Τετάρτη 6 Απριλίου 2016

Ένας μαθητής του 1ου ΕΠΑΛ για την επιστολή του καθηγητή Κώστα Μαντζανά

Και πως γίνεται όλοι οι μαθητές του 1ου ΕΠΑ.Λ. να τα πηγαίνουν καλά με όλους τους υπόλοιπους καθηγητές;;; Πως το ξέρω;; Είμαι μαθητής αυτού του σχολείου και βλέπω τι γίνεται!!!

Ο διευθυντής του σχολείου είναι από τους πιο άξιους για να διευθύνει το σχολείο, το ίδιο και οι υποδιευθυντές... Γιατί όλοι εσείς παίρνετε το μέρος του καθηγητή που έχει παραιτηθεί! Δεν φταίνε μόνο τα παιδιά, αν είναι δυνατόν!!

Πιστεύω ότι ο κύριος Μαντζανάς δεν έχει ξαναδιδάξει κάπου αλλού... Και ποιος τον κατηγορεί που μας βρίζει;; Που βρίζει τους γονείς μας για την διαγωγή μας;; Και επαναλαμβάνω ότι οι μαθητές σήμερα τα πάνε περίφημα με τους καθηγητές, ειδικά τον καινούργιο καθηγητή χημείας κ. Τζώτζη, που εγώ κάνω μαζί του!! Γιατί τα πάει καλά μαζί μας;;; Γιατί ίσως διδάσκει πολλά χρόνια και ξέρει να χειρίζεται καταστάσεις;;

Γιατί να παίρνουν όλοι την θέση του κυρίου Μαντζανά;; Όλοι μας βρίζουν λες και είμαστε ζώα!! Ξέρουν όλοι αυτοί που μιλάνε τι γίνεται πραγματικά στην τάξη;; Και ξαναλέω ότι με τους υπόλοιπους καθηγητές τα πάμε τέλεια!!

Ο κύριος Μαντζανάς καταδικάζει και τον διευθυντή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης!! Γιατί όμως;; Τελικά θα αποφασίσει τι θέλει;;

Και άλλη μια ερώτηση: γιατί ο κύριος Μαντζανάς έλειπε τόσο καιρό από το σχολείο;; Καταλαβαίνω τα προβλήματα υγείας.... αλλά οι άδειες είναι μειωμένες, γιατί αυτός να παίρνει με το παραπάνω;;; Από την στιγμή που δεν μπορεί για λόγους υγείας ας έβγαινε σε διαθεσιμότητα, γιατί οι γονείς μου δεν θα θελαν να πληρώνουν καθηγητές, που στην ουσία είναι οι "φόροι" των γονιών μου και δεν παρίστανται στο μάθημα!

Αυτά είχα να πω για όλους εσάς που μας βρίζεται και μας κατηγορείτε!! Γιατί δεν τα κάνουν όλα οι μαθητές. Δεν λέω ότι και αυτοί είναι αγγελούδια, αλλά «βάζουν και το χέρι τους» οι καθηγητές με διάφορους τρόπους.

Με εκτίμηση
Μαθητής 1ου ΕΠΑ.Λ. Φλώρινας

52 σχόλια:

  1. τους γονεις σου τους σκεφτεσαι οταν πληρωνουν φορους...οταν τους κανεις ρεζιλι στο σχολειο και στην πολη δεν τους σκεφτεσαι.κακομαθημενε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΙΓΆ ΝΑ ΜΗΝ ΕΊΣΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΔΑΣΚΑΛΕΜΕΝΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ

      Διαγραφή
    2. @11.29
      ΜΑΛΛΟΝ ΕΝΑΣ "ΜΑΘΗΤΕΜΕΝΟΣ" ΔΑΣΚΑΛΟΣ

      Διαγραφή
  3. Αγαπητέ,
    για το μάρμαρο καμιά κουβέντα...δεν έχετε πρόβλημα με τους υπόλοιπους γιατί σας χαϊδεύουν. Στόχος σας ήταν να διώξετε τον ένα που σας χαλούσε τη βολή και το πετύχατε...Καληνύχτα και πάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία! Και επειδή ΊΣΩΣ είναι η πρώτη φορά που διδάσκει κάποιος καθηγητής και δεν ξέρει ΊΣΩΣ να χειρίζεται κάποιες καταστάσεις ας τον κάνουμε να φτάσει στο αμήν... Ωραία μυαλά ρε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΗ ΑΝΑΤΡΟΦΗ

      Διαγραφή
    2. Η ΕΛΜΕ Φλώρινας πως και δεν έχει τοποθετηθεί για το όλο θέμα;
      Προς "NEA ΦΛΩΡΙΝΑ" γιατί δεν τους ζητάτε να τοποθετηθούν δημοσίως;

      Διαγραφή
  5. Το ότι μπορεί να μην έχει μπει σε τάξη ή να μην ξέρει πως να διαχειριστεί το μάθημα δε σημαίνει ότι πρέπει να τον κοροϊδεύετε και να κάνετε μπ#$%λο την τάξη κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Ίσα ίσα που πρέπει να τον βοηθήσετε όσο μπορείτε για να γίνει σωστά το μάθημα. Αλλά αυτά δυστυχώς ούτε καν σας περνάν απ'το μυαλό γιατί πρέπει πρώτα να διδάσκονται στο σπίτι. Και προφανώς ευθύνη έχουν πρώτα οι γονείς σας γι'αυτό. Εσείς όμως το μόνο που μπορείτε και ξέρετε να κάνετε είναι πως θα κάνετε χαμούλη στην τάξη και πως θα χάσετε μάθημα. Οπότε γίνετε πρώτα ΑΝΘΡΩΠΟΙ και αφήστε τις αμπελοφιλοσοφίες που θέλετε να πάρουμε και το μέρος σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν μπορώ να πιστέψω πως παιδί του επαλ χρησιμοποιεί τέτοια σύνταξη. Ο γονέας λοιπον, που βοήθησε στην σύνταξη ίσως θα έπρεπε πράγματι να κοιτάξει λίγο καλυτερα την συμπεριφορά του παιδιού του στο σχολείο. Στην επιστολή αναφέρεται πως τα παιδιά είναι μια χαρά με τους υπολοίπους καθηγητές καθώς και με τον διευθυντή. Μήπως γιατί οι υπόλοιποι είναι τόσα χρονια βολεμενοι στις ίδιες αίθουσες, σε την ίδια πόλη; Και μήπως τραβήχτηκε το χαλινάρι επιτέλους και "σέβονται" τον νεο καθηγητή της χημείας. Σε περιπτωση,στην απίθανη μάλλον περιπτωση,που η επιστολή είναι όντως κάποιου μαθητή, συγχαρητήρια για το λεξιλόγιο κ την σύνταξή σου. Προτείνω να ενημερωθεί πάραυτα η φιλόλογος σου. Και κάτι τελευταίο, ντροπή βρε αγόρι-κορίτσι μου... λίγος σεβασμός στον θεσμό του καθηγητή και τον ρολο του στην εξέλιξη της κοινωνίας. Έλεος πια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σα μαθητής του ΕΠΑΛ και εγώ πριν 6 χρόνια , ξέρω πολύ καλά την εικόνα που υπήρχε. Και υπάρχει ακόμα αυτή η εικόνα , όταν βλέπεις καθηγητές σου και σου λένε που είστε, είσασταν οι καλύτεροι απο πλευράς διαγωγής που πέρασαν , ενώ στην πραγματικώτητα είμασταν πολύ μακριά από μια καλή εικόνα διαγωγής . Ας αφήσει ο μικρός φίλος λοιπόν τα παραμύθια .

