Την υποστελέχωση των υπηρεσιών μετανάστευσης και ιθαγένειας καταγγέλλουν 35 βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Ε.Κ.Μ., μεταξύ αυτών και ο Θανάσης Γερμανίδης, με ερώτησή τους προς τον Υπουργό Εσωτερικών. Η κατάσταση αυτή, μεταξύ άλλων, έχει ως τελικό αντίκτυπο τόσο στους υπηκόους τρίτων χωρών όσο και στους ίδιους τους εργαζόμενους των αρμόδιων υπηρεσιών.
Αναλυτικά το κείμενο της ερώτησης:
Εδώ και χρόνια είναι γνωστό ότι οι υπηρεσίες αλλοδαπών και μετανάστευσης και οι υπηρεσίες αστικής κατάστασης των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων των Περιφερειών είναι εξαιρετικά υποστελεχωμένες σε σχέση με τον ιδιαίτερα αυξημένο όγκο εργασιών τους, που απορρέει από την εφαρμογή της υφιστάμενης εθνικής νομοθεσίας για την εξέταση αιτημάτων υπηκόων τρίτων χωρών για χορήγηση και ανανέωση αδειών διαμονής και για απονομή ιθαγένειας.
Προηγούμενες κυβερνήσεις που χειρίστηκαν τα ζητήματα της μεταναστευτικής πολιτικής, της διαμόρφωσης του καθεστώτος νόμιμης διαμονής των υπηκόων τρίτων χωρών στη χώρα και του καθεστώτος απονομής ελληνικής ιθαγένειας επέδειξαν έλλειψη πολιτικής βούλησης για σοβαρή πολιτική και διοικητική διαχείριση των θεμάτων αυτών, τόσο με την πολυπλοκότητα και την πληθώρα αλληλοεπικαλυπτόμενων ή αλληλοακυρούμενων νόμων, όσο και με την παροιμιώδη διάσπαση των διαδικασιών εξυπηρέτησης των πολιτών σε όλες τις βαθμίδες του κράτους. Υπήκοοι τρίτων χωρών που αιτούνταν την άδεια του ελληνικού κράτους για νόμιμη διαμονή στη χώρα είναι υποχρεωμένοι να απευθυνθούν σε Δήμους, σε Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, σε Υπουργεία, καθώς επίσης και σε πληθώρα άλλων υπηρεσιών όπως Ασφαλιστικά Ταμεία, ΟΑΕΔ, Νοσοκομεία κ.ά.
Εύκολα διαπιστώνει κανείς ότι αποτελεί άθλο να επιτύχει κάποιος υπήκοος τρίτης χώρας να διαμείνει νόμιμα στη χώρα μας όντας απόλυτα συνεπής με τις δημόσιες υπηρεσίες και τις υποχρεώσεις που απαιτεί ο νόμος, κυρίως διότι η γραφειοκρατία είναι δαιδαλώδης και αποτρεπτική. Εξίσου άθλος είναι και η προσπάθεια των εργαζομένων στις αρμόδιες υπηρεσίες να ανταποκριθούν στην πολυνομία, την πολυπλοκότητα των αλληλοεπικαλυπτόμενων ή/και αλληλοακυρούμενων διατάξεων, αλλά κυρίως στον τεράστιο όγκο υποθέσεων που αναλογεί στον καθένα και στην καθεμία να εξετάσουν δεδομένης της δραματικής υποστελέχωσης των υπηρεσιών αυτών.
Στο πλαίσιο της μείωσης του προσωπικού του δημοσίου με τη μέθοδο της «διαθεσιμότητας» που υπαγορεύουν οι μνημονιακές πολιτικές, η όλη διαδικασία τείνει πλέον να τιναχθεί στον αέρα. Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι πανελλαδικά στις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις των Περιφερειών η συντριπτική πλειοψηφία των εργαζομένων που τέθηκαν σε «διαθεσιμότητα» προσέφεραν έργο στις Υπηρεσίες Αλλοδαπών και Μετανάστευσης και Αστικής Κατάστασης (για την Αττική ενδεικτικά 51 υπάλληλοι σε σύνολο 68, ήτοι το 75%). Επί της ουσίας δηλαδή δεν εφαρμόζεται η νομοθεσία για τα θέματα αυτά. Η διοίκηση χρεώνεται αυτή την αδυναμία καθώς αποδεικνύεται ουσιαστικά ανύπαρκτη απέναντι στους πολίτες, με αποκλειστική ευθύνη ΟΜΩΣ της πολιτικής ηγεσίας!
