Την ώρα που όλοι οι πολίτες αυτής της σκληρά δοκιμαζόμενης πόλης βιώνουμε (όπως όλοι οι Έλληνες πολίτες) τις οδυνηρές συνέπειες των αυθαιρεσιών των κυβερνώντων σε αγαστή συνεργασία με την περίφημη «τρόικα», αναζητώντας εναγωνίως λύσεις στα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε και εξαντλούμε την υπομονή μας ελπίζοντας σε ένα καλύτερο αύριο…
Την ώρα που όλοι οι κάτοικοι αυτής της πολύπαθης πόλης υφιστάμεθα τις συνέπειες των βαρυτάτων καιρικών συνθηκών που δυσκολεύουν την καθημερινή ζωή μας, για την αντιμετώπιση των οποίων επιβάλλεται – τουλάχιστον – αλληλοκατανόηση και αλληλεγγύη…
Την ίδια ώρα κάποιοι αδιόρθωτοι, κοντόφθαλμοι και βραχύνοες συμπολίτες μας, αυθαιρετούν σε βάρος όλων των άλλων σκεπτόμενοι μόνον πως θα ικανοποιήσουν τον ακραίο τομαρισμό τους και τον αχαρακτήριστο εγωισμό τους.
Καθημερινά γινόμαστε μάρτυρες της αυθαιρεσίας τους καθώς καταλαμβάνουν μέρος του οδοστρώματος ακριβώς μπροστά στα καταστήματά τους, τοποθετώντας καρέκλες, ξύλινα ή χάρτινα κασόνια και ότι άλλο βρίσκει πρόχειρο ο καθένας. Κάποιοι πιο θρασείς καταλαμβάνουν και το πεζοδρόμιο μπροστά από το κατάστημά τους, θεωρώντας το φέουδό τους.
Όμως, το «βραβείο» της αυθαιρεσίας διεκδικεί κάποιος μανάβης της λαϊκής αγοράς ο οποίος: α) Κατέλαβε το τμήμα του πεζοδρόμου που βρίσκεται ακριβώς μπροστά στο κατάστημά του, β) Κατέλαβε το πεζοδρόμιο, επίσης μπροστά στο κατάστημά του, γ) Κατέλαβε το μισό στέγαστρο που προορίζεται για τους πλανόδιους μικροπωλητές της Τετάρτης, δ) Προέβη ακόμη και σε τεχνική παρέμβαση στο στέγαστρο το οποίο έχει συνδέσει την τέντα του καταστήματός του (την οποία έχει μεγεθύνει παράνομα), με την τοποθέτηση σιδηροκατασκευής στο στέγαστρο του Δήμου και ε) Τοποθετεί πλαστικά καφάσια στην είσοδο του πεζοδρομίου με τα στέγαστρα, προκειμένου τα σταθμευμένα αυτοκίνητα να μην «κρύβουν» την πρόσοψη του καταστήματός του. Με τον τρόπο αυτό έχει οικειοποιηθεί όλο το τμήμα των στεγάστρων της λαϊκής αγοράς σαν να πρόκειται για ιδιοκτησία του.
Επί πλέον, διαπληκτίζεται σε καθημερινή βάση με κάθε οδηγό που θέλει να σταθμεύσει εκεί το όχημά του, με τη χρήση απειλών και ακατονόμαστων φράσεων, βασιζόμενος στην απροθυμία λόγω αξιοπρέπειας κάθε νοήμονος και σοβαρού ανθρώπου να αντιπαρατεθεί δημόσια μαζί του, αποτελώντας κακής ποιότητας θέαμα για κάθε διερχόμενο.
