Στη διακοπή δεκάδων καθημερινών δρομολογίων προχωράει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από αύριο Κυριακή. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση καταργούνται, μεταξύ άλλων, όλα τα επιβατικά δρομολόγια μεταξύ Έδεσσας - Φλώρινας και αντιστρόφως.
και τώρα, στρώστε το κόκκινο χαλί για να υποδεχτούμε τον ιδιώτη - επενδυτή που θα αναγεννήσει την 'άγονη γραμμή' μέσα από επιδοτήσεις και θα αυξήσει το εισιτήριο 40 ευρώ!Το τρένο που έφυγε είναι δίχως γυρισμό..Ζήτω το τρένο του μέλλοντος! ΕΡΧΕΤΑΙ! ΤΟΥ - ΤΟΥ
Δυστυχώς θα συμφωνήσω με την Ντόρη. Με βαριά καρδιά.
(Επιμύθιο της τραγωδίας: τό "και αντιστρόφως" στην κατάληξη τού άρθρου τί τό θέλατε; Δηλαδή, υπάρχει περίπτωση να γίνονται τά δρομολόγια μόνο προς την μία κατεύθυνση;)
κυρία Ντόρις( μας έλλειψες) σε λίγα χρόνια για να έρθει κανείς τουρίστας στην Φλώρινα η να την κοπανήσει κανείς χαραδρίσιος θα χρειαστεί για την μετακίνηση του 4 Χ 4 ΓΑΙΔΟΥΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥΛΑΡΑΚΙΑ.Οικολογικά δέν ρυπαίνουν και μεταφέρουν υπομονετικά το φορτίο με χιόνια ή χωρίς χιόνια.
Κρίμα, αισθάνομαι πολύ στενόχωρα στο διάβασμα της είδησης. Θυμάμαι με νοσταλγία τα φοιτητικά μου χρόνια, 1986-88 όταν χρησιμοποιούσα αποκλειστικά το τρένο για τη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Φλώρινα... Θυσία και αυτό στο βωμό της παγκοσμιοποίησης και της νέας τάξης. Έτσι είναι, οτιδήποτε όμορφο, νοσταλγικό, χρήσιμο, οικονομικό χάνεται. Και μας μένουν μόνο οι παγεροί και άψυχοι αριθμοί. Σε μια κοινωνία που παραπαίει, χωρίς όραμα και προσανατολισμό. Εδώ ταιριάζουν θα 'λεγα οι στίχοι του Καββαδία " Ο μπούσουλας είναι που στρέφει ή το καράβι;" Καληνύχτα τρένο, καληνύχτα... Μακάρι αυτοί που σε τελείωσαν, κάποτε να καταλάβουν το λάθος τους.
Σε όλες τις υποανάπτυκτες, αναπτυσσόμενες και "αναπτυγμένες" χώρες το τρένο είναι το κύριο μέσο μεταφοράς των πολιτών. Η προσπάθεια των περισσοτέρων χωρών εστιάζει στην ανάπτυξη του τρένου που είναι γρήγορο, ασφαλές και φθηνότερο μεταφορικό μέσο. Δυστυχώς εμείς δεν ανήκουμε σε καμία από τις παραπάνω κατηγορίες χωρών, αλλά σε ένα σπάνιο μόρφωμα μικροψυχίας, αναισθησίας και διαφθοράς. Για τις δόξες μας στη διαφθορά το επιβεβαιώνουν και επίσημες στατιστικές. Μην απογοητευόμαστε όμως τα μοντέρνα τεχνοκρατικά μυαλά των ακούραστων κομματικών έμμισθων διοικητικών συμβουλίων και διευθυντηρίων, σίγουρα κάτι θα έχουν σκεφτεί για τη απομόνωση του νομού μας, όπως για παράδειγμα τη δημιουργία ενός αεροδρομίου και μάλιστα με διεθνών πτήσεων!!! Φιλικά Λούγκας Δημήτρης
Δεν υπάρχει περίπτωση να έρθει ιδιώτης χωρίς επιδότηση.ΚΑΜΙΑ σιδηροδρομική επιβατική εταιρεία στον κόσμο δεν έχει κέρδη χωρίς επιδότηση. Το τρένο απο την Φλώρινα το εΚΤΕΛεσε ο Ρέππας με τον Τσώκα. Πληρώστε τώρα το ΚΤΕΛ και πάτε τσουβάλι στην Θεσσαλονίκη. Εμαθα μάλιστα οτι αυξήθηκαν και τα εισητήρια τώρα με το μονοπόλιο; Ζήτω η Πράσινη Ανάπτυξη.
