Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

Λαμπρά τα ονομαστήρια του Μητροπολίτη Καλαμαριάς Ιουστίνου

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα τιμήθηκε χθες η μνήμη του Αγίου Ιουστίνου, Μάρτυρα, Φιλοσόφου και Απολογητού, στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Αρετσούς με πολυαρχιερατική Θεία Λειτουργία. Ημέρα κατά την οποία άγει τα σεπτά του ονομαστήρια ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς κ. Ιουστίνος και που σαν χθες συμπληρώθηκε ένας χρόνος από την εις επίσκοπον χειροτονία του στον Ιερό Ναό Αγίου Διονυσίου Αεροπαγίτου.

Του Όρθρου χοροστάτησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ιόππης κ. Δαμασκηνός ενώ της πολυαρχιερατικής Θείας Λειτουργίας προεξήρχε ο εορτάζων Μητροπολίτης και συμμετείχαν οι Σεβασμιώτατοι Μητροπολίτες, Ατλάντας κ. Αλέξιος (Αρχιεπισκοπή Αμερικής), Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. Παντελεήμων, Λεμεσού κ. Αθανάσιος (Αρχιεπισκοπή Κύπρου), Χαλκίδος κ. Χρυσόστομος, Εδέσσης, Πέλλης και Αλπωπίας κ. Ιωήλ, Ζιχνών και Νευροκοπίου κ. Ιεροθέου, Αλεξανδρούπολεως κ. Ανθίμου, Σισανίου και Σιατίσης κ. Παύλου, Λαγκαδά, Λητής και Ρεντίνης κ. Ιωάννη, Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας κ. Γαβριήλ, Ιερισσού, Αγίου Όρους και Αρδαμερίου κ. Θεοκλήτου, Μαρωνείας και Κομοτηνής κ. Παντελεήμων, Κίτρους και Κατερίνης κ. Γεωργίου, Θεσσαλιώτιδος και Φεναριοφαρσάλων κ. Τιμοθέου, οι Θεοφιλεστάτοι Επίσκοποι Θεουπόλεως κ. Παντελεήμων και Θερμών κ. Δημητρίου, ο Καθηγούμενος της Ι.Μ.Μ. Βατοπαιδίου Γέροντας Εφραίμ, ενώ συμπροσευχήθηκαν ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Αμορίου κ. Νικηφόρος και Πατάρων κ. Ιωσήφ.

Τον θείο λόγο κήρυξε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Χαλκίδος κ. Χρυσόστομος, ο οποίος αναφέρθηκε στον Άγιο Ιουστίνο τονίζοντας τις διαστάσεις που είχε ως φιλόσοφος και πως η σοφία του Θεού και ο βίος των χριστιανών μεταμόρφωσαν τον Άγιο με το φως του Χριστού και τον μετέτρεψαν σε Μάρτυρα του.

Ανέδειξε την άνωθεν σοφία, την σοφία του Θεού, η οποία δεν έρχεται για να καταργήσει την σοφία κόσμου αλλά να δώσει να την δώσει νόημα.

Ευχήθηκε εκ μέρους όλων των Αρχιερέων τα έτη πολλά στον σεπτό Ποιμενάρχη της Καλαμαριάς με μακροημέρευση, σοφία και σύνεση.

Συγκινημένος από την αγάπη των αδελφών του Αρχιερέων και του ευλογημένου λαού του Θεού δήλωσε ο Σεβασμιώτατος κ. Ιουστίνος μιλώντας από καρδιάς για τη μεγάλη του οικογένεια, την οποία ο Θεός του χάρισε για να την ποιμαίνει και να αγωνίζεται γι’ αυτήν και για το μεγαλείο του Θεού, παρακαλώντας τους πιστούς να του ευχηθούν καλή μετάνοια.

Χρήστος Καναρόπουλος
(Φωτό: Τηλέμαχος Παππάς)

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες εδώ.

Πηγή: romfea.gr
Διαβάστε περισσότερα...

Αγία Παρασκευή: «Σχόλασαν οι μαθητές του δημοτικού σχολείου» (video)

Ο χρόνος δείχνει να έχει σταματήσει το εγκαταλελειμμένο δημοτικό σχολείο του χωριού της Αγ. Παρασκευής Φλώρινας, που βρίσκεται σε απόσταση 12χλμ από την πόλη και περίπου από 5 χλμ από τα σύνορα της Ελλάδας με την FYROM.

Στο 3θέσιο δημοτικό σχολείο έχουν απομείνει, τα παλιά θρανία, οι έλεγχοι προόδου μαθητών, παλιά βιβλία, οι αίθουσες, οι πίνακες, οι φωτογραφίες με παλιές τάξεις τα οποία ξαναζωντανεύουν τον ήχο του σκουριασμένου πλέον κουδουνιού που χτυπούσαν κάποτε οι διδάσκοντες μέχρι και τον δάσκαλο Απόστολο Βαρσαμάκη, ο οποίος ήταν και ο τελευταίος που δίδαξε στο πάλαι ποτέ δημοτικό σχολείο Αγίας Παρασκευής Φλώρινας.



Μ.Λ.

Πηγή: northpress.gr

Διαβάστε περισσότερα...

Ο θησαυρός του μύρτιλλου

Στο Αμύνταιο βρίσκεται μία από τις πρώτες φυτείες που έχουν αναπτυχθεί στην Ελλάδα

Η καλλιέργεια του μύρτιλλου και των μπλε μούρων αποτελεί μια ενδιαφέρουσα καλλιέργεια για την Ελλάδα, αλλά και μια εναλλακτική λύση για όσους ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με κάτι καινοτόμο.

Μία από τις πρώτες φυτείες, που δημιουργήθηκαν και αναπτύχθηκαν στη χώρα μας, ανήκει στον κ. Πέτρο Καρυπίδη, ο οποίος ξεκίνησε την καλλιέργεια των συγκεκριμένων φυτών πριν από οκτώ χρόνια, όταν ήταν ακόμη φοιτητής της Πληροφορικής. Όπως ο ίδιος τονίζει, στο πλαίσιο του μαθήματος του, ήρθε σε επαφή με τα φρούτα αυτά και έκτοτε αποφάσισε να ασχοληθεί με τη συγκεκριμένη καλλιέργεια, αντί να μείνει στις κλασικές εκτατικές, όπως το καλαμπόκι ή το σιτάρι. Από το 2013 ασχολείται αποκλειστικά με την καλλιέργεια μύρτιλλων και μπλε μούρων, έχοντας μια έκταση 4 στρεμμάτων με 5.000 φυτά στην περιοχή του Αμυνταίου στη Φλώρινα.

Ο κ. Καρυπίδης δημιούργησε την επιχείρηση ecoBlueberries και σε ό,τι αφορά τα άμεσα επενδυτικά σχέδιά του είναι η σταδιακή αύξηση της καλλιεργήσιμης έκτασης στα 50 στρ., ενώ μέσα στο καλοκαίρι θα επεκταθεί και στον τομέα της μεταποίησης, με απώτερο στόχο τις εξαγωγές προς την Ευρώπη. «Η καλλιέργεια και η κατανάλωση των μπλε μούρων στην Ελλάδα βρίσκονται ακόμα στα σπάργανα, αλλά το ενδιαφέρον συνεχώς αυξάνεται τα τελευταία χρόνια», τονίζει ο κ. Καρυπίδης.

Ωστόσο, οι ξένοι γνωρίζουν καλύτερα τις ιδιότητες και την αξία των συγκεκριμένων φρούτων και τα χρησιμοποιούν στην καθημερινή τους διατροφή. Εδώ και δύο χρόνια, ο κ. Καρυπίδης λειτουργεί ένα αδειοδοτημένο φυτώριο, το μοναδικό στην Ελλάδα με πολλαπλασιαστικό υλικό εξ ολοκλήρου ελληνικό από τη δική του μητρική φυτεία. Σε ό,τι αφορά την καλλιέργεια του μύρτιλλου είναι αρκετά απαιτητική, καθώς χρειάζεται όξινα εδάφη για να αναπτυχθεί. Έχει υψηλή αντοχή στο κρύο, ενώ αποτελεί ιδανική καλλιέργεια για όσους θέλουν να ασχοληθούν με τη βιολογική γεωργία, αφού είναι αρκετά ανθεκτικό σε ασθένειες.

Αφροδίτη Χρυσοχόου
Πηγή: ypaithros.gr
Διαβάστε περισσότερα...

Επεκτείνεται ο θεσμός των Κινητών Αστυνομικών Μονάδων σε Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα

Ο επιτυχημένος θεσμός των Κινητών Αστυνομικών Μονάδων (Κ.Α.Μ.) επεκτείνεται σε Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα, στο πλαίσιο της εφαρμογής του Επιχειρησιακού Σχεδίου «Α.Ε.Τ.Ο.Σ.» για την Αστυνόμευση - Επιτήρηση Τοπικών Οικισμών & Συνόρων.

Χθες (01-06-2016) το πρωί στο Αστυνομικό Μέγαρο Κοζάνης, πραγματοποιήθηκε εκδήλωση για την παρουσίαση της επέκτασης του θεσμού των Κινητών Αστυνομικών Μονάδων σε ολόκληρη τη Δυτική Μακεδονία, παρουσία του Γενικού Γραμματέα Δημόσιας Τάξης Δημήτρη Αναγνωστάκη και του Γενικού Επιθεωρητή Αστυνομίας Βορείου Ελλάδας Αντιστράτηγου Μιχαήλ Καραμαλάκη.

Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε από τον Γενικό Περιφερειακό Αστυνομικό Διευθυντή Δυτικής Μακεδονίας, Ταξίαρχο Παναγιώτη Ντζιοβάρα και τους Διευθυντές των Διευθύνσεων Αστυνομίας της Δυτικής Μακεδονίας και συγκεκριμένα τον Διευθυντή της Διεύθυνσης Αστυνομίας Γρεβενών, Ταξίαρχο Κωνσταντίνο Νταλέτσο, τον Διευθυντή της Διεύθυνσης Αστυνομίας Καστοριάς, Αστυνομικό Διευθυντή Ευθύμιο Αμαραντίδη, τον Διευθυντή της Διεύθυνσης Αστυνομίας Κοζάνης, Αστυνομικό Διευθυντή, Χαράλαμπο Θεοχάρη και τον Διευθυντή της Διεύθυνσης Αστυνομίας Φλώρινας, Αστυνομικό Διευθυντή Δημήτριο Χήρα.

Ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Τάξης Δημήτρης Αναγνωστάκης στο χαιρετισμό του ανέφερε:
«Θέλω να σας ευχαριστήσω που είστε εδώ για να λειτουργήσετε πολλαπλασιαστικά και ως κανάλι μετάδοσης μιας προσπάθειας που καταβάλλει το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και η Ελληνική Αστυνομία. Μια προσπάθεια εξωστρέφειας, μια προσπάθεια ανάδειξης του κοινωνικού χαρακτήρα, του κοινωνικού ρόλου που έχει σήμερα ο Έλληνας και η Ελληνίδα αστυνομικός.
Είναι σύμπτωση ευτυχής που τώρα που παρουσιάζουμε τις Κινητές Αστυνομικές Μονάδες έχουμε την επίσκεψη ενός δημοτικού σχολείου, κάτι που επιβεβαιώνει και επαληθεύει τα όσα προηγούμενα πολύ περιληπτικά και σύντομα σας ανέλυσα. Δηλαδή μία ολοκληρωμένη, σχεδιασμένη από τη Φυσική και Πολιτική Ηγεσία της Ελληνικής Αστυνομίας προσπάθεια να έρθουμε δίπλα στον πολίτη και η Ελληνική Αστυνομία, προβάλλοντας και προτάσσοντας την πρόληψη και την αποτροπή της εγκληματικότητας και της παραβατικότητας να είναι το σύμβολο της ασφάλειας και της ευταξίας σε όλες τις περιοχές, όχι μόνο στα αστικά κέντρα αλλά και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές και τους πιο απομακρυσμένους οικισμούς.
Ο Επιθεωρητής Βορείου Ελλάδας Αντιστράτηγος Μιχαήλ Καραμαλάκης, έχοντας την ευθύνη για όλη τη Βόρεια Ελλάδα καθώς και ο Γενικός της Δυτικής Μακεδονίας σε απόλυτη συνεργασία με τους Αστυνομικούς Διευθυντές και των τεσσάρων νομών που συγκροτούν τη περιφέρεια της Δυτικής Μακεδονίας, νομίζω ότι είναι στην κατεύθυνση αυτό το όραμα, αυτό το σχέδιο να έχει άμεσα αποτελέσματα προς όφελος των κατοίκων της περιφέρειας. Επαναλαμβάνω όμως δεν έχουμε διαχωρισμούς, δεν έχουμε κατηγοριοποίηση, αλλά όλοι αντιμετωπίζονται στο ενιαίο δόγμα, στην ενιαία αντίληψη και λογική ότι η Αστυνομία είναι παντού, καλύπτοντας αδυναμίες προηγούμενων χρόνων.
Η Κινητή Αστυνομική Μονάδα είναι μία συμπληρωματική μορφή εμφανούς αστυνόμευσης, αλλά το κυρίαρχο είναι αυτό που ειπώθηκε από τους συνεργάτες μου, τους Διευθυντές, τον Ταξίαρχο και τον Αντιστράτηγο. Είναι το εργαλείο που μας δίνει τη δυνατότητα να έρθουμε πιο κοντά, να συμφιλιωθούμε με την κάθε τοπική κοινωνία και να παίξουμε και το ρόλο του κοινωνικού διαμεσολαβητή. Πέραν όλων των αρμοδιοτήτων και του καθηκοντολογίου που αναπτύχθηκε από τη πλευρά των κυρίων Διευθυντών θέλω να προσθέσω ακόμα ότι ο Έλληνας αστυνομικός, το πλήρωμα δηλαδή της Κινητής Αστυνομικής Μονάδας είναι εκεί για να βοηθήσει κάνοντας το διαμεσολαβητή ακόμα και σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες και άλλους δημόσιους οργανισμούς. Άρα λοιπόν ο στόχος της Κινητής Αστυνομικής Μονάδας είναι να αποκαταστήσουμε σχέση εμπιστοσύνης και συνεχούς επαφής με όλες τις απομακρυσμένες περιοχές της κάθε περιφέρειας.
Είμαι ευτυχής, γιατί μου έκανε την τιμή να με προσκαλέσει ο κ. Γενικός και να παρευρεθώ σ΄αυτήν την παρουσίαση, αλλά είμαι ευτυχής, γιατί το στελεχιακό δυναμικό της Αστυνομίας στη συγκεκριμένη περιφέρεια, την περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας είναι πάρα πολύ υψηλού επιπέδου. Νομίζω ότι η δράση τους, έστω και αυτούς τους λίγους μήνες, οι καινούργιοι αλλά και οι παλιότεροι στη διαδρομή τους μέχρι τώρα, έχουν αποδείξει ότι είναι άξιοι της εμπιστοσύνης των τοπικών κοινωνιών και είμαι σίγουρος ότι αυτή η εμπιστοσύνη στο πέρασμα του χρόνου όχι απλά θα εδραιωθεί, όχι απλά θα αναπτυχθεί αλλά θα γίνει ακόμη ένα σκαλί για την μεγαλύτερη εμβάθυνση στη σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα στην Ελληνική Αστυνομία και την τοπική κοινωνία.
Τέλος, επειδή ειπώθηκε ότι η Κινητή Αστυνομική Μονάδα είναι μέρος ενός συνολικού σχεδίου που ακούει στο όνομα «Α.Ε.ΤΟ.Σ.» Αστυνόμευση Επιτήρηση Τοπικών Οικισμών και Συνόρων, να σας πω ότι υπάρχουν και διασυνοριακοί νομοί και Αστυνομικές Διευθύνσεις που ελέγχουν τα σύνορα ότι δεν θα εξαντλήσουμε την παρουσία μας μόνο μέσω των Κινητών Αστυνομικών Μονάδων. Ήδη χθες στον Διευθυντή της Καστοριάς δεσμεύτηκα ότι πολύ σύντομα θα υπάρξει εφοδιασμός με σύγχρονες θερμικές κάμερες, έτσι ώστε να έχουμε την καλύτερη εποπτεία και έλεγχο και βεβαίως σε όλους εκείνους τους τομείς που θα απαιτηθεί να κάνουμε μία προσπάθεια εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης, έτσι ώστε η περιφέρειά σας, οι πολίτες της Δυτικής Μακεδονίας να είναι ακόμα πιο σίγουροι, ακόμα πιο ασφαλείς.
Σας ευχαριστώ για άλλη μια φορά και βεβαίως να σας πω ότι δεν κλείνουμε σήμερα την παρουσίαση των καινοτόμων δράσεων, πολύ σύντομα θα είμαστε εδώ για να θεμελιώσουμε το κτίριο της Αστυνομικής Διεύθυνσης Καστοριάς, αλλά να εγκαινιάσουμε και το κτίριο των Γρεβενών και να σας παρουσιάσουμε και άλλες δράσεις. Άρα ο Επιθεωρητής και ο Γενικός έχουν πολύ δουλειά από δω και πέρα και νομίζω ότι θα μας δοθεί η δυνατότητα να τα ξαναπούμε.
Σας ευχαριστώ πολύ.»

Ο Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Δυτικής Μακεδονίας, Ταξίαρχος Παναγιώτης Ντζιοβάρας, κατά την ομιλία του ανέφερε:
«Ο θεσμός των Κινητών Αστυνομικών Μονάδων εντάσσεται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Σχεδίου «Α.Ε.Τ.Ο.Σ.» για την Αστυνόμευση – Επιτήρηση Τοπικών Οικισμών & Συνόρων, που εκπόνησε το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, στο πλαίσιο του Προγράμματος Αντεγκληματικής Πολιτικής του Υπουργείου μας.
Συγκεκριμένα, οι Κινητές Αστυνομικές Μονάδες διαθέτοντας κατάλληλο εξοπλισμό μεταβαίνουν σε προγραμματισμένο χρόνο, σε απομακρυσμένες κυρίως περιοχές, για την παροχή επιτόπιων υπηρεσιών στους πολίτες.
Ως προς την αποστολή των Κινητών Αστυνομικών Μονάδων, αυτή συνίσταται στη συμπλήρωση της οργανωμένης αστυνομικής δράσης, ιδίως σε θέματα γενικής αστυνόμευσης, μέσω της διενέργειας περιπολιών και της παροχής υπηρεσιών στους πολίτες.
Οι Κινητές Αστυνομικές Μονάδες έχουν ως απώτερο σκοπό την ενσωμάτωσή τους στις τοπικές κοινωνίες των περιοχών δραστηριοποίησής τους, μέσω της ενίσχυσης της αστυνομικής παρουσίας σε απομακρυσμένες περιοχές και της άμεσης ανταπόκρισης σε ζητήματα αστυνομικού ενδιαφέροντος, διευκολύνοντας την καθημερινότητα των πολιτών και συμπληρώνοντας το κύριο έργο των Αστυνομικών Τμημάτων με την εμφανή τους παρουσία.
Ξεκινώντας μια σύντομη ιστορική αναδρομή να σας αναφέρουμε ότι ο θεσμός των «Κινητών Αστυνομικών Μονάδων» τέθηκε σε εφαρμογή από πέρυσι τον Απρίλιο σε συγκεκριμένες Διευθύνσεις Αστυνομίας και τον Ιούλιο του ίδιου έτους επεκτάθηκε η εφαρμογή του και σε άλλες Διευθύνσεις Αστυνομίας. Συνολικά διατέθηκαν δέκα (10) Κ.Α.Μ., μεταξύ των οποίων μία και στα Γρεβενά.
Ειδικότερα, στα Γρεβενά η λειτουργία της Κινητής Αστυνομικής Μονάδας ξεκίνησε από πέρυσι στις 23 του Οκτώβρη, σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία και αποκομίζοντας μόνο θετικά σχόλια από τους πολίτες των Γρεβενών.
Από φέτος το Μάιο και συγκεκριμένα από τις 23 του μηνός, ο θεσμός επεκτάθηκε και σε άλλες είκοσι δυο (22) περιοχές της χώρας, μεταξύ των οποίων και στην Καστοριά, στην Κοζάνη και στη Φλώρινα.
Κάθε Κινητή Αστυνομική Μονάδα αποτελείται από ένα ειδικά διαμορφωμένο όχημα τύπου van, το οποίο διαθέτει κατάλληλο εξοπλισμό και στελεχώνεται από τρεις αστυνομικούς (τάξης, ασφάλειας και τροχαίας), ώστε να μπορούν να επιλαμβάνονται στο σύνολο των αστυνομικών αρμοδιοτήτων. Τουλάχιστον ένας από τους αστυνομικούς είναι ανακριτικός υπάλληλος. Ακολουθούν εβδομαδιαίο πρόγραμμα περιπολίας, σε πρωινή ή απογευματινή βάρδια.
Το προαναφερθέν εβδομαδιαίο πρόγραμμα, εκπονείται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις Αστυνομίας, ανάλογα με τις αναφυόμενες ανάγκες της κάθε περιοχής και σε περίπτωση που θα παραστεί ανάγκη αλλαγής του προγράμματος, αυτή θα ανακοινώνεται έγκαιρα.
Επιπλέον, κάθε Κινητή Αστυνομική Μονάδα είναι εφοδιασμένη με τον κατάλληλο τεχνικό εξοπλισμό για την πρώτη ανταπόκριση σε διάφορα θέματα ή αιτήματα των πολιτών, χωρίς να απαιτείται η μετακίνηση τους στις έδρες των Αστυνομικών Υπηρεσιών, αποτελώντας στην ουσία ένα μικρό κινητό Αστυνομικό Τμήμα. Αναλυτικότερα, διαθέτει φορητό ηλεκτρονικό υπολογιστή (laptop), εκτυπωτή, έντυπα και φυλλάδια, υπηρεσιακά έντυπα καθημερινότητας, στρόγγυλη σφραγίδα της Υπηρεσίας, σφραγίδες θεώρησης γνησίου υπογραφής και επικύρωσης φωτοαντιγράφων, καθώς και διάφορα άλλα δημόσια είδη και εξοπλισμό, όπως κώνοι, ταινίες αποκλεισμού χώρων κλπ.

Ειδικότερα, τα έντυπα και τα ενημερωτικά φυλλάδια θα αναφέρονται:
• στα απαιτούμενα δικαιολογητικά έκδοσης διαβατηρίων
• έκδοσης δελτίου αστυνομικής ταυτότητας
• σε οδηγίες για την αποφυγή κλοπών - διαρρήξεων κ.λ.π. εγκλημάτων (με στοιχεία που αναφέρονται στο διαδίκτυο και στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Αστυνομίας)
• σε οδηγίες που αναφέρονται στην προστασία των νέων από τα ναρκωτικά και στις συνέπειές τους
• σε οδηγίες που αναφέρονται στην αποτροπή της μικροεγκληματικότητας όπως για παράδειγμα η αρπαγή τσαντών και
• σε θέματα προστασίας από τροχαία ατυχήματα.

Αναλυτικότερα, οι αστυνομικοί των Κ.Α.Μ.:
1. Διενεργούν περιπολίες, αναπτύσσοντας σχέσεις επικοινωνίας και συνεργασίας με τους πολίτες, συνεργαζόμενοι αρμονικά με τους τοπικούς φορείς των περιοχών.
2. Καταγράφουν και διεκπεραιώνουν προβλήματα που εντοπίζουν στην περιοχή δραστηριοποίησής τους και χρήζουν αστυνομικής παρέμβασης, σε συνεργασία με τις αρμόδιες Αστυνομικές Υπηρεσίες.
3. Συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με κάθε ζήτημα που αφορά παράνομες δραστηριότητες ή αποτελεί αντικείμενο αστυνομικής διερεύνησης.
4. Υποδέχονται τους πολίτες στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του οχήματος, παρέχοντας τους πληροφορίες και διεκπεραιώνοντας, καθημερινού χαρακτήρα υποθέσεις τους.
5. Ενημερώνονται για τα προβλήματα και τις ιδιαιτερότητες των περιοχών στις οποίες πρόκειται να δραστηριοποιηθούν.

Καλώ τους πολίτες των περιοχών που δραστηριοποιούνται οι Κινητές Αστυνομικές Μονάδες να στηρίξουν αυτό το νέο μοντέλο σύγχρονης αστυνόμευσης που τίθεται στην υπηρεσία τους.
Εμείς από την πλευρά μας θα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να πετύχει αυτός ο θεσμός, γιατί συμβάλλει ιδιαίτερα στην ανάπτυξη μιας φιλικής και ανθρώπινης προσέγγισης των πολιτών, υλοποιώντας μάλιστα μέρος του κεντρικού στρατηγικού στόχου της Ελληνικής Αστυνομίας που είναι η «Αστυνομία δίπλα στον πολίτη».