Κάποιος πρέπει να του εξηγήσει ότι τα τελευταία πέντε ή έξι χρόνια, με απόφαση της προηγούμενης Δημοτικής Αρχής την οποία ΟΡΘΩΣ σέβεται και τηρεί και η σημερινή Δημοτική Αρχή, στο χώρο που βρίσκονται τα στέγαστρα της λαϊκής αγοράς, επιτρέπεται η στάθμευση αυτοκινήτων όλες της ημέρες της εβδομάδας πλην Τετάρτης, προκειμένου να εξυπηρετηθούν κάποιοι συμπολίτες μας (αφού το πρόβλημα της στάθμευσης έχει καταστεί οξύτατο και στην πόλη μας). Ταυτόχρονα εξυπηρετείται και η κίνηση στους περί τη λαϊκή αγορά δρόμους, αφού σε αντίθετη περίπτωση τα αυτοκίνητα που σταθμεύουν, θα κυκλοφορούσαν συνεχώς στην εν λόγω περιοχή αναζητώντας θέση στάθμευσης, επιβαρύνοντας ακόμη περισσότερο την ήδη επιβαρυμένη κυκλοφορία.
Κάποιος πρέπει να του εξηγήσει ότι ο δημόσιος χώρος δεν μπορεί να αποτελεί αντικείμενο οικειοποίησης από κάθε αναιδή και θρασύ πολίτη, αλλά τίθεται στη διάθεση όλων των πολιτών και μόνον η Δημοτική Αρχή δικαιούται και υποχρεούται να αποφασίζει για τον τρόπο χρήσης του.
Καλούνται οι αρμόδιοι του Δήμου να υπερασπισθούν την πολιτικής τους και την αναμφισβήτητη αξιοπρέπειά τους, καθώς και το κύρος τους ανακαλώντας στην έννομη τάξη το συγκεκριμένο κύριο, αλλά και όλους τους ομοίους του σε ολόκληρη την πόλη, προς ανακούφιση των νομίμων, αξιοπρεπών και πειθαρχούντων συμπολιτών μας.
Αναγνώστης
Την ώρα που όλοι οι κάτοικοι αυτής της πολύπαθης πόλης υφιστάμεθα τις συνέπειες των βαρυτάτων καιρικών συνθηκών που δυσκολεύουν την καθημερινή ζωή μας, για την αντιμετώπιση των οποίων επιβάλλεται – τουλάχιστον – αλληλοκατανόηση και αλληλεγγύη…
Την ίδια ώρα κάποιοι αδιόρθωτοι, κοντόφθαλμοι και βραχύνοες συμπολίτες μας, αυθαιρετούν σε βάρος όλων των άλλων σκεπτόμενοι μόνον πως θα ικανοποιήσουν τον ακραίο τομαρισμό τους και τον αχαρακτήριστο εγωισμό τους.
Καθημερινά γινόμαστε μάρτυρες της αυθαιρεσίας τους καθώς καταλαμβάνουν μέρος του οδοστρώματος ακριβώς μπροστά στα καταστήματά τους, τοποθετώντας καρέκλες, ξύλινα ή χάρτινα κασόνια και ότι άλλο βρίσκει πρόχειρο ο καθένας. Κάποιοι πιο θρασείς καταλαμβάνουν και το πεζοδρόμιο μπροστά από το κατάστημά τους, θεωρώντας το φέουδό τους.
Όμως, το «βραβείο» της αυθαιρεσίας διεκδικεί κάποιος μανάβης της λαϊκής αγοράς ο οποίος: α) Κατέλαβε το τμήμα του πεζοδρόμου που βρίσκεται ακριβώς μπροστά στο κατάστημά του, β) Κατέλαβε το πεζοδρόμιο, επίσης μπροστά στο κατάστημά του, γ) Κατέλαβε το μισό στέγαστρο που προορίζεται για τους πλανόδιους μικροπωλητές της Τετάρτης, δ) Προέβη ακόμη και σε τεχνική παρέμβαση στο στέγαστρο το οποίο έχει συνδέσει την τέντα του καταστήματός του (την οποία έχει μεγεθύνει παράνομα), με την τοποθέτηση σιδηροκατασκευής στο στέγαστρο του Δήμου και ε) Τοποθετεί πλαστικά καφάσια στην είσοδο του πεζοδρομίου με τα στέγαστρα, προκειμένου τα σταθμευμένα αυτοκίνητα να μην «κρύβουν» την πρόσοψη του καταστήματός του. Με τον τρόπο αυτό έχει οικειοποιηθεί όλο το τμήμα των στεγάστρων της λαϊκής αγοράς σαν να πρόκειται για ιδιοκτησία του.
