Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

Περί Μελίτης και Ασλάκωφ

Γειά σας,
είμαι όπως και πολλοί άλλοι, σε διακοπές και η επαφή μου με το διαδίκτυο δεν είναι και τόσο εύκολη. Διαβάζοντας όμως εδώ και τόσες μέρες για το θέμα με τις δηλώσεις του "προέδρου" της Μελίτης, έχω πραγματικά απηυδύσει, όχι μόνο με τον Ασλάκωφ αλλά και με ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.
Θα ήθελα σας παρακαλώ να δημοσιεύσετε την παρακάτω άποψη - κραυγή μου:
Ακούμε και διαβάζουμε εδώ και μέρες για τις δηλώσεις του κ. Αναστασιάδη - Ασλάκωφ, του "εκλεγμένου" με την ψήφο του 10% των συγχωριανών του, προέδρου της Μελίτης.
Στη Μελίτη λέει έχει "εθνικά" Μακεδόνες και λίγους Τούρκους και Αλβανούς και καθόλου Έλληνες.
Και να σου τα μπλογκς και να σου οι πατριώτες και να οι "αναλυτές και οι "ιστορικοί". Να και οι "γλωσσολόγοι" και οι "μακεδονολόγοι", οι Βελόπουλοι και οι βουλευτές Φλώρινας. Να κι ο μητροπολίτης. Όλοι έχουν λόγο. Όλοι έχουν να πουν επί του μείζωνος αυτού θέματος.
Και να σου από τη άλλη, τα γνωστά μπλογκς της "απέναντι όχθης" να υπερασπίζονται τον Ασλάκωφ και τα λεγόμενα του.
Και σκέφτομαι εγώ, με το φτωχό μου μυαλό: ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ; ΟΛΟΙ ΣΑΣ!
Οι Μελιτιώτες πού είναι; Τους ρωτήσατε; Ποιός είναι αυτός που η φωνή του μετράει χίλιες φορές περισσότερο από τη γνώμη του "ιστορικού", του "βουλευτή", του μητροπολίτη; Ποιός άλλος παρά ο περι ού ο λόγος?
Να ρωτήσουμε τους Μελιτιώτες, τι άποψη έχουν για τα λεγόμενα του προέδρου τους. Να τους προκαλέσουμε να πάρουν θέση! Να μας πούν οι αυτόχθονες του χωριού αν δεν είναι Έλληνες αλλά Μακεδόνες, όπως λέει ο Ασλάκωφ και οι πόντιοι του χωριού να μας πουν αν συμφωνούν πως είναι Τούρκοι. Δεν ξέρω γιατί τόσες μέρες ο καθένας λεει το κοντό του και το μακρύ του και αυτοί που ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΑ και ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ θα έπρεπε να μιλήσουν δεν ακούγωνται!!!
Στο δικό μου το χωριό, ρε Μελιτιώτες - Οφτσαραντσι, αν έκανε τέτοιες δηλώσεις κάποιος επίσημος, την επόμενη ώρα θα βρισκόταν με πίσα και πούπουλα στο χαντάκι. ΜΕ ΠΙΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ!
Πάρτε θέση στο ζήτημα άμεσα, αλλιώς η σιωπή σας θα εκληφθεί ως μήνυμα!!!!
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Πηγή: taxalia.blogspot.com

24 σχόλια:

