Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

Συνεδριάζει το Περιφερειακό Συμβούλιο

Συνεδριάζει σήμερα, στις 6 το απόγευμα στην Κοζάνη, το Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Μακεδονίας, με τα παρακάτω θέματα στην ημερήσια διάταξη:

1o : Τροποποίηση Προϋπολογισμού της ΠΔΜ (15η 2014)
Εισηγητής : ο Αντιπεριφερειάρχης Οικονομικών κ.Φώτιος Κεχαγιάς

2ο : Περιφερειακός Συμπαραστάτης του Πολίτη και της Eπιχείρισης
Εισηγητής : ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας, κ. Θεόδωρος Καρυπίδης.

3ο: Ορισμός Μελών στην Κοινή Επιτροπή Παρακολούθησης της Προγραμματικής Σύμβασης «Έρευνα και Προτάσεις για την Εμφάνιση Ρωγμώσεων στην ΤΚ Βαλτονέρων του Δ. Αμυνταίου Π.Ε. Φλώρινας» μεταξύ της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας (Π.Ε. Φλώρινας) και του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Εισηγητής : ο Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Φλώρινας, κ. Στέφανος Μπίρος

4ο : Ορισμός Μελών στην Κοινή Επιτροπή Παρακολούθησης της Προγραμματικής Σύμβασης «Επισκόπηση της Κατάστασης Διατήρησης του φέροντος Οργανισμού και του Κελύφους του Διατηρητέου Κτιρίου της Βιβλιοθήκης Φλώρινας» μεταξύ της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας (Π.Ε. Φλώρινας) και του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Εισηγητής : ο Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Φλώρινας, κ. Στέφανος Μπίρος

5ο: Ορισμός Μελών στην Κοινή Επιτροπή Παρακολούθησης της Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας (Π.Ε.Φλώρινας) και του Φορέα Διαχείρισης Εθνικού Δρυμού Πρεσπών για την Εκπόνηση του Έργου «Ειδική Μελέτη Διαχείρισης της Βόσκησης σε Λιβαδικούς και Δασικούς τύπους Οικοτόπων στην Περιοχή Ευθύνης του Φορέα Διαχείρισης Εθνικού Δρυμού Πρεσπών»
Εισηγητής : ο Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Φλώρινας, κ. Στέφανος Μπίρος

6ο: Ορισμός Μελών στην Κοινή Επιτροπή Παρακολούθησης της Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας (Π.Ε.Φλώρινας) και του Φορέα Διαχείρισης Εθνικού Δρυμού Πρεσπών για την Εκπόνηση του Έργου «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ - ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΓΓΙΣΤΙΚΩΝ ΤΑΦΡΩΝ»
Εισηγητής : ο Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Φλώρινας, κ. Στέφανος Μπίρος

7ο: Ορισμός Mελών στην Kοινή Eπιτροπή Παρακολούθησης της Προγραμματικής Σύμβασης «Μελέτη και Ημερίδα Διαχείρισης των Λυμάτων από τους Βιολογικούς Καθαρισμούς» Μεταξύ της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας (Π.Ε. Φλώρινας) και του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Εισηγητής : ο Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Φλώρινας, κ. Στέφανος Μπίρος

8ο: Ορισμός Μελών στη Κοινή Επιτροπή Παρακολούθησης της Προγραμματικής Σύμβασης «Μελέτη Αξιοποίησης Διαχείρισης των Αποβλήτων για Λίπανση και Άρδευση των Αγροκτημάτων» μεταξύ της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας (Π.Ε. Φλώρινας) και του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Εισηγητής : ο Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Φλώρινας, κ. Στέφανος Μπίρος

9ο: Ορισμός Εκπροσώπου για τη Συγκρότηση Περιφερειακής Επιτροπής της Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας για Ρύθμιση θεμάτων Ε.Δ.Χ. Αυτοκινήτων
Εισηγητής : ο Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Φλώρινας, κ. Στέφανος Μπίρος

10ο: Ορισμός Εκπροσώπου για τη Συγκρότηση Πειθαρχικού Συμβουλίου Επιβολής Κυρώσεων σε Φορείς Παροχής Συγκοινωνιακού Έργου και σε Ιδιοκτήτες Λεωφορείων στην Π.Ε. Φλώρινας
Εισηγητής : ο Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Φλώρινας, κ. Στέφανος Μπίρος

11ο: Ορισμός Εκπροσώπων στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΥΠΡΑ Α.Ε.
Εισηγητής : ο Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Κοζάνης, κ. Παναγιώτης Πλακεντάς

12ο: Ορισμός Εκπροσώπων στη Γενική Συνέλευση και στο Διοικητικό Συμβούλιο της Αστικής μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας με Επωνυμία «Εκθεσιακό Κέντρο Κοζάνης, Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρεία»
Εισηγητής : ο Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Κοζάνης, κ. Παναγιώτης Πλακεντάς

13ο: Τον Ορισμό Εκπροσώπων για Τροποποίηση της Γνωμοδοτικής Επιτροπής Χορήγησης Αδειών Εγκατάστασης Εκδιδομένων Γυναικών με Αμοιβή Προσώπων
Εισηγητής : ο Αντιπεριφερειάρχης Υγείας – Πρόνοιας και Κοινωνικής Συνοχής, κ. Σταύρος Γιαννακίδης

14ο: Oρισμός Aρμοδίου Oργάνου Eγκρίσεων Πολυετών Υποχρεώσεων
Εισηγητής : ο Αντιπεριφερειάρχης Οικονομικών κ. Φώτιος Κεχαγιάς

15ο: Έγκριση Συγκρότησης Επιτροπής της παρ. 4 του Άρθρου 13 του ΠΔ 242/96
Εισηγητής : ο Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Γρβενών, κ.Ευάγγελος Σημανδράκος

16ο: Συμμετοχή της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας στο Έργο“Greece / Albania Energy Tourism” με το Ακρωνύμιο GALET
Εισηγητής : η Αντιπεριφερειάρχης Επιχειρηματικότητας και Εμπορίου, κ. Αμαλία Κούσκουρα

17ο: Συμμετοχή της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας στο Έργο “Cross Border Infrastructural Project”
Εισηγητής : η Αντιπεριφερειάρχης Επιχειρηματικότητας και Εμπορίου, κ. Αμαλία Κούσκουρα

18ο: Γεωπάρκο Τηθύος
Εισηγητής : ο Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Γρεβενών, κ. Ευάγγελος Σημανδράκος

19ο: Έγκριση Σύναψης και Σχεδίου Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας (Π.Ε.Καστοριάς) του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και του Α.Π.Θ/Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων και Έρευνας για το Έργο «Συνέχιση Ανασκαφικών Εργασιών στο Λιμναίο Οικισμό 2014»
Εισηγητής : ο Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Καστοριάς, κ. Σωτήριος Αδαμόπουλος

20ο: Έγκριση Ψηφίσματος για την Κατάργηση και Υποβάθμιση Υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών, της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και Αίτημα στο Υπουργείο Οικονομικών για την Επαναφορά των Υπηρεσιών ΔΟΥ και ΣΔΟΕ στην Αρχική τους Μορφή.
Εισηγητής: ο Περιφερειακός Σύμβουλος Περιφερειακής Ενότητας Γρεβενών κ. Αντώνης Δασκαλόπουλος
 
21o: Λήψη Απόφασης Περιφερειακού Συμβουλίου για την Κατάργηση του Μεταβατικού Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Εορδαίας
Εισηγητής:, ο Εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος για θέματα Αθλητισμού, κ. Δημήτρης Καρακασίδης
 
22o: Ενημέρωση για τα Θέματα του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και Εξουσιοδότηση Υπογραφής Προγραμματικών Συμβάσεων Μεταξύ της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
Εισηγητής : ο Αντιπεριφερειάρχης Παιδείας-Πολτιτισμού-Τουρισμού, κ Παύλος Τσότσος

23o: Συνέδριο Αειφόρου Ανάπτυξης – Τουρισμού –Επιχειρηματικότητας και Διαβαλκανικής Συνεργασίας
Εισηγητής : ο Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Φλώρινας, κ. Στέφανος Μπίρος

Διαβάστε περισσότερα...

Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

Η παρέλαση για την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου στη Φλώρινα (video)

Παρά τη χαμηλή θερμοκρασία, εκατοντάδες ήταν και πάλι οι Φλωρινιώτες που παρακολούθησαν τη μαθητική και στρατιωτική παρέλαση για τον εορτασμό της εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου, στη Λεωφόρο Μακεδονομάχων.
Δείτε στο video όλη την παρέλαση.


Διαβάστε περισσότερα...

Η πανηγυρική εκδήλωση για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου (video)

Πραγματοποιήθηκε χθες, στην κατάμεστη αίθουσα του «Αριστοτέλη», η πανηγυρική εκδήλωση για τον εορτασμό της επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με χαιρετισμό του Αντιπεριφερειάρχη, Στέφανου Μπίρου, και ακολούθησε η χορωδία του Ωδείου Φλώρινας, υπό τη διεύθυνση της Ανδρέιας Μιρέλας Διδασκάλου.
Στη συνέχεια, ο φιλόλογος του 1ου ΓΕΛ Φλώρινας, Γεώργιο Τζήμας, εκφώνησε τον πανηγυρικό της ημέρας.
Αμέσως μετά, εμφανίστηκε η χορωδία του 1ου Γενικού Λυκείου, υπό τη διεύθυνση του Δημητρίου Παπαδόπουλου.
Η εκδήλωση έκλεισε με παραδοσιακούς χορούς από το τμήμα Εθνογραφίας και Χορού του ΦΣΦ «Ο Αριστοτέλης», με υπεύθυνη την Ελευθερία Τρύφωνος.