Επί πλέον, διαπληκτίζεται σε καθημερινή βάση με κάθε οδηγό που θέλει να σταθμεύσει εκεί το όχημά του, με τη χρήση απειλών και ακατονόμαστων φράσεων, βασιζόμενος στην απροθυμία λόγω αξιοπρέπειας κάθε νοήμονος και σοβαρού ανθρώπου να αντιπαρατεθεί δημόσια μαζί του, αποτελώντας κακής ποιότητας θέαμα για κάθε διερχόμενο.
Κάποιος πρέπει να του εξηγήσει ότι τα τελευταία πέντε ή έξι χρόνια, με απόφαση της προηγούμενης Δημοτικής Αρχής την οποία ΟΡΘΩΣ σέβεται και τηρεί και η σημερινή Δημοτική Αρχή, στο χώρο που βρίσκονται τα στέγαστρα της λαϊκής αγοράς, επιτρέπεται η στάθμευση αυτοκινήτων όλες της ημέρες της εβδομάδας πλην Τετάρτης, προκειμένου να εξυπηρετηθούν κάποιοι συμπολίτες μας (αφού το πρόβλημα της στάθμευσης έχει καταστεί οξύτατο και στην πόλη μας). Ταυτόχρονα εξυπηρετείται και η κίνηση στους περί τη λαϊκή αγορά δρόμους, αφού σε αντίθετη περίπτωση τα αυτοκίνητα που σταθμεύουν, θα κυκλοφορούσαν συνεχώς στην εν λόγω περιοχή αναζητώντας θέση στάθμευσης, επιβαρύνοντας ακόμη περισσότερο την ήδη επιβαρυμένη κυκλοφορία.
Κάποιος πρέπει να του εξηγήσει ότι ο δημόσιος χώρος δεν μπορεί να αποτελεί αντικείμενο οικειοποίησης από κάθε αναιδή και θρασύ πολίτη, αλλά τίθεται στη διάθεση όλων των πολιτών και μόνον η Δημοτική Αρχή δικαιούται και υποχρεούται να αποφασίζει για τον τρόπο χρήσης του.
Καλούνται οι αρμόδιοι του Δήμου να υπερασπισθούν την πολιτικής τους και την αναμφισβήτητη αξιοπρέπειά τους, καθώς και το κύρος τους ανακαλώντας στην έννομη τάξη το συγκεκριμένο κύριο, αλλά και όλους τους ομοίους του σε ολόκληρη την πόλη, προς ανακούφιση των νομίμων, αξιοπρεπών και πειθαρχούντων συμπολιτών μας.
Αναγνώστης
Ο χώρος του καταστήματος είναι δημοτικός. Τον σουτάρεις τον "κύριο", και το πρόβλημα λύθηκε.
ΑπάντησηΔιαγραφήpo po ti kakoi anthropoi pou eistai oi floriniotes.afiste tous anthropous na vgaloun to psomi tous.alla tetoioi eistai MIZEROI!.florina=ANERGIA-MOLINSI-POLIKO PSIXOS-KOUTOPONIRIA-MIZERIA!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλε/η 11.57 μπορεις να μετακομισεις σ ενα μερος οπου δεν υπαρχει πολικο ψυχος ,μολυνση και ανεργια(τα δυο τελευταια αμφιβαλλω αν ειναι εντος Ελλαδας)αλλα δεν εχεις κανενα δικαιωμα ν αποκαλεις μιζερους και κουτοπονηρους τους κατοικους της ταλαιπωρης Φλωρινας που αγωνιζονται για την επιβιωση τους ενω παραλληλα φερονται ζεστα και φιλοξενα σ οποιον τυχει και περασει απο την πολη μας!!
Διαγραφή-Και ΦΤΑΝΕΙ με τα greenglish
Ώρα σου καλή παιδί μου και με την ευχή της Παναγίας. Με το ζόρι δεν σε κρατάμε.
