Τετάρτη 6 Απριλίου 2016

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου ΕΠΑΛ Φλώρινας για την επιστολή παραίτησης του καθηγητή Κ. Μαντζανά

Με έκπληξη αλλά και στενοχώρια πληροφορηθήκαμε το περιεχόμενο της ανακοίνωσης παραίτησης του καθηγητού του 1ου ΕΠΑΛ κ. Μαντζανά. Έκπληξη διότι επελέγη αντί πολλών άλλων αντιδράσεων που κατά την γνώμη μας και πιο συνετές και σίγουρα πιο νηφάλιες θα αναδεικνύονταν, η πρακτική όχι της υποβολής του προβλήματός του προς συζήτηση στην σχολική κοινότητα (δηλ. στον Σύλλογο των καθηγητών αλλά και στον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων που έχει ρόλο να παίξει και ευθύνες να αναλάβει όταν του τίθενται τα προβλήματα) αλλά της δημοσιοποίησης στα ηλεκτρονικά μέσα. Στενοχώρια επίσης διότι είναι τουλάχιστον θλιβερό το άκουσμα της είδησης της πρόωρης αποχώρησης ενός δασκάλου.

Επειδή όμως έχουμε να κάνουμε με ένα εξαιρετικά ευαίσθητο ζήτημα, ευθέως αντιδρούμε στον τρόπο και το ύφος της ανακοίνωσης του κ. Μαντζανά. Έκδηλα στοιχεία του κειμένου αυτού είναι ο ρατσισμός, η υποτίμηση, η ύβρις και η τάση για ομαδοποίηση των μαθητών, έτσι ώστε να εμφανίζονται στην συντριπτική τους πλειοψηφία ως υπάνθρωποι, με αγελαία στοιχεία δηλ. ταυτιζόμενοι με τα ζώα. Αυτή η αντίληψη είναι διάχυτη όχι μόνο στο εν λόγω κείμενο αλλά κυρίως (και αυτό μας λυπεί ιδιαίτερα) στα ανώνυμα σχόλια συμπολιτών μας στα διάφορα blogs που την φιλοξένησαν, που στην κυριολεξία βρίθουν κακίας και δυσανεξίας, τόσο για το σχολείο όσο και για την «ταπεινή» καταγωγή των μαθητών και συνεπώς και ημών των γονιών τους.

Είναι σίγουρο όμως ότι για να μπορεί να λάβει θέση ο κάθε (καλοπροαίρετος) αναγνώστης, οφείλει να έχει ακούσει και τις δύο πλευρές και ο αντίλογος μέχρι στιγμής δεν έχει ή για την ακρίβεια δεν αφήνεται καν να εκφραστεί. Έτσι υιοθετούνται άκριτα οι ισχυρισμοί του ενός και εκλαμβάνονται ως δεδομένα και γεγονότα, την ίδια στιγμή που δεν μένει ούτε χώρος ούτε περιθώριο για αντίλογο. Αυτό είναι μορφή κοινωνικού (πολύ συχνού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης) bullying και είναι το ίδιο αξιοκατάκριτο με κάθε άλλη μορφή βίας.

Για να το ξεκαθαρίσουμε: Αποκρούουμε κάθε ισχυρισμό, κάθε μομφή και κάθε υπαινιγμό για την ποιότητα του Σχολείου των μαθητών και των καθηγητών του. Το ΕΠΑΛ είναι ένα καλό σχολείο, στελεχωμένο με άξιους καθηγητές, που περιβάλλουμε με την αμέριστη εμπιστοσύνη μας. Και φυσικά δεν είναι όπως επιχειρείται να παρουσιασθεί όλοι οι μαθητές ανάγωγοι, ούτε όλοι ζώα με «αγελαία συμπεριφορά», ούτε αποτελούν ελάχιστη εξαίρεση οι «ευγενείς μαθητές» ούτε ακόμη περισσότερο αποτελεί «γκέτο» το σχολείο μας. Οι παραβατικές συμπεριφορές και οι κάθε μορφής εκτροπές αντιμετωπίζονται στα πλαίσια της αποστολής και της αρμοδιότητας των εταίρων της σχολικής μας κοινότητας. Θεωρούμε όμως ότι εκεί που παρουσιάζονται προβλήματα (και εδώ αξίζει να ερευνηθεί πώς και γιατί ειδικά στον συγκεκριμένο καθηγητή και όχι στους δεκάδες άλλους παρουσιάστηκαν όπως επίσης και εάν αυτό έχει με τον ίδιο καθηγητή παρουσιαστεί και σε άλλη περιφέρεια που δίδαξε) οι ίδιοι οι καθηγητές οφείλουν να επιδεικνύουν την σοβαρότητα, νηφαλιότητα, σύνεση και αποτελεσματικότητα, επιλέγοντας τους ορθούς τρόπους και τις ενδεδειγμένες παιδαγωγικές μεθόδους.

