Είναι ευχάριστο ότι η δική μου κυρίως παρέμβαση, όπως ο ίδιος μαρτυρά στην επιστολή του αναφερόμενος ονομαστικά μόνον σε εμένα, υπενθύμισε στον κ. Αναστασιάδη τον ρόλο, τον οποίον πρέπει να επιτελεί ως αιρετός, έναν ρόλο που πρέπει να είναι πρώτα και πάνω από όλα ενωτικός και προσανατολισμένος στα πραγματικά –και τεράστια- προβλήματα που αντιμετωπίζει ο τόπος μας σε αυτήν την δύσκολη συγκυρία και τελικά τον οδήγησε στην ανασκευή των δηλώσεών του σε μέσο της ΠΓΔΜ, έστω και χωρίς επιτυχία.
Σκόπιμα πάντως διαστρεβλώνει το νόημα και το περιεχόμενο της αρχικής μου δήλωσης όπως σκόπιμα συγχέει το αυτονόητο δικαίωμα εθνοτικού ή άλλου αυτοπροσδιορισμού του, το οποίο υπερασπίζονται για όλους όλοι οι δημοκρατικά σκεπτόμενοι πολίτες, με τις ακραίες εθνικιστικές κορώνες του και τον αυθαίρετο και απαξιωτικό εθνοτικό προσδιορισμό των συμπολιτών του.
Είναι επίσης αυτονόητο ότι κάθε είδους ακραίες εθνικιστικές φωνές, από όπου και εάν προέρχονται, είναι καταδικαστέες και πρέπει να απομονώνονται, αν όχι για κανέναν άλλο λόγο, γιατί θα έχουν με μαθηματική ακρίβεια σαν αποτέλεσμα αποκλειστικά και μόνον τον διχασμό και την κάμψη του φρονήματος των συμπολιτών μας. Δυστυχώς για τον τόπο και τους ανθρώπους μας τον χορό αυτόν του διχασμού και της ακρότητας τον έσυρε ο ίδιος ο κ. Αναστασιάδης.
Τέλος οι προσωπικές επιθέσεις που δέχομαι από διάφορους ακραίους και περιθωριακούς εθνικιστικούς κύκλους της περιοχής μας, είναι βέβαια χαρακτηριστικές για το επίπεδο των προσώπων που τις ενορχηστρώνουν, αλλά κυρίως δηλωτικές της αγωνίας τους για την ελάχιστη έως ανύπαρκτη επιρροή τους στους πολίτες εξ’ ονόματος των οποίων αρέσκονται να ομιλούν και μάλιστα μονοπωλιακά.
Σκόπιμα πάντως διαστρεβλώνει το νόημα και το περιεχόμενο της αρχικής μου δήλωσης όπως σκόπιμα συγχέει το αυτονόητο δικαίωμα εθνοτικού ή άλλου αυτοπροσδιορισμού του, το οποίο υπερασπίζονται για όλους όλοι οι δημοκρατικά σκεπτόμενοι πολίτες, με τις ακραίες εθνικιστικές κορώνες του και τον αυθαίρετο και απαξιωτικό εθνοτικό προσδιορισμό των συμπολιτών του.
Είναι επίσης αυτονόητο ότι κάθε είδους ακραίες εθνικιστικές φωνές, από όπου και εάν προέρχονται, είναι καταδικαστέες και πρέπει να απομονώνονται, αν όχι για κανέναν άλλο λόγο, γιατί θα έχουν με μαθηματική ακρίβεια σαν αποτέλεσμα αποκλειστικά και μόνον τον διχασμό και την κάμψη του φρονήματος των συμπολιτών μας. Δυστυχώς για τον τόπο και τους ανθρώπους μας τον χορό αυτόν του διχασμού και της ακρότητας τον έσυρε ο ίδιος ο κ. Αναστασιάδης.
Τέλος οι προσωπικές επιθέσεις που δέχομαι από διάφορους ακραίους και περιθωριακούς εθνικιστικούς κύκλους της περιοχής μας, είναι βέβαια χαρακτηριστικές για το επίπεδο των προσώπων που τις ενορχηστρώνουν, αλλά κυρίως δηλωτικές της αγωνίας τους για την ελάχιστη έως ανύπαρκτη επιρροή τους στους πολίτες εξ’ ονόματος των οποίων αρέσκονται να ομιλούν και μάλιστα μονοπωλιακά.
Μπράβο θόδωρε. Δύο και πλέον εβδομάδες το ουράνιο τόξο ετοίμαζε τη δήλωση και εσύ τους έβαλες στη θέση τους (στο περιθώριο όπου ανήκουν) σε λίγες μόνο ώρες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΑΡΤΗ" ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΟΛΙΓΑΡΙΘΜΟΙ ΟΥΡΑΝΟΤΟΞΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΞ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΥΑΡΙΘΜΩΝ ΓΗΓΕΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ.
Μορφωμένος, δεν λέω. (but slow response).
ΑπάντησηΔιαγραφήPraetorian.
οσο περισσοτερο ασχοληστε με αυτον,αλλο τοσο θα αποθρασυνεται..
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο Θόδωρε, πολύ καλά τα λες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν είχες και λίγη σεμνότητα να μην αυτοεπαίρεσαι για όσα λες (πρώτο σχόλιο), νομίζω ότι θα είχες προοπτικές να γίνεις καλύτερος!