Η ομιλία του Γιώργου Τζήμα
Η 28η Οκτωβρίου 1940 αποτελεί μια κορυφαία στιγμή της σύγχρονης Ελληνικής Ιστορίας. Είναι μια επέτειος από την οποία ακόμη και σήμερα, αντλούμε πολύτιμα διδάγματα, προσλαμβάνοντας τα λυτρωτικά της μηνύματα. Η μικρή Ελλάς όρθωσε το ανάστημα της και αντιτάχθηκε αρχικά στις ορδές του καθεστώτος που κυβερνούσε τότε την Ιταλία και στη συνέχεια στις δυνάμεις του Άξονα, που θέλησαν να τιμωρήσουν τη χώρα μας και το λαό της, που τόλμησε να μπει εμπόδιο στα σχέδια τους. Την επιλογή αυτή την πλήρωσε ο τόπος μας ακριβά. Με το αίμα χιλιάδων συμπατριωτών μας, στην πλειοψηφία τους νέων ανθρώπων. Με την καταστροφή περιουσιών και υποδομών.
Η Ελλάς τα έβαλε με τις υπερδυνάμεις της εποχής κι έγινε μονομιάς το σύμβολο του αγώνα της υπέρβασης των δυνατοτήτων του ανθρώπου που μάχεται για την υπόστασή του, τις αξίες του, την ελευθερία του. Είχα σκοπό να σας μιλήσω για τους ενδόξους προγόνους μας, για τις ηρωικές τους πράξεις, για την ηγεσία του τόπου εκείνης της εποχής. Όμως δεν μπορούσα να αμελήσω και τη σημερινή πραγματικότητα και γι’ αυτό προσγειώθηκα σ’ αυτήν.
Ο φετινός εορτασμός της εθνικής μας επετείου της 28ης Οκτωβρίου, βρίσκει τη χώρα μας και τους Έλληνες σε μια δύσκολη οικονομικά θέση. Σε μια θέση που δεν ταιριάζει ούτε στους αγώνες των προγόνων μας, αλλά ούτε και στις αξίες και την αξιοπρέπεια του λαού μας. Δυστυχώς σήμερα αποδεικνύεται ότι δεν ήταν αρκετό το αίμα που έχυσαν οι πρόγονοί μας στα βουνά της Αλβανίας κατά τη διάρκεια του ελληνο-ιταλικού πολέμου, και στη συνέχεια στον ελληνο-γερμανικό πόλεμο και την Κατοχή από τις δυνάμεις του Άξονα. Δεν έφτασε το αίμα αυτό για να διασφαλίσουμε μόνιμη σταθερότητα στον τόπο μας.
Ο εορτασμός αυτής της επετείου, μετά από 74 χρόνια, δεν γίνεται, γιατί το έχουν ανάγκη οι ψυχές των ηρώων του 40. Αυτοί έχουν ήδη καταχωρηθεί στις χρυσές σελίδες της Ιστορίας του Έθνους μας. Είναι πλέον αθάνατοι. Εμείς όμως είμαστε αυτοί, που σήμερα τους έχουμε περισσότερη ανάγκη. Έχουμε την ανάγκη να πιαστούμε από τα κατορθώματά τους. Να εμπνευστούμε από τα ιδανικά τους, από την πίστη τους στην ελευθερία και την Πατρίδα. Έχουμε την ανάγκη να βαδίσουμε στα μονοπάτια της θυσίας των ηρώων του ‘40 να συνειδητοποιήσουμε το βάρος της κληρονομιάς που ως λαός κουβαλάμε από τα βάθη των αιώνων, ώστε να ορθώσουμε κι εμείς το δικό μας ανάστημα, σε όσους επιβουλεύονται σήμερα την εθνική μας υπόσταση και κυριαρχία.
Σήμερα, λοιπόν δεν είναι απλά μια μέρα γιορτής, μια μέρα εθνικής υπερηφάνειας. Η σημερινή μέρα και κάτω από τις συνθήκες που τιμούμε τους αγώνες των προγόνων μας, πρέπει να αποτελέσει ημέρα εθνικής συνειδητοποίησης για όλους μας. Οφείλουμε να συνειδητοποιήσουμε την κατάσταση, στην οποία βρίσκεται η χώρα μας σήμερα, αλλά οφείλουμε να λάβουμε υπόψη και ένα σημαντικό στοιχείο: στην μακρόχρονη ιστορική πορεία αυτού του τόπου, οι Έλληνες δεν δέχτηκαν ποτέ να θιγεί η αξιοπρέπειά τους. Οι Έλληνες γνωρίζουμε από θυσίες, γνωρίζουμε από αγώνες, ο δικός μας τράχηλος ζυγό δεν υπομένει. Τα βάλαμε πολλές φορές κατά το παρελθόν με ισχυρότερους και περισσότερους αντιπάλους και τελικά νικήσαμε. Γιατί είχαμε όπλα μας το θάρρος, τις αρχές και τις αξίες της φυλής μας. Γιατί δεν φοβηθήκαμε ποτέ τις θυσίες. Γιατί μας έδινε έμπνευση και δύναμη και αποτελούσε παράδειγμα το λαμπρό μας παρελθόν.
Ο Έλληνας το 1940 δεν έτρεξε να κρυφτεί, να παραστήσει τον «αντιρρησία συνείδησης», να πάρει απαλλαγή στράτευσης. Έτρεξε να καταταγεί στον στρατό με ενθουσιασμό και αγάπη για την πατρίδα. Οι Έλληνες έτρεξαν σύσσωμοι, γιατί ένιωσαν ότι ο τόπος τους απειλείται, κινδυνεύει… Δεν ήταν ούτε πολεμοκάπηλοι, ούτε ονειρεύονταν πότε να πάρουν τα όπλα για να σκοτώσουν. Τα πήραν όμως… και πολέμησαν… και σκοτώθηκαν… και τραυματίστηκαν άλλος βαριά, άλλος ελαφρά… Πολλοί δεν επέστρεψαν στο σπίτι τους. Σκεφθείτε, πόσοι άνθρωποι μόνοι, χωρίς χρήματα, και ο πόλεμος να συνεχίζεται… και να ακολουθεί η κατοχή, η πείνα, ο φοβερός εμφύλιος… Κι όμως, από κανένα στόμα Ελληνίδας δεν ακούστηκε ούτε ένα παράπονο για αυτή την πατρίδα που της πήρε τον άντρα της… κανένα Έλληνα δεν ακούσαμε ποτέ να μιλάει άσχημα για την πατρίδα που του στέρησε τον δικό του πατέρα… το δικό του γιο. Κανείς από τους αγωνιστές του 40΄δεν κλαίγεται για την αναπηρία που του προκάλεσε η συμμετοχή του στον πόλεμο. Να παραδείγματα για μίμηση! Να πρότυπα για να ακολουθήσουμε, ιδιαίτερα σήμερα που η πατρίδα περνά δύσκολες στιγμές. Χωρίς να ρωτάμε τι θα μας προσφέρει αυτή η πατρίδα, οφείλουμε να νοιαστούμε γι’ αυτή.
Στην μακρόχρονη πορεία του ελληνικού Έθνους υπήρξαν, αλλά και θα υπάρξουν και μελλοντικά Εφιάλτες, αλλά έχει αποδειχθεί ότι η παρουσία τους δεν αρκεί για να αλλάξουν την ιστορική πορεία της Ελλάδος. Σε δύσκολες στιγμές οι Έλληνες δεν θα σκύψουν το κεφάλι. Έχουμε και τη δύναμη και τη θέληση να αποδείξουμε ότι δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να μας διαφεντεύει.
Αν δεν θέλουμε να επαναληφθεί η Ιστορία και να ζήσουμε ξανά τέτοιες καταστάσεις, χρειάζεται καταδίκη της βίας, εθνική ενότητα και ομοψυχία. Πρέπει να επαγρυπνούμε και να πολεμάμε τη βία, όπου και όπως κι αν εκδηλώνεται: στη δουλειά, στην πολιτική, στην οικονομία. Δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε τα ιδανικά για τα οποία έχυσαν το αίμα τους οι πρόγονοί μας το ’40 στα βουνά της Ηπείρου και της Αλβανίας. Δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε πως όταν το 1941 οι δυνάμεις του Άξονα στηριγμένες στα υπέρτερα τεχνικά μέσα και στην αριθμητική τους δύναμη, κατάφεραν να κατακτήσουν την Ελλάδα, στην ουσία δεν κατάφεραν τίποτε, γιατί δεν πέτυχαν να κατακτήσουν την ψυχή των Ελλήνων.
Ως επέτειος έχει επιπλέον ιδιαίτερο συμβολισμό και ξεχωριστή σημασία σε κρίσιμες και έκτακτες περιστάσεις, όπως η σημερινή. Υπενθυμίζει σε όλους τους σύγχρονους Έλληνες ότι, ενωμένοι και με αποφασιστικότητα, μπορούμε να κατακτούμε στόχους που μοιάζουν ανέφικτοι. Υποδεικνύει ότι η πίστη στους κοινούς αγώνες και τα οράματα για το μέλλον της Πατρίδας μας, υπηρετούνται καλύτερα μέσα από την εθνική συνεννόηση, την εθνική συστράτευση, και την εθνική ομοψυχία. Στοιχεία που είναι απαραίτητα αλλά και εξαιρετικά επίκαιρα στις δύσκολες ώρες που διέρχεται όχι μόνο η χώρα μας, αλλά και ολόκληρος ο κόσμος. Οι καιροί αυτοί απαιτούν έργα και όχι λόγια. Οι σύγχρονες προκλήσεις απαιτούν έμπρακτο πατριωτισμό, κι όχι ανέξοδες κορώνες εθνικοφροσύνης.
Κυρίες και κύριοι
Η επέτειος της 28ης Οκτωβρίου επιτάσσει την έμπρακτη απόδοση τιμής στις Ελληνίδες και τους Έλληνες που αγωνίστηκαν, θυσιάζοντας τις ζωές τους για την εθνική ανεξαρτησία, την ελευθερία και την ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Το χρέος όλων μας σήμερα είναι σαφές: να διατηρήσουμε ζωντανή τη μνήμη της εποποιίας του '40, να τιμήσουμε τους αγωνιστές της Εθνικής Αντίστασης κατά της κατοχής, να παραδειγματιστούμε από τις μαύρες σελίδες του Εμφύλιου Σπαραγμού και της μετέπειτα εθνικής συμφιλίωσης που με πολύ κόπο επετεύχθη, ύστερα από αγώνες και υπερβάσεις φωτισμένων και υπεύθυνων πολιτικών ηγετών. Πολιτικών ηγετών που έβαλαν το συμφέρον του τόπου πάνω από το πρόσκαιρο μικροπολιτικό συμφέρον.
Οι αγωνιστές του 40 θυσίασαν τις ζωές τους, για να μείνει η πατρίδα μας ελεύθερη. Είμαι βέβαιος ότι και οι σύγχρονοι Έλληνες, οι αγωνιστές του 2014, δεν θα γονατίσουν, έχουν τη θέληση, έχουν τη δύναμη, να θυσιάσουν κάποια από τα υλικά αγαθά που τους χάριζαν, μέχρι σήμερα μια πρόσκαιρη και επίπλαστη ευημερία, για να παραμείνουν πραγματικά ελεύθεροι. Σε αυτούς που νομίζουν ότι μπορούν να πληγώσουν το ελληνικό φιλότιμο, στέλνουμε σήμερα, 28 Οκτωβρίου του 2014, επέτειο του έπους του 40 το μήνυμα, ότι δεν σκύβουμε το κεφάλι. Το μήνυμα της απόφασης να σηκώσουμε την Ελλάδα ψηλότερα. Στη θέση που της αξίζει. Μια Ελλάδα πραγματικά δυνατή, με υγιή ανάπτυξη, με μια κοινωνία με αξίες, συνοχή και ιδιαίτερα αλληλεγγύη. Είμαι σίγουρος ότι η Πατρίδα μας και οι Έλληνες θα τα καταφέρουμε.
Θα επιθυμούσα να κλείσω αυτή τη σύντομη ομιλία με τα λόγια του Ρώσου εκφωνητή από το ραδιοσταθμό της Μόσχας, στις 27 Απριλίου του 1942: «πολεμήσατε μικροί εναντίον μεγάλων και επικρατήσατε. Δεν ήταν δυνατόν να γίνει διαφορετικά, γιατί είσαστε Έλληνες. Ως Ρώσοι κερδίσαμε, χάρις στη θυσία σας, χρόνο να αμυνθούμε. Σας ευγνωμονούμε».

