Πέμπτη, 7 Απριλίου 2016

Επιστολή της προέδρου του 15μελούς του 1ου ΕΠΑΛ Φλώρινας

Αυτά συμβαίνουν όταν έρχονται καθηγητές προκατειλημμένοι για το τι έχουν να αντιμετωπίσουν σε κάποια σχολεία! Όταν δείχνουν τι πιστεύουν για το επίπεδο μόρφωσής των μαθητών που φοιτούν σε αυτά τα σχολεία! Με αυτήν την συμπεριφορά είναι λογικό να έχουν και την ανάλογη αντίδραση από τους μαθητές!

Και προς Θεού, δεν λέω ότι οι μαθητές του ΕΠΑΛ είναι άγιοι ή δεν έκαναν όλα όσα λέει το άρθρο, ή ότι είναι σωστά αυτά που έκαναν στον καθηγητή, αλλά κάποιο πάτημα έδωσε ο ίδιος! Και όπως ξέρουμε όλοι εμείς οι μαθητές του ΕΠΑΛ, ήρθαν και άλλοι νέοι καθηγητές στο σχολείο μας φέτος και κανένας τους δεν έκανε παράπονο για την συμπεριφορά μας.. πόσο μάλλον να υποβάλει την παραίτηση του!

Ο ίδιος ήταν αυτός που μιλούσε άσχημα στα παιδιά, με απειλές για αποβολή για ερωτήσεις του τύπου "τι είναι αυτό;" ή "μπορείτε να μου εξηγήσετε.." και πολλές φορές η απάντηση ήταν "με αποσυντονίζεις, μην μου κάνεις ερωτήσεις". Στην διάρκεια του μαθήματος ανέβαζε σε διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατάστασης γράφοντας "τώρα κάνω μάθημα με την Α τάξη" ή "το τμήμα της Α είναι το χειρότερο τμήμα". Τα θεωρείτε όλα αυτά φυσιολογικά και ώριμα;; Όλοι εσείς που τα έχετε βάλει με τους μαθητές του σχολείου μου τους καθηγητές, τον διευθυντή, τους υποδιευθυντές και τους γονείς μας, αναλογίζεστε την σοβαρότητα της κατάστασης από την πλευρά του κυρίου Ματζανά;;

Κατηγορεί τους υποδιευθυντές και τον διευθυντή, που του φέρθηκαν άψογα όπως και σε όλους τους υπόλοιπους συναδέλφους τους! Ίσως ο ίδιος να έχει άψογη γνώση του αντικείμενου που διδάσκει, αυτό όμως δεν τον κάνει αυτόματα και παιδαγωγό! Μην γελιόμαστε! Μας έκανε με αυτό το άρθρο να φαινόμαστε ζώα, ανάγωγοι, και χωρίς ίχνος ευγένειας, κάτι που φυσικά δεν ισχύει. Γιατί μέχρι τώρα βλέπατε μόνο την μία πλευρά και σχολιαζατε μέσω αυτής! Ας έρθουν να ρωτήσουν τους υπόλοιπους καθηγητές τι άποψη έχουν για εμάς!

Σε όλα τα σχολεία υπάρχει μια μερίδα μαθητών που δημιουργεί προβλήματα, ίσως στο δικό μας να είναι μεγαλύτερη! Δεν σημαίνει ότι μπορεί να προσβάλει έτσι ολόκληρο το σχολείο! Και για όλους εσάς που πιστεύετε ότι έχει δίκιο σε ΟΛΑ όσα λέει ο κύριος Ματζανάς, μπορείτε να εκφέρετε την άποψή σας από την στιγμή που κάνετε έστω και ένα μάθημα μαζί του! Δεν γίνεται ΟΛΟΙ να έχουν πρόβλημα με ΕΝΑΝ συγκεκριμένο καθηγητή! Μάλλον κάνει κάτι λάθος..