  1. Κανείς πάντως δεν μπορεί να συνεννοηθεί με ψευτομακεδόνες.. από παρωπιδισμό θυμίζουν τους πιστούς εκείνων των Αμερικανικών αιρέσεων που στο τέλος "φεύγουν" όλοι μαζί για κάπου... και που δεν μπορεί κανείς να τους μεταπείσει ότι είναι άρρωστοι.. και ότι ζουν σε έναν φανταστικό φτιαγμένο δικό τους κόσμο.. Τέλος πάντων αυτά δεν έχουν σχέση με το κείμενο του ανωτέρω Στέφανου. Το μόνο που ήθελα να πω είναι ότι ο ψευτμακεδονισμός είναι ψυχική νόσος.. αρρώστια. Δεν το λέω για να εντυπωσιάσω. Έχω ακούσει πολλές "αυτοπροσδιοριζόμενους" να λένε κάτι ακατάληπτες θεωρίες.. που μόνο ψυχικά άρρωστοι άνθρωποι θα έλεγαν.. Χαιρετώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΙΣΤΕ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ.ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ,ΕΞΑΛΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ... ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ; Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΟΝΟΜΑΕΙ.ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΚΑΤΕΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΨΗΛΑ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΕΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ...ΝΑ ΓΩΡΙΖΕΙ ΠΑΝΤΩΣ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΜΕΛΙΤΙΩΤΕΣ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΕΙΔΗ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΒΡΩΜΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΗ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥΣ.Α..ΔΕΣΤΕ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΣΤΗΝ FYROM.Η ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ....ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΓΡΑΙΚΟΜΑΝΟ ΜΕΛΙΤΙΩΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΤΕΦΑΝΕ, πόσο δίκιο έχεις!!! Δεν έχω κάποια σχέση με το εν λόγω χωριό, αλλά και μόνο στο άκουσμα των όσων είπε "μου γύρισε το μυαλό"...Βλέπεις έμμεσα θίγονται όλοι οι Πόντιοι και όλοι οι Αρβανίτες...Πάντως δεν ξέρω τι είναι πιο επικίνδυνο... το να είσαι αμόρφωτος; ή το να είσαι βαλτός/ "πουλημένος"; Ο Α. φαίνεται ότι πληροί και τα δύο... Όταν φέρνω στο νου τόσο το περιεχόμενο όσο καιτο ύφος των λόγων του, μου έρχονται στο νου πολλλές πολλές πολλές κακές σκέψεις! Αλλά στο τέλος λέω...ό,τι και να είναι, είναι κρίμα... άνθρωπος χωρίς ταυτότητα..άνθρωπος που τα πούλησε όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΙ ΜΕΛΙΤΙΩΤΕΣ, ΕΜΕΙΣ, ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΧΕΣΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΔΕΣ. ΒΡΗΚΑΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ (ΤΕΤΑΡΤΗ ΓΕΝΕΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΜΕ ΕΞΕΡΑΙΣΗ ΤΟΝ ''ΕΒΡΑΙΟ'' Ο ΟΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΜΙΑ ΖΩΗ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ, ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΦΕΡΦΩΝ ΤΟΥ).
    ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΗΔΙΑ ΜΕ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΕΜΕΤΟΥ.
    ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΤΑ ΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1990 ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΤΕ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ ΩΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΡΕΕΤΕ ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΝΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΚΟΜΜΑΤΙ ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΠΑΡΟΝ, ΔΩΣΑΤΕ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΒΛΑΜΜΕΝΑ ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ - ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ.
    ΑΑΥΤΑ ΣΤΕΦΑΝΕ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΠΕΙΣΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΙΤΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΜΙΣΤΕΣ.

    ΛΙΤΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...... Όχι μόνο αυτός ο ανθρωπος που τα πούλησε όλα, αλλά ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΑΤΟΝ ΤΟΥ. Αυτός ο άνθρωπος πρέπει να κολλήσει στη πλάτη του: ΕΙΜΑΙ ΤΡΕΛΟΣ, και όλοι όσοι τον ακολουθούν.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά ρε ποντικέ θα μας τρελάνεις; ανεβάζεις ανάρτηση το ανώνυμο σχόλιο κάποιου άσχετου ως σοβαρό σχόλιο. Τα θέματα αυτά εμείς οι Φλωρινιώτες τα ξέρουμε και ξέρουμε πως να τα χειριστούμε. Οι εκτός Φλώρινας είναι σίγουρο πως έχουν διαστρεβλωμένη άποψη όχι εκ του πονηρού βέβαια αλλά επειδή δεν το χωράει το μυαλό τους να υπάρχει μια τέτοια πολυπολιτισμική κοινωνία όπως η Φλώρινα και να υπάρχουν στην Ελλάδα έλληνες πολίτες που να αισθάνονται μη-ελληνες. Είναι φυσικό να μην το ξέρουν στην πελοπόννησο ή στην κρήτη μια και δεν ζουν στα σύνορα και ούτε η κοινωνία τους χαρακτηρίζεται από ποικιλία προελέυσεων και πολιτισμών.
    Το ζήτημα είναι τοπικό και μόνο εμείς και κυριώς οι Μελιτιώτες θα πρέπει να το λύσουμε όχι με εθνικιστικές κορώνες αλλά με ουσία αλλά και πυγμή.