Διαβάστε περισσότερα...

Εκδηλώσεις και δηλώσεις για την 28η Οκτωβρίου (video)

Με επιμνημόσυνη δέηση στο μνημείο της Πλατείας Γ. Μόδη ξεκίνησαν οι εκδηλώσεις για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου. Ακολούθησε προσκλητήριο πεσόντων Φλωρινιωτών κατά τον πόλεμο του 1940 – 41 και κατάθεση στεφάνων.
Με το πέρας της παρέλασης δηλώσεις έκαναν ο Μητροπολίτης Φλωρίνης κ. Θεόκλητος, ο εκπρόσωπος της κυβέρνησης, υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Παπαδόπουλος, ο βουλευτής Φλώρινας Στάθης Κωνσταντινίδης, ο αντιπεριφερειάρχης Στέφανος Μπίρος και ο δήμαρχος Φλώρινας Γιάννης Βοσκόπουλος.

Διαβάστε περισσότερα...

Ο εορτασμός της 28ης Οκτωβρίου στο Αμύνταιο (video)

Το Αμύνταιο απέδωσε με τον δέοντα σεβασμό, τις καθιερωμένες τιμές για την εθνική επέτειο του έπους του "ΟΧΙ" του 1940.
Οι εορταστικές εκδηλώσεις ξεκίνησαν με την έπαρση της σημαίας στο ηρώο πεσόντων της πόλης και συνεχίστηκε με την επίσημη δοξολογία στον ιερό ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης, παρουσία των τοπικών αρχών και πλήθος πολιτών.
Στην συνέχεια ψάλθηκε επιμνημόσυνη δέηση στο ηρώο πεσόντων, εκφωνήθηκε ο πανηγυρικός της ημέρας και έγινε κατάθεση στεφάνων, από τις πολιτικές και στρατιωτικές αρχές, καθώς και από φορείς του τόπου.
Οι εορταστικές εκδηλώσεις κορυφώθηκαν με την παρέλαση μαθητών και εκπροσώπων συλλόγων της πόλης, ενώπιον του Δημάρχου Κώστα Θεοδωρίδη και ολοκληρώθηκαν με την επίσημη δεξίωση που παρέθεσε η Δημοτική αρχή Αμυνταίου, στην Λέσχη Αξιωματικών Φρουράς Αμυνταίου.



Πηγή: eperiskopio.blogspot.gr

Διαβάστε περισσότερα...

Επιμνημόσυνη δέηση στη μνήμη των πεσόντων εκ Φλωρίνης Εφέδρων Αξιωματικών (video)

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, την 27η Οκτωβρίου τελέστηκε επιμνημόσυνη δέηση στη μνήμη των πεσόντων εκ Φλωρίνης Εφέδρων Αξιωματικών στη διάρκεια του έπους του ΄40, στο μνημείο των Εφέδρων Αξιωματικών, στην ομώνυμη πλατεία.



Πηγή video: Εφημερίδα Ηχώ
Διαβάστε περισσότερα...

Οδοιπορικό του Δημήτρη Λιώτση στο Έπος του ‘40 (video)

Ένα οδοιπορικό του Δημήτρη Λιώτση από τη συμμετοχή του στη μεγάλη εκστρατεία του Έπους του 1940. Το σημαντικό αυτό έργο αποτελείται από σύντομες αφηγήσεις που τις ακολουθούν τα σχετικά τραγούδια. Η αφήγηση και μουσική εκτέλεση των τραγουδιών αποδίδονται από τον ίδιο.






Διαβάστε περισσότερα...

