Στη Θεσσαλονίκη μεταφέρεται το τμήμα Βαλκανικών Σπουδών Φλώρινας, σύμφωνα με το σχέδιο «Αθηνά»!
Το τμήμα θα απορροφηθεί από το τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, της Σχολής Πολιτικών και Κοινωνικών Επιστημών.
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ... ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΥΤΗ (ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ,ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ,ΔΗΝΑΡΧΟΥΣ...) ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ...ΔΙΩΞΑΤΕ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΜΠΑΙΝΑΝ ΜΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΜΕΣΩ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 5...ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟ...ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΤΕ...ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΣΚΑΣΕΙ ΤΟ ΑΒΓΟ ΤΟΥ ΦΙΔΙΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ... ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΠΙΝΕΛΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ(ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΡΕΤΣΙΝΑ,ΚΑΙ ΕΝΑ...)ΣΤΟ ΣΑΚΟΥΛΕΒΑ ΓΙΑ ΤΕΧΝΗ!!! ΜΠΡΑΒΟ
άμα δεν ήταν το εικαστικών, να δω τι κίνηση θα είχαν τα μαγαζιά σας, πέρα απο τις καφετέριες. Ούτε εμείς γουστάρουμε τις παραξενιές και τις ιδιοτροπίες σας, αλλά προσπαθούμε να κανουμε λίγο καλύτερη την πόλη.
κατω τα χέρια απο τους εικαστικούς να μήν γίνει της πουτ. Επιτέλους ένα τμήμα ΑΧΡΗΣΤΟ των "βαλκανικών σπουδών" ξεκουμπίστηκε απο την πόλη μας.Ένα τμήμα που ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕ τίποτα στην πόλη μας.Ένα τμήμα χωρίς αντίκρυσμα τόσο στην τοπική κοινωνία όσο και χωρίς αντίκρυσμα στην παραγωγική διαδικασία.Κι εσείς που θέλετε να κάνετε "μπαλκανικές σπουδές¨δίπλα είναι η βουλγαρία. Να πάτε και στην Αλβανία στην Ρουμανία ...ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ και μία σωστή απόφαση του Υπουργείου. Ένα τμήμα για μικροπολιτική άχρηστων πολιτικών στην περιοχή .Επιτέλους γιατί η άστεγη σχολή εικαστικών επιλύει το στεγαστικό της όταν εσείς είχατε στρογγυλοκαθήσει σε κτήρια της Ακαδημία.Στα ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ. ΜΠΡΑΒΟ ΥΠΟΥΡΓΕ.ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΝΑ ΜΗΝ .ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΤΑ ΜΠΟΥΝΙΔΙΑ ...ΓΚΕ ΓΚΕ?
απαντω και στους δυο σας (του ιδιου επιπεδου...πεζοδρομίου) η προσφορα των εικαστικων τεραστια...τα μαγαζια ξεπουλάνε...το χρημα ρεει αφθονο(ολοι μαζι ξαπλα στο ποταμι) για την παραγωγικη διαδικασια δεν θα απαντησω σε καποιον που δεν ξερει τι του γινεται...το μελλον πληροφοριακα ασχετε βρισκεται στις βαλκανικες χωρες εκτος αν νομιζεις πως εισαι παριζιανος κουλτουριαρης καλλιτεχνης... τα κτιρια ανηκουν σε ΦΟΙΤΗΤΕΣ που μπαινουν αξιοκρατικα και σπουδάζουν δεν ξαπλαρουν παρεα με τα αδεσποτα στα παρκα... το στεγαστικο τους δεν θα λυθει γιατι πολυ απλα δεν τους θελουν οι υπολοιποι φοιτητες τους μη φοιτητες γαι να μην καταντησουν τα κτιρια σαν τα μουτρα τους
Καταρχάς, και τα παιδιά του Τμήματος Εικαστικών δίνουν εξετάσεις για να εισαχθούν στη σχολή. Είναι πολύ πιο μορφωμένοι απ' όσο νομίζετε και απόλυτα συνειδητοποιημένοι για όσα συμβαίνουν γύρω τους, σε αντίθεση με πολλούς δήθεν μορφωμένους. Οι βαθμοί και οι εξετάσεις δεν είναι αυτά που κάνουν κάποιον "άνθρωπο". Προφανώς δεν αντιλαμβάνεστε ούτε τί είναι τέχνη, ούτε την τεράστια σημασία της. Οι καλλιτέχνες που εσείς απαξιώνετε είναι αυτοί που ομορφαίνουν την πόλη σας. Ελπίζω κάποια μέρα να ανοίξετε τα μάτια σας.
για τις εξετασεις ρωτα να μαθεις και μετα μιλας...περι αξιοκρατιας ουτε λογος... αν αυτη ειναι τεχνη(μιλω για των συγκεκριμενων) αστα καλυτερα...να μας λειπει Η ΤΕΧΝΗ Η ΙΔΙΑ ΝΤΡΕΠΕΤΕ!!! η πολη μας ηταν ομορφοτερη πριν απο την ελευση των ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ...
Prepei na ntrepeste pou milate me auta ta logia gia ena tmima PANEPISTIMIOU (VALKANIKON), kat'arxin, kai episis ena tmima to opoio se kairous pro krisis, kai aporrofisi eixe kai ta mathimata tou einai arketa duskola..!! Episis, i Florina, an den eixe tous foitites tha "psomozousane" pou leme kai sta meri mas..!! Opote anti na polemate na mi fygoun tmimata gia na exei kinisi i poli sas, katigorate kai apo pano..!! Arketoi apo esas eiste kollimenoi kai den tha allaksete tora.!! Kai profanos eseis pou ta lete auta isos den eixate tin tuxi na perasete kapou..! Sugnomi pou milao etsi alla eseis mas anagazete me ta logia kai tis prakseis sas..!
Συγχωρέστε με αλλά δεν πιστεύω ότι ο ΝΕΟΣ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΗΣ είναι συμπολίτης μας. Δείχνει πιο πολύ άτομο που έχει κάτι με τη πόλη παρά με τους ανθρώπους που έρχονται εδώ να σπουδάσουν. Πολλές φορές πρέπει να σκεφτόμαστε δύο φορές αυτό που θέλουμε να πούμε πρίν το πούμε. Θεωρώ ότι όλοι είναι ευπρόσεδκτοι σε μία πόλη που ήταν πάντα φίλοξενη.
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΙΟΝ ΑΠΕΙΡΟ...ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΑΙΤ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΓΡΑΦΕΙΣ....ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΦΟΙΤΗΤΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΩ ΚΑΙ ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ....ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΦΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΑΙΤ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΡΩΓΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΣΑΝ ΤΙΣ ΚΛΩΣΣΕΣ ΕΛΕΟΣ ΠΟΥ ΠΗΓΕ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ Κ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΑΣ!!!
ΝΕΕ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΗ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΡΑΣ ΚΑΙ ΦΟΡΑΣ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ, ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΕΙΣ. ΜΗΠΩΣ ΣΕ ΒΟΛΕΨΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΑΘΑΚΟΣ ΣΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΧΑΜΑΛΗ. ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΠΑΛΙΟΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ. ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΟΛΗ, ΟΥΤΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΚΑΘΕ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ ΑΦΗΝΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ΕΝΑ ΚΛΕΙΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΕΝΑ ΚΛΕΙΣΤΟ ΜΙΝΙ ΜΑΡΚΕΤ, ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ, ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ, ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟ, ΤΑΞΙ, ΣΟΥΒΛΑΤΖΙΔΙΚΟ, ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ, ΚΤΕΛ ΚΛΠ. ΟΛΑ ΑΛΥΣΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΣΥΝΤΟΜΑ
Ανώνυμε κουβαλάς μεγάλη πίκρα. Δηλαδή για την άποψη του Νέου Φλωρινιώτη ευθύνεται ο Στάθης; Την πίκρα σου θα την κουβαλάς για πολύ ακόμη τόσο,που όταν την καταπιείς θα δηλητηριαστείς.
KOMMATOSKYLO...τι εκφρασις! Αυτά σε σπουδάζουν στο βαλκανικών ? το βόλεμα σε καζίνα των σκοπίων ? Το ραδικιού σου προλαλίσταντα εκφράζει την ψυχοσύνθεση σου
Ο ΝΕΟΣ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΗΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΤΣΙ????ΗΡΘΑΜΕ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΜΕ ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΑΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΗ ΛΕΣ ΚΙΟΛΑΣ...ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΜΕ ΑΛΒΑΝΙΑ ΒΑΛΚΑΝΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ..ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ..ΔΕΝ ΑΠΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ Η ΠΟΛΗ ΣΟΥ...
STHN BOYLGARIA Η ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙΣ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΜΑΙΜΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ Ο ΔΙΚΑΤΣΑ..
ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΗΣΤΙΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΕΣ ΠΑΝΕ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΟΠΑΝΑΝΕ ΑΦΗΣΑΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΜΑΣ ΑΦΗΣΑΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΝΑΙ ΑΛΙΩΣ ΘΑ ΠΕΙΝΟΥΣΑΜΕ?????
ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΔΕΝ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΕΙ ΤΟ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΛΒΑΝΙΑ Ή ΡΟΥΜΑΝΙΑ .. ΚΑΙ ΝΑΙ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΤΗΡΙΞΑΝΕ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ ΚΑΙ ΝΑΙ ΘΑ ΠΕΙΝΟΥΣΑΝΕ ΟΙ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΕΣ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΜΕ ΕΜΕΙΣ..ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΤΙΖΕΤΕ ΣΠΙΤΙΑ ΝΑ ΤΑ ΝΟΙΚΙΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ...!!!
Είμαι η καλοτεχνίτισσα που έκανε το δεύτερο σχόλιο. Προς απάντηση των παραπάνω, άσε με να ξέρω πόσα έξοδα κάνω για την σχολή μου. Παίρνω 40 ευρώ την εβδομάδα και τα 25 πάνε στην σχολή για υλικά. Οι βαλκανολόγοι και οι παιδαγωγοί θα χρειαστούν καμιά φωτοτυπία, κανα τετράδιο, κανα στυλό. Εμείς θα χρειαστούμε απο υλικά οικοδομής, σιδηρικά, ηλεκτρολογικά, μέχρι τα ποιο κοινά υλικά ζωγραφικής. Και το ξαναλέω. Και μεις δεν γουστάρουμε το οτι πρεπει να τα ξέρετε όλα. Όπου και να παω, δεν σταματαν να με ρωτάν για την προσωπική μου ζωή. (και δεν έχω κάτι περίεργο). Παρόλα αυτά, σας αντιμετωπίζουμε όμορφα. Και στην τελική ρε, σπίτια σας νοικιάζουμε. Την αγορά σας καταναλώνουμε. Θα έπρεπε όλοι οι υποκριτές εδώ μέσα να ντρέπεστε για την αχαριστία σας. Καμία σχολή δεν πρέπει να κλείνει. Έτσι μεγαλώνει η ανεργία κύριοι. Αν φύγουν τα 3 τμήματα απο κει, θα μειωθούν τα άτομα που απασχολούνται στην λέσχη. Θα μειωθούν οι καθαριστές. Θα μείνουν διδάσκοντες αδιόριστοι (ξανά). Είμαι 19 και νομίζω οτι έχω περισσότερο μυαλό και συνείδηση από όλους όσους σχολίασαν. Και όσο για τον πρώτο κύριο, ούτε πίνω δημόσια, ούτε χασίσια κάνω, ούτε κανενός είδους ουσίες, ούτε σε πάρκα με αδέσποτα κοιμάμαι. Δεν έχω καν σκύλο. Σταματήστε να κατακρίνετε όλους τους φοιτητές για 5-10 γραφικά τυπάκια. Δεν είμαστε όλοι έτσι. Και σας πληροφορώ ότι είμαστε μακράν πιο διαβασμένοι και ποιο συνειδητοποιημένοι απο πολλά αγοράκια και κοριτσάκια των πιο ''πολιτισμένων'' τμημάτων. Δεν είμαι απο την φλώρινα. Ο τόπος μου είναι αγαπητός όμως. Και λυπάμαι πολύ για την μιζέρια που είστε βυθισμένοι όλοι σας. Μάλλον ξεκίνησε απο τότε που έφυγε η Γιουργία σας. Λυπάμαι.
θα ήθελες να εισαι καλοτεχνιτισσα, αλλα μη φας... Καλων Τεχνων ειναι της Αθήνας και της Θεσσαλονικης όπου φυσικα ούτε στο ονειρο σου δεν μπαινεις...μαλλον περασες απ' εξω αλλα δεν σου αρεσε και ειπες δεν παω στην φλωρινα να τους δωσω και τις απιστευτες γνωσεις μου...να τους δωσω τα φωτα και τον πολιτισμό... το αλλο με τον τοτο το ξερεις; προταση:πουλα και λιγο μυαλο το πολυ σε βαραινει ...βρε αει...
κοπελιτσα μιλας για 5-10 τυπακια την στιγμη που η πλειοψηφία σας ειναι αυτού του στυλ, άλλωστε αν ειχες τα κοτσια να μην ερχόσουν στην μιζέρια μας, αλλά μαλλον οι αντίστοιχες σχολες ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ... ουτε απ΄έξω δεν περνάς...μαλλον δεν επαρκούσαν οι γνωσεις σου ... τα παιδια των άλλων σχολων μπορεί να μην τρέχουν στις οικοδομες για υλικα ή καλωδια...όμως θα βγει να διασκεδάσει (εννοώ σε μαγαζια...) να φαει (σε ταβερνες...) θα κανει τα πάρτυ του,θα αγοράσει τα ρουχαλάκια του,θα κανει τις εκδρομες του...όλα τα φυσιολογικά για ένα νορμαλ φοιτητή...
νομιζετε οτι ειστε φορεις της κουλτουρας και της διανόησης και ήρθατε στην μπανανία να μας δωσετε τα φωτα σας...βρε αει ....δεν βγαζουμε καλύτερα τα ματια μας
υστ. τη Γιούργια ουτε στο νυχακι της δεν την φτάνεις...δεν εισαι αξια ουτε το ονομα της να αναφερεις
Και μόνο από αυτά που γράφετε φαίνεται ξεκάθαρα πως η κοπέλα απ' το τμήμα Καλών Τεχνών έχει πολύ περισσότερο μυαλό απο εσάς και πολλούς ομοίους σας. Ο "νορμάλ" φοιτητής που περιγράφετε είναι το καλομαθημένο βουτυρόπαιδο του μπαμπά και της μαμάς που το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι το κλαμπ, η καφετέρια και τα μοδάτα ρούχα. Αλλά βέβαια δεν σας ενοχλεί αυτό, γιατί αυτό είναι το "νορμάλ", ο "πολιτισμός". Το ότι δεν έχουν ιδέα τί συμβαίνει γύρω τους ούτε που σας απασχολεί. Είμαι φοιτήτρια της Παιδαγωγικής σχολής και σας πληροφορώ ότι οι φοιτητές της Καλών Τεχνών είναι πολύ πιο πολιτισμένοι, καλλιεργημένοι και συνειδητοποιημένοι από τους υπόλοιπους φοιτητές. Η σχολή αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα (κτιριακά, οικονομικά, διοικητικά κ.ά.), δεν υπάρχει υποστήριξη από το κράτος, τα παιδιά ξοδεύουν απ'την τσέπη τους για τα υλικά που χρειάζονται (κάτι που είναι απαράδεκτο), παρ΄όλα αυτά όμως κάνουν ότι μπορούν και παράγουν σπουδαίο έργο. Οι αντίστοιχες σχολές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης λαμβάνουν κατά πολύ μεγαλύτερη υποστήριξη από το κράτος και οι συνθήκες είναι ευνοϊκότερες για τους φοιτητές τους. Οι φοιτητές του Τ.Ε.Ε.Τ. Φλώρινας, όχι απλά δεν είναι σε καμία περίπτωση κατώτεροι των φοιτητών των αντίστοιχων σχολών, όπως εσείς υποστηρίζετε, αλλά είναι άξιοι θαυμασμού για τα όσα κατορθώνουν παρά τις τόσες αντιξοότητες. Δεν περιμένω να καταλάβετε, γιατί όπως είπα και παραπάνω, προφανώς δεν αντιλαμβάνεστε τί θα πει τέχνη. Και προφανώς δεν γνωρίζετε τί συμβαίνει γύρω σας. Μακάρι να διέθεταν και οι υπόλοιποι φοιτητές, αλλά και κάτοικοι αυτής της πόλης γενικότερα, έστω και λίγο από το μυαλό και τον πολιτισμό των παιδιών της Καλών Τεχνών.