    Ο μόνος λόγος που μπορεί να προκαλέσει καθηγητής είναι να προσπαθήσει να βάλει τάξη στο χάος που επικρατεί εκεί μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μήπως θα έπρεπε, εφόσον είστε ώριμα παιδιά και μπορείτε να διαχωρίσετε το καλό απ΄ το κακό, να ζητήσετε μια συγγνώμη (το λιγότερο που μπορείτε πλέον να κάνετε) από τον άνθρωπο και να αφήσετε τους ύμνους και τα γλυψίματα στην ιεραρχία του σχολείου σας (άξιος Δντής -υποδιευθυντές -καθηγητές - Δντή εκπαίδευσης κλπ) οι οποίοι, ως φαίνεται, άφησαν τελείως "μόνο" του το συνάδελφο στη δύσκολη απόφαση που πήρε!
    Υ.Γ. Αυτό με τους φόρους ωραίο... Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΓΙΑΤΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΟΡΙΣΕ ΕΛΕΚΤΗ ΤΩΝ ΑΝΑΡΡΩΤΙΚΩΝ ΑΔΕΙΩΝ ΕΝΟΣ ΕΝΗΛΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΤΑΝ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΡΜΟΣΤΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΜΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τους γονείς των παιδιών που θέλουν να μάθουν πού συν τους φόρους πληρώνουν και φροντιστήρια για να μάθουν τα παιδιά τους αυτά που δεν αφησατε τον καθηγητή να διδάξει τους σκεφτήκατε εσείς τα παιδιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ε οχι και ΕΠΑΛ αυτος που γραφει,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητέ μαθητή που μπήκες στον κόπο να γράψεις την απάντησή σου στην επιστολή του καθηγητή:

    Έχω έναν γιο που παρακολουθεί τα μαθήματα στο ΕΠΑΛ. Η σχέση που έχω αναπτύξει με το παιδί μου, μου επιτρέπει να γνωρίζω το τι διαδραματίζεται καθημερινά στο σχολείο του. Όταν ένα παιδί είναι σκεπτόμενο και προβληματίζεται από καταστάσεις και γεγονότα, τουλάχιστον αφύσικα, για το χώρο του σχολείου, νιώθει την ανάγκη να μοιραστεί τις σκέψεις του με το γονιό, ώστε να πάρει απαντήσεις και να τακτοποιήσει μέσα του τα γεγονότα. Όταν το δικό μου παιδί αναφέρθηκε στην (τουλάχιστον) ατυχή κατάληξη αυτής της ιστορίας, του εξήγησα - χρησιμοποιώντας παραδείγματα από τη δική μου δουλειά - πως κανείς και για κανένα λόγο δεν μπορεί να παίζει με το μεροκάματο, την τιμή και την υπόληψη ενός ανθρώπου. Το γεγονός ότι, ο συγκεκριμένος καθηγητής ήταν ανέτοιμος ή αδύναμος να αντιμετωπίσει την ανωριμότητα, το θράσος και την αναίδεια κάποιων, λίγων που μπερδεύουν το σχολείο με την αλάνα, δεν τον καθιστά αυτόματα άχρηστο. Έχει κοπιάσει για να φτάσει εκεί που βρίσκεται, έχει αγωνιστεί!...Ποιος έχει σειρά τώρα; Μήπως η κυρία με το "χάλια" κούρεμα; Ίσως η "του κατηχητικού"; Εκείνος με τις "σαχλές γυαλούμπες";...

    Καλή σου μέρα αγαπητέ μαθητή, και καλή πρόοδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το χειρότερο είναι πως αυτό το κείμενο μάλλον το έγραψε γονιός που θέλει να δικαιολογήσει το παιδί του... Σε κάθε περίπτωση όπως λέει και ο 10:24 για την ουσία δεν λέει κουβέντα... Υπήρχε η συμπεριφορά των μαθητών όπως καταγγέλλεται ή όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ακόμα χειρότερο είναι ότι μάλλον το έγραψε συνάδελφος του παραιτηθέντος που νιώθει να ξεβολεύεται.

