Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

Γιώργος Λιάνης: η Φλώρινα στην κρίση

ΤΙ ΕΙΠΕ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ 
Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ


Η κρίση στην Ελλάδα είναι σε πλήρη εξέλιξη. Η χώρα βυθίζεται σε ύφεση. Οι Έλληνες βυθίζονται σε απόγνωση. Ανασφάλεια. Στη Φλώρινα ακόμα η κρίση δεν έχει κορυφωθεί. Γιατί αν το μεγαλύτερο πρόβλημα της κρίσης είναι η ανεργία τότε καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό για μια πόλη όπως η Φλώρινα και για μια περιοχή όπως η Δυτική Μακεδονία που είναι πρωταθλήτριες της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην ανεργία σε ένα ποσοστό 15%. 15% λένε οι στατιστικές. Μια τέτοια λοιπόν εξέλιξη είναι φαύλος κύκλος κι αν αλλού είναι πρώτη ανάγκη η ανάπτυξη εδώ είναι κυριολεκτικά ανάγκη ύπαρξης. Η Φλώρινα δεν θα υπάρξει στο μέλλον χωρίς ανάπτυξη.
Παρότι είμαστε σύνορα και παρότι τα προβλήματα μας είναι γνωστά λίγα μπορούμε να επιλύσουμε αυτή την εποχή σε εθνικό επίπεδο. Αλλά ούτε η Ευρωπαϊκή Ένωση μπορεί να είναι πια αρωγός. Η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι βουτηγμένη στο δικό της τέλμα με τις ανισότητες της, τις διακρίσεις της, τους δισταγμούς της, της φοβίες και τους πανικούς της. Αν έκανε ένα καλό η κρίση στην Ελλάδα είναι το γεγονός ότι μας ανάγκασε να συνειδητοποιήσουμε το μέγεθος των μεγάλων προβλημάτων της χώρας, του κράτους και της οικονομίας μας. Προβλήματα άλυτα εδώ και δύο αιώνες, προβλήματα χρέους και διάρθρωσης του κράτους. Συσσωρεύονται έξω από την πόρτα μας σήμερα και μας απειλούν.
Ιδού το παράδοξο. Ενώ συμβαίνουν αυτά μόλις πριν 2 χρόνια έκλεισε ένας κύκλος 30 και πλέον χρόνων με την Ελλάδα στις καλύτερες στιγμές της και με την Φλώρινα στις καλύτερες στιγμές της όσα και να λένε διάφοροι επαγγελματίες αρνητές, αμφισβητίες, τάχαμου προοδευτικοί και τάχαμου Αριστεροί. Η Φλώρινα έζησε την καλύτερη περίοδο της ζωής της τα τελευταία 30 χρόνια και ουσιαστικά αυτό το χρονικό διάστημα αποτέλεσε ζωντανό άκρο της χώρας, αποτέλεσε ισχυρό θύλακα στα σύνορα με προσωπικότητα, με υπόσταση, ανάπτυξη και μέριμνα απέναντι στους Ακρίτες κατοίκους της. Όλοι αυτοί που τώρα ψάχνουν τι δεν έγινε και μείναμε τάχατες πολύ πίσω αντιπροσωπεύουν τον στίχο του Καρυωτάκη:
«Ανίκανοι να βυθομετρήσουν
Με μια φουρκέτα
Το άδειο τους κεφάλι».
Μια Φλώρινα με το μέσο κατά κεφαλήν εισόδημα των κατοίκων της να είναι από τα υψηλότερα στην Ελλάδα, με το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο να έχει γίνει εδώ, με την μεγαλύτερη κοινωνική μερίμνα να έχει αγγίξει το κάθε σπίτι (σεισμοδάνεια), με τα μεγαλύτερα πολιτιστικά γεγονότα να συμβαίνουν εδώ, με σπάνια αθλητική υποδομή, με τεράστια διαφήμιση σε όλη τη χώρα. Να αποκτά πανεπιστημιακές σχολές, σχολές ΤΕΙ και να έχει το μεγαλύτερο σε αναλογία φοιτητικό πληθυσμό σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Μια Φλώρινα που παρά την μεγάλη θύελλα του εθνικού ζητήματος δεν της «άγγιξε ούτε ένα φτερό» αλλά αντιθέτως βγήκε υπερήφανη και με αναγνώριση από αυτή την ταλαιπωρία.