Ωχ μάνα μου.. Λοιπόν, συνεχίζω. Η καλοτεχνίτισσα πάλι. Για να μαθαίνεις φίλε μου καλέ καλέ μου φίλε. Και οι τρεις κωλοσχολές είναι καλών τεχνών. Μάθε τώρα πως πάει το πράμα. Εμείς και η θεσ/νικη, είμαστε ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ. Οι δε Αθηναίοι, είναι σκέτοι εικαστικοί. Είναι πραγματικά τιμή για το τμήμα στο οποίο φοιτώ, να τα βγάζει πέρα με λίγους και πραγματικά ΆΞΙΟΥΣ διδάσκοντες, και να έχει και περισσότερα μαθήματα απο της σαλονίκης. (παράδειγμα ψηφιδωτό.) Αν δεν ξέρεις τι παίζει εκεί μέσα, με πόσο κουράγιο και αυτοθυσία των διδασκόντων στέκεται το τμήμα, σε παρακαλώ να σιωπήσεις. Όσο για αυτό που λες για τους υπόλοιπους ''πολιτισμένους'', εμείς ας πούμε νομίζεις οτι δεν βγαίνουμε; δεν ψωνίζουμε ρούχα ή δεν καταναλώνουμε τρόφιμα; Με τι κυκλοφοράμε ρε; με φύλα συκής; Ή τρεφόμαστε με γρασίδι; Μας δουλεύεις ή το παίζεις; Σου λέω ότι ξοδεύουμε τα διπλάσια λεφτά, απο τα κακομαθημένα που σας φέρανε για φοιτητές. Α, και ρώτα καναν απο τους άλλους να σου πουν αν γνωρίζουν τον Στερίκα και την Γιουργία. Έτσι για να δεις λίγο ποίοι έχουν περισσότερες γνώσεις. Γνώσεις που δεν περιορίζονται στο ακαδημαικό πεδίο, αλλά γνώσεις που έχουν να κάνουν με τον τόπο και την ιστορία αυτού του ξερότοπου που μας ρίξανε.
Καταρχάς!!! Είναι σίγουρο ότι εμείς οι φοιτητές δίνουμε ζωή σε αυτό το κουτσοχώρι τη Φλώρινα. Αν δεν υπήρχαμε εμείς δεν θα είχατε ΟΎΤΕ να πάτε γάλα. Δεν θα ξεπεράσετε ποτέ την χωριατίλα σας. Εξάλλου για εσάς εδώ υπάρχουν μόνο οι ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΓΟΙ ας γελάσω!!!! Ήρθα πρώτη μέρα στην Φλώρινα "που πέρασες στην Ακαδημία??" Ίσα μωρή!! Επίσης μην νομίζετε ότι η πλειοψηφία των φοιτητών γουστάρουν που βρίσκονται εδώ. Ξέρουμε τι είστε για αυτό και αφήνουμε τα λεφτά μας περιορισμένα! Εκτός από μερικές λαμπρές εξαιρέσεις το μόνο που είστε εδώ πέρα είναι χωριάτες και αμόρφωτοι. Και την σχολή Βαλκανικών σπουδών να μην την πιάνετε στο στόμα σας κύριε. Και αν τελικά δώσει ο Θεός και πάμε Θεσσαλονίκη θα αναβαθμιστεί επιτέλους η σχολή μας που ο μόνος λόγος για τον οποίο είναι τόσο χαμηλά η βάση της είναι επειδή είναι στο κουτσοχώρι της άλλης άκρης- την Φλώρινα!! Ας ήταν στα Γιάννενα ή στην Θεσσαλονίκη η σχολή και θα σας έλεγα εγώ τι βάση θα είχε! Επίσης ο πρώτος κύριος που σχολιάζει τα παιδιά Καλών Τεχνών είναι τραγικός. Πρέπει να ξέρετε κύριοι ότι χωρίς ΤΕΧΝΗ και καλλιέργεια δεν πάμε πουθενά! Φαίνεται η ασχετοσύνη σας από το πόσο υποτιμάται την Τέχνη. Ντροπή και πάλι ντροπή ανεγκέφαλοι!!
Κοπελιά μάθε καταρχάς πως το παν είναι ο σεβασμός. Είναι υποχρέωση του πολιτισμένου ανθρώπου να σέβεται ακόμη και όσους διαφωνούν μαζί του. Θεωρείς προφανώς τον εαυτό σου "ανώτερο" από εμάς και την πόλη σου "σημαντικότερη", αλλά αντί να μας διδάξεις τον υποτιθέμενο πολιτισμό σου μας βρίζεις με τον ίδιο τρόπο που ορισμένοι αδαείς έβριζαν τους φοιτητές παραπάνω. Επίσης να σου θυμίσω πως ήταν επιλογή σου να σπουδάσεις στη Φλώρινα. Αν δεν ήθελες να έρθεις εδώ, υπήρχαν πολλά Τ.Ε.Ι. με βάση κοντά στο 10 στην Αθήνα ή σε άλλες μεγάλες πόλεις, όπου ενδεχομένως δε θα συναντούσες "ανεγκέφαλους", όπως μας χαρακτηρίζεις. Καλή σου νύχτα λοιπόν δεσποινίς "πολιτισμένη"
κουτσοχώρι χωριατιλα χωριάτες αγράμματοι αμορφωτοι μην την πιάνετε στο στόμα ανεφκέφαλοι...ΜΑ ΤΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ΄ΑΤΟΜΑ ΤΟΥ ΛΕΓΟΜΕΝΟΥ "ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ" ΧΩΡΟΥ? ΑΥΤΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΑΝΙΚΩΝ ΦΛΩΡΙΝΑΣ? ...ΟΥΤΕ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΟΥ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΠΑΡ ΝΑ ΓΡΑΦΑΝ ΕΤΣΙ...ΕΜΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ....ΠΑΡΤΕ ΒΑΛΙΤΣΑ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΠΑΛΚΑΝΙΕΣ ΕΞΠΡΕΣ
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΦΛΩΡΙΝΙΟΤΗΣ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΣΑ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΓΩ ΕΠΕΛΕΞΑ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΠΗΓΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ!!!!! ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΣΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΣΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ!!!! ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΑΛΛΟΙ ΦΕΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΠΟΣΑ ΞΟΔΕΥΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΘΕΤΕ ΝΑ ΠΟΙΕΙ ΚΑΦΕ Η ΡΕΤΣΙΝΑ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΒΟΛΕΥΤΗΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΒΛΕΠΩ ΤΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΣΕ ΠΟΣΑ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΦΗΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΛΛΑ ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Η ΠΟΛΗ!!! ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΠΟΥ ΓΥΡΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟ 1980-90!!!! ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ!!!! ΑΣ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΠΗΚΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ Η ΠΟΥ ΠΙΝΕΙ ΤΟ ΠΟΤΟ ΤΟΥ!!!!
Η ΣΧΟΛΗ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ... ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕΤΑ..ΤΗΝ ΕΧΩ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΚΑΙ ΞΕΡΩ... ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΣΑ ΓΙΑΤΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΖΟΥΣΑ ΕΚΕΙ...ΟΜΩΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑ ΛΕΓΕΤΕ...ΕΝΑ ΧΩΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΘΑ ΣΒΗΣΕΙ...ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΕΣ..Κ ΝΑ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΛΩΡΙΝΩΤΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Κ ΑΥΤΕΣ... ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΤΕΧΝΙΤΕΣ ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...!!!! ΚΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ ΑΠΟ ΦΛΩΡΙΝΑ..ΓΙΑΤΙ ΟΝΤΩΣ Η ΣΧΟΛΗ ΘΑ ΑΝΑΒΑΘΜΗΣΤΕΙ...
Ναι φυσικά, βέβαια να σου θυμίσω πως και η Θεσσαλονίκη δε διαφέρει και πολύ, ένα μεγάλο χωριό είναι και αυτή, απλώς έχει περισσότερους χωριάτες. Επίσης χωρίς να θέλω να γίνω κακός, σου υπενθυμίζω πώς όταν γράφεις στο Word υπάρχει μια επιλογή που λέγεται διόρθωση ορθογραφίας. Καλά θα κάνεις να το χρησιμοποιείς επειδή... βγάζουν μάτι..
Ανώνυμος1 Φεβρουαρίου 2013 - 12:32 π.μ. ME ΤΟ ΣΥΜΠΑΘΕΙΟ ..ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΆΝΕΙΣ? ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΣ ΣΚΟΠΙΑΝΩΝ αλβανων ΚΑΙ ΒΟΥΛΓΆΡΩΝ? έτσι για να μάθει ο κόσμος την επαγγελματική αποκατάσταση μετά την φοίτηση στο διαβόητο βαλκανικών σπουδών
ΑΧ ΦΙΛΕ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΣΧΟΙΝΙ ΠΟΛΥ...ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΤΡΩΓΟΝΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ..ΤΟ ΨΩΝΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝ ΤΥΧΕΝΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΨΩΡΙΑΡΗΔΕΣ ΜΑΥΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΣΚΕΦΤΕΣΕ...ΑΜΑΝ ΕΧΩ ΒΑΡΕ8ΕΙ ΝΑ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΡΕ ΦΙΛΕ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ ΕΤΣΙ....ΡΑΤΣΙΣΤΗ!!!!!
Το πανεπιστήμιο δεν είναι ένα ακόμα κέντρο σπουδών που οδηγεί αποκλειστικά σε εξειδικευμένη επαγγελματική αποκατάσταση. Είναι ένα δημιουργικό κύτταρο της κοινωνίας και βοηθά στην πνευματική ανύψωσή της. Δείτε πόσοι κάτοικοι των νομών της Φλώρινας και της Καστοριάς μετέχουν στα μεταπτυχιακά προγράμμματα σπουδών του πανεπιστημίου και πόσοι συνεργάζονται με αυτό σε πολιτιστικό επίπεδο. Το πανεπιστήμιο βοηθά τους ανθρώπους να γίνουν πνευματικοί άνθρωποι και πολίτες.
Από το επίπεδο της γλώσσας και του ύφους φαίνεται ξεκάθαρα ότι ο νέος Φλωρινιώτης ούτε έχει έρθει στο πανεπιστήμιο, ούτε ενδιαφέρεται για την προσωπική βελτίωσή του.
Και φυσικά δεν έχει καν το θάρρος να γράψει την άποψή του με ονοματεπώνυμο.
Βλάσης Βλασίδης Καθηγητής ΤΒΣ/ΠΔΜ
υστ. και στην Αλβανία θα πάμε και στη Ρουμανία θα πάμε και στη Βουλγαρία (όπου βρίσκομαι τώρα για έρευνα) θα πάμε. θα πάμε σε κάθε μέρος σχετικό με το επιστημονικό μας αντικείμενο προκειμένου να εκπαιδεύσουμε καλύτερα τους φοιτητές μας και να προάγουμε την επιστήμη μας.
Αντιθετα με όλα τα παραπάνω εγώ θα πω το εξής:τα Τμήματα ενώνονται με ένα πανεπιστήμιο με κορυφαίο επίπεδο και ratings καθώς και με πλεόνασμα 6"εκατομμυρίων.ΤΟ καλών τεχνών ενώνεται με ένα παρεμφερές τμήμα κ το βαλκανικών ναι μεν φευγεις αλλα θα ωφελήσει τους φοιτητές του.Το ονομα Μακεδονιας είναι βαρυ αν σκεφτεί κανεις το βάρος ονομάτων όπως Περρακη,Κουσκουβελης κτλπ.Πλεον σιγουρευομαστε και κοιτάμε μπροστά...διδακτορικος φοιτητής στο παμακ,απο την Φλώρινα.
Επίσης το ΠΑ.ΜΑΚ. είναι και το πιο διεφθαρμένο, μαζί με το ΠΑ.ΠΕΙ. Όσο για το κορυφαίο επίπεδο και τα ratings, αν δε με απατά η μνήμη μου (δε με απατά πίστεψέ με) είναι τα χαμηλότερα από όλα τα ελληνικά πανεπιστήμια. Απορώ που την είδες την αναβάθμιση.
καλημέρα .πραγματικά λυπάμαι όταν διαβάζω σχόλια όπως του υποτιθέμενου νέου Φλωρινιώτη δεν μπορώ να φανταστώ πως νέος η ακόμα και μεγαλύτερος έχει τέτοιες ιδέες ,βαδίζουμε ολοταχώς προς τα κάτω , είναι δυνατόν να μας ενοχλούν τα νέα παιδιά που έρχονται στην πόλη μας να σπουδάσουν ,και να τα διαχωρίζουμε έτσι ζητώ πραγματικά συγγνώμη από όλα αυτά τα παιδιά , αλλά και δεν δέχομαι αυτούς τους χαρακτηρισμούς(κουτσοχέρη κτλ)
Καταρχάς θα ήθελα να πω ότι λυπάμαι πραγματικά για κάποια απο τα σχόλεια που διάβασα απο άτομα κυρίως νέα, άτομα στην ηλικία μου. Είναι αδιανόητο να ακούω νέους ανθρώπους να λεμε "αφήσαμε τα λεφτά μας εκεί, σας ταϊσαμε κλπ.... " στο κάτω κάτω οι ίδιοι δηλώσατε στο μηχανογραφικό σας την πόλη της Φλώρινας! Αν δεν σας άρεζε να μην την δηλώνατε! Αντί να κάτσετε να ασχοληθήτε με αυτό που συμβαίνει με το σχέδιο "Αθηνά" κάθεστε και τα βάζεται με τα παιδιά της σχολής Καλών Τεχνών ή κάποιον τοπικό πολιτικό! Το θέμα είναι ένα: ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ!!! Για ποιό λόγο να πρέπει να ερημωθεί μια ακριτική πόλη και να ενισχυθεί για ακόμη μια φορά μια μεγαλούπολη;;; Πόλεις όπως η Φλώρινα έχουν ανάγκη τους φοιτητές της! Όσο για αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω ότι δεν προσφέρει τίποτα η σχολή Βαλκανικών Σπουδών ή Καλών Τεχνών θα ήθελα να σας πω ότι κάνετε τεράστιο λάθος! Η κάθε σχολή έχει τα δικά της οφέλη! Και το ξαναλέω δεν πρέπει για ακόμη μια φορά οι πολιτικοί να αποδυναμώσουν της πόλεις της επαρχίας και να ενισχύσουν τις μεγαλουπόλεις! Εύχομαι να μπορέσει να γίνει κάτι απο την τοπική αυτοδιοίκηση εάν υπάρχουν τα περιθώρια και να μην μεταφερθεί το τμήμα των Βαλκανικών Σπουδών!
Παιδιά μη παρασύρεστε σε σχόλια που δεν τιμούν κανένα. Είμαι Φλωρινιώτης και σπούδασα στην Θεσ/νικη και σε πόλεις του εξωτερικού.Η φοιτητική μου ζωή ήταν μια πολύ μεγάλη εμπειρία που με γέμισε με γνώσεις με όμορφες στιγμές ,ενω διαμόρφωσε κατά πολύ τον τρόπο σκέψης μου.Οι όμορφες και οι δύσκολές στιγμές είχαν πάντα άμεση σχέση με την πόλη που σπούδαζα , που κατοικούσα .Όταν ολοκλήρωσα τις σπουδές μου και επέστρεψα στην Φλώρινα , οι πόλεις που σπούδασα αποτέλεσαν και αποτελούν για μένα έναν προορισμό που θα ξυπνήσουν μνήμες , θα ξαναγεννηθούν στιγμές.Μη αφήνετε τον θυμό να σας κυριεύει.Σίγουρα οι σχολές της Φλώρινας αποτελούν οικονομικό κεφάλαιο για την ζωή της πόλης όπως άλλωστε και για την Θεσ/νικη τα Γιάννενα και την Αθήνα.όταν έρχομαι στην Φλώρινα σαν φοιτητής έρχομαι για σπουδάσω , για να ζήσω στιγμές.Δεν έρχομαι για να ταίσω κανένα χωριάτη (?????). Και κάτι ακόμη ...Η συμβολή του κάθε φοιτητή στην άνοδο του πνευματικού επιπέδου της πόλης αποτελεί τιμή .
Το θέμα είναι ότι πρέπει να σταματήσετε να τα γράφετε όλα στα παπάκια σας, και να βγείτε απο το σπίτι να κάνετε καμία κινητοποίηση διαρκείας. Στον ουρανό η τιμή του πετρελαίου, και οι φλωρινιώτες να πετάν πάγο έξω απο την βουλή... Ναι. Νομίζω οτι λύθηκε το πρόβλημα..
Προς κ. Βλασίδη Καλά τα λέτε..μόνο να κρίνετε τους υποψήφιους μεταπτυχιακούς αξιοκρατικά..Δε μπορεί να μπαίνουν στη σχολή άτομα που απλά έρχονται για "παραθέρηση" και για να πάρουν εκπαιδευτική άδεια απο την υπηρεσία στην οποία εργάζονται..και να τελειώνουν το μεταπτυχιακό τους ακριβώς στην ώρα τους ..ενώ ασχολούνται και με την πολιτική ταυτόχρονα..τρέχουν για το λαό..έχουν και χρόνο για εργασίες?για μελέτη??αυτοί θα έπρεπε να βρίσκονται στο χαρβαρντ!Έτσι θα εξυψωθούμε πνευματικά??