Στην συνέχεια το λόγο πήρε ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Γρεβενών, Ταξίαρχος Κωνσταντίνος Νταλέτσος, ο οποίος ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής:
«Η επιτυχία της λειτουργίας της Κινητής Αστυνομικής Μονάδας στα Γρεβενά αποτυπώνεται στα ποσοτικά αποτελέσματα που προέκυψαν από πέρυσι τον Οκτώβριο μέχρι σήμερα, καθώς πραγματοποιήθηκαν συνολικά 178 δρομολόγια, όπου οι αστυνομικοί της Κινητής Αστυνομικής Μονάδας ήρθαν σε επαφή με πάνω από 2.050 άτομα και 83 εκπρόσωπους διαφόρων φορέων. Ενδεικτικά σας αναφέρουμε ότι στο χρονικό διάστημα λειτουργίας της Κινητής Αστυνομικής Μονάδας χορηγήθηκαν στους πολίτες 815 ενημερωτικά φυλλάδια, θεωρήθηκαν 33 γνήσια υπογραφής και επικύρωσης φωτοαντιγράφων, ενώ οι αστυνομικοί επιλήφθηκαν σε 107 περιπτώσεις, παρέχοντας στους πολίτες πληροφορίες σε θέματα αστυνομικού ενδιαφέροντος.

Τα ακολουθητέα δρομολόγια της Κινητής Αστυνομικής Μονάδας στο νομό Γρεβενών είναι:
1ο Δρομολόγιο (Α.Τ. Γρεβενών): Έλατος – Καληράχη – Μέγαρο – Κυπαρίσσι – Καλλόνη – Τρίκορφο - Άγιος Κοσμάς – Λειψί – Εκκλησιές – Ροδιά– Σύδενδρο – Οροπέδιο
2ο Δρομολόγιο (Α.Τ. Γρεβενών): Πόρος – Κνίδη – Έξαρχος – Ποντινή – Παλαιοχώρι – Σαρακήνα – Δίπορο – Ιτέα
3ο Δρομολόγιο (Α.Τ. Γρεβενών): Μεγ. Σειρήνι – Αμυγδαλιές – Ελεύθερο – Άγιος Γεώργιος – Κιβωτός – Μηλιά - Βατόλακκος – Ταξιάρχης – Κοκκινιά
4ο Δρομολόγιο (Α.Τ. Πολυνερίου): Μαυραναίοι – Ανάβρυτα – Πολυνέρι – Αλατόπετρα – Πρόσβορο – Αετιά – Φιλιππαίοι – Μεσολούρι – Δότσικο – Σαμαρίνα – Σμίξη – Πανόραμα – Λάβδα
5ο Δρομολόγιο (Α.Τ. Πολυνερίου): Μαυραναίοι – Ζιάκας– Αβδέλλα – Περιβόλι– Σπήλαιο – Τρίκωμο – Κοσμάτι – Μοναχίτι – Μικρολίβαδο
6ο Δρομολόγιο (Α.Τ. Κηπουρείου): Άγιοι Θεόδωροι – Ανθρακιά – Κηπουρειό– Κρανιά – Πριόνια – Καλλιθέα».

Κατόπιν, ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Καστοριάς, Αστυνομικός Διευθυντής Ευθύμιος Αμαραντίδης, αναφέρθηκε στα δρομολόγια που ακολουθεί η Κινητή Αστυνομική Μονάδα στο νομό Καστοριάς:
«1ο Δρομολόγιο (Α.Τ. Καστοριάς): Καστοριά – Κορομηλιά - Ν. Οικισμός Κορεστείων - Κρανιώνας – Μαυρόκαμπος- Χαλάρα - Άγιο Αντώνιο- Μακροχώρι – Μελάς – Ανω Μελάς- Βυσσινιά - Οξυά – Πολυκέρασος - Τοιχιό – Σιδιροχώρι -Κεφαλάρι - Απόσκεπος -Καστοριά.
2ο Δρομολόγιο (Α.Τ. Καστοριάς, Α.Τ. Αργους Ορεστικού): Καστοριά –Δισπηλιό -Μαυροχώρι- Πολυκάρπη - Τοιχιό - Μεταμόρφωση- Φωτεινή – Μελισσότοπο - Σταυροπόταμο – Βασιλειάδα -Βέργα - Κλεισούρα – Λιθιά –Κορησός - Αμπελόκηποι- Μηλίτσα- Κωσταράζι - Βογατσικό- Γέρμας - Δισπηλιό-Καστοριά
3ο Δρομολόγιο (Α.Τ. Αργους Ορεστικού, Α.Τ. Νεστορίου): Καστοριά – Μανιάκοι – Ποριά- Χιλιόδεντρο -Τσάκωνη -Πεντάβρυσσος Ομορφοκλησσιά – Υψηλό - Αυγή – Λαχανόκηποι – Λακώμματα – Κρύα Νερά – Σπήλαια – Ζευγοστάσιο – Κάτω και Ανω Περιβόλι Καστανόφυτο- Βράχο- Λάγγα – Πετροπουλάκι – Νίκη – Μελάνθιο – Κρεμαστή – Αργος Ορεστικό – Καστοριά
4ο Δρομολόγιο (Α.Τ. Αργους Ορεστικού): Καστοριά - Άργος Ορεστικό – Ασπρονέρι –Αμπελοχώρι- Αμμουδάρα – Ασπροκλησσιά - Νόστιμο –- Ανθηρό – Σπήλιος- Κερασώνα – Αγιος Ηλίας – Σκαλοχώρι- Βέλος – Διαλεκτό – Βοτάνι- Λάγουρα Αργος Ορεστικό – Καστοριά.
5ο Δρομολόγιο (Α.Τ. Καστοριάς, Α.Τ. Νεστορίου ): Καστοριά - Μανιάκοι – Κορομηλιά –Δενδροχώρι - Ιεροπηγή– Αγία Κυριακή – Οινόη- Ανω Πτεριά – Κάτω Πτερά – Πολυάνεμος – Κομνηνάδες - Χιονάτο – Διποταμία - Νεστόριο- Αγία Αννα – Κρανοχώρι – Πτελέα –Καλοχώρι – Μεσοποταμία – Κολοκυνθού – Μανιάκοι - Καστοριά.
6ο Δρομολόγιο (Α.Τ. Καστοριάς, Α.Τ. Νεστορίου): Καστοριά - Ν. Κοτύλη – Επταχώρι – Χρυσή – Πευκόφυτο - Πεύκος - Χιονάτο – Διποταμία – Κομνηνάδες - Κ. Πτεριά – Πολυάνεμο –Οινόη – Μεσσοποταμία – Κολοκυνθού – Μανιάκοι – Καστοριά».

Συνεχίζοντας, ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Κοζάνης, Αστυνομικός Διευθυντής Χαράλαμπος Θεοχάρης, αναφέρθηκε στα δρομολόγια που ακολουθεί η Κινητή Αστυνομική Μονάδα στο νομό Κοζάνης:
«1ο Δρομολόγιο (Α.Τ. Νεάπολης): Ομαλή – Αγίασμα – Διχείμαρο – Πλακίδα – Δαμασκηνιά – Κλεισώρια – Δραγασιά – Ζώνη – Λυκνάδες – Λεύκη – Πολυκάστανο- Δάφνη – Αυγερινός – Ανθούσα – Τριάδα.
2ο Δρομολόγιο (Α.Τ. Πτολεμαΐδας, Α.Τ. Σιάτιστας): Σισάνι – Βλάστη – Νάματα – Αναράχη – Μηλοχώρι – Φούφας – Δροσερό – Γαλατεία – Ολυμπιάδα – Πύργος – Μεσόβουνο – Κομνηνά.
3ο Δρομολόγιο (Α.Τ. Νεάπολης): Λούβρη – Κριμήνι – Ροδοχώρι – Βουχωρίνα - Κορυφή- Χρυσαυγή – Μορφή – Σωτήρα – Δίλοφος – Πεντάλοφος – Βυθός.
4ο Δρομολόγιο (Α.Τ. Πτολεμαΐδας, Α.Τ. Κοζάνης): Σπηλιά – Ερμακιά – Πτελεώνα – Ακρινή – Αγ. Δημήτριος – Ρυάκιο – Τετράλοφος - Αγ. Χαράλαμπος – Βοσκοχώρι- Καπνοχώρι – Πολύμυλος – Ζωοδόχο Πηγή.
5ο Δρομολόγιο (Α.Τ. Νεάπολης): Αλιάκμωνας – Χειμερινό – Μολόχα - Πλατανιά- Σήμαντρο Βελανιδιάς- Στέρνα- -Κρυονέρι- Ασπρουλά- Μεσόλογγου- Χορηγό- Λευκοθέα-Απιδέα
6ο Δρομολόγιο (Α.Τ. Σερβίων): Ρύμνιο -Φρόυριο- Μικρόβαλτο- Τρανόβαλτο- Λαζαράδες- Ελάτη- Λιβαδερό- Μεταξάς- Τριγωνικό- Πολύραχο- Παλιογράτσανο- Καταφύγι- Λάβα- Καστανιά».

Τέλος, ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Φλώρινας, Αστυνομικός Διευθυντής Δημήτριος Χήρας αναφέρθηκε στα δρομολόγια που ακολουθεί η Κινητή Αστυνομική Μονάδα στο νομό Φλώρινας:
«1ο Δρομολόγιο (Α.Τ. Κάτω Κλεινών): Αγ. Παρασκευή – Εθνικό – Κρατερό - Παρόρι-Πολυπλάτανος – Μεσόκαμπος – Μεσοχώρι – Μαρίνα
2ο Δρομολόγιο (Α.Τ. Βεύης, Α.Τ. Φλώρινας): Σκοπός- Αχλάδα-Μελίτη-Λόφοι-Κέλλη-Κλειδί-Αγ. Βαρθολομαίος
3ο Δρομολόγιο (Α.Τ. Φλώρινας): Φλάμπουρο-Λεπτοκαρυά-Κολχική-Υδρούσσα- Άνω Υδρούσα-Δροσοπηγή-Τροπαιούχος-Ατραπός-Τριανταφυλλιά-Πολυπόταμος
4ο Δρομολόγιο (Α.Τ. Αμυνταίου): Μανιάκι – Φαράγγι – Βεγόρα - Αγ. Παντελεήμονας –Πέτρες – Αντίγονο – Φιλώτας – Λεβαία
5ο Δρομολόγιο (Α.Τ. Αμυνταίου): Βαρικό – Λέχοβο – Ασπρόγεια – Αγραπιδιές - Σκληθρο-Νυμφαίο – Αετός – Βαλτόνερα – Ανάργυροι
6ο Δρομολόγιο (Α.Τ. Αγίου Γερμανού, Α.Τ. Κρυσταλλοπηγής): Βροντερό-Πύλη-Ψαράδες-Πλατύ-Καλλιθέα-Λευκώνας-Μικρολίμνη-Πράσινο-Ανταρτικό-Πισοδέρι».

O Γενικός Επιθεωρητής Αστυνομίας Βορείου Ελλάδας Αντιστράτηγος Μιχαήλ Καραμαλάκης είπε τα ακόλουθα:
«Ο θεσμός των Κινητών Αστυνομικών Μονάδων, ο οποίος λειτουργεί στο σύνολο σχεδόν των υφιστάμενων Διευθύνσεων Αστυνομίας αρμοδιότητας μας, αλλά και στης υπόλοιπης Ελλάδας, συνιστά συμπλήρωση της οργανωμένης αστυνομικής δράσης, κυρίως σε θέματα γενικής αστυνόμευσης μέσω της διενέργειας περιπολιών και της παροχής υπηρεσιών στους πολίτες απομακρυσμένων περιοχών.
Στόχος είναι η βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών και η διασφάλιση της άμεσης επιχειρησιακής ανταπόκρισης σε ζητήματα αστυνομικού ενδιαφέροντος, υποβοηθώντας τη δράση των Αστυνομικών Τμημάτων.
Με τη λειτουργία των Κινητών Αστυνομικών Μονάδων θα υπάρχει άμεση ανταπόκριση σε ζητήματα αστυνομικής αρμοδιότητας (ειρηνική διευθέτηση προσωπικών διαφορών, βεβαίωση γνησίων υπογραφής, καταγραφή περιστατικών κ.λπ.) των κατοίκων αυτών των περιοχών, ιδίως σε περιπτώσεις όπου λόγω της μεγάλης απόστασης από τις Αστυνομικές Υπηρεσίες, οι πολίτες και κυρίως οι ηλικιωμένοι και αυτοί που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υγείας, αδυνατούν να μεταβούν σε αυτές.
Επιπλέον, θα ενισχύσει το αίσθημα ασφάλειας των κατοίκων και θα έχει τόσοι συμβουλευτικό χαρακτήρα, παρέχοντας οδηγίες, για τον τρόπο προφύλαξής τους από παράνομες πράξεις σε βάρος τους, δίνοντας τους την δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με την Αστυνομία, όσο και προληπτικό χαρακτήρα, αποτρέποντας την τέλεση εγκληματικών πράξεων εκ μέρους των επίδοξων κακοποιών, που επιλέγουν για τη δράση τους απομακρυσμένες περιοχές. Γενικότερα επιδιώκεται η ενσωμάτωση στην τοπική κοινωνία, ώστε να αποτελέσουν μέρος της καθημερινής ζωής των πολιτών και να γνωρίζουν οποιοδήποτε στοιχείο των σημείων που δραστηριοποιούνται.
Η μέχρι σήμερα υλοποίηση του θεσμού έχει τύχει πλήρους αποδοχής από το σύνολο των τοπικών κοινωνιών στις οποίες εφαρμόζεται και παράλληλα έχει συγκεντρώσει ευμενή σχόλια, καθόσον δόθηκε η δυνατότητα στους πολίτες να ευρίσκονται σε άμεση επαφή με την Αστυνομία, γεγονός που συνέβαλε στη δημιουργία περαιτέρω σχέσεων εμπιστοσύνης, ως και αμφίδρομης συνεργασίας, εξασφαλίζοντας την ικανοποιητική επίλυση των προβλημάτων τους.»
Διαβάστε περισσότερα...