Και έρχονται τώρα παιδάρια και τιμητές να μας πουν ότι περίπου η Φλώρινα καταστράφηκε. Που δεν έχουν πάρει χαμπάρι πως πέρασε μέσα από τις συμπληγάδες του Σκοπιανού, μια περιοχή που αυτό το πρόβλημα την ταλάνισε περισσότερο από κάθε άλλη περιοχή. Αυτό ήταν ένα καθαρά πολιτικό θέμα. Μήπως το χειρίστηκε το «Ουράνιο τόξο», το «ΛΑΟΣ», η Αριστερά, ή κάποιος από τους βουλευτές της «ΝΔ» που ήρχοντο και παρήρχοντο;
Κάποτε θα πρέπει να ντρέπονται αυτοί που σιγούν ενώ γνωρίζουν και κανείς δεν θυμήθηκε σε τι λαβύρινθο ήμασταν και ποιος Μινώταυρος μας έτρωγε εδώ και  μισό αιώνα. Μέχρι και μαθήματα ελευθερίας και δημοκρατίας προσπαθούν να μου δώσουν. Σε ποιον; Σ’ αυτόν που τόλμησε μέσα στο κοινοβούλιο και από τα έδρανα των υπουργών και των βουλευτών να πει τα ανείπωτα με το όνομα τους! Την ώρα που μαίνονταν οι εθνικιστές και οι κεκράχτες.
Θέλετε και να σας θυμίσω και ονόματα; Θέλετε να σας θυμίσω αν μου στοίχισε αυτό; Αυτή λοιπόν η Φλώρινα είναι ανάμνηση; Όχι αυτή η Φλώρινα υπάρχει. Στις ματιές και στην αποφασιστικότητα των νέων παιδιών. Στο απαλλαγμένο από την αγωνία βλέμμα των μεγάλων. Στους ξενιτεμένους που γυρνούν και  την αναγνωρίζουν για το πόσο ομορφότερη  και πόσο σημαντικότερη έγινε στα ματιά των Ελλήνων.
Τα ξεχάσαν αυτά.
Ας γυρίσουμε όμως στο θέμα μας. Έλεγα ότι η κρίση δίνει συγκριτικά πλεονεκτήματα γιατί η χώρα μας εξακολουθεί να παραμένει μέσα στις 25 πιο πλούσιες και καλύτερες χώρες του κόσμου.
Έχουμε λέει μεγάλο δημόσιο χρέος. Ναι, και δεν τα φάγαμε μαζί. Το λέω ξεκάθαρα. Οι ευθύνες αυτής της υπόθεσης βαρύνουν 90 % το πολιτικό σύστημα της χώρας. Τονίζω το πολιτικό σύστημα και όχι μια ή δυο κυβερνήσεις. Βαρύνουν και την αντιπολίτευση ελάσσονα και μείζονα κατά καιρούς.
Αυτή τη στιγμή που  μιλάμε οι εξαγωγές μας είναι σε καλά επίπεδα. Αυξάνουν. Τέλος, ένας δείκτης που τον άκουσα από τον Ευάγγελο Βενιζέλο στη Βουλή είναι ότι οι Έλληνες ιδιώτες έχουμε επενδύσει σε ακίνητα πάνω από 400% του ΑΕΠ ενώ το δημόσιο χρέος φτάσει το 160% του ΑΕΠ.
Είμαι ένας από αυτούς που υπέγραψαν το Μνημόνιο και είμαι ένας από αυτούς που δεν ήθελαν να το υπογράψουν. Είμαι ένας από αυτούς όμως που γνώριζαν ότι αν δεν το υπέγραφαν η χώρα δεν θα είχε να πληρώσει ούτε ένα εργαζόμενο. Θα έπεφτε ακαριαία σε γκρεμό.
Είμαι ένας από αυτούς που πιστεύουν ότι το πρώτο πράγμα που χρειάζεται η χώρα για να ξεπεράσει την οδυνηρή θέση που βρίσκεται είναι το κλίμα. «ΤΙ κλίμα πιάνεις». Αυτό θέλει πολιτική διαχείριση. Όφειλε και οφείλει να το  κάνει ο Πρωθυπουργός μας, ο Γιώργος Παπανδρέου. Όσο περνά ο καιρός είναι πιο δύσκολο. Οφείλαμε να το κάνουμε εξαρχής.
Η αποκαθήλωση των πολιτικών που σχεδόν όχι μόνο χωρίς απορία αλλά με μοχθηρία παρακολουθεί ένα μέρος της διαμορφωμένης κοινής γνώμης δεν είναι καλό μήνυμα για τη χώρα. Ασφαλώς και έπρεπε να συντελεστεί μια τέτοια αποκαθήλωση αλλά όχι αποδιοπομπαίοι τράγοι, λιθοβολισμός, όχι «φταίνε οι άλλοι και ποτέ εμείς».
Χρειάζεται μια ισορροπία. Δεν είναι καλό μήνυμα αυτόν που δοξολογούσες χτες να τον βρίζεις σήμερα.
Η ιστορία είναι γεμάτη από τέτοιες τραμπάλες. Ο Στάλιν ξεκίνησε από πατερούλης, συνέχισε σαν μεγαλύτερος άντρας όλων των εποχών για τους Ρώσους και κατέληξε σαν αιμοσταγής τύραννος. Σήμερα πάλι αναβιώνει. Ο Λένιν ξεκίνησε σαν φωτισμένος ηγέτης και κατέληξε σαν μια ιδιοφυία που δεν πραγματοποίησε τα σχέδια της. Ο μεγάλος τιμονιέρης της Κίνας ο Μάο, η μεγαλύτερη ιδιοφυΐα της ανθρωπότητας όπως έλεγαν, είναι γνωστό από τι μεταπτώσεις διήλθε και διέρχεται. Τα ίδια με τον Κάστρο και τον Ελευθέριο Βενιζέλο, τον Κωνσταντίνο Καραμανλή και τον Ανδρέα Παπανδρέου.
