Ολοκληρώθηκε και επίσημα το μεγάλο οδικό έργο Φλώρινα - Νίκη που περιλαμβάνεται στον κάθετο άξονα της Εγνατίας Κοζάνη-Νίκη. Τα έργο μήκους 14,5χλμ με προϋπολογισμό δημοπράτησης 80.000.000 ευρώ ξεκίνησε να κατασκευάζεται στις αρχές του 2012 με σκοπό να ολοκληρωθεί τον Ιούνιο που μας πέρασε. Τελικά με απόφαση της Εγνατίας Οδού το έργο παρατάθηκε για τις 28 Νοεμβρίου 2015 και τελικά η κατασκευή ολοκληρώθηκε μέσα στον Δεκέμβριο με την ολοκλήρωση μερικών τελευταίων εργασιών σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του ypodomes.com.
Πλέον με ολοκληρωμένο το φυσικό αντικείμενο αναμένεται η κλασική "κορδέλα" του έργου που όμως δεν έχει καθοριστεί ακόμα. Το έργο κατασκεύασε η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ-ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ με έκπτωση 17,35%. Η χρηματοδότησή του έργου έγινε από το ΕΣΠΑ και το επιχειρησιακό πρόγραμμα Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας. Αυτή την εποχή τα έργα έχουν προχωρήσει σε σημαντικό βαθμό και δεν παρατηρείται κάποια καθυστέρηση στην εξέλιξη του έργου.
Το έργο Φλώρινα-Νίκη είναι το βόρειο τμήμα του κάθετου άξονα «Κοζάνη - Φλώρινα - Νίκη» με μήκος 78,5 χλμ. Ανήκει στο Διευρωπαϊκό Οδικό Δίκτυο και αποτελεί τμήμα του Δέκατου Πανευρωπαϊκού Διαδρόμου, συνδέει την Εγνατία Οδό από τη Κοζάνη με το Συνοριακό σταθμό Νίκης και μέσω του εδάφους της ΠΓΔΜ, συνδέεται με το Βελιγράδι και τη Βουδαπέστη. Η ολοκλήρωση του τμήματος Φλώρινα-Νίκη αναμένεται να αναβαθμίσει σημαντικά τις οδικές μεταφορές από και προς τα Σκόπια που παρατηρείται συνεχής αύξηση τα τελευταία χρόνια.
Επιμέρους τμήματα του άξονα ,όπως το τμήμα "Α/Κ Κοζάνης - Πτολεμαΐδα", μήκους 22 χλμ. έχουν ήδη κατασκευαστεί στο πλαίσιο παλαιότερων προγραμμάτων. Από το Υπουργείο μελετάται επίσης το τμήμα Πτολεμαϊδα - Φλώρινα.
Νίκος Καραγιάννης
Πηγή: ypodomes.com
Πλέον με ολοκληρωμένο το φυσικό αντικείμενο αναμένεται η κλασική "κορδέλα" του έργου που όμως δεν έχει καθοριστεί ακόμα. Το έργο κατασκεύασε η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ-ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ με έκπτωση 17,35%. Η χρηματοδότησή του έργου έγινε από το ΕΣΠΑ και το επιχειρησιακό πρόγραμμα Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας. Αυτή την εποχή τα έργα έχουν προχωρήσει σε σημαντικό βαθμό και δεν παρατηρείται κάποια καθυστέρηση στην εξέλιξη του έργου.
Το έργο Φλώρινα-Νίκη είναι το βόρειο τμήμα του κάθετου άξονα «Κοζάνη - Φλώρινα - Νίκη» με μήκος 78,5 χλμ. Ανήκει στο Διευρωπαϊκό Οδικό Δίκτυο και αποτελεί τμήμα του Δέκατου Πανευρωπαϊκού Διαδρόμου, συνδέει την Εγνατία Οδό από τη Κοζάνη με το Συνοριακό σταθμό Νίκης και μέσω του εδάφους της ΠΓΔΜ, συνδέεται με το Βελιγράδι και τη Βουδαπέστη. Η ολοκλήρωση του τμήματος Φλώρινα-Νίκη αναμένεται να αναβαθμίσει σημαντικά τις οδικές μεταφορές από και προς τα Σκόπια που παρατηρείται συνεχής αύξηση τα τελευταία χρόνια.
Επιμέρους τμήματα του άξονα ,όπως το τμήμα "Α/Κ Κοζάνης - Πτολεμαΐδα", μήκους 22 χλμ. έχουν ήδη κατασκευαστεί στο πλαίσιο παλαιότερων προγραμμάτων. Από το Υπουργείο μελετάται επίσης το τμήμα Πτολεμαϊδα - Φλώρινα.
Νίκος Καραγιάννης
Πηγή: ypodomes.com
τριχες ....περιμενουν εκλογές να κοψουν κορδελα να βγουν φωτογραφίες και αφήσαν να σκοτώνεται ο κοσμάκης στους δρόμους!κρίμα.ας είναι καλά η ΤΕΡΝΑ ΄των κέρνα....