Οι φοιτητές είναι το εύκολο χρήμα στην επαρχία. Τι δουλειά έχουν οι φοιτητές να φροντίζουν ή να νοιαστούν για την επαρχία; Aς το κάνει αυτό το κράτος,η τοπική αυτοδιοίκηση,ας αναπτυχθούν τουριστικά προγράμματα και δραστηριότητες. Συγγνώμη που το λέω αλλά ως φοιτήτρια στο Βαλκανικών πρώτα θα νοιαστώ για το αν θα ανέβει το πανεπιστήμιο μου και μετά για το αν θα μειωθούν λίγοι οι φοιτητές από τη Φλώρινα. Εξάλλου δεν θα μείνει και χωρίς τμήματα. Θα μείνουν πόσα εδώ και θα έρθουν και κάποια ΤΕΙ. Η συγχώνευση μας με το ΠΑ.ΜΑΚ. έπρεπε να είχε γίνει εδώ και μεγάλο διάστημα. Όσο για την αμφισβήτηση της σχολής μου,τι να πώ,στο τέλος φαίνονται όλα και το ποιος έχεις δουλειά ή όχι. Τέλος,τα παιδιά των Καλών Τεχνών σπουδάζουν σε ένα εξαιρετικό αντικείμενο και είναι κρίμα να γίνονται σχόλια επειδή θέλουν να κάνουν πιο όμορφη την πόλη! -Έλενα
ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΣ !!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΟΛΟΙ ΙΑΤΡΙΚΗ ΒΛΕΠΩ ΣΠΟΥΔΑΖΕΤΕ ΝΟΜΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ Κ.Τ.Λ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΠΟ ΣΑΣ!!!! ΑΝ ΣΤΡΩΝΑΤΕ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΣΑΤΕ ΑΘΗΝΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ!!!!!! ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΡΟΥΦΡΟΥ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑΤΑ ΠΑΡΤΥ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΑ!!!!! ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΤΡΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ????????? ΕΞΑΙΡΩ ΤΗΝ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΚΑΤΣΕ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΕΣ ΕΤΣΙ?ΩΡΑΙΟ ΜΥΑΛΟ.ΤΟ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΙΣ?ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΦΡΟΥΦΡΟΥ?ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΘΑ ΒΓΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΥΡΙΟ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ,ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΚΤΙΜΑΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.
Το ότι πέρασες Αθήνα ή Θεσσαλονίκη δηλαδή σε καθιστά ανώτερο των υπόλοιπων φοιτητών που ειναι στην Φλώρινα και σε άλλες μικρές πόλεις? Όσο για το "αν στρώνατε το κώλο σας στο διάβασμα" τι σημαίνει;;;; οτι οι φοιτητές του τμήματος Βαλκανικών Σπουδών (και όλων των άλλων τμημάτων που αναφέρεις) δεν διάβασαν για να περάσουν στην σχολή τους;;; Ε λοιπόν είμαι σίγουρη ότι κάποιοι ίσως να διάβασαν και πολύ περισσότερο απο εσένα! Γνωρίζεις τα μαθήματα και την δυσκολία του τμηματος Βαλκανικών σπουδών? Είναι πολύ πιο δύσκολη απο πολλές σχολές οι οποίες έχουν περισσότερα μόρια και βρίσκονται στις μεγαλουπόλεις. Και κάτι τελευταίο οι φοιτητές που δεν είναι του γούστου σου και της αρεσκείας σου δεν σημαίνει ότι είναι "κομματόσκυλα" όπως λες!
Δεν υπάρχει λόγος να γίνεται στους φοιτητές, ούτε να αντιμετωπίζονται ρατσιστικά κάποια τμήματα της Φλώρινας. Η ειρωνεία επικρατεί σε πολλά σχόλια! Για ποιο λόγο όποιος ανηκεί σε κάποια σχολή της Φλώρινας εκτός των Καλών τεχνών να είναι όλο "φρουφρού και αρώματα?" Οι σχολές που υπάρχουν είναι πολύ καλές και αξιόλογες! Προσπαθήστε να επικεντρωθείτε στο πρόβλημα ή όχι που τίθεται λόγο του σχεδίου "Αθηνά" και σταματήστε να ειρωνεύεστε και να κάνετε άσκοπες επιθεσεις στους φοιτητές και τα τμήματα.
Τα πω δεν τα πω κάποιοι εδώ πέρα έχουν χάσει το νόημα της συζήτησης και έχουν ξεκινήσει ένα είδος "πολέμου". Πραγματικά είναι κρίμα να δημοσιεύονται τα σχόλια κάποιων τόσο στενόμυαλων ανθρώπων όπως κάποια απο αυτά που υπάρχουν στην συζήτηση. Οι σχολές της Φλώρινας φυσικά και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ σκουπιδότοπος και είναι πολύ αξιόλογες. Συγκεκριμένα είμαι φοιτήτρια του τμήματος Βαλκανικών Σπουδών και θεωρώ ότι η σχολή είναι πάρα πολύ καλή, προσφέρει γνώσεις πάνω σε διάφορα θέματα και δίνει την δυνατότητα στους σπουδαστές της να να λάβουν πλήθος γνώσεων!
...διαβαζω τα σχολια και θλιβομαι...ως φλωρινιωτης εχω να πω τουτο...ολες οι σχολες που εχουμε η ειχαμε "σηκωναν" την πολη μας στον εκπαιδευτικο χαρτη της χωρας..."γεμιζαν" ζωη την πολη μας και ελπιζω να εξακολουθουν να το κανουν...ας αφησουμε τους αναθεματισμους για τις σχολες και ας στηριξουμε τις προσπαθειες παραμονης τους...με οποιον τροπο...
οι πελατειακές σχέσεις τοπικών βουλευτών με την ίδρυση της σχολής βαλκανικών σπουδών στην Φλώρινα και οι μικροεξυπηρετήσεις συντεχνίας καθηγητών έλαβαν τέλος. Τήν βαλίτσα νύχτα με το τραίνο και στην Θεσσαλονίκη...ή στην Αλβανία
Ευτυχως υπαρχουν καποια ατομα τα οποία μιλουν με λογική και με συνεση. Μου προκαλει θλιψη για ολα αυτα που εχουν γραφτει παραπανω δεν μπορω να καταλαβω γιατι τοσο μισος,,,,τοσο μισος που με οδηγουν στην σκεψη αν αυτοι ειναι Ελληνες και δικαιουμαι να εχω αμφιβολιες. Το παιδι μου περασε φετος στο τμημα βαλκανικων σπουδων και ειναι η δευτερη φορα που ερχομαι στη φλωρινα οφειλω να ομολογησω οτι με στεναχωρει να φυγει απο εκει παροτι θα παει σε μια καλυτερη σχολη. Τοσο η πολη οσο και οι ανθρωποι της απ'οσα μπορεσα να δω και να καταλαβω ειναι μια χαρα τωρα αν υπαρχουν και καποιοι που τα βλεπουν διαφορετικα αυτο συμβαινει σε ολες τις πολεις και οχι μονο στην Ελαδα. θεωρω οτι αλλου ειναι η ουσια και εκει πρεπει να επικεντρωθουμε και οχι στους ηλιθιους και στις αποψεις τυπου ΝΕΟΣ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΗΣ.
Ρε άνθρωπε, μάθε επιτέλους να γράφεις... Δε φτάνει που είμαστε υποχρεωμένοι να διαβάζουμε τις ασυναρτησίες που γράφεις, κάνεις και ορθογραφικά. ΕΛΕΟΣ!!!
Οι γενικεύσεις πρέπει να αποφεύγονται γιατί είναι επικύνδινες..Συν τοις άλλοις δεν είναι κανείς σε θέση να κρίνει αν δε γνωρίζει και δεν έχει σφαιρική άποψη για τα γεγονότα..Άρα αρμόδιοι να κρίνουν αν γίνεται δουλειά και ποια, σε κάθε σχολή είναι όσοι την απαρτίζουν..Οι υπόλοιποι μπορούν να κρίνουν από τα αποτελέσμτα και αυτό ως ένα βαθμό..Μάθετε λοιπόν να μην εκφράζεστε άστοχα, να αναζητάτε πληροφορίες και να μην χάνετε το νόημα..Ανεβάστε επιτέλους το επίπεδο διαλόγου σε τέτοιους χώρους...και διεκδικήστε όσα σας κλέβουν από τη ζωή σας...
ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ "ΑΘΗΝΑ" ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΧΑΖΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΧΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΑΥΤΗ. ΑΝ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΒΓΑΖΕΙ ΤΙΣ ΚΑΚΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ, ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Κ.Τ.Λ. ΤΟΤΕ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΚΟΣ ΜΑΣ ΕΑΥΤΟΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΜΑΜΕ ΤΗ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ. ΣΗΜΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ, ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΟΠΙΑΣΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΧΘΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΟΛΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΩΦΕΛΗΘΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ. ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΗΘΟΣ ΤΗ ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ. ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΑΡΑΙΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΑΣ ΜΗ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΙΜΑ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΘΙΓΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΑΣ. Ο ΚΟΙΝΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ: ΥΓΕΙΑ, ΠΑΙΔΕΙΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΛΗΤΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΠΡΕΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΘΗΡΟΣΤΟΜΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ. ΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΚΙ ΟΧΙ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΟΙ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΕΣ, ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΑΛΛΑ ΟΙ ΑΛΛΗΛΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΟΦΕΛΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΜΑΣ. ΑΝ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ ΤΙ ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ!
χα χα χα χα χα χα !!!!!!!!!!!!!!! Το ότι κατάφεραν μια κυβέρνηση ο ΘΕΟΣ να την κάνει και 300 λαμόγια βουλευτές να σας βάλουν να μαλώνετε και να κάνετε διακρίσεις είναι ειλικρινά για γέλια. Η Φλώρινα είναι μαγευτική πόλη η αλήθεια είναι πως δεν έχει πολλές επιλογές μα μας χάρησε υπήροχες αναμνήσεις...σπούδασα εκεί στο τμήμα Βαλκανικών.. Σκέφτομαι τώρα αν δεν υπήρχαν όλα αυτά περί κρίσης θα μαλώνατε;;; θα έφευγε το τμήμα;;; ΟΧΙ επομένως χάσατε την ουσία του θέματος... Όλοι φοιτητές ήμασταν νηπαιγωγοί καλών τεχνών τει... ήμασταν μια ανάσα πνοή για την Φλώρινα έτσι έγραφαν τότε.. Δεν μπορώ καθόλου στους στενόμυαλους και κάτι εκφράσεις που πάνε την χώρα πίσω 100 χρόνια ... Η ανθρωπιά χάθηκε τελείως ... χα χα χα και κάτι που είπαν για Αλβανία ... έχω να πω πως οι Φλωρινιώτες δεν ξόδευαν τα χρήματα τους στην αγορά την Φλώρινας να την στηρίξουν αλλά στα Σκόπια και έτσι όπως πάνε τα πράγματα εκεί θα καταλήξουν να δουλεύουν σε λίγο καιρό... Κοιτάξτε να κάνετε την κοινωνία καλύτεροι ο καθένας μόνος και όλοι μαζί και αφήστε ποιος και τι και αν είναι καλύτερος από τον άλλον αυτά ούτε τα μωρά δεν τα κάνουν... Ξυπνήστε και ξεσηκωθείτε επιτέλους!!!!!
Λυπάμαι ειλικρινά βλέποντας αυτά τα σχόλια για το Τμήμα Βαλκανικών Σπουδών και το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Είναι κρίμα κάποιοι άνθρωποι με προφανώς χαμηλό μορφωτικό και πνευματικό επίπεδο να παρουσιάζονται ως τιμητές και να κρίνουν με ύφος χιλίων καρδιναλίων ποιές σχολές αξίζει να παραμείνουν στη Φλώρινα και ποιές όχι. Θυμίζω ότι το 30% των κατοίκων της πόλης της Φλώρινας είναι φοιτητές. Αυτό σημαίνει ότι όλες οι επιχειρήσεις σίτισης και εστίασης στην πόλη (καφέ, μπαρ, ψητοπωλεία κλπ) "τροφοδοτούνται" από τους φοιτητές. Όσον αφορά για το Τμήμα Βαλκανικών Σπουδών, θα πρότεινα το εξής. Ας κάνουν έναν κόπο όσοι έχουν την ιδέα ότι δεν προσφέρει τίποτα το Τμήμα στη Φλώρινα και ας ανατρέξουν σε δημοσιεύματα του Τύπου μέχρι και πριν 8 χρόνια. Το Τμήμα διοργάνωσε 2 επιστημονικά συνέδρια, το 2006 και το 2009, με απόλυτη επιτυχία και τα δύο. Οι διδάσκοντες του Τμήματος θεωρούνται από τους καλύτερους στο αντικείμενό τους, με πολλές δημοσιεύσεις έκαστος, και κάποιες διακρίσεις. Επίσης, υπάρχουνε δύο Μεταπτυχιακά προγράμματα με αξιοσημείωτες διπλωματικές εργασίες. Επιπλέον, οι απόφοιτοι του Τμήματος δύνανται να καταλάβουν θέσεις στη Διπλωματική Υπηρεσία της χώρας, που σημαίνει εν δυνάμει εκπρόσωποι της Ελλάδας στο εξωτερικό, αλλά και θέσεις σε εταιρείες με δραστηριότητα στα Βαλκάνια και επιπλέον να κάνουν μία ακαδημαϊκή καριέρα. Είναι πραγματικά μεγάλη τιμή για μια πόλη να δέχεται φοιτητές, διότι αυτοί συμβάλλουν στην πνευματική της άνθηση και ανάπτυξη. Δυστυχώς, όμως, κάποιοι δεν το καταλαβαίνουν. Κάποτε η Φλώρινα χαρακτήρισε ανεπιθύμητο τον Αγγελόπουλο. Τώρα χαρκτηρίζει ανεπιθύμητους τους φοιτητές του Βαλκανικών. Ας έχει... Εγώ πάντως δε μετανιώνω που έζησα τα φοιτητικά μου χρόνια στη Φλώρινα. Απόστολος Τσομπάνης - Νότιος, Βαλκανιολόγος - Ιστορικός Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Τμήμα Βαλκανικών Σπουδών
Πραγματικά είναι αξιολύπητα αυτά που γράφονται...Είναι πέντε δέκα το πολύ κομπλεξικοί που δε θέλουν τις σχολές. Οι Φλωρινιώτες τις θέλουμε, λυπούμαστε που φεύγει το τμήμα Βαλκανικών και όσοι λένε το αντίθετο είναι ανεγκέφαλοι εικοσάρηδες που ακόμα δεν έχουν καταλάβει τη σοβαρότητα των πραγμάτων, τους λόγους και τις συνέπειες αυτής της απόφασης. Ξυπνήστε!! Χρειαζόμαστε ισχυρά σύνορα, αλλιώς κλάψ'τα Χαράλαμπε!!!
Υ.Γ Προς τον κ. Τσομπάνη. Τον Αγγελόπουλο δεν τον θέλαμε γιατί όταν με την τέχνη σου αντί να εμπνέεις και να οραματίζεσαι, προσβάλεις και θίγεις ιερά και όσια είσαι άτιμος, ανθέλληνας και άρα ανεπιθύμητος!!!!!!!!!!ΝΑΙ ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ. ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΝΑ ΑΓΑΠΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Σ'ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΝΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΎΟΥΝ!!!
Αγαπητέ Ανώνυμε, Δεν αναφερόμουν στο σύνολο της Φλώρινας όταν έλεγα για τα σχόλια, αναφερόμουν μόνο στο μερίδιο αυτών που τα έγραφαν. Είναι κρίμα, ειλικρινά... Δε βλέπω κάποια κίνηση, όμως. Όσον αφορά στο κομμάτι του Αγγελόπουλου, επειδή έχει πεθάνει, καλό θα ήταν να αποφεύγονταν τέτοια σχόλια. Όμως, ο καθένας έχει δικαίωμα να λέει ό,τι πιστεύει. Αν και διαφωνώ με την άποψή σας, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως έχετε κάθε δικαίωμα να την εκφράσετε. Απόστολος Τσομπάνης-Νότιος
Για το ΤΕΙ έλέγχου ποιότητας εμπορίου τσιμουδιά ΚΑΝΕΝΑΣ μα ΚΑΝΕΝΑΣ "ακαδημαικός ινστρούχτορας" δέν ενδιαφέρθηκε δέν διαμαρτυρήθηκε εδώ μέσα αλλά ξετυλίχθηκε μία "πολεμική επιχειρημάτων" στο πρόσωπο μου στους εικαστικους μέχρι και σε ..τοπικούς βουλευτές Σε τελική ανάλυση αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα να εκφράσω την ΑΠΟΨΗ μου όσο εριστική κι εάν σας φάνηκε στο περισπούδαστο μυαλουδάκι σας Δέν θα ακολουθήσω στο παρόν σχόλιο την τακτική της δικαιολόγισης της άποψης μου . Το γεγονός ότι ουδένας δέν ασχολήθηκε με το μετακινούμενο ΤΕΙ στην Καστοριά υποβόσκει ξεκάθαρα μία "συντεχνιακή λογική" για το περιβόητο σας ( άχρηστο κατ εμέ ) τμήμα Βαλκανικών σπουδών Φλώρινας . Για το ΤΕΙ που μετακινήθη στην Καστοριά σε τμήμα ΑΣΧΕΤΟ με το αντικείμενο του όπου οι μετακινούμενοι φοιτητές ΤΕι είναι υποχρεωμένοι να σπουδάσουν άλλο αντικέιμενο ; ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ καμία θα μου επιτρέψετε "ακαδημαική ΚΟΤΑ" έδώ μέσα σε τοποθετήθηκε διότι απλά "καρφάκι δέν σας καίγεται". Απεναντίας μία συντεχνιακή ομοσπονδία σχολιαστών "των μπαλκανικών σας" μου επιτέθηκε προσωπικά και να σας πώ .....ποσώς με νοιάζει . Αυτό που συμπέρανα εδώ μέσα είναι ότι μία συντεχνιακή ομάδα καθηγητών και φοιτητών της εν λόγω σχολής εκτόξευσε τα δηλητηριώδη βέλη της είτε στους καταξιωμένους εικαστικούς φοιτητές και στους καθηγητές του ΤΕΕΤ είτε στον οικονομικό ιστό της Φλώρινας είτε στους "καράβλαχους χωριάτες" ( πολύ ακαδημαικός τίτλος !σάν δέν ντρέπεστε ) είτε στην προσωπική άποψη που έγραψα ώς "Νέος Φλωρινιώτης" . Σκιαγράφησα και μέτρησα όλες τις απόψεις για να καταλήξω στο συμπέρασμα ότι οι ΞΕΒΟΛΕΜΈΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ εκδήλωσαν τα ρατσιστικά τους ένστικτα μίση και πάθη ΄πρός κάθε κατέυθυνση ( μέχρι και για ..γκόμενες γράψαν οι ακαδημαικοί περισπούδαστοι μπαλκάνιοι -τεράστιο το διανοητικό ραδικιού και το πνευματικό τους επίπεδο ) .Όσο για τους φοιτητές της εν λόγω βαλκανικών είναι τα εξαρτήματα του καθηγητικού κονγκλάβιου της σχολής τους. Συμπερασματικά μετά απο αυτόν το άξιο ψυχαναλυτικής ερεύνης διάλογο στο μπλόγκ ΝΕΑ ΦΛΩΡΙΝΑ κατέληξα στο συμπέρασμα ότι εάν κάποια σχολή έπρεπε να φύγει ολοταχώς απο την Φλώρινα πράγματι η σχολή αυτή έπρεπε Nκαι νωρίτερα να συγχωνευτεί με άντίστοιχη στην Θεσσαλονίκη...