      Διαγραφή
  14. Δηλαδή όσοι διδάσκουν για πρώτη φορά είναι ανάξιοι να σας αναλάβουν; Στα πόσα χρόνια εμπειρίας πιστέυεις είναι έτοιμος κάποιος να σας αναλάβει ώστε "κρίνοντάς" τον με τα δικά σας -ανάξιου λόγου- κριτήρια να τον θεωρήσετε έτοιμο; Και επιτέλους τί είδους εμπειρία και προσόντα πρέπει να έχει κάποιος για να μπορέσει εκεί στο επαλ να σας κάνει μάθημα; Τί το διαφορετικό έχετε που χρειάζεται κάποιος ιδιαίτερη εμπειρία; Και μόνο που χρησιμοποιεις αυτό το επιχείρημα προσβάλεις μόνος σου το σχολείο σου. Είναι σαν να λες "Ναι, δεν είμαστε έυκολη περίπτωση, είμαστε τόσο ιδιαίτερη περίπτωση, ατίθασοι, ανυπάκουοι που μόνο κάποιος που έχει τα κότσια και την εμπειρία μπορεί να μας αντέξι. Οπότε μην στέλνετε νέους καθηγητές". Καταλαβαίνεις, νομίζω, με το κείμενό σου πως, παραδέχεσαι έστω και έμμεσα να όρια της παραβατικής σας συμπεριφοράς, καθώς όπως λες δεν μπορεί εύκολα να διαχειριστεί ο οποισδήποτε την κατάσταση. Να σου θυμίσω επίσης, πως ο ίδιος ο νόμος επιτρέπει να διδάσκουν στα σχολεία και άτομα κάτω των 40 και τριάντα ετών. Αν θεωρείς ότι αυτό είναι λάθος, τότε στείλε μια επιστολή στο υπουργείο παιδείας, προτείνοντας να διδάσκουν στα σχολεία μόνο όσοι είναι μεγαλύτερης ηλικίας και έχουν εμπειρία. Μην ξεχάσεις όμως να τους αναπτύξεις την επιχειρηματολογία σου "Ότι δεν είναι εύκολο κάποιος χωρίς εμπειρία να μας κάνει να ηρεμήσουμε κτλ και τα πάμε καλά μόνο με τους παλιούς". Άντε, στείλε στο υπουργείο και και κατάλυσε τους νόμους της λογικής με τα δήθεν επιχειρήματα ότι όποιος μας αρέσει ως καθηγητής τα πάμε καλά μαζί του. Όσο για τους φόρους που πληρώνουν οι γονείς σου, πράγματι χαμένοι πήγαν. Γιατί ως φαίνεται, κάποιοι άλλοι καθηγητές χρόνων που κάνουν τα στραβά μάτια στην κατάσταση που επικρατεί, δε φρόντισαν να μάθουν σε πολλούς από εσάς τρόπους και φτάσατε στο σημείο με τα δικά σας κριτήρια και με θράσος να απορρίπτετε και να είστε αγενείς απέναντι σε ανθρώπους που έχουν σπουδάσει και πέρα από όλα είναι μεγαλύτεροί σας. Τέλος, ωραία υπολογίζετε τους φόρους που όλοι πληρώνουμε και πράγματι πολλές φορές πληρώνονται από αυτούς άτομα που δεν το αξίζουν. Μου κάνει εντύπωση όμως, ότι εύκολα σπαταλάτε χρήματα(προφανώς σας τα δίνουν οι γονείς σας γιατί εσείς δε δουλεύετε) σε καφετέριες και σε νυχτερινά μαγαζιά μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες, χώροι που σαφέστατα δε συνάδουν με τη μαθητική σας ιδιότητα. Γιατί εκεί για σένα είναι πολύ λογικό εκεί να δίνονται χρήματα. Δυστυχώς, είναι πολύ άσχημα τα πράγματα στην κοινωνία μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Παντως καλο θα ηταν ν'ακουμε κι αυτα τα παιδια που και που εμεις οι μεγαλυτεροι. Αυτα που εχουν να μας πουν δεν ειναι παντα λαθος και ισως ετσι γινουμε και εμεις καλυτεροι γονεις και εκπαιδευτικοι στη προκειμενη περιπτωση. Ας μη κρινουμε χωρις ν'ακουσουμε και τις δυο πλευρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. o μαθητής , ο τόσο θαρραλέος, όνομα δεν έχει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πρέπει να ντρέπεσαι νεαρέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. θα συμφωνησω με τον μαθητη...αν δεν ξερετε μην μιλατε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΑ ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΡΕΖΙΛΕΨΑΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΕΝΑΝ ΝΕΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ.ΔΕΝ ΦΤΑΙΤΕ ΟΜΩΣ ΕΣΕΙΣ ,ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΦΕΡΕΣΤΕ ΕΤΣΙ.ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙς ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΩΣΤΟΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ.ΝΤΡΟΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πρώτα πρώτα δεν είσαι εσύ ο αρμόδιος για τις αδεις του καθηγητή σου και δεν μπορείς να το κρίνεις ως μαθητής και μετά εγώ πιστεύω πως αν δεν ήσασταν προκλητικοί προς αυτόν δεν θα αναγκαζόταν ο άνθρωπος να παραιτηθεί και έτσι δεν θα θιγόσασταν και δεν θα σας είχε κατηγορήσει κανεις αλλα μόνοι σας το προκαλέσατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κοιτα που τα ποδια αφηνιασμενα επιθυμουν να χτυπησουν το κεφαλι.... Και οχι μικρε και αννοειται μαθητη του 1ου επαλ δεν πειθουν τα λογια σου γιατι πασχεις απο επιχειρηματα. Επιπλεον αναρωτιεμαι πως τολμας να εκφερεις και λογο... Αν ο λογος αυτος ειναι δικο σου.
    Κατα δευτερον, καναμε και μεις μαθητες καποτε, επομενως γνωριζουμε τι συμβαινει σε κατι τμημητα που ενω θα επρεπε να προσφερουν με τον απολυτηριο τιτλο και την αντιστοιχη εμπειρια αντ'αυτου βγαινεται απο το σχολειο ξηλα απελεκητα αλλα και αγριμια λες και δεν ζειτε σε κοινωνια αλλα στην ζουγκλα.
    Και παλι μπραβο σε εναν ανθρωπο που τολμισε να κανει αυτο που δεν τολμουν πολλοι.