    Μη βγάζετε στον αέρα τους άσχετους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τους σκοπιανούς τους μαθαίνουν ναι είναι μακεδόνες
    Τους έλληνες τους μαθαίνουν να είναι χριστιανοί
    Ούτε τον έναν ούτε στον άλλον μπορείς να τον πείσεις ότι δεν είναι έτσι επειδή έτσι τον έμαθαν οι εξουσιαστές σου από μικρό.
    Γιατί αυτό πιστεύουν και στην πίστη δεν χώρα ιστορία και σκέψη, για αυτό και λέγετε πίστη…τι ψάχνετε τώρα.. έτσι πιστεύουν μερικοί.. ότι είναι μακεδόνες και όχι έλληνες.. δεν αλλάζει αυτό όπως ο έλληνας που του έμαθαν να είναι με το χριστουλι…Όπως σε μάθουν από μικρό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. RE FILE 3.10 TI DOULEIA EXEI O XRISTOS M AYTA?
    OTI THIMOMASTE XEROMASTE. KAI META THA VROUME AKRI. OTI NA NAI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 4:36 μ.μ. τι δεν κατάλαβες στην παρομοίωση που εκανα??? νομιζω ειναι ενα παράδειγμα ευστοχω
    όπως εσυ τωρα τα πειρες για τον χριστο σου επιδι ετσι σε μεγάλωσαν… ετσι τα παίρνει και ενας σκοπιανος αν του πεις ότι δεν είναι μακεδόνας…επιδι και αυτόν ετσι τον μεγάλωσαν!!
    Για μένα όσο χαζό μου φαίνετε ενας Ελλην να πιστεύει στην εβραϊκή μυθολογία για θρησκευτική ιστορία άλλο τοσο χαζο ενας σκοπιανος – σλαβος να πιστευει ότι είναι απογονος του Μέγα Αλέξανδρου.. αλλα και αυτόν ετσι τον έμαθαν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΙΤΙΟΤΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΗΤΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΜΑΣ..!!! ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΤΙ Η ΜΕΛΙΤΗ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΕΙ.. ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΦΩΝΟΘΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΜΑΣ..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. βουλγαρος εισε κ` εσυ σαν το προεδρο σας δεν θα συμφωνας μαζι του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μακεδονικά Τοπωνύμια: Μερικοί οικισμοί Νομού Φλώρινας,


    Άχιλ, Άιλ (Ахил, Аил) → Άγιος Αχίλλειος

    Άητος (Айтос) → Αετός

    Αρμένορο (Арменоро) → Αρμενοχώρι

    Άρμενσκο (Арменско) → Άλωνα

    Ασάνοβο σέλο (Асаново село) → Μεσοχώρι

    Βάμπελ (Вамбел) → Μοσχοχώρι (ερειπ.)

    Βάρτολομ (Въртолом) → Άγιος Βαρθολομαίος

    Βέρμπενη (Върбени) → Ιτιά

    Βίνενη (Винени) → Πύλη (ερειπ.)

    Οφτσάρενη (Овчарени) → Μελίτη

    Βράπτσιν (Врапчин) → Χειμάδι (ερειπ.)

