Μια φορά και έναν καιρό υπήρχε… ο σιδηρόδρομος! Από τη νέα όμως χρονιά η Ελλάδα θα μείνει μόνο με το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη και ελάχιστα τοπικά.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της «ΤΡΑΙΝΟΣΕ» που ανέβηκε στο διαδίκτυο και μυστηριωδώς εξαφανίστηκε μετά από λίγη ώρα από 1ης Ιανουαρίου και μέχρι νεοτέρας παύουν να λειτουργούν μια σειρά δρομολόγια, μεταξύ των οποίων και το Θεσσαλονίκη - Φλώρινα – Θεσσαλονίκη. Αυτό στην πράξη σημαίνει την κατάργηση του σιδηροδρομικού σταθμού Φλώρινας, με ιστορία άνω των 100 ετών. Και όμως, το συγκεκριμένο δρομολόγιο εξυπηρετεί μηνιαίως 4.500 άτομα με τα έσοδα να φτάνουν τα 29.000 ευρώ.
Έτσι, η Φλώρινα δέχεται άλλο ένα πλήγμα που θα επηρεάσει κύρια την τοπική οικονομία και μάλιστα σε μια στιγμή που τα «χτυπήματα» είναι απανωτά.
Για άλλη μια φορά ημίμετρα από την κυβέρνηση. Αντί να κλείσει ο ΟΣΕ, να απολυθούν όλοι, κατόπιν να πουληθεί και να επαναπροσληφθούν όσοι ενδιαφέρονται με μικρούς μισθούς ώστε να είναι βιώσιμος τι συημβαίνει:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚόβουμε λίγα - λιγα δρομολόγια δημιουργώντας τεράστια προβλήματα σε πολλές περιοχές και συνεχίζουμε να χρυσοπληρώνουμε τους εργαζόμενους.
Η ανακοίνωση είναι εκεί. Δεν ξέρω αν εξαφανίσθηκε προσωρινά, αλλά τελικά είναι αναρτημένη αυτή τη στιγμή (24 Ιανουαρίου ώρα 21:05) και προαναγγέλλει την προσωρινή αναστολή - διακοπή κυκλοφορίας στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Φλώρινα - Θεσσαλονίκη από 1 Ιανουαρίου 2011.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.trainose.gr/el/component/content/article/10-announcements/126-draseis-sthn-poreia-eksygeianshs-ths-trainose
Σπύρος Παπαχαρίσης
Έχετε δίκιο... η ανακοίνωση υπάρχει σήμερα... απλά χθες με το που αναρτήθηκε, "κατέβηκε" μέχρι και σήμερα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυντοπίτες, Τα Τραίνα που φύγαν .... τα φθηνά εισιτήρια μας πήραν, όχι τις αγάπες μας, γιατί αγαπάμε και την Φλώρινα και τον Σιδηρόδρομο. Απο το 1896 που ξεκίνησαν τα τραίνα *επι Τουρκοκρατίας* στην περιοχή μας όχι για να εξυπηρετήσουν τους κατοίκους, αλλά καθαρά για στρατιωτικούς λόγους για να ελέγχεται καλύτερα η Οθωμανική Αυτοκρατορία και να προστατεύεται απο εξεγέρσεις με την γρήγορη μετάβαση του στρατού είτε απο την Σελενίκ (Θεσ/νίκη) είτε απο την Ισ ταμ Πούλ (Εις την πόλι-Κων/πολη) με στόχο να φτάσει στην Αδριατική (Αλβανία). Αν δεν υπήρχε εδώ Τουρκοκρατία δεν θα είχαμε τρένα και εάν συνέχιζε να υπάρχει αυτή, τότε θα είχαμε τρένα για Αδριατική θάλασσα. Το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης μετά απο 100 χρόνια έχει κάνει σχετικές μελέτες,είμαστε μόνο 100 χρόνια πίσω απο ΄ΤΟΤΕ". Τα τρένα θα ξανάρθουν με άλλη τιμή και άλλο αφεντικό. Οι εργαζόμενοι σε τίποτα δεν φταίνε. Οι επιλογές είναι της πολιτείας να κόβει κάποια δρομολόγια που είχαν 120% πληρότητα και να δρομολογεί τρένα σε ώρες που δεν είχαν ζήτηση και ανταποκρίσεις. Χρειάζεται να ζήσουν και τα ΚΤΕΛ σύμφωνοι, όμως μην τα ρίχνεται στους εργαζομένους. Βρείτε κάποια ισορροπία και τα ΚΤΕΛ να δουλεύουν και τα Τρένα (γιατί και βαρύς χειμώνες έχουμε και λεφτά δεν έχουμε,το τρένο μας βοηθάει να τα ξεπερνάμε).Τα τρένα θα ξανάρθουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ...ΣΕ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΣΕ ΤΟΠΙΑ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΤΑ ΚΤΕΛ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΣΥΝΑΓΩΝΗΣΤΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ...ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΠΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΤΕΡΟ ΜΕΣΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ???Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΠΡΑΣΙΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ...ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ???ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!ΟΧΙ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΠΗΓΑΜΕ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ ΓΙΝΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΑΛΛΟΥΣ..ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ ΦΘΗΝΑ ΚΑΙ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ...:(
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι γιάπιδες της εταιρείας συμβούλων PreisWaterHouse που κόβουν τα δρομολόγια, ήρθαν στο Υπουργείο Μεταφορών επί Χατζηδάκη και επι Στυλιανίδη άρχισαν τις περικοπές. Αμοιβή 200.000 Ε πήραν τότε. Επί Ρέππα, σαν να μην άλλαξε τίποτα, ολοκληρώνουν το έργο τους, καταργούν και τα δρομολόγια που δεν τόλμησε να καταργήσει ο Στυλιανίδης (μη διαψεύσει κανείς: όλες οι προτάσεις τους υπάρχουν στο αρχείο) με αμοιβή πλέον 9.000.000 Ε. Λεφτά υπάρχουν για τα golden boys, όσο για τη Φλώρινα, μήπως τελικά επιβαρύνει και με την ύπαρξή της το χρέος; Μήπως τελικά οφείλει να ενωθεί με την πραγματική Μακεδονία; Λέω μήπως;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχόλιο για τον 4:13 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο έτος 1892 επι τουρκοκρατίας ξεκίνησε η κατασκευή της Γραμμής Σελενίκ-Βοδενά και τελείωσε 1894. Το έτος 1894 ξεκίνησε η κατασκευή της Γραμμής Βοδενά - Μοναστίρ και τελείωσε το έτος 1896. Δηλαδή στη Μακεδονία. Για το τρένο της Καρατζόβας θα γράψω άλλη φορά.
Χρόνια Πολλά.