Με εκτίμηση
Η πρόεδρος του 15μελους του 1ου ΕΠΑΛ Φλώρινας
Ανθή Μεταξά

28 σχόλια:

  1. ΜΟΝΟΣ ΚΑΒΓΑΣ ΔΕ ΓΊΝΕΤΑΙ. ΕΙΣΤΕ ΌΛΟΙ ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ.ΣΥΜΜΑΖΕΥΤΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΉ ΣΑΣ.ΔΩΣΤΕ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΦΤΙΛΙΚΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ζουμε σε μια μικρη πολη δεσποινις και δυστυχως ουδεν κρυπτον.ολοι γνωριζουμε το επιπεδο των μαθητων του επαλ...σας ενδιαφερει το οτιδηποτε πλην τη μορφωση σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΙ ΟΛΟΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΠΟΛΛΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kali mou kopela o anthropos milise kai gia kalous mathites k diefkrinise oti mia merida ton paidion ekane
    olo to samata alla auti ti merida akolouthousan k oloi oi upolipoi mathites!!! k tote kaneis apo sas tous "kalous"
    mathites den yperaspistike auton ton anthropo para mono otan ekane gnosto to provlima se olous o idios!!!
    Giati autous tous ligous den tous sineferate tote k erxeste tora na mas zitate ta resta???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προς 1ο γυμνάσιο Φλώρινας
    Ο κ. Μαντζανάς δίδαξε και στο σχολείο σας. Είχατε κι εσείς παρόμοια προβλήματα μαζί του; Τοποθετειθείτε επίσημα.
    Αν είχατε παρόμοια προβλήματα, προστατέψτε τους συναδέλφους σας στο ΕΠΑΛ και τη δημόσια κατακραυγή του σχολείου.
    Η σιωπή σας εκλαμβάνεται ότι εκεί ο παραιτηθείς καθηγητής ήταν και παιδαγωγός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΝΤΡΟΠΗ ΑΙΣΧΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΕ ΚΑΝΑΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΖΗΤΑΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ!!!!!!! στο παλικάρι καθηγητή που αντιστάθηκε στην ωμή βία των τυράννων μαθητών και βρήκε το θάρρος να ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ!!!! ΗΡΩΑΣ!!!!! ως ένδοξος στρατιώτης παρέδωσε τα όπλα την ώρα της μάχης.
    ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ!!!!! ο διευθυντής της δευτεροβάθμιας, ο διευθυντής & οι υποδιευθυντές του σχολείου γιατί δεν στήριξαν τον στρατιώτη καθηγητή και τον άφησαν μόνο του να μάχεται με τους εχθρούς μαθητές. Ο σύλλογος γονέων & κηδεμόνων γιατί τόλμησε να υπερασπιστεί τα αιμοβόρα θηρία που λέγονται μαθητές που τυγχάνει να είναι παιδιά τους, αλλά δεν είναι τα δικά μας παιδιά (αγγελούδια) είναι του γείτονα.
    ΣΤΗΝ ΑΓΧΟΝΗ!!!!!! οι μαθητές για όλα αυτά τα αποτρόπαια που έπραξαν ... δεν πειθάρχησαν δεν σεβάστηκαν δεν...δεν...δεν...
    Ας σοβαρευτούμε λίγο ο σεβασμός δεν επιβάλλεται αλλά εμπνέεται.Αφού κατακτηθεί ο σεβασμός ακολουθεί και η πειθαρχία.