Οι πρώτες ημέρες του Ελληνοϊταλικού πολέμου στη Φλώρινα

Η πρώτη ημέρα του Ελληνοϊταλικού Πολέμου, ήταν Δευτέρα, 28 Οκτωβρίου 1940. Όντας ανύποπτος για τα συμβαίνοντα στην Ελλάδα, ο γράφων, μαθητής τότε της 3ης τάξης του Οκταταξίου Γυμνασίου, ντύθηκε, πήρε τα βιβλία και τα τετράδια στο χέρι (οι περισσότεροι μαθητές τότε δεν είχαν σάκες) και ξεκίνησε από την οδό Χρυσοστόμου Σμύρνης για το Γυμνάσιο. Όταν έφθασε στην οδό Ηπείρου, ξαφνιάστηκε, αντικρίζοντας μια μεγάλη σειρά συντεταγμένων στρατιωτών, έχοντας τον οπλισμό και το γυλιό τους στην πλάτη, ανηφόριζαν στην οδό Ηπείρου και Κοντοπούλου προς την Γεωργική Σχολή, τον Άγιο Νικόλαο και την τότε Μοτέσνιτσα και εκείθεν για βίγλα και Πισοδέρι και τα ελληνοαλβανικά σύνορα, όπου είχαν αρχίσει οι Ελληνοϊταλικές εχθροπραξίες.
Στο Γυμνάσιο οι μαθητές πληροφορήθηκαν από τους καθηγητές τους ότι οι Ιταλοί κήρυξαν τον πόλεμο κατά της Ελλάδος και ότι τα σχολεία θα μείνουν κλειστά. Μερικοί από τους μαθητές χάρηκαν για το κλείσιμο των σχολείων, γιατί δεν είχαν συνειδητοποιήσει τις συνέπειες που θα είχε αργότερα ο πόλεμος. Στις 6 Νοεμβρίου 1940, η Φλώρινα δέχθηκε τον πρώτο βομβαρδισμό από δύο ιταλικά αεροπλάνα. Οι νέοι της οδού Χρυσοστόμου Σμύρνης, αλλά και οι γυναίκες της γειτονιάς, βλέποντας τα αεροπλάνα να λαμποκοπούν από το φως του ήλιου και να εξαπολύουν βόμβες, έσπευσαν και κρύφτηκαν στα υπόγεια των σπιτιών τους για να προφυλαχτούν και σε λίγο οι εκκωφαντικές εκρήξεις των βομβών τους κατατρόμαξαν. Οι πρώτες βόμβες έπεσαν στις βορεινές περιοχές της πόλεως, λιγοστά μέτρα από την κεντρική οδό Μεγάλου Αλεξάνδρου, χωρίς ευτυχώς θύματα.
Ο βομβαρδισμός θορύβησε τους κατοίκους, που έπαιρναν την πρώτη γεύση του εναέριου πολέμου. Έτσι πολλοί γονείς έστειλαν τις οικογένειές τους στα γύρω χωριά για μεγαλύτερη ασφάλεια. Μέλη της οικογένειας του γράφοντος κατέλυσαν στο χωριό Πολυπλάτανος και στην κατοικία της οικογένειας Παπαγεωργίου. Μάλιστα, ακριβώς την ώρα που έφθασαν στο χωριό, η Φλώρινα δέχονταν τον δεύτερο βομβαρδισμό της κατά τον οποίον υπήρξε και το πρώτο θύμα. Ήταν ο νεαρός Αγησίαλος (Σύλας) Τοπάλης, που σκοτώθηκε στην περιοχή του τότε 4ου δημοτικού σχολείου. Η Φλώρινα βομβαρδίστηκε και τον Μάρτιο 1941, μάλιστα μία βόμβα έπεσε στον αυλόγυρο του Αγίου Γεωργίου. Με την ευκαιρία να σημειωθεί ότι στην περιοχή της Βίγλιστας ο πρώτος Φλωρινιώτης που σκοτώθηκε ήταν ο Χαράλαμπος Σαπουντζής, κοντά στο ύψωμα Παπαδήμα. Αξίζει ακόμα ν σημειωθεί ότι μια νύχτα, οι Ιταλοί αεροπόροι, κατά πάσα πιθανότητα, έκαναν λάθος και αντί να βομβαρδίσουν την Φλώρινα, εξαπέστειλαν τις βόμβες τους στο ανύποπτο και ουδέτερο Μοναστήρι.
Το νυκτερινό θέαμα το είδε ο γράφων από το παράθυρο του σπιτιού, που τους φιλοξενούσε στον Πολυπλάτανο.
Στις 6 Απριλίου 1941, ημέρα Κυριακή, ο γράφων με τον πατέρα του, που ερχόνταν κάθε Κυριακή στο χωριό κοντά στην οικογένειά του και άλλους συγγενείς και φίλους, που διέμεναν στο Πολυπλάτανο, εξέδραμαν στο γειτονικό χωριό Αγία Παρασκευή, όπου στα γραφικά ποταμάκια κολυμβούσαν πανέμορφες χήνες και πάπιες, απ’ όπου μετέβησαν στο συνοριακό στρατιωτικό φυλάκιο. Από τους φρουρούς των συνόρων μας πληροφορήθηκαν ότι οι Γερμανοί κήρυξαν τον πόλεμο κατά της Ελλάδος. Αρχίσαμε να τραγουδάμε το «Κορόϊδο Μουσολίνι», νομίζοντας πως και οι Γερμανοί θα πάθουν ό,τι οι Ιταλοί στην Αλβανία. Όμως, δεν ήταν έτσι τα πράγματα. Όσοι έμεναν στον Πολυπλάτανο και σε άλλα χωριά συνειδητοποίησαν την κρισιμότητα της πολεμικής καταστάσεως, και την Δευτέρα, 7 Απριλίου 1941, εγύρισαν στην Φλώρινα και τα σπίτια τους. Στις 9 Απριλίου 1941 το βραδάκι, μηχανοκίνητες Γερμανικές μονάδες, περνώντας εν τάχει από την Βουλγαρία και το Μοναστήρι, εισήλθαν στην Φλώρινα.
Την αναγγελία της εισόδου των Γερμανών στην Φλώρινα, την έκανε σε ομήγυρη γυναικών σε σπίτι της οδού Χρυσοστόμου Σμύρνης, ένας αεραμυνίτης, που μπαίνοντας στο δωμάτιο που ήσαν οι γυναίκες και αγωνιούσαν, σήκωσε το χέρι με το περιβραχιόνιο της αεράμυνας, λέγοντας: «Μπήκαν οι Γερμανοί στη Φλώρινα». Οι γυναίκες άρχισαν να κλαίνε. Το κλάμα τους συνεχίστηκε, όταν μετά, από το ραδιόφωνο άκουσαν πως οι Γερμανοί είχαν καταλάβει και την Θεσσαλονίκη.
Με την είσοδο των Γερμανών στη Φλώρινα, πολλοί κάτοικοι λεηλάτησαν τις τότε στρατιωτικές αποθήκες. Να σημειώσουμε ότι στις 28 Ιουλίου 1944 η Φλώρινα δέχθηκε σφοδρό βομβαρδισμό πάνω από 20 συμμαχικά αεροπλάνα, κατά τον οποίο καταστράφηκαν πολλά σπίτια και σκοτώθηκαν 61 κάτοικοι της πόλης μας. Οι Γερμανοί είχαν απώλειες περίπου 40 στρατιώτες.

Θ.Β.

Η φωτογραφία μας προέρχεται από το βιβλίο «Η Φλώρινα στο Έπος του Σαράντα. Ιστορία των Σιδηρών Συνταγμάτων της», Θεσσαλονίκη, Ε.Μ.Σ. – University Studio Press, 2008, σελ. 360. Eπιμ. Iάκ. Mιχαηλίδης, Στράτος Δορδανάς, Aθανάσιος Kαλλινακιώτης. Aρχεία Διεύθυνσης Iστορίας Στρατού.
Η λεζάντα αναφέρει:
Θεσσαλονίκη, 30 Οκτωβρίου 1940. Νιβεστιάνοι επίστρατοι των παλαιοτέρων κλάσεων 1919-1924, ετοιμάζονται να σπεύσουν στο Μέτωπο. Όρθιοι από δεξιά: Τσίλας (Βασίλειος) Ι. Ναϊδένης, Αναστάσιος Δ. Γιώρης, Ντράγκας, Γκώγκας (Γεώργιος) Μιχολέκος, Κωνσταντίνος Γ. Τσίρλης (Στέφου) και Θωμάς Αν. Φίστας. Καθήμενοι από δεξιά: Δημήτριος Στ. Ζέγας, Στέργιος Ν. Ναϊδένης και Τάσος Κ. Μπουτάρης. Ο μπάρμπα-Τάσος φοράει πολιτικά γιατί είχε πρόβλημα οράσεως και δεν επιστρατεύτηκε τελικά. Πηγή: Ενθύμια Νυμφαίου, Κοινόητης Νυμφαίου – Εκδοτικός Οίκος Α.Α. Λιβάνη, Αθήνα 2003.

Το βιβλίο «Η Φλώρινα στο Έπος του Σαράντα. Ιστορία των Σιδηρών Συνταγμάτων της» βρίσκεται αναρτημένο στο δικτυακό τόπο της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών.

Πηγή: florinapast

Διαβάστε περισσότερα...

«Πλατεία Ηλία Κωστένη» στην Ιτιά

Το δημοτικό συμβούλιο Φλώρινας, κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του, μέσα σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης και μετά από τη σχετική εισήγηση του αντιδημάρχου Χρήστου Μπαρδάκα, έλαβε την ομόφωνη και ομόψυχη απόφαση να τιμήσει τον αείμνηστο Ηλία Κωστένη, έναν σύγχρονο ήρωα, που έχασε τη ζωή του κατά την εκτέλεση του καθήκοντος για τη φύλαξη των συνόρων μας, ονομάζοντας την κεντρική πλατεία της Τ.Κ. Ιτιάς σε «Πλατεία Ηλία Κωστένη» όπου θα γίνει και η τοποθέτηση της προτομής του.
Διαβάστε περισσότερα...