Τούτο διότι οι ίδιοι δεν είναι απλά φορείς της επιστήμης που υπηρετούν ούτε μόνον εξοπλισμένοι με την πειθαρχική εξουσία που ο νόμος τους εφοδιάζει, αλλά κυρίαρχα είναι οι ίδιοι κατά τεκμήριον εξοπλισμένοι και με τα παιδαγωγικά εφόδια που τους επιτρέπουν να συμπεριφέρονται με σύνεση, νηφαλιότητα και διάκριση. Προφανώς έχουμε να κάνουμε με μια ιδιαίτερη περίπτωση και με ιδιαίτερες ευαισθησίες που κατανοούμε, μέχρι του βαθμού όμως που αρχίζουν πλέον να θίγουν τον σκληρό πυρήνα την δικαιωμάτων των ανήλικων μαθητών, πλήττοντας βάναυσα την αξιοπρέπειά τους και την υπόστασή τους.

Σε ότι μας αφορά θα θεωρούσαμε ως συνετότερη και πολύ πιο εποικοδομητική την κίνηση της ανακοίνωσης των προβλημάτων του εν λόγω καθηγητή στα στελέχη της σχολικής κοινότητας και της απόπειρας εξεύρεσης λύσης αντί της επιλογής της «ηρωϊκής εξόδου», συνοδευόμενης μάλιστα από την μακροσκελή καταγγελία του. Μας λυπεί βεβαίως το γεγονός, αλλά δεν μπορούμε να μην παρατηρήσουμε ότι όταν ένας δάσκαλος όχι απλά αδυνατεί να συνυπάρξει με τους μαθητές του, αλλά γίνεται και εμπαθής φορέας τέτοιας έντασης αρνητικών συναισθημάτων για αυτούς, απλά δεν κάνει για την δουλειά αυτή.

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 1ου ΕΠΑ.Λ Φλώρινας

41 σχόλια:

  1. RE THA MAS TRELANETE ESIS TA "PEDAKIA" SAS DIOKSANE ME TI SIMPERIFORA TOUS ENAN KATHIGITI POU PARALIGO NA TON ODIGISOUN KAI STIN TRELA.........KAI VGENETE NA TA KSANAUPERASPISTITE????????????? EEE EISTAI AKSIOI TIS MOIRAS SAS!!!!!!

    Y.G
    OSO GIA TIN SIMPERIFORA KAI TIN PIOTITA TOU SXOLIOU KAI TON MATHITON KSERI OLOI H POLH TI ISXYEI.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σας, δεν διώξαμε εμείς τα "παιδάκια" τον καθηγητή αν θέλετε να γνωρίζετε ο ίδιος καθηγητής είχε παραιτηθεί και στο παρελθόν απο σχολεία για τους ίδιους λόγους κάπου έδω πρέπει καταλάβετε ότι κάτι δεν πάει καλά με τον κύριο και όχι με τα σχολεία απο τα οποία έχει παραιτηθεί. Λυπάμαι που μας κρίνει κάποιος με αυτόν τον τρόπο ο οποίος δεν ξέρει οθογραφία και γράφει greeklish. Όσο για το ότι όλη η πόλη ξέρει για την ποιότητα μας και του σχολείου,πείτε μου εσείς κύριε/α για την δικιά σας ποιότητα. Πάντα υπήρχε ρατσισμός προς το ΕΠΑΛ και τώρα με αυτό το συμβάν ήρθε και έδεσε.Ελπίζω αν είστε γονιός ή αν γίνετε να μην είστε απο αυτούς που ντρέπονται να αφήσουν τα παιδιά τους να πάνε στο ΕΠΑΛ γιατί ντρέπεστε απο συγγενείς και φίλους.Και επίσης λυπάμαι που κρίνετε την ποιότητα μας απο φήμες που ακούτε απο τρίτους χωρίς να γνωρίζετε παιδιά και καθηγητές.

      Διαγραφή
    2. AN TA GREEKLISH TA γυρισω σε ελληνικα τοτε θα ειμαι ενταξει "κυριε" μαθητα.....??? Και πιστεψε με τα ΕΠΑΛ ειναι μια χαρα σχολεια μαθητες σαν και σας χαλανε την φημη τους και φοβουνται οι γονεις να στειλουν τα παιδια τους!!! Γι αυτο φτυστε πια αυτι την καραμελα με το ρατσισμο προσ το ΕΠΑΛ......

      Διαγραφή
    3. >Λυπάμαι που μας κρίνει κάποιος με αυτόν τον τρόπο ο οποίος δεν ξέρει οθογραφία και γράφει greeklish

      >ο οποίος δεν ξέρει οθογραφία και γράφει greeklish

      >ο οποίος δεν ξέρει οθογραφία

      >οθογραφία

      ΕΙΠΕ Ο ΓΑΙΔΑΡΟΣ ΤΟΝ ΠΕΤΕΙΝΟ ΚΕΦΑΛΑ!

      Διαγραφή
    4. exeis dikio zito signomi otan matho
      " οθογραφία οθογραφία οθογραφία " tha epaneltho na sas krino opos sas aksizi....