Αγρυπνία στον Ι.Ν. Αγίου Νικολάου Φλώρινας

Την Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016 η Αγία μας Εκκλησία εορτάζει την ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ. Στον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου Φλωρίνης θα τελεσθεί Ιερά Αγρυπνία την Τρίτη 7 Ιουνίου 2016 καί ώρα 21:00 (πέρας 1:00 π.μ.)

Παρακαλούμε, τους πιστούς και φιλακόλουθους χριστιανούς της Ενορίας μας και της πόλεως Φλωρίνης, να προσέλθουν και να συμπροσευχηθούν εις την ανωτέρω Ι. Αγρυπνία.

Παρέχουμε την δυνατότητα με την Αγρυπνία αυτή σε πολλούς χριστιανούς, οι οποίοι δι’ οιονδήποτε λόγο δεν είχαν παρακολουθήσει την περιώνυμο ημέρα της ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ την Αναστάσιμη Θ. Λειτουργία, να την παρακουθήσουν την Τρίτη το βράδυ.

Εκ του Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου Φλωρίνης

Διαβάστε περισσότερα...

Κατασκήνωση 2016 από την Ιερά Μητρόπολη Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας

Πρόγραμμα κατασκηνωτικής περιόδου 2016 για αγόρια και κορίτσια

Για Αγόρια:
- Γ΄, Δ΄, Γ΄ Δημοτικού από 21/6 έως και 25/6
- Στ΄ Δημ., Α΄, Β΄ Γυμνασίου από 12/7 έως και 19/7
- Γ΄ Γυμνασίου και Λυκείου από 20/7 έως και 30/7

Για Κορίτσια:
- Δ΄, Γ΄, Στ΄ Δημοτικού από 27/6 έως και 3/7
- Γυμνασίου και Λυκείου από 3/7 έως και 12/7

Πληροφορίες στο Νεανικό Κέντρο «ΑΓΙΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ», Ηπείρου 50, Πλ. Ηρώων, Φλώρινα, τηλ.: 2385044792
και στην ιστοσελίδα www.imflorinas.gr στην ενότητα «Κατασκήνωση 2016».


Διαβάστε περισσότερα...

Εκλογές του Συλλόγου Τριτέκνων Φλώρινας

Την 12 Ιουνίου 2016 ημέρα Κυριακή και από ώρα 11:00 μέχρι 16:00, στο Γραφείο του Συλλόγου θα πραγματοποιηθούν εκλογές του Συλλόγου για ανάδειξη οργάνων Διοίκησης:

Όσα μέλη θέλουν να δηλώσουν υποψηφιότητα για τις εκλογές, μπορούν να υποβάλλουν αίτηση μέχρι την Δευτέρα 05-6-2016, στο γραφείο του Συλλόγου ή στον Πρόεδρο Λάζαρο Κοκαρόπουλο (6948301192 -2385046911) ή στην Γραμματέα Μαίρη Δανιηλίδου (6947276209 – 2385046632).

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΛΑΖΑΡΟΣ ΚΟΚΑΡΟΠΟΥΛΟΣ
Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΑΙΡΗ ΔΑΝΙΗΛΙΔΟΥ

Διαβάστε περισσότερα...

Προσωρινοί πίνακες κατασκηνωτικού προγράµµατος 2016

Το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Φλώρινας σας γνωρίζει ότι από την ∆ιεύθυνση Ασφάλισης του ΟΑΕΔ, αναρτήθηκαν τα προσωρινά Μητρώα ∆ικαιούχων και Παρόχων και οι προσωρινοί Πίνακες Αποκλειοµένων στο πλαίσιο του Προγράµµατος ∆ιαµονής Παιδιών σε Παιδικές Κατασκηνώσεις έτους 2016.

Οι ∆ικαιούχοι και οι Πάροχοι που κατέθεσαν ηλεκτρονική αίτηση συµµετοχής έχουν δικαίωµα υποβολής ένστασης κατά των αποτελεσµάτων των προσωρινών Μητρώων και Πινάκων από την 01.06.2016 µέχρι την 03.06.2016 και ώρα 23:59. Η ένσταση υποβάλλεται αποκλειστικά µε ηλεκτρονικό τρόπο µέσω της διαδικτυακής πύλης του ΟΑΕ∆ (www.oaed.gr).

∆ικαιολογητικά που συνοδεύουν την ένσταση των δικαιούχων είτε σαρώνονται και συνυποβάλλονται µε αυτήν ηλεκτρονικά είτε κατατίθενται στην αρµόδια Υπηρεσία του ΟΑΕ∆ µέχρι την 06.06.2016 και ώρα 14:00. ∆ικαιολογητικά που συνοδεύουν την ένσταση των παρόχων σαρώνονται και συνυποβάλλονται µε την αίτηση αποκλειστικά µε ηλεκτρονικό τρόπο µέχρι την καταληκτική ηµεροµηνία υποβολής ενστάσεων.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στις περιπτώσεις παιδιών που και οι δύο γονείς τους έχουν καταθέσει ως δικαιούχοι αποδεκτή αίτηση για τη συµµετοχή τους στο πρόγραµµα, τα παιδιά έχουν αποδοθεί στον γονέα µε τα περισσότερα µόρια στο Μητρώο ∆ικαιούχων, ενώ ο άλλος γονέας εµφανίζεται στον Πίνακα Αποκλειοµένων µε την ένδειξη «∆εν έχουν δηλωθεί ωφελούµενα τέκνα που να πληρούν τις προϋποθέσεις».

Διαβάστε περισσότερα...

Μπορεί η Ευρωπαϊκή Ένωση να μην επιβράβευσε τα μέτρα των 7.500 σελίδων που πήρε η Βουλή των Ελλήνων, αλλά βράβευσε τους Έλληνες στον τομέα της πολιτιστικής κληρονομιάς

Ο παραδοσιακός νερόμυλος του Αγίου Γερμανού τιμήθηκε με το Grand Prix των Ευρωπαϊκών Βραβείων Πολιτιστικής Κληρονομιάς Κατηγορία Αποκατάσταση

▪ Παραδοσιακός Νερόμυλος στον Αγ. Γερμανό Πρεσπών, Ελλάδα
▪ Το Μονοπάτι του Βασιλιά στο φαράγγι El Chorro, Μάλαγα, Ισπανία
▪ Ο Γοτθικός Πύργος του Wimpole Hall στο Wimpole, Cambridgeshire, Ηνωμένο Βασίλειο.

Οι νικητές των βραβείων της Ε.Ε. για την Πολιτιστική Κληρονομιά/ Βραβεία Europa Nostra, η υψηλότερη Ευρωπαϊκή διάκριση στον τομέα της Πολιτιστικής Κληρονομιάς, τιμήθηκαν κατά την διάρκεια μίας ιδιαιτέρως σημαντικής εκδήλωσης, η οποία πραγματοποιήθηκε στο θέατρο Zarzuela της Μαδρίτης.

Πρόγονοί μας κάτοικοι του χωριού Άγιος Γερμανός Φλώρινας έφτιαξαν τον βραβευμένο νερόμυλο γύρω στο 1930. Τον δούλεψαν μέχρι το 1949 χρονιά που τέλειωσε ο εμφύλιος. Την χρονιά εκείνη ξεκληρίστηκαν μαζί με την πλειοψηφία των κατοίκων του Αγίου Γερμανού.

Οι τότε κυβερνήσεις της πολύπαθης χώρας μας κατάφεραν να κάνουν στους προγόνους που μας άφησαν την πολιτιστική κληρονομιά τα παρακάτω:
1. Να τους διαγράψουν από τα Δημοτολόγια των χωριών τους. Μοναδικό παγκόσμιο φαινόμενο που διατηρείται μέχρι της μέρες μας. Ο Άγιος Γερμανός και το Ανταρτικό σαν μεγαλύτερα χωριά αριθμούν εκατοντάδες διαγραμμένους. Γι αυτούς τους ανθρώπους μοναδικούς στην ανθρωπότητα δεν υπάρχει τόπος γέννησής τους.
2. Να τους χαρακτηρίσουν «φυγάδες» και να δημεύσουν την περιουσία τους.
3. Να πεθάνουν οι περισσότεροι χωρίς να δουν ούτε για μια φορά το σπίτι που γεννήθηκαν, τα χωράφια που έχυσαν τον ιδρώτα τους, και την κληρονομιά τους υλική και πνευματική, βραβευμένη μάλιστα σήμερα με Ευρωπαϊκά βραβεία.
4. Οι διωγμένοι, κατατρεγμένοι, απόκληροι θύματα του εμφύλιου της περιοχής Πρεσπών και Κορεστείων, περιοχής όπου έζησε πιο έντονα την φρίκη του, να θεωρούνται εχθροί του τόπου που γεννήθηκαν και αγάπησαν, μέχρι σήμερα.

http://www.cnn.gr/travel/protaseis/story/33579/prespes-o-paradosiakos-neromylos-apespase-to-vraveio-europa-nostra-2016

ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΣΠΥΡΟΣ
Διαβάστε περισσότερα...

Μέχρι τις 15 Ιουνίου η υποβολή δηλώσεων ενιαίας αίτησης ενίσχυσης

Η Διεύθυνση Γεωπληροφορίας του ΑΣΕΠΑ ενημερώνει τους παραγωγούς ότι ο ΟΠΕΚΕΠΕ εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία υπενθυμίζει στους παραγωγούς ότι η καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή δηλώσεων ενιαίας αίτησης ενίσχυσης είναι η 15η Ιουνίου.

Όπως τονίζει ο Οργανισμός μετά τις 11/07/2016 καμία αίτηση δεν θα γίνεται δεκτή.

Ακολουθεί η ανακοίνωση του ΟΠΕΚΕΠΕ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΙΡΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΝΙΑΙΑΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΕΤΟΥΣ 2016
Ο ΟΠΕΚΕΠΕ υπενθυμίζει για μία ακόμη φορά σε όλους τους ενδιαφερόμενους ότι η προθεσμία για την εμπρόθεσμη υποβολή της ενιαίας αίτησης ενίσχυσης τελειώνει οριστικά και αμετάκλητα στις 15/6/2016.
Όποιος αγρότης υποβάλει την αίτησή του μετά τις 15/6/2016 και μέχρι τις 11/7/2016, θα του καταβληθεί η ενίσχυση με ποινή 3% επί της βασικής ενίσχυσης και 1% επί των συνδεδεμένων καθεστώτων για κάθε εργάσιμη μέρα καθυστέρησης υποβολής.
Μετά τις 11/7/2016 καμία αίτηση δεν θα γίνεται αποδεκτή.
Διαβάστε περισσότερα...

Αποτελεσματικό κρίνεται το στοχευμένο πρόγραμμα της Ελληνικής Αστυνομίας για την αντιμετώπιση των «επικίνδυνων» τροχονομικών παραβάσεων

Με ικανοποιητικά αποτελέσματα συνεχίζονται οι έλεγχοι στο πλαίσιο του στοχευμένου προγράμματος της Ελληνικής Αστυνομίας, για την αντιμετώπιση των «επικίνδυνων» τροχονομικών παραβάσεων, σε όλη την επικράτεια.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα υλοποιείται από τις 15 Μαρτίου 2016 και κάθε εβδομάδα κλιμάκια αστυνομικών των Υπηρεσιών Τροχαίας ενημερώνουν τους οδηγούς και ενεργούν ελέγχους στο οδικό δίκτυο, δίνοντας προτεραιότητα σε συγκεκριμένες κάθε φορά «επικίνδυνες» παραβάσεις, που αποτελούν αίτια σοβαρών ή/και θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων (παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, κίνηση στο αντίθετο ρεύμα, μη χρήση ζώνης ασφαλείας, μη χρήση παιδικών καθισμάτων, μη χρήση κράνους, κ.λπ.)

Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε και εφαρμόζεται υπό την εποπτεία της Διεύθυνσης Τροχαίας Αστυνόμευσης του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας και εντάσσεται στον ολοκληρωμένο επιχειρησιακό σχεδιασμό για την αναβάθμιση του επιπέδου της οδικής ασφάλειας, την πρόληψη και τον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων και την ασφαλή μετακίνηση οχημάτων και πολιτών.

Από την έναρξη του προγράμματος μέχρι τις 29 Μαΐου 2016 έχουν βεβαιωθεί πανελλαδικά 13.383 «επικίνδυνες» τροχαίες παραβάσεις. Πιο αναλυτικά:
• για τη μη χρήση κράνους, σε δύο εβδομάδες εφαρμογής του προγράμματος, βεβαιώθηκαν 3.424 παραβάσεις,
• για την παραβίαση ορίου ταχύτητας, σε μία εβδομάδα εφαρμογής του προγράμματος, βεβαιώθηκαν 3.072 παραβάσεις,
• για τη μη χρήση ζώνης ασφαλείας και τη μη χρήση παιδικών καθισμάτων, σε δύο εβδομάδες εφαρμογής του προγράμματος, βεβαιώθηκαν 2.996 παραβάσεις,
• για τη χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση, σε μία εβδομάδα εφαρμογής του προγράμματος, βεβαιώθηκαν 1.158 παραβάσεις,
• για την παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, σε δύο εβδομάδες εφαρμογής του προγράμματος, βεβαιώθηκαν 894 παραβάσεις,
• για την κίνηση στο αντίθετο ρεύμα, σε μία εβδομάδα εφαρμογής του προγράμματος, βεβαιώθηκαν 762 παραβάσεις,
• για την κυκλοφορία οχήματος, το οποίο δεν έχει υποστεί τεχνικό έλεγχο, σε μία εβδομάδα εφαρμογής του προγράμματος, βεβαιώθηκαν 618 παραβάσεις και
• για την οδήγηση υπό την επήρεια οινοπνεύματος, σε μία εβδομάδα εφαρμογής του προγράμματος, βεβαιώθηκαν 459 παραβάσεις.

Υπενθυμίζεται ότι η σωστή οδική συμπεριφορά των χρηστών του οδικού δικτύου και η τήρηση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας είναι βασικές προϋποθέσεις, τόσο για την ασφαλή μετακίνηση, όσο και για την αποφυγή των τροχαίων ατυχημάτων.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας.

Περισσότερες συμβουλές και ενημέρωση για θέματα οδικής ασφάλειας έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Αστυνομίας (www.hellenicpolice.gr) στην ενότητα «Οδηγός του Πολίτη/Χρήσιμες συμβουλές/Τροχαία-Οδική ασφάλεια».

Διαβάστε περισσότερα...

Ερώτηση Αντωνιάδη για φύλαξη ιδιωτών και πρώην πολιτικών από την αστυνομία

Ερώτηση προς τον υπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης με θέμα «Διάθεση μεγάλου αριθμού αστυνομικών στη φύλαξη εφοπλιστών, επιχειρηματιών, δημοσιογράφων, πρώην πολιτικών και πρώην αξιωματούχων», κατέθεσε ο βουλευτής Φλώρινας της Ν.Δ. Γιάννης Αντωνιάδης.

Αναλυτικά η ερώτηση:

Κύριε Υπουργέ,
Υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός αστυνομικών που έχουν διατεθεί για τη φύλαξη εφοπλιστών, επιχειρηματιών, μεγαλοεργολάβων, καναλαρχών, δημοσιογράφων, αλλά και πρώην δικαστικών και πολιτικών προσώπων που είτε δεν επανεξελέγησαν είτε απώλεσαν την πολιτική τους ιδιότητα. Οι άνθρωποι αυτοί, είναι πασιφανές πως ενώ έχουν την οικονομική δυνατότητα να επιβαρυνθούν οι ίδιοι με το κόστος της ασφάλειάς τους, εντούτοις απασχολούν προσωπικό της ΕΛ.ΑΣ. το οποίο πληρώνεται από τη βαριά φορολογία των πολιτών. Παράλληλα, οι αστυνομικοί αυτοί αφήνουν κενές θέσεις σε νευραλγικές υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ. που άπτονται της ασφάλειας των πολιτών και της πάταξης της εγκληματικότητας η οποία πλέον έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο.
Κατόπιν των ανωτέρω,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός
1. Πόσοι αστυνομικοί έχουν διατεθεί συνολικά από την ΕΛ.ΑΣ. για την ασφάλεια ιδιωτών (εφοπλιστές, επιχειρηματίες, μεγαλοεργολάβοι, καναλάρχες, δημοσιογράφοι κ.ά) και πόσοι σε πρώην πολιτικά πρόσωπα, πρώην δικαστικοί κ. ά);
2. Προτίθεστε να επανεξετάσετε όλες αυτές τις περιπτώσεις και να μειώσετε τουλάχιστον στο μισό τις αποσπάσεις, προς όφελος της ασφάλειας των πολιτών;

Ο ερωτών βουλευτής
Γιάννης Αντωνιάδης
Διαβάστε περισσότερα...

Δήλωση του Γιώργου Δακή για το «προσφυγικό»

Το μείζον θέμα του προσφυγικού και της δημιουργίας χώρων εγκατάστασης των ταλαιπωρημένων συνανθρώπων μας, που βρέθηκαν μακριά από τις πατρίδες τους, μας απασχολεί όλους.

Τόσο η Κυβέρνηση όσο και οι Αυτοδιοικητικές Αρχές οφείλουν να λάβουν σοβαρά υπόψη και να συνεκτιμήσουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των τοπικών κοινωνιών. Είναι λάθος ένα ανθρωπιστικό θέμα να μετατραπεί σε σημείο τριβής και αντιπαράθεσης και να δημιουργήσει ακόμη περισσότερα προβλήματα.

Κρίνουμε απαραίτητο να υπάρξει ένας ανοιχτός και δημιουργικός διάλογος των Θεσμικών Φορέων με τις τοπικές κοινωνίες και να αναλυθούν όλα τα δεδομένα, ώστε να βρεθεί η καλύτερη και η πλέον πρόσφορη λύση σ' ένα έτσι κι αλλιώς υπαρκτό πρόβλημα.

Να μην οδηγηθούμε σε ξενoφοβικές συμπεριφορές που δεν αρμόζουν στους Έλληνες και δεν δίνουν λύσεις για τους πρόσφυγες. Οι “εν κρυπτώ” παρεμβάσεις μόνο προβλήματα γεννούν και καταρρακώνουν τις όποιες αποφάσεις στη συλλογική συνείδηση της κοινωνίας μας, πριν καν αυτές υλοποιηθούν.

Όσον αφορά στην εγκατάσταση προσφύγων στα Πατώματα Γρεβενών, υπάρχει πρόβλημα ανακολουθίας, δεδομένου ότι ο νέος οικισμός δημιουργήθηκε για τους σεισμόπληκτους Καλοχίου, Καλαμιτσίου και Μεσόλακκου.

Ως Δυτικομακεδόνες διεκδικούμε δίκαιο, αναλογικό και συνετό καταμερισμό, ανά την ελληνική επικράτεια, των προσφύγων που έχουν εγκλωβιστεί. Καταμερισμό που να λαμβάνει υπόψη ότι ολόκληρη η Δυτική Μακεδονία κρατάει “Θερμοπύλες” στη σύγχρονη Ελλάδα και διαδραματίζει κομβικό ρόλο σε κρίσιμα εθνικά ζητήματα.

Απαιτούμε ειλικρινή διάλογο, στον οποίο είμαστε έτοιμοι να προσέλθουμε με καθαρές θέσεις, αίσθημα ανθρωπισμού αλλά και ευθύνης έναντι της Πατρίδας μας, του Γένους μας και των επόμενων γενεών.

Διαβάστε περισσότερα...

Στη Φλώρινα το 10ο διεθνές συνέδριο της Εννοιολογικής Αλλαγής

Το διάστημα 9-12 Ιουνίου θα πραγματοποιηθεί στην Παιδαγωγική Σχολή του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στη Φλώρινα, το 10ο διεθνές συνέδριο της Εννοιολογικής Αλλαγής με τίτλο Conceptual Change Meets Other Disciplines που αποτελεί δράση της Ευρωπαϊκής Ένωσης Ερευνητών για την Μάθηση και τη Διδασκαλία (EARLI).

Στα πλαίσια του συνεδρίου διεθνώς καταξιωμένοι ερευνητές θα παρουσιάσουν αποτελέσματα της έρευνάς τους σε ζητήματα που αφορούν την μάθηση και τη διδασκαλία εννοιών από διάφορα γνωστικά πεδία όπως μαθηματικά, φυσική, γλώσσα, ιστορία, κτλ.

Το συγκεκριμένο συνέδριο αποτελεί πρωτοβουλία του επίκουρου καθηγητής του τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, Κωνσταντίνου Π. Χρήστου, γίνεται σε συνδιοργάνωση του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με το πανεπιστήμιο Ben Gurion του Ισραήλ και υποστηρίχθηκε οικονομικά τόσο από την τοπική αυτοδιοίκηση (Δήμος και Περιφέρεια) όσο και εταιρίες και οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στην ευρύτερη περιοχή.

Οι εργασίες του συνεδρίου θα γίνουν στην αγγλική γλώσσα και θα είναι ανοιχτές προς το κοινό, τους φοιτητές και τους εκπαιδευτικούς της περιοχή με ένα συμβολικό ποσό.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Θεματικές του συνεδρίου
Το συνέδριο αποτελεί δράση του Special Interest Group (SIG 3) του EARLI (European Association for Research in Learning and Instruction) που διαπραγματεύεται το ζήτημα της Εννοιολογικής Αλλαγής (Conceptual Change) στη μάθηση και τη διδασκαλία. Μέσα από τα διάφορα θεωρητικά πλαίσια που έχουν διαμορφωθεί για την εννοιολογική αλλαγή διερευνώνται ζητήματα που άπτονται της διδασκαλίας και της μάθησης εννοιών από διάφορα γνωστικά αντικείμενα, από τις φυσικές επιστήμες και τα μαθηματικά, μέχρι τη μάθηση της γλώσσας, της ιστορίας, κτλ. Μελετώνται κοινωνικοί, γνωστικοί και συναισθηματικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη μάθηση με εννοιολογική αλλαγή, προβλήματα στους λογικούς συλλογισμούς που μπορούν να προκύψουν καθώς και τρόποι παρέμβασης. Η προσέγγιση αυτών των ζητημάτων γίνεται με ποικιλία μεθοδολογιών και εξετάζονται από φιλοσοφικής και επιστημολογικής, μέχρι νευροφυσιολογικής, γνωστικής και εκπαιδευτικής σκοπιάς, καταλήγοντας συχνά σε εκπαιδευτικές εφαρμογές που αφορούν δημιουργία νέων πρακτικών στη διδασκαλία, διδακτικών παρεμβάσεων και υποστηρικτικού υλικού σε νέα περιβάλλοντα μάθησης, που οδηγούν στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και την αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών.

Θερινό Σχολείο
Στα πλαίσια παράλληλων δραστηριοτήτων του συνεδρίου θα διοργανωθεί θερινό σχολείο για φοιτητές, υποψήφιους διδάκτορες και νέους ερευνητές, όπου μέσα από εργαστήρια και σεμινάρια που θα προσφέρουν καταξιωμένοι καθηγητές διεθνούς εμβέλειας, οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν τα μεθοδολογικά και θεωρητικά τους εργαλεία, να πάρουν ανατροφοδότηση για την έρευνά τους που βρίσκεται σε εξέλιξη και να διδαχθούν τρόπους να γράφουν επιστημονικά κείμενα προς δημοσίευση σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά.
Διαβάστε περισσότερα...

Τα αποτελέσματα των εκλογών του Σωματείου Συνταξιούχων ΔΕΗ

Με απόλυτη συμμετοχική επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι εκλογές του Σωματείου Συνταξιούχων ΔΕΗ. Ευχαριστούμε όλα τα μέλη μας που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του σωματείου (όπως και σε κάθε κάλεσμα) και επέλεξαν με ξεκάθαρες δημοκρατικές διαδικασίες τα στελέχη διοίκησης και αντιπροσώπευσής τους.

