Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Φλώρινα: μείωση του τζίρου κατά 60% παρά τις εκπτώσεις

Κάθε πέρσι και καλύτερα... είναι η φράση που ταιριάζει στις πωλήσεις των εμπόρων κατά τις θερινές εκπτώσεις. Σε σχέση με πέρυσι κατέγραψαν μέση μείωση -25%, ενώ σε περιοχές της χώρας όπως στη Φλώρινα έπεσαν και στο -60%.
Αυτό προκύπτει από την έρευνα της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου που έκανε σε 80 πόλεις της Ελλάδας. Ειδικότερα, και σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας η μείωση του τζίρου στις θερινές εκπτώσεις είναι η μεγαλύτερη της τελευταίας τριετίας, αφού κυμαίνεται στο -25%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή μείωση που δεν ξεπέρασε το -15%, ενώ το 2009 ο αντίστοιχος μέσος όρος κατέγραψε μείωση -20%. Παρ' όλα αυτά, είναι ενδεικτικό ότι ένα μεγάλο ποσοστό των ερωτηθέντων περί το 48% δήλωσε ότι η πτώση της αγοραστικής δύναμης κυμάνθηκε από - 30% έως - 45%.
Η χρήση των πιστωτικών καρτών τη θερινή περίοδο περιορίστηκε στις περιπτώσεις άτοκων δόσεων, η σε συνδυασμό με μετρητά, ενώ γενικά ήταν και πάλι μειωμένη, γεγονός που συνεχίζει να οφείλεται στην υπερχρέωση των καρτών των καταναλωτών και φυσικά στα υψηλά επιτόκια χρέωσης.
Το 55% δήλωσε πως οι καταναλωτές αγόραζαν με μετρητά, το 44% και με μετρητά και με κάρτες και μόλις 1% χρησιμοποίησε πλαστικό χρήμα.
Από τα στοιχεία της έρευνας της ΕΣΕΕ με τη βοήθεια και τη συνεργασία 84 τοπικών φορέων είναι εμφανές ότι δεκάδες εκατομμύρια ευρώ έλειψαν και τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο από τα ταμεία βασικών κλάδων του λιανεμπορίου, δημιουργώντας αλυσιδωτά προβλήματα στο χονδρεμπόριο, την μεταποίηση, το εισαγωγικό εμπόριο, και σημαντικές απώλειες στην απασχόληση, τη ρευστότητα, την απόδοση του ΦΠΑ, τις φορολογικές και ασφαλιστικές ρυθμίσεις, αλλά και άλλες οικονομικές υποχρεώσεις.
Ενδεικτικά αναφέρονται περιοχές με την πτώση του τζίρου στις εκπτώσεις: Αθήνα (-30 έως -40%), Πειραιάς (-20 έως -30%), Θεσσαλονίκη (-30%), Φλώρινα (-50% έως -60%), Ξάνθη (-30 έως -40%), Πάτρα (-15% με -20%), Αλεξανδρούπολη (-15% έως -30%), Ηράκλειο (στα ίδια περσινά επίπεδα), Ρέθυμνο (αύξηση 10%) κ.ο.κ.

Πηγή: imerisia.gr

3 σχόλια:

  1. Εκτος του οτι δεν εχουν να πουλησουν κατι ποτε δεν ειχαν και κατι ποιοτικο(εαν ποτε εβρισκες τετοιο ηταν φωτια!!)

    Κουραζονται και αυτοι ομως πολυ (ανοιγουν και κλεινουν τα μαγαζια τους)

    Εαν δεν μπορουν να τα κλεισουν και να πανε....στην παραγωγη προιοντων μιας και το εμποριο πεθανε(οι ιδιοι φταινε)
    Αυτο ειναι αναπτυξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αψογη αγορα δεν φταιει
    με το ανετο παρκιγκ της με το τελειο φωτισμο της με την φιλικη διαθεση της με τα τακτοποιημενα και πλουσια μαγαζια της με τις καθαρες και φωτεινες βιτρινες με χαρουμενες και ομορφες πωλητριες...

    Φταινε οι Ταλιμπαν οι Αλβανοι οι χωριατες και οι σλαβοι που ψωνιζουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.