      Y.G
      ανθρωπε μπες στην ουσια των γραφομενων και μην προσπαθεις να υποβαθμισης το θεμα....αν και εχεις ταλεντο να το κανεις!!!

      Διαγραφή
  2. Ντροπή για αυτήν την ανακοίνωση. Μπείτε στο Facebook ένα πρωί να δείτε τα παιδιά να ποζάρουν με καθηγητές και να γράφουν όλο καμάρι " Πάλι μάθημα σήμερα ". Δεν περίμενα βέβαια κάτι παραπάνω από σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενω τα δικα σας παιδια των ΓΕΛ μας λενε ολο καμαρι εξω για το" παλι μαθημα" που εκαναν στο ΣΠΙΤΙ με τον καθηγητη του σχολειου χωρις να ποζαρουν βεβαια για να μην τον... εκθεσουν

      Διαγραφή
    2. ΑΝ ΤΑ ΓΕΛ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΧΑΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΑΛ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ (ΩΡΑΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ BY THE WAY) ΤΟΤΕ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΛ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΕΛ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ "ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ" ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΠΑΛ.

      Διαγραφή
  3. Το Ελληνικό Κράτος - Μαφία Ξαναχτυπά

    Μια υπερπαραγωγή χολυγουντιανών διαστάσεων!

    Πρωταγωνιστούν:
    Οι καθηγητές του ΕΠΑΛ ως γονείς και μαθητές στο ΕΠΑΛ

    Οι μαθητές ως οι "αθώες περιστερές"

    Η σύσσωμη κοινωνία της Φλώρινας ως οι κακοί "bullies"

    Και τέλος, Guest Star ο Κ. Μαντζανάς ως ο... "τρελός" της υπόθεσης

    Έρχεται σε όλους τους κινηματογράφους κοντά στα σπίτια σας. Μη το χάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΗΤΑΝ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΗ, ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΙΧΑΝ ΞΕΦΥΓΕΙ. ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ, Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΦΤΑΙΞΕ Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ, ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ. ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΤΕ ΓΙΑΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΕΝ ΕΘΕΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ, ΑΝ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΣ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ 'Η ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΥ; ΔΕΧΘΗΚΑΤΕ ΩΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΓΙ'ΑΥΤΟΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ;
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΘΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΛΑΘΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ. ΓΑΙ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ. ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΝ ΓΟΝΙΟ ΤΟΥ ΘΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ρε τι λετε ρε? πατε καλα? εστω και λιγα πραγματα να ειναι αληθεια απο την επιστολη του καθηγητη θαπρεπε να παραιτηθειτε ολοι μαζι με τον διευθυντη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αίσχος! Αυτή είναι η απάντηση σας? Ο καθηγητής σας φταίει? 'Εστω, έφταιξε σε κάποια. Τα παιδιά δεν φταίνε? Η διεύθυνση που ήταν ανίκανη να λύσει τα προβλήματα? Εσείς,σαν γονείς και κηδεμόνες, καμια ευθύνη? Και μετά ρωτάμε γιατί έχουμε αποτύχει σαν χώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι λέτε ρε παιδιά; τα σχόλιά σας πρέπει να είναι ψύχραιμα και όχι στρατευμένα. Διακρίνω πολλή εμπάθεια σε αυτά, σε αντίθεση με τη νηφάλια ανακοίνωση του Συλλόγου Γονέων. Ας ερευνηθεί και το ζήτημα της συμπεριφοράς του καταγγέλλοντος σε άλλα σχολεία. Μήπως υπάρχει βάση στο ότι παντού διαμαρτύρεται για την "ποιότητα" των μαθητών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων έμαθε τα καθέκαστα μετά τη δημοσιοποίηση της παραίτησης. Μέχρι τότε δεν είχε καμιά ενημέρωση.
    Γνωρίζω ότι για κάθε είδους τιμωρία μαθητή, θα πρέπει να ενημερώνονται οι γονείς ή οι κηδεμόνες του. Σε καμιά περίπτωση να μην επιτρέπεται απομάκρυνση τιμωρημένου μαθητή από το χώρο του σχολείου όταν δεν έχουν ενημερωθεί οι γονείς ή οι κηδεμόνες του. ( Εκτός αν ο μαθητής είναι ενήλικας. )
    Άρα, ή οι ταραξίες δεν τιμωρήθηκαν ποτέ ή οι γονείς δεν ενημερώθηκαν. ( Ρίχνετε βέλη κατά της διεύθυνσης του σχολείου. )
    Λέτε: Θα θεωρούσαμε ως συνετότερη και πολύ πιο εποικοδομητική την κίνηση της ανακοίνωσης των προβλημάτων του εν λόγω καθηγητή στα στελέχη της σχολικής κοινότητας.
    Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, ο κ. Μαντζανάς, ισχυρίζεστε ότι δεν ενημέρωσε το Σύλλογο των καθηγητών και το Διευθυντή!!!!!!!! …….. και εσάς. ( Ρίχνετε βέλη κατά της διεύθυνσης του σχολείου. )
    Αν κατάλαβα καλά, κατά τη γνώμη σας ο κ. Μαντζανάς αδυνατούσε να συνυπάρξει με τους μαθητές κι έθιγε τα δικαιώματα των ανήλικων μαθητών πλήττοντας βάναυσα την αξιοπρέπειά τους και την υπόστασή τους.
    Αυτά τα μάθατε πριν τη δημοσιοποίηση της παραίτησης ή μετά;
    Αν τα γνωρίζατε πριν οφείλατε να προστατέψετε τα παιδιά σας από αυτόν τον καθηγητή ενημερώνοντας τους αρμόδιους φορείς και ζητώντας την απομάκρυνσή του.
    Αν πάλι τα μάθατε μετά την παραίτησή του, συγνώμη, αλλά δε μένετε μαζί με τα παιδιά σας; Να διατρέχουν τέτοιο κίνδυνο κι εσείς να το μαθαίνετε κατόπιν εορτής; Ντροπή.
    ΑΙΔΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επιτέλους και μια απάντηση που μας δημιουργεί ανακούφιση. Τα ΕΠΑΛ είναι καλά σχολεία και ειδικά για γονείς που δεν έχουν οικονομική άνεση. Τα παιδιά μας από τα ΕΠΑΛ πέρασαν σε σχολές ΤΕΙ, '' ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ '' με καθηγητές που τους συμπαραστάθηκαν ακόμα και στη διάρκεια των σπουδών τους. Είναι εξαιρετικά παιδιά για όλη την κοινωνία της Φλώρινας. Λυπάμαι για αυτόν τον ρατσισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε άιντε από εκεί κι εσύ και ο "ρατσισμός" σου, σας μάθανε μια λέξη-καραμέλα και την πιπιλάτε.
      Ας έδιναν τα παιδιά του ΕΠΑΛ τις ίδιες εξετάσεις με αυτά των ΓΕΛ, και δεν θα περνούσαν σε ΤΕΙ στον αιώνα τον άπαντα.
      Δε φτάνει είστε ευνοημένοι, μιλάτε κι από πάνω.

