Δευτέρα 25 Απριλίου 2016

Η απουσία μου είναι η καλύτερη παρουσία

Κάποτε δυο πολιτικοί διαφώνησαν για το ποιος είναι περισσότερο δίκαιος και φιλεύσπλαχνος, ο νεαρός στάθηκε γεμάτος αισιοδοξία απέναντι στο πλήθος και περηφανεύτηκε ότι η δικαιοσύνη και η φιλευσπλαχνία του δεν έχουν τέλος, οι άνθρωποι μαζεύτηκαν γύρο του και του ζήτησαν να το αποδείξει, τότε άφησε την καρδιά του «ελεύθερη» και πράγματι φάνηκε η καθαρότητα και η λάμψη, όλα ήταν σχεδόν τέλεια λίγα σημάδια λίγα ψεγάδια, το πλήθος άρχισε να χειροκροτεί ασταμάτητα και ο νεαρός πολιτικός γέμισε με περίσσια περηφάνια.
Ο παλαιότερος κοίταξε το πλήθος στα μάτια και διαπίστωσε ευθείς ότι όλοι ήθελαν να δουν και να συγκρίνουν.
Άπλωσε τα χέρια του προς αυτούς και με δυνατή σταθερή φωνή είπε:
Εγώ δεν μπορώ να σας δείξω την καρδιά μου είναι πληγωμένη λαβωμένη και ο χρόνος την ταλαιπώρησε αφάνταστα, κάθε πόνος δικός σας και δικός μου, κάθε χαρά δική σας και δική μου, το γέλιο σας μου δίνει χαρά και η λύπη σας στεναχώρια.
Κοντά σας διαπιστώνω ότι οι υποσχέσεις έχουν ουσία, τα όνειρα και η ελπίδα δεν παθαίνουν, θα πονέσουμε και θα κλάψουμε πολλές φορές αλλά αν ο στόχος μας είναι η αγάπη θα αντέξουμε!
Η αγάπη ανθίζει όταν την μοιράζομαι με εσάς, αποδίδω αξία σε αυτούς που την αξίζουν, επαινώ τους εργατικούς και εμπιστεύομαι τους καλοπροαίρετους.
Το «δωμάτιο» της καρδιάς μου το έχω ανοιχτό σε όλα τα παιδιά που χαμογελάν και ελπίζουν σε ένα καλύτερο αύριο.
Κάθε φορά που πλαγιάζω να κοιμηθώ σκέπτομαι εσάς…προσεύχομαι στον θεό να σας έχει πάντα καλά.
Το πλήθος αμήχανο για μερικά δευτερόλεπτα τον κοιτούσε στα μάτια και μετά ξέσπασε σε χειροκροτήματα, άλλοι σε δάκρια χαράς και άλλοι σε επευφημίες!
Ο νεότερος πολιτικός τον πλησίασε φιλικά και του έσφιξε εγκάρδια το χέρι, είσαι καλύτερος του είπε… «Η απουσία μου είναι η καλύτερη παρουσία».

Σπύρος Α. Ηλιάδης
Δημοσιογράφος.
Εκδότης ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ.
τ. Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος
TV ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.