νεε φλωρινιωτη(εχω της αμφιβολιες μου για τον τιτλο)... πρεπει να εχεις πολυ μυαλο...και τεραστιες γνωσεις για να θεωρεις καταξιωμενους μονο τους εικαστικους(ρωτα πως καιποσο αξιοκρατικα μπαινουν στη σχολη και ποιες συντεχνιες εξυπηρετούνται τοπικες και οχι μονο...)και να αφοριζεις ολους τους υπολοιπους που διαβασαν(αγνωστη λεξη για σενα) και μετα από αξιοκρατικες διαδικασιες(εκτος αν το μυαλουδακι σου θεωρει πως στις πανελλαδικες παιζονται συντεχνιακα συμφεροντα...)ηρθαν να σπουδασουν στην πολη ΜΟΥ και επειδη καμμια επαφη με το αντικειμενο δεν εχεις διαβασε τι εχει κανει το Βαλκανικων στον επιστημονικο τομεα(παλι αγνωστη λεξη)...προφανως εισαι και συ της ιδιας καστας με τους εικαστικους (ξαπλα-κουλτουρα-και μα.....)που για την προσφορα τους(συγγνωμη ξεχασα τον τιτλο καταξιωμενοι) δεν μας φτανουν να γραφουμε ουτε 100 blogs!!!εδω γελανε και πεφτουν τιτλοι τελους
Κοιτάξτε ωρε Ελληνες τι σπουδάζαν εκεί ΣΤΟ "ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ" οι φοιτητές ....Κοιτάξε ανωτατη "ελληνική" παιδεία που προσφέραν οι καθηγήτριες και καθηγητές στους φοιτητές που ωριοντε ότι είναι "ανωτάτης πανεπιστημιακής διδασκαλίας". Ενδεικτρικά Υποχρεωτικά μαθήματα Α εξαμήνου ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΡΟΥΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΡΩΣΣΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΕΡΒΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
υπήρχαν και άλλα "απίθανα ακαδημαικά μαθήματα" όπως...
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗσ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ! ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΚΟΣΟΒΟΥ!! ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΜΕ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ!!!! ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΛΑΒΩΝ!!!!..
ΜΟΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΤΟΞΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΣΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ "ΕΛΛΗΝΙΚΟ" ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ
ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΑΙ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ Η ΤΗΣ ΣΛΑΒΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ ΚΛΑΙΓΟΝΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ...
ΚΙ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΥΤΟ ΜΑΘΑΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ ΑΛΒΑΝΙΚΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑ ΖΛΑΒΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ Τ Ο Υ Ρ Κ Ι Κ Α
ΛΟΥΚΕΤΟ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ ΑΛΛΑ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΥΠΟΠΤΗ ΕΘΝΙΚΑ ΑΥΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΟΥ ΕΠΙ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ -ΔΡΟΥΣΕ- ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ
ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ Β Ο Υ Λ Γ Α Ρ Ι Κ Η ΓΛΩΣΣΑ Α Λ Β Α Ν Ι Κ Η ΓΛΩΣΣΑ Ζ Λ Α Β Ι Κ Η ΓΛΩΣΣΑ Τ Ο Υ Ρ Κ Ι Κ Η ΓΛΩΣΣΑ ΓΑΛΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΟΧΙ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ
ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΕΒΑΛΕ ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΣΑΣ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ....ΑΡΚΕΤΆ ΠΛΗΡΩΝΕ Ο ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΟΥΡΚΙΚΑ !!!!! ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΑΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΟΗΤΟ ΤΜΗΜΑ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ
Κοίτα εσύ να μάθεις ελληνικά και άσε εμάς να μάθουμε όποια γλώσσα θέλουμε. Καθεμιά από τις χώρες που ανέφερες διαθέτουν ξεχωριστή ομορφιά και πλούσιο πολιτισμό. Κατανοώ βέβαια πως η λέξη πολιτισμός εκλείπει από το λεξιλόγιο ατόμων με τις δικές σου πεποιθήσεις. Και επειδή μάλλον σου διαφεύγει, η Ελλάδα συμπεριλαμβάνεται στα Βαλκάνια. Τώρα συνέχισε τον ύπνο στο γαλανόλευκο συννεφάκι σου, μεγάλε Ελληνάρα.
KAI EAN NOMIZETE OTI ΣΑΣ ΛΕΩ ΦΑΝΤΑΣΙΕΣ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΜΙΑ ΓΕΥΣΗ ΤΙ Γ Λ Ω Σ Σ Ε Σ ΜΑΘΑΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΘΝΙΚΑ ΥΠΟΠΤΗ ΣΧΟΛΗ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ http://www.balkan.uowm.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=70&lang=el
ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΥΤΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΑΜΗΝΑ...
ΕΩΣ ΕΔΩ ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ...ΜΟΝΟ ΕΚΜΑΘΗΣΗ "ΒΑΛΚΑΝΙΚΗΣ" ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΤΑΝ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ ΠΟΛΙΤΗ.
ως τελειόφοιτη του τμήματος βαλκανικών σπουδών σε ενημερώνω άσχετε φίλε μου πως την γλώσσα που θέλεις να διδαχθείς την επιλέγεις εσύ ο ίδιος στην σχολή από μία γκάμα γλωσσών που πριν λίγο ανέφερες.η σχολή αυτό το αντικείμενο έχει και κανέναν από εμάς δεν μας ανάγκασαν να μάθουμε μια γλώσσα που δεν θέλαμε! το να διδάσκεις και να διδάσκεσαι τον πολιτισμό και την ιστορία των βαλκανίων συμπεριλαμβάνει ΚΑΙ την δική σου χώρα και εάν θέλεις να λέγεσαι εθνικιστής πρέπει να ξέρεις πως για να "πολεμίσεις" τους εχθρούς σου πρέπει να τους μάθεις πρώτα!οπότε εάν κι εγώ η ίδια θέλω να λέγομαι εθνικίστρια πρέπει να ξέρω τι έχω απέναντί μου..εσύ φυσικά απ'ότι έχουμε όλοι καταλάβει εδώ μέσα δεν ξέρεις καν την δική σου ιστορία, θα ήξερες των άλλων χωρών? και αυτά τα μαθήματα είναι ενδεικτικά!τα υπόλοιπα τα είδες?τις οικονομίες?τις πολιτικές επιστήμες?τα μάρκετινγκ? κτλ κτλ κτλ... η αγγλική φιλολογία δηάδή είναι και αυτή κατακριτέα σχολή?η γερμανική?η ιταλική?δηλαδή να μην μαθαίνουμε ξένεις γλώσσες για να είμαστε έλληνες! προσοσχή παιδιά...όποιος μαθαίνει ξένες γλώσσες είναι ανθέλληνας!!!!αίσχος!
Κι εγώ με τη σειρά μου δεν φοβάμαι τίποτα περισσότερο, απ’ το μυαλό της κότας. Απ’ το να υποχρεωθώ να συνομιλήσω με μια κότα ή μ’ ένα σκύλο ή τέλος πάντων μ’ ένα δυνατό ζώο που βρυχάται. Τι να τους πω και πώς να τους το πω; Και μήπως δεν είναι εξευτελισμός, αν επιχειρήσω να μεταφράσω ή να καλύψω τις σκέψεις μου, κάτω από φράσεις απλοϊκές και ηλίθια νοήματα για να καθησυχάσω τυχόν τη φιλυποψία μιας κότας, που όμως έχει άνωθεν τοποθετηθεί για να μας ελέγχει και να μας καθοδηγεί; Μάνος Χατζηδάκις
Πραγματικά Εθνικιστή ντρέπομαι για λογαριασμό σου. Πολύ ωραία λοιπόν. Σύμφωνα με την οπτική σου πρέπει να μένουμε προσκολλημένοι στην εκμάθηση της Ελληνικής,να μην ανοίγουμε τους ορίζοντες μας μαθαίνοντας άλλες γλώσσες και πολιτισμούς,να μην υποστηρίζει το κράτος σχολές που έχουν στο πρόγραμμα τους εκμάθηση ξένων γλώσσων. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ. Ας κλειστούμε λοιπόν μέσα σε ένα σπίτι,στις παρωπίδες μας και ας αποκοπούμε από ΟΛΟ ΤΟΝ υπόλοιπο κόσμο. Εξάλλου εμείς ΈΛΛΗΝΕΣ είμαστε,δεν μας χρειάζεται καμία επιπλέον γνώση. Απλά επειδή είμαστε Έλληνες θα μας λυπηθεί ο θεός και θα μας ταίσει. Εμείς μπορούμε να μείνουμε αμόρφωτοι,χωρίς επίπεδο,χωρίς προοπτικές,διαβάζοντας Παπαδιαμάντη και κάνοντας μπάφους. (που επίσης ο Παπαδιαμάντης είναι εξαιρετικός έλληνας πεζχογράφος,αλλά έφερα ένα παράδειγμα της προοπτικής σου) Κάπως έτσι θα εξαλιχθούμε,κάπως έτσι θα μάθουμε και θα καλλιεργήσουμε το μυαλό και την ψυχή μας. Κάθεσαι και δεν ντρέπεσαι ΟΥΤΕ λίγο να λές αυτά τα λόγια για άτομα που μαθαίνουν γλώσσες και νέους πολιτισμούς,που αύριο μεθαύριο μπορεί να εκπροσωπήσουν το κράτος σου έξω. Για αυτό λοιπόν κύριοι το κράτος μας πάει ΚΑΤΑ ΔΙΑΟΛΟΥ γιατί μερικοί κατάπτιστοι εθνιστικές σκέφτονται έτσι. Συγχαρητήρια για τις απόψεις σου. Και επίσης να σημειώσω ότι καμία γλώσσα δεν είναι υποχρεωτική σε κανέναν πρόγραμμα από το Βαλκανικών. Ο φοιτητής διαλέγει ποια θ επιλέγει. Ρώσικη,Σέρβικη κλπ. Καληνύχτα ΕΛΛΑΔΑ.
Ωρε ποσο ηλιθιοι κυκλοφορουν ελευθεροι αν τους φορολογουσαμε μπορει και να λύναμε το προβλημα της Ελαδας. Οσοι φυγουν απο το τμημα βαλκανικων θα πανε σε μια σχολη με 4000 μορια παραπάνω και 10 βαθμους θερμοκρασια πιο πανω το θεμα ομως δεν ειναι αυτο αλλα ολα αυτα τα εξοδα για πανεπιστημια που εχουν γινει θα πανε χαμενα ολες αυτες οι μικρες πολεις καλως η κακως ζουνε σε ενα μεγαλο βαθμο απο τους φοιτητες αλλα που να χωρεσουν ολα αυτα σε ενα εθνικιστικο κουφιοκεφαλο!!!!!!!!!!!!! Οποιος θελει να μαθει τουρκικα βουλγαρικα η ρουμανικα θα τα μαθει και καλα θα κανει σιγα μην παρουμε και την αδεια του καθε βλακα που νομιζει οτι θα σωσει την Ελλαδα με αυτη τη λογικη και με αυτα τα πιστευω.
Σας ΞΕΣΚΙΣΕ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ο εθνικιστής Καλά τα είπε ..."πλήρωνε ο φορολογούμενος ελληνικός λαός μία σχολή στην Φλώρινα για να μαθαίνουν ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑ κλπ στους φοιτητές" . Επιτέλους υπάρχουν ακόμη ΕΛΛΗΝΕΣ με ΨΥΧΗ στην Φλώρινα. Μπράβο ΕΘΝΙΚΙΣΤΗ .
Θέλω να σε πληροφορήσω αγαπητέ μου και εσένα και τον εθνικιστή ότι το Τμήμα Βαλκανικών Σπουδών είναι χρηματοδοτούμενο από την Ε.Ε.!!!!!Μάθετε και κάποια πράγματα πριν σχολιάσετε έτσι χωρίς να είστε ενημερωμένοι..Α και αυτές οι γλώσσες μαθαίνονται για να μπορεί η χώρα μας να έχει επαφές και μ αυτές τις χώρες προς όφελος όλων (βλ. εμπόριο, συνναλαγές κτλ.)
το τι ¨καλο¨ εφερε το τμημα εφαρμοσμενων στην πολη μας μπορουν να το απολαυσουν ολοι οι υποστηρικτες φλωρινιωτες αυτης της καλλιτεχνικης υποκουλτουρας στα καγκελα του Πανεπιστημιου όπου υπαρχει ενα πανο βρωμιας που υποστηριζει τα καλοπαιδα με τα καλασνικοφ...περαστε μια βολτα και μετα σκεφτειτε...για ποιους αγωνιζεστε να τους κρατειστε στην πολη μας...αει στο δ@@@@@ ουστ..
To Valkanikwn Florinas tha rthei PAMAK??? Apo pou kai ws pou??? emeis ekei mpikame me 16000 moria kai anw kai tha sunxoneutoume me mia sxoli i opoia exei apoklisi sxedon 5000 moria??? na meinete ekei pou eiste!!!
Τι από που και ως που; Λολ! Μήπως επειδή το πρόγραμμα σπουδών μας έχει πάρα πολλές ομοιότητες;;; Μήπως επειδή είναι υπερβολικό στις μέρες μας να υπάρχει σχολή που δέχεται 65 άτομα όπως το ΠΑ.ΜΑΚ. βαλκανικών και η άλλη σχολή που να δέχεται 100 άτομα και να είναι χωριστά παραρτήματα;; Όταν όλες μα όλες οι σχολές παίρνουν 150 με 200 άτομα τον χρόνο;;; Μήπως επειδή ανέκαθεν το Παν. Δυτ. Μακεδονίας ήταν παράρτημα και συνεργαζόταν με τα Πανεπιστήμια Θεσσαλονικής;; Όλοι αυτοί οι λόγοι σου φαίνονται λίγοι;; Αν συγχωνευτούμε (που προφανώς θα γίνει),θα είναι καιρός επιτέλους. Όσο για τα μόρια.. Το μόνο που κατεβάζει τα μόρια της σχολής μας είναι η ακριτική περιοχή στην οποία είμαστε.. Επειδή δεν την δηλώνουν πολλά άτομα. Η ποιότητα των σπουδών είναι σε καλό επίπεδο. Για αυτό αν με το καλό μας συγχωνεύσουν καλό είναι να μην υπάρχουν αντιδράσεις για την απόκλιση μορίων (αν είναι δυνατόν δηλαδή) και να κοιτάξουμε ότι τα πράγματα πήραν το σωστό δρόμο επιτέλους..
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ... ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΥΤΗ (ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ,ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ,ΔΗΝΑΡΧΟΥΣ...) ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ...ΔΙΩΞΑΤΕ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΜΠΑΙΝΑΝ ΜΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΜΕΣΩ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 5...ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟ...ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΤΕ...ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΣΚΑΣΕΙ ΤΟ ΑΒΓΟ ΤΟΥ ΦΙΔΙΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΠΙΝΕΛΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ(ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΡΕΤΣΙΝΑ,ΚΑΙ ΕΝΑ...)ΣΤΟ ΣΑΚΟΥΛΕΒΑ ΓΙΑ ΤΕΧΝΗ!!!
ΜΠΡΑΒΟ
άμα δεν ήταν το εικαστικών, να δω τι κίνηση θα είχαν τα μαγαζιά σας, πέρα απο τις καφετέριες. Ούτε εμείς γουστάρουμε τις παραξενιές και τις ιδιοτροπίες σας, αλλά προσπαθούμε να κανουμε λίγο καλύτερη την πόλη.