      Διαγραφή
    2. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΕ ΣΤΟ 10:11, ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΣΧΙΖΟΥΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ (ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΠΟΨΕΩΣ ΟΛΟΙ ΔΙΝΟΥΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣ ΜΕΛΛΟΝ ΕΝΩ ΑΛΛΟΙ ΣΤΟΧΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΖΑΜΠΟΝΟΚΟΠΤΙΚΗΣ! Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ!

      Διαγραφή
  10. Η απάντηση του διευθυντή του σχολείου που είναι; Θα περίμενα και την απάντηση του προϊστάμενου και του διευθυντή του 1ου Γυμνασίου για την καταγγελία περί πιέσεων για τη βαθμολογία.( Έτσι δικαιολογούνται οι υψηλοί βαθμοί....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπα; Αποφάσισε ο Σύλλογος Γονέων του ΕΠΑΛ να μιλήσει; Από πότε υπάρχετε κύριοι; Υπήρξατε ποτέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΝΤΖΑΝΑΣ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ .ΟΠΩΣ ΕΔΩ ΕΤΣΙ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΟΥ ! ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ,ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΔΑΣΚΑΛΟΣ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για δασκαλος πηγαινε φιλε αλλα θηριοδαμαστης επρεπε να γινει τελικα με τα κακομαθημενα σας

