Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Η Φλώρινα και η Βίγλα στο πρόγραμμα χιονοδρομικού τουρισμού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

«Πακέτα» χιονοδρομικού τουρισμού για τους λάτρεις του σκι ετοιμάζει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία εστιάζει τις προσπάθειές της για προσέλκυση περισσότερων επιβατών στις σιδηροδρομικές εκδρομές. Έτσι, από το τέλος Δεκεμβρίου ή τις αρχές Ιανουαρίου η εταιρεία θα ξεκινήσει την προσφορά ολοκληρωμένων εκδρομών σε χιονοδρομικά κέντρα δίνοντας τη δυνατότητα στους επιβάτες να αγοράσουν «πακέτο», στο οποίο εκτός της σιδηροδρομικής μετακίνησης θα περιλαμβάνονται το εισιτήριο για το χιονοδρομικό, η οδική μετακίνηση από και προς τον σταθμό του τρένου και εάν το επιθυμεί ο ταξιδιώτης, το φαγητό, η διαμονή ακόμα και η είσοδος σε κοντινά μουσεία.
Το πρόγραμμα αναμένεται να ξεκινήσει από τα χιονοδρομικά κέντρα του Χελμού, του Πισοδερίου και του Παρνασσού, με τα οποία η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βρίσκεται σε συνεννοήσεις.
Αντίστοιχα τουριστικά πακέτα ετοιμάζει και για το επόμενο καλοκαίρι σε συνεργασία με κάμπινγκ στα παράλια της Πιερίας αλλά και στη Σαμοθράκη, για την οποία η αναχώρηση του πλοίου είναι απόλυτα συγχρονισμένη με την άφιξη του τρένου στην Αλεξανδρούπολη.

Σχεδιασμός
Παράλληλα η εταιρεία μετατρέπει σε στρατηγικό σχεδιασμό της την ένταξή της στις τοπικές κοινωνίες παρουσιάζοντας και διαφημίζοντας έθιμα και παραδοσιακές γιορτές των πόλεων, τις οποίες συνδέει. Έτσι, μέσω της ιστοσελίδας της αλλά και των ενημερωτικών δελτίων που αποστέλλει θα ξεκινήσει την προώθηση προορισμών, όπως π.χ. της Φλώρινας, η οποία διοργανώνει κάθε Χριστούγεννα τις παραδοσιακές φωτιές, ένα από τα μακροβιότερα έθιμα της Μακεδονίας.
Εκτός από τις οργανωμένες εκδρομές, πάντως, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξακολουθεί να δίνει τη δυνατότητα σε ομάδες εκδρομέων, συλλόγους και σχολεία να ναυλώσουν ένα από τα δύο παραδοσιακά τρενάκια, αυτό του Πηλίου και τον οδοντωτό Διακοπτού – Καλαβρύτων. Το πρώτο δεν έχει τακτικά δρομολόγια τον χειμώνα, ενώ το δεύτερο λειτουργεί και με τακτικά δρομολόγια, όπως και το τρένο που συνδέει το Κατάκολο με την Ολυμπία.
Στα σχέδια της εταιρείας είναι και η συνέχιση των θεματικών εκδρομών στην Πελοπόννησο, οι οποίες ξεκίνησαν πέρυσι προκαλώντας το ενδιαφέρον ακόμα και τουριστικών πρακτόρων από το εξωτερικό.

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΣΕ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
Από το τέλος Δεκεμβρίου -ανάλογα πάντα και με τις καιρικές συνθήκες- η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναμένεται να ξεκινήσει εκδρομές για τους λάτρεις του χιονιού. Ήδη βρίσκεται σε συνεννοήσεις με τα χιονοδρομικά κέντρα του Χελμού, του Παρνασσού και του Πισοδερίου στη Φλώρινα, με ολοκληρωμένα τουριστικά πακέτα.

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ

ΟΔΟΝΤΩΤΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ΔΙΑΚΟΠΤΟΥ – ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ
Διανύει 22 χιλιόμετρα διαδρομής σε περίπου μία ώρα και «αναρριχάται» σε υψόμετρο 750 μέτρων. Eχει δρομολόγια τα Σαββατοκύριακα καθ” όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

ΚΑΤΑΚΟΛΟ – ΟΛΥΜΠΙΑ
Η διαδρομή είναι περίπου 45 λεπτά και το κόστος του εισιτηρίου 10 ευρώ. Εκτός από τα τακτικά -ανάλογα με τη ζήτηση- κυκλοφορούν και έκτακτα δρομολόγια για όσους θέλουν να επισκεφτούν το γραφικό λιμάνι του Κατάκολου αλλά και τον αρχαιολογικό χώρο της Ολυμπίας.

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ
Το φετινό πρόγραμμα, το οποίο καταρτίζεται αυτή την περίοδο, θα είναι στοχευμένο, χωρίς να αποκλείεται να επαναληφθεί και ο γύρος της Πελοποννήσου με τρένο. Στα σκαριά βρίσκεται, πάντως, εκδρομή στα… χνάρια του Κολοκοτρώνη για την 25η Μαρτίου.

ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
Πραγματικότητα θα είναι σύντομα η παροχή ψηφιακού περιεχομένου (ταινιών, βιβλίων και μουσικής) κατά τη διάρκεια των ταξιδιών μέσα από την οθόνη των smartphones ή των tablets του κάθε επιβάτη. Το σύστημα θα τοποθετηθεί πιλοτικά σε ένα βαγόνι του άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη.

ΤΡEΝΑΚΙ ΤΟΥ ΠΗΛΙΟΥ
Ο «Μουντζούρης», όπως λεγόταν κάποτε, κινείται σε μια από τις πιο στενές σιδηροδρομικές γραμμές του κόσμου (60 εκατοστά). Τους χειμερινούς μήνες μπορεί να ναυλωθεί από γκρουπ ή συλλόγους. Το υπόλοιπο διάστημα υπάρχουν τακτικά δρομολόγια.
Το εισιτήριο κοστίζει 18 ευρώ και 10 για τα παιδιά για μετάβαση με επιστροφή και για απλή μετάβαση 10 και 6 ευρώ αντίστοιχα.

Πηγή: ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.