    Ας αναλογιστούμε εμείς σαν γονείς τι πράττουμε τι πρωτότυπα δίνουμε στα παιδιά μας όταν δεν δεχόμαστε καμία υπόδειξη για την συμπεριφορά τους
    Τέλος ας γυρίσουμε το χρόνο πίσω, εγώ αυτές τις μέρες τον γύρισα 30 χρόνια πίσω και επέστρεψα στα θρανία του ΓΕΛ,θυμήθηκα συμμαθητές/τριες όλοι οικογενειάρχες σήμερα με παιδιά και κάποιοι/ες με εγγόνια και οι πλειονότητα αυτών εξέχοντες επιστήμονες. Θυμήθηκα καθηγητές, πρώτα αυτούς που μας ενέπνευσαν αγάπη και σεβασμό,μετά αυτούς που μας πειθάρχησαν με τον φόβο, ύστερα αυτούς που μας ήταν αδιάφοροι και τέλος δύο- τρεις που δεν κατάφεραν να ενταχθούν στις τρεις παραπάνω κατηγορίες.Λόγω των σχολίων που διάβασα αυτές τις μέρες στάθηκα περισσότερο στους τελευταίους και θυμήθηκα ότι τους είχαμε κάνει τον βίο αβίωτο, όλη η τάξη σαν μια γροθιά από τον πλέον ταραξία έως και τον απουσιολόγο.Αυτά που διάβασα στην επιστολή παραίτησης του καθηγητή ήταν ακριβώς τα ίδια που κάναμε και εμείς και μάλιστα κάποιες φορές οι πράξεις μας ήταν πιο έντονες και ακραίες. Αναρωτήθηκα γιατί και επικοινώνησα με αρκετούς συμμαθητές/τριες και η απάντηση από όλους ήταν η ίδια "Γιατί νοιώθαμε την απόρριψη, την άμετρη υπεροψία τους και τον μη σεβασμό των προσωπικοτήτων μας έτσι μ΄αυτόν τον λάθος τρόπο να γίνουμε αποδεκτοί".Όλοι όμως έκαναν την δουλειά τους.
    Τι διαφορά υπάρχει λοιπόν στα σχολεία του χθες και στα σχολεία του σήμερα, στα ΓΕΛ και στα ΕΠΑΛ? ΚΑΜΙΑ!!!
    Εμείς μεγαλώσαμε και πρέπει να διερωτηθούμε αν για τα παιδιά μας θέλουμε εκπαιδευτικούς ή απλούς διδάσκοντες, θέλουμε εκπαίδευση ή μόνο γνώση. Εγώ πάντως για τα παιδιά θέλω εκπαίδευση και εκπαιδευτικούς που μετά από τριάντα χρόνια θα τους θυμούνται και ακόμη θα τους εμπνέουν αγάπη και σεβασμό και όχι όλους τους άλλους και πολύ περισσότερο ΟΧΙ ΛΙΠΟΤΑΚΤΕΣ!!!!!!!!
    Μια πρώην μαθήτρια,φοιτήτρια, επιστήμονας (καμία σχέση με την εκπαίδευση γιατί δεν είχα το ταλέντο να είμαι εκπαιδευτικός) και μητέρα δύο παιδιών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι να ναι! "λιποτάκτες", "πόλεμος", "στρατιώτες"... Το σχολείο είναι για σένα πεδίο μάχης; Δηλαδή ο καθηγητής πρέπει να πηγαίνει με κράνος; Είσαι όντως επιστήμονας και δεν μπορείς να διαχωρίσεις το σχολείο από τον πόλεμο; Αν ναί, τότε αυτό είναι άλλη μια επιβεβαίωση ότι το εκπαιδευτικό σύστημα έχει αποτύχει. Για τί στρατιώτες και λιποτάκτες μιλάς; Τί παρομοίωση είναι αυτή; Η απόλυτη σύγχυση στα "επιχειρήματά σου".
      Από την άλλη πλευρά λες, ότι και οι παλαιότερες γεννιές, όπως και η δικιά σου, κάναν τα ίδια σε καθηγητές και θα συμφωνήσω. Μόνο που τις ευθύνες τις ρίχνεις πάλι στους καθηγητές που δεν κατάφεραν όπως προκύπτει από τα λεγόμενά σου να είναι αρεστοί στους μαθητές, δικαιολογώντας ταυτόχρονα την οποιαδήποτε απαράδεκτη συμπεριφορά των μαθητών, απέναντι στον οποιοδήποτε καθηγητή ο οποίος τάχα δεν εμπνέει σεβασμό. Για σένα δηλαδή, από τη στιγμή που κάποιος δεν εμπνέει σεβασμό, καθίσταται αυτομάτως έρμαιο στις "απολίτιστες" διαθέσεις του εκάστοτε μαθητή που δεν του έμαθαν από το σπίτι πως η κοινωνία έχει νόμους και δεν είναι ζούγκλα, και θεωρείς λογική την οποιαδήποτε ανάρμοστη συμπεριφορά. Μπράβο(!)