      Διαγραφή
  13. Μπορεί κάποιος καθηγητής-μαθητής του 1ου γυμνασίου να μας πει αν είχαν πρόβλημα με τον κ. Μαντζανά; Για να ακούσουμε και μια άλλη άποψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αληθεια ποσο τραγικα πραγματα!!!
    1) εστω οτι ο καθηγητης δεν ελεγχει ευκολα την ταξη του!!!! δεν εχει αυτο το μαγικο αγγιγμα που εχουν καποιοι αλλοι !! (δεν το εχουν ολοι)!!!!! πρεπει να συμπεριφερονται ετσι οι συναδελφοι του!! ο διευθυντης και συλλογος γονεων και κηδεμονων??
    2) ολοι η πολη ξερει οτι καλως η κακως στα επαλ καταληγουν τα παιδια που δεν εχουν ουτε την ποιοτητα !! ουτε τα εφοδια !! ουτε την καταλληλη βοηθεια απο την οικογενεια!! και ουτε το μυαλο για να πανε ενιαιο!!! απλα τα παραγματα!! δεν ειναι ρατσιστικο ειναι η αληθεια!!!
    3) τα ιδια τα παιδια(οντως υπαρχουν και καλα παιδια και με μυαλο που πηγαν εκει λογω αλλων καταστασεων) ειναι παραδειγματα προς αποφυγην!! τα μονα τους ενδιαφεροντα ειναι το κινητο!! το facebook!! η μπυρα!! το καπνισμα!!! βολτες με παπακια!! και τι καρμπυρατερ φοραει το παπι!! κανενα επιπεδο !!(δεν θα βρεις ουτε ενα να εχει παει θεατρο-να ακουει ποιοτικη μουσικη-ποιηση) και διαγωνιζονται στις σφαλιαρες και στις selfie!!!!!
    δεν θα βρεις κανενα παιδι να σκεφτει το πανεπιστημιο!!!
    ισα ισα θα βρεις πολλα που θα γινουν κτηνοτροφοι-αγροτες-ξυλοκοποι!!!
    και ας προσπαθουν οι καθηγητες για κατι καλυτερο!!!
    4) σε μια μικρη κοινωνια οπου ολοι ειναι με καποιο τροπο γνωστοι!! πολλα πραγματα κρυβονται για χαρη της φιλιας!!!
    5) αν ειμασταν σοβαροι τετοιες συμπεριφορες θα ηταν κατακριτεες!! και θα συνοδευονταν απο αναρμοστη διαγωγη!! και 10 μερες στο σπιτι με αποβολη!!! προς παραδειγματισμο!!! αλλα ταυτοχρονα οι εκπαιδευτικοι δεν πρεπει να ειναι μπαμπουλες αλλα αν βρουν τροπο να πλησιασουν τα παιδια και να τα μετατρεωουν απο αγριμια σε πειθήνια σκυλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου αν δεν προβοκάρεις τότε είσαι πολύ μεγάλος ρατσιστής, πιο απαίδευτος από αυτούς που προσπαθείς να δείξεις με το δάχτυλο χωρίς μάλιστα να κρύβεις την απέχθειά σου. Σου συνιστώ να διαβάσεις πολύ από λογοτεχνία (το "ταπεινοί και καταφρονημένοι" είναι μια αρχή) αλλά και Ευαγγέλιο αν σε αγγίζει (ειδικά εκεί που λέει πως δεν πρέπει "να κρίνης ίνα μη κριθής" ή το "ουκ ένι Ιουδαίος ουδέ Έλλην, ουκ ένι δούλος ουδέ ελεύθερος, ουκ ένι άρσεν και θήλυ κλπ» (Γαλ. 3, 28). Από την συγκρότηση που εμφανίζει με το γραπτό σου βεβαίως δεν περιμένω να σε αγγίξει τίποτε ιδιαίτερα, αλλά κάποιοι από εμάς μάθαμε να μην κρίνουμε ούτε να κατακρίνουμε άκριτα. Η μονομέρεια είναι κακό πράγμα, ο ρατσισμός χειρότερο, η αμάθεια χείριστο και ο φασισμός το τελικό προϊόν που παίρνεις όταν αναμειγνύεις τέτοια συστατικά. Να είσαι καλά και σε παρακαλώ πολύ να πάψεις να είσαι εμπαθής. Προκαλείς άσχημα συναισθήματα με την συμπεριφορά σου αυτή.

      Διαγραφή
    2. Το θέμα δεν είναι να έχουν πάει θέατρο,να ακούνε ποιοτική μουσική ή οτιδήποτε τέτοιο αλλά να είναι ΆΝΘΡΩΠΟΙ.Το επίπεδο ξεκινάει από το σπίτι κ για να καταλάβουμε,είναι ντροπή να γίνει κάποιος αγρότης ή κτηνοτρόφος ή ξυλοκόπος?Δε γίνεται να μπουν όλοι στα πανεπιστήμια ήδη έχουμε κορνιζώσει τα πτυχία.Δεν επικροτώ σε καμία περίπτωση τέτοιες συμπεριφορές κ πρέπει αυτοί που τις πράττουν να τιμωρούνται.Τώρα έτυχε αυτό το συμβάν με παιδιά του ΕΠΑΛ Φλώρινας ,τα παιδιά του ΓΕΛ είναι όλα αγγελούδια?Και του κάθε ΓΕΛ και του κάθε ΕΠΑΛ?Υπάρχουν πολλά είδη ανθρώπων σε ολόκληρη την κοινωνία όχι μόνο στα σχολεία.Ας μην τους παίρνει λοιπόν όλους η μπάλα επειδή κάποιοι φέρονται ανάρμοστα.Ότι και να έγινε τελικά ,καλό είναι να διευκρινιστεί και να μη γράφονται διάφορα.