Διαγραφήκατω τα χέρια απο τους εικαστικούς να μήν γίνει της πουτ. Επιτέλους ένα τμήμα ΑΧΡΗΣΤΟ των "βαλκανικών σπουδών" ξεκουμπίστηκε απο την πόλη μας.Ένα τμήμα που ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕ τίποτα στην πόλη μας.Ένα τμήμα χωρίς αντίκρυσμα τόσο στην τοπική κοινωνία όσο και χωρίς αντίκρυσμα στην παραγωγική διαδικασία.Κι εσείς που θέλετε να κάνετε "μπαλκανικές σπουδές¨δίπλα είναι η βουλγαρία. Να πάτε και στην Αλβανία στην Ρουμανία ...ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ και μία σωστή απόφαση του Υπουργείου. Ένα τμήμα για μικροπολιτική άχρηστων πολιτικών στην περιοχή .Επιτέλους γιατί η άστεγη σχολή εικαστικών επιλύει το στεγαστικό της όταν εσείς είχατε στρογγυλοκαθήσει σε κτήρια της Ακαδημία.Στα ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ. ΜΠΡΑΒΟ ΥΠΟΥΡΓΕ.ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΝΑ ΜΗΝ .ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΤΑ ΜΠΟΥΝΙΔΙΑ ...ΓΚΕ ΓΚΕ?
Διαγραφήαπαντω και στους δυο σας (του ιδιου επιπεδου...πεζοδρομίου)
Διαγραφήη προσφορα των εικαστικων τεραστια...τα μαγαζια ξεπουλάνε...το χρημα ρεει αφθονο(ολοι μαζι ξαπλα στο ποταμι)
για την παραγωγικη διαδικασια δεν θα απαντησω σε καποιον που δεν ξερει τι του γινεται...το μελλον πληροφοριακα ασχετε βρισκεται στις βαλκανικες χωρες εκτος αν νομιζεις πως εισαι παριζιανος κουλτουριαρης καλλιτεχνης...
τα κτιρια ανηκουν σε ΦΟΙΤΗΤΕΣ που μπαινουν αξιοκρατικα και σπουδάζουν δεν ξαπλαρουν παρεα με τα αδεσποτα στα παρκα...
το στεγαστικο τους δεν θα λυθει γιατι πολυ απλα δεν τους θελουν οι υπολοιποι φοιτητες τους μη φοιτητες γαι να μην καταντησουν τα κτιρια σαν τα μουτρα τους
γκε γκε
Καταρχάς, και τα παιδιά του Τμήματος Εικαστικών δίνουν εξετάσεις για να εισαχθούν στη σχολή. Είναι πολύ πιο μορφωμένοι απ' όσο νομίζετε και απόλυτα συνειδητοποιημένοι για όσα συμβαίνουν γύρω τους, σε αντίθεση με πολλούς δήθεν μορφωμένους. Οι βαθμοί και οι εξετάσεις δεν είναι αυτά που κάνουν κάποιον "άνθρωπο". Προφανώς δεν αντιλαμβάνεστε ούτε τί είναι τέχνη, ούτε την τεράστια σημασία της. Οι καλλιτέχνες που εσείς απαξιώνετε είναι αυτοί που ομορφαίνουν την πόλη σας. Ελπίζω κάποια μέρα να ανοίξετε τα μάτια σας.
Διαγραφήγια τις εξετασεις ρωτα να μαθεις και μετα μιλας...περι αξιοκρατιας ουτε λογος...
Διαγραφήαν αυτη ειναι τεχνη(μιλω για των συγκεκριμενων) αστα καλυτερα...να μας λειπει Η ΤΕΧΝΗ Η ΙΔΙΑ ΝΤΡΕΠΕΤΕ!!!
η πολη μας ηταν ομορφοτερη πριν απο την ελευση των
ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ...
Prepei na ntrepeste pou milate me auta ta logia gia ena tmima PANEPISTIMIOU (VALKANIKON), kat'arxin, kai episis ena tmima to opoio se kairous pro krisis, kai aporrofisi eixe kai ta mathimata tou einai arketa duskola..!! Episis, i Florina, an den eixe tous foitites tha "psomozousane" pou leme kai sta meri mas..!! Opote anti na polemate na mi fygoun tmimata gia na exei kinisi i poli sas, katigorate kai apo pano..!! Arketoi apo esas eiste kollimenoi kai den tha allaksete tora.!! Kai profanos eseis pou ta lete auta isos den eixate tin tuxi na perasete kapou..!
ΔιαγραφήSugnomi pou milao etsi alla eseis mas anagazete me ta logia kai tis prakseis sas..!
οσοι εχουν ξεκινησει σπουδες τι θα γινουν πανε θεσαλονικη η συνεχιζουν φλωρινα..????
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν πειραζει...δειξτε το επιπεδο και την νοοτροπια οι Φλωρινιωτες....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχωρέστε με αλλά δεν πιστεύω ότι ο ΝΕΟΣ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΗΣ είναι συμπολίτης μας. Δείχνει πιο πολύ άτομο που έχει κάτι με τη πόλη παρά με τους ανθρώπους που έρχονται εδώ να σπουδάσουν. Πολλές φορές πρέπει να σκεφτόμαστε δύο φορές αυτό που θέλουμε να πούμε πρίν το πούμε. Θεωρώ ότι όλοι είναι ευπρόσεδκτοι σε μία πόλη που ήταν πάντα φίλοξενη.
ΑπάντησηΔιαγραφήθα σε βόλευε να΄είμαι απο άλλη πόλη αλλα εδώ είσαι αδιάβαστος..
ΔιαγραφήΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΙΟΝ ΑΠΕΙΡΟ...ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΑΙΤ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΓΡΑΦΕΙΣ....ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΦΟΙΤΗΤΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΩ ΚΑΙ ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ....ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΦΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΑΙΤ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΡΩΓΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΣΑΝ ΤΙΣ ΚΛΩΣΣΕΣ ΕΛΕΟΣ ΠΟΥ ΠΗΓΕ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ Κ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΑΣ!!!
ΔιαγραφήΝΕΕ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΗ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΡΑΣ ΚΑΙ ΦΟΡΑΣ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ, ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΕΙΣ. ΜΗΠΩΣ ΣΕ ΒΟΛΕΨΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΑΘΑΚΟΣ ΣΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΧΑΜΑΛΗ. ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΠΑΛΙΟΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ. ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΟΛΗ, ΟΥΤΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΚΑΘΕ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ ΑΦΗΝΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ΕΝΑ ΚΛΕΙΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΕΝΑ ΚΛΕΙΣΤΟ ΜΙΝΙ ΜΑΡΚΕΤ, ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ, ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ, ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟ, ΤΑΞΙ, ΣΟΥΒΛΑΤΖΙΔΙΚΟ, ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ, ΚΤΕΛ ΚΛΠ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΛΑ ΑΛΥΣΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΣΥΝΤΟΜΑ
Ανώνυμε κουβαλάς μεγάλη πίκρα.
ΔιαγραφήΔηλαδή για την άποψη του Νέου Φλωρινιώτη ευθύνεται ο Στάθης;
Την πίκρα σου θα την κουβαλάς για πολύ ακόμη τόσο,που όταν την καταπιείς θα δηλητηριαστείς.
KOMMATOSKYLO...τι εκφρασις! Αυτά σε σπουδάζουν στο βαλκανικών ? το βόλεμα σε καζίνα των σκοπίων ? Το ραδικιού σου προλαλίσταντα εκφράζει την ψυχοσύνθεση σου
ΔιαγραφήΟ ΝΕΟΣ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΗΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΤΣΙ????ΗΡΘΑΜΕ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΜΕ ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΑΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΗ ΛΕΣ ΚΙΟΛΑΣ...ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΜΕ ΑΛΒΑΝΙΑ ΒΑΛΚΑΝΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ..ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ..ΔΕΝ ΑΠΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ Η ΠΟΛΗ ΣΟΥ...
ΑπάντησηΔιαγραφήSTHN BOYLGARIA Η ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙΣ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΜΑΙΜΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ Ο ΔΙΚΑΤΣΑ..
ΔιαγραφήΝΕΕ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΗ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΑΠΕΧΕΙ ΠΟΛΥ Η ΦΛΩΡΙΝΑ ΑΠΟ ΑΛΒΑΝΙΑ Η ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ Η ΣΚΟΠΙΑ????? ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ ΠΟΥ ΗΡΘΑΜΕ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΑΙΣΑΜΕ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΗΣΤΙΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΕΣ ΠΑΝΕ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΟΠΑΝΑΝΕ ΑΦΗΣΑΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΜΑΣ ΑΦΗΣΑΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΝΑΙ ΑΛΙΩΣ ΘΑ ΠΕΙΝΟΥΣΑΜΕ?????
ΔιαγραφήΟΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΔΕΝ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΕΙ ΤΟ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΛΒΑΝΙΑ Ή ΡΟΥΜΑΝΙΑ .. ΚΑΙ ΝΑΙ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΤΗΡΙΞΑΝΕ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ ΚΑΙ ΝΑΙ ΘΑ ΠΕΙΝΟΥΣΑΝΕ ΟΙ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΕΣ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΜΕ ΕΜΕΙΣ..ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΤΙΖΕΤΕ ΣΠΙΤΙΑ ΝΑ ΤΑ ΝΟΙΚΙΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ...!!!
ΔιαγραφήΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΜΑΣ ΤΑΙΖΕΙΣ ΣΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΑΙΖΕΙΣ ΑΛΛΟΥΣ
ΔιαγραφήΕΧΩ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΟΛΗ... ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΕΙΝΑΣΕΤΕ..
Διαγραφή11:03 [ΜΗΠΩΣ ΣΕ ΒΟΛΕΨΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΑΘΑΚΟΣ ΣΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΧΑΜΑΛΗ.]
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι που χρήματα για καζίνο λεβέντες κουφιοκέφαλοι; Πάτε καλά;
Γιώργος
Είμαι η καλοτεχνίτισσα που έκανε το δεύτερο σχόλιο. Προς απάντηση των παραπάνω, άσε με να ξέρω πόσα έξοδα κάνω για την σχολή μου. Παίρνω 40 ευρώ την εβδομάδα και τα 25 πάνε στην σχολή για υλικά. Οι βαλκανολόγοι και οι παιδαγωγοί θα χρειαστούν καμιά φωτοτυπία, κανα τετράδιο, κανα στυλό. Εμείς θα χρειαστούμε απο υλικά οικοδομής, σιδηρικά, ηλεκτρολογικά, μέχρι τα ποιο κοινά υλικά ζωγραφικής. Και το ξαναλέω. Και μεις δεν γουστάρουμε το οτι πρεπει να τα ξέρετε όλα. Όπου και να παω, δεν σταματαν να με ρωτάν για την προσωπική μου ζωή. (και δεν έχω κάτι περίεργο). Παρόλα αυτά, σας αντιμετωπίζουμε όμορφα. Και στην τελική ρε, σπίτια σας νοικιάζουμε. Την αγορά σας καταναλώνουμε. Θα έπρεπε όλοι οι υποκριτές εδώ μέσα να ντρέπεστε για την αχαριστία σας. Καμία σχολή δεν πρέπει να κλείνει. Έτσι μεγαλώνει η ανεργία κύριοι. Αν φύγουν τα 3 τμήματα απο κει, θα μειωθούν τα άτομα που απασχολούνται στην λέσχη. Θα μειωθούν οι καθαριστές. Θα μείνουν διδάσκοντες αδιόριστοι (ξανά). Είμαι 19 και νομίζω οτι έχω περισσότερο μυαλό και συνείδηση από όλους όσους σχολίασαν. Και όσο για τον πρώτο κύριο, ούτε πίνω δημόσια, ούτε χασίσια κάνω, ούτε κανενός είδους ουσίες, ούτε σε πάρκα με αδέσποτα κοιμάμαι. Δεν έχω καν σκύλο. Σταματήστε να κατακρίνετε όλους τους φοιτητές για 5-10 γραφικά τυπάκια. Δεν είμαστε όλοι έτσι. Και σας πληροφορώ ότι είμαστε μακράν πιο διαβασμένοι και ποιο συνειδητοποιημένοι απο πολλά αγοράκια και κοριτσάκια των πιο ''πολιτισμένων'' τμημάτων. Δεν είμαι απο την φλώρινα. Ο τόπος μου είναι αγαπητός όμως. Και λυπάμαι πολύ για την μιζέρια που είστε βυθισμένοι όλοι σας. Μάλλον ξεκίνησε απο τότε που έφυγε η Γιουργία σας. Λυπάμαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήθα ήθελες να εισαι καλοτεχνιτισσα, αλλα μη φας...
ΔιαγραφήΚαλων Τεχνων ειναι της Αθήνας και της Θεσσαλονικης όπου φυσικα ούτε στο ονειρο σου δεν μπαινεις...μαλλον περασες απ' εξω αλλα δεν σου αρεσε και ειπες δεν παω στην φλωρινα να τους δωσω και τις απιστευτες γνωσεις μου...να τους δωσω τα φωτα και τον πολιτισμό...
το αλλο με τον τοτο το ξερεις;
προταση:πουλα και λιγο μυαλο το πολυ σε βαραινει ...βρε αει...
κοπελιτσα
Διαγραφήμιλας για 5-10 τυπακια την στιγμη που η πλειοψηφία σας ειναι αυτού του στυλ, άλλωστε αν ειχες τα κοτσια να μην ερχόσουν στην μιζέρια μας, αλλά μαλλον οι αντίστοιχες σχολες ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ... ουτε απ΄έξω δεν περνάς...μαλλον δεν επαρκούσαν οι γνωσεις σου ...
τα παιδια των άλλων σχολων μπορεί να μην τρέχουν στις οικοδομες για υλικα ή καλωδια...όμως θα βγει να διασκεδάσει (εννοώ σε μαγαζια...) να φαει (σε ταβερνες...) θα κανει τα πάρτυ του,θα αγοράσει τα ρουχαλάκια του,θα κανει τις εκδρομες του...όλα τα φυσιολογικά για ένα νορμαλ φοιτητή...
νομιζετε οτι ειστε φορεις της κουλτουρας και της διανόησης και ήρθατε στην μπανανία να μας δωσετε τα φωτα σας...βρε αει ....δεν βγαζουμε καλύτερα τα ματια μας
υστ. τη Γιούργια ουτε στο νυχακι της δεν την φτάνεις...δεν εισαι αξια ουτε το ονομα της να αναφερεις
Και μόνο από αυτά που γράφετε φαίνεται ξεκάθαρα πως η κοπέλα απ' το τμήμα Καλών Τεχνών έχει πολύ περισσότερο μυαλό απο εσάς και πολλούς ομοίους σας. Ο "νορμάλ" φοιτητής που περιγράφετε είναι το καλομαθημένο βουτυρόπαιδο του μπαμπά και της μαμάς που το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι το κλαμπ, η καφετέρια και τα μοδάτα ρούχα. Αλλά βέβαια δεν σας ενοχλεί αυτό, γιατί αυτό είναι το "νορμάλ", ο "πολιτισμός". Το ότι δεν έχουν ιδέα τί συμβαίνει γύρω τους ούτε που σας απασχολεί. Είμαι φοιτήτρια της Παιδαγωγικής σχολής και σας πληροφορώ ότι οι φοιτητές της Καλών Τεχνών είναι πολύ πιο πολιτισμένοι, καλλιεργημένοι και συνειδητοποιημένοι από τους υπόλοιπους φοιτητές. Η σχολή αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα (κτιριακά, οικονομικά, διοικητικά κ.ά.), δεν υπάρχει υποστήριξη από το κράτος, τα παιδιά ξοδεύουν απ'την τσέπη τους για τα υλικά που χρειάζονται (κάτι που είναι απαράδεκτο), παρ΄όλα αυτά όμως κάνουν ότι μπορούν και παράγουν σπουδαίο έργο. Οι αντίστοιχες σχολές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης λαμβάνουν κατά πολύ μεγαλύτερη υποστήριξη από το κράτος και οι συνθήκες είναι ευνοϊκότερες για τους φοιτητές τους. Οι φοιτητές του Τ.Ε.Ε.Τ. Φλώρινας, όχι απλά δεν είναι σε καμία περίπτωση κατώτεροι των φοιτητών των αντίστοιχων σχολών, όπως εσείς υποστηρίζετε, αλλά είναι άξιοι θαυμασμού για τα όσα κατορθώνουν παρά τις τόσες αντιξοότητες. Δεν περιμένω να καταλάβετε, γιατί όπως είπα και παραπάνω, προφανώς δεν αντιλαμβάνεστε τί θα πει τέχνη. Και προφανώς δεν γνωρίζετε τί συμβαίνει γύρω σας. Μακάρι να διέθεταν και οι υπόλοιποι φοιτητές, αλλά και κάτοικοι αυτής της πόλης γενικότερα, έστω και λίγο από το μυαλό και τον πολιτισμό των παιδιών της Καλών Τεχνών.