      Εγώ πάλι έχω μάθει στη ζωή μου, να σέβομαι οποιονδήποτε ξένο, και κυρίως μεγαλύτερό μου. Εσύ πάλι κάνεις λόγο για πόλεμο μεταξύ ανθρώπων ξένων και παρομοιάζεις το σχολείο με αυτόν. Άρα, με τέτοιες απόψεις, που προφανώς μεταδίδονται και στις νεότερες γενιές, δεν πρέπει να μας εκπλήσει το γεγονός ότι ορισμένοι μαθητές αντιμετωπίζουν ως πεδίο μάχης το σχολείο και βλέπουν τον όποιο καθηγητή δε συνάδει με τις απόψεις τους ως εχθρό, έτοιμοι να τον πολεμήσουν. Εσύ που είσαι μητέρα, πως θα σου φαινόταν εάν κάποια παιδιά, επειδή δε σε συμπαθούν σε κοροιδεύουν ακόμα και στη μέση του δρόμου όταν βγεις για καφέ, όπως έκαναν με το συγκεκριμένο καθηγητή; Δηλαδή ακόμα και όταν ενας καθηγητής δεν καταφέρει να εμπνεύσει το σεβασμό, δικαιολογείται η οποιαδήποτε ανάρμοστη συμπεριφορά από πλευράς μαθητών; Στην πυρά λοιπόν ο καθηγητής, έχασε την ασυλία, ορμάτε ως όχλος και ξεσκίστε τον γιατί δε σας είναι αρεστός. Είμαστε σοβαροι; όποιος δεν καταφέρνει να γίνει αρεστός αυτομάτως για σένα είναι λογικό να γίνεται στόχος;
      Τέλος, το γεγονός ότι και στην εποχή σου γίνονταν αυτά σε κάνει να πιστεύεις ότι η κατάσταση αυτή, αφενός δικαιολογείται και αφετέρου θα πρέπει να διαιωνίζεται και να μεταδίδονται τέτοιες "αρχές" απο γονείς σε παιδιά; Άρα δικαίως πολλοί πιστεύουν πως για την κατάσταση στα Επαλ και όχι μόνο, ευθύνονται κυρίως οι γονείς. Δεν πρέπει κάποια στγμή ως κοινωνία να αποκτήσουμε παιδεία; Τί λες;

      Διαγραφή
  8. ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ!!!!!!! στο παλικάρι καθηγητή που αντιστάθηκε στην ωμή βία των τυράννων μαθητών και βρήκε το θάρρος να ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ!!!! ΗΡΩΑΣ!!!!! ως ένδοξος στρατιώτης παρέδωσε τα όπλα την ώρα της μάχης.
    ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ!!!!! ο διευθυντής της δευτεροβάθμιας, ο διευθυντής & οι υποδιευθυντές του σχολείου γιατί δεν στήριξαν τον στρατιώτη καθηγητή και τον άφησαν μόνο του να μάχεται με τους εχθρούς μαθητές. Ο σύλλογος γονέων & κηδεμόνων γιατί τόλμησε να υπερασπιστεί τα αιμοβόρα θηρία που λέγονται μαθητές που τυγχάνει να είναι παιδιά τους, αλλά δεν είναι τα δικά μας παιδιά (αγγελούδια) είναι του γείτονα.
    ΣΤΗΝ ΑΓΧΟΝΗ!!!!!! οι μαθητές για όλα αυτά τα αποτρόπαια που έπραξαν ... δεν πειθάρχησαν δεν σεβάστηκαν δεν...δεν...δεν...