      Διαγραφή
    3. αν ρατσισμος ειναι η αληθεια χωρις παρωπιδες!! και χωρις να χαιδευουμε αυτια!!οπως ειπατε τουλαχιστον εγω εχω συγκροτημενο λογο!!! και γνωριζω τι ειναι η συνοχη λογου και η ευφραδεια!!! κατι για το οποιο δεν μπορω να ισχυριστω για αλλους!! δοξα τον θεο σπουδασα και προκοψα στην ζωη μου!! και αν μου λετε για ευαγγελιο και λογοτεχνια εγω θα σας πω μια φραση!!! Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ!!! ηρθε ο καιρος να ξεχωρισει η ηρα απο το σιταρι!!!!! αφου διαβαζεται ευαγγελιο θα ξερετε και την παραβολη των ζιζανιων!!!!!! Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΖΙΖΑΝΙΩΝ, Κεφάλαιο 13, στίχοι 24-30, ΙΕΡΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΜΑΤΘΑΙΟΥ!!!! που λεει!!! ἄφετε συναυξάνεσθαι ἀμφότερα μέχρι τοῦ θερισμοῦ, καὶ ἐν καιρῷ τοῦ θερισμοῦ ἐρῶ τοῖς θερισταῖς· συλλέξατε πρῶτον τὰ ζιζάνια καὶ δήσατε αὐτὰ εἰς δέσμας πρὸς τὸ κατακαῦσαι αὐτά, τὸν δὲ σῖτον συναγάγετε εἰς τὴν ἀποθήκην μου.!!
      τα ζιζανια θα μεγαλωσουν διπλα στο σιταρι !!! αλλα στο τελος καποιος θα τα ξεχωρισει!! και θα τα καψει!!! και το σιταρι θα αποθηκευτει !!!!!

      Διαγραφή
  15. ευτυχώς που έγινε βούκινο το περιστατικό σε όλη την Ελλάδα και ο Σύλλογος Γονέων έμαθε τι γίνεται στο σχολείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. σαν γονεας ενα εχω να πω.1οι υπευθυνοι εσεις σαν γονεις.2ος ο διευθυντης.3οι οι μαθητες.4ος ο καθηγητης.ολα τα αλλα να χαμε να λεγαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. η γνωμη μου ειναι οτι ο κ.μαντζανας εφτεξε σε ολο αυτο το θεμα διοτι εχει προβληματα και ΠΡΕΠΕΙ να ξερει πως σε ΚΑΘΕ σχολειο στην χωρα θα υπαρχουν καποιοι μαθητες που θα δημιουργουν προβλημα. ααα και επισης η επιστολη του απο ενα σχολειο της πελλ/νισου ελεγε σχεδον τα ιδια πραγματα με αυτην της παρετησης του !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ' την πολλή ποιότητα, σκίζει η ορθογραφία σου....

      Διαγραφή
  18. Από ότι βλέπω το βάρος της ανακοίνωσης πέφτει στον τρόπο αντίδρασης του καθηγητή και όχι στην αντίδραση καθαυτή. Πράγμα που γεννά το εξής ερώτημα: Προτιμούσατε δηλαδή να αδιαφορούσε και να σας έλεγε ότι θέλατε να ακούσετε;
    Ακόμη και αν δεχτεί κάποιος ότι η παραίτηση είναι υπερβολική, αυτό δεν αναιρεί την άσχημη συμπεριφορά που δε θυμίζει σχολείο.
    Εκτός αν πιστεύετε ότι λέει ψέματα ο εν λόγω καθηγητής.Γιατί δε βλέπω να λέτε κάτι τέτοιο.

    Αν λέει ψέματα σε όλα και είστε βέβαιοι για αυτό, να του ζητήσετε να βγει ξανά επώνυμα και να ανακαλέσει διότι προσβάλλει το σχολείο.
    Αν όμως ισχύουν όσα καταγγέλλει τότε λυπάμαι, όσους ισχυρισμούς και να διαψεύσετε, τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους.

    Το επιχείρημα "γιατί αυτός και όχι οι δεκάδες άλλοι" δεν έχει καμία απολύτως λογική. Δηλαδή αν 100 άνθρωποι κάνουν τα στραβά μάτια για μια παράβαση, φταίει ο 101ος που θα την υποδείξει και θα αντιδράσει; Δεν είναι δυνατόν να χρησιμοποιούμε τέτοια επιχειρηματολογία. Το λάθος είναι λάθος κύριοι. Δεν γίνεται μαύρο ή άσπρο ή γκρι ανάλογα με το πόσοι το πιστεύουν ή όχι.

    Τέλος, το σχόλιο "δεν κάνει για τη δουλειά αυτή" εμένα προσωπικά με αφήνει άφωνο. Η μόνη αντίδραση είναι να σηκώσεις τα χέρια ψηλά και να κουνήσεις το κεφάλι