    Θα επρεπε να κανετε τουμπεκι αντι να μιλατε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έχω όλη την καλή διάθεση να σε πιστέψω. ‘Όμως. Ζω σε αυτόν τον τόπο. Γνωρίζω αρκετούς από τους καθηγητές του ΕΠΑΛ εδώ και χρόνια. Ξέρω τι τραβάνε καθημερινά στην τάξη. Δεν αναφέρομαι στις γνώσεις των παιδιών που είναι λίγες έως ανύπαρκτες για αρκετά από αυτά τα παιδιά. Αναφέρομαι στη συμπεριφορά ΩΡΙΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ που σκοπό τους έχουν καθημερινά να δημιουργούν φασαρίες. Στα μαθήματα ειδικοτήτων η κατάσταση είναι γενικότερα πιο υποφερτή. ( Είναι και θέμα εργαστηρίων, μικρότερος αριθμός παιδιών στο τμήμα )
    Καθηγητές που και σήμερα είναι στο σχολείο σου πριν 2-3 χρόνια μου ανέφεραν τι τραβούσαν από ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ μαθητές. Επειδή γνώριζα κάποιο μαθητή που πήγαινε στο ΕΠΑΛ και ήταν 20χρονος, του ζήτησα να προσπαθήσει, όντας μεγαλύτερος, να συνετίσει τους ταραξίες. Δε γίνεται, μου είπε. Με αυτούς δεν μπορείς να βρεις άκρη. Αυτή είναι η χαρά τους.
    Μου λένε καθηγητές ότι στις συναντήσεις τους με τους σχολικούς συμβούλους τους ενημερώνουν ότι η κατάσταση είναι αφόρητη.
    Γιατί δε φεύγουν; Γιατί δεν παραιτούνται όπως ο κ. Μαντζανάς; Γιατί δεν έχουν άλλη επιλογή. Έχουν τις οικογένειες τους, τις υποχρεώσεις τους. Δεν είναι καιρός για ανεργία. Και υπομένουν. Και φθείρονται καθημερινά.
    Αναρωτιέσαι γιατί ο κ. Μαντζανάς έλειπε από το σχολείο σου με αναρρωτικές άδειες ενώ οι γονείς σου πληρώνουν φόρους για το μισθό του.
    Αυτό το πράγμα το αναρωτιέσαι κάθε φθινόπωρο που κάνετε τις καταλήψεις σας; Είμαι σίγουρος ότι και το επόμενο φθινόπωρο θα έχετε κατάληψη. Έχετε θα μου πεις τα αιτήματά σας…… Τα οποία, ως δια μαγείας, τώρα είναι λυμένα. Το ανέκδοτο που κυκλοφορεί στην πόλη ότι τα αιτήματά σας εστιάζονται στην τυρόπιτα θα το έχεις ακούσει.
    Λες ότι ο αντικαταστάτης του ο κ. Τζώτζης, τα πάει καλά μαζί σας. ( Τον γνωρίζω κι αυτόν, μικρή η Φλώρινα )
    Πως, εν μια νυκτί, καλύψατε όλα τα κενά που είχατε στις γνώσεις σας και παρακολουθείτε Χημεία, αυτό είναι απορίας άξιο. Είναι γνωστό σε όλους το χαμηλό επίπεδο γνώσεών σας.
    Σίγουρα με όλη τη φασαρία που έγινε με την παραίτηση και τη δημοσίευση της επιστολής ηρέμησαν λίγο τα πράγματα. Εκμεταλλευτείτε το για να βελτιώσετε την κατάσταση στο σχολείο σας. Αν ρίξετε το σφάλμα στον καθηγητή που παραιτήθηκε, η κατάσταση θα συνεχίσει σε λίγο να είναι η ίδια.
    Τα χέρια των καθηγητών σας για πιο δραστικές λύσεις είναι δεμένα από το νόμο. Υπάρχει πάντα κι ο φόβος για αντίποινα των παιδιών με αποχές, φθορές στο σχολείο, φθορές στα αυτοκίνητα των καθηγητών….
    Γονείς, αν μέχρι την ηλικία των 15 ελέγχετε τα παιδιά σας, κάτι μπορείτε να κάνετε κι εσείς. Σφίξτε τους λίγο τα λουριά. Αν το έχετε χάσει κι εσείς το μπαλάκι, τότε περιμένουμε να περάσει η ρημάδα η εφηβεία .
    Και τελειώνοντας.
    Αυτοί οι ΤΑΡΑΞΙΕΣ μαθητές που χρόνια τώρα αποφοιτούν από το ΕΠΑΛ , αποτελούν σήμερα κομμάτι της κοινωνίας της Φλώρινας. Συζητώντας μαζί τους, ομολογούν ότι έκαναν πολλές βλακείες στα μαθητικά τους χρόνια, έσπαγαν τα νεύρα πολλών καθηγητών, δε τους άρεσε το διάβασμα, το σχολείο γενικότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. επειδη ολοι δεν ξερετε τι λετε τραβατε και δεστε στο προφιλ του (kostas mantzanas) τι ανεβαζει και για αλλα σχολεια απο αλλους νομους και μετα μιληστε στο προφιλ του φαινεται ξεκαθαρα οτι δεν κανει για καθηγητης ουτε για τιποτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νεαρέ (εαν εισαι νεαρός και όχι ενήλικος οπότε το σχόλιο σου είναι ακόμα περισότερρο κατακριτέο), έχεις καταλάβει τί κουβέντα εκστόμισες; Λες για έναν άνθρωπο ότι δεν κάνει για τίποτα; Συνειδητοποιείς ότι υποβιβάζεις και καταργείς την ίδια του την ύπαρξη με τα λεγόμενά σου, τα οποία συνιστούν λεκτικό χτύπημα; Αυτός ο άνθρωπος , για τον οποίο λες ότι δεν κάνει για τίποτα, διάβασε, ίδρωσε και πέτυχε να πάρει πτυχίο από ανώτατο ίδρυμα της χώρας. Εσύ και κάποιοι όμοιοί σου τί έχετε καταφέρει πέρα από το να πίνετε καφέδες και ποτά στον πεζόδρομο (ευτυχώς όχι όλοι); Αν εσένα σε βάλουν σε μια σχολή ανώτατη, σαν και αυτή από την οποία αποφοίτησε ο συγκεκριμένος κύριος, όχι απλώς δε θα μπορέσεις να περάσεις έστω ένα μάθημα, αλλά θα αναθεωρήσες την υπερεκτιμημένη άποψή σου για τις δικές σου δυνατότητες και εν τέλει για το μέχρι πού μπορούν αυτές να φτάσουν σε σχέση με πολλούς άλλους. Και για να μην παρεξηγηθώ, δε σημαίνει ότι είναι άξιος μόνο αυτός που τελείωσε κάποιο πανεπιστήμιο, άξιοι είναι όσοι μοχθούν και ασκούν οποιοδήποτε επάγγελμα, για να έρθουν κάποιοι σαν εσενα που δεν έχουν καν μπει στην αγορά εργασίας, να τον αμφισβητήσουν, όχι μόνο ως προς τη δουλειά του αλλά και ως προς την ανθρώπινη υπόστασή του. Ντροπή!