Επιπλέον, καλούνται οι δημόσιοι υπάλληλοι να προβούν σε παράβαση καθήκοντος και να μην εφαρμόζουν την ισχύουσα νομοθεσία, καθώς με το απόλυτα εξωθεσμικό και παράνομο υπηρεσιακό έγγραφό του ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών κ. Χ. Αθανασίου στις 15-11-12 έδωσε εντολή σε όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες να ανασταλεί ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ η διαδικασία απονομής ιθαγένειας, ακόμα κι από το στάδιο της αρχικής παραλαβής από τους ΟΤΑ σχετικής αίτησης, στηριζόμενος σε φήμες περί απόφασης του ΣτΕ για αντισυνταγματικές διατάξεις! Και παρά τη γενική κατακραυγή μέχρι σήμερα ο Αναπληρωτής Υπουργός όχι μόνο δεν έχει ανακαλέσει αλλά και αποφεύγει συστηματικά να απαντήσει αυτοπροσώπως σε Επίκαιρη Ερώτηση του βουλευτή Ν. Βούτση επί του θέματος αυτού.
Επειδή, το προσωπικό έχει μειωθεί δραματικά με αποτέλεσμα οι υπηρετούντες υπάλληλοι να εξουθενώνονται για να μπορούν να ανταποκριθούν στοιχειωδώς -εν τέλει- στον καταιγισμό αιτημάτων και μάλιστα υπό το βάρος της ανασφάλειας που αντικειμενικά βιώνουν απειλούμενοι από απολύσεις και από τη δραστική μείωση των αποδοχών τους.
Επειδή, αυτή η κατάσταση οδηγεί σε εκκρεμότητα εκατοντάδες υποθέσεις, υπερβαίνοντας τα χρονικά όρια που επιβάλει η χρηστή διοίκηση, ενώ δεκάδες χιλιάδες αιτούντες υπήκοοι τρίτων χωρών, αναμένουν για πάρα πολύ καιρό την έκδοση διοικητικών πράξεων που τους αφορούν, προκειμένου να συνεχίσουν τη ζωή τους κανονικά και να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους με το ελληνικό δημόσιο για όλων των ειδών τα ζητήματα, παραμένοντας στην ουσία σε συνθήκες ομηρίας χωρίς σαφή ιδιότητα νόμιμης παραμονής στη χώρα.
Επειδή, αυτή η κατάσταση για τις ακροδεξιές πολιτικές δυνάμεις αλλά και για μια μερίδα των μέσων μαζικής ενημέρωσης αποτελεί υλικό αξιοποίησης για την καλλιέργεια μιας ρατσιστικής και ξενοφοβικής προπαγάνδας απέναντι σε κάθε υπήκοο τρίτης χώρας που έχει φυσική παρουσία στο ελληνικό έδαφος αδιακρίτως, με αποτέλεσμα να εντείνονται φαινόμενα στην κοινωνία που είναι επικίνδυνα για την ασφάλεια και τη σωματική ακεραιότητα των ανθρώπων αυτού του τόπου.
Επειδή, το δικαίωμα των παιδιών δεύτερης γενιάς μεταναστών -που δε γνωρίζουν άλλη πατρίδα, που είναι μαθητές και φοιτητές στα ελληνικά σχολεία και πανεπιστήμια, που δεν φαντάζονται τη ζωή τους αλλού και δεν έχουν πλέον δεσμούς με τη χώρα καταγωγής τους, που δε μιλούν άλλη γλώσσα από την ελληνική- να έχουν πρόσβαση στην απόκτηση της ελληνικής ιθαγένειας εφόσον το επιθυμούν είναι αναφαίρετο.
Επειδή, η συνέπεια ενός κράτους δικαίου με την τήρηση και εφαρμογή των νόμων του απέναντι στους πολίτες τους ανεξαρτήτως φυλής, καταγωγής, φύλου κ.ά. θα έπρεπε να αποτελεί αυτονόητη και συνεχή διεκδίκηση.
Επειδή, αδιαμφισβήτητα τα έσοδα του κρατικού προϋπολογισμού από την ισχύουσα νομοθεσία είναι τεράστια και δεν είναι δυνατόν να αγνοηθούν σε μια περίοδο που αυτά είναι απαραίτητα για τα δημόσια ταμεία, αλλά το χρηματικό αντίτιμο που καταβάλλει κάθε υπήκοος τρίτης χώρας για τη νομιμοποίηση της διαμονής του στη χώρα δε συνάδει εν τέλει με την ποιότητα και ανταπόκριση των υπηρεσιών που του παρέχονται από το ελληνικό δημόσιο.