    Ας σοβαρευτούμε λίγο ο σεβασμός δεν επιβάλλεται αλλά εμπνέεται.Αφού κατακτηθεί ο σεβασμός ακολουθεί και η πειθαρχία.
    Ας αναλογιστούμε εμείς σαν γονείς τι πράττουμε τι πρωτότυπα δίνουμε στα παιδιά μας όταν δεν δεχόμαστε καμία υπόδειξη για την συμπεριφορά τους
    Τέλος ας γυρίσουμε το χρόνο πίσω, εγώ αυτές τις μέρες τον γύρισα 30 χρόνια πίσω και επέστρεψα στα θρανία του ΓΕΛ,θυμήθηκα συμμαθητές/τριες όλοι οικογενειάρχες σήμερα με παιδιά και κάποιοι/ες με εγγόνια και οι πλειονότητα αυτών εξέχοντες επιστήμονες. Θυμήθηκα καθηγητές, πρώτα αυτούς που μας ενέπνευσαν αγάπη και σεβασμό,μετά αυτούς που μας πειθάρχησαν με τον φόβο, ύστερα αυτούς που μας ήταν αδιάφοροι και τέλος δύο- τρεις που δεν κατάφεραν να ενταχθούν στις τρεις παραπάνω κατηγορίες.Λόγω των σχολίων που διάβασα αυτές τις μέρες στάθηκα περισσότερο στους τελευταίους και θυμήθηκα ότι τους είχαμε κάνει τον βίο αβίωτο, όλη η τάξη σαν μια γροθιά από τον πλέον ταραξία έως και τον απουσιολόγο.Αυτά που διάβασα στην επιστολή παραίτησης του καθηγητή ήταν ακριβώς τα ίδια που κάναμε και εμείς και μάλιστα κάποιες φορές οι πράξεις μας ήταν πιο έντονες και ακραίες. Αναρωτήθηκα γιατί και επικοινώνησα με αρκετούς συμμαθητές/τριες και η απάντηση από όλους ήταν η ίδια "Γιατί νοιώθαμε την απόρριψη, την άμετρη υπεροψία τους και τον μη σεβασμό των προσωπικοτήτων μας έτσι μ΄αυτόν τον λάθος τρόπο να γίνουμε αποδεκτοί".Όλοι όμως έκαναν την δουλειά τους.
    Τι διαφορά υπάρχει λοιπόν στα σχολεία του χθες και στα σχολεία του σήμερα, στα ΓΕΛ και στα ΕΠΑΛ? ΚΑΜΙΑ!!!
    Εμείς μεγαλώσαμε και πρέπει να διερωτηθούμε αν για τα παιδιά μας θέλουμε εκπαιδευτικούς ή απλούς διδάσκοντες, θέλουμε εκπαίδευση ή μόνο γνώση. Εγώ πάντως για τα παιδιά θέλω εκπαίδευση και εκπαιδευτικούς που μετά από τριάντα χρόνια θα τους θυμούνται και ακόμη θα τους εμπνέουν αγάπη και σεβασμό και όχι όλους τους άλλους και πολύ περισσότερο ΟΧΙ ΛΙΠΟΤΑΚΤΕΣ!!!!!!!!