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://ypodomes.com/index.php/energeia/prasini-energeia/item/32827-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-2018-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%AF%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%BB%CE%AE%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%B8%CE%AD%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%86%CE%BB%CF%8E%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%B1%CF%82
ΑπάντησηΔιαγραφήhaha
ΕΓΩ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ Κ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΟ ΠΟΙΟ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ .ΟΛΑ ΩΡΑΙΑ Κ ΚΑΛΑ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΛΟΓΟ ΕΛΕΙΨΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΘΑΡΑ Κ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑ ΜΙΛΑΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΛΟ ΕΡΓΟ ΑΛΦΑΛΤΟΣΤΡΩΣΗΣ Κ ΟΧΙ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΤΟ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ Κ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΥΨΟΙ ΕΙΧΕ ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΑΦΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΠΛΟ ΔΡΟΜΟ ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΔΥΟ ΖΩΕΣ ΔΥΟ ΨΥΧΕΣ ;ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΦΥΓΑΝ ΤΟΣΟ ΑΔΙΚΑ Κ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΟΣΟ ΑΘΟΡΥΒΑ;ΑΠΟΔΟΘΗΚΑΝ ΕΥΘΗΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΥΠΕΥΘΗΝΟΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Η ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟΥΣ ΛΕΝΕ;ΑΝΕΒΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΣΤΟ ΕΔΩΛΕΙΟ ΤΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥ;ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΥΟ ΖΩΕΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ.ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΟΥΤΕ ΙΚΑ ΟΥΤΕ ΜΙΚΑ ΟΥΤΕ ΣΥΚΑ Κ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑ Κ ΟΧΙ ΣΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΓΙΑΤΙ Δ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΑΠΛΑ ΜΟΥ ΦΕΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΜΕ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ Κ ΑΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΡΓΟ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ 2 ΘΑΝΑΤΟΥΣ;ΔΕΝ ΞΕΡΩ Κ Δ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΝΑΙ ΔΙΞΚΑΙΟΛΟΓΕΙ,ΕΕΕ ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΟΤΕ ΑΜΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΑΚΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ 2 ΖΩΟΥΛΕΣ ΤΟΤΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΧ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΜΕΛΙΤΗΣ ΑΧΛΑΔΑΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ ΑΝ Κ ΕΚΕΙ ΝΑΙ Κ ΠΑΛΙ ΣΚΟΤΩΘΗΚΑΝ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΑΠΟ ΤΙ ΘΥΜΑΜΑΙ ΙΔΙΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΑΚΙ 14 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΑΝ Κ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΑΗΣ ΜΕΛΙΤΗΣ Ε ΝΑΙ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΟ Κ ΜΕ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ Κ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΣΕ ΥΨΟΜΕΤΡΑ Κ ΑΥΤΑ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑ ΜΙΛΑΩ .Ε ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ Κ ΕΠΙΣΗΣ ΤΡΑΓΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΔΟΘΕΙ Η ΔΙΚΑΙΩΣΥΝΗ .ΔΕΝ ΕΜΑΘΑ ΚΑΤΙ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΗΜΑΤΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΓΙΑ ΑΝΑΚΡΙΣΕΙΣ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΥΣΗΧΙΑ ΛΕΣ Κ ΗΤΑΝ ΣΠΟΥΡΓΙΤΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΡΕΣΥΡΕ Ο ΑΕΡΑΣ Κ ΤΑ ΕΡΙΞΕ ΣΤΟ ΤΟΙΧΟ .ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΘΑ ΠΩ .ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΡΓΑΤΗΣ ΕΚΑΜΝΕ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ Κ Η ΤΡΟΧΑΙΑ ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΟ ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΖΕΣΤΟΥΛΑ ΤΟΥΣ ΤΗ ΤΥΡΟΠΙΤΟΥΛΑ ΤΟΥΣ Ε ΝΑΙ ΕΤΣΙ ΠΟΥ Κ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΕΙ ΕΥΘΗΝΗ .ΣΥΝΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΚΩΨΕΙ ΤΗ ΚΟΡΔΕΛΑ .ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΚΟΨΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΜΕΣΟΣ ΠΕΡΝΕΙ Κ ΤΗΝ ΕΥΘΗΝΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΥΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ ΤΟΣΟ ΑΘΟΡΥΒΑ Κ ΑΔΙΚΑ ΝΤΡΟΠΗ Κ ΠΑΛΙ ΝΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΤΑ ΕΡΙΞΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΘΟΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ .ΑΙΣΧΟΣ Κ ΝΤΡΟΠΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόν θα έπρεπε να ντρέπεστε ορισμένοι πραγματικά για το κατώτατο επίπεδο και την νοοτροπία σας. Και δεν αναφέρομαι τόσο στα σχόλια εδώ μέσα(που όλως περιέργως δεν βγάζουν όλα χολή όπως συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις), όσο σε σχόλια Φλωρινιωτών σε φιλικές συζητήσεις. Αντί λοιπόν να λέτε ευχαριστώ ορισμένοι που οδηγούσατε στις στροφές και το ενός μέτρου πλάτους οδόστρωμα της Μελίτης μέχρι προσφάτως σαν μπουρτζόβλαχοι θαρρείς και είμαστε στο '70, κατακρίνετε κιολας και μάλιστα ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΠΑΝΩ ΤΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην παρεξηγηθώ, δεν προτρέχω ούτε εγώ. Να δούμε πρώτα πόσα εκατοστά άσφαλτο έριξαν και τί δουλειά έκαναν γιατί μπορεί να έχουμε πάλι τα ίδια και σε 6 μήνες να κλείσει. Αλλά να ΔΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ, κρατήστε τα πυρά σας αφού πρώτα δοκιμαστεί ο δρόμος και τότε, ναι, απόδοση ευθυνών επιτέλους στους υπευθύνους, ειδικά αν θρηνήσαμε και 2 ανθρώπινες ψυχές όπως λέει ο φίλος από πάνω.