Εορτασμός της 28ης Οκτωβρίου στην Κορυτσά

Με ιδιαίτερη και αρμόζουσα λαμπρότητα εορτάστηκε η Εθνική Εορτή της «28 Οκτωβρίου» στην Κορυτσά. Οι εορταστικές εκδηλώσεις ξεκίνησαν με την Θεία Λειτουργία στο Ναό του Αγίου Δημητρίου στο χωριό Μπομποστίτσα (Ναός του 13 αιώνα) συνεχίστηκαν με την Δοξολογία στο Ναό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου.
Ακολούθησε η κατάθεση στεφάνων στο μνημείο των Ελλήνων Πεσόντων στο χωριό Μπομποστίτσα όπου κατέθεσαν στεφάνη: Ο Πρέσβης της Ελλάδος στην Αλβανία, κ Λεονίδας Ροκανά, ο Γενικός Πρόξενος της Ελλάδος στην Κορυτσά, κύριο Ιωάννη Πεδιώτη, ο Αντιπεριφερειάρχης της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, κ Σταύρο Γιαννακίδης, ο Δήμαρχος Άργος Ορεστικού κ Παναγιώτης Κεπαπτσόγλου, ο Πρόεδρος του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας, κ Νικόλαος Ασημόπουλος, η Βουλευτής Καστοριάς κ Μαρία Αντωνίου, ο Πρόεδρος Παγκόσμιας Βλάχικης Αμφικτιονίας, κ Μιχάλη Μαγειρία, εκπρόσωπος Ελληνικών Φροντιστηρίων «Αριστοτέλης» κ Μαρία Ζαμανίκου, ο Πρόεδρος Ομόνοιας Κορυτσάς κ Γρηγόρης Καραμέλος με τον Ναούμ Ντίσιο, ο Πρόεδρος ΚΕΑΔ παράρτημα Κορυτσά κ Αρμπέν Ηλία, η Οργάνωση των Ρομά κ Αρμπέν Κοστούρη, ο Σύλλογος «Οι Φίλοι του Πολιτισμού», ο Σύλλογος ΠΑΣΥΒΑ- ΣΦΕΒΑ, ο Μορφωτικός Σύλλογος Άργος Ορεστικού. Μαθητές του Νηπιαγωγείου και Εκπαιδευτηρίων Όμηρος, είπαν ένα τραγούδι αφιερωμένο στους ανώνυμους, ήρωες. Η τελετή τελείωσε με την απαγγελία του Εθνικό Ύμνου.
Ακολούθησε, όπως κάθε χρόνο η ξεχωριστή εορταστική εκδήλωση των μαθητών των Εκπαιδευτηρίων «Όμηρος». Την εκδήλωση άνοιξε ο Διευθυντής του Σχολείου κ Ζαφείρης Γεωργιάδης. Ξεχώρισε στο τέλος ένα σκετς το οποίο είχε δημιουργηθεί με βάση πραγματικές μαρτυρίες από το χωριό Μπομποστίτσα, τις οποίες τις έδωσε ο κ Μπάμπουλλας Σωτήρης ο οποίος ήταν αυτόπτης μάρτυρας, και εξιστορούσε στιγμές κατά τις οποίες οι κάτοικοι του χωριού αυτού ενταφίασαν έναν από τους έλληνες στρατιώτες που απεβίωσε κατά την υποχώρηση του Ελληνικού Στρατού, μετά την επίθεση των Γερμανών. Οι χωριανοί με αδερφική αγάπη φρόντισαν για το ενταφιασμό του. Στην μνήμη του και άλλους στρατιώτες κτίστηκε μετά το 90’ το μνημείο που μέχρι και σήμερα προσευχόμαστε και τιμούμε τους έλληνες στρατιώτες που έπεσαν στην περιοχή. Στο τέλος οι μαθητές χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς. Ακολούθησε η Ομιλία του Προέδρου της Ομόνοια κ Γρηγόρη Καραμέλο και έπειτα πήρε το λόγο ο Γ Π της Ελλάδος κ Ιωάννης Πεδιώτης ο οποίος εκφώνησε ένα, μοναδικό στην ουσία, λόγο το οποίο προβλημάτισε εποικοδομητικά όλους τους παρευρισκομένους.
Με την λήξη των εκδηλώσεων στα Εκπαιδευτήρια «Όμηρος» όλοι οι παρευρισκόμενοι κατευθύνθηκαν προς το Ξενοδοχείο Γκράντ όπου και παρακολούθησαν μια ξεχωριστή παράσταση με παραδοσιακούς χορούς και τραγούδια από διάφορους Συλλόγους από την Ελλάδα.
Τίμησαν με την παρουσία τους τις εκδηλώσεις, εκτός των παραπάνω που αναφέραμε κατά την κατάθεση των στεφάνων και ο κ Ανδρέας Μίτσιος Πρόεδρος των Εκπαιδευτηρίων Όμηρος, ο Συντονιστής Εκπαίδευσης των Εκπαιδευτηρίων Όμηρος κ Γεώργιος Χρονόπουλος, π Βουλευτής κ Ευγένιος Χαϊτίδης και άλλοι άγνωστοι και γνωστοί φίλοι και συμπατριώτες που αγαπούν και στέκονται δίπλα στους έλληνες της Κορυτσάς.
Φυσικά προκαλεί ερωτήματα και η εμφανέστατη απουσία επίσημων προσώπων από τις τοπικές αλβανικές αρχές στην Κορυτσά σε όλα τα επίπεδα, αν και όλοι πήραν προσκλήσεις για να παρευρεθούν. Ενώ όλα φαίνονται πως εξελίσσονται θετικά στις Ελληνοαλβανικές σχέσεις τέτοια γεγονότα σε οδηγούν σε συμπεράσματα που μόνο θετικές δεν θα μπορούσε να τις χαρακτηρίσει κανείς.
Γενικά φαίνεται πως η αχαριστία στην χώρα αυτή είναι ένα αγαπημένο «άθλημα».
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΔΕΡΦΙΑ! ΖΗΤΩ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ! ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ!

Περισσότερες φωτογραφίες και video εδώ.

Διαβάστε περισσότερα...

Μήνυμα του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου

Η ιστορία γράφεται μέσα από τους αγώνες που δίνουν οι λαοί. Η 28η Οκτώβρη του 1940 και το έπος της Αντίστασης αποτελούν τη μεγαλύτερη απόδειξη της δύναμης που έχει ο λαός όταν οργανώνεται και παλεύει για τα δικαιώματά και για την ανεξαρτησία του. Κανένας εχθρός δεν είναι αρκετά δυνατός, καμία δυσκολία δεν είναι ανυπέρβλητη μπροστά στη λαϊκή θέληση που εκφράζεται με συλλογικό και οργανωμένο τρόπο.
Η μνήμη, όμως, της 28ης Οκτώβρη αποτελεί και μνήμη της μεγάλης νίκης των λαών ενάντια στο φασισμό, που αποδείχτηκε ο καλύτερος συνεργάτης των οικονομικά ισχυρών και βύθισε τους λαούς στη φρίκη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Σήμερα, φασιστικά νεοναζιστικά μορφώματα, όπως η Χρυσή Αυγή, εκμεταλλεύονται την οικονομική και πολιτική κρίση, αλλά και το ξεθώριασμα της μνήμης. Η Χ.Α. ξεπροβάλλει μέσα απʼ το βάλτο που δημιούργησαν οι πολιτικές λιτότητας και διάλυσης του κοινωνικού κράτους, που κατέστρεψαν ένα μεγάλο μέρος της ελληνικής κοινωνίας.
Γι' αυτό και σήμερα, η πιο ουσιαστική πράξη μνήμης και τιμής της γενιάς της Εθνικής Αντίστασης είναι να συνεχίσουμε τους αγώνες για Δημοκρατία και κοινωνική δικαιοσύνη. Αυτοί οι αγώνες σήμερα συνδέονται με την ανατροπή των μνημονίων και των πολιτικών δυνάμεων που τα στηρίζουν. Με τον αγώνα για μια άλλη πολιτική που θα έχει στον πυρήνα της τις ανάγκες της κοινωνίας, την αλληλεγγύη και την αξιοπρέπεια.

Διαβάστε περισσότερα...

Θεόδωρος Καρυπίδης: «Σχεδιάζουμε μαζί, για το μέλλον του κτηνοτροφικού κόσμου»

Ο καταρροϊκός πυρετός και το θέμα του πλαισίου λειτουργίας των σταβλικών εγκαταστάσεων, δύο σημαντικά ζητήματα που απασχολούν τους κτηνοτρόφους της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας βρέθηκαν στο επίκεντρο συνάντησης που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 27 Οκτωβρίου, στο κτίριο της Περιφέρειας στη ΖΕΠ Κοζάνης.
Στη σύσκεψη που προκάλεσε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Θεόδωρος Καρυπίδης, συμμετείχαν ο αρμόδιος Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης Κωνσταντίνος Καναβός, ο Εκτελεστικός Γραμματέας Παντελής Αργυριάδης, υπηρεσιακοί παράγοντες και εκπρόσωποι των κτηνοτρόφων της Περιφέρειας.
Κατά τη διάρκεια αυτής, αποφασίστηκε να συσταθεί ομάδα εργασίας που θα σχεδιάσει και θα δρομολογήσει τη διαδικασία για την αδειοδότηση των σταβλικών εγκαταστάσεων, με προτεραιότητα στις Π.Ε. Καστοριάς και Φλώρινας, στις οποίες οι σταβλικές εγκαταστάσεις υπάρχουν εντός οικισμών και θα πρέπει να απομακρυνθούν μέχρι τέλος του 2014. Επίσης αφού τεκμηριωθεί ολοκληρωμένη άποψη να ζητηθεί από το Υπουργείο παράταση τουλάχιστον ενός έτους για την απομάκρυνση των εγκαταστάσεων, ώστε σε συνεργασία της Περιφέρειας με τους τοπικούς φορείς να δοθεί οριστική λύση.
Τέλος, οι κτηνοτρόφοι ενημερώθηκαν αναλυτικά για τον καταρροϊκό πυρετό, ενώ συζητήθηκε και το τι συμβαίνει με τις αποζημιώσεις που θα λάβουν.

