Πρεσπών

Ολοκληρώθηκε, από την Ειδική Γραμματεία Κοινοτικών Πόρων και Υποδομών, η διαδικασία ένταξης του έργου «Μελέτη αρδευτικού δικτύου Πρεσπών», στο μέτρο 125 του Π.Α.Α. που αποσκοπεί στη «Βελτίωση και ανάπτυξη της υποδομής, που σχετίζεται με την ανάπτυξη και προσαρμογή της γεωργίας και δασοκομίας».
Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, η χρηματοδότηση του έργου αποτελεί έμπρακτη υλοποίηση της δέσμευσης κατά τη διάρκεια της πρόσφατης επίσκεψης στην περιοχή - του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Κώστα Σκανδαλίδη, στο αίτημα των φορέων της Δυτικής Μακεδονίας για την υποστήριξη της ανάπτυξης μιας από τις πιο ευαίσθητες περιοχές της χώρας μας.
Η μελέτη στοχεύει στη μετατροπή του υφιστάμενου ανοιχτού δικτύου άρδευσης, ανατολικά της Μικρής Πρέσπας - έκτασης 16.500 στρεμμάτων - σε κλειστό αρδευτικό δίκτυο και έχει προϋπολογισμό 1.150.000 €.
Με την ολοκλήρωσή του, το έργο θα έχει συμβάλλει στην βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της γεωργίας της ευρύτερης περιοχής, οδηγώντας σε:
• κάλυψη των αναγκών άρδευσης της περιοχής,
• μείωση του κόστους παραγωγής με συνεπακόλουθο την αύξηση του εισοδήματος των αγροτών της περιοχής,
• βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των τοπικών προϊόντων.
Διαβάστε περισσότερα...

Οι φοιτητές περιμένουν…

Οι εκλογές των πανεπιστημίων τέλειωσαν… οι κομματικές παρατάξεις πήραν τα ψηφαλάκια τους από ανίδεους φοιτητές μπορώ να πω και μην τους είδατε. Και καλά αυτό το περιμέναμε, αλλά αυτό που δεν περιμέναμε ήταν ο μήνας να έχει πάει 26 Μαΐου η εξεταστική να αρχίζει στις 30 Μαΐου και ακόμα να μην έχει βγει το πρόγραμμα της εξεταστικής και οι φοιτητές περιμένουν….τι περιμένουν;
Ενώ σχεδόν σε όλα τα πανεπιστήμια της χώρας αν και οι εξετάσεις σε κάποια ιδρύματα αρχίζουν πολύ αργότερα το πρόγραμμα έχει ανακοινωθεί εδώ και μια εβδομάδα. Εδώ στην ακριτική Φλώρινα (που και ο Θεός την έχει ξεχάσει…) στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας.
Οι φοιτητές περιμένουν… το τρένο που δεν θα έρθει ποτέ, περιμένουν να βγει το πρόγραμμα της εξεταστικής, περιμένουν καλύτερες συνθήκες στη δημόσια δωρεάν παιδεία, περιμένουν καλύτερες κτιριακές εγκαταστάσεις στους – 7, 8, 9, βαθμούς κελσίου το χειμώνα, περιμένουν καλύτερη σίτιση, περιμένουν να ενημερώνονται εγκαίρως για τις αναβολές των μαθημάτων γιατί κάποιοι κάνουν εκατοντάδες χιλιόμετρα και μαθαίνουν ότι το μάθημα αναβλήθηκε αφού έρθουν στη σχολή, περιμένουν κάποιος επιτέλους να τους σκεφτεί και αυτούς!
Οι καθηγητές γιορτάζουν τα εικοσάχρονα της σχολής… η γραμματεία δεν έχει χρόνο και ο φοιτητικός σύλλογος που μέχρι τώρα αναλάμβανε την πρωτοβουλία σε κάθε εξεταστική να βγάζει το πρόγραμμα των εξετάσεων φέτος αδιαφορεί! Ίσως γιατί δεν είναι αρμοδιότητα του, ίσως γιατί ο φοιτητικός σύλλογος-κομματικό γραφείο φοιτητικής παράταξης δεν πήρε αυτοδυναμία, ίσως πήγαν εκδρομή στη Μύκονο;
Πολλά ίσως και πολλά γιατί;
Με τους φοιτητές όμως που περιμένουν τι θα γίνει;

Ανώνυμοι φοιτητές
Διαβάστε περισσότερα...