    Μια πρώην μαθήτρια,φοιτήτρια, επιστήμονας (καμία σχέση με την εκπαίδευση γιατί δεν είχα το ταλέντο να είμαι εκπαιδευτικός) και μητέρα δύο παιδιών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κάποιοι κινδυνεύουν να μείνουν από τα μισά της χρονιάς από τις απουσίες. Κάποιοι κάνουν χώρους του σχολείου, καπνιστήριο. Κάποιοι καθηγητές (που κρίμα που αδιαφορούν) ανέχονται τους μαθητές να έχουν το κινητό δίπλα στο βιβλίο εν ώρα μαθήματος. Προτείνω, επισκέψεις επιτηρητών και τότε θα φανεί, η αξία, η καλοσύνη και το δίκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια και στους γονείς κάποιοιων (πολύ λίγων) μαθητών που είναι αδιάφοροι για το αν το παιδί τους κάνει κοπάνα, τσιαγάρα, ναρκωτικά. Υποθέτω στους ελέγχους και στην ενημέρωση, δεν μπαίνουν στον κόπο να ρωτήσουν κάτι. Και αυτό γίνεται (κυρίως στο ΕΠΑΛ) αλλά και στα άλλα Λύκεια.Κάποια στιγμή πρέπει να υπάρξουν παραδειγματικές τιμωρίες υπευθύνων. Αφού ανοίγετε κυρία μου την συζήτηση, θα πρέπει να συζητηθούν και θέματα μεγαλύτερου ελέγχου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ολοι ξερουμε τι γινεται στα επαλ.η κοινωνια μικρη.ηδη οι μαθητες πανυγηριζουν την επιτυχια τους να διωξουν τον καθηγητη.να παρει σειρα ο επομενος.συγχαρητηρια για την ανατροφη σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ανατροφή μας μπορείς να την κρίνεις από την στιγμή που εμφανιστείς επώνυμα. Κρυμμένος πίσω από το δάχτυλο σου δεν με πείθεις για το ότι λες. Κανένας μαθητής δεν πανηγυρίζει ίσα ίσα μας θλίβει το γεγονός ότι ένας καθηγητής απέκτησε αυτή την άποψη για εμάς μέσα σε ένα τόσο μικρό χρονικό διάστημα στο οποίο αποφάσισε και να παραιτηθεί. Όσο για το αν ξέρεις ή όχι τι γίνεται στα επαλ, θα ήξερες και τι γινόταν μέσα στην τάξη, όπως επίσης και τα θέματα υγείας (και δεν μιλάω για γρίπη, νομίζω έγινα σαφής) του καθηγητή. Μικρή κοινωνία ναι, και ο ένας προσπαθεί να σκάψει τον λάκκο του άλλου.

      Διαγραφή
  12. Αν ειναι δυνατον ποια...Σταματηστετο ημουν μαθητρια του(στο επαλ) .Ο ανθρωπος εχει γνωσεις αλλα εχει κ ψυχολογικα προβληματα δεν γνωριζετε τ εκανε μπροστα σε μαθητες δεν γνωριζετε πως εκανε το μαθημα του(που μαθημα δν καναμε τον ρωτουσαμε κατι και μας εβριζε η μας εβγαζε εξω η μας εγραφε" Θα παρακαλουσα πολυ να μην μιλατε αν δεν γνωριζετε ολη την αληθεια:')
    Μαθητρια του επαλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δυστυχώς αποδεικνύεται περίτρανα ότι παιδεία δεν έχουμε. Δεν κατανόησαν κάποιοι το πνεύμα μου. Οι βαθιά σκεπτόμενοι κατάλαβαν την διαφορά που θέλησα να αναδείξω ανάμεσα στον εκπαιδευτικό και στον απλό διδάσκοντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΡΕ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΦΑΓΑΤΕ ΜΙΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΑΝΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΤΕ ΗΣΑΣΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝΕ ΤΩΡΑ ΠΛΑΚΕΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΟΤΑΝ ΓΕΡΑΣΣΟΥΝΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΑΤΕ ΑΝΤΕ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ...ΚΑΛΑΒΡΕΖΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕ-ΕΞΑΓΩΓΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όλα όσα γράφεις κοπέλα μου, να υποθέσω πως είχατε πάει να τα πείτε στο Διευθυντή σας???Γιατί ο Διευθυντής έδωσε μονοήμερη αποβολή σε έναν μαθητή? Γιατί δεν κινητοποιηθήκατε ως 15μελές να στείλετε επίσημη επιστολή ακόμα και στον υπουργό παιδείας ώστε να γίνεται σωστά το μάθημα σας, αφού σύμφωνα με όσα γράφεις ούτε μάθημα γινόταν???Έχεις επίσημες καταγγελίας στον διευθυντή για ανάρμοστη συμπεριφορά του καθηγητή σε όλα τα επίπεδα????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. παιδια ειναι τι να κανουνε δειξτε σεβασμο εχει δικιο ο καλαβρεζος αφηστε τα υσυχα απο δασκαλακους ειναι γεματος ο τοπος μην αχγωνουμε τα παιδια μας τωρα ελεος δηλαδη κ.καλαβρεζο συνμφονω μαζι σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο κύριος Καλαβρέζος, της γνωστής οικογενείας των αγγουριών; Πως λέμε αγγούρια καλαβρέζικα; "Συνμφονεις";
      Εδώ με "δασκαλάκους" πάνω από τα κεφάλια σας χρόνια τώρα και δεν μάθατε καλά καλά γραφή και ανάγνωση, που να σας αφήναμε και χωρίς αυτούς.... Μη σας αγχώσουμε κιόλας!