Διαβάστε περισσότερα...

Εκδήλωση για τον εορτασμό της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940 του δημοτικού σχολείου Ιτέας

Ο Διευθυντής του 6/θέσιου Δημοτικού Σχολείου Ιτέας, κ. Κωνσταντίνος Μαραγγός, και οι Εκπαιδευτικοί του Σχολείου, με πρωτοβουλία και οργανωτική ευθύνη των εκπαιδευτικών, κ. Ελένης Μικροπούλου και κ. Δέσποινας Κύρκου, διοργάνωσαν τη Δευτέρα, 27-10-2014, και ώρα 08.30 ως 10.30 πμ., μια ξεχωριστή εορταστική εκδήλωση για τον εορτασμό της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940, με εύστοχες θεατρικές παραστάσεις, τραγούδια επετειακά και απαγγελίες ποιημάτων.
Οι μικροί μαθητές με τον παλμό τους ενθουσίασαν τους γονείς, τους συμμαθητές τους και τους προσκεκλημένους που παρακολούθησαν με ενθουσιασμό τα δρώμενα των παιδιών. Στην εκδήλωση παραβρέθηκε η Σχολική Σύμβουλος 1ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Φλώρινας, κ. Όλγα Μούσιου-Μυλωνά, η οποία εξέφρασε την ικανοποίησή της για την ποιότητα και την οργάνωση της εκδήλωσης.
Ευχαριστούμε θερμά τους συναδέλφους διοργανωτές της εκδήλωσης, τους μαθητές του Σχολείου μας και όλους τους προσκεκλημένους που παραβρέθηκαν και ευχόμαστε σε όλους του συμπολίτες μας ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για την μεγάλη Εθνική Επέτειο της πατρίδας μας!

Ο Διευθυντής του Δημοτικού Σχολείου Ιτέας
Κωνσταντίνος Μαραγγός

Διαβάστε περισσότερα...

Ενδιάμεσες εκπτώσεις το Νοέμβριο στο Αμύνταιο

Σύμφωνα με το άρθρο 15 του νέου νόμου 4177/2013, οι εκπτώσεις της ενδιάμεσης εκπτωτικής περιόδου του Νοεμβρίου 2014 θα αρχίσουν το Σάββατο 1 Νοεμβρίου και θα λήξουν την Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014.
Σε ότι αφορά την διενέργεια των εκπτώσεων, οι συνάδελφοι πρέπει να προσέξουν τα εξής:
1. Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (συνήθως διαγραμμένης) και της νέας τιμής των προϊόντων που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική.
2. Η αναγραφή ποσοστού έκπτωσης επιτρέπεται αλλά δεν είναι υποχρεωτική. Ανήκει στην διακριτική ευχέρεια της επιχείρησης εάν θα αναγράψει ποσοστό ή όχι.
3. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στην ακρίβεια των εκπτωτικών αναγγελιών προς τον πελάτη. Η κάθε παροχή πρέπει να ταυτίζεται και να ανταποκρίνεται προς την αναγγελία, οικονομικά, ποσοτικά και ποιοτικά.
Κατά την διενέργεια των εκπτώσεων, απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή από τους συναδέλφους, γιατί οι κυρώσεις είναι αυστηρές και δεν επιτρέπεται να επιβάλλονται λόγω λάθους.
Γενικά, στους παραβάτες των διατάξεων περί εκπτώσεων επιβάλλεται πρόστιμο ποσού ίσου με το 0,5% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι κατώτερο των 5.000 €. Σε περίπτωση που επιβληθεί για δεύτερη φορά πρόστιμο για την ίδια παράβαση μέσα σε διάστημα 5 ετών, το πρόστιμο αυξάνεται στο 3% του ετήσιου κύκλου εργασιών της συγκεκριμένης επιχείρησης.
Ειδικότερα, για την περίπτωση που οι εκπτώσεις είναι ανακριβείς ή παραπλανητικές ως προς το ποσοστό τους, ως προς την ακρίβεια των αναγραφόμενων τιμών ή ως προς την ποσότητα των προσφερόμενων με έκπτωση προϊόντων ή όταν ενέχουν οποιασδήποτε μορφής απόκρυψη ή παραπλάνηση, επιβάλλεται πρόστιμο ποσού ίσο με το 1% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι κατώτερο από 10.000 €, ανάλογα με τη βαρύτητα και τη συχνότητα της παράβασης.
Σε περίπτωση που επιβληθεί για δεύτερη φορά πρόστιμο για την ίδια παράβαση μέσα σε διάστημα 5 ετών, το πρόστιμο αυξάνεται στο 3% του ετήσιου κύκλου εργασιών της συγκεκριμένης επιχείρησης.
Αρμόδια αρχή για την επιβολή των προστίμων είναι ο Γενικός Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης («κρατικός περιφερειάρχης»), όπου διαπιστώνεται η παράβαση.
Τέλος, σύμφωνα με το άρθρο 16 παρ. 1α ν. 4177/2013 , η λειτουργία των καταστημάτων επιτρέπεται προαιρετικά την Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014 .

Συναδελφικά
Το Δ.Σ.
του Εμπορικού Συλλόγου Αμυνταίου

Διαβάστε περισσότερα...

Ο Γεώργιος Κόρδης στον «Αριστοτέλη»

Το εργαστήριο «Εικονίζοντες» του Φιλεκπαιδευτικού Συλλόγου Φλωρίνης «Ο Αριστοτέλης» οργανώνει εκδήλωση – ομιλία με εισηγητή τον ζωγράφο – εικονογράφο και πανεπιστημιακό Γεώργιο Κόρδη και θέμα: «Παράδοση και πρόοδος στην τέχνη της Ορθοδόξου Εικόνας».
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα στις 3 Νοεμβρίου 2014 στην αίθουσα «Τρ. Μήρτσου» του ΦΣΦΑ στις 7 το απόγευμα. Η εκδήλωση είναι ανοικτή προς όλους.

Βιογραφικό Γεωργίου Κόρδη
Γεννήθηκε στην Μακρυρράχη Φθιώτιδας το 1956 και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε Θεολογία στη Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και παράλληλα μαθήτευσε στην τέχνη της βυζαντινής εικονογραφίας κοντά στον Κύπριο αγιογράφο π. Συμεών Συμεού. Συνέχισε τις σπουδές του στη Θεολογική σχολή του Τιμίου Σταυρού της Βοστώνης (Master of Theology) και παρακολούθησε μαθήματα ζωγραφικών τεχνικών στην Σχολή Καλών Τεχνών του Μουσείου της Βοστώνης (1987-89). Επιστρέφοντας στην Αθήνα συνέχισε τις σπουδές του στην ζωγραφική και την χαρακτική με δάσκαλο τον Φώτη Μαστιχιάδη. Ειδικεύτηκε στην θεολογία και αισθητική της βυζαντινής ζωγραφικής.
Από το 1991 είναι διδάκτορας της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, από το 2003 Λέκτορας και από το 2009 Επίκουρος καθηγητής της ίδιας Σχολής.
Παράλληλα με την θεωρητική του ενασχόληση με την βυζαντινή εικονογραφία και την ζωγραφική ασχολείται με την διδασκαλία της τέχνης της εικόνας. Διδάσκει στον ΑΚΤΟ (αθηναϊκός καλλιτεχνικός όμιλος) και στον πολιτιστικό Σύλλογο ΕΙΚΟΝΟΥΡΓΙΑ. Είναι επίσης επισκέπτης καθηγητής στο Institute of Sacred Music του Πανεπιστημίου του Yale, όπου διδάσκει την τέχνη της αγιογραφίας. Τα τελευταία χρόνια έδωσε σειρές μαθημάτων και διαλέξεων γύρω από την τεχνική και θεωρία της βυζαντινής ζωγραφικής στη Θεολογική Σχολή του Βουκουρεστίου, στη Σχολή Καλών τεχνών του Cluj Ρουμανίας, στην Θεολογική Ακαδημία της Μονής της Οτπινα στην Αγία Πετρούπολη, στο Παιδαγωγικό Πανεπιστήμιο της Οδησσού, South Carolina University κα.
Παρουσιάζει έντονη συγγραφική δραστηριότητα, με πάμπολλα βιβλία, άρθρα, μελέτες και λευκώματα, σχετικά με την Βυζαντινή εικαστική παράδοση και την θεωρία και τεχνική της Ορθόδοξης Εικόνας, πολλά εκ των οποίων θεωρούνται σημεία αναφοράς. Ηγείται της εικαστικής ομάδας «ΙCONA», αποτελούμενης από εικαστικούς καλλιτέχνες και εικονογράφους από Βαλκανικές χώρες, σκοπός της οποίας είναι η ψηλάφηση και βαθιά κατανόηση της μακραίωνης Ορθόδοξης εικαστικής μας παράδοσης και η εξ αυτής ανάδειξη των δυνατοτήτων της τέχνης της αγιογραφίας μπροστά στις προκλήσεις του 21ου αιώνα.
Το εικαστικό του έργο θεωρείται ιδιαιτέρως πλούσιο, με δεκάδες ατομικές αλλά και ομαδικές εκθέσεις, παραγωγή πλήθους φορητών εικόνων, αγιογραφήσεις ναών στην Ελλάδα, το Άγιο Όρος, στις ΗΠΑ, αλλά και αλλού στο εξωτερικό, εικονογραφήσεις βιβλίων, κ.λπ. Έχει προσεγγίσει εικαστικά πολλά λογοτεχνικά κείμενα Ελλήνων λογοτεχνών (Παπαδιαμάντη, Κόντογλου, Ελύτη, Σεφέρη, Καρκαβίτσα, Καββαδία) και έχει εκδώσει πέντε συλλεκτικές εκδόσεις με αυθεντικά χαρακτικά. Το έργο του εντάσσεται στη βυζαντινή εικονογραφική παράδοση, διακρίνεται, όμως, για το χαρακτηριστικό προσωπικό του ύφος, που συνδυάζει την ανάλαφρη πλαστικότητα, το πρωτοποριακό σχέδιο, την αριστοτεχνική χρήση των χρωμάτων, με τον σεβασμό και την τήρηση των εικονογραφικών κανόνων και παραδόσεων.