      Διαγραφή
    2. φρόντισε εσύ να είσαι σωστός και μετά μίλα για τους άλλους για το αν αξίζουν ή όχι!!!Μετά από χρόνια σου εύχομαι να καταφέρεις πολλά περισσότερα αλλά να σου λένε πως δεν κάνεις για ΤΙΠΟΤΑ!!!

      Διαγραφή
  24. Μπράβο σάς που τον διώξατε.Εκπαιδευτική σαν αυτόν δεν έχουν θέση στα σχολεία. Ο καθηγητής έχει ίδιο ύψος με με τους μαθητές του δεν ξεχωρίζει. Ένα μπράβο για αυτό που καταφέρατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...μήπως μαθητές σαν εσάς δεν θα πρεπε να έχουν θέση στα σχολεία????Αν δεν θέλετε να μορφωθείτε, δικαίωμά σας!!!Αλλά δεν μπορείτε μια χούφτα μαθητούδια να στερείτε το δικαίωμα μόρφωσης των άλλων!!!

      Διαγραφή
  25. Δε μας πείθεις..."μαθητή" του Επαλ...όλοι ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ χρόνια τώρα πώς λειτουργεί το συγκεκριμένο σχολείο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Προς όλους αυτούς που υποτιμάνε την μόρφωση και την ανατροφή των μαθητών του ΕΠΑΛ,ναι είναι πολύ εύκολο να κρίνεις ένα συμβάν ακούγοντας μόνο την μια πλευρά ναι είναι πολύ εύκολο εφόσον έχεις συνδυάσει το ΕΠΑΛ με ανάγωγους, τεμπέληδες και μάγκες μαθητές. Συνήθως τα παιδιά διαλέγουν αυτό το λύκειο γιατί δεν θέλουν να επιβαρύνουν τους γονείς τους οικονομικά πληρώνοντας φροντιστήρια για να μπορέσουν να περάσουν σε κάποιο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ/ΤΕΙ. Διάβασα μια επιστολή που είχε στείλει μια/ένας συμμαθητής/τρια μου και διάβασα και τα σχόλια σας, πιστεύετε ότι το έγραψε γονιός, λυπάμαι που νομίζετε ότι δεν ξέρουμε να γράψουμε και να εκφραστούμε, λυπάμαι που υπάρχει αυτός ο ρατσισμός προς τους μαθητές του ΕΠΑΛ που υπήρχε πριν συμβεί αυτό το συμβάν, δηλαδή εμείς δεν είμαστε μαθητές; Μόνο οι μαθητές του γενικού έχουν τρόπους, μόρφωση και στόχους; ; Και ο κύριος Μαντζανάς δεν παραιτείται πρώτη φορά από την εκπαίδευση έχει ξαναπαραιτηθεί στο παρελθόν και από άλλα σχολεία για τους ίδιους λόγους. Όλοι κρίνουν εμάς τους μαθητές και ρίχνουν την ευθύνη σε εμάς, ο ίδιος ο εκπαιδευτής είχε δημοσιεύσει στο facebook για το τι κάνουν οι μαθητές την ώρα του μαθήματος και χαρακτηρίζοντας τους άσχημα. Λυπάμαι για αυτό το συμβάν αλλά πιο πολύ λυπάμαι για τους ενήλικες που μας έκριναν και μας χαρακτήρισαν διαβάζοντας μόνο την μια πλευρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην το παίρνεις προσωπικά. Γνωρίζουμε ότι η πλειοψηφία είστε καλά παιδιά.Οι ψευτόμαγκες είναι λίγοι. Αυτών το αυτί δεν ιδρώνει. Και οι καθηγητές σου είναι καλοί. Ζούμε σε μια μικρή κοινωνία που όλοι είμαστε λίγο-πολύ γνωστοί.
      Τέτοιοι ψευτόμαγκες υπάρχουν σε όλα τα σχολεία. Απλά τώρα η μπάλα πήρε το ΕΠΑΛ.
      Μην το βλέπεις τόσο αρνητικά που ο καθηγητής σου ανέβασε ανώνυμα στο facebook τη συμπεριφορά των νταήδων. Στα προγράμματα που κάνετε ενάντια στο bulling δε σας λένε να το φωνάζετε, να ενημερώνετε τους μεγαλύτερους σας; Διαφορετικά θα έχουμε περιστατικά τύπου Γιακουμάκη.

      Διαγραφή
  28. Αν και το κείμενο σου είναι ιδιαίτερα καλογραμμένο, θεωρώ ότι μπορούσες να αποφύγεις τους πλεονασμους! Η χρήση των στιξεων ήταν υπερβολικά ανεξέλεγκτη. Ελπίζω να μην δίνεις πανελλήνιες φέτος διότι η βαθμολογία σου θα είναι χαμηλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ για την παρατήρηση αλλά ο σκοπός αυτού του κειμένου δεν ήταν να κριθώ για την οθογραφία μου.

      Διαγραφή
    2. Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ ΣΤΙΞΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ 'ΤΩΝ ΣΤΙΞΕΩΝ'. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΨΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ

      Διαγραφή
  29. Έχουν ειπωθεί τόσα σχόλια γι αυτό το γεγονός... Ξεχνάμε όμως πως ένα νόμισμα έχει δύο πλευρές! Σίγουρα δεν είναι όλοι οι μαθητές αγγελουδια σίγουρα υπάρχουν και παιδιά με παραβατικη συμπεριφορά, σίγουρα υπάρχουν και αξιόλογοι μαθητές! Σίγουρα δεν είναι το μόνο λύκειο της πόλης που είχε καταλήψεις! Σίγουρα υπάρχουν άξιοι καθηγητές και σίγουρα υπάρχουν αυτοί που απλά παρισταντε στην έδρα! Ήμαστε μια κοινωνία όπου διακατεχεται διαφορων κοινωνικών και οικομικων επιπέδων.Όσον αφορά το ΕΠΑΛ υπάρχουν και επιτυχίες στο ιστορικό του στις πανελλαδικές! Ο συγκεκριμένος καθηγητής προφανώς είχε κάποια προβλήματα όπως όλοι στις εργασίες μας....γιατί τα δημοσιοποιησε? Στοχοποιουσε κάποιους? Γιατί δεν επιλυθηκε εντός σχολείου ή δευτεροβαθμιας εκπαίδευσης? Γιατί δεν τιμωρηθηκαν αναλόγως οι μαθητές που δημιούργησαν προβλήματα? Αν όντως είναι μαθητής ΕΠΑΛ που αντέδρασε είμαστε σίγουροι ότι είναι ένα κακομαθημενο ή ένας σκεπτόμενος μαθητής που θεώρησε μια μερίδα μαθητών αδικημενη από τις προσφωνησεις που δέχτηκε? Οι καθηγητές δεν είναι μόνο εκπαιδευτικοι αλλά και παιδαγωγοι, περνούν περισσότερες ώρες με τα παιδιά μας από εμάς! Μιλάμε για το επίπεδο και τη συμπεριφορά των μαθητων του ΕΠΑΛ...εμείς τώρα δε κάνουμε bulling?Κάτι ειπώθηκε για φόρους και δέχθηκε ειρωνικά σχόλια...Εγω θα πω αλίμονο στους γονείς που δε μπορούν να πληρώσουν φροντιστήρια, είτε είναι μαθητές ΕΠΑΛ είτε ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΊΟΥ... και θέλουν το καλύτερο για τα παιδιά τους, γιατί αυτό το σύστημα χτισαμε!Ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι να πετύχουν στις εισαγωγικες εξετάσεις! Τελικά το σχολείο είναι μια μικρογραφία της κοινωνίας μας και φυσικά την πληρώνουν τα παιδιά μας! Για το αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης υπεύθυνοι είναι οι μαθητές που δημιούργησαν προβλήματα και δεν τιμωρηθηκαν,ο καθηγητής που δε μπορούσε να επιβληθεί η δευτεροβαθμια που δε φρόντισε για την αναπλήρωση των χαμένων ωρών( τι κάνανε τα παιδιά τις χαμένες ώρες?) και ολόκληρη η κοινωνία που αφήσαμε να χαθεί η ηθική και οι αξίες! Μήπως να επαναφερουμε τους καθηγητές με τον χαρακα στη τάξη? Τι να πω....
    Θα παραμείνω ανώνυμος όπως όλοι οι παραπάνω σχολιάστες... Είναι εύκολο να τα λέμε όχι όμως να αναλαμβανουμε την ευθύνη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά τα λέτε! Στην απόδοση ευθυνών ας μην ξεχνάμε και την ευθύνη της κοινωνίας μας που απαξιώνει το έργο του εκπαιδευτικού στο σχολείο διαιωνίζοντας σιωπηλά τη μάστιγα των ιδιαιτεράδων, που ρουφάν το αίμα των γονιών χρόνια τώρα. Οι μαθητές του ΕΠΑΛ δεν ανήκουν στους προνομιούχους που μπορούν να πληρώσουν για έξτρα μάθημα στο σπίτι. Και αυτή είναι η βασική διαφορά μας από τα παιδιά των άλλων λυκείων. Ας σταματήσει λοιπόν η εύκολη λασπολογία. Αγωνιζόμαστε κι εμείς, όπως μπορούμε για το μέλλον μας. Μειοψηφίες ταραξιών και κακών ή αδιάφορων μαθητών υπάρχουν παντού. Και πιστέψτε μας... είμαστε σε θέση να συντάξουμε ένα κείμενο χωρίς τη βοήθεια των γονιών μας.