Μέσα από τις καντρίλιες των διεθνών και εσωτερικών γεγονότων οι πολιτικοί άλλοτε χαρακτηρίζονται σωτήρες και άλλοτε ολετήρες. Δεν διεκδίκησα ποτέ μου τίτλους στη Φλώρινα, ούτε συστήματα, ούτε σχολές. Δεν δίδαξα αλλά ορισμένα πράγματα τα ξέρει και η τελευταία πέτρα εδώ πάνω. Με τη λέξη Φλώρινα ξυπνάω,  μ αυτή κοιμάμαι. Η «Πρεσπολατρεία» μου είναι δεδομένη. Η στήριξη στον ντόπιο πληθυσμό μας πήρε διαστάσεις προσωπικής συκοφάντησης. Αλλά φτάνει πια. Το πετροβόλημα στο δέντρο που έδωσε στον Φλωρινιώτη καρπούς. Αν όχι για να χορτάσει τουλάχιστον για να γευτεί, για να δροσιστεί και να χαρεί.
Τα πολιτικά ήθη όταν ήρθα στον νομό ήταν σχεδόν άγρια. Νομίζω ότι εξευγενίστηκαν και ότι τα πράγματα μπήκαν στην θέση τους. Η τάξη αποκαταστάθηκε και η δημοκρατία ήταν τόση που έγινε στοιχείο επίκρισης στα χέρια των αντιπάλων μου. Από την ΚΥΠ στην ΕΥΠ, από κει στους Εθνικιστές, από κει στους ξένους επισκέπτες (διάβαζε Μαγκντούγκαλ) και λοιπά. Και οι «ρετσινιές» έδιναν και έπαιρναν. Γυφτοσκοπιανός, φιλοσκοπιανός, προδότης βουλευτής, ο εθνοπατέρας που χορεύει ανθελληνικά τραγούδια και δεν συμμαζεύεται.
Δεν προσπάθησα να επιβάλλω κανένα σύστημα ποτέ. Οποίος αναδείχτηκε αναδείχθηκε με την αξία του. Υπήρξαν πρόσωπα με αξία που αναδείχτηκαν και κάποιοι τους έστρεψαν εναντίον μου. Ο λαός δεν τους το συγχώρεσε. Αυτή είναι η πρόσφατη ιστορία της Φλώρινας.
Η προκλητική ειρωνεία είναι ότι όλοι αυτοί που εμφανίζονται σαν αρνητές μου δεν κάνουν τίποτα περισσότερο από το να διαψεύδουν τον ίδιο τους τον εαυτό γιατί ήταν αυτοί που έλεγαν τα καλύτερα λόγια για μένα κάποτε
Αν υπάρχει «σύστημα Λιάνη» και ο Αιμίλιος θεωρείται ένα μέρος αυτού του συστήματος φέρτε μου έναν άνθρωπο να συζητήσω πολιτικά και να μου εξηγήσει αν υπάρχει πολιτικό πρόσωπο στη Φλώρινα στο μέγεθος του Αιμιλίου. Αν στην τοπική αυτοδιοίκηση πρόσφερε κανείς περισσότερα στον νομό. Ποιος είναι αυτός; Κανείς!
Ο Αιμίλιος δεν έχασε από το «σύστημα Λιάνη». Ηττήθηκε από την πολιτική βλακεία που λέει «καλύτερα να μην βγει αυτός που θα μου κόψει τον δικό μου δρόμο άσχετα αν αξίζει ή όχι». Τι τραγικό είναι μάλιστα αυτό αν το ότι «θα μου κόψει το δικό μου δρόμο» δεν είναι αληθές.
Η Χρύσα Μάντση είναι ένα από τα πολυσυζητημένα πρόσωπα στο λεγόμενο «σύστημα Λιάνη». Λοιπόν  οφείλω να πω την αλήθεια. Αυτή πέταξε τον εαυτό της σε ρόλο χαμηλότερο από αυτόν που θα μπορούσε να είναι.  Γιατί κανένα από τα γυναικεία στελέχη του ΠΑΣΟΚ στον νομό δεν έχει την φλόγα της, την δυναμικότητα της, την πίστη της, και κανένα δεν είναι μπαρουτοκαπνισμένο όσο αυτή σε πολιτικές μάχες. Έχει διατρέξει την ιστορία του νομού τα τελευταία 25 χρόνια. Κοριτσάκι ξεκίνησε, γυναίκα με μεγάλα παιδιά σήμερα και αγωνίζεται ακόμη για το ΠΑΣΟΚ. Δεν έχω δει πιο πιστό πρόσωπο από αυτό. Δεν έχω δει πιο ανιδιοτελές πρόσωπο από αυτήν. Αν υπάρχει έστω κι ένας Φλωρινιώτης που να μπορεί να μου αποδείξει ότι η Χρύσα διαχειρίστηκε οπουδήποτε έστω και μια δραχμή, έστω και ένα ευρώ για το άτομο της τότε θα εγκαταλείψω πάραυτα την πολιτική. Είναι ντροπή να λασπολογούνται τέτοια πρόσωπα.
Και αναφέρθηκα σε δύο μόνο γιατί αυτά κυρίως τράβηξαν τον κεραυνό.

