Τα σημερινά θέματα ήταν απολύτως βατά για τους υποψηφίους. Το κείμενο του Ευ. Παπανούτσου που δόθηκε για περίληψη ήταν εύληπτο, κλασικό δείγμα δοκιμίου, με το οποίο οι μαθητές ήταν εξοικειωμένοι.
Οι ασκήσεις της Ομάδας Β ήταν επίσης αναμενόμενες, τις οποίες μάλιστα κατά κόρον είχαμε δουλέψει στο Φροντιστήριο, αλλά και είχαμε επισημάνει και στις τελευταίες μας συναντήσεις με τα παιδιά (τόσο οι ασκήσεις της θεωρίας όσο και οι λεξιλογικές).
Όσον αφορά την έκθεση, το θέμα ως προς το α’ ερώτημα εντάσσεται βέβαια στη θεματολογία της Α’ Λυκείου, αλλά προσφερόταν για ανάπτυξη, ενώ το β ερώτημα, που είχε δουλευτεί φέτος, ήταν μεν οικείο, ήθελε δε ανάπτυξη και ως προς τα θετικά αλλά και ως προς τα αρνητικά του διαδικτύου για την αξία της φιλίας.
Σαββίδης Κ. Λάζαρος
Διευθυντής Σπουδών
Φιλόλογος- φροντιστής
Οι ασκήσεις της Ομάδας Β ήταν επίσης αναμενόμενες, τις οποίες μάλιστα κατά κόρον είχαμε δουλέψει στο Φροντιστήριο, αλλά και είχαμε επισημάνει και στις τελευταίες μας συναντήσεις με τα παιδιά (τόσο οι ασκήσεις της θεωρίας όσο και οι λεξιλογικές).
Όσον αφορά την έκθεση, το θέμα ως προς το α’ ερώτημα εντάσσεται βέβαια στη θεματολογία της Α’ Λυκείου, αλλά προσφερόταν για ανάπτυξη, ενώ το β ερώτημα, που είχε δουλευτεί φέτος, ήταν μεν οικείο, ήθελε δε ανάπτυξη και ως προς τα θετικά αλλά και ως προς τα αρνητικά του διαδικτύου για την αξία της φιλίας.
Σαββίδης Κ. Λάζαρος
Διευθυντής Σπουδών
Φιλόλογος- φροντιστής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.