Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Ερώτηση Ανατολάκη για τον σιδηρόδρομο


Ερώτηση προς τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κατέθεσε ο βουλευτής του ΛΑΟΣ Γιώργος Ανατολάκης, κάνοντας λόγο για «πλήρη απομόνωση του νομού Φλώρινας από την κατάργηση της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη - Φλώρινα.
Αναλυτικά: « Σε σιδηροδρομική απομόνωση τίθεται ολόκληρη η Δυτική Μακεδονία έπειτα από την απόφαση του ΟΣΕ να καταργήσει τη σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη – Φλώρινα – Θεσσαλονίκη από τις αρχές του 2011. Ήδη από τον περασμένο Ιούλιο, καταργήθηκαν τα δρομολόγια από Θεσσαλονίκη προς Κοζάνη και Έδεσσα. Η απόφαση αυτή έχει αναστατώσει τους κατοίκους του νομού Φλώρινας, καθώς το τρένο αποτελούσε πιο αξιόπιστο μεταφορικό μέσο λόγω των ακραίων καιρικών φαινομένων με μεγάλες χιονοπτώσεις και συνθήκες παγετού που χαρακτηρίζουν το χειμώνα στην περιοχή. Το γεγονός ότι ο νομός της Φλώρινας δεν συνδέεται οδικώς με την Εγνατία Οδό, ούτε υπάρχει κάθετη σύνδεση με αυτήν, έρχεται να ενισχύσει το αίσθημα απομόνωσης που νιώθουν οι κάτοικοι του ακριτικού νομού. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, τα έσοδα του ΟΣΕ από το σταθμό της Φλώρινας υπολογίζονται σε 350.000 €, ενώ η ζήτηση κρίνεται αρκετά ικανοποιητική. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι μόλις πριν 4 χρόνια, αναβαθμίστηκε η περιοχή αυτή με αντικατάσταση των παλιών σιδηροτροχιών, μια επένδυση περίπου 42.000.000 €, η οποία αχρηστεύεται. Πέρα από την επιβατική κίνηση, ο σιδηρόδρομος ενίσχυε και την τοπική κοινωνία καθώς διευκόλυνε τις μεταφορές πετρελαίου για τη λειτουργία των μονάδων της ΔΕΗ αλλά και τεύτλων από το Αμύνταιο προς το Εργοστάσιο Ζαχάρεως Πλατέος.
Συνεπώς ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
1. Είναι στις προθέσεις σας η επανεξέταση της σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκη – Φλώρινα, έτσι ώστε να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι της ακριτικής πόλης και να ενισχυθεί η τοπική οικονομία;
2. Για ποιόν λόγο έχει απομονωθεί η Φλώρινα από την Εγνατία και δεν υπάρχει καν κάθετη σύνδεση προς αυτήν; Τι πρόκειται να πράξετε για αυτό;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.