Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

Επιστολή Λιάνη προς Χρυσοχοϊδη για τον κάθετο άξονα της Εγνατίας

Αγαπητέ Υπουργέ, φίλε Μιχάλη,
με ανακούφιση παρακολουθώ τις μεγάλες προσπάθειές σου και την ευόδωσή τους σε ό, τι αφορά την αποδέσμευση σημαντικών κονδυλίων του ΕΣΠΑ.
Είναι μια ζωογόνος ανάσα αυτή πιστεύω και για τον λαό μας αλλά και για το δύσκολο έργο που επιτελεί η Κυβέρνηση.
Προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί σου αλλά δεν έχει καταστεί ακόμα δυνατό.
Σπεύδω λοιπόν να σου γράψω, υπενθυμίζοντας την εξαιρετική μας συνάντηση στην Βουλή όπου όλοι μα όλοι οι φορείς της Φλώρινας έμειναν ικανοποιημένοι από τις θέσεις σου στα ζωτικά προβλήματά μας.
Νομίζω πως δεν θα βρούμε άλλη ευκαιρία για να επανορθώσουμε κάποιες σοβαρές αδικίες, κι αυτή είναι η επιεικέστερη λέξη που μπορώ να χρησιμοποιήσω σε ό, τι αφορά την Φλώρινα. Σοβαρότερη όλων είναι η πραγματικότητα ότι η Φλώρινα είναι εκτός Εγνατίας! Κατά συνέπεια μέγιστο πρόβλημα της περιοχής μας παραμένει η σύνδεση της Φλώρινας με την Εγνατία οδό, δηλαδή η κατασκευή του δρόμου Φλώρινας- Πτολεμαΐδας. Αυτό είναι θέμα κυριολεκτικά ύπαρξης της περιοχής μας. Το είχες αντιληφθεί άμεσα πριν ακόμα υπάρξει αυτή η θετική ευρωπαϊκή εξέλιξη και είχες πει ότι αυτό θα πρέπει να είναι το πρωταρχικό μας μέλημα.
Ο κ. Μαγκριώτης μιλάει εδώ και τρία χρόνια για τον κάθετο άξονα Νίκης -Φλώρινας που έχει καταντήσει σαν το γεφύρι της Άρτας, όλο δημοπρατείται και δεν έχει δημοπρατηθεί ακόμα…
Από τα υπόλοιπα θα επισημάνω μόνο δύο πράγματα. Σε αυτά είχες δώσει μεγάλη προσοχή και τα θεώρησες αναγκαία. Αναγκαία για μια στοιχειώδη ισορροπία του νομού, εδώ στο ακροτελεύτιο κομμάτι της χώρας με διπλά δοκιμαζόμενα σύνορα.
Η αποπεράτωση του Φράγματος Τριανταφυλλιάς με ένα ποσό που δεν ξεπερνά τα 15 εκατ. ευρώ, και όσο κι αν φαίνεται περίεργο η λειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης - Φλώρινας, που δεν έχει χαρακτηριστεί άγονη και δεν λαμβάνει ούτε ένα ευρώ από τα πενήντα εκατομμύρια ευρώ που δόθηκαν στις άγονες γραμμές!
Θα συμφωνήσω μαζί σου απόλυτα ότι πρέπει να καταργηθεί πάραυτα, το καθεστώς των «νεκρών εκχωρήσεων» που ανακυκλώνουν πόρους και προγράμματα χωρίς να βλέπουμε έργα.
Φίλε Μιχάλη,
δεν υπήρξα ποτέ μου άδικος αλλά με τεράστια έκπληξη είδα στο ΜEGA σ’ ένα γράφημα ότι ένας από τους οδικούς άξονες που θα προταχθούν είναι και ο άξονας Κοζάνης-Λάρισας. Δηλαδή σύνδεση της Εγνατίας με την Λάρισα. Για όνομα του Θεού! Αντιλαμβάνομαι τι σημαίνει κάτι τέτοιο για το απώτερο μέλλον. Αλλά είναι δυνατόν να ρίξουμε κι άλλα σταθμά στην πλευρά της αδικίας με μια τέτοια επιλογή που θα προηγείται της αυτονόητης ένταξης της Φλώρινας στην Εγνατία;
Μόνο λίγοι μπορούν να καταλάβουν και ανάμεσα σε αυτούς κι εσύ, γιατί είσαι γείτονας, τι τεράστια σημασία έχει η αποκοπή μιας νευραλγικής περιοχής από τα ζωτικά αστικά κέντρα. Ούτε Εγνατία, ούτε τρένο για την Φλώρινα θα είναι ο καβαφικός στίχος «δεν έχει πλοίο για σε, δεν έχει οδό».
Παραμένοντας πάντα ένας καλός φίλος και ξέροντας ότι γνωρίζεις ότι πρόκειται για εθνικό θέμα και ότι δεν σου αρέσει να είναι η Ελλάδα ακρωτηριασμένη στα βορειοδυτικά της σύνορα, περιμένω όπως και όλη η Φλώρινα τις θετικές σου ενέργειες.

Φιλικά
Γιώργος Λιάνης
Βουλευτής Φλώρινας

5 σχόλια:

  1. Βαγγέλη, εκτός από τον Μιχάλη, είσαι κι εσύ συνεργός στο πρόσφατο χουνέρι (ξέρεις ποιο).
    Είσαι ο επόμενος και ετοιμάσου για μια ξεγυρισμένη επιστολή σύντομα. Το ξέρω ότι τρέμει πλέον η κυβέρνηση την πένα μου!
    Θα σας ρημάξω με τις εύστοχες παρατηρήσεις μου!!
    Επιτέλους Βρήκα τον εαυτό μου σαν ανεξάρτητος για να προσφέρψω πραγματικά στον τόπο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Γιώργο σωστή τοποθέτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τωρα ειδες τις προτασεις Γιωργο μου ? δηλαδη 22 χρονια βουλευτης της φλωρινας τι προωθησες και τι εκανες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΛΙΑΝΗ ΠΡΟΧΩΡΑ, ΕΙΣΑΙ Η ΑΝΕΡΧΟΜΕΝΗ ΔΥΜΑΜΗ, ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΕΙΣΑΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κ. Λίανη:
    Ποιον κοροϊδεύετε. Τώρα Εγνατία, τώρα φράγμα Τριανταφυλλιάς ,τώρα σιδηρόδρομος.Ο λαός λέει κάτι περί ΤΣΙΠΑΣ. Υπάρχει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.