      Διαγραφή
  30. Και ξερετε εσεις τι θα πει να εισαι εκπαιδευτικος,γινατε δηλ. και γνώστες του αντικειμένου,όταν δεν θελετε να συμπεριφερεστε ως μαθητές σε σχολειο..εχει γεμισει αποβράσματα η κοινωνία μας.. και σίγουρα δεν είναι όλοι το ίδιο..αρκει ομως μια ομαδα για να ταραξει ολη την αρμονια..και αν δεν γουσταρετε το σχολειο να ξεστραβωθειτε πηγαινετε να δουλεψετε να δουμε αν σας παιρνει μετα η ψευτομαγκια..αναγωγα και αξεστα κακομαθημενα..που ζητατε και τα ρεστα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Από τη Ρεβέκκα Μεχμέτη διαβάσαμε κάτι λογικό. Η πλειοψηφία των μαθητών που φοιτούν στα ΕΠΑΛ είναι παιδιά από χαμηλά κοινωνικοοικονομικά στρώματα. Σήμερα η οικονομική κρίση επιδείνωσε τα προβλήματα.Άρα ένα οικογενειακό περιβάλλον "μη ήρεμο" δεν είναι ότι καλύτερο για το ψυχισμό των παιδιών. Εξάλλου πολλά από τα παιδιά αυτά έρχονται στα ΕΠΑΛ -ως σχολεία με λιγότερες γνωστικές απαιτήσεις- με ένα ρεπερτόριο αποτυχιών από την προηγούμενη φοίτησή τους στο δημοτικό και το Γυμνάσιο.Προκειμένου να καλύψουν τις αδυναμίες τους μπορεί να υιοθετούν ρόλους "νταή" ή στο άλλο άκρο "υποτακτικού" και "γελωτοποιού". Η ουσία είναι ότι ο καθηγητής να μπορεί να τους καταλάβει. Για αυτό απαιτείται οι εκπαιδευτικοί της Β/θμιας να έχουν υψηλή παιδαγωγική κατάρτιση. Μα θα αναρωτηθείτε ο Χημικός είναι εκεί για να διδάξει χημεία και όχι να λύνει τα προβλήματα των μαθητών. Έλα όμως που χρειάζεται να είναι πρωτίστως παιδαγωγός, τουλάχιστον έτσι δεν θα έκανε "τις σαχλές αναρτήσεις"στα μέσα δικτύωσης που άνοιξαν τους ασκούν του Αιόλου.Αφού "στόλισε" δημόσια τα παιδιά τι περίμενε στη συνέχεια; Η πρόληψη είναι καλύτερη μέθοδος από την όποια παρέμβαση. Δεν φτάνει μόνο να ξέρεις άριστα το αντικείμενο, αλλά να κάνεις το μάθημα ευχάριστο, να εφευρίσκεις τρόπους να κερδίσεις τη συμμετοχή όλων, αναθέτοντας ρόλους και να επαινείς. Nα δεις ότι τα παιδιά θα δείξουν φιλότιμο. Χρειάζεται καθηγητές με προσωπικότητα, με αυτοέλεγχο, ευέλικτους με χιούμορ.Αλλά δυστυχώς οι περισσότεροι βλέπουν το επάγγελμα σαν δημόσιοι υπάλληλοι του στυλ "εμείς και τα παιδιά" και όχι "εμείς δίπλα στα παιδιά". Να αναρωτιούνται και καμιά φορά: "μήπως θέλει κάτι να μου πει με αυτή τη "τραβηγμένη" συμπεριφορά του;"
    Και αν ακόμα παρατηρούνται ακραίες συμπεριφορές, μήπως το ίδιο δε συμβαίνει και στην κοινωνία που ζούμε; Το σχολείο είναι μικρογραφία της κοινωνίας μας. Πραγματικά απόρησα. Πως τόσοι πολλοί συμπολίτες μας καταφέρθηκαν με τόσους χυδαίους χαρακτηρισμούς προς την όποια ανάρμοστη ή παραβατική ακόμα συμπεριφορά των ανηλίκων μαθητών; Όταν οι ίδιοι βάναυσα στην καθημερινότητα δίνουν τα αίσχιστα παραδείγματα στα παιδιά, με παραβατικές συμπεριφορές όπως π.χ την παραβίαση του νόμου που απαγορεύει το κάπνισμα στους κλειστούς χώρους. Στην πρώτη περίπτωση μπορεί ένας υπερβολικά ευαίσθητος εκπαιδευτικός να παραιτήθηκε από τη δουλεία του, στη δεύτερη όμως περίπτωση "ηθικοί" συμπολίτες μας με την παραβατική συμπεριφορά σας αναγκάζετε κάποιους συνανθρώπους μας να παραιτηθούν έγκαιρα από τη ζωή τους...
    Υ.Γ Ίσως να έχετε ακούσει ότι το παθητικό κάπνισμα ευθύνεται για πολλές θανάσιμες ασθένειες.
    LV.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΛ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΕΒΟΝΤΑΙ.ΑΓΑΠΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙΜΟΥΜΕ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥΣ. ΟΙ ΤΟΣΟ ΗΘΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΕΞΑΝΤΛΗΣΑΝ ΤΗΝ ΜΑΧΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ, ΑΣ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΤΕΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥΣ (ΑΝΕΡΓΙΑ, ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗ,ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ, ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΜΕΙΩΣΗ ΑΡΙΘΜΟΥ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΛΠ). ΑΝ ΕΔΕΙΧΝΑΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΣΤΑΝ . ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΧΥΔΑΙΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΣΤΗΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. ΕΥΚΟΛΟ ΚΑΙ ΑΝΩΔΥΝΟ! ΕΚΤΟΝΩΘΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΥΠΕΡ-ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ ΗΘΙΚΟΛΟΓΟΙ ΜΕ ΒΡΙΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΡΜΟΣΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣ! ΣΑΣ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. min eksorgizese file mou kai min viazese se liga xronia pou tha apofitisis apo ta ΕΠΑΛ (pou travas ta pandina) apo oti vlepoume tha ginis enas apo autous k esu!!! Kai min anisxis kai emeis se KAMARONOUME........