Λοιπόν ίσως πάντως είναι καλύτερα έτσι. Συνεχίστε να πηγαίνετε εσείς οι... αυστηροί κριτές μέσα από τα χωριά όπως έχετε μάθει, άλλωστε δεν κάνετε και κανένα μεγάλο ταξίδι οι περισσότεροι από εσάς, γιαυτό άλλωστε και απορρίπτετε κάθε νέα οδική υποδομή χωρίς δεύτερη σκέψη, μέσα στο λεκανοπέδιο κινείστε, και αφήστε στους υπόλοιπους το δρόμο να κινούμαστε σαν άνθρωποι με ασφάλεια και κυρίως ταχύτητα, που χρειαζόμασταν 15 ώρες να φτάσουμε Θεσσαλονίκη. Αρκετά υποφέραμε για χρόνια τους καρόδρομους, λόγω της νοοτροπίας ορισμένων, των περισσότερων ίσως, που αναστέλλει κάθε πιθανότητα για οποιαδήποτε πρόοδο σε όλους τους τομείς και καταργεί στη στιγμή ότι νέο δημιουργηθεί.
Mεγάλη ιδέα έχεις για τον εαυτό και είσαι αγενέστατος και γραφικός.
ΔιαγραφήΜίλησε ο μεγάλος ψυχολόγος της Φλώρινας και αποφάνθηκε για την ψυχοσύνθεση μου.
ΔιαγραφήΟ μόνος θρασύτατος εδώ μέσα είσαι εσύ, που μέσα σε 2 γραμμές χαρακτηρίζεις έναν άνθρωπο χωρίς να τον ξέρεις ενώ, παράλληλα, δεν έκανες κανένα σχόλιο επί της ουσίας του κειμένου που διάβασες, αν φυσικά το διάβασες και το κατάλαβες.
Αγενέστατος, γραφικός και με μεγάλη ιδέα για τον εαυτό, είναι οι άκυροι χαρακτηρισμοί σου που στους επιστρέφω.
Το θέμα είναι μέσα στην Φλώρινα τί έργα γίνονται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανένα ! Οι λακκούβες γεμίζουν με άμμο.
ΔιαγραφήΣτην Φλώρινα κανένα έργο δέν πραγματοποιείται. Θέλουν να υποβαθμίζουν με οπιονδήποτε τρόπο την πόλη.
ΔιαγραφήΚαλό θα ήταν να επισκευάζονταν σωστά οι δρόμοι στο εσωτερικό της Φλώρινας. Προσπαθούμε να αποφύγουμε τη μια λακούβα και πέφτουμε στην άλλη. Ντροπή!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΕΜΑΧΙΩΝ ΠΟΥ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΘΗΚΑΝ ΔΕΝ ΕΝΑΝΤΙΩΘΗΚΕ,ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΤΑΣΣΕΣΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ.ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΖΗΜΟΙΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΟΜΩΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΚΡΕΜΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ 2004 ΟΥΔΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΙΤΕ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΕΙΤΕ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΔΕ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ???????
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν κατάλαβα καλά για ποιο δρόμο μιλάτε;Εξυπηρετεί ο δρόμος αυτός τους κατοίκους της Φλώρινας;Ή τους διευκολύνει μόνο να κατευθύνονται προς τα Σκοπια για να αφήνουν τα λεφτά τους; Γιατί άλλο δρόμο εγώ δε βλέπω. Από τους 4 νόμους της Δ. Μακεδονίας μόνο η Φλώρινα δεν έχει κάθετο αξονα Εγνατίας της προκοπης. Μόλις φτάνεις Πτολεμαϊδα τρεμει η ψυχή σου για φτάσεις στη Φλώρινα. Όσο δεν κουραζεται κανείς να οδηγαει 2 ώρες κουραζεται με ένα εικοσαλεπτο οδήγησης προς Φλώρινα.
ΑπάντησηΔιαγραφήH αλήθεια είναι πικρή . Έχεις απόλυτο δίκαιο. Οι τοπικοί άρχοντες της Φλώρινας είναι για κλάματα............
Διαγραφή