Δευτέρα 23 Μαΐου 2016

«Ο νέος υπουργός οικονομικών»

Κάποτε ένας κυβερνήτης διορατικός και έξυπνος κυβερνούσε μια μικρή χώρα, τα οικονομικά πήγαιναν καλά, αλλά το πρωτόκολλο υπαγόρευε ο υπουργός των οικονομικών να αλλάξει την επόμενη χρονιά.
Τον κυβερνήτη τον «έζωναν τα φίδια» έπρεπε να βρει όχι μόνο έναν αντάξιο αλλά αν γινόταν και καλύτερο, έτσι μια μέρα κάλεσε στο γραφείο του τρείς επιφανείς βουλευτές, ο καθένας είχε και ένα γνώριμο χαρακτηριστικό που τον έκανε φημισμένο!
Αφού τους καλωσόρισε και συζήτησε για αρκετή ώρα τους είπε ότι του χρόνου την ίδια μέρα και ώρα θα πρέπει να ξανά έρθουν για να ορίσει έναν από τους τρείς υπουργό οικονομικών, λίγο πριν την πόρτα τους σταμάτησε και τους έδωσε από μια ρίζα φυτού ως δώρο καλής εμπιστοσύνης.
Οι μήνες πέρασαν εύκολα και να που ήρθε η μεγάλη μέρα της συνάντησης, οι βουλευτές πιστοί στο ραντεβού έκατσαν απέναντι στον κυβερνήτη.
Ο κυβερνήτης ρώτησε τον πρώτο που φημιζόταν για την τυπικότητα του: Πες μου τι έκανες την ρίζα που σου έδωσα;
Ο τυπικός βουλευτής απάντησε: Την έβαλα σε μια μεγάλη γλάστρα για να απλώσει τις ρίζες την έχω στο ανατολικό μπαλκόνι του σπιτιού μου να την βλέπει ο ήλιος και την ποτίζω κάθε μέρα.
Το βλέμμα του κυβερνήτη στράφηκε στον δεύτερο που φημιζόταν για την πονηριά και του έκανε την ίδια ερώτηση.
Εγώ του απάντησε το έδωσα στην γυναίκα μου, λατρεύει τα λουλούδια και τα αγαπά πολύ, της ζήτησα να μου υποσχεθεί ότι θα το φροντίζει και θα το περιποιέται κάθε μέρα.
Ο κυβερνήτης έκανε ένα βήμα και πλησίασε τον τρίτο βουλευτή που φημιζόταν για την αδεξιότητα του, εσύ πες μου τι έκανες την ρίζα που σου χάρισα;
Εγώ έσπασα την γλάστρα που αγόρασα κατά λάθος, έτσι φύτεψα την ρίζα στον κήπο του σπιτιού μου, το λουλούδι μεγάλωσε ωρίμασε και έριξε σπόρους ο αγέρας τους σκόρπισε τριγύρω και ο κήπος μου γέμισε με πολύχρωμα λουλούδια, απάντησε ο αδέξιος.
Ένα χαμόγελο πλατύ σχηματίστηκε στο πρόσωπο του κυβερνήτη, εσύ θα είσαι -ο νέος υπουργός οικονομικών- όπως πολλαπλασίασες το λουλούδι έτσι να πολλαπλασιάσεις και τα οικονομικά…του είπε βαθιά ικανοποιημένος!

Σπύρος Α. Ηλιάδης
Δημοσιογράφος.
Εκδότης ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ.
τ. Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος
TV ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.