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Γιατί δεν έχει ακόμα αποσύρει το υπ’ αρ. 965/15-11-12 έγγραφο του Αναπληρωτή Υπουργού και δεν έχει ζητήσει την ανάληψη της σχετικής ευθύνης, δεδομένου ότι με τις ενέργειες αυτές καταργεί ουσιαστικά την εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας;
2. Πώς σκοπεύετε να διαχειριστείτε διοικητικά την πληθώρα των αιτημάτων όταν με τις πολιτικές σας αποδομείτε τις υπηρεσίες από το απαραίτητο ανθρώπινο δυναμικό, και πιο συγκεκριμένα πώς σκοπεύετε να αναπληρώσετε τις ελλείψεις που έχουν δημιουργηθεί σε προσωπικό από τις αρμόδιες υπηρεσίες των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων των Περιφερειών και των ΟΤΑ, προκειμένου αποτελεσματικά το κράτος να ανταποκρίνεται στις διοικητικές υποχρεώσεις του απέναντι στα αιτήματα των πολιτών;
3. Αληθεύει ότι χιλιάδες υπήκοοι τρίτων χωρών με υπερδεκαετή νόμιμη παραμονή στη χώρα, με οικογένειες, που αποδεικνύουν ισχυρούς δεσμούς με την ελληνική κοινωνία εκπίπτουν μαζικά της νομιμότητας καθώς εξαιτίας της οικονομικής κρίσης αδυνατούν να συμπληρώσουν τον απαιτούμενο αριθμό ενσήμων; Αληθεύει ότι οικογένειες δοκιμάζονται επειδή ο συντηρών «αποτυγχάνει» να αποδείξει εισόδημα πολλαπλάσιο αυτού του κατώτερου ρυθμισμένου από τη νομοθεσία;
Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων:
1. Τα στατιστικά στοιχεία που διαθέτετε και που αποτυπώνουν τη σημερινή κατάσταση αναφορικά με: τον αριθμό των αιτημάτων για κάθε είδους άδεια διαμονής ανά είδος, τον αριθμό των αιτημάτων για ιθαγένεια και πολιτογράφηση, τον αριθμό των εκκρεμών υποθέσεων γενικά και ειδικότερα των υποθέσεων για τις οποίες έχει παρέλθει η προθεσμία που ορίζει ο νόμος για να απαντηθούν, τον αριθμό των αιτημάτων που απορρίπτονται και με ποια αιτιολογία, τον αριθμό των υποθέσεων που αναλογεί σε κάθε υπάλληλο, τον αριθμό των υπαλλήλων που έχουν αποχωρήσει ανάλογα με την αιτία της αποχώρησης.
2. Πληροφορίες για το ύψος των εσόδων που αποφέρουν στα δημόσια ταμεία τα παράβολα που συνοδεύουν τις αιτήσεις για άδειες διαμονής και για ιθαγένεια, το ύψος των εσόδων που αποφέρουν οι καταβολές κάθε είδους προστίμων που προβλέπονται από τις σχετικές διατάξεις, όπως επίσης και το ύψος των εσόδων από καταπτώσεις εγγυητικών επιστολών εργοδοτών μετακλήσεων υπέρ του δημοσίου.
Οι ερωτώντες βουλευτές:
Νίκος Βούτσης
Σοφία Σακοράφα
Αφροδίτη Σταμπουλή
Όλγα Γεροβασίλη
Στάθης Παναγούλης
Λίτσα Αμανατίδου
Μαρία Μπόλαρη
Ιωάννα Γαϊτάνη
Στέφανος Σαμοΐλης
Θεανώ Φωτίου
Βασιλική Κατριβάνου
Χρήστος Καραγιαννίδης
Γιάννης Σταθάς
Κωστής Δερμιτζάκης
Αθανάσιος Γερμανίδης
Βασίλης Κυριακάκης
Πέτρος Τατσόπουλος
Σταύρος Κοντονής
Έφη Γεωργοπούλου
Βασίλης Χατζηλάμπρου
Κώστας Μπάρκας
Παναγιώτης Κουρουμπλής
Κατερίνα Ιγγλέζη
Ευάγγελος Διαμαντόπουλος
Ειρήνη Αγαθοπούλου
Μαίρη Διακάκη
Θανάσης Πετράκος
Τζένη Βαμβακά
Νάσος Αθανασίου
Μιχάλης Κριτσωτάκης
Γιώργος Πάντζας
Απόστολος Αλεξόπουλος
Δημήτρης Γάκης
Γιώργος Βαρεμένος
Χαρά Καφαντάρη
Αναλυτικά το κείμενο της ερώτησης:
Εδώ και χρόνια είναι γνωστό ότι οι υπηρεσίες αλλοδαπών και μετανάστευσης και οι υπηρεσίες αστικής κατάστασης των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων των Περιφερειών είναι εξαιρετικά υποστελεχωμένες σε σχέση με τον ιδιαίτερα αυξημένο όγκο εργασιών τους, που απορρέει από την εφαρμογή της υφιστάμενης εθνικής νομοθεσίας για την εξέταση αιτημάτων υπηκόων τρίτων χωρών για χορήγηση και ανανέωση αδειών διαμονής και για απονομή ιθαγένειας.