      Διαγραφή
    2. ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΩ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ. ΚΙ ΑΝ ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΦΗΤΗ ΕΓΡΑΦΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΚΡΙΚΛΙΣ ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΕ ΚΑΜΑΡΩΝΑ ΚΙ ΕΓΩ

      Διαγραφή
  33. Από το απουσιολογιο και τις κοπάνες σας, βγαίνουν πολλά συμπεράσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι γνωστο τι γινεται και με τις δικες σας κοπανες φιλε μου. Οι δικες σας απουσιες πανω στα λυκεια, ουτε καν περνιουνται στα απουσιολογια, οπως παινευεστε. Βλεπεις, γινονται για να κανετε τα φροντιστηρια σας ειδικα αυτο το διαστημα,οποτε οι καθηγητες σας κανουν τα στραβα ματια και σας ενημερωνουν οταν ερχονται σπιτι σας για μαθημα και για τις σβησμενες απουσιες

      Διαγραφή
    2. ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΗΘΕΙΕΣ ΣΤΑ ΓΕΛ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ.

      Διαγραφή
    3. 11¨39 μην μιλας αλλο δεν ξες τι λες οτι νανε

      Διαγραφή
  34. άκου να σου πω αγαπητέ μαθητή κ απευθύνομαι σε όλους όσους έχουν αφήσει σχόλια ως ενημέρωση.Και προπαντός στον ίδιο το καθηγητή απευθύνονται τα λόγια μου που είναι πέρα ως πέρα αληθή, με πείρα μπούλινγκ 15 ετών περίπου. Αυτά που συμβαίνουν στον καθηγητή Κώστα Μαντζανά, συμβαίνουν ακριβώς και σε μένα στην Αθήνα και σε Γενικό Λύκειο. Πολύ χειρότερες καταστάσεις από αυτά που περιγράφει και τα διάβασα πολύ προσεκτικά. 1ο. Επειδή λέει ο μαθητής γιατί με τους άλλους καθηγητές δεν συμβαίνουν αυτά αλλά μόνον στον κ.Κώστα. Λοιπόν, ίσως επειδή ήταν αθώος και δεν είχε πείρα ο άνθρωπος δεν κατάλαβε ότι στις σχολικές μονάδες στήνονται σκευωρίες καθηγητών και παιδιών αυτών που δεν έχουν καμία διάθεση για μάθημα. Σε αυτούς ποντάρουν, ώστε να συνεργάζονται με σκοπό εξόντωση κάποιου στοχευόμενου καθηγητή ή καθηγήτριας. Κάποτε θα βγω και θα μιλήσω με λεπτομέρειες και επωνύμως. Είμαι όμως εν ενεργεία ακόμα, και το παλεύω. Λοιπόν πριν πω για μένα, να πω για τη σκευωρία. Ολόκληρη προπαγάνδα κύριοι στα παιδιά χαμηλής επίδοσης για να εξοντώσουν συνάδελφό τους. Είναι ενήμερη και η διεύθυνση, και το υπουργείο παιδείας καιγίνονται με τις οδηγίες τους. Σε μένα το σχέδιο είναι να ακούω τις ύβρεις όπως "π.....να", απειλές όπως "δεν θα ζήσει" όπως "δεν θα αντέξει", όπως "θα τη τρελάνουμε", κλπ. περίπου καταλάβατε. Αυτά τα πηγαδάκια δεν γίνονται μόνο μέσα στη τάξη, αλλά και από πηγαδάκια καθηγητών όπου περνώντας-προσέξτε-από δίπλα τους, ή όταν παρευρίσκομαι κ στην ίδια αίθουσα με αυτούς, αρχίζουν και μιλάνε ένα θέμα π.χ. γενικό, και καθώς μιλάνε, ενδιάμεσα παρεμβάλουν και κάποιες από τις παραπάνω φράσεις, ώστε να τις ακούω. Οι διευθυντές με τη σειρά παίρνουν την σκυτάλη ο ένας μετά τον άλλον και ακολουθoύν την ίδια τακτική, δίνοντας κατεύθυνση προς τους καθηγητές και προς μαθητές για να μου συμπεριφέρονται με απαξίωση, με διαπόμπευση, προσβολές στα καλά καθούμενα,(σημειωτέον είμαι η προσωποποίηση της ευγένειας και της τυπικότητας κ γενικώς όλη μου τη ζωή την έχω αφιερώσει σε αυτό το καθήκον). Οι διευθυντές ποτέ δεν τιμωρούν παιδί καθώς τους μιλάω ή τους πηγαίνω στο γραφείο. Αντίθετα, λένε μπροστά στο μαθητή που πηγαίνω στο γραφείο να συζητήσουμε υποτίθεται, ότι ο μαθητής έχει δίκιο και όχι εγώ. Δηλαδή μπροστά στους μαθητές που πήγαινα ενώπιον των διευθυντών με απαξίωναν, κάνοντάς με να αισθανθώ ότι δεν ξέρω τι λέω, και δεν ξέρω τι ακούω. Όταν διαμαρτυρήθηκα κάποια φορά ότι με έλεγαν π....να και μέσα στη τάξη, αλλά και στο διάδρομο,κ να κάνουν ωσαν υστερικά (γιατί έτσι είναι η οδηγία) και φωνάζουν το όνομά μου και το επώνυμό μου συνοδευόμενο με τα π....να, τη τρελή κλπ, ώστε να αισθάνομαι στρες-στεναχώρια κλπ, τα γνωστά, γιατί αυτός είναι ο σκοπός της σκευωρίας αυτής, με πήγαν σε ΕΔΕ γιατί έλεγαν ότι νομίζω για όλα αυτά που διαμαρτυρήθηκα, και αντίθετα εγώ βρίζω όλο το κόσμο. Και ορκίζομαι μπροστά σε εσάς που με διαβάζετε, ότι δεν ξέρω να βρίζω. Δηλαδή στην ΕΔΕ τα διάβασα μετά από 4 χρόνια γιατί ήξερα ότι θα στεναχωρηθώ να δω τι έγραφαν. Όταν αποφάσισα να διαβάσω μαρτυρίες, δεν μπορείτε να φανταστείτε πως φαίνεται όλη η σκευωρία από γνωστούς καθηγητές αλλά και από άγνωστους, αλλά και από παιδιά. Π.