ΔιαγραφήΑγαπητέ/ή 11:57 από πότε το νόμιμο ταυτίστηκε με τη μιζέρια και την κουτοπονηριά; Γιατί δηλαδή πρέπει κάποιος προκειμένου, όπως λες, να βγάλει το ψωμί του να καταπατά κάθε έννοια δικαίου; Εμείς που δουλεύουμε σεβόμενοι τους νόμους και πληρώνοντας κάθε δίκαιη και άδικη εισφορά, τί είμαστε; Από εκεί και πέρα αν δεν σου αρέσει η πόλη μας μπορείς πολύ απλά να αποχωρήσεις. Τα σκυλιά είναι δεμένα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα ρωτήσω και εγώ με την σειρά μου.... Δημοτική Αστυνομία υπάρχει και εαν ναι τότε τι κάνουν κόβουν κλήσεις σε ΙΧ με ξένες πινακίδες κυκλοφορίας? Απο αυτό πάσχουμε στην Ελλαδίτσα ΜΑΣ.... εαν έκανε ο καθένας την δουλειά του όλα θα πηγαίναν μια χαρά και όχι δυο τρομάρες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι ο συντάκτης του κειμένου - ξέχασα να υπογράψω με το σύνηθες ψευδώνυμό μου - και απαντώ στον ανώνυμο φίλο 11.57 Αγαπητέ φίλε έχω την αίσθηση ότι έχεις μπερδέψει κάπως τα πράγματα. Θεωρείς καλό όποιον αυθαιρετεί σε βάρος όλων των άλλων και κακό όποιον καταγγέλει την αυθαιρεσία. Θεωρείς καλό όποιον έχει καθιερώσει την αισχροκέρδεια ως καθημερινή πρακτική και κακό αυτόν που αντιδρά. Θεωρείς καλό τον (με οποιοδήποτε τρόπο) καταπατητή δημοσίων κοινοχρήστων χώρων προκειμένου να εξυπηρετήσει τις αποκλειστικά δικές του ανάγκες και κακό όποιον απαιτεί από τους καθ' ύλην αρμοδίους να αποκαταστήσουν την έννομη τάξη. Να υποθέσω ότι είσαι αυτός που καταγγέλω ή κάποιος όμοιός του που θίγεται από το δημοσίευμα; Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να παρακολουθήσω τη λογική σου.
ΔιαγραφήΜπορούμε να κάνουμε μήνυση στη Δημοτική Αστυνομία για παράβαση καθήκοντος; Ή, ακόμη καλύτερα, στην προϊστάμενη αρχή της;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι νομικοί του άστεώς μας τι λένε;
Καλά θα είναι η Δημοτική Αρχή, να μη χαριστεί και σε καταστηματάρχες-πιτσαρίες-ταβέρνες κλπ, που καταλαμβάνουν τα πεζοδρόμια με τα τραπεζάκια τους τα καλοκαίρι, μη μπορώντας να περάσει μια μητέρα με το καρότσι του μωρού της.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ανοχή έχει και τα όριά της. Και αυτα έχουν ξεπεραστεί προ πολλού.