Νοσοκομείο Φλώρινας
Θα παραμείνουμε στην Γ’ ζώνη, δεν μπήκαμε στην περιπέτεια που μπήκαν τα άλλα νοσοκομεία. Παραμένει ο διοικητής και θα πάρουμε και άλλους γιατρούς.

ΕΡΑ Φλώρινας
Πιστεύω ότι διεσώθη. Υπήρξαν μάχες και πιθανόν να γίνονται ακόμη να μας την πάρουν. Η πάντοτε ηγεμονική Κοζάνη. Ενημέρωσα την κυβέρνηση και τον κ. Χυτήρη, έχω την διαβεβαίωση ότι δεν θα συμβεί κάτι τέτοιο.

Πανεπιστήμιο
Η Σχολή Καλών Τεχνών αποκτά τον παλαιό σιδηροδρομικό σταθμό του Μεσονησίου με απόφαση του Διευθύνοντα Συμβούλου κ. Ιωαννίδη. Την αποκτά για πάντα με ένα συμβολικό ποσό των 200 ευρώ τον μήνα που στην αρχή θα πληρώνουν οι «Πρέσπες» μέχρι να αναλάβει αυτή την υπόθεση ο Δήμαρχος που έχει ενημερωθεί και δεν έχει καμία αντίρρηση και αργότερα το Πανεπιστήμιο όταν μπορεί.

Η 9η ταξιαρχία
Εφέρετο επί μετακίνηση. Δεν πρόκειται να μετακινηθεί. Τυπικά θα μείνει στην Φλώρινα αλλά οι λίγοι άνδρες που την επανδρώνουν θα πάνε στο Αμύνταιο. Η διοίκηση θα παραμείνει στη Φλώρινα. Για να μπορέσουμε να πάρουμε το μεγάλο κομμάτι του οικοπέδου της ταξιαρχίας και πάλι για το πανεπιστήμιο. Ό,τι ακριβώς σας είχα πει ότι θα γίνει.
Η μονάδα του Αμυνταίου λειτουργεί ήδη. Είναι η 108η Αυτοκινούμενη Μοίρα Πεδινού  Πυροβολικού. Θα προστεθούν και οι άνδρες της Φλώρινας αλλά στο μέλλον το εγγύτατο θα έχει αριθμό στρατιωτών που θα ξεπερνά τα 250 άτομα. Ένα δεύτερο σημείο του δεκαλόγου που έκλεισε.

Οι Άγιοι Ανάργυροι μετεγκαθίστανται
Τεράστια επιτυχία. Απόφαση της κυβέρνησης και της κ. Μπιρμπίλη. Παλεύαμε 20 χρόνια για αυτό το γεγονός γιατί οι κάτοικοι των Αγίων Αναργύρων κινδυνεύουν. Τα χρήματα δεν θα τα βάλουν οι Φλωρινιώτες, ούτε ο πόρος, παρά 50% το κράτος και 50% η ΔΕΗ. Ίσως μόνο στην αρχή ένα μικρό κομμάτι που θα απαιτηθεί για τα άμεσα να δοθεί από τον πόρο αλλά κι αυτό πιθανότατα δεν θα χρειαστεί.
Ποιοι είναι αυτοί που πιστεύουν λοιπόν ότι σε αυτή τη δύσκολη περίοδο δεν πετυχαίνουμε κάποια πράγματα;

Το τρένο
Είμαι σε φάση διαπραγμάτευσης σθεναρής. Βοήθησε και ο κ. Κωνσταντινίδης με τον δικό του τρόπο. Θέλω να πιστεύω ότι θα διασώσουμε την γραμμή έστω και με περιορισμένα δρομολόγια. Έχω κατηγορηματική διαβεβαίωση ότι θα γίνει κάθε προσπάθεια. Πιθανό εδώ να χρειαστεί ένα ποσοστό 10-15% του κόστους των δρομολογίων να το καλύψουμε οι δύο δήμοι και η περιφέρεια με ανώδυνο τρόπο.

20 σχόλια:

  1. συγχαρητήρια κύριε Λιάνη για ένα μόνο λόγο...Για την αυτοκριτική η οποία διέπει τον λόγο σας.Να αποφέυγετε τις χαρακτηρισμούς αδικούν τα μακροσκελή κείμενα σας. Είστε άριστος θα έλεγα στην κατασκευη σιωπηλών γεφυριων σε ένα θολό τοπίο μέσα στην ομίχλη. Ηγεμονική Κοζάνη...πολύ πετυχημένη η έκφρασις του λόγου σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κύριε Λιάνη, είστε από τις συμαντικότερες προσωπικότητες στην ιστορία της Φλώρινας. Οι ανταγωνιστές σας ήταν πάντοτε ερπετά που ανακάτευαν την λάσπη στην οποία σέρνονταν. Άνθρωπος της προσφοράς και του έργου και ο Αιμίλιος. Άνθρωπος με κεφάλαιο Α και η Χρύσα. Ντροπή σε όλους όσους ξεπουλήθηκαν, σε όσους έβαλαν πλάτες για να πάει πίσω η Φλώρινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεώργιε, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, σε γενικές γραμμές αυτή είναι η αλήθεια για την Φλώρινα έτσι όπως την βλέπεις εσύ και αν θελήσουμε να την δούμε πιο αντικειμενικά, εμείς οι απλοί ψηφοφόροι του τόπου μας, εκεί στις δικές σου θέσεις θα καταλήξουμε. Δεν έκανες τα πάντα, αλλά έκανες όσα μπορούσες και αυτά είναι πάρα πολλά για αυτή την εποχή. Συμφωνώ και διαφωνώ, απόλυτα σε δύο σημεία.
    ΔΙΑΦΩΝΩ στην άποψή σου "Ο μέσος όρος του κατα κεφαλή εισόδημα των κατοίκων της περιοχής μας να είναι απο τα υψηλότερα στην Ελλάδα" Πως γίνεται αυτό, αφού παραπάνω λες εδώ έχουμε ανεργία 15%, δηλαδή εάν δεν είχαμε τέτοιο ποσοστό ανεργίας (το οποίο διαμορφώνει το κατα κεφαλή εισόδημα) που θα βρισκόμασταν;
    ΣΥΜΦΩΝΩ, στη φράση "Καλύτερα να μην βγεί αυτός που θα μου κόψει (την δική μου πορεία στο Βουλευτιλίκη - Δημαρχιλίκη και οποιαδήποτε άλλη θέση)το δικό μου δρόμο, άσχετα αν αξίζει ή όχι", αυτό είναι αληθές και δηλώνει το ΕΠΙΠΕΔΟ - ΔΑΠΕΔΟ των μελλοντικών πολιτικών του τόπου μας.
    Οι τελευταίες δημοτικές εκλογές τεστάρανε τους μελλοντικούς πολιτικούς του τόπου μας και αφου "εμετρήθησαν, εζυγίσθησαν ευρέθησαν ελλειπής". Ενας απλός ψηφοφόρος. ΒΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΣ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ, ΞΕΧΝΑΣ ΟΜΩΣ ΛΙΑΝΗ, ΞΕΧΝΑΣ ΕΥΚΟΛΑ, ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ!!!!!!!
    ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΣΟΥ ΣΑΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ή ΥΠΟΥΡΓΟ ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΟΗΜΩΝ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΗΣ, ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΕΚΛΕΓΕΙ 7 ΦΟΡΕΣ.
    ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΚΑΤΑΛΟΓΙΖΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ, ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΠΩΘΗΤΙΚΟΥ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΕΣΥ,
    "ΞΕΧΝΑΣ" ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ!!!
    ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ, ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ, ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΟΥ ΣΤΗ ΧΡΥΣΑ, ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝ ΔΙΑΨΕΥΔΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΑΦΟΥ ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΕΝ ΜΕΡΕΙ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΜΩΣ ΛΙΑΝΗ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΙ ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ, ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΣΥ ΠΑΜΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ!!!!