ΔιαγραφήΩχ μάνα μου.. Λοιπόν, συνεχίζω. Η καλοτεχνίτισσα πάλι. Για να μαθαίνεις φίλε μου καλέ καλέ μου φίλε. Και οι τρεις κωλοσχολές είναι καλών τεχνών. Μάθε τώρα πως πάει το πράμα. Εμείς και η θεσ/νικη, είμαστε ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ. Οι δε Αθηναίοι, είναι σκέτοι εικαστικοί. Είναι πραγματικά τιμή για το τμήμα στο οποίο φοιτώ, να τα βγάζει πέρα με λίγους και πραγματικά ΆΞΙΟΥΣ διδάσκοντες, και να έχει και περισσότερα μαθήματα απο της σαλονίκης. (παράδειγμα ψηφιδωτό.) Αν δεν ξέρεις τι παίζει εκεί μέσα, με πόσο κουράγιο και αυτοθυσία των διδασκόντων στέκεται το τμήμα, σε παρακαλώ να σιωπήσεις. Όσο για αυτό που λες για τους υπόλοιπους ''πολιτισμένους'', εμείς ας πούμε νομίζεις οτι δεν βγαίνουμε; δεν ψωνίζουμε ρούχα ή δεν καταναλώνουμε τρόφιμα; Με τι κυκλοφοράμε ρε; με φύλα συκής; Ή τρεφόμαστε με γρασίδι; Μας δουλεύεις ή το παίζεις; Σου λέω ότι ξοδεύουμε τα διπλάσια λεφτά, απο τα κακομαθημένα που σας φέρανε για φοιτητές. Α, και ρώτα καναν απο τους άλλους να σου πουν αν γνωρίζουν τον Στερίκα και την Γιουργία. Έτσι για να δεις λίγο ποίοι έχουν περισσότερες γνώσεις. Γνώσεις που δεν περιορίζονται στο ακαδημαικό πεδίο, αλλά γνώσεις που έχουν να κάνουν με τον τόπο και την ιστορία αυτού του ξερότοπου που μας ρίξανε.
ΔιαγραφήΚαταρχάς!!! Είναι σίγουρο ότι εμείς οι φοιτητές δίνουμε ζωή σε αυτό το κουτσοχώρι τη Φλώρινα. Αν δεν υπήρχαμε εμείς δεν θα είχατε ΟΎΤΕ να πάτε γάλα. Δεν θα ξεπεράσετε ποτέ την χωριατίλα σας. Εξάλλου για εσάς εδώ υπάρχουν μόνο οι ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΓΟΙ ας γελάσω!!!! Ήρθα πρώτη μέρα στην Φλώρινα "που πέρασες στην Ακαδημία??" Ίσα μωρή!! Επίσης μην νομίζετε ότι η πλειοψηφία των φοιτητών γουστάρουν που βρίσκονται εδώ. Ξέρουμε τι είστε για αυτό και αφήνουμε τα λεφτά μας περιορισμένα! Εκτός από μερικές λαμπρές εξαιρέσεις το μόνο που είστε εδώ πέρα είναι χωριάτες και αμόρφωτοι. Και την σχολή Βαλκανικών σπουδών να μην την πιάνετε στο στόμα σας κύριε. Και αν τελικά δώσει ο Θεός και πάμε Θεσσαλονίκη θα αναβαθμιστεί επιτέλους η σχολή μας που ο μόνος λόγος για τον οποίο είναι τόσο χαμηλά η βάση της είναι επειδή είναι στο κουτσοχώρι της άλλης άκρης- την Φλώρινα!! Ας ήταν στα Γιάννενα ή στην Θεσσαλονίκη η σχολή και θα σας έλεγα εγώ τι βάση θα είχε! Επίσης ο πρώτος κύριος που σχολιάζει τα παιδιά Καλών Τεχνών είναι τραγικός. Πρέπει να ξέρετε κύριοι ότι χωρίς ΤΕΧΝΗ και καλλιέργεια δεν πάμε πουθενά! Φαίνεται η ασχετοσύνη σας από το πόσο υποτιμάται την Τέχνη. Ντροπή και πάλι ντροπή ανεγκέφαλοι!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοπελιά μάθε καταρχάς πως το παν είναι ο σεβασμός. Είναι υποχρέωση του πολιτισμένου ανθρώπου να σέβεται ακόμη και όσους διαφωνούν μαζί του. Θεωρείς προφανώς τον εαυτό σου "ανώτερο" από εμάς και την πόλη σου "σημαντικότερη", αλλά αντί να μας διδάξεις τον υποτιθέμενο πολιτισμό σου μας βρίζεις με τον ίδιο τρόπο που ορισμένοι αδαείς έβριζαν τους φοιτητές παραπάνω. Επίσης να σου θυμίσω πως ήταν επιλογή σου να σπουδάσεις στη Φλώρινα. Αν δεν ήθελες να έρθεις εδώ, υπήρχαν πολλά Τ.Ε.Ι. με βάση κοντά στο 10 στην Αθήνα ή σε άλλες μεγάλες πόλεις, όπου ενδεχομένως δε θα συναντούσες "ανεγκέφαλους", όπως μας χαρακτηρίζεις. Καλή σου νύχτα λοιπόν δεσποινίς "πολιτισμένη"
Διαγραφήκουτσοχώρι χωριατιλα χωριάτες αγράμματοι αμορφωτοι μην την πιάνετε στο στόμα ανεφκέφαλοι...ΜΑ ΤΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ΄ΑΤΟΜΑ ΤΟΥ ΛΕΓΟΜΕΝΟΥ "ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ" ΧΩΡΟΥ? ΑΥΤΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΑΝΙΚΩΝ ΦΛΩΡΙΝΑΣ? ...ΟΥΤΕ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΟΥ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΠΑΡ ΝΑ ΓΡΑΦΑΝ ΕΤΣΙ...ΕΜΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ....ΠΑΡΤΕ ΒΑΛΙΤΣΑ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΠΑΛΚΑΝΙΕΣ ΕΞΠΡΕΣ
ΔιαγραφήΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΦΛΩΡΙΝΙΟΤΗΣ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΣΑ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΓΩ ΕΠΕΛΕΞΑ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΠΗΓΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΣΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΣΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ!!!!
ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΑΛΛΟΙ ΦΕΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΠΟΣΑ ΞΟΔΕΥΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΘΕΤΕ ΝΑ ΠΟΙΕΙ ΚΑΦΕ Η ΡΕΤΣΙΝΑ!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΒΟΛΕΥΤΗΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΒΛΕΠΩ ΤΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΣΕ ΠΟΣΑ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΦΗΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΛΛΑ ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Η ΠΟΛΗ!!!
ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΠΟΥ ΓΥΡΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟ 1980-90!!!!
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ!!!!
ΑΣ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΠΗΚΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ Η ΠΟΥ ΠΙΝΕΙ ΤΟ ΠΟΤΟ ΤΟΥ!!!!
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΦΛΩΡΙΝΑ!!!!!!
Η ΣΧΟΛΗ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ... ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕΤΑ..ΤΗΝ ΕΧΩ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΚΑΙ ΞΕΡΩ... ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΣΑ ΓΙΑΤΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΖΟΥΣΑ ΕΚΕΙ...ΟΜΩΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑ ΛΕΓΕΤΕ...ΕΝΑ ΧΩΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΘΑ ΣΒΗΣΕΙ...ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΕΣ..Κ ΝΑ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΛΩΡΙΝΩΤΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Κ ΑΥΤΕΣ... ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΤΕΧΝΙΤΕΣ ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...!!!! ΚΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ ΑΠΟ ΦΛΩΡΙΝΑ..ΓΙΑΤΙ ΟΝΤΩΣ Η ΣΧΟΛΗ ΘΑ ΑΝΑΒΑΘΜΗΣΤΕΙ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι φυσικά, βέβαια να σου θυμίσω πως και η Θεσσαλονίκη δε διαφέρει και πολύ, ένα μεγάλο χωριό είναι και αυτή, απλώς έχει περισσότερους χωριάτες. Επίσης χωρίς να θέλω να γίνω κακός, σου υπενθυμίζω πώς όταν γράφεις στο Word υπάρχει μια επιλογή που λέγεται διόρθωση ορθογραφίας. Καλά θα κάνεις να το χρησιμοποιείς επειδή... βγάζουν μάτι..
ΔιαγραφήΑνώνυμος1 Φεβρουαρίου 2013 - 12:32 π.μ.
ΔιαγραφήME ΤΟ ΣΥΜΠΑΘΕΙΟ ..ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΆΝΕΙΣ? ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΣ ΣΚΟΠΙΑΝΩΝ αλβανων ΚΑΙ ΒΟΥΛΓΆΡΩΝ? έτσι για να μάθει ο κόσμος την επαγγελματική αποκατάσταση μετά την φοίτηση στο διαβόητο βαλκανικών σπουδών
ΑΧ ΦΙΛΕ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΣΧΟΙΝΙ ΠΟΛΥ...ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΤΡΩΓΟΝΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ..ΤΟ ΨΩΝΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝ ΤΥΧΕΝΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΨΩΡΙΑΡΗΔΕΣ ΜΑΥΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΣΚΕΦΤΕΣΕ...ΑΜΑΝ ΕΧΩ ΒΑΡΕ8ΕΙ ΝΑ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΡΕ ΦΙΛΕ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ ΕΤΣΙ....ΡΑΤΣΙΣΤΗ!!!!!
Διαγραφήπρος ΝΕΟ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πανεπιστήμιο δεν είναι ένα ακόμα κέντρο σπουδών που οδηγεί αποκλειστικά σε εξειδικευμένη επαγγελματική αποκατάσταση. Είναι ένα δημιουργικό κύτταρο της κοινωνίας και βοηθά στην πνευματική ανύψωσή της. Δείτε πόσοι κάτοικοι των νομών της Φλώρινας και της Καστοριάς μετέχουν στα μεταπτυχιακά προγράμμματα σπουδών του πανεπιστημίου και πόσοι συνεργάζονται με αυτό σε πολιτιστικό επίπεδο. Το πανεπιστήμιο βοηθά τους ανθρώπους να γίνουν πνευματικοί άνθρωποι και πολίτες.
Από το επίπεδο της γλώσσας και του ύφους φαίνεται ξεκάθαρα ότι ο νέος Φλωρινιώτης ούτε έχει έρθει στο πανεπιστήμιο, ούτε ενδιαφέρεται για την προσωπική βελτίωσή του.
Και φυσικά δεν έχει καν το θάρρος να γράψει την άποψή του με ονοματεπώνυμο.
Βλάσης Βλασίδης
Καθηγητής ΤΒΣ/ΠΔΜ
υστ.
και στην Αλβανία θα πάμε και στη Ρουμανία θα πάμε και στη Βουλγαρία (όπου βρίσκομαι τώρα για έρευνα) θα πάμε. θα πάμε σε κάθε μέρος σχετικό με το επιστημονικό μας αντικείμενο προκειμένου να εκπαιδεύσουμε καλύτερα τους φοιτητές μας και να προάγουμε την επιστήμη μας.
απαντηση σου έγραψα αλλα δέν την ανάρτησε ο διαχειριστής του νεα φλωρινα...ίσως ξεσκέπαζε κάτι.
ΔιαγραφήΑντιθετα με όλα τα παραπάνω εγώ θα πω το εξής:τα Τμήματα ενώνονται με ένα πανεπιστήμιο με κορυφαίο επίπεδο και ratings καθώς και με πλεόνασμα 6"εκατομμυρίων.ΤΟ καλών τεχνών ενώνεται με ένα παρεμφερές τμήμα κ το βαλκανικών ναι μεν φευγεις αλλα θα ωφελήσει τους φοιτητές του.Το ονομα Μακεδονιας είναι βαρυ αν σκεφτεί κανεις το βάρος ονομάτων όπως Περρακη,Κουσκουβελης κτλπ.Πλεον σιγουρευομαστε και κοιτάμε μπροστά...διδακτορικος φοιτητής στο παμακ,απο την Φλώρινα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης το ΠΑ.ΜΑΚ. είναι και το πιο διεφθαρμένο, μαζί με το ΠΑ.ΠΕΙ. Όσο για το κορυφαίο επίπεδο και τα ratings, αν δε με απατά η μνήμη μου (δε με απατά πίστεψέ με) είναι τα χαμηλότερα από όλα τα ελληνικά πανεπιστήμια. Απορώ που την είδες την αναβάθμιση.
Διαγραφήκαλημέρα .πραγματικά λυπάμαι όταν διαβάζω σχόλια όπως του υποτιθέμενου νέου Φλωρινιώτη δεν μπορώ να φανταστώ πως νέος η ακόμα και μεγαλύτερος έχει τέτοιες ιδέες ,βαδίζουμε ολοταχώς προς τα κάτω , είναι δυνατόν να μας ενοχλούν τα νέα παιδιά που έρχονται στην πόλη μας να σπουδάσουν ,και να τα διαχωρίζουμε έτσι ζητώ πραγματικά συγγνώμη από όλα αυτά τα παιδιά , αλλά και δεν δέχομαι αυτούς τους χαρακτηρισμούς(κουτσοχέρη κτλ)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταρχάς θα ήθελα να πω ότι λυπάμαι πραγματικά για κάποια απο τα σχόλεια που διάβασα απο άτομα κυρίως νέα, άτομα στην ηλικία μου. Είναι αδιανόητο να ακούω νέους ανθρώπους να λεμε "αφήσαμε τα λεφτά μας εκεί, σας ταϊσαμε κλπ.... " στο κάτω κάτω οι ίδιοι δηλώσατε στο μηχανογραφικό σας την πόλη της Φλώρινας! Αν δεν σας άρεζε να μην την δηλώνατε! Αντί να κάτσετε να ασχοληθήτε με αυτό που συμβαίνει με το σχέδιο "Αθηνά" κάθεστε και τα βάζεται με τα παιδιά της σχολής Καλών Τεχνών ή κάποιον τοπικό πολιτικό! Το θέμα είναι ένα: ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ!!! Για ποιό λόγο να πρέπει να ερημωθεί μια ακριτική πόλη και να ενισχυθεί για ακόμη μια φορά μια μεγαλούπολη;;; Πόλεις όπως η Φλώρινα έχουν ανάγκη τους φοιτητές της! Όσο για αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω ότι δεν προσφέρει τίποτα η σχολή Βαλκανικών Σπουδών ή Καλών Τεχνών θα ήθελα να σας πω ότι κάνετε τεράστιο λάθος! Η κάθε σχολή έχει τα δικά της οφέλη! Και το ξαναλέω δεν πρέπει για ακόμη μια φορά οι πολιτικοί να αποδυναμώσουν της πόλεις της επαρχίας και να ενισχύσουν τις μεγαλουπόλεις! Εύχομαι να μπορέσει να γίνει κάτι απο την τοπική αυτοδιοίκηση εάν υπάρχουν τα περιθώρια και να μην μεταφερθεί το τμήμα των Βαλκανικών Σπουδών!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά μη παρασύρεστε σε σχόλια που δεν τιμούν κανένα.
ΔιαγραφήΕίμαι Φλωρινιώτης και σπούδασα στην Θεσ/νικη και σε πόλεις του εξωτερικού.Η φοιτητική μου ζωή ήταν μια πολύ μεγάλη εμπειρία που με γέμισε με γνώσεις με όμορφες στιγμές ,ενω διαμόρφωσε κατά πολύ τον τρόπο σκέψης μου.Οι όμορφες και οι δύσκολές στιγμές είχαν πάντα άμεση σχέση με την πόλη που σπούδαζα , που κατοικούσα .Όταν ολοκλήρωσα τις σπουδές μου και επέστρεψα στην Φλώρινα , οι πόλεις που σπούδασα αποτέλεσαν και αποτελούν για μένα έναν προορισμό που θα ξυπνήσουν μνήμες , θα ξαναγεννηθούν στιγμές.Μη αφήνετε τον θυμό να σας κυριεύει.Σίγουρα οι σχολές της Φλώρινας αποτελούν οικονομικό κεφάλαιο για την ζωή της πόλης όπως άλλωστε και για την Θεσ/νικη τα Γιάννενα και την Αθήνα.όταν έρχομαι στην Φλώρινα σαν φοιτητής έρχομαι για σπουδάσω , για να ζήσω στιγμές.Δεν έρχομαι για να ταίσω κανένα χωριάτη (?????).
Και κάτι ακόμη ...Η συμβολή του κάθε φοιτητή στην άνοδο του πνευματικού επιπέδου της πόλης αποτελεί τιμή .
Το θέμα είναι ότι πρέπει να σταματήσετε να τα γράφετε όλα στα παπάκια σας, και να βγείτε απο το σπίτι να κάνετε καμία κινητοποίηση διαρκείας. Στον ουρανό η τιμή του πετρελαίου, και οι φλωρινιώτες να πετάν πάγο έξω απο την βουλή... Ναι. Νομίζω οτι λύθηκε το πρόβλημα..
ΔιαγραφήΠρος κ. Βλασίδη
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά τα λέτε..μόνο να κρίνετε τους υποψήφιους μεταπτυχιακούς αξιοκρατικά..Δε μπορεί να μπαίνουν στη σχολή άτομα που απλά έρχονται για "παραθέρηση" και για να πάρουν εκπαιδευτική άδεια απο την υπηρεσία στην οποία εργάζονται..και να τελειώνουν το μεταπτυχιακό τους ακριβώς στην ώρα τους ..ενώ ασχολούνται και με την πολιτική ταυτόχρονα..τρέχουν για το λαό..έχουν και χρόνο για εργασίες?για μελέτη??αυτοί θα έπρεπε να βρίσκονται στο χαρβαρντ!Έτσι θα εξυψωθούμε πνευματικά??