re paidia ftanoi griniazete me asimanta pragmata,den varethikate? afiste tous anthropous na doulepsoun ligaki.einai krima na malonoume gia asimanta pragmata!griniari xalarose ligo min trelenese tha pathis tipota.edo alla kai xirotera ginonte stin polli mas me afta pianeste.XALAROSTE REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ φίλε γκρινιάρη δε θα ρθω σε αντιπαράθεση με κανένα, ανεξαρτήτως αν συμφωνώ ή διαφωνώ με πολλά απο τα παραπάνω λεγόμενα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά έτσι για την "ιστορία" πόσοι καταλαμβάνουν δημόσιους χώρους για να αυτοεξυπηρετηθούν και πόσοι δεν λαμβάνουν υπόψιν τους τις τυχόν παρατηρήσεις που τους γίνονται για τις καταλήψεις αυτές (βλ. Π.Μελά κτλ); Ισως όμως δεν θέλουμε να τους πάρει όλους η "μπάλα" αλλά μόνο αυτούς για τους οποίους νιώθουμε τυχόν εμπάθεια. Σκεφτήκατε μήπως ο χώρος αυτός του δήμου που αναφέρεται στο αρθρο σας μισθώνεται και έχει καταληφθεί όπως αναφέρεται, νομίμως; Ή λέμε μόνο λόγια για να λέμε; Γνωρίζεται οτι ο πεζοδρομημένος χώρος της δημοτικής αγοράς δεν είναι parking για οποιοδήποτε όχημα παρα μόνο για αυτά που εξυπηρετούν τη λειτουργία της δημοτικής αγοράς; Γνωρίζεται οτι το καταστατικό της δημοτικής αγοράς αναφέρει οτι απαγορεύεται να ανοίξει σε περιοχές περιφερειακά της δημοτικής αγοράς κατάστημα συναφές με τα καταστήματα που υπάρχουν μέσα σε αυτή (βλ. μανάβικα, κρεοπωλεία, ιχθυοποωλεία); Και για όσους κοντόφθαλμους δεν θέλουν να δουν, μιλάω για τον "Μαρινόπουλο" που έχει μετατρέψει την δημοτική αγορά σε ιδιωτικό του parking. Πώς πήρε αυτό το κατάστημα την άδεια λειτουργίας του απο την προηγούμενη δημοτική αρχή; Έτσι λοιπόν αν θέλετε να μιλήσουμε για αυθαιρεσίες δεν θα τελειώσουμε ποτέ. Αλλά πριν ανοίξουμε το μελιστάλαχτο στοματάκι μας, αγαπητέ γκρινιάρη ας κάνουμε πρώτα μια έρευνα πριν μπλέξουμε οποιονδήποτε σε φαινόμενα αυθαιρεσίας.
Υ.Γ. Και εσύ αγαπητέ γκρινιάρη που αγαπάς τόσο πολύ την Φλώρινα και φροντίζεις για την εύρυθμη λειτουργία της, μήπως πήγες να ψωνίσεις στην πολυεθνική ή να πιείς τα τσίπουρά σου και δεν σ αφησαν να σταθμεύσεις στο χώρο της δημοτικής αγοράς; Η στήριξη των καταστημάτων αυτών αλλά και του συνόλου των καταστημάτων της Φλώρινας σας ενδιαφέρει καθόλου;
Α ρε όμορφη Φλωρινίτσα!!!
ΓΚΡΙΝΙΑΡΗ κατηγορας αυτον που πολεμα να βγαλη ενα μεροκαματο για παρανομο.Και ετσι οπως τα λες πρεπει να τον κρεμασουμε στην πλατεια ,την δηκι σου παρανομια δεν την βλεπεις μας στην σερβιρης εδω γι νομιμη ενεργια,εγω απο ολα τα γραφομενα παραπανο καταλαβενο πως εχεις προβλημα με τον φουκαρα που παλευει να βγαλη ενα μεροκαματο ,σιγουρα χωνεις στην τσεπη κανα παχουλο μισθο βολεμενος ,και τωρα ας του βγαλουμε του μαναβη τα ματια ,δεν μας γραφης ποιος φτεει γιατι δεν εχει κανενα παρκιν η φλωρινα ,ΝΟΜΗΜΟΤΑΓΙ Ε ΝΟΜΗΜΟΤΑΓΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλτατε κ. ανώνυμε 11.28 έθεσες πολλά ζητήματα ταυτόχρονα, παραβλέποντας - θέλω να πιστεύω όχι εσκεμμένα - κάποια από τα σημεία της "γκρίνιας" μου. Κατ' αρχάς, κανείς δεν έρχεται σε αντιπαράθεση με κανέναν. Ο καθένας εκφράζει τις προσωπικές του απόψεις, χωρίς να είναι απαραίτητο να συμφωνήσουν δύο ή