Διαβάστε περισσότερα...

Ενημερωτική συνάντηση για τις δυνατότητες υποβολής προτάσεων στο πρόγραμμα «Αλέξανδρος Μπαλτατζής» (video)

Στην υποβολή προτάσεων στα μέτρα 321 και 322 του Άξονα 3 του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων παρότρυνε τους δήμους της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας ο Περιφερειάρχης Θεόδωρος Καρυπίδης, κατά τη διάρκεια ενημερωτικής συνάντησης με εκπροσώπους των δήμων και υπηρεσιακούς παράγοντες τη Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014.
“Στόχος μας είναι να μην χαθούν χρήματα και να υπάρξουν ανταγωνιστικές προτάσεις στη λογική της απάντησης στα προβλήματα που αντιμετωπίζει η περιοχή και της δημιουργίας νέων δυνατοτήτων” δήλωσε ο κ. Καρυπίδης, προσκαλώντας τους δήμους να αναλάβουν πρωτοβουλίες στους τομείς των αρδευτικών, των ταμιευτήρων και της ποιότητας ζωής, διεκδικώντας πρωταγωνιστικό ρόλο στην απορρόφηση μέρους των 50 εκ. ευρώ που διατίθενται μέσω του προγράμματος “Αλέξανδρος Μπαλτατζής”.
Ο αρμόδιος Αντιπεριφερειάρχης Κωνσταντίνος Καναβός αναφέρθηκε στην πρόθεση της Περιφέρειας να παρέχει στήριξη στους δήμους, προκειμένου να διεκδικήσουν τα διατιθέμενα κονδύλια εντός του προσεχούς διαστήματος.
Κατά τη συνάντηση αναλύθηκαν οι διαδικασίες υποβολής αιτήσεων χρηματοδότησης, αξιολόγησης και ένταξης τους καθώς και η επιλεξιμότητα έργων, η παρακολούθηση της πορείας υλοποίησής τους και οι υποχρεώσεις που απορρέουν από την Εθνική και Κοινοτική Νομοθεσία που διέπει την εφαρμογή των Προγραμμάτων και Δράσεων της 4ης προγραμματικής περιόδου για την Αγροτική Ανάπτυξη από τον εισηγητή Χρήστο Απατσίδη, στέλεχος της Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογής – Μονάδα Β3 του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Διαβάστε περισσότερα...

Το πινγκ πονγκ απόλαυσε τη ζεστή αγκαλιά της… παγωμένης Φλώρινας

Το αναπτυξιακό τουρνουά επιτραπέζιας αντισφαίρισης της Φλώρινας τα είχε όλα. Ακόμα και χιόνι, ακόμα και ομιχλώδες τοπίο με πολύ κρύο, ωστόσο το βασικό είναι ότι είχε ζεστή φιλοξενία στους τόπους διαμονής και στο δημοτικό κλειστό γυμναστήριο της πόλης.
Οι αθλητές και τα υπόλοιπα μέλη των αποστολών απόλαυσαν την αλλαγή στις καιρικές συνθήκες, αλλά αυτό που κράτησαν κυρίως ήταν η θέρμη, με την οποία αγκάλιασαν το ανοιχτό πρωτάθλημα οι διοργανωτές, το σωματείο πινγκ πονγκ Σάρισες Φλώρινας και γενικά οι τοπικοί φορείς για να εμφανίσουν εν τέλει μία πολύ καλή οργάνωση, αντάξια του θεσμού.
Ήταν το 5ο τουρνουά της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. για τη σεζόν 2014-2015 και το 3ο τέτοιας μορφής για την όμορφη ακριτική πόλη. Συγκέντρωσε 136 αγόρια και κορίτσια (από τα 142 που είχαν δηλώσει συμμετοχή) και σημείωσε κι αυτό σχετικό ρεκόρ μετά τα 118 τον Ιούνιο του 2013. Το οργάνωσε η Τοπική Επιτροπή Bόρειας Ελλάδας της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. σε συνεργασία με το τοπικό σωματείο Σάρισες και υπό την αιγίδα του δήμου της πόλης και της Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας. Στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν ο Στράτος Δαμιανής στους νέους, η Ελένη Σοφρά στις νεάνιδες, ο Γιάννης Σγουρόπουλος στους παίδες, η Έλλη Φίσερ στις κορασίδες, ο Ιάκωβος Αϊβατίδης στους παμπαίδες και η Δέσποινα Μυτακίδου στις παγκορασίδες. Στη σελίδα του τοπικού σωματείου στο facebook με την ονομασία Sarises Florinas οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν κι ένα ωραίο βίντεο από τη διοργάνωση, που ετοίμασε μέλος της καλλιτεχνικής ομάδας POLY_MORFωN του Φιλεκπαιδευτικού Συλλόγου Φλώρινας «Ο Αριστοτέλης».

Ο Σγουρόπουλος συνέχισε τις …συνήθειές του με την 5η πρωτιά, ο έφηβος Δαμιανής έφτασε τις 4, η Σοφρά έχει 2 στις νεάνιδες και μία στις κορασίδες, ενώ η Φίσερ και η Μυτακίδου έχουν από 2 στις κατηγορίες τους. Πήραν μέρος 33 παμπαίδες, 45 παίδες, 17 έφηβοι, 16 κορασίδες, 17 παγκορασίδες, και 8 νεάνιδες από σωματεία της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης, της Πάτρας, της Κοζάνης, της Βέροιας, της Αλεξανδρούπολης, της Έδεσσας, της Καβάλας, της Δράμας, των Σερρών, των Ιωαννίνων, της Καστοριάς και φυσικά της Φλώρινας.
Στον τελικό των νέων ο Στράτος Δαμιανής κατέβαλλε για τρίτη φορά φέτος τον Νίκο Αντωνιάδη. Αυτή τη φορά με σκορ 3-1 και τα σετ να είναι 11-8, 9-11, 11-5 και 11-9.
Στις νεάνιδες η Ελένη Σοφρά διεκδίκησε το χρυσό με τη συμπαίκτριά της στον Τελαμώνα Παναγιώτα Ανδριανού. Βρέθηκε να χάνει με 0-2 και τελικά ανέτρεψε την κατάσταση (7-11, 7-11, 11-6, 11-8, 11-1).
Στους παίδες δεν αμφισβητήθηκε ούτε σε αυτό το τουρνουά η ανωτερότητα του Γιάννη Σγουρόπουλου. Σ’ έναν ακόμα τελικό έκαμψε τον Βασίλη Αντωνιάδη με σκορ 3-1 (11-3, 11-7, 5-11, 11-6).
Στις κορασίδες έφτασαν πάλι ως τον τελικό οι συμπαίκτριες στον Άρη Βούλας Έλλη Φίσερ και Ελισάβετ Τέρπου. Σε καλύτερη ημέρα η πρώτη επιβλήθηκε με 3-0 (11-8, 11-6, 11-9).
Στους παμπαίδες κυριάρχησε ο Ιάκωβος Αϊβατίδης, ως νούμερο 1 φαβορί κι αυτός της κατηγορίας του. Στον τελικό κατέβαλλε τον Ηλία Σταματόπουλο με 11-9, 11-7 και 11-3.
Στις παγκορασίδες τέλος, η Δέσποινα Μυτακίδου επιβεβαίωσε ότι είχε με το μέρος της τις περισσότερες πιθανότητες για το χρυσό. Στον τελικό νίκησε τη Μαλαματένια Παπαδημητρίου με 3-0 σετ (11-8, 11-7, 11-6).
Έγιναν και «μικροί» τελικοί και γενικά όλοι οι αγώνες διαβάθμισης μετά τη φάση των γκρουπ. Το πρόγραμμα άνοιξε με τις αφίξεις των αποστολών την Παρασκευή, μέρα κατά την οποία χιόνισε σε πιο ορεινά σημεία της περιοχής και πολλοί είχαν την ευκαιρία να ζήσουν και το λευκό σκηνικό (όπως τα παιδιά, που έμειναν στο Πισοδέρι). Τις άλλες δύο μέρες ήταν απλά χαμηλές οι θερμοκρασίες, όμως το γυμναστήριο διαθέτει θέρμανση και δεν δημιουργήθηκε πρόβλημα για τους αθλητές ή τους συνοδούς.