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ "επαγγελματικά" γραμμένο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η κορη μου παει στο ΕΠΑΛ και ομως καθετε και διαβαζει για ν περασει ασπετε...ΘΑ ηταν καλυτερο αν μερικοι απο σας γνωριζατε ολοι την κατασταση και υστερα να μιλουσατε
    Πρωτα απο ολα απο οσο ενημερωθηκα ο Κ. Μαντζανας ειχε παρετηθει και απο αλλα 3 σχολεια για αυτο τον λογο.. ο ανθρωπος εχει ψυχολογικα προβληματα μην ριχνετε το φτεξιμο στους μαθητες . Γιατι τα παιδια ετσι οπως φερθεις ετσι φερονται και αυτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Στα ΕΠΑΛ όντως συναντάς κάποιους ελάχιστους μαθητές καλής ποιότητας. Ωστόσο, η συντριπτική πλειονότητα των μαθητών του ΕΠΑΛ έχει εμφανέστατη γνωσιακή ανεπάρκεια, κριτική ικανότητα που δεν μπορεί να ανταγωνιστεί με την αντίστοιχη ενός παιδιού που φοιτά στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού σχολείου και κοινωνική συμπεριφορά που σε κάνει να αναρωτιέσαι αν τα χρήματα και οι κόποι που κατέβαλε η κοινωνία για τον εξανθρωπισμό τους, άξιζαν τον κόπο. Συνεπώς η κοινωνική προσφορά των ΕΠΑΛ συνίσταται αφενός στο να απορροφά το σύνολο των μαθητών- παρίων ώστε να μην παρεισφρέουν στα ΓΕΛ, διαλύοντας και εκεί τη μαθησιακή διαδικασία και αφετέρου να έχουν ένα χώρο να εκτονώσουν τη χαρακτηριστική τους υστέρηση, αντί να περιφέρονται στους δρόμους. Θα έπρεπε, όμως, να αγωνίζεστε περισσότερο για τους λίγους καλούς μαθητές που για διάφορους λόγους αναγκάζονται να συγχρωτιστούν στα ΕΠΑΛ ανθρώπους που δε θα ΄θελε κανείς να τους συναντήσει στο διάβα του και ως γονείς, μάλλον, τους παρουσιάζετε στα παιδιά σας ως πρότυπα προς αποφυγή. Πριν βιαστείετε να αναμασήσετε με ευκολία και με ελλιπή γνώση του όρου την κατηγορία του ρατσισμού, καλό θα ήταν την όψιμη ανθρωπιστική σας ευαισθησία να την εκδηλώσετε πρωτίστως για τη σιωπηλή μειονότητα των αξιολογότατων, αλλά ελάχιστων μαθητών του ΕΠΑΛ που απροστάτευτα υπομένουν την ωμή βία των μαμελούκων που έχετε την "αφέλεια" να τους αποδίδετε και τον τίτλο του μαθητή. Χυδαίες συμπεριφορές σαφέστατα συναντά κανείς σε όλα τα σχολεία. Σε κανένα όμως η χυδαιότητα δεν αναγορεύεται σε κανόνα, σε κανένα σχολείο οι μαθητές δεν επαίρονται γιατί κατάφεραν να ρευτούν δυνατότερα από τον διπλανό τους, σε κανένα σχολείο οι μαθητές δεν είναι υπερήφανοι για την παραβατική τους συμπεριφορά, σε κανένα σχολείο δεν εκλαμβάνουν τη συμμαθήτριά τους ως σεξουαλικό σκεύος ηδονής.Σε κανένα σχολείο οι μαθητές δεν εκδηλώνονατι αντικοινωνικά. Σε κανένα σχολείο οι μαθητές δεν παρουσιάζουν αδυναμία να τηρήσουν απλούς κανόνες ανθρώπινης συμπεριφοράς. Συνεπώς δε στιγματίζουμε τη στάση όλων των μαθητών του ΕΠΑΛ, αλλά εκείνων που για διάφορους λόγους κατάργησαν την πίστη των διαφωτιστών στην αξία του ανθρώπου και σε κάνουν να αναρωτιέσαι για το αν η παιδεία έχει τη δύναμη να αλλάξει τον άνθρωπο. Αντί, λοιπόν, να καλύπτετε άνομες και τραμπούκικες συμπεριφορές περιφερόμενων νεαρών, καλό θα ήταν να εξεγερθείτε εναντίον τους. Το να διαρρηγνύετε τα ιμάτιά σας και να κλαψουρίζετε για τη δήθεν σπίλωση του σχολείου-αποταμιευτήρα άξεστων, αν μη τι άλλο συνιστά φαρισαϊσμό και κακότεχνη υπεράσπιση της νοσηρής πραγματικότητας που δημιουργεί η μάζα των "μαθητών".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όλη μέρα, προσπαθώ να μείνω μακριά από το πληκτρολόγιο (περιμένοντας μια ΥΠΕΥΘΥΝΗ & ΕΠΩΝΥΜΗ τοποθέτηση), αλλά τελικά ... μάταια.

    ΔΕΝ θα σχολιάσω την ανάρτηση του "μαθητη".

    Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων έκανε μια (απέλπιδα) προσπάθεια να δικαιολογήσει τα ... αδικαιολόγητα, με μια ανακοίνωση που στην ουσία δεν μας λέει ΤΙΠΟΤΑ :

    - Εάν ΗΞΕΡΑΝ για τα επανειλημμένα περιστατικά που καταγγέλει ο καθηγητής, ΚΑΚΩΣ δεν έκαναν κάτι.
    - Εαν ΔΕΝ ήξεραν, ΚΑΚΩΣ δεν ήξεραν, γιατί ΟΦΕΙΛΑΝ να ξέρουν είτε ως γονείς, είτε ως σχολικός θεσμός.

