Ανακοινώθηκε η δημοπράτηση του πρώτου τμήματος του νέου κάθετου της Εγνατίας που είναι γνωστός ως «Κάθετος άξονας 50 Εγνατίας Οδού «Κοζάνη - Φλώρινα - Νίκη». Πρόκειται για το τμήμα «Φλώρινα - Νίκη», μήκους 14,5 χλμ. και προϋπολογισμού 79.950.000.
Ο κάθετος άξονας 50 αποτελεί τμήμα του πανευρωπαϊκού άξονα Χ, έχει μήκος 78,5 χλμ. περίπου και προβλέπεται να συνδέει την Εγνατία Οδό με τον συνοριακό σταθμό Νίκης, στα σύνορα με την ΠΓΔΜ.
Η ημερομηνία δημοπράτησης είναι η 6η Σεπτεμβρίου 2011 και ο χρόνος υλοποίησης έχει καθοριστεί σε 60 μήνες από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης.
Το έργο περιλαμβάνει την πλήρη κατασκευή της κεντρικής αρτηρίας με διατομή (πλάτους 17 μ.) τετράιχνης οδού διαχωρισμένων οδοστρωμάτων με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, την κατασκευή δύο ανισόπεδων και ενός ισόπεδου κόμβου, την κατασκευή παράπλευρου οδικού δικτύου και την αποκατάσταση του τοπικού οδικού δικτύου. Το έργο έχει ενταχθεί στο ΕΠΕΠ 2007 - 2013.
Και τα δύο έργα αναμένονταν από τις αρχές του χρόνου καθώς είχαν εξαγγελθεί αρκετές φορές από το Υπουργείο Υποδομών. Ειδικότερα για τον άξονα που θα ενώσει την Κοζάνη με την Φλώρινα και τα Ελληνό- Σκοπιανά σύνορα το συγκεκριμένο τμήμα χαρακτηρίζεται ως πολύ σημαντικό, ενώ εξετάζονται λύσεις για το επόμενο Φλώρινα- Πτολεμαϊδα που το κόστος κατασκευής ανέρχεται σε περίπου 200.000.000 ευρώ, ποσό απαγορευτικό για την εποχή.
Πηγή: ypodomes.com
Ο κάθετος άξονας 50 αποτελεί τμήμα του πανευρωπαϊκού άξονα Χ, έχει μήκος 78,5 χλμ. περίπου και προβλέπεται να συνδέει την Εγνατία Οδό με τον συνοριακό σταθμό Νίκης, στα σύνορα με την ΠΓΔΜ.
Η ημερομηνία δημοπράτησης είναι η 6η Σεπτεμβρίου 2011 και ο χρόνος υλοποίησης έχει καθοριστεί σε 60 μήνες από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης.
Το έργο περιλαμβάνει την πλήρη κατασκευή της κεντρικής αρτηρίας με διατομή (πλάτους 17 μ.) τετράιχνης οδού διαχωρισμένων οδοστρωμάτων με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, την κατασκευή δύο ανισόπεδων και ενός ισόπεδου κόμβου, την κατασκευή παράπλευρου οδικού δικτύου και την αποκατάσταση του τοπικού οδικού δικτύου. Το έργο έχει ενταχθεί στο ΕΠΕΠ 2007 - 2013.
Και τα δύο έργα αναμένονταν από τις αρχές του χρόνου καθώς είχαν εξαγγελθεί αρκετές φορές από το Υπουργείο Υποδομών. Ειδικότερα για τον άξονα που θα ενώσει την Κοζάνη με την Φλώρινα και τα Ελληνό- Σκοπιανά σύνορα το συγκεκριμένο τμήμα χαρακτηρίζεται ως πολύ σημαντικό, ενώ εξετάζονται λύσεις για το επόμενο Φλώρινα- Πτολεμαϊδα που το κόστος κατασκευής ανέρχεται σε περίπου 200.000.000 ευρώ, ποσό απαγορευτικό για την εποχή.
Πηγή: ypodomes.com
Το γεφυρι της Αρτας
ΑπάντησηΔιαγραφή