Προηγούμενες κυβερνήσεις που χειρίστηκαν τα ζητήματα της μεταναστευτικής πολιτικής, της διαμόρφωσης του καθεστώτος νόμιμης διαμονής των υπηκόων τρίτων χωρών στη χώρα και του καθεστώτος απονομής ελληνικής ιθαγένειας επέδειξαν έλλειψη πολιτικής βούλησης για σοβαρή πολιτική και διοικητική διαχείριση των θεμάτων αυτών, τόσο με την πολυπλοκότητα και την πληθώρα αλληλοεπικαλυπτόμενων ή αλληλοακυρούμενων νόμων, όσο και με την παροιμιώδη διάσπαση των διαδικασιών εξυπηρέτησης των πολιτών σε όλες τις βαθμίδες του κράτους. Υπήκοοι τρίτων χωρών που αιτούνταν την άδεια του ελληνικού κράτους για νόμιμη διαμονή στη χώρα είναι υποχρεωμένοι να απευθυνθούν σε Δήμους, σε Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, σε Υπουργεία, καθώς επίσης και σε πληθώρα άλλων υπηρεσιών όπως Ασφαλιστικά Ταμεία, ΟΑΕΔ, Νοσοκομεία κ.ά.
Εύκολα διαπιστώνει κανείς ότι αποτελεί άθλο να επιτύχει κάποιος υπήκοος τρίτης χώρας να διαμείνει νόμιμα στη χώρα μας όντας απόλυτα συνεπής με τις δημόσιες υπηρεσίες και τις υποχρεώσεις που απαιτεί ο νόμος, κυρίως διότι η γραφειοκρατία είναι δαιδαλώδης και αποτρεπτική. Εξίσου άθλος είναι και η προσπάθεια των εργαζομένων στις αρμόδιες υπηρεσίες να ανταποκριθούν στην πολυνομία, την πολυπλοκότητα των αλληλοεπικαλυπτόμενων ή/και αλληλοακυρούμενων διατάξεων, αλλά κυρίως στον τεράστιο όγκο υποθέσεων που αναλογεί στον καθένα και στην καθεμία να εξετάσουν δεδομένης της δραματικής υποστελέχωσης των υπηρεσιών αυτών.
Στο πλαίσιο της μείωσης του προσωπικού του δημοσίου με τη μέθοδο της «διαθεσιμότητας» που υπαγορεύουν οι μνημονιακές πολιτικές, η όλη διαδικασία τείνει πλέον να τιναχθεί στον αέρα. Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι πανελλαδικά στις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις των Περιφερειών η συντριπτική πλειοψηφία των εργαζομένων που τέθηκαν σε «διαθεσιμότητα» προσέφεραν έργο στις Υπηρεσίες Αλλοδαπών και Μετανάστευσης και Αστικής Κατάστασης (για την Αττική ενδεικτικά 51 υπάλληλοι σε σύνολο 68, ήτοι το 75%). Επί της ουσίας δηλαδή δεν εφαρμόζεται η νομοθεσία για τα θέματα αυτά. Η διοίκηση χρεώνεται αυτή την αδυναμία καθώς αποδεικνύεται ουσιαστικά ανύπαρκτη απέναντι στους πολίτες, με αποκλειστική ευθύνη ΟΜΩΣ της πολιτικής ηγεσίας!