      Διαγραφή
  17. Η προεδρος του ΕΠΑΛ μας λέει,κάποιο πάτημα έδωσε ο ίδιος.Μήπως μπορείς να μας πεις,οι τοίχοι τι πάτημα έδωσαν και τους γκρεμίζεται αλλά ταυτόχρονα εχουν και το καινουργιο σχέδιο με τα νούμερα των παπουτσιών,τα θρανία,τα παράθυρα,οι πόρτες,οικουρτίνες.Το σχολείο αυτό έγινε μετά το 2000,[το νεότερο σχολείο της ΦΛΩΡΙΝΑΣ],και αυτή την στιγμή όποιος το δει από κοντά θα διαπιστώσει ότι είναι σε άθλια κατάσταση.Πάντως παρόλα αυτά το γεγονός αυτό με τον καθηγητή μπορεί να γίνει η αρχή για να λειτουργήσει το ΕΠΑΛ ΦΛΩΡΙΝΑΣ σαν σχολείο,αλλιώς...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δω τι άλλο θα βρείτε να πείτε για να κράξετε! Το θέμα του καθηγητή δεν έχει καμιά σχέση με όσα αναφέρεις (λανθασμένα κι ολας) παραπάνω. Το σχολείο λειτουργεί άψογα με τις αίθουσες και τα μηχανήματα που μας παρέχουν (αν και λειψα) στις ειδικότητες! Όλοι εσείς οι "απ' έξω" κραζετε τους συμπολίτες σας αντί να ψάξετε βαθύτερα το γεγονός με τον καθηγητή. Υποστηρίζετε ενας άγνωστο, χωρίς να ξέρετε τίποτα απολύτως για την ψυχολογική του κατάσταση. Λυπάμαι, λυπαμαι που άνθρωποι μιας τόσο μικρής κοινωνίας τρώνε στην κυριολεξία ο ένας τον άλλον.