    ΓΙ ΑΥΤΟ ΛΙΑΝΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΔΙΑΨΕΥΔΟΝΤΑΙ. ΓΙΑΤΙ?

    ΑΚΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΘΥΜΗΣΟΥ:
    ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΥΣΑ, ΟΤΑΝ ΟΡΜΗΞΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΦΙΛΗ ΤΗΣ ΤΗ ΒΕΤΑ, ΝΑ ΣΟΥ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΑ ΑΗΔΟΝΙΑ, ΣΤΗΝ Ν.Σ. ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΤΟ 1990?

    ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΟΙΑ ΓΝΩΜΗ ΕΙΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕΣ ΤΟΝ ΤΡΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ "ΚΥΠΑΤΖΗ" ΔΗΜΟΣΙΑ, ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΟΡΚΙΣΜΕΝΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΚ, ΑΦΟΥ ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΥΜΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ?

    ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ(ΟΤΕ, ΤτΕ) ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΙΚΡΙΤΕΣ ΣΟΥ ΠΟΥ "ΔΕΝ ΗΘΕΛΕΣ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ", ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΙ "ΠΛΑΓΙΑΣΑΝ" ΜΑΖΙ ΣΟΥ?

    ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΣΟΤΣΚΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 1990-1996, ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΟΥΣΕ ΤΗ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΟΥ ΕΔΡΑ?
    ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΩΣ ΥΠΟΔΕΧΤΗΚΕ ΤΟΝ ΤΣΟΤΣΚΟ Ο ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΦΡΑΣΗ ΤΟΝ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ, ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΟΥ? ΑΝΤΕΔΡΑΣΕΣ ΤΟΤΕ? ΤΩΡΑ ΤΙ ΛΕΣ ΓΙΑ ΚΕΙΝΗ ΤΗ ΦΡΑΣΗ?

    ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΩΣ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ "ΑΓΝΟΗΣΕΣ" ΤΟΝ ΝΑΟΥΜ(ΤΟΝ ΘΥΜΟΣΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΧΕΣ ΖΟΡΙ ΣΤΑ ΝΤΟΠΙΑ ΧΩΡΙΑ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΥΜΗΘΗΚΕΣ ΟΥΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ,ΣΑΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΙΑΡΧΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ? ΔΕΝ ΣΕ ΕΙΔΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ!!! ΣΕ ΕΙΔΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΟΝ "ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΕΙΣ ΕΝΤΕΧΝΑ" ΣΑΝ ΠΟΙΗΤΗ, ΜΕ ΤΗΝ "ΑΣΤΕΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ" ΠΟΥ ΕΣΤΗΣΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟ, ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ!!!

    ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΙ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΤΚΑΝΗ ΚΑΙ ΤΙ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕΣ ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΣΟΥ? ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΣΟΥ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΖΟΜΠΙ".
    Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΓΝΩΜΗ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ?

    ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΟΥ ΟΛΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΟΥ "ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΟΥΣΕ" ΤΟ ΜΙΧΑΛΗ ΧΑΤΖΙΟ, ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΟ 2007, ΑΦΟΥ ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ "ΚΑΛΟΣ" ΚΑΙ "ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ" ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΣΕΝΑ ΠΡΩΤΟ, ΤΟΝ ΛΕΤΕ ΣΗΜΕΡΑ "ΥΒΡΙΣΤΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ"? ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ, ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΛΙΑΝΙΚΟΣ!!! ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ? ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ!!!
    (ΚΑΙ Η ΧΡΥΣΑ ΕΒΡΙΖΕ ΧΥΔΑΙΑ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ "ΒΑΡΙΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ" ΤΟ 2007, Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ,ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ?)