Κατά αλφαβητική σειρά εκλέγονται:

Για το ΔΣ
1. Δημάκης Τάσος
2. Κατσίλας Δημήτρης
3. Λόφτσαλης Παναγιώτης
4. Μελιτσούδης Γεώργιος
5. Νάκας Δημήτριος
6. Νιτσόπουλος Στέφανος
7. Στεργίου Αντώνης

Για την Εξελεκτική Επιτροπή
1. Αγγελίδου Ευθυμία
2. Ιγνατίδου Γεωργία
3. Ντιβανής Ηλίας

Σύμφωνα με την αριθμητική του δύναμη το Σωματείο εκλέγει 20 αντιπροσώπους για την Ομοσπονδία.

Από την Εφορευτική Επιτροπή

Διαβάστε περισσότερα...

Ψήφισμα για τον θάνατο του πρώην Προέδρου της Τ.Κ. Λεχόβου Ζώη Ευάγγελου

Στο Αμύνταιο, σήμερα 30 του μηνός Μαΐου του έτους 2016, ημέρα Δευτέρα και ώρα 19:00 το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου συνήλθε σε δημόσια τακτική συνεδρίαση στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Αμυνταίου, ύστερα από την με αριθμό πρωτοκόλλου 7208/25-05-2016 έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, που δημοσιεύθηκε και επιδόθηκε με αποδεικτικό, σε καθένα χωριστά.

Διαπιστώθηκε από τον Πρόεδρο, πως υπήρχε νόμιμη απαρτία, δεδομένου ότι σε σύνολο 27 μελών παραβρέθηκαν παρόντα 22 μέλη.

Ο Πρόεδρος αφού έθεσε υπόψη του δημοτικών συμβούλων το κατεπείγον του θέματος κήρυξε την έναρξη της συνεδρίασης και εισηγούμενος το 1ο θέμα εκτός της ημερήσιας διάταξης είπε τα εξής: Στο άγγελμα του θανάτου του επί σειρά ετών Προέδρου της πρώην Κοινότητας Λεχόβου και στελέχους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης συνήλθε σήμερα και αποφάσισε ομόφωνα τα ακόλουθα:
1. Να εκφράσει τα θερμά συλλυπητήρια του στην οικογένεια του θανόντος.
2. Να παραστούν μέλη του στην εξόδιο ακολουθία.
3. Να κατατεθεί στεφάνι κατά την εξόδιο ακολουθία.
4. Να κυματίσει μεσίστια η σημαία στο Δημοτικό κατάστημα της ΤΚ Λεχόβου την ημέρα της εξόδιου ακολουθίας.
5. Να δημοσιευθεί το παρόν στον τοπικό τύπο
6. Να επιδοθεί το παρόν στην οικογένεια του θανόντος.

Η απόφαση αυτή πήρε αύξοντα αριθμό 187/2016.
Διαβάστε περισσότερα...

Ο «Αριστοτέλης» ευχαριστεί

Το ΔΣ του ΦΣΦ «Ο Αριστοτέλης», ευχαριστεί θερμά τις Φλωρινιώτισσες φίλες από τη Θεσσαλονίκη, για τη δωρεά πενήντα ευρώ (50 €), στη μνήμη της αξέχαστης φίλης τους Χριστίνας Παππά.

Ευχόμαστε μαζί της «υπέρ μακαρίας μνήμης και αναπαύσεως της κεκοιμημένης δούλης του Θεού Χριστίνας».

Ευχαριστούμε.
Το ΔΣ του ΦΣΦΑ

Διαβάστε περισσότερα...

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016

Σύλληψη 35χρονου για διακίνηση και κατοχή ναρκωτικών ουσιών

Για την ίδια υπόθεση συνελήφθη και 32χρονος ημεδαπός για αντίσταση, απείθεια και παράβαση του νόμου περί ναρκωτικών

Χθες (31-05-2016) το απόγευμα στη Φλώρινα, αστυνομικοί της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) του Τμήματος Ασφαλείας Φλώρινας, συνέλαβαν δυο (2) ημεδαπούς (35 και 32 χρονών), για παραβάσεις της νομοθεσίας περί ναρκωτικών, καθώς και για τα αδικήματα της αντίστασης και της απείθειας, κατά περίπτωση.

Ειδικότερα, ο 32χρονος συνελήφθη, γιατί αρνήθηκε αντιστεκόμενος, επικείμενο αστυνομικό έλεγχο, ενώ από την έρευνα προέκυψε ότι ο ανωτέρω είχε νωρίτερα προμηθευτεί ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης από τον 35χρονο ημεδαπό.

Ακολούθως, σε έλεγχο που πραγματοποιήθηκε, παρουσία δικαστικού λειτουργού, στην οικία του 35χρονου στην Φλώρινα, βρέθηκαν συνολικά και κατασχέθηκαν:

• 124,8 γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης,
• 1 ηλεκτρονική ζυγαριά και
• 2 κινητά τηλέφωνα,

ενώ σε βάρος του σχηματίσθηκε ποινική δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα, για διακίνηση και κατοχή ναρκωτικών ουσιών.

Προανάκριση για την υπόθεση ενεργεί το Τμήμα Ασφαλείας Φλώρινας, ενώ οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στην κα. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Φλώρινας.
Διαβάστε περισσότερα...

Ακρίτας: Στα αχνάρια της αφανισμένης μεγαλοπρέπειας (video)

Ο Δημήτρης Πασίνης μας εντυπωσιάζει ξανά, αυτή τη φορά με ένα θεματικό αφηγηματικό video για το χωριό Ακρίτας. Ένα χωριό, που κατά το παρελθόν έσφυζε από ζωή και απέπνεε εικόνα μεγαλοπρέπειας, σήμερα είναι βουβό.

Ο δημιουργός του video το αφιερώνει με αγάπη και σεβασμό «στους κατοίκους του Ακρίτα και ιδιαίτερα στους ηρωικούς μετανάστες της Αμερικής, του Καναδά, της Αυστραλίας και όλου του κόσμου, οι οποίοι ίδρωσαν και μεγαλούργησαν στο εξωτερικό, αλλά θυμούνται πάντα με συγκίνηση το μαρτυρικό χωριό τους».


Διαβάστε περισσότερα...

Προσκυνηματική εκδρομή στο Άγιο Όρος

Την πρώτη του προσκυνηματική εκδρομή στο Άγιο Όρος πραγματοποίησε ο Σύλλογος Φίλων Αγίου Όρους και Ιερών Μονών Φλώρινας «Ο Άγιος Παϊσιος».

Το διάστημα 27-29 Μαΐου, τα μέλη του Συλλόγου επισκέφτηκαν τη σκήτη των Καυσοκαλυβίων, καθώς και την Ιερά Μονή Γρηγορίου.

Διαβάστε περισσότερα...

Εκδηλώσεις στο Νυμφαίο για τον Άγιο Νικόλαο τον καλοκαιρινό (video)

Την Κυριακή 29 Μαΐου πραγματοποιήθηκαν εκδηλώσεις στην εκκλησία του Αγίου Νικολάου, στο Νυμφαίο Φλώρινας, που οργάνωσε ο Σύλλογος Γυναικών Νυμφαίου.

Συμμετείχαν ο Σύλλογος Κιουταχειωτών και Μικρασιατών Φλώρινας "Ο Άγιος Μηνάς", η παραδοσιακή χορωδία του Ωδείου Φλώρινας και η Χ.Α.Ν.Θ. Θεσσαλονίκης.


Διαβάστε περισσότερα...

Βιωματική δράση «Δημιουργούμε… εν αταξία!!!» στο Αμύνταιο

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας και η Σχολική Σύμβουλος της 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Π. Ε. Φλώρινας, σε συνεργασία με την Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας διοργανώνουν βιωματική δράση με θέμα: Δημιουργούμε… εν αταξία!!!.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016, στον χώρο του παλαιού 1ου Δημοτικού Σχολείου Αμυνταίου, από τις 9:30΄ π.μ. έως τη 1:00΄ μ.μ. Στόχος είναι, με απλές και πρωτότυπες δράσεις, δρώμενα, παρουσιάσεις, βιωματικά εργαστήρια, επιδείξεις κ.λπ., να γίνει παρουσίαση και διάχυση των προγραμμάτων που υλοποιούνται στις σχολικές μονάδες της 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Π. Ε. Φλώρινας.

Ταυτόχρονα, θα παρουσιαστούν και οι δράσεις που αφορούν στο 4ο Φεστιβάλ Φυσικών Επιστημών, το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με το Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ. (δάσκαλοι και φοιτητές), όπως και αυτές του προγράμματος Η γαστρονομική παράδοση της Φλώρινας και οι προοπτικές της τοπικής παραγωγής μας, το οποίο πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Ε.Β.Ε. Φλώρινας.

Πρόγραμμα

9:15΄ - 9:30΄
Προσέλευση

9:30΄ - 9:45΄
Χαιρετισμοί

9:45΄ - 12:45΄
Εργαστήρια Ενεργητικής Μάθησης και Δημιουργικής Έκφρασης:
• Παιχνίδια με τον πηλό, Γ΄ τάξη, 1ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου (υπ. εκπ/κός: Σ. Λαζανά)
• Ψάχνουμε το σπίτι μας…, Ε1΄ τάξη, 1ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου (υπ. εκπ/κός: Σ. Καρατζάς)
• Αλλάζω στάση… χτίζω γερό σώμα, Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξεις, 3ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου (υπ. εκπ/κοί: Ε. Βυρώζη, Φ. Μήσιου, Ε. Νιτσοπούλου και Μ. Τζώτζη)
• Ανακυκλώνω… ανακυκλώνω και τον κόσμο ανανεώνω, Γ΄ και Στ΄ τάξεις, Δημοτικό Σχολείο Αετού (υπ. εκπ/κοί: Β. Αυγούλα & Σ. Κεσίδου)
• Οινοποιία και Ανακύκλωση, Δημοτικό Σχολείο Βεγόρας (υπ. εκπ/κοί: Χ. Δημητρόπουλος, Φ. Ευγενίδου και Σ. Βοσκόπουλος)
• Έτσι απλά… με απλά υλικά, Ε΄ και Στ΄ τάξεις, Δημοτικό Σχολείο Λεχόβου (υπ. εκπ/κός: Π. Μαλεσιάγκου)
• Μαγικές ροές, Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξεις, Δημοτικό Σχολείο Ξινού Νερού (υπ. εκπ/κοί: Ι. Μεκάσης, Υ. Μπάρα και Σ. Τσαχειρίδης)
• Εξοικονομώ ενέργεια, Ε΄ και Στ΄ τάξεις, Δημοτικό Σχολείο Σκληθρου (υπ. εκπ/κός: Ρ. Τασοπούλου)
• Εργαστήρι μουσικής, Στ΄ τάξη, Δημοτικό Σχολείο Φιλώτα (υπ. εκπ/κοί: Ν. Μιχούλη και Δ. Μπομπόλη)

Παρουσιάσεις - Εκθέσεις:
• Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, Στ΄ τάξη, 1ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου (υπ. εκπ/κός: Α. Μάστορα)
• Πολιτισμός και περιβάλλον, Δ1΄ τάξη, 1ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου (υπ. εκπ/κός: Κ. Χριστοδούλου)
• Μήλο το μαγικό, Α΄ τάξη, 2ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου (υπ. εκπ/κός: Χ. Λαζαρίδου)
• 4 εποχές, Β΄ τάξη, 2ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου (υπ. εκπ/κός: Δ. Βράπτση)
• Ποδόσφαιρο, Δ΄ τάξη, 2ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου (υπ. εκπ/κός: Β. Ευθυμίου)
• Κατασκευές, Ε΄ τάξη, 2ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου (υπ. εκπ/κός: Ζ. Κοϊμσίδου)
• Παραδοσιακά παιχνίδια, Στ΄ τάξη, 2ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου (υπ. εκπ/κός: Φ. Σιούτη)
• Ταξιδεύοντας στα μονοπάτια των εικαστικών, Δημοτικό Σχολείο Βαρικού (υπ. εκπ/κοί: Ι. Αλεξιάδου, Μ. Ρέμπελου και Ε. Σταματιάδου)
• Πρόγραμμα μετάβασης «Προχωρώ», Στ΄ τάξη, Δημοτικό Σχολείο Φιλώτα (υπ. εκπ/κοί: Ν. Μιχούλη & Δ. Μπομπόλη)

