Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

Με δέσμευση Βούγια τελείωσε ο αποκλεισμός της γραμμής του τραίνου στο Αμύνταιο

Μετά τη δυναμική κινητοποίηση του Δήμου Αμυνταίου και την κατάληψη των γραμμών του τραίνου με αποτέλεσμα την ακινητοποίηση εμπορικής αμαξοστοιχίας που μετέφερε καύσιμα, υπήρξαν διαβουλεύσεις του Δημάρχου Αμυνταίου, κ. Μάκη Ιωσηφίδη με τον Υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Σπύρο Βούγια.
Ο Δήμαρχος Αμυνταίου κατέστησε σαφές ότι εάν δεν υπάρξει συγκεκριμένη δέσμευση για την επαναλειτουργία της επιβατικής αμαξοστοιχίας το πρόβλημα με τον αποκλεισμό των γραμμών θα είναι καθημερινό, γεγονός που θα δυσχεράνει και τη λειτουργία της ΔΕΗ, καθώς τα μεταφερόμενα καύσιμα προορίζονται για τη λειτουργία της.
Τελικά, ο κ. Υφυπουργός δεσμεύτηκε εκ νέου ότι θα επαναλειτουργήσει η γραμμή του τραίνου Έδεσσα – Αμύνταιο – Φλώρινα. Το νέο χρονοδιάγραμμα που τέθηκε από τον κ. Υφυπουργό για την επαναλειτουργία της γραμμής είναι το τέλος Μαΐου.
«Ελπίζουμε ότι η Κυβέρνηση θα δει σοβαρά τα προβλήματα της περιοχής και δεν θα αθετήσει πάλι τις υποσχέσεις της. Εμείς δεν θα σταματήσουμε μέχρι να δικαιωθούμε! Υφιστάμεθα μία κατάφορη αδικία και αυτό μας δίνει δύναμη και κουράγιο να εναντιωθούμε στον οποιονδήποτε. Θέλω να τονίσω ότι στηρίζουμε την Κυβέρνηση στην εθνική προσπάθεια για εξορθολογισμό των οικονομικών, αλλά δεν θα δεχτούμε με τίποτε να οδηγηθεί ο τόπος μας σε μεγαλύτερο οικονομικό μαρασμό.» δήλωσε ο Δήμαρχος Αμυνταίου, κ. Μάκης Ιωσηφίδης.
Μετά από τη ρητή δέσμευση του κ. Βούγια, ο Δήμαρχος Αμυνταίου έδωσε εντολή στις 3:30 μ.μ. για άρση του αποκλεισμού της σιδηροδρομικής γραμμής στο Αμύνταιο.

9 σχόλια:

  1. 15 Μαίου αλλάζουν τα δρομολόγια σε όλο το δίκτυο!
    Εκείνη τη μέρα κανονικά ΠΡΈΠΕΙ να επανακυκλοφορήσουν οι επιβατικές αμαξοστοιχίες για Φλώρινα και όχι τέλη Μαίου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν θα ξαναπαει τρενο στη Φλωρινα οσο ειναι ο Ρεππας στα πραματα, παρτε το αποφαση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μην είμαστε απαισιόδοξοι. Δεν πετυχαίνουμε τίποτα. Ας κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας για να ρθει. Γιατί πάνω από όλα είναι να έχουμε και τη δική μας συνείδηση ήσυχη. Και όχι γκρινιάρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν το καταλαβαίνετε ότι σας κοροϊδεύουν με δήθεν διαβουλεύσεις, ώστε να περνάει ο καιρός μέχρι να βαρεθείτε και να συνηθίσετε την απουσία του τρένου??
    Το τρένο δεν θα ξαναμπει ΠΟΤΕ, όσο ο ΟΣΕ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνεχίζουν να κάνουν κουμάντο στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο. Τέλος.
    Είναι ανίκανοι να παράσχουν σωστή και οικονομικώς λογική σιδηροδρομική συγκοινωνία. Άκου 1.250.000 € για 2 δρομολόγια ημερησίως!!! Δηλαδή 3500 € τη μέρα για 2 δρομολόγια?? Που ακούστηκε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο στον δήμο Αμυνταίου για την κινητοποίηση αυτή. Όλοι πρέπει να συμμετέχουμε σε τέτιου είδους δράσεις για το κοινό συμφέρον.

    Όλοι μαζί έχουμε δύναμη. Ας μην είναι μόνο "οι άλλοι" που σηκώνονται από τον καναπέ, αλλά ο καθένας να συμβάλει όσο μπορει, όπως λέει και ο ανώνυμος 11:21, έστω για να έχουμε τουλάχιστον τη συνείδηση μας ήσυχη. Μην είμαστε παθητικοί γκρινιάριδες, αλλά ενεργοί πολίτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με φράσεις τύπου , , , κτλ., παίζουμε το παιχνίδι τους. Αυτό θέλουν οι πολιτικοί μας, να μην ξυπνήσουμε ποτέ, να μην πιστεύμουμε στις δυνάμεις μας, να μην βγαίνουμε στο δρόμο, να αποδεχόμαστε τις αποφάσεις τους. Δεν το καταλαβαίνεται αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. από τον καναπέ δέν έρχεται το τρένο ..ούτε με λιβάνισμα ούτε σας παρακαλούμε φέρτε το τραίνο...ο δήμαρχος αμυνταίου έδειξε το δρόμο...οι λοιποί που ¨βόσκουν¨? φτου ρε σε όλους σας..γλύφτες είστε όλοι σας...πλήν ελαχίστων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εάν δεν πάτε στον εισαγγελέα , όπως έγινε στα Τρίκαλα , απο τον τοπικό Σ.Φ.Σ, τρένο δεν βλέπετε.
    Μόνο με μύνηση θα σφίξουν τα λουριά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και συ ρε φίλε που δίνεις υποθετικές εντολές τι κάνεις? Τον έξυπνο? Οι μόνοι που κινούνται στην πόλη για το τρένο, είναι οι φίλοι του τρένου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.