    ΘΥΜΑΣΑΙ ΑΡΑΓΕ ΟΤΙ ΟΙ ΠΙΟ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΕΠΙΚΡΙΤΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΧΘΡΟΙ ΣΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΣΟΥ? ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΠΟΤΕ, ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ? Ο "ΔΙΑΦΩ..." ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΟΥΝ, ΕΙΧΕ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΛΗ "ΜΑΡΜΙΤΑ" ΓΥΡΩ ΣΟΥ!!!

    ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΛΙΑΝΗ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ "ΒΛΑΚΑΣ". ΤΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΞΥΠΝΑΔΑΣ, ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΟΥΤΕ ΕΣΥ ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ!!!
    ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΟΤΑΝ ΟΙ ΦΩΛΙΕΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΛΕΡΩΜΕΝΕΣ, ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕ ΦΑΝΤΑΖΕΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΝΟΥΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο πιο πανω σχολιαστης (3:44μ.μ.) κανει ενα μικρο λαθος στην αριθμητικη. Ο Λιανης εκλεγεται 9 και οχι 7 φορες. Επισης φαινεται να κολαει στη φραση του Γεννηματα για τον Τσοτσκο, αν δεν κανω λαθος μας το εχει ξαναθυμισει σε παλιοτερο σχολιο του, προφανως αναφερεται στο "καλως τα παιδια απ τα Σκοπια". Για καποιο λογο θελει διαρκως να μας την θυμιζει (και διηγωντας τα να κλαις 8αλεγα εγω), γιατι και ποιος αραγε; Ηουσια ειναι πως ολος ο κοσμος επαψε πλεον να μας βλεπει ετσι και αυτο σε μεγαλο βαθμο ειναι εργο Λιανη. Συγουρα απο οσα λες βγαινει το συμπερασμα οτι δεν υπαρχει συστημα Λιανη αφου τοσο ευκολα καποιος μπορει να μπενοβγενει σε αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΗΡΕΜΗΣΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΛΙΑΝΗ.Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΟΠΟΤΕ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΟΥ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΡΙΘΗΚΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΣΑΓΑΚΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΛΗΤΟΥΣ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΗΡΕΜΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΛΙΑΝΗ.
    ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΘΕΣΕΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ.
    ΑΠΛΩΣ....ΠΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΤΣΑΓΑΚΙ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΛΗΤΟΥΣ ΤΟΥ....ΘΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ.
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΕΒΑΙΟΙ....ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ 5:57.
    ΣΤΗΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ, ΝΑΙ ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ!
    ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΔΕ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΑΡΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ, ΟΣΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΙΑΨΕΥΣΗ ΤΟΥ ΛΙΑΝΗ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΟΓΙΖΩ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ή ΟΧΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΑΝΗ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (ΜΕ ΠΡΩΤΗ ΤΗ ΧΡΥΣΑ), ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΛΙΑΝΙΚΟΥΣ,ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΛΙΑΝΗ ή ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΓΥΡΩ ΤΟΥ, ΜΗ ΜΠΟΡΩΝΤΑΣ ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΝ ΤΗ "ΔΥΣΟΣΜΙΑ" ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ!!!
    ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΣΤΟ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ, Η ΦΡΑΣΗ ΑΥΤΟΛΕΞΕΙ ΗΤΑΝ:
    "ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΡΗΓΑ ΦΕΡΑΙΟ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ"
    ΑΥΤΑ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΙΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ!!!
    ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΑΝΗ ΥΠΗΡΧΕ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΩΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ "ΣΑΜΑΡΑ" ΚΑΙ ΑΡΑ ΘΑ "ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ", ΟΠΩΣ ΕΞΑΛΛΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΝΟΥΝ ΟΙ "ΚΑΤΣΑΡΙΔΕΣ", ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΥΡΗΝΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η συνέντευξη όλη από την αρχή έως το τέλος και με τις απαντήσεις σε ερωτήσεις ήταν ο επικήδειος του ΠΑΣΟΚ, το οποίο έχει πεθάνει εδώ και αρκετούς μήνες, για την ακρίβεια 14 μήνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πόσες 'διαθηκες' θα αντέξουμε ακόμα; Δούλεψε τα λεφτά που παίρνεις από τον Ελληηνικό Λαό αυτήν την τετραετία (γιατί δεν το βλέπω) και η ιστορία θα σε κρίνει. Κούρασες με τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια. Σταμάτα να αδικείς τον εαυτλό σου και να γελοιοποιείσαι όλη την ώρα με 'απολογισμούς'. Είσαι ακόμα εν ενεργεια βουλευτής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. H εσωκομματική σφαγή, σε ένα μηχανισμό εξουσίας κατά το ήμιση υπεύθυνο για το αδιέξοδο στο οποίο έχουν οδηγήσει τη χώρα, μόνο χαρά μπορεί να φέρει στον απλό και αμέτοχο της διαπλοκής πολίτη.

    Γιατί ο σκεπτόμενος πολίτης δεν μπορεί να περιμένει πως οι υπεύθυνοι (το πολιτικό σύστημα των τελευταίων 30 χρόνων) θα μας δώσουν και τις λύσεις.