και τώρα, στρώστε το κόκκινο χαλί για να υποδεχτούμε τον ιδιώτη - επενδυτή που θα αναγεννήσει την 'άγονη γραμμή' μέσα από επιδοτήσεις και θα αυξήσει το εισιτήριο 40 ευρώ!Το τρένο που έφυγε είναι δίχως γυρισμό..Ζήτω το τρένο του μέλλοντος! ΕΡΧΕΤΑΙ! ΤΟΥ - ΤΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς θα συμφωνήσω με την Ντόρη. Με βαριά καρδιά.
ΑπάντησηΔιαγραφή(Επιμύθιο της τραγωδίας: τό "και αντιστρόφως" στην κατάληξη τού άρθρου τί τό θέλατε; Δηλαδή, υπάρχει περίπτωση να γίνονται τά δρομολόγια μόνο προς την μία κατεύθυνση;)
Έτσι αναφέρεται στην ανακοίνωση. Χάριν τραγωδίας ή ειρωνείας!
ΑπάντησηΔιαγραφήκυρία Ντόρις( μας έλλειψες) σε λίγα χρόνια για να έρθει κανείς τουρίστας στην Φλώρινα η να την κοπανήσει κανείς χαραδρίσιος θα χρειαστεί για την μετακίνηση του 4 Χ 4 ΓΑΙΔΟΥΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥΛΑΡΑΚΙΑ.Οικολογικά δέν ρυπαίνουν και μεταφέρουν υπομονετικά το φορτίο με χιόνια ή χωρίς χιόνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήO Μπουτάρης ανοίγει τη Θεσ/νίκη με τις συμφωνίες με τη ryan-air και εμείς αφήνουμε να μας κλείνουν τη Φλώρινα με διακοπές τρένων..
ΑπάντησηΔιαγραφήε, εδώ είναι Φλώρινα. Το έχουμε εμπεδώσει πιά και ότι και να λέμε είναι ένα είδος "μνημόσυνου". Ο Θεός ας μας συγχωρέσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρίμα, αισθάνομαι πολύ στενόχωρα στο διάβασμα της είδησης. Θυμάμαι με νοσταλγία τα φοιτητικά μου χρόνια, 1986-88 όταν χρησιμοποιούσα αποκλειστικά το τρένο για τη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Φλώρινα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘυσία και αυτό στο βωμό της παγκοσμιοποίησης και της νέας τάξης.
Έτσι είναι, οτιδήποτε όμορφο, νοσταλγικό, χρήσιμο, οικονομικό χάνεται.
Και μας μένουν μόνο οι παγεροί και άψυχοι αριθμοί.
Σε μια κοινωνία που παραπαίει, χωρίς όραμα και προσανατολισμό.
Εδώ ταιριάζουν θα 'λεγα οι στίχοι του Καββαδία " Ο μπούσουλας είναι που στρέφει ή το καράβι;"
Καληνύχτα τρένο, καληνύχτα...
Μακάρι αυτοί που σε τελείωσαν, κάποτε να καταλάβουν το λάθος τους.
Σε όλες τις υποανάπτυκτες, αναπτυσσόμενες και "αναπτυγμένες" χώρες το τρένο είναι το κύριο μέσο μεταφοράς των πολιτών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ προσπάθεια των περισσοτέρων χωρών εστιάζει στην ανάπτυξη του τρένου που είναι γρήγορο, ασφαλές και φθηνότερο μεταφορικό μέσο.
Δυστυχώς εμείς δεν ανήκουμε σε καμία από τις παραπάνω κατηγορίες χωρών, αλλά σε ένα σπάνιο μόρφωμα μικροψυχίας, αναισθησίας και διαφθοράς. Για τις δόξες μας στη διαφθορά το επιβεβαιώνουν και επίσημες στατιστικές.
Μην απογοητευόμαστε όμως τα μοντέρνα τεχνοκρατικά μυαλά των ακούραστων κομματικών έμμισθων διοικητικών συμβουλίων και διευθυντηρίων, σίγουρα κάτι θα έχουν σκεφτεί για τη απομόνωση του νομού μας, όπως για παράδειγμα τη δημιουργία ενός αεροδρομίου και μάλιστα με διεθνών πτήσεων!!!
Φιλικά Λούγκας Δημήτρης
Δεν υπάρχει περίπτωση να έρθει ιδιώτης χωρίς επιδότηση.ΚΑΜΙΑ σιδηροδρομική επιβατική εταιρεία στον κόσμο δεν έχει κέρδη χωρίς επιδότηση. Το τρένο απο την Φλώρινα το εΚΤΕΛεσε ο Ρέππας με τον Τσώκα. Πληρώστε τώρα το ΚΤΕΛ και πάτε τσουβάλι στην Θεσσαλονίκη. Εμαθα μάλιστα οτι αυξήθηκαν και τα εισητήρια τώρα με το μονοπόλιο; Ζήτω η Πράσινη Ανάπτυξη.
ΑπάντησηΔιαγραφή