Μ. ΚΟΛΥΜΠΑΔΗΣ: «O ΘΕΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΦΕΤΟΣ»
Νωρίς το μεσημέρι του Σαββάτου έγινε η τελετή έναρξης όπου έκαναν χαιρετισμό ο πρόεδρος της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. Μανώλης Κολυμπάδης και ο αντιδήμαρχος Φλώρινας Άρης Αριστείδου. «Στη μέση σχεδόν της μεγάλης προσπάθειας, που κάνουμε με τα αναπτυξιακά τουρνουά, φαίνεται ότι η κατάσταση πάει αρκετά καλά και θέλω να ευχαριστήσω ξανά γι’ αυτό όλους όσοι τη στηρίζουν. Αθλητές, γονείς, προπονητές, σωματεία, χορηγούς, όλους. Ο θεσμός αυτός έχει πάρει φέτος μεγαλύτερες διαστάσεις και βλέπουμε με ιδιαίτερη ικανοποίηση ότι ανταποκρίνεστε όλοι στην προσπάθεια να δούμε τα παιδιά μας γρηγορότερα κοντά στις διακρίσεις και κοντά σ’ ένα πολύ καλό επίπεδο, ανάλογο με αυτό που έχουν οι εθνικές μας ομάδες στο επίπεδο ανδρών και γυναικών στο εξωτερικό. Σας παροτρύνω να συνεχίσετε τη στήριξη διότι είναι φανερό ότι τουρνουά με τουρνουά το επίπεδο των παιδιών ανεβαίνει και αυτό είναι ενθαρρυντικό μέσα στις γνωστές δυσκολίες, που βιώνει το άθλημα», ανέφερε μεταξύ άλλων στον λόγο του ο επικεφαλής της διοίκησης της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. και ευχαρίστησε τη Φλώρινα και την Τοπική Επιτροπή Βόρειας Ελλάδας για την καλή φιλοξενία και την οργάνωση, την τοπική αυτοδιοίκηση και τους χορηγούς για την πολύτιμη βοήθεια.
Ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Αθλητισμού του δήμου καλωσόρισε τους φίλους του αθλήματος, δήλωσε ευτυχής που η Φλώρινα φιλοξενεί για 3η χρονιά τουρνουά μικρών ηλικιών και αναφέρθηκε και στην ευχάριστη έκπληξη με τη χιονόπτωση από Οκτώβριο μήνα. Πάντα στο πλαίσιο της τελετής έναρξης ο Μανώλης Κολυμπάδης βράβευσε τον αντιδήμαρχο για τη σημαντική συμβολή του δήμου Φλώρινας, ενώ ο πρόεδρος της Τοπικής Επιτροπής Βόρειας Ελλάδας και α’ αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. Χρήστος Τριγωνάς τίμησε το τοπικό σωματείο Σάρισες στο πρόσωπο του προέδρου του Γιώργου Λυγούρα. Στην τελετή πήρε μέρος και το Χορευτικό «Σύλλογος Θεσσαλών και φίλων Θεσσαλίας Φλώρινας».
Τις απονομές έκαναν ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Αθλητισμού του δήμου Φλώρινας Άρης Αριστείδου στις παγκορασίδες, ο πρόεδρος της Τοπικής Επιτροπής Βόρειας Ελλάδας της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. Χρήστος Τριγωνάς στους παμπαίδες, η γραμματέας της Τ.Ε. Αναστασία Κοκκίνου στις κορασίδες, ο πρόεδρος του τοπικού συλλόγου Σάρισες Γιώργος Λυγούρας στους νέους, ο γενικός γραμματέας του ίδιου συλλόγου Κώστας Φωτιάδης στις νεάνιδες και ο ταμίας Γιώργος Καλογήρου στους παίδες.

Οι νικητές και οι νικήτριες σε κάθε κατηγορία:
ΝΕΟΙ:
1. Στράτος Δαμιανής (Γ.Σ. Άρης Βούλας)
2. Νίκος Αντωνιάδης (Α.Σ. Πρόοδος)
3. Μάριος Ελέζογλου (Αετοί Πόλης)
4. Ανδρέας Τσόπελας (Ολυμπιακός)

ΝΕΑΝΙΔΕΣ:
1. Ελένη Σοφρά (Α.Ο.Σ. Τελαμών)
2. Παναγιώτα Ανδριανού (Α.Ο.Σ. Τελαμών)
3. Κυριακή Κουλιούρη (Φοίνικας Πειραιά)
4. Ολυμπία Μαλαχτάρη (Φοίνικας Πειραιά)

ΠΑΙΔΕΣ:
1. Γιάννης Σγουρόπουλος (Γ.Σ. Άρης Βούλας)
2. Βασίλης Αντωνιάδης (Α.Ο. Καρέα)
3. Κωνσταντίνος Λυκοστράτης (Ο.Ε.Α. Βέροιας)
4. Δημήτρης Στάμου (Γ.Α.Σ. Ελευσίς)

ΚΟΡΑΣΙΔΕΣ:
1. Έλλη Φίσερ (Α.Ο. Άρης 2006)
2. Ελισάβετ Τέρπου (Α.Ο. Άρης 2006)
3. Ιωάννα Γερασιμάτου (Γ.Α.Ο. Πειραιά)
4. Φοίβη Πεχλιβανίδη (Α.Ο. Άρης 2006)

ΠΑΜΠΑΙΔΕΣ:
1. Ιάκωβος Αϊβατίδης (Γ.Σ. Μακάμπη)
2. Ηλίας Σταματόπουλος (Φάρος Αλεξανδρούπολης)
3. Ιωάννης-Αρσένιος Παπαδόπουλος (Εθνικός Αλεξανδρούπολης)
4. Φίλιππος Κίτσιος (Φάρος Αλεξανδρούπολης)

ΠΑΓΚΟΡΑΣΙΔΕΣ:
1. Δέσποινα Μυτακίδου (Α.Κ. Ζωγράφου)
2. Μαλαματένια Παπαδημητρίου (Α.Ο. Νέου Φαλήρου)
3. Θεοδώρα Βασιλειάδου (Εθνικός Αλεξανδρούπολης)
4. Μαίρη Κουκουτού (Α.Ο. Νέου Φαλήρου)

Δείτε περισσότερες εικόνες και video εδώ.
Διαβάστε περισσότερα...

Οι Shooters στην Αθήνα

Το τριήμερο 24-26 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ η Ακαδημία μπάσκετ SHOOTERS βρέθηκε στην Αθήνα, όπου συμμετείχε με τέσσερα τμήματα στο τουρνουά Ακαδημιών του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, που διεξήχθη στο ΣΤΑΔΙΟ ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑΣ.
Ακόμη, το τμήμα παγκορασίδων αγωνίστηκε με το αντίστοιχο τμήμα του ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ, στο γήπεδο της ΛΕΩΦΟΡΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ.
Τα μέλη της αποστολής της Ακαδημίας SHOOTERS, καλεσμένοι της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, παρακολούθησαν τον αγώνα της Α1 ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΚΟΛΟΣΣΟΣ H HOTELS.
Με το τέλος του παιχνιδιού οι παίκτες της Ακαδημίας SHOOTERS είχαν την ευκαιρία να φωτογραφηθούν και να πάρουν αυτόγραφα από τα αστέρια της ομάδας του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, όπως ΠΡΙΝΤΕΖΗΣ, DUNSTON και άλλους.
Οι εντυπώσεις, αγωνιστικές και εξωαγωνιστικές, είναι άκρως θετικές.
Η Ακαδημία SHOOTERS θεωρεί ότι πρέπει να γίνει ιδιαίτερη αναφορά στους γονείς και συνοδούς, οι οποίοι βοήθησαν τα μέγιστα στην επιτυχία του ταξιδιού.

Διαβάστε περισσότερα...

Αρτοκλασία από το Σώμα Ελληνικού Οδηγισμού

Το Τμήμα Συνεργασίας του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού Φλώρινας με την έναρξη της νέας Οδηγικής χρονιάς, σας προσκαλεί στην αρτοκλασία που θα γίνει στον Ιερό Ναό Αγίων Αναργύρων (6ο χλμ Φλώρινας) το Σάββατο 1η Νοεμβρίου 2014 και ώρα 8.30 πμ.

Το Διοικητικό Συμβούλιο

Διαβάστε περισσότερα...

Ημερίδα στο Φιλώτα για τις τροποποιήσεις των κανόνων ποδοσφαίρου

Η ΕΜΑΣ ΘΥΕΛΛΑ Φιλώτα σας καλεί στην επιμορφωτική ημερίδα Διαιτησίας με θέμα: Τροποποιήσεις κανόνων ποδοσφαίρου της F.I.F.A.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 3 Νοεμβρίου και ώρα 19:30 στο αμφιθέατρο του Δημαρχείου Φιλώτα.
Ομιλητής ο Καθηγητής και Εκπαιδευτής προπονητών κ. Τσιμεντερίδης Θεόδωρος.

Με Τιμή
Το Δ.Σ.

Διαβάστε περισσότερα...