    Ο σκεπτόμενος πολίτης δεν μπορεί επίσης να ανεχτεί να συνεχίσουν να τον δουλεύουν κανονικά χρησιμοποιώντας ανακρίβειες και υπερεκτιμήσεις..

    Ο κ. Λιάνης αναφέρει πως το κατά κεφαλήν εισόδημα της Φλώρινας είναι στα μεγαλύτερα της Ελλάδας. Από πού προκύπτει?
    Τα στοιχεία λένε διαφορετικά.

    Το 2004 η Φλώρινα ήταν στην 30ή θέση όσον αφορά το δηλωθέν εισόδημα με 11.039 ευρώ στο 83.8% του μέσου όρου της χώρας. O μέσος όρος των καταθέσεων ήταν στα 5.172 ευρώ στην 48η θέση της Χώρας!
    Πηγή: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11379&subid=2&pubid=82938#

    Το 2009, ανεβάσαμε και εισόδημα και καταθέσεις!
    11.100 το εισόδημα και 5.800 οι καταθέσεις. Και πάλι στις τελευταίες και όχι στις πρώτες θέσεις. Το ποσοστό φτώχειας μάλιστα για το 2009 είναι στο 30%!!
    Πηγή: http://www.newstime.gr/?i=nt.el.article&id=22994

    Απο πού προέρχεται η εντύπωση του κ. Λιάνη ότι είμαστε οι πλουσιότεροι? Μήπως από τη πλειοψηφία των τοπικών στελεχών των δύο κομμάτων που καταλαμβάνουν "θέσεις" σε επιτροπές, παραεπιτροπές, θέσεις διοικητών κλπ. και με τα οποία συνεταιρίζεται?

    Το μεγάλο αναπτυξιακό έργο ποιό ακριβώς είναι? Η απουσία σύνδεσης με την Εγνατία? Η απουσία εύκολης πρόσβασης στα μαργαριτάρια του νομού, τη Βίγλα και την Πρέσπα? Οι υψηλές τιμές που απολαμβάνουν τα προϊόντα των αγροτών και των κτηνοτρόφων μας? Η ολοένα και μικρότερη αγροτική παραγωγή του νομού? Το ολοένα και μικρότερο ζωικό κεφάλαιο? Οι Φοιτητές που "φέρνουμε" και τους αφήνουμε στο έλεος τους? Τα κλειστά γυμναστήρια που μετατρέπονται σε αποθήκες? Τα κολυμβητήρια που σπέρνουμε χωρίς ίχνος μελέτης βιωσιμότητας τους? Ή οι κερκίδες από το Ολυμπιακό στάδιο πεταμένες σε διάφορα χωριά της περιοχής?

    Τα νούμερα λένε άλλα και τα έργα επίσης άλλα.

    Άλλα δύο εντυπωσιακά στοιχεία που μας δίνει ο κ. Λιάνης είναι η κοινωνική μέριμνα μέσω των σεισμοδανείων και το γεγονός ότι η Φλώρινα έχει τη μεγαλύτερη αναλογία φοιτητών ως προς κατοίκους στην Ευρώπη!

    Ειδικά όταν γνωρίζει κανείς πόσο "σεισμό" ήταν τα δάνεια. Αλλά αυτή είναι μια από τις αντιλήψεις των πολιτικών ανδρών που οδήγησαν τη χώρα εδώ που είμαστε: "Εγώ σου φέρνω το άτοκο δάνειο, εσύ παρανόμησε (κάθε χαραμάδα κάνε τη χαράδρα) για να το πάρεις". Λες και τα χρήματα των δανείων δεν ήταν χρήματα ΟΛΩΝ των φορολογουμένων. Αλλά εξυπηρέτησαν την εκλογή μας για άλλη μια φορά..

    Η στατιστική που μας φέρνει με τους περισσοτέρους φοιτητές κατά κεφαλή από που προέρχεται? Περιλαμβάνει και τα 3 από τα 4 προηγούμενα χρόνια με τις εισαγωγές 10 και κάτω φοιτητών ανά τμήμα στο ΤΕΙ?
    Και σε αυτή τη περίπτωση έχουμε δείγμα της χρεοκοπημένης αντίληψης των πολιτικών μας: Σπέρνουμε τμήματα, αλλά ούτε τα ποτίζουμε, ούτε τα λιπαίνουμε ούτε τα βοτανίζουμε. Καμία σύνδεση του ΤΕΙ με τη περιοχή. Σαν να μην υπάρχει. Τρία τμήματα που θα έπρεπε να είναι στη πρώτη γραμμή αγροτικής έρευνας και σύνδεσης με την τοπική μας αγροτική οικονομία, είναι απαξιωμένα και καταδικασμένα στην αφάνεια.

    κ. Λιάνη, οι ευθύνες σας για τη πορεία της Φλώρινας και της Ελλάδας προς τα αδιέξοδα με τα οποία ερχόμαστε αντιμέτωποι συνεχώς τελευταία είναι πολύ μεγαλύτερες από αυτές που θέλετε να παραδεχτείτε. Ο κόσμος σιγά σιγά το συνειδητοποιεί. Όταν πιάσουμε τη "κρίσιμη μάζα" θα αποτελείτε εσείς και ο "πολιτικός σας κόσμος" μια ιστορική ανάμνηση προς αποφυγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος είπε...

    ΗΡΕΜΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΛΙΑΝΗ.
    ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΘΕΣΕΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ.
    ΑΠΛΩΣ....ΠΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΤΣΑΓΑΚΙ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΛΗΤΟΥΣ ΤΟΥ....ΘΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ.
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΕΒΑΙΟΙ....ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙ.
    9 Ιανουαρίου 2011 10:34 μ.μ.

    ΑΥΤΟ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΡΟΧΑΛΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΩΝ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΩΝ.

    ΑΥΤΟ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΤΖΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΤΑ ΚΕΦΑΛΗΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑ.

    ΑΥΤΟ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΦΑΛΙΑΡΑ ΣΤΟ ΜΑΓΟΥΛΟ ΤΩΝ ΑΠΟΜΕΝΩΝΤΩΝ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ ΤΗΣ "ΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ"

    ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΝ ΤΑ ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ (ΔΙΑΒΑΖΕ ΜΑΡΜΙΤΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΤΑΛΑ) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΚΤΗΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΧΑΣΑΝ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΝΤΕΜΕΚ ΑΥΘΑΔΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΔΑΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΙ.

    ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΑΕΙΣ.

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΤΑΝ ΠΡΟΤΡΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΘΙΑΖΕΣΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΗ. ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΚΑΝΕΣ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑΤΙ:

    -ΕΔΕΙΞΕΣ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΑΥΤΗΣ
    -ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΤΙ ΣΥΖΗΤΙΕΤΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΑΣ
    -ΜΑΣ ΕΔΕΙΞΕΣ ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΦΡΟΝΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΕΣ ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κατά τα 20 χρόνια που είναι βουλευτής στο νομό μας ο Λιάνης, περίπου τα μισά ήταν κυβέρνηση η Ν.Δ. και άλλαξε 4 βουλευτές. Αυτοί που παραπονιούνται από τον Λιάνη, ας τον συγκρίνουν με αυτούς, γιατί με την αποχώρησή του, κάτι αντίστοιχο θα έχουμε και στο ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Για τον 2:22μ.μ.
    ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΗΝ ΖΟΡΙΖΕΣΑΙ ΠΟΛΥ, ΜΗΝ ΠΑΘΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΟΧΕΣ!!!!!
    Ο ΛΙΑΝΗΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΨΑΧΝΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΓΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗ.
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΑΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.
    Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΕ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΟΝ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟ.........Ε ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΘΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι καθονται και συζητάνε μερικοι...
    Αφού την επόμενη τετραετια η Φλώρινα θα είναι μονοεδρικη.
    Όποιος πρόλαβε-πρόλαβε. Δηλαδή κανένας. ΠΑΣΟΚ βουλευτή μετά τον Λιάνη δεν θα ξαναδούμε, ούτε τον Σαμαρά που τόσα χρονια τον παραμυθιάζουν, ούτε την Μούσιου που κάηκε, ούτε τον Τσώτσκο που είναι καμμένος από χρόνια, ούτε τον Ασπρίδη που για αυτό "αποχώρησε", ούτε τον Σουμπαση που έπαιξε και έχασε, ούτε και κανέναν άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. για 8:58μ.μ.
    Εντάξει για τους άλλους, αλλά τον Σαμαρά γιατί δεν μπορούμε να τον δούμε βουλευτή σε μονοεδρική;
    Ακόμα και τον Ασπρίδη αν ήθελε, αλλά αυτός πάντα δήλωνε ότι δεν τον ενδιέφερε το βουλευτιλίκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γιατί τον Σαμαρά δεν μπορούμε να τον δούμε σαν Βουλευτή γενικώς. Ας είμαστε και λίγο σοβαροί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χαχαχαχα καλό. Τέτοια του λέτε του Σαμαρά τόσα χρόνια και ελπίζει ο αφελής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Στους δύο προηγούμενους φίλους
    11-1-11/8:46,10:03
    ΄ Θέλουμε πολιτικό να είναι:
    ΕΝΩΤΙΚΟΣ; (Το απέδειξε κατ΄ επανάληψη στις τελευταίες εκλογές)
    ΨΗΦΟΣΥΛΛΕΚΤΗΣ; (κατ΄επανάληψη 1ος, όλων των αποχρώσεων-εκλογέων).
    ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ; (πάντα στη πρώτη γραμμή, έτρεχε για τους άλλους).
    ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ που έχει προσφέρει στη τοπικη κοινωνία (αφιλοχρήματος)και είναι συνέχεια δίπλα της.
    Αυτά που γράφω δεν είναι σε γνώση του, την προσωπική μου γνώμη λέω. ΒΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ας πει καποιος στον ασχετο τουρίστα που γραφει τα κειμενα του Λιάνη ότι το χωριο λέγεται Ανάργυροι και όχι ΑΓΙΟΙ Αναργυροι. Ποτέ δεν λεγόταν Άγιοι Ανάργυροι. Από την μετονομασία του την δεκαετία του '20 μέχρι σήμερα σκέτο Ανάργυροι είναι το ονομά του. Τα ιδια ισχύουν και για τους φωστήρες του ΥΠΕΚΑ που το γραφουν Αγιοι Ανάργυροι και αυτοί.

    Τωρα τι σχέση έχει το "Ανάργυροι" με την περιοχή και γιατί δεν μετονομαστηκε σε "Ορυχείο" το χωριό αφού λέγονταν "Ρούδνικ" είναι μια άλλη κουβέντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.