Εσυ καλο παιδι εισαι πολιτικος παλαιας κοπης. Λιγο λαικιστης, λιγο καιροσκοπος, λιγο δημοκρατης,λιγο ευπατριδης,λιγο ψευτακος,τα ψηφαλακια να μαζευονται. Τετοιους δεν χρειαζομαστε. Αντιθετα,επιτελους πια, νεους ανυστεροβουλους, αληθινους, θαρραλεους, που μιλουν χωρις να υπολογιζουν πολιτικα κοστη και φθηνες θεσουλες, εχει αναγκη η κοινωνια. Εσυ ασχημα το ξεκινησες, δυστυχως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλληναρά Σουμπάση σώζεις την Μακεδονία, οπως έκανε πολλές φορές στο παρελθόν η οικογένειά σου!!!...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτυμολογία της λέξεως Subasyi (Σουμπασης): Υπασπιστής-αξιωματικός στην αυλή του Σουλτάνου-Μπέη όπου ως ραγιάς μη Τούρκος, για να πάρει την θέση πάρα την εξουσία πουλούσε τότε ακόμη και την οικογενειακή του τιμή προκειμένου να γίνει ευνουμένος του άρχοντα και να ζει με καλύτερα προνόμια σε σχέση με τους συντοπίτες του.
ΑπάντησηΔιαγραφήPanteli,eipes megales alithies kai tous trelanes olous h alithia panta PONAOI astous na paramilane
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή ο Θόδωρος μας λέει, ότι αυτός είναι η αιτία που ο Αναστασιάδης ανασκεύασε τα όσα δήλωσε. Μα και έτσι να είναι.. κανείς σοβαρός και έμπειρος άνθρωπος που ασχολείται με την πολιτική, δεν θα έβγαινε έτσι επίσημα, δημοσίως και με κομπασμό να πει κάτι τέτοιο. Ε, τότε να σε δοξάσουμε ρε μεγάλε.. Μεγάλο ατόπημα για νέο άνθρωπο με φιλοδοξίες. Και αυτό το υφάκι στην φωτογραφία τι είναι; Μου θυμίζει εξώφυλλο της Δέσποινας Βανδή, που κάνει τα μάτια κάπως έτσι τσαχπίνικα, για να φαίνεται πιο όμορφη..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πάντως, ρε παιδιά δεν είδα κομπασμό σε αυτήν τη δήλωση. Ειρωνεία ειδα προς τον Αναστασιάδη, ο οποίος αναφέρεται προσωπικά μόνο στον Σουμπάση, όπως και εκείνο το αμπετσενταρ που αναδημοσιεύει ο Ποντικός που αφιερώνει πολύ χώρο για να του ορμήξει όπως να ναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης, για να του επιτίθενται αυτοί τόσο σκληρά, μάλλον κάτι κάνει σωστά...
Επιστημονικός τρόπος για την ανάγνωση της ιστορίας και την ετυμολογία της λέξης 'σούμπασης' αγαπητέ 12.00 π.μ. και σίγουρα αντικειμενικός. Με τον ίδιο τρόπο άλλωστε διαβάζεις κιαι ερνμηνεύεις εσύ και οι όμοιοί σου και την ιστορία της Μαςακεδονίας μας και της Φλώρινας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρίμα που η λέξη αυτή σημαίνει απλά επιστάτης του τσιφλικιού (που ήταν η Σιταριά/Ρόσνα επί τουρκοκρατίας)
Για τα τσιφλίκια της περιοχής Μοναστηρίου διάβασε ενδεικτικά να ξεστραβωθείς http://www.eie.gr/nhrf/institutes/inr/instr-studiorumbalk/tsiflikia.htm#_msocom_44 - και ιδίως το γλωσσάρι για την λέξη σούμπασης
koi panteli ve 6.16 ?
ΑπάντησηΔιαγραφήpanagiotis sta ellinika pante po nase!
kai etsi opws ton vlepw sto xrwma mallon i katagwgi tou travaei apo palaistra i apo kamia peloponniso (kontos/mavros/poniros). Slaviko aima exei autos pantws oso exw egw kineziko.
Πόσα θες να μας τρελάνεις ρε Σουμπάση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ δεν είσαι εδώ που χορεύεις στη Βεύη, δίπλα στον Ευαγγέλου και στα "στελέχη" - εκπροσώπους του Λιάνη; Ας σε θαυμάσουμε λοιπόν!
κλικ στο σύνδεσμο κάτω:
http://www.youtube.com/watch?v=uS7QYOd3iKw
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαν δε ντρέπεται!!!! Χόρεψε ένα παραδοσιακό τραγούδι και μάλιστα ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΛΙΑΝΗ!!!!!
Μάλιστα ήταν στο ίδιο πανηγύρι και ο ΙΔΙΟΣ Ο ΛΙΑΝΗΣ και κάθησαν στο ίδιο τραπέζι!!!
ΑΙΣΧΟΣ!!
Ρε συ 11.11...δεν πας καλά!!! Τι έπρεπε να κάνει δηλαδή; Να τους καλέσει σε μονομαχία και μετά να γυριστεί ταινία σε μουσική επιμέλεια Φερούς?
Για σοβαρευτείτε λίγο ρε παιδιά.
Ανώνυμε 11:11 π.μ.,
ΑπάντησηΔιαγραφή1 εικόνα = χίλιες λέξεις.
Praetorian.
Κάτω τα χέρια από τον Αναστασιάδη βρε ανιστόρητοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην ώρα που πέθαινε ο Μέγας Αλέξανδρος στον Αναστασιάδη απευθύνθηκε και του ψιθύρισε στο αυτί:
"Λε, λε Πάντε, τσέδο να μάικα, σαμ και σε οστάϊς" και βούρκωσε συναισθανόμενος το μοιραίο που πλησίαζε.
Το ιστορικό αυτό γεγονός αφιερωμένο σε όλους τους ανιστόρητους και ζηλιάρηδες σχολιαστές.
Α, βρε.. αυτοί σας γλεντάνε και σεις γράφετε και γράφετε.. και ξαναγράφετε. Αλλά όχι όπως σας γράφουν αυτοί..
ΑπάντησηΔιαγραφή