Η γαστρονομική παράδοση της Φλώρινας και οι προοπτικές της τοπικής παραγωγής μας:
Οι δράσεις στα Δημοτικά Σχολεία της 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Π. Ε. Φλώρινας (σε συνεργασία με το Ε.Β.Ε. Φλώρινας)
• Φλωρινιώτικη γαστρονομία, Δ2΄ τάξη, 1ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου (υπ. εκπ/κός: Θ. Ζαρίδου)
• Συντήρηση και επεξεργασία τροφίμων στο πέρασμα του χρόνου, Ε΄ και Στ΄ τάξεις, 3ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου (υπ. εκπ/κοί: Γ. Καραβασίλογλου, Α. Κουγιουμτζόγλου, Ξ. Παπαδοπούλου και Τ. Ρισβά)
• Παραδοσιακές γεύσεις, Δημοτικό Σχολείο Αγίου Παντελεήμονα (υπ. εκπ/κοί: Α. Βράγκου, Ι. Ζαέκης, Ε. Μάινου, Δ. Μαρκόπουλος, Π. Πετράκος, Δ. Πετσάνη, Β. Ρωμανού, Ε. Στοϊκοπούλου και Ε. Τσανανά)

4ο Φεστιβάλ Φυσικών Επιστημών
Οι δράσεις στα Δημοτικά Σχολεία της 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Π. Ε. Φλώρινας
(σε συνεργασία με την Άννα Σπύρτου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ)
3ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου
Ε΄ τάξη – υπ. εκπ/κός: Γ. Καραβασίλογλου
• Μοντέλο νανοφίλτρου (Χ. Παπαδοπούλου, φοιτ. Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ.)
• Μοντέλο ηλεκτρονικού μικροσκοπίου (Ε. Δαγρέ, φοιτ. Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ.)
• Μοντέλο σούπερ υδροφοβικής μπλούζας (Γ. Τζίμα, φοιτ. Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ.)
Στ΄ τάξη – υπ. εκπ/κός: Α. Κουγιουμτζόγλου
• Μοντέλο ίωσης (Σ. Καραπαναγιωτίδης, φοιτ. Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ.)
• Επιτραπέζιο φαινόμενο του λωτού (Γ. Τόκας, φοιτ. Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ.)
• Μοντέλο υδροφοβικού λάπτοπ (Α. Νικολαΐδου, φοιτ. Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ.)
• Επιτραπέζιο φαινόμενο του λωτού (Ζ. Καγκελίδου, φοιτ. Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ.)

Δημοτικό Σχολείο Αγίου Παντελεήμονα
Ε΄ τάξη – υπ. εκπ/κός: Ε. Τσανανά
• Μοντέλο ηφαιστείου (Τ. Κουλέρδα, φοιτ. Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ.)
Στ΄ τάξη – υπ. εκπ/κός: Ι. Ζαέκης
• Μοντέλο αεροπλάνου (Σ. Κασκίρη, φοιτ. Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ.)

Δημοτικό Σχολείο Βαρικού
Α΄, Β΄, Ε΄ και Στ΄ τάξεις – υπ. εκπ/κοί: Ι. Αλεξιάδου και Ε. Σταματιάδου
• Νανοεπιστήμονες–Μοντέλο τρένου (Π. Αναστασόπουλος, φοιτ. Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ.)

Δημοτικό Σχολείο Λεχόβου
Ε΄ και Στ΄ τάξεις – υπ. εκπ/κός: Ρ. Μακαρίου
• Ταξιδεύω στους τρεις κόσμους

Δημοτικό Σχολείο Φιλώτα
Ε΄ τάξη – υπ. εκπ/κοί: Ο. Παπαθανασίου, Μ. Πετσίβα και Ε. Σερμπίνη
• Μοντέλο σούπερ υδροφοβικής μπότας (Μ. Παπαχαραλάμπους και Ι. Σπανοθυμιού, φοιτ. Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ.)

12:45΄ - 13:00΄
Αναχώρηση

Συνδιοργάνωση:
• Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας
• Σχολική Σύμβουλος 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Π. Ε. Φλώρινας
• Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας
• Περιφερειακή Ενότητα Φλώρινας
• Δήμος Αμυνταίου
• Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π. Ε. Αμυνταίου

Από μέρους των διοργανωτών
Στέλλα Κασίδου
Σχολική Σύμβουλος 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Φλώρινας

Διαβάστε περισσότερα...

Παρουσίαση στη Φλώρινα του βιβλίου του Γιάννη Καλπούζου «Σέρρα, η ψυχή του Πόντου»

Το βιβλιοπωλείο «Η γωνιά», η Εύξεινος Λέσχη Φλώρινας, ο «Όμιλος Βιβλίου» του Μορφωτικού Τμήματος του Φ.Σ.Φ. «Ο Αριστοτέλης», ο Σύλλογος Μικρασιατών – Κιουταχειωτών Φλώρινας «Ο Άγιος Μηνάς» και οι εκδόσεις Ψυχογιός, σας προσκαλούν στην παρουσίαση του νέου μυθιστορήματος του Γιάννη Καλπούζου «Σέρρα, η ψυχή του Πόντου», την Πέμπτη 16 Ιουνίου στις 20.30, στην αίθουσα θεάτρου του Φ.Σ.Φ. «Ο Αριστοτέλης».

Ο συγγραφέας θα παρουσιάσει με ξεχωριστό τρόπο το βιβλίο του, θα συνομιλήσει με το κοινό και θα υπογράψει αντίτυπα.
Διαβάστε περισσότερα...

Εκδηλώσεις τοπικής γαστρονομίας από το Επιμελητήριο Φλώρινας

Το Επιμελητήριο Φλώρινας διοργανώνει, σε συνεργασία με τις Σχολικές Επιτροπές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Π.Ε. Φλώρινας, μια σειρά εκδηλώσεων προώθησης της επιχειρηματικότητας σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίες χρηματοδοτούνται εξ ολοκλήρου από το Ειδικό Αναπτυξιακό Πρόγραμμα (ΕΑΠ) 2012 – 2016 για την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα εκδηλώσεων απευθύνεται, κυρίως, σε μαθητές της ΣΤ’ τάξης Δημοτικού και περιλαμβάνει ενημερωτικές δράσεις, εργασίες στον σχολικό χώρο, επισκέψεις σε παραγωγικές μονάδες της περιοχής και συμμετοχικές δραστηριότητες γευσιγνωσίας.

Στα πλαίσια λοιπόν των παραπάνω, διοργανώνονται 2 εκδηλώσεις Τοπικής Γαστρονομίας, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν στο Αμύνταιο (Τετάρτη 01/06/2016, και ώρα 11.30, στον προαύλιο χώρο του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αμυνταίου), και στην Φλώρινα (Παρασκευή 03/06/2016, και ώρα 10.30, στον προαύλιο χώρο του 1ου Δημοτικού Σχολείου Φλώρινας), με την ευκαιρία του εορτασμού της ΗΜΕΡΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, και με την συμμετοχή όλων των μαθητών, των αρμόδιων δασκάλων, των Σχολικών Συμβούλων, και με την παρουσία τοπικών επιχειρηματιών.

Για το Επιμελητήριο Φλώρινας
Ο Πρόεδρος
Σάββας Σαπαλίδης

Διαβάστε περισσότερα...

Ένα βήμα μπροστά για τις μετεγκαταστάσεις Ακρινής και Αναργύρων

Μία ευρεία παραγωγική συνάντηση και συζήτηση, με αφορμή τα θέματα που αφορούν στις μετεγκαταστάσεις Ακρινής και Αναργύρων, έγινε στις 26/05/2016 στο Γραφείο του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας Πάνου Σκουρλέτη.

Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ο Γενικός Γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών, ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας, ο Δήμαρχος Κοζάνης, ο Δήμαρχος Εορδαίας, Βουλευτές Νομών Κοζάνης και Φλώρινας, αρμόδιοι σύμβουλοι του Υπουργού, ο Γενικός Διευθυντής της ΑΝΚΟ, αυτοδιοικητικά στελέχη και εκπρόσωποι των οικισμών.

Κατά τη συνάντηση θέσαμε με έμφαση τα παρακάτω:

α. Την ανάγκη ολοκλήρωσης του Σχεδίου Προεδρικού Διατάγματος, με πρωτοβουλία και ευθύνη του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
β. Την ανάγκη έναρξης των διαδικασιών αναγκαστικής απαλλοτρίωσης των οικισμών και των αγροκτημάτων Ακρινής και Αναργύρων, με πρωτοβουλία και ευθύνη της ΔΕΗ Α.Ε..

Τα συμπεράσματα της συνάντησης συμπυκνώνονται ως εξής:
1ον Στο προσεχές χρονικό διάστημα θα γίνει η σύσταση μικτής Επιτροπής, που θα αποτελείται από εκπροσώπους των προβλεπόμενων Υπουργείων στο Νόμο 3937/2011 και των Φορέων της Δυτικής Μακεδονίας. Προς το σκοπό αυτό θα κοινοποιήσουμε στον Υπουργό την εκπροσώπησή μας.
2ον Θα διερευνηθούν πρόσθετες πηγές χρηματοδότησης για την υλοποίηση των βασικών έργων υποδομής στις νέες θέσεις των υπό μετεγκατάσταση οικισμών, συμπληρωματικά με τα ποσά που θα λάβουν οι οικείοι Δήμοι σύμφωνα με το Άρθρο 13 του Ν. 4273/2014, με έμφαση στο Τομεακό Πρόγραμμα του νέου ΕΣΠΑ 2014-2020 που αφορά στο Περιβάλλον και στην Αειφόρο Ανάπτυξη.
3ον Σε ότι αφορά στο σημαντικό ζήτημα και προϋπόθεση για την υλοποίηση των μετεγκαταστάσεων δηλ. την αναγκαστική απαλλοτρίωση των οικισμών και των αγροκτημάτων Ακρινής και Αναργύρων, θέσαμε έντονα την ανάγκη άμεσης έναρξης των διαδικασιών, επισημαίνοντας ότι δεν θα απαιτηθεί να καταβληθούν άμεσα ποσά εκ μέρους της ΔΕΗ αλλά μετά απο 3 χρόνια.
Δεδομένης της απουσίας εκπροσώπων της ΔΕΗ το υπόψη θέμα δεν συζητήθηκε αναλυτικά, ενώ θεωρήθηκε αναγκαία η συνάντηση με τη ΔΕΗ το συντομότερο δυνατόν.

Εκτός από τα ανωτέρω, συζητήθηκαν και βρήκαν θετική ανταπόκριση :
α. Το θέμα της «Μεταλιγνιτικής περιόδου». Ενημερώσαμε την Κυβέρνηση ότι, το ολοκληρωθέν «Επιχειρησιακό Σχέδιο για τη μεταλιγνιτική περίοδο» θα πρέπει να ενταχθεί σε μία Εθνική πολιτική, λόγω ακριβώς της εθνικής διάστασης που έχει, έτσι ώστε η αντιμετώπιση των συνεπειών για την περιοχή από τη μείωση της λιγνιτικής δραστηριότητας να γίνει με ομαλό και παραγωγικό τρόπο.
β. Η θεσμοθέτηση, από τη ΔΕΗ, ενός «Ειδικού Ταμείου Περιβαλλοντικής Αποκατάστασης» όπου θα κατατίθενται ποσά με βάση το προεκτιμώμενο κόστος της περιβαλλοντικής αποκατάστασης, έτσι ώστε οι αναγκαίοι πόροι να είναι συνεχώς διαθέσιμοι και να υλοποιηθούν με ασφάλεια από τον χρήστη του λιγνίτη, χωρίς τον κίνδυνο μελλοντικής επιβάρυνσης των δημόσιων δαπανών.
γ. Η ανάγκη συντονισμού και ελέγχου της κοινής προσπάθειας, που θα πρέπει να αποτελεί κοινή πρακτική.
δ. Η θεσμοθέτηση του Ειδικού Τιμολογίου στη Δυτική Μακεδονία δηλ. της έκπτωσης στο τιμολόγιο της ηλεκτρικής ενέργειας κατά 50% για τις επιχειρήσεις και 30% για τα νοικοκυριά.

Ο κ. Υπουργός ενημέρωσε τους παρευρισκόμενους ότι υπάρχει κατ’ αρχήν συμφωνία επί του θέματος και βρίσκεται σε εξέλιξη η περαιτέρω τεκμηρίωσή του, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας.
Στο πλαίσιο αυτό ο Περιφερειάρχης ζήτησε την οργάνωση διευρυμένης συνάντησης, παρουσία και εκπροσώπων της ΔΕΗ, για οριστικοποίηση της τεκμηρίωσης που θα οδηγήσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

«Κάναμε βήματα μπροστά», τόνισε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας κ. Καρυπίδης Θεόδωρος. «Η επιτάχυνση των διαδικασιών θα μεταφέρει στους πολίτες της περιοχής το αίσθημα του δικαίου και της κοινωνικής εταιρικότητας που θα πρέπει να χαρακτηρίζει τη λειτουργία του Κράτους και της ΔΕΗ».
Διαβάστε περισσότερα...