Οι φοιτητές είναι το εύκολο χρήμα στην επαρχία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι δουλειά έχουν οι φοιτητές να φροντίζουν ή να νοιαστούν για την επαρχία; Aς το κάνει αυτό το κράτος,η τοπική αυτοδιοίκηση,ας αναπτυχθούν τουριστικά προγράμματα και δραστηριότητες. Συγγνώμη που το λέω αλλά ως φοιτήτρια στο Βαλκανικών πρώτα θα νοιαστώ για το αν θα ανέβει το πανεπιστήμιο μου και μετά για το αν θα μειωθούν λίγοι οι φοιτητές από τη Φλώρινα. Εξάλλου δεν θα μείνει και χωρίς τμήματα. Θα μείνουν πόσα εδώ και θα έρθουν και κάποια ΤΕΙ. Η συγχώνευση μας με το ΠΑ.ΜΑΚ. έπρεπε να είχε γίνει εδώ και μεγάλο διάστημα. Όσο για την αμφισβήτηση της σχολής μου,τι να πώ,στο τέλος φαίνονται όλα και το ποιος έχεις δουλειά ή όχι. Τέλος,τα παιδιά των Καλών Τεχνών σπουδάζουν σε ένα εξαιρετικό αντικείμενο και είναι κρίμα να γίνονται σχόλια επειδή θέλουν να κάνουν πιο όμορφη την πόλη!
-Έλενα
ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΣ !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΑΧΑΧΑΧΑ ΟΛΟΙ ΙΑΤΡΙΚΗ ΒΛΕΠΩ ΣΠΟΥΔΑΖΕΤΕ ΝΟΜΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ Κ.Τ.Λ
ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΠΟ ΣΑΣ!!!!
ΑΝ ΣΤΡΩΝΑΤΕ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΣΑΤΕ ΑΘΗΝΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ!!!!!!
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΡΟΥΦΡΟΥ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑΤΑ ΠΑΡΤΥ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΑ!!!!!
ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΤΡΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ?????????
ΕΞΑΙΡΩ ΤΗΝ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΚΑΤΣΕ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΕΣ ΕΤΣΙ?ΩΡΑΙΟ ΜΥΑΛΟ.ΤΟ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΙΣ?ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΦΡΟΥΦΡΟΥ?ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΘΑ ΒΓΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΥΡΙΟ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ,ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΚΤΙΜΑΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.
ΔιαγραφήΤο ότι πέρασες Αθήνα ή Θεσσαλονίκη δηλαδή σε καθιστά ανώτερο των υπόλοιπων φοιτητών που ειναι στην Φλώρινα και σε άλλες μικρές πόλεις? Όσο για το "αν στρώνατε το κώλο σας στο διάβασμα" τι σημαίνει;;;; οτι οι φοιτητές του τμήματος Βαλκανικών Σπουδών (και όλων των άλλων τμημάτων που αναφέρεις) δεν διάβασαν για να περάσουν στην σχολή τους;;; Ε λοιπόν είμαι σίγουρη ότι κάποιοι ίσως να διάβασαν και πολύ περισσότερο απο εσένα! Γνωρίζεις τα μαθήματα και την δυσκολία του τμηματος Βαλκανικών σπουδών? Είναι πολύ πιο δύσκολη απο πολλές σχολές οι οποίες έχουν περισσότερα μόρια και βρίσκονται στις μεγαλουπόλεις. Και κάτι τελευταίο οι φοιτητές που δεν είναι του γούστου σου και της αρεσκείας σου δεν σημαίνει ότι είναι "κομματόσκυλα" όπως λες!
ΔιαγραφήΔεν υπάρχει λόγος να γίνεται στους φοιτητές, ούτε να αντιμετωπίζονται ρατσιστικά κάποια τμήματα της Φλώρινας. Η ειρωνεία επικρατεί σε πολλά σχόλια! Για ποιο λόγο όποιος ανηκεί σε κάποια σχολή της Φλώρινας εκτός των Καλών τεχνών να είναι όλο "φρουφρού και αρώματα?" Οι σχολές που υπάρχουν είναι πολύ καλές και αξιόλογες! Προσπαθήστε να επικεντρωθείτε στο πρόβλημα ή όχι που τίθεται λόγο του σχεδίου "Αθηνά" και σταματήστε να ειρωνεύεστε και να κάνετε άσκοπες επιθεσεις στους φοιτητές και τα τμήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕΣ ΤΑ ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΕΔΩ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΔιαγραφήΤα πω δεν τα πω κάποιοι εδώ πέρα έχουν χάσει το νόημα της συζήτησης και έχουν ξεκινήσει ένα είδος "πολέμου". Πραγματικά είναι κρίμα να δημοσιεύονται τα σχόλια κάποιων τόσο στενόμυαλων ανθρώπων όπως κάποια απο αυτά που υπάρχουν στην συζήτηση. Οι σχολές της Φλώρινας φυσικά και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ σκουπιδότοπος και είναι πολύ αξιόλογες. Συγκεκριμένα είμαι φοιτήτρια του τμήματος Βαλκανικών Σπουδών και θεωρώ ότι η σχολή είναι πάρα πολύ καλή, προσφέρει γνώσεις πάνω σε διάφορα θέματα και δίνει την δυνατότητα στους σπουδαστές της να να λάβουν πλήθος γνώσεων!
Διαγραφή...διαβαζω τα σχολια και θλιβομαι...ως φλωρινιωτης εχω να πω τουτο...ολες οι σχολες που εχουμε η ειχαμε "σηκωναν" την πολη μας στον εκπαιδευτικο χαρτη της χωρας..."γεμιζαν" ζωη την πολη μας και ελπιζω να εξακολουθουν να το κανουν...ας αφησουμε τους αναθεματισμους για τις σχολες και ας στηριξουμε τις προσπαθειες παραμονης τους...με οποιον τροπο...
ΑπάντησηΔιαγραφήοι πελατειακές σχέσεις τοπικών βουλευτών με την ίδρυση της σχολής βαλκανικών σπουδών στην Φλώρινα και οι μικροεξυπηρετήσεις συντεχνίας καθηγητών έλαβαν τέλος. Τήν βαλίτσα νύχτα με το τραίνο και στην Θεσσαλονίκη...ή στην Αλβανία
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχως υπαρχουν καποια ατομα τα οποία μιλουν με λογική και με συνεση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου προκαλει θλιψη για ολα αυτα που εχουν γραφτει παραπανω δεν μπορω να καταλαβω γιατι τοσο μισος,,,,τοσο μισος που με οδηγουν στην σκεψη αν αυτοι ειναι Ελληνες και δικαιουμαι να εχω αμφιβολιες.
Το παιδι μου περασε φετος στο τμημα βαλκανικων σπουδων και ειναι η δευτερη φορα που ερχομαι στη φλωρινα οφειλω να ομολογησω οτι με στεναχωρει να φυγει απο εκει παροτι θα παει σε μια καλυτερη σχολη.
Τοσο η πολη οσο και οι ανθρωποι της απ'οσα μπορεσα να δω και να καταλαβω ειναι μια χαρα τωρα αν υπαρχουν και καποιοι που τα βλεπουν διαφορετικα αυτο συμβαινει σε ολες τις πολεις και οχι μονο στην Ελαδα.
θεωρω οτι αλλου ειναι η ουσια και εκει πρεπει να επικεντρωθουμε και οχι στους ηλιθιους και στις αποψεις τυπου ΝΕΟΣ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΗΣ.
τι ωραία έκφρασις! ηληθιος! σάν ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΕ ..
ΔιαγραφήΡε άνθρωπε, μάθε επιτέλους να γράφεις... Δε φτάνει που είμαστε υποχρεωμένοι να διαβάζουμε τις ασυναρτησίες που γράφεις, κάνεις και ορθογραφικά. ΕΛΕΟΣ!!!
Διαγραφήπαμε να φυγουμε απο δω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι γενικεύσεις πρέπει να αποφεύγονται γιατί είναι επικύνδινες..Συν τοις άλλοις δεν είναι κανείς σε θέση να κρίνει αν δε γνωρίζει και δεν έχει σφαιρική άποψη για τα γεγονότα..Άρα αρμόδιοι να κρίνουν αν γίνεται δουλειά και ποια, σε κάθε σχολή είναι όσοι την απαρτίζουν..Οι υπόλοιποι μπορούν να κρίνουν από τα αποτελέσμτα και αυτό ως ένα βαθμό..Μάθετε λοιπόν να μην εκφράζεστε άστοχα, να αναζητάτε πληροφορίες και να μην χάνετε το νόημα..Ανεβάστε επιτέλους το επίπεδο διαλόγου σε τέτοιους χώρους...και διεκδικήστε όσα σας κλέβουν από τη ζωή σας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ "ΑΘΗΝΑ" ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΧΑΖΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΧΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΑΥΤΗ. ΑΝ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΒΓΑΖΕΙ ΤΙΣ ΚΑΚΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ, ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Κ.Τ.Λ. ΤΟΤΕ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΚΟΣ ΜΑΣ ΕΑΥΤΟΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΜΑΜΕ ΤΗ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ. ΣΗΜΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ, ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΟΠΙΑΣΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΧΘΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΟΛΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΩΦΕΛΗΘΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ. ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΗΘΟΣ ΤΗ ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ. ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΑΡΑΙΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΑΣ ΜΗ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΙΜΑ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΘΙΓΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΑΣ. Ο ΚΟΙΝΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ: ΥΓΕΙΑ, ΠΑΙΔΕΙΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΛΗΤΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΠΡΕΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΘΗΡΟΣΤΟΜΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ. ΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΚΙ ΟΧΙ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΟΙ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΕΣ, ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΑΛΛΑ ΟΙ ΑΛΛΗΛΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΟΦΕΛΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΜΑΣ. ΑΝ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ ΤΙ ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ!
ΑπάντησηΔιαγραφήχα χα χα χα χα χα !!!!!!!!!!!!!!! Το ότι κατάφεραν μια κυβέρνηση ο ΘΕΟΣ να την κάνει και 300 λαμόγια βουλευτές να σας βάλουν να μαλώνετε και να κάνετε διακρίσεις είναι ειλικρινά για γέλια. Η Φλώρινα είναι μαγευτική πόλη η αλήθεια είναι πως δεν έχει πολλές επιλογές μα μας χάρησε υπήροχες αναμνήσεις...σπούδασα εκεί στο τμήμα Βαλκανικών.. Σκέφτομαι τώρα αν δεν υπήρχαν όλα αυτά περί κρίσης θα μαλώνατε;;; θα έφευγε το τμήμα;;; ΟΧΙ επομένως χάσατε την ουσία του θέματος... Όλοι φοιτητές ήμασταν νηπαιγωγοί καλών τεχνών τει... ήμασταν μια ανάσα πνοή για την Φλώρινα έτσι έγραφαν τότε.. Δεν μπορώ καθόλου στους στενόμυαλους και κάτι εκφράσεις που πάνε την χώρα πίσω 100 χρόνια ... Η ανθρωπιά χάθηκε τελείως ... χα χα χα και κάτι που είπαν για Αλβανία ... έχω να πω πως οι Φλωρινιώτες δεν ξόδευαν τα χρήματα τους στην αγορά την Φλώρινας να την στηρίξουν αλλά στα Σκόπια και έτσι όπως πάνε τα πράγματα εκεί θα καταλήξουν να δουλεύουν σε λίγο καιρό... Κοιτάξτε να κάνετε την κοινωνία καλύτεροι ο καθένας μόνος και όλοι μαζί και αφήστε ποιος και τι και αν είναι καλύτερος από τον άλλον αυτά ούτε τα μωρά δεν τα κάνουν... Ξυπνήστε και ξεσηκωθείτε επιτέλους!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς γίνει κανά θαύμα να την κάνουμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛυπάμαι ειλικρινά βλέποντας αυτά τα σχόλια για το Τμήμα Βαλκανικών Σπουδών και το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Είναι κρίμα κάποιοι άνθρωποι με προφανώς χαμηλό μορφωτικό και πνευματικό επίπεδο να παρουσιάζονται ως τιμητές και να κρίνουν με ύφος χιλίων καρδιναλίων ποιές σχολές αξίζει να παραμείνουν στη Φλώρινα και ποιές όχι. Θυμίζω ότι το 30% των κατοίκων της πόλης της Φλώρινας είναι φοιτητές. Αυτό σημαίνει ότι όλες οι επιχειρήσεις σίτισης και εστίασης στην πόλη (καφέ, μπαρ, ψητοπωλεία κλπ) "τροφοδοτούνται" από τους φοιτητές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσον αφορά για το Τμήμα Βαλκανικών Σπουδών, θα πρότεινα το εξής. Ας κάνουν έναν κόπο όσοι έχουν την ιδέα ότι δεν προσφέρει τίποτα το Τμήμα στη Φλώρινα και ας ανατρέξουν σε δημοσιεύματα του Τύπου μέχρι και πριν 8 χρόνια. Το Τμήμα διοργάνωσε 2 επιστημονικά συνέδρια, το 2006 και το 2009, με απόλυτη επιτυχία και τα δύο. Οι διδάσκοντες του Τμήματος θεωρούνται από τους καλύτερους στο αντικείμενό τους, με πολλές δημοσιεύσεις έκαστος, και κάποιες διακρίσεις. Επίσης, υπάρχουνε δύο Μεταπτυχιακά προγράμματα με αξιοσημείωτες διπλωματικές εργασίες. Επιπλέον, οι απόφοιτοι του Τμήματος δύνανται να καταλάβουν θέσεις στη Διπλωματική Υπηρεσία της χώρας, που σημαίνει εν δυνάμει εκπρόσωποι της Ελλάδας στο εξωτερικό, αλλά και θέσεις σε εταιρείες με δραστηριότητα στα Βαλκάνια και επιπλέον να κάνουν μία ακαδημαϊκή καριέρα.
Είναι πραγματικά μεγάλη τιμή για μια πόλη να δέχεται φοιτητές, διότι αυτοί συμβάλλουν στην πνευματική της άνθηση και ανάπτυξη. Δυστυχώς, όμως, κάποιοι δεν το καταλαβαίνουν.
Κάποτε η Φλώρινα χαρακτήρισε ανεπιθύμητο τον Αγγελόπουλο. Τώρα χαρκτηρίζει ανεπιθύμητους τους φοιτητές του Βαλκανικών. Ας έχει...
Εγώ πάντως δε μετανιώνω που έζησα τα φοιτητικά μου χρόνια στη Φλώρινα.
Απόστολος Τσομπάνης - Νότιος, Βαλκανιολόγος - Ιστορικός
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Τμήμα Βαλκανικών Σπουδών
Πραγματικά είναι αξιολύπητα αυτά που γράφονται...Είναι πέντε δέκα το πολύ κομπλεξικοί που δε θέλουν τις σχολές. Οι Φλωρινιώτες τις θέλουμε, λυπούμαστε που φεύγει το τμήμα Βαλκανικών και όσοι λένε το αντίθετο είναι ανεγκέφαλοι εικοσάρηδες που ακόμα δεν έχουν καταλάβει τη σοβαρότητα των πραγμάτων, τους λόγους και τις συνέπειες αυτής της απόφασης. Ξυπνήστε!! Χρειαζόμαστε ισχυρά σύνορα, αλλιώς κλάψ'τα Χαράλαμπε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ
Προς τον κ. Τσομπάνη.
Τον Αγγελόπουλο δεν τον θέλαμε γιατί όταν με την τέχνη σου αντί να εμπνέεις και να οραματίζεσαι, προσβάλεις και θίγεις ιερά και όσια είσαι άτιμος, ανθέλληνας και άρα ανεπιθύμητος!!!!!!!!!!ΝΑΙ ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ. ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΝΑ ΑΓΑΠΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Σ'ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΝΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΎΟΥΝ!!!
Αγαπητέ Ανώνυμε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν αναφερόμουν στο σύνολο της Φλώρινας όταν έλεγα για τα σχόλια, αναφερόμουν μόνο στο μερίδιο αυτών που τα έγραφαν. Είναι κρίμα, ειλικρινά... Δε βλέπω κάποια κίνηση, όμως. Όσον αφορά στο κομμάτι του Αγγελόπουλου, επειδή έχει πεθάνει, καλό θα ήταν να αποφεύγονταν τέτοια σχόλια. Όμως, ο καθένας έχει δικαίωμα να λέει ό,τι πιστεύει. Αν και διαφωνώ με την άποψή σας, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως έχετε κάθε δικαίωμα να την εκφράσετε.