περισσότεροι από εμάς. Για την ιστορία (εγώ την ονομάζω θλιβερή καθημερινή πραγματικότητα) πολλοί είναι αυτοί που αυθαιρετούν. Τα αναφέρω στην τέταρτη παράγραφο της "γκρίνιας" και δε θέλω να πάρει κανέναν η "μπάλα". Απλά θέλω να συμπεριφέρονται όλοι όπως πρέπει, χωρίς να θίγουν τους συμπολίτες τους. Εμπάθεια δε νιώθω για κανέναν. Αισθάνομαι απέθεια για κάθε ακοινώνητο που θεωρεί ότι μόνον αυτός ξεχωρίζει από όλους τους άλλους. Πολύ περισσότερο δεν νιώθω εμπάθεια για το συγκεκριμένο μανάβη. Δε γνωρίζω καν το όνομά του, ούτε ρώτησα να το πληροφορηθώ, γιατί - απλά - μου είναι αδιάφορο. Δε συνηθίζω να λέω λόγια κενά. Ο χώρος στον οποίο αναφέρομαι δεν είναι μισθωμένος από κανέναν, ούτε μπορεί να μισθωθεί γιατί προορίζεται για τους πλανόδιους πωλητές της λαϊκής αγοράς κάθε Τετάρτη. Για τη χρήση του συγκεκριμένου χώρου της δημοτικής αγοράς αναφέρομαι αναλυτικά στην έβδομη και στην όγδοη παράγραφο. Για την απαγόρευση στέγασης συγκεκριμένων καταστημάτων περιμετρικά της λαϊκής αγοράς δεν γνωρίζω, ούτε είμαι υποχρεωμένος γιατί δεν είμαι νομικός, ούτε με αφορά άμεσα. Όμως, μπορούν όλοι οι θιγόμενοι να προσφύγουν στη δικαιοσύνη και να διεκδικήσουν το δίκιο τους. Είναι καθαρά νομικό το θέμα. Τέλος, απαντώντας στο υστερόγραφό σου σε πληροφορώ ότι έχω σταθμεύσει πολλές φορές στο συγκεκριμένο χώρο όπως κάνουν πολλοί, ενδεχωμένως και εσύ, αφού επίσημα επιτρέπεται. Αν σου πω τις απόψεις μου για τις πολυεθνικές, θα με χαρακτηρίσεις εθνικιστή, σκοταδιστή, κ.λ.π. Όσο για τα τσίπουρα, δεν έχω καμμία σχέση με το "άθλημα" του αλκοόλ γενικά. Αν τύχει να γνωριστούμε και καθίσουμε μαζί για ένα τσιπουράκι, σε προετοιμάζω ότι θα συμμετέχω μόνο στο μεζέ, του οποίου είμαι φανατικός οπαδός. Σχετικά με την αγάπη μου για τη Φλώρινα και τη στήριξη όλων των καταστημάτων της Φλώρινας με ενδιαφέρει όσο δεν μπορείς να φανταστείς, γιατί δεν ανήκω σε αυτούς που ήρθαν στη Φλώρινα και προσποιούνται ότι την αγάπησαν ξαφνικά. Ανήκω στους γηγενείς.
ΔιαγραφήΑγαπητέ μοναχέ 01.14 Κατ' αρχάς δεν κατηγορώ κανέναν γιατί δεν είμαι εισαγγελέας. Ούτε έχω πρόβλημα με κανέναν μεροκαματιάρη. Καμία αντίρηση να βγάλει το μεροκάματό του και πολλά περισσότερα, αλλά να το κάνει αξιοπρεπώς. Σου μιλάει κάποιος που έβγαζε μεροκάματο από τα πρώτα σχολικά του χρόνια. Που δεν είναι, ούτε υπήρξε ποτέ βολεμένος ή παχυλόμισθος. Δεν σε τιμά καθόλου να βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα που δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Είναι φανερό ότι δεν κατάλαβες πολλά από όσα διάβασες. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν συμπολίτη μου. Έχω σοβαρό πρόβλημα με ακοινώνητες συμπεριφορές, όταν θίγουν άλλους. Προσωπικά δε με έθειξε καθόλου. Ούτε αναφέρθηκα μόνο στο συγκεκριμένο μανάβη. Υπάρχει και παντοπώλης και έμπορος ηλεκτρικών ειδών και έμπορος ποτών και πολλοί άλλοι που κάνουν κάτι ανάλογο, όπως αναφέρω στην τέταρτη παράγραφο. Ποιός φταίει που δεν έχει κανένα parking η Φλώρινα δεν ξέρω. Σίγουρα δεν φταίω ούτε εγώ, ούτε εσύ, ούτε ο μανάβης ή ο παντοπώλης. Όπως επίσης είναι σίγουρο ότι ούτε εγώ, ούτε εσύ, ούτε κανένας από όλους τους άλλους που προανέφερα μπορούμε να δώσουμε λύση.
