Καλύτερη οδική σύνδεση θα αποκτήσει μέσα στα επόμενα 2,5 χρόνια ο νομός Φλώρινας, καθώς υπεγράφη την Πέμπτη η σύμβαση για την κατασκευή του δρόμου Φλώρινας-Νίκης, μήκους 14,5 χιλιομέτρων.
Η σύμβαση είναι συνολικής δαπάνης 66.984.922,00 € (με Φ.Π.Α.) και το συγκεκριμένο έργο, που έχει ενταχθεί στο ΕΠ-ΕΠ 2007 – 2013, είναι τμήμα του Κάθετου Οδικού Άξονα «Κοζάνη - Φλώρινα - Νίκη» (άξονας 50) της Εγνατίας Οδού, που αποτελεί τμήμα του Πανευρωπαϊκού Άξονα Χ και έχει μήκος 78,5χλμ. περίπου.
Το έργο «Φλώρινα – Νίκη» κατασκευάζεται με χαρακτηριστικά αυτοκινητόδρομου (τυπική διατομή τετράιχνης οδού πλάτους 17 μ., διαχωρισμένοι κλάδοι κυκλοφορίας με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση ), θα έχει δύο Ανισόπεδους και έναν Ισόπεδο Κόμβο και πλήθος μεγάλων και μικρότερων τεχνικών έργων (Κάτω και Άνω Διαβάσεις, Γέφυρες, σωληνωτοί οχετοί κλπ).
Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης εργολαβίας θα κατασκευαστεί παράπλευρο και κάθετο οδικό δίκτυο και θα γίνει βελτίωση - αποκατάσταση του τοπικού δικτύου
Η συνολική προθεσμία εκτέλεσης του έργου είναι 30 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
Η σύμβαση είναι συνολικής δαπάνης 66.984.922,00 € (με Φ.Π.Α.) και το συγκεκριμένο έργο, που έχει ενταχθεί στο ΕΠ-ΕΠ 2007 – 2013, είναι τμήμα του Κάθετου Οδικού Άξονα «Κοζάνη - Φλώρινα - Νίκη» (άξονας 50) της Εγνατίας Οδού, που αποτελεί τμήμα του Πανευρωπαϊκού Άξονα Χ και έχει μήκος 78,5χλμ. περίπου.
Το έργο «Φλώρινα – Νίκη» κατασκευάζεται με χαρακτηριστικά αυτοκινητόδρομου (τυπική διατομή τετράιχνης οδού πλάτους 17 μ., διαχωρισμένοι κλάδοι κυκλοφορίας με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση ), θα έχει δύο Ανισόπεδους και έναν Ισόπεδο Κόμβο και πλήθος μεγάλων και μικρότερων τεχνικών έργων (Κάτω και Άνω Διαβάσεις, Γέφυρες, σωληνωτοί οχετοί κλπ).
Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης εργολαβίας θα κατασκευαστεί παράπλευρο και κάθετο οδικό δίκτυο και θα γίνει βελτίωση - αποκατάσταση του τοπικού δικτύου
Η συνολική προθεσμία εκτέλεσης του έργου είναι 30 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.