Απόστολος Τσομπάνης-Νότιος
Για το ΤΕΙ έλέγχου ποιότητας εμπορίου τσιμουδιά ΚΑΝΕΝΑΣ μα ΚΑΝΕΝΑΣ "ακαδημαικός ινστρούχτορας" δέν ενδιαφέρθηκε δέν διαμαρτυρήθηκε εδώ μέσα αλλά ξετυλίχθηκε μία "πολεμική επιχειρημάτων" στο πρόσωπο μου στους εικαστικους μέχρι και σε ..τοπικούς βουλευτές Σε τελική ανάλυση αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα να εκφράσω την ΑΠΟΨΗ μου όσο εριστική κι εάν σας φάνηκε στο περισπούδαστο μυαλουδάκι σας Δέν θα ακολουθήσω στο παρόν σχόλιο την τακτική της δικαιολόγισης της άποψης μου . Το γεγονός ότι ουδένας δέν ασχολήθηκε με το μετακινούμενο ΤΕΙ στην Καστοριά υποβόσκει ξεκάθαρα μία "συντεχνιακή λογική" για το περιβόητο σας ( άχρηστο κατ εμέ ) τμήμα Βαλκανικών σπουδών Φλώρινας . Για το ΤΕΙ που μετακινήθη στην Καστοριά σε τμήμα ΑΣΧΕΤΟ με το αντικείμενο του όπου οι μετακινούμενοι φοιτητές ΤΕι είναι υποχρεωμένοι να σπουδάσουν άλλο αντικέιμενο ; ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ καμία θα μου επιτρέψετε "ακαδημαική ΚΟΤΑ" έδώ μέσα σε τοποθετήθηκε διότι απλά "καρφάκι δέν σας καίγεται". Απεναντίας μία συντεχνιακή ομοσπονδία σχολιαστών "των μπαλκανικών σας" μου επιτέθηκε προσωπικά και να σας πώ .....ποσώς με νοιάζει . Αυτό που συμπέρανα εδώ μέσα είναι ότι μία συντεχνιακή ομάδα καθηγητών και φοιτητών της εν λόγω σχολής εκτόξευσε τα δηλητηριώδη βέλη της είτε στους καταξιωμένους εικαστικούς φοιτητές και στους καθηγητές του ΤΕΕΤ είτε στον οικονομικό ιστό της Φλώρινας είτε στους "καράβλαχους χωριάτες" ( πολύ ακαδημαικός τίτλος !σάν δέν ντρέπεστε ) είτε στην προσωπική άποψη που έγραψα ώς "Νέος Φλωρινιώτης" . Σκιαγράφησα και μέτρησα όλες τις απόψεις για να καταλήξω στο συμπέρασμα ότι οι ΞΕΒΟΛΕΜΈΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ εκδήλωσαν τα ρατσιστικά τους ένστικτα μίση και πάθη ΄πρός κάθε κατέυθυνση ( μέχρι και για ..γκόμενες γράψαν οι ακαδημαικοί περισπούδαστοι μπαλκάνιοι -τεράστιο το διανοητικό ραδικιού και το πνευματικό τους επίπεδο ) .Όσο για τους φοιτητές της εν λόγω βαλκανικών είναι τα εξαρτήματα του καθηγητικού κονγκλάβιου της σχολής τους. Συμπερασματικά μετά απο αυτόν το άξιο ψυχαναλυτικής ερεύνης διάλογο στο μπλόγκ ΝΕΑ ΦΛΩΡΙΝΑ κατέληξα στο συμπέρασμα ότι εάν κάποια σχολή έπρεπε να φύγει ολοταχώς απο την Φλώρινα πράγματι η σχολή αυτή έπρεπε Nκαι νωρίτερα να συγχωνευτεί με άντίστοιχη στην Θεσσαλονίκη...
ΑπάντησηΔιαγραφήνεε φλωρινιωτη(εχω της αμφιβολιες μου για τον τιτλο)...
Διαγραφήπρεπει να εχεις πολυ μυαλο...και τεραστιες γνωσεις για να θεωρεις καταξιωμενους μονο τους εικαστικους(ρωτα πως καιποσο αξιοκρατικα μπαινουν στη σχολη και ποιες συντεχνιες εξυπηρετούνται τοπικες και οχι μονο...)και να αφοριζεις ολους τους υπολοιπους που διαβασαν(αγνωστη λεξη για σενα) και μετα από αξιοκρατικες διαδικασιες(εκτος αν το μυαλουδακι σου θεωρει πως στις πανελλαδικες παιζονται συντεχνιακα συμφεροντα...)ηρθαν να σπουδασουν στην πολη ΜΟΥ και επειδη καμμια επαφη με το αντικειμενο δεν εχεις διαβασε τι εχει κανει το Βαλκανικων στον επιστημονικο τομεα(παλι αγνωστη λεξη)...προφανως εισαι και συ της ιδιας καστας με τους εικαστικους (ξαπλα-κουλτουρα-και μα.....)που για την προσφορα τους(συγγνωμη ξεχασα τον τιτλο καταξιωμενοι) δεν μας φτανουν να γραφουμε ουτε 100 blogs!!!εδω γελανε και πεφτουν τιτλοι τελους
Κοιτάξτε ωρε Ελληνες τι σπουδάζαν εκεί ΣΤΟ "ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ" οι φοιτητές ....Κοιτάξε ανωτατη "ελληνική" παιδεία που προσφέραν οι καθηγήτριες και καθηγητές στους φοιτητές που ωριοντε ότι είναι "ανωτάτης πανεπιστημιακής διδασκαλίας".
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνδεικτρικά Υποχρεωτικά μαθήματα Α εξαμήνου
ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΡΟΥΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΡΩΣΣΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΣΕΡΒΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
υπήρχαν και άλλα "απίθανα ακαδημαικά μαθήματα" όπως...
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗσ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ!
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ
ΚΟΣΟΒΟΥ!!
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΜΕ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ!!!!
ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΛΑΒΩΝ!!!!..
ΜΟΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΤΟΞΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΣΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ "ΕΛΛΗΝΙΚΟ" ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ
ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΑΙ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ Η ΤΗΣ ΣΛΑΒΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ ΚΛΑΙΓΟΝΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ...
ΚΙ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΥΤΟ ΜΑΘΑΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ ΑΛΒΑΝΙΚΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑ ΖΛΑΒΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ Τ Ο Υ Ρ Κ Ι Κ Α
ΛΟΥΚΕΤΟ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ ΑΛΛΑ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΥΠΟΠΤΗ ΕΘΝΙΚΑ ΑΥΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΟΥ ΕΠΙ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ -ΔΡΟΥΣΕ- ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ
ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ
Β Ο Υ Λ Γ Α Ρ Ι Κ Η ΓΛΩΣΣΑ
Α Λ Β Α Ν Ι Κ Η ΓΛΩΣΣΑ
Ζ Λ Α Β Ι Κ Η ΓΛΩΣΣΑ
Τ Ο Υ Ρ Κ Ι Κ Η ΓΛΩΣΣΑ
ΓΑΛΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΟΧΙ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ
ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΕΒΑΛΕ ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΣΑΣ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ....ΑΡΚΕΤΆ ΠΛΗΡΩΝΕ Ο ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΟΥΡΚΙΚΑ !!!!! ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΑΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΟΗΤΟ ΤΜΗΜΑ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ
Κοίτα εσύ να μάθεις ελληνικά και άσε εμάς να μάθουμε όποια γλώσσα θέλουμε. Καθεμιά από τις χώρες που ανέφερες διαθέτουν ξεχωριστή ομορφιά και πλούσιο πολιτισμό. Κατανοώ βέβαια πως η λέξη πολιτισμός εκλείπει από το λεξιλόγιο ατόμων με τις δικές σου πεποιθήσεις. Και επειδή μάλλον σου διαφεύγει, η Ελλάδα συμπεριλαμβάνεται στα Βαλκάνια. Τώρα συνέχισε τον ύπνο στο γαλανόλευκο συννεφάκι σου, μεγάλε Ελληνάρα.
ΔιαγραφήKAI EAN NOMIZETE OTI ΣΑΣ ΛΕΩ ΦΑΝΤΑΣΙΕΣ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΜΙΑ ΓΕΥΣΗ ΤΙ Γ Λ Ω Σ Σ Ε Σ ΜΑΘΑΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΘΝΙΚΑ ΥΠΟΠΤΗ ΣΧΟΛΗ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
http://www.balkan.uowm.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=70&lang=el
ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΥΤΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΑΜΗΝΑ...
ΕΩΣ ΕΔΩ ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ...ΜΟΝΟ ΕΚΜΑΘΗΣΗ "ΒΑΛΚΑΝΙΚΗΣ" ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΤΑΝ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ ΠΟΛΙΤΗ.
ως τελειόφοιτη του τμήματος βαλκανικών σπουδών σε ενημερώνω άσχετε φίλε μου πως την γλώσσα που θέλεις να διδαχθείς την επιλέγεις εσύ ο ίδιος στην σχολή από μία γκάμα γλωσσών που πριν λίγο ανέφερες.η σχολή αυτό το αντικείμενο έχει και κανέναν από εμάς δεν μας ανάγκασαν να μάθουμε μια γλώσσα που δεν θέλαμε!
Διαγραφήτο να διδάσκεις και να διδάσκεσαι τον πολιτισμό και την ιστορία των βαλκανίων συμπεριλαμβάνει ΚΑΙ την δική σου χώρα και εάν θέλεις να λέγεσαι εθνικιστής πρέπει να ξέρεις πως για να "πολεμίσεις" τους εχθρούς σου πρέπει να τους μάθεις πρώτα!οπότε εάν κι εγώ η ίδια θέλω να λέγομαι εθνικίστρια πρέπει να ξέρω τι έχω απέναντί μου..εσύ φυσικά απ'ότι έχουμε όλοι καταλάβει εδώ μέσα δεν ξέρεις καν την δική σου ιστορία, θα ήξερες των άλλων χωρών? και αυτά τα μαθήματα είναι ενδεικτικά!τα υπόλοιπα τα είδες?τις οικονομίες?τις πολιτικές επιστήμες?τα μάρκετινγκ? κτλ κτλ κτλ...
η αγγλική φιλολογία δηάδή είναι και αυτή κατακριτέα σχολή?η γερμανική?η ιταλική?δηλαδή να μην μαθαίνουμε ξένεις γλώσσες για να είμαστε έλληνες!
προσοσχή παιδιά...όποιος μαθαίνει ξένες γλώσσες είναι ανθέλληνας!!!!αίσχος!
Κι εγώ με τη σειρά μου δεν φοβάμαι τίποτα περισσότερο, απ’ το μυαλό της κότας. Απ’ το να υποχρεωθώ να συνομιλήσω με μια κότα ή μ’ ένα σκύλο ή τέλος πάντων μ’ ένα δυνατό ζώο που βρυχάται. Τι να τους πω και πώς να τους το πω; Και μήπως δεν είναι εξευτελισμός, αν επιχειρήσω να μεταφράσω ή να καλύψω τις σκέψεις μου, κάτω από φράσεις απλοϊκές και ηλίθια νοήματα για να καθησυχάσω τυχόν τη φιλυποψία μιας κότας, που όμως έχει άνωθεν τοποθετηθεί για να μας ελέγχει και να μας καθοδηγεί;
ΔιαγραφήΜάνος Χατζηδάκις
«Τα σχόλια του Τρίτου»
Κυριακή 30-7-1978
Σελ. 57-60
Από τις εκδόσεις Εξάντας
Αφιερωμένο
Πραγματικά Εθνικιστή ντρέπομαι για λογαριασμό σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ωραία λοιπόν.
Σύμφωνα με την οπτική σου πρέπει να μένουμε προσκολλημένοι στην εκμάθηση της Ελληνικής,να μην ανοίγουμε τους ορίζοντες μας μαθαίνοντας άλλες γλώσσες και πολιτισμούς,να μην υποστηρίζει το κράτος σχολές που έχουν στο πρόγραμμα τους εκμάθηση ξένων γλώσσων. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ. Ας κλειστούμε λοιπόν μέσα σε ένα σπίτι,στις παρωπίδες μας και ας αποκοπούμε από ΟΛΟ ΤΟΝ υπόλοιπο κόσμο. Εξάλλου εμείς ΈΛΛΗΝΕΣ είμαστε,δεν μας χρειάζεται καμία επιπλέον γνώση. Απλά επειδή είμαστε Έλληνες θα μας λυπηθεί ο θεός και θα μας ταίσει.
Εμείς μπορούμε να μείνουμε αμόρφωτοι,χωρίς επίπεδο,χωρίς προοπτικές,διαβάζοντας Παπαδιαμάντη και κάνοντας μπάφους. (που επίσης ο Παπαδιαμάντης είναι εξαιρετικός έλληνας πεζχογράφος,αλλά έφερα ένα παράδειγμα της προοπτικής σου)
Κάπως έτσι θα εξαλιχθούμε,κάπως έτσι θα μάθουμε και θα καλλιεργήσουμε το μυαλό και την ψυχή μας. Κάθεσαι και δεν ντρέπεσαι ΟΥΤΕ λίγο να λές αυτά τα λόγια για άτομα που μαθαίνουν γλώσσες και νέους πολιτισμούς,που αύριο μεθαύριο μπορεί να εκπροσωπήσουν το κράτος σου έξω.
Για αυτό λοιπόν κύριοι το κράτος μας πάει ΚΑΤΑ ΔΙΑΟΛΟΥ γιατί μερικοί κατάπτιστοι εθνιστικές σκέφτονται έτσι. Συγχαρητήρια για τις απόψεις σου.
Και επίσης να σημειώσω ότι καμία γλώσσα δεν είναι υποχρεωτική σε κανέναν πρόγραμμα από το Βαλκανικών. Ο φοιτητής διαλέγει ποια θ επιλέγει. Ρώσικη,Σέρβικη κλπ. Καληνύχτα ΕΛΛΑΔΑ.
Ωρε ποσο ηλιθιοι κυκλοφορουν ελευθεροι αν τους φορολογουσαμε μπορει και να λύναμε το προβλημα της Ελαδας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσοι φυγουν απο το τμημα βαλκανικων θα πανε σε μια σχολη με 4000 μορια παραπάνω και 10 βαθμους θερμοκρασια πιο πανω το θεμα ομως δεν ειναι αυτο αλλα ολα αυτα τα εξοδα για πανεπιστημια που εχουν γινει θα πανε χαμενα ολες αυτες οι μικρες πολεις καλως η κακως ζουνε σε ενα μεγαλο βαθμο απο τους φοιτητες αλλα που να χωρεσουν ολα αυτα σε ενα εθνικιστικο κουφιοκεφαλο!!!!!!!!!!!!!
Οποιος θελει να μαθει τουρκικα βουλγαρικα η ρουμανικα θα τα μαθει και καλα θα κανει σιγα μην παρουμε και την αδεια του καθε βλακα που νομιζει οτι θα σωσει την Ελλαδα με αυτη τη λογικη και με αυτα τα πιστευω.
Σας ΞΕΣΚΙΣΕ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ο εθνικιστής Καλά τα είπε ..."πλήρωνε ο φορολογούμενος ελληνικός λαός μία σχολή στην Φλώρινα για να μαθαίνουν ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑ κλπ στους φοιτητές" . Επιτέλους υπάρχουν ακόμη ΕΛΛΗΝΕΣ με ΨΥΧΗ στην Φλώρινα. Μπράβο ΕΘΝΙΚΙΣΤΗ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλω να σε πληροφορήσω αγαπητέ μου και εσένα και τον εθνικιστή ότι το Τμήμα Βαλκανικών Σπουδών είναι χρηματοδοτούμενο από την Ε.Ε.!!!!!Μάθετε και κάποια πράγματα πριν σχολιάσετε έτσι χωρίς να είστε ενημερωμένοι..Α και αυτές οι γλώσσες μαθαίνονται για να μπορεί η χώρα μας να έχει επαφές και μ αυτές τις χώρες προς όφελος όλων (βλ. εμπόριο, συνναλαγές κτλ.)
Διαγραφήhttp://www.antinews.gr/2010/05/11/44936/
ΑπάντησηΔιαγραφήτο τι ¨καλο¨ εφερε το τμημα εφαρμοσμενων στην πολη μας μπορουν να το απολαυσουν ολοι οι υποστηρικτες φλωρινιωτες αυτης της καλλιτεχνικης υποκουλτουρας στα καγκελα του Πανεπιστημιου όπου υπαρχει ενα πανο βρωμιας που υποστηριζει τα καλοπαιδα με τα καλασνικοφ...περαστε μια βολτα και μετα σκεφτειτε...για ποιους αγωνιζεστε να τους κρατειστε στην πολη μας...αει στο δ@@@@@ ουστ..
ΑπάντησηΔιαγραφήTo Valkanikwn Florinas tha rthei PAMAK??? Apo pou kai ws pou??? emeis ekei mpikame me 16000 moria kai anw kai tha sunxoneutoume me mia sxoli i opoia exei apoklisi sxedon 5000 moria??? na meinete ekei pou eiste!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι από που και ως που; Λολ! Μήπως επειδή το πρόγραμμα σπουδών μας έχει πάρα πολλές ομοιότητες;;; Μήπως επειδή είναι υπερβολικό στις μέρες μας να υπάρχει σχολή που δέχεται 65 άτομα όπως το ΠΑ.ΜΑΚ. βαλκανικών και η άλλη σχολή που να δέχεται 100 άτομα και να είναι χωριστά παραρτήματα;; Όταν όλες μα όλες οι σχολές παίρνουν 150 με 200 άτομα τον χρόνο;;; Μήπως επειδή ανέκαθεν το Παν. Δυτ. Μακεδονίας ήταν παράρτημα και συνεργαζόταν με τα Πανεπιστήμια Θεσσαλονικής;; Όλοι αυτοί οι λόγοι σου φαίνονται λίγοι;; Αν συγχωνευτούμε (που προφανώς θα γίνει),θα είναι καιρός επιτέλους. Όσο για τα μόρια.. Το μόνο που κατεβάζει τα μόρια της σχολής μας είναι η ακριτική περιοχή στην οποία είμαστε.. Επειδή δεν την δηλώνουν πολλά άτομα. Η ποιότητα των σπουδών είναι σε καλό επίπεδο. Για αυτό αν με το καλό μας συγχωνεύσουν καλό είναι να μην υπάρχουν αντιδράσεις για την απόκλιση μορίων (αν είναι δυνατόν δηλαδή) και να κοιτάξουμε ότι τα πράγματα πήραν το σωστό δρόμο επιτέλους..
ΔιαγραφήΞΕΚΑΤΙΝΙΑΣΤΕΙΤΕ... ΓΕΛΙΟ ΕΧΕΤΕ ΟΛΟΙ...
ΑπάντησηΔιαγραφή