Διαγραφήhocus pocus και γκρινιαρη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανείς δεν προκειται να κανει τιποτα.
Η δημοτικη αστυνομία και η τροχαια εχουν κληθει τουλαχιστον δώδεκα φορές από εμενα, αλλα απτόητος . Ετσι γουστάρει (προς τερψη του φίλου11:57). Ελα να διασχίσεις τον δρόμο για να πας στην αγορά μα τα παιδακια από το χερι. Οταν τα καταφέρεις κανεις το καθήκον σου στο νΠαμμέγιστο Θεό που σου χαρισε για ακόμα μιά φορα τη ζωή.
Ο δε μανάβης παντού λεει οτι δεν τον πειραζει κανείς γιατί εχει ακρες στη εξουσία (ακούς φίλε 11:57?).
Αυτή είναι μια μορφή της κτηνοτροφίας στην περιοχή μας. Και αυτά τα δίποδα εχουν δικαίωμα στη ζωη
apo kati m@@@@@s san kai sena trabaei h florina....gia pesmou pios exei wra na parei tilefono tin astunomia 12 fwres. den trepesai lew egw gaidouri e gaidouri kai sh kai o filos o griniarhs (esxos)
Διαγραφήkai kati allo, kalitera dipodi... para tetrapodi san kai sena
ΔιαγραφήFTANEI RE MIZEROI GGRINIAZETE!TI KAKOI ANTHROPOI EISTAI RE!SAN DEN NTREPESTE LIGAKI!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλτατοι ανώνυμοι 01.11 - 03.45 - 12.09 Σας προτείνω να μην κάνετε ποτέ εγκεφαλογράφημα, γιατί θα δείξει ευθεία γραμμή. Είστε τυχεροί που δεν ισχύει το σύστημα της Αρχαίας Σπάρτης, γιατί θα σας περίμενε ο Καιάδας. Σας συμπονώ αλλά δεν μπορώ να σας βοηθήσω. Καλό κουράγιο.
Διαγραφήre ante kai..... pou ka8ese kai mas apilis kai apo pano arxaie spartiati...sk@togyfte. I dikaisou i grami einai stin amo grameni? "3ipnise to toulo kai sfirizi aptin trypa"
ΔιαγραφήGRINIARI SKASE KAI MI MILAS SE VARETHIKAME REEEEEEEEEEE!
ΔιαγραφήΑν βαρέθηκες μη διαβάζεις. Έτσι κι αλλιώς δεν ξέρεις ούτε να διαβάζεις, ούτε να γράφεις. Μην κουράζεσαι άδικα. Καλύτερα τούβλο, παρά απλή τρύπα (αέρας). Δηλαδή τίποτε. Το απόλυτο μηδέν.
Διαγραφήgriniari pes alevri i roufiania se girevi! ampale e ampale!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ με γυρεύεις; Συγγνώμη. Δεν ήξερα το όνομά σου.
ΔιαγραφήKai to dikosou onoma einai griniarhs??
Διαγραφήpos den se enpi3e o pappas sti kolibi8ra,8a eixai kanei megali xarh stin florina kai stous katikous.
egw omos 8a se onomaza o liekes tis florinis
xaxaxa kalo kalo poli kalo file 07:32!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώτα μάθε ελληνικά.
Διαγραφήnai brhkes kontra kai to pas stin or8ografia......teneke
ΑπάντησηΔιαγραφήephdi eisai morfomenos auto den enwei oti eisai kai kanas kalos :(
"mia parimia leei pane sxoleio na ginei a8rwpos" tzampa lefta ksodepsan h geroisou