Επιπλέον, καλούνται οι δημόσιοι υπάλληλοι να προβούν σε παράβαση καθήκοντος και να μην εφαρμόζουν την ισχύουσα νομοθεσία, καθώς με το απόλυτα εξωθεσμικό και παράνομο υπηρεσιακό έγγραφό του ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών κ. Χ. Αθανασίου στις 15-11-12 έδωσε εντολή σε όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες να ανασταλεί ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ η διαδικασία απονομής ιθαγένειας, ακόμα κι από το στάδιο της αρχικής παραλαβής από τους ΟΤΑ σχετικής αίτησης, στηριζόμενος σε φήμες περί απόφασης του ΣτΕ για αντισυνταγματικές διατάξεις! Και παρά τη γενική κατακραυγή μέχρι σήμερα ο Αναπληρωτής Υπουργός όχι μόνο δεν έχει ανακαλέσει αλλά και αποφεύγει συστηματικά να απαντήσει αυτοπροσώπως σε Επίκαιρη Ερώτηση του βουλευτή Ν. Βούτση επί του θέματος αυτού.
Επειδή, το προσωπικό έχει μειωθεί δραματικά με αποτέλεσμα οι υπηρετούντες υπάλληλοι να εξουθενώνονται για να μπορούν να ανταποκριθούν στοιχειωδώς -εν τέλει- στον καταιγισμό αιτημάτων και μάλιστα υπό το βάρος της ανασφάλειας που αντικειμενικά βιώνουν απειλούμενοι από απολύσεις και από τη δραστική μείωση των αποδοχών τους.
Επειδή, αυτή η κατάσταση οδηγεί σε εκκρεμότητα εκατοντάδες υποθέσεις, υπερβαίνοντας τα χρονικά όρια που επιβάλει η χρηστή διοίκηση, ενώ δεκάδες χιλιάδες αιτούντες υπήκοοι τρίτων χωρών, αναμένουν για πάρα πολύ καιρό την έκδοση διοικητικών πράξεων που τους αφορούν, προκειμένου να συνεχίσουν τη ζωή τους κανονικά και να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους με το ελληνικό δημόσιο για όλων των ειδών τα ζητήματα, παραμένοντας στην ουσία σε συνθήκες ομηρίας χωρίς σαφή ιδιότητα νόμιμης παραμονής στη χώρα.
Επειδή, αυτή η κατάσταση για τις ακροδεξιές πολιτικές δυνάμεις αλλά και για μια μερίδα των μέσων μαζικής ενημέρωσης αποτελεί υλικό αξιοποίησης για την καλλιέργεια μιας ρατσιστικής και ξενοφοβικής προπαγάνδας απέναντι σε κάθε υπήκοο τρίτης χώρας που έχει φυσική παρουσία στο ελληνικό έδαφος αδιακρίτως, με αποτέλεσμα να εντείνονται φαινόμενα στην κοινωνία που είναι επικίνδυνα για την ασφάλεια και τη σωματική ακεραιότητα των ανθρώπων αυτού του τόπου.
Επειδή, το δικαίωμα των παιδιών δεύτερης γενιάς μεταναστών -που δε γνωρίζουν άλλη πατρίδα, που είναι μαθητές και φοιτητές στα ελληνικά σχολεία και πανεπιστήμια, που δεν φαντάζονται τη ζωή τους αλλού και δεν έχουν πλέον δεσμούς με τη χώρα καταγωγής τους, που δε μιλούν άλλη γλώσσα από την ελληνική- να έχουν πρόσβαση στην απόκτηση της ελληνικής ιθαγένειας εφόσον το επιθυμούν είναι αναφαίρετο.
Επειδή, η συνέπεια ενός κράτους δικαίου με την τήρηση και εφαρμογή των νόμων του απέναντι στους πολίτες τους ανεξαρτήτως φυλής, καταγωγής, φύλου κ.ά. θα έπρεπε να αποτελεί αυτονόητη και συνεχή διεκδίκηση.
Επειδή, αδιαμφισβήτητα τα έσοδα του κρατικού προϋπολογισμού από την ισχύουσα νομοθεσία είναι τεράστια και δεν είναι δυνατόν να αγνοηθούν σε μια περίοδο που αυτά είναι απαραίτητα για τα δημόσια ταμεία, αλλά το χρηματικό αντίτιμο που καταβάλλει κάθε υπήκοος τρίτης χώρας για τη νομιμοποίηση της διαμονής του στη χώρα δε συνάδει εν τέλει με την ποιότητα και ανταπόκριση των υπηρεσιών που του παρέχονται από το ελληνικό δημόσιο.