    Γκέρμαν (Герман) → Άγιος Γερμανός

    Γκράζντανο (Граждано) → Βροντερό

    Γκόριτσκο (Горицко) → Αγραπιδιές

    Γκορνίτσεβο (Горничево) → Κέλλη

    Γκόρνο Κάλενικ (Горно Каленик) → Άνω Καλλινίκη

    Γκόρνο Κλέστσινο (Горно Клешчино) → Άνω Κλεινές

    Γκόρνο Κότορι (Горно Котори) → Άνω Υδρούσσα

    Γκιούλεντσι (Гюленци) → Ροδώνας

    Έλεβις (Елевиш) → Λεβαία

    Έλοβο (Елово) → Ελάτεια (ερειπ.)

    Έξισου (Екшису) → Ξινό Νερό

    Ζαμπέρδενη (Забърдени) →Λόφοι

    Ζέλενιτς (Зеленич) →Σκλήθρο

    Ζέλоβο (Желово) → Ανταρτικό

    Καλουγκέριτσα (Калугерица) → Καλογερίτσα

    Καμπάσνιτσα (Къбасница) → Πρώτη

    Κέλεμες (Келемес) → Φαράγγι

    Κιόσελερ (Кьоселер) → Αντίγονος

    Κλαμπούτσιστσα (Клабучишча) → Πολυπλάτανο

    Κλαδόραμπι (Кладораби) → Κλαδοράχη

    Κόλαρτσα (Коларца) → Μανιάκι

    Κουτσκόβενη (Кучковени) → Πέρασμα

    Κραπέστσινα (Крапешчина) → Ατραπός

    Κρουσόδαρι (Крушодари) →Αχλάδα

    Λακ (Лаг) (ερειπ.)

    Λάγκενη (Лагени) → Τριανταφυλλιά

    Λάζενη (Лажени) → Μεσονήσι

    Λέσκοετς (Лескоец) → Λεπτοκαρυές

    Λέριν (Лерин) → Φλώρινα

    Λέχοβο (Лехово)

    Λιουμπέτινο (Любетино) → Πεδινό

    Μάαλα (Маала) → Τροπαιούχος
    Μέντοβο (Медово) → Μηλεώνας

    Μόκρενη (Мокрени) → Βαρικό

    Μούραλαρ (Муралар) → Πελαργός

    Μπάνιτσα (Баница) → Βεύη

    Μπέλκαμεν (Белкамен) → Δροσοπηγή

    Μπέσφινα (Бесвина) → Σφήκα (ερειπ.)

    Μπίτουσα (Битуша) → Παρόρι

    Μπορέσνιτσα (Борешница) → Παλαίστρα

    Μπούκοβικ (Буковик) → Οξυά

    Μπούφι (Буфи) → Ακρίτας

    Μπρέζνιτσα (Брезница) → Βατοχώρι

    Νέβεσκα (Невеска) → Νυμφαίο

    Νεγκόβανη (Неговани) → Φλάμπουρο

    Νεγκότσανη (Негочани) → Νίκη

    Νεόκαζι (Неокази) → Νεοχωράκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νεόλενη (Неолени) → Σκοπιά

    Νέρετ (Неред) → Πολυπόταμο

    Νίβιτσι (Нивици) → Ψαράδες

    Νόβιγκρατ (Новиград) → Βεγόρα

    Νοβοσέλο (Новосело) → Νέα Κώμη (ερειπ.)

    Νταργόνιστα (Дъргонища) (ερειπ.)

    Ντόλνο Κάλενικ (Долно Каленик) → Κάτω Καλλινίκη

    Ντόλνο Κλέστσινο (Долно Клешчино) → Κάτω Κλεινές

    Ντόλνο Κότορι (Долно Котори) → Υδρούσσα

    Ντρένοβο (Дреново) → Κρανιές (ερειπ.)

    Ντρομπίτιστα (Дробитища) → Δασερή (ερειπ.)

    Όπαα (Опаа) (ερειπ.)

    Όροβνικ (Оровник) → Καρυές

    Όρτομπα (Ортоба) → Μεσόκαμπος

    Όστσιμα (Ошчима) → Τρίγωνο

    Οψίρινα (