Συγχαρητήριο της Λέσχης Πολιτισμού προς τον μαθητή Γιώργο Σουλιώτη

Το Εικαστικό Εργαστήρι της Λέσχης Πολιτισμού Φλώρινας δίνει πολλά συγχαρητήρια στο Γιώργο Σουλιώτη, μαθητή του 3ου Γυμνασίου, που πήρε ένα από τα τρία βραβεία και ο σελιδοδείκτης του μοιράστηκε σε όλη την πόλη.

Η Paper Pen σε συνεργασία με το βιβλιοπωλείο "η Γωνιά" διοργάνωσε τον παιδικό διαγωνισμό ζωγραφικής σελιδοδείκτη στη Φλώρινα, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα βιβλίου.

Από το Δ.Σ της Λ.Π.Φ

Διαβάστε περισσότερα...

Εκδηλώσεις για τα 75 χρόνια από τη Μάχη της Κρήτης

Ο Πρόεδρος και τα μέλη της Ένωσης Κρητών και Φίλων Κρήτης Ν. Φλώρινας «Η Μεγαλόνησος», σε συνδιοργάνωση με το Δήμο Φλώρινας, σας προσκαλούν στις εορταστικές εκδηλώσεις για τη συμπλήρωση των 75 χρόνων από τη Μάχη της Κρήτης, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 5 Ιουνίου 2016, για να τιμήσουμε τους ήρωες που θυσιάστηκαν στη μάχη αυτή.

Πρόγραμμα εκδήλωσης

10.30 π.μ. Πάνδημος Δοξολογία στο Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Παντελεήμονος.

11.30 π.μ. Επιμνημόσυνη Δέηση στην προτομή του Ελευθερίου Βενιζέλου, η οποία βρίσκεται στο σιντριβάνι , στην είσοδο της πόλης, καθώς και κατάθεση στεφάνων.

12.15 μ.μ. Ομιλία για τη Μάχη της Κρήτης από τον απόστρατο αξιωματικό (ΠΖ) Παντελή Τζώτζη, στην αίθουσα της Ένωσης Κρητών (Ελ. Βενιζέλου 3, έναντι ΔΟΥ).

12.45 μ.μ. Δεξίωση στην ίδια αίθουσα.

Με εκτίμηση
Το Δ.Σ. του Συλλόγου

Διαβάστε περισσότερα...

Μετάλλια για τον Shogun στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Πολεμικών Τεχνών

Ένα μεγάλο όνειρο έγινε πραγματικότητα. Η Ομοσπονδία μας έγινε μέλος και εκπρόσωπος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Μεικτών Πολεμικών Τεχνών (World Mixed Martial Arts Federation W.M.M.A.F). Έτσι λοιπόν στις 21-22 Μαΐου του 2016 πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Πολεμικών Τεχνών στις Σέρρες με την πρωταρχική βοήθεια της Ομοσπονδίας μας.

Αυτό μας ανοίγει νέες προοπτικές και οράματα για την αναβάθμιση του έργου μας και την προβολή μας. Και κάπως έτσι ξεκινάει το όνειρο. Το Σάββατο 21.05.2016 γίνεται η έναρξη αγώνων με όλα τα σωματεία ελληνικά και ξένα να παρελαύνουν στο χώρο του Σταδίου. Τα ξένα σωματεία που συμμετείχαν ήταν τα εξής: Αλβανία, Αφγανιστάν, Κύπρος, Φύρομ, Νιγηρία, Αρμενία, Αγγλία, Ιράν, Τουρκία και περίπου 80 Ελληνικά Σωματεία ανά την Ελλάδα με σύνολο αθλητών περίπου 578 όλων των ηλικιών.

Το κλειστό γυμναστήριο των Σερρών κατάλληλα διαμορφωμένο με Ring, tatammi βάθρα βραβεύσεων, έτοιμο να υποδεχτεί αφ ενός τους αθλητές που συνοδεύονταν από τους προπονητές τους, αλλά αφετέρου τους γονείς συγγενείς φίλους αθλητών και όποιον άλλο ήθελε να παρακολουθήσει την αθλητική διοργάνωση . Για άλλη μια φορά κυριάρχησε το ευ αγωνίζεσθε, η πειθαρχία ακόμη και στις πιο αυθόρμητες μικρές ηλικίες ενώ όλοι ανεξαρτήτως χειροκρότησαν τους αθλητές τόσο κατά τη διάρκεια των αγωνισμάτων όσο και κατά τη βράβευση, απονομή μεταλλίων και διπλωμάτων.

Από αυτή τη μεγάλη αθλητική διοργάνωση των Πολεμικών Τεχνών δε γινόταν να μη δηλώσει παρών και ο Αθλητικός Πολιτιστικός Σύλλογος Φλώρινας SHOGUN. Οι αθλητές του αγωνίστηκαν με τόλμη, σθένος για τη διάκριση και την κατάκτηση ενός μεταλλίου προσφέροντας σε όλους τους παρευρισκομένους στιγμές χαράς και συγκίνησης.



Οι αθλητές του συλλόγου μας που ξεχώρισαν , διακρίθηκαν και κατέκτησαν μια θέση στο βάθρο είναι:
ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ: 1η θέση χρυσό σε (ΚΑΤΑ KARATE DO)
ΦΑΡΑΝΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ: 3Η θέση χάλκινο σε (ΚΑΤΑ KARATE DO)

Να σημειωθεί ότι υπήρξε και αγωνιστικό μέρος για τους προπονητές και τους εκπαιδευτές όλων των σωματείων Ελληνικών και Ξένων. Ο σύλλογος μας συμμετείχε με την κ. Μύριαμ Ρασίτ που κατέκτησε την πρώτη θέση σε (ΚΑΤΑ KARATE DO)



Ο Αθλητικός Πολιτιστικός Σύλλογος Φλώρινας SHOGUN συγχαίρει θερμά όλους όσους έλαβαν μέρος, προπονητές μαθητές και ευελπιστεί τέτοιου είδους αξιόλογα αθλητικά γεγονότα να λαμβάνουν χώρα και στο μέλλον

Ως σύλλογος θα βρισκόμαστε πάντα δίπλα σε όλες αυτές τις προσπάθειες που εξευγενίζουν τον άνθρωπο και αναδεικνύουν το επίπεδο του πολιτισμού.

ΜΕ ΤΙΜΗ
ΤΟ Δ.Σ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
Διαβάστε περισσότερα...

Σύλληψη αλλοδαπού σε βάρος του οποίου εκκρεμούσε Ευρωπαϊκό Ένταλμα Σύλληψης

Χθες (31-05-2016) το μεσημέρι στην Κρυσταλλοπηγή, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Κρυσταλλοπηγής συνελήφθη ένας 49χρονος αλλοδαπός, υπήκοος Αλβανίας, σε βάρος του οποίου εκκρεμούσε ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης από τις Βελγικές Αρχές.

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Εφετών Δυτικής Μακεδονίας.
Διαβάστε περισσότερα...

Στο πανηγύρι της Νίκης το χορευτικό του Συλλόγου Θεσσαλών

Με απόλυτη επιτυχία το χορευτικό τμήμα ενηλίκων του συλλόγου Θεσσαλών Φλώρινας, συμμετείχε στις πολιτιστικές εκδηλώσεις της τοπικής κοινότητας Νίκης, την Παρασκευή 27 Μαΐου 2016 και απέσπασε τα κολακευτικά σχόλια των παρευρισκομένων.
Ευχόμαστε πάντα επιτυχίες.

Διαβάστε περισσότερα...

Ημερίδα από τον Σύνδεσμο Κοινωνικών Λειτουργών Δυτικής Μακεδονίας

Πραγματοποιήθηκε στις 25/5/2016, η Ημερίδα με τίτλο «Επαγγελματική Εξουθένωση στο χώρο της Εκπαίδευσης, της Υγείας και της Πρόνοιας» που διοργανώθηκε από το Π.Τ. του Συνδέσμου Κοινωνικών Λειτουργών Δυτ. Μακεδονίας και η οποία τέλεσε υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Δυτ. Μακεδονίας, του Δήμου Εορδαίας και της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτ. Μακεδονίας.

Την έναρξη κήρυξε η Πρόεδρος του Π.Τ ΣΚΛΕ Δυτ. Μακεδονίας, η οποία μεταξύ άλλων ανέφερε ότι: «η κούραση, το στρες, το να δουλεύει κανείς σήμερα με μια πληθώρα και πολυπλοκότητα προβλημάτων, όπου οι κοινωνικές υπηρεσίες συνεχώς συρρικνώνονται, όπου η πρόνοια έχει δεχθεί και συνεχίζει να δέχεται πολύ σοβαρές περικοπές και συμπιέσεις, είναι παράγοντες που συμβάλουν στη δημιουργία έντονου στρες με αρνητικές σωματικές, ψυχοσυναισθηματικές και κοινωνικές συνέπειες. Όλοι όσοι εργαζόμαστε κάτω από στρεσογόνες συνθήκες, ακόμη και για εμάς που ως επαγγελματίες έχουμε εκπαιδευτεί σε τέτοιου είδους καταστάσεις, είναι πραγματικά πολύ δύσκολο»

Όλες οι ομιλίες εστίασαν στο σύνδρομο της επαγγελματικής εξουθένωσης στον κάθε χώρο εργασίας ξεχωριστά, στις πηγές του άγχους που μπορεί να την προκαλέσουν, στα συμπτώματα, στα στάδια, αλλά και στην πρόταση αποτελεσματικών τρόπων αντιμετώπισης. Παρουσιάστηκε επίσης το δείγμα μίας έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε 6 Μονάδες Κοινωνικής Φροντίδας του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας της Περιφέρειας Α.Μ.Θ., και ακολούθησε μία ξεχωριστή ενότητα για το φαινόμενο «mobbing»

Οι εισηγήσεις ολοκληρώθηκαν δίνοντας το βήμα στον Αντιπεριφερειάρχη Υγείας Πρόνοιας και Κοινωνικής Συνοχής κ. Σταύρο Γιαννακίδη, στον Προΐστάμενο Παιδαγωγικής και Επιστημονικής Καθοδήγησης Δυτ. Μακεδονίας κ. Ιωάννη Σούλιο και στον Πρόεδρο του Ιατρικού Συλλόγου κ. Χαράλαμπο Τσεβεκίδη, των οποίων οι τοποθετήσεις συμβάλανε τα μέγιστα στο να βρεθούμε σε ένα δημόσιο διάλογο για θέματα πρόληψης, στρατηγικών αντιμετώπισης και υιοθέτησης καλών πρακτικών, για μία ολοκληρωμένη προσέγγιση του φαινομένου.

Το Π.Τ. ΣΚΛΕ Δυτ. Μακεδονίας, θα συνεχίσει να αναδεικνύει θέματα κοινού και κοινωνικού ενδιαφέροντος, θα μελετά προβλήματα, θα γνωμοδοτεί, θα παρεμβαίνει για την αντιμετώπιση τους και θα βρίσκεται διαρκώς σε μία ανοιχτή σχέση και διάλογο με την κοινότητα και τους φορείς. Δε μπορούμε άλλωστε ποτέ αρμόδιοι φορείς και υπηρεσίες να προχωράμε μόνοι μας. Θα πρέπει αντίθετα να στοχεύουμε στις συμπράξεις και στην συνεργασία.

Με εκτίμηση
Για το Δ.Σ
Η Πρόεδρος
Αναστασία Βαβλιάρα
Η Γ. Γραμματέας
Ευγενία Γούλια
Διαβάστε περισσότερα...

Η 5η αγωνιστική του τουρνουά της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων


Α.Τ. ΝΙΚΗΣ – Τ.Σ.Φ. ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΠΗΓΗΣ: 3-3
17΄ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Τ.Σ.Φ. ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΠΗΓΗΣ) (ΑΥΤΟΓΚΟΛ): 1-0
29΄ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (Α.Τ. ΝΙΚΗΣ): 2-0
30΄ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (Α.Τ. ΝΙΚΗΣ): 3-0
31΄ ΣΟΛΑΚΗΣ ΛΑΖΑΡΟΣ (Τ.Σ.Φ. ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΠΗΓΗΣ: 3-1
48΄ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ (Τ.Σ.Φ. ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΠΗΓΗΣ): 3-2
53 ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ (Τ.Σ.Φ. ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΠΗΓΗΣ): 3-3

ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ:
ΠΕΜΠΤΗ 02-06-2015

ΩΡΑ 18.00΄: Τ.Σ.Φ. ΚΑΤΩ ΚΛΕΙΝΩΝ – ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΑΕΤΟΥ
Διαβάστε περισσότερα...