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Γιατί δεν έχει ακόμα αποσύρει το υπ’ αρ. 965/15-11-12 έγγραφο του Αναπληρωτή Υπουργού και δεν έχει ζητήσει την ανάληψη της σχετικής ευθύνης, δεδομένου ότι με τις ενέργειες αυτές καταργεί ουσιαστικά την εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας;
2. Πώς σκοπεύετε να διαχειριστείτε διοικητικά την πληθώρα των αιτημάτων όταν με τις πολιτικές σας αποδομείτε τις υπηρεσίες από το απαραίτητο ανθρώπινο δυναμικό, και πιο συγκεκριμένα πώς σκοπεύετε να αναπληρώσετε τις ελλείψεις που έχουν δημιουργηθεί σε προσωπικό από τις αρμόδιες υπηρεσίες των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων των Περιφερειών και των ΟΤΑ, προκειμένου αποτελεσματικά το κράτος να ανταποκρίνεται στις διοικητικές υποχρεώσεις του απέναντι στα αιτήματα των πολιτών;
3. Αληθεύει ότι χιλιάδες υπήκοοι τρίτων χωρών με υπερδεκαετή νόμιμη παραμονή στη χώρα, με οικογένειες, που αποδεικνύουν ισχυρούς δεσμούς με την ελληνική κοινωνία εκπίπτουν μαζικά της νομιμότητας καθώς εξαιτίας της οικονομικής κρίσης αδυνατούν να συμπληρώσουν τον απαιτούμενο αριθμό ενσήμων; Αληθεύει ότι οικογένειες δοκιμάζονται επειδή ο συντηρών «αποτυγχάνει» να αποδείξει εισόδημα πολλαπλάσιο αυτού του κατώτερου ρυθμισμένου από τη νομοθεσία;
Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων:
1. Τα στατιστικά στοιχεία που διαθέτετε και που αποτυπώνουν τη σημερινή κατάσταση αναφορικά με: τον αριθμό των αιτημάτων για κάθε είδους άδεια διαμονής ανά είδος, τον αριθμό των αιτημάτων για ιθαγένεια και πολιτογράφηση, τον αριθμό των εκκρεμών υποθέσεων γενικά και ειδικότερα των υποθέσεων για τις οποίες έχει παρέλθει η προθεσμία που ορίζει ο νόμος για να απαντηθούν, τον αριθμό των αιτημάτων που απορρίπτονται και με ποια αιτιολογία, τον αριθμό των υποθέσεων που αναλογεί σε κάθε υπάλληλο, τον αριθμό των υπαλλήλων που έχουν αποχωρήσει ανάλογα με την αιτία της αποχώρησης.
2. Πληροφορίες για το ύψος των εσόδων που αποφέρουν στα δημόσια ταμεία τα παράβολα που συνοδεύουν τις αιτήσεις για άδειες διαμονής και για ιθαγένεια, το ύψος των εσόδων που αποφέρουν οι καταβολές κάθε είδους προστίμων που προβλέπονται από τις σχετικές διατάξεις, όπως επίσης και το ύψος των εσόδων από καταπτώσεις εγγυητικών επιστολών εργοδοτών μετακλήσεων υπέρ του δημοσίου.
Οι ερωτώντες βουλευτές:
Νίκος Βούτσης
Σοφία Σακοράφα
Αφροδίτη Σταμπουλή
Όλγα Γεροβασίλη
Στάθης Παναγούλης
Λίτσα Αμανατίδου
Μαρία Μπόλαρη
Ιωάννα Γαϊτάνη
Στέφανος Σαμοΐλης
Θεανώ Φωτίου
Βασιλική Κατριβάνου
Χρήστος Καραγιαννίδης
Γιάννης Σταθάς
Κωστής Δερμιτζάκης
Αθανάσιος Γερμανίδης
Βασίλης Κυριακάκης
Πέτρος Τατσόπουλος
Σταύρος Κοντονής
Έφη Γεωργοπούλου
Βασίλης Χατζηλάμπρου
Κώστας Μπάρκας
Παναγιώτης Κουρουμπλής
Κατερίνα Ιγγλέζη
Ευάγγελος Διαμαντόπουλος
Ειρήνη Αγαθοπούλου
Μαίρη Διακάκη
Θανάσης Πετράκος
Τζένη Βαμβακά
Νάσος Αθανασίου
Μιχάλης Κριτσωτάκης
Γιώργος Πάντζας
Απόστολος Αλεξόπουλος
Δημήτρης Γάκης
Γιώργος Βαρεμένος
Χαρά Καφαντάρη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.