      Διαγραφή
  18. Σε συνέχεια της επιστολής της προέδρου του 15μελούς του 1ου ΕΠΑΛ θα συμπλήρωνα στο τέλος:
    " ο σεβασμός (των παιδιών) κερδίζεται και δεν επιβάλλεται από καμία αυθεντία εκπαιδευτικού"
    LV

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το πρόβλημα με το ΕΠΑΛ είναι η βαθιά αντικοινωνική συμπεριφορά που επιδεικνύει η πλειονότητα των"μαθητών" του. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον οι ήσυχοι μαθητές οι οποίοι θέλουν να παρακολουθήσουν το μάθημα υποφέρουν. Επίσης, με μεγάλη μανία εκδηλώνουν τα ένστικτά τους προς τους καθηγητές τους, οι οποίοι τώρα σιωπούν, και προς τους συμμαθητές τους οι οποίοι στωικά κάνουν υπομονή επειδή φοβούνται να μιλήσουν. Αν βρεθείτε μέσα σε τάξη του ΕΠΑΛ, θα τρομάξετε αφενός με την αγραμματοσύνη των μαθητών και αφετέρου με το μίσος που τρέφουν για το κτήριο, τους καθηγητές τους, τους συμμαθητές τους κ.τ.λ.Βρίζουν ασύστολα, βιβλίο δε φέρνουν ποτέ, οι πιο ήσυχοι κοιμούνται, είναι ανίκανοι να αρθρώσουν μια σκέψη ή να συντάξουν ένα κείμενο δύο σειρών, αδυνατούν να τιθασεύσουν τα ένστικτά τους, μιλάνε μονίμως για τρακτέρ, νταλίκες και πρόβατα, καταστρέφουν τις υλικές υποδομές του σχολείου, παίζουν στοίχημα, στρίβουν τσιγάρα, σπάνια εμφανίζονται στην ώρα τους. Αυτή είναι η συμπεριφορά της πλειονότητας των μαθητών. Η κόσμια συμπεριφορά μερικών μαθητών είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα. Όλα τα άλλα είναι δακρύβρεχτες ιστορίες για να συγκαλύψουν τις απρέπειες τους.Αυτή ήταν ανέκαθεν η κατάσταση που επικρατούσε στο ΕΠΑΛ της Φλώρινας αλλά καιτης υπόλοιπης Ελλάδας. Την γνωρίζουν όλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Στους δρόμους γεννιούνται οι συνηδησεις...
    Μαντζανα θα μας βλέπεις από τις ειδήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί λειτουργούν τα ΕΠΑΛ έτσι όπως λειτουργούν. Δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα. Καλύτερα να καταργηθούν ή να αντικατασταθούν από κάτι άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ντροπη στο 15μελες του ΕΠΑΛ ΦΛΩΡΙΝΑΣ για αυτην την επιστολη!
    Αρχικα ειδα την επιστολη του 15μελους και αναρωτηθηκα τι εκανε αυτο τον εκπαιδευτικο να παραιτηθει απο τις οικονομικες του εισφορες(λινκ για να διαβασετε υπαρχει εδω https://www.alfavita.gr/arthron/bullying-mathiton-se-anapliroti-sti-florina-ton-anagkasan-se-paraitisi).Οντας και εγω μαθητης πριν μερικα χρονια (και οχι απο τους πιο διαβαστερους μπορω να πω )καταλαβαινω πως σαν μαθητες δεν ειχαμε μυαλο και καναμε μεγαλες απερισκεψιες κατα των καθηγητων μας χωρις να λογαριαζουμε ουτε ηλικιες ουτε βλεποντας τους σαν προσωπα που προσπαθουν να μας μορφωσουν και να βγουμε στην αυριανη κοινωνια.Ειναι απαραδεκτη η συμπεριφορα των μαθητων απεναντι σε αυτον τον ηρωα που προσπαθουσε με ολη αυτην την πιεση να αγωνιζεται για λιγα παιδακια που προσπαθουσαν με το σπαθι τους να περασουν σε καποια σχολη.Τι νομιζετε οτι καταφερνετε με το να γιουχαρετε να βριζετε και να ασκειτε bullying σε εναν ανθρωπο που παλευει για εσας.Τι ανατροφη εχετε παρει απο τους γονεις σας?Καποτε θα ωριμασετε αλλα τοτε θα ειναι πολυ αργα και θα το μετανιωσετε.Θα ηθελα να δωσω πολλα συγχαρητηρια σε αυτον τον ανθρωπο που υπεστει πολλα και με το νεο χρονο να βρει μαθητες ανταξιους με αυτην την πραξη που εκανε!Μακαρι να ειχαμε ολοι καθηγητες σαν αυτο και να προοδευε η χωρα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΟΥΝΤΑΙ;
    ΚΑΤΙ ΤΡΕΧΕΙ.
    ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.