χ. ότι τους έλεγα, τρέξτε με σκοτώνουν. Ή μούντζωνα, ή έβριζα. Θέλοντας να δείξουν ότι είμαι τρελή. Με άλλα λόγια, ό,τι μου έκαναν (σχέδιο ακούστε) τα απέδιδαν σε μένα, δηλαδή ότι έκανα εγώ αυτά που μόνο ολόκληρη η σχολική κοινότητα έπραττε και συνεχίζει μέχρι σήμερα. Βέβαια φτάσαμε και στο αποκορύφωμα. Έβαζαν παιδιά από αυτά που έρχονται στη τάξη μόνο για να μην πάρουν απουσία, αλλά ο ρόλος τους ήταν η βία, ο εξευτελισμός μου, η παρεμπόδιση παιδαγωγικού μου έργου, τα έβαζαν λοιπόν να πετάνε διάφορα αντικείμενα, που κάποια με πήραν και στο μάτι δύο φορές, καρέκλες καθώς έστρεφα το κεφάλι μου προς τον πίνακα, και να φωνάζουν και όλα μαζί ως όχλος. Όταν πηγαίνω παιδί στο γραφείο, λέει στη διεύθυνση ότι όλοι μιλάνε και όχι μόνο το συγκεκριμένο, οπότε η διεύθυνση μου λέει αφού μιλάνε όλοι δεν μπορώ να δώσω τιμωρία.ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΑΡΑΚΑΓΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μία φορά, πήγα δύο στο γραφείο και εκείνη την ώρα δεν μιλούσε κανένας εκτός από τους δύο. Μου λέει λοιπόν η δ/νση, (επίτηδες λέω δ/νση γιατί δεν θέλω να πω αν είναι διευθυντής ή διευθύντρια), μου λέει λοιπόν τα παιδιά δεν φταίνε, γιατί μιλάγανε όλοι μαζί. Απαντώ ,δεν σας είπα ότι μιλάγανε όλοι μαζί, και ούτε τα παιδιά το λένε. Πως το ξέρετε ότι φωνάζανε όλοι μαζί. Α, καλά τότε μου λέει. Επίσης αν προσβληθεί κάποιος καθηγητής περιστασιακά για κάτι πολύ απλό σε σχέση με τα δικά μου συμβάντα, αμέσως γίνεται σύλλογος για τιμωρία και παραδειγματισμό. Σας λέω λοιπόν όσες φορές το ζήτησα δεν έγινε, και όταν παλιά γινόταν, με εξευτέλιζαν σε τέτοιο βαθμό μαθητές 15μελές κ καθηγητές όπου σταμάτησα να προσπαθώ να αποδεικνύω ότι δεν είμαι ελέφαντας και τους άφηνα να με προσβάλλουν συνεχώς. Έτσι, ούτε έξω βγάζω πια, ούτε σύλλογο ζητώ πλέον, τίποτα. Προσπαθώ όσο μπορώ να κάνω ό,τι μπορώ μέσα σε μία αγέλη όπως το είπες αγαπητέ συνάδελφε, σε μία αγέλη ή αρένα ανθρώπων που το μόνο που ακούς αν μπει κάποιος είναι κραυγές και το όνομα μου γελοιοποιώντας το. Είμαι το μόνο θέμα τους. Μετά ακολούθησε εναντίον μου και άλλη πράξη, η οποία είναι το αποκορύφωμα των ενεργειών τους (από πλευράς καθηγητών σε συνεργασία και άλλων παραγόντων) όπου θα λεχθεί όταν θα πάρω σύνταξη, και αν καταφέρω και δεν καταρρεύσω βέβαια μέχρι να βγω σε σύνταξη. Ένας συνάδελφος που σήμερα δεν βρίσκεται στη ζωή μου είχε πει ότι όλα αυτά γίνονται διότι θέλουν να με διώξουν από το σχολείο, θέλουν να με βγάλουν τρελή και ό,τι και να λέω επειδή αυτά που μου κάνουν είναι απίστευτα, σε περίπτωση που θα περιγράφω αυτά που αναφέρω εδώ, και άλλα που δεν με παίρνει σε ένα κείμενο, δεν θα με πιστεύει κανένας. Δεν θα γίνομαι πιστευτή, όπως ακριβώς μου έλεγε. Ο λόγος? Διάφορα συμφέροντα, που πάλι δεν μπορώ να τα περιγράψω, μου πήρε χρόνια να καταλάβω τι συμβαίνει και ποιοι βρίσκονται πίσω από όλα αυτά τα έκτροπα και απαράδεκτα, που συνέβαιναν και συνεχίζουν να συμβαίνουν μέχρι σήμερα. Υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις άκουσα σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, καθηγητές που υφίστανται μαρτύρια. Ο λόγος είναι ο ίδιος με τον δικό μου. Οι τρόποι που χρησιμοποιούνται αποτελούν παραβίαση κάθε ανθρωπίνου δικαιώματος, στην εργασία, στην ελευθερία του λόγου, στην αξιοπρέπεια κλπ. Πιστεύουν ότι με τον ομερτά δεν θα βγει προς τα έξω, και τα παιδιά επίσης πείθονται όπως είπα πριν με προπαγάνδα, αλλά έχω καταλάβει ότι και απειλούνται αν βγει προς τα έξω κάτι απ όσα συμβαίνουν μέσα στην σχολική μονάδα. Αν τολμήσει να πει κάποιος καθηγητής κάτι, όπως σας είπα, τον διαψεύδουν και έχουν χίλιους τρόπους να το κάνουν. Ποντάρουν ότι δεν θα υπάρχουν μάρτυρες, και έτσι θα είσαι έρμαιο στις αρρωστημένες ορέξεις κάποιων που ο λόγος που το κάνουν όπως καταλαβαίνετε δεν θα είναι και χωρίς ........Σταματώ εδώ, γιατί πρόκειται για ένα μεγάλο όγκο περιστατικών και παράνομων ενεργειών, κατάχρησης εξουσίας κλπ. , διαφθοράς κλπ, που δεν μπορούν όλα να συμπεριληφθούν. Σας έδωσα μία εικόνα, σχετικά με την εμπειρία μου διότι προκλήθηκα από την επιστολή του συναδέλφου, όπου καθώς την διάβαζα εντόπιζα εντελώς ίδια μεταχείριση στο πρόσωπό μου, αλλά επειδή έχω και πολλά χρόνια που τα βιώνω, είναι πολύ χειρότερη από αυτήν του συναδέλφου Κώστα Μαντζανά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.