Σάββατο, 13 Φεβρουαρίου 2016

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την γαστρονομική παράδοση της Φλώρινας και τις προοπτικές της

Την Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2016, στα Γραφεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Φλώρινας, κ. Σάββας Σαπαλίδης, συναντήθηκε με τους Σχολικούς Συμβούλους Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Στέλλα Κασίδου, κ. Γιάννη Κασκαμανίδη και κ. Όλγα Μούσιου Μυλωνά, όπου αποφασίστηκε, η εκπόνηση και η υλοποίηση Εκπαιδευτικού Προγράμματος με θέμα: «Η γαστρονομική παράδοση της Φλώρινας και οι προοπτικές της για τον τόπο μας», στο πλαίσιο του οποίου θα προσεγγιστούν οι κοινωνικές, πολιτισμικές και οικονομικές διαστάσεις της τοπικής μας παραγωγής, της γαστρονομικής μας παράδοσης και της αντίστοιχης επιχειρηματικής δραστηριότητας της περιοχής.
Το πρόγραμμα θα απευθύνεται σε μαθητές της Ε΄ και της Στ΄ τάξης Δημοτικού και θα περιλαμβάνει ενημερωτικές δράσεις, εργασίες στον σχολικό χώρο, επισκέψεις σε παραγωγικές μονάδες της περιοχής και συμμετοχικές δραστηριότητες γευσιγνωσίας των μαθητών, εκδηλώσεις παρουσίασης του Προγράμματος, γιορτή τοπικής γευσιγνωσίας στη Φλώρινα και στο Αμύνταιο και παραγωγή Φακέλου με το εκπονηθέν εκπαιδευτικό υλικό. Οι δράσεις προβλέπεται να υλοποιηθούν από τον Μάρτιο ως τον Μάιο του 2016, με τη συνεργασία των Σχολικών Συμβούλων της 1ης, 2ης και 3ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Φλώρινας, των Διευθυντών των Εκπαιδευτικών και των γονέων των μαθητών των Σχολικών Μονάδων που θα συμμετάσχουν, αλλά και εξωτερικών συνεργατών από άλλους φορείς, όπως ο ΟΑΕΔ Φλώρινας, κ.ά.
Την οικονομική υποστήριξη του προγράμματος, όπως και πρακτικά οργανωτικά θέματα, ανέλαβε το Επιμελητήριο Φλώρινας, που είχε και την πρωτοβουλία για την υλοποίηση του Προγράμματος, εντάσσοντάς το σε μια σειρά παρεμβατικών ενεργειών που στοχεύουν να αναδείξουν την Φλώρινα ως διακεκριμένο γαστρονομικό προορισμό. Από την πλευρά και των δυο συνεργαζόμενων μερών, δηλαδή του Προέδρου του Επιμελητηρίου Φλώρινας, κ. Σάββα Σαπαλίδη, και των Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας, εκφράστηκε η πεποίθηση ότι το παρόν Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα θα έχει πολλαπλές ωφέλειες για τους μαθητές, οι οποίοι θα ενημερωθούν σε βάθος σχετικά με ουσιαστικά θέματα που συνδέουν τη σχολική ζωή και την καθημερινότητά τους με την κοινωνική πραγματικότητα και ανοίγουν προοπτικές και νέους ορίζοντες στις μελλοντικές επιλογές τους.

2 σχόλια:

  1. Σιγουρα καλη προσπαθεια,μηπως ομως αυτη πρεπει να επεκταθει ΔΥΝΑΜΙΚΑ με ενημερωσεις αρμοδιων επιστημονων στο επαγγελμα (ΓΕΩΠΟΝΟΙ κλπ)στους γεωργους της περιοχης μας ,μια που η πιπερια ΦΛΩΡΙΝΑΣ ειναι ξακουστη αλλα δεν παραγαγεται πια στην περιοχη μας αλλα σε αλλους Νομους και παραπλανητικα φερει το ονομα μονο απο το σχημα????
    Και βεβαια υπαρχουν και αλλες πολλες καλιεργειες που θα πρεπει να ενημερωθουν οι γεωργοι μας?????
    Ως προσ αυτο τι κανει Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ Ο ΑΝΤΙΠΕΡΕΙΦΕΡΙΑΡΧΗΣ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΜΑΣ?????
    Υπαρχουν επιστημονες στην περιοχη μας να στηριξουν τους γεωργοκτηνοτροφους??? να εκπαιδευτουν σε καταλληλα εκπαιδευτικα σεμιναρια,να αναλαβουν ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ????
    Αν ολοι κοιμουνται στα γραφεια και ολα θα ξεκινησουν απο αλλους τοτε δεν θα υπαρχει ελπιδα ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΧΑΛΙ ΜΑΣ.
    Εκπονηστε προγραμματα προτεινετε λυσεις στην κοινωνια στους νεους ανθρωπους ΒΓΑΛΤΕ ΤΟΥς ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΑΠΙΣΟΥΝ ΚΑΙ Η ΒΡΩΜΑ ΘΑ ΑΠΛΩΘΕΙ ΑΚΟΜΗ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν οι δάσκαλοι διδάσκουν μαγειρική και οι μάγειροι Ιστορία (Μαμαλάκης) τότε δεν είναι έκπληξη η τραγική κατάσταση αμορφωσιάς των Ελλήνων μαθητών σε διεθνή έρευνα.
    http://www.infognomonpolitics.blogspot.gr/2016/02/blog-post_119.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.