    Παρόλα αυτά, παραμένουν αναπάντητα τα εξής ερωτήματα :

    - Ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου (και η ΕΛΜΕ) ΔΕΝ έχουν άποψη; (πού είναι η "συναδελφική" αλληλεγγύη για να διασώσει το σύνολο ή να απομακρύνει αυτόν που δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του επαγγέλματος;)

    - Ο Διευθυντής του σχολείου ΔΕΝ έχει άποψη; (πού είναι ο προϊστάμενος που θα προστατέψει ή θα καταγγείλει τον υφιστάμενό του;)

    - Ο (νεοδιορισθείς) προϊστάμενος Β/θμιας Εκπαίδευσης ΔΕΝ έχει άποψη; (Ο προϊστάμενος οφείλει είτε να ενθαρρύνει, είτε να εγκαλεί στην τάξη τον υφιστάμενό του διευθυντή - καθηγητή).

    Πιο συγκεκριμένα, "ποιώντας τη νήσσαν" κανείς δεν παίρνει άφεση αμαρτιών.
    Δεν γίνεται και με τον Ιησού ... και με τον Βαραβά.
    Κάποιοι είναι ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ και κάποιοι πρέπει (με οποιοδήποτε κόστος) να μας τους υποδείξουν.

    Φταίω εγώ που επιζητώ την ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ αξιολόγηση Ο Λ Ω Ν ;;;;;;


    Κ.Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ντροπή σε όλους τους καθηγητές που δέν συμπαραστάθηκαν στον συγκεκριμένο καθηγητή. Επίσεις όλοι ξέρουμε ότι η σημερινή νεολαία έχει ξεφύγει εντελώς. Δέν είναι σαν τα παλαιότερα παιδιά μεγαλωμένα να υπακούν και να σέβονται τους μεγαλύτερούς τους,να μιλάνε στον πληθυντικό αριθμό.Και να μήν ξεχνάμε ότι όλα ξεκινάνε απο το σπίτι. Ο λάθος συνδυασμός όλων αυτών έχει ως αποτέλεσμα τα σημερινά γεγονότα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εγώ, αν ήμουν στη θέση των γονιών αυτών των μαθητών, θα παρακαλούσα να άνοιγε η γη να με καταπιεί, θα ντρεπόμουνα και δεν θα τολμούσα να "ζητήσω και τα ρέστα" βγάζοντας δημόσια ανακοίνωση και λέγοντας ανοησίες του τύπου "όταν ένας δάσκαλος αδυνατεί να συνυπάρξει με τους μαθητές του, απλά δεν κάνει για τη δουλειά αυτή". Ακολουθώντας την επιπόλεα λογική τους θα μπορούσα να πω κι εγώ, αναλογικά, ότι "αν ένας γονέας αδυνατεί να δώσει σωστή αγωγή στα παιδιά του, απλά δεν ήταν άξιος να γίνει γονέας".
    Υπηρετώ 20 χρόνια στα τεχνικά σχολεία και ξέρω ότι η κατάσταση είναι τραγική. Αυτή είναι, δυστυχώς, η πραγματικότητα, όσο κι αν προσπαθήσουμε να την κρύψουμε κάτω από το χαλί. Το ποιός φταίει και το τι πρέπει να γίνει είναι ένα σοβαρότατο ζήτημα που πρέπει, επιτέλους, κάποτε, να το δουν όλοι οι εμπλεκόμενοι.

    Βασίλης Κερμενιώτης
    Υποδιευθυντής του 3ου ΕΠΑΛ Πτολεμαίδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πὀσες φορές μαθητές αλήθεια εκβιάζουν τους καθηγητές και ιδιαίτερα των τεχνικών ειδικοτήτων ότι αν δεν τους περάσουν την τάξη θα μείνουν χωρίς μαθητές άρα και ..χωρ΄ς δουλειά; Πόσοι μαθητές ξεν ξέρουν ούτε καν την προπαίδεια αλλά απαιτούν τόσο αυτοί όσο και οι γονείς τους να πάρουν αυτό το ΄κολόχαρτο΄όπως το αποκαλούν

      Διαγραφή
  25. Επειδή αυτό το θέμα μας έχει κουράσει,ποιος είναι ο στόχος σας? να διακριθούν οι μαθητές των γενικών λυκείων? να χαρακτηριστεί όλη η πόλη μόνο απο κάποιους μαθητές? ο στόχος όλων εσάς που γράφετε ανώνυμα και ξεστομίζετε βρισιές για τους μαθητές των ΕΠΑΛ ποιος είναι και τι κερδίσατε με αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γνωριζεις καλα και εσυ η ιδια πως το σχολειο σας κατα 95% ειναι τραγικο ως προς την ποιοτητα των μαθητων

      Διαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.