ΚΚΕ Φλώρινας: «Λαϊκός ξεσηκωμός τώρα για να μην περάσουν τα νέα βάρβαρα αντιλαϊκά μέτρα»

Εργάτες, αυτοαπασχολούμενοι, φτωχοί αγρότες. Άνεργοι. Νέοι και νέες.
Μπορούμε να αποκρούσουμε τη νέα επιδρομή που οδηγεί το λαό στην εξαθλίωση. Κανείς δεν πρέπει να σκύψει το κεφάλι στα τρομοκρατικά διλήμματα κυβέρνησης – ΕΕ – πλουτοκρατίας. Πατριωτισμός δεν είναι τα κέρδη του κεφαλαίου. Πατριωτισμός είναι το δίκιο του λαού! Τώρα είναι ώρα ευθύνης, ώρα συμμετοχής στην ταξική - λαϊκή πάλη και συμπόρευσης με το ΚΚΕ. Για να σωθεί ο λαός και όχι η πλουτοκρατία και ο καπιταλισμός.
Όλοι στη μάχη. Τώρα να οργανώσουμε την πάλη στους τόπους δουλιάς, στους κλάδους, στα χωριά και στις γειτονιές. Να εμποδίσουμε την άγρια περικοπή μισθών, επιδομάτων ανεργίας, συντάξεων. Τη νέα αύξηση των φόρων για τα λαϊκά στρώματα και του ΦΠΑ στα τρόφιμα, στο πετρέλαιο και σε άλλα είδη πλατιάς λαϊκής κατανάλωσης. Το κλείσιμο νοσοκομείων και το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας. Για την προστασία των ανέργων και της λαϊκής οικογένειας. Να απαντήσουμε στην κλιμάκωση της επίθεσης στα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα των εργαζομένων, συνολικά στη ζωή του λαού και της νεολαίας.
Καμιά συναίνεση, καμιά ανοχή. Τέλος στις αυταπάτες.
Φρένο στην πτώχευση του λαού δεν μπορεί να βάλει η αγανάκτηση ή τα ξεσπάσματα εκτόνωσης. Αυτό που μπορεί να ορθώσει εμπόδια είναι η ριζοσπαστικοποίηση, η οργανωμένη πάλη των εργαζομένων και των άλλων λαϊκών στρωμάτων. Η Ριζική αλλαγή του συσχετισμού δυνάμεων μέσα στους τόπους δουλιάς και σ’ όλο το λαό σε βάρος των κομμάτων που υπηρετούν τα συμφέροντα των μεγάλων επιχειρηματιών και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, υπέρ της πρότασης συμμαχίας και εξουσίας που προτείνει το ΚΚΕ.
Τέρμα οι θυσίες για την κρίση και το χρέος που δημιούργησε η κερδοφορία του κεφαλαίου και τα αδιέξοδα του ίδιου του καπιταλιστικού συστήματος. Τώρα είναι η ώρα να μιλήσει, να δράσει ο λαός οργανωμένα. Να περάσει στην αντεπίθεση για τα σύγχρονα δικαιώματά του. Για την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής. Για την αποδέσμευση από την ΕΕ. Για τη Λαϊκή Εξουσία.
Όλοι στο συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ
Το Σάββατο 28/5/2011, στις 11 το πρωί, στην Κεντρική Πλατεία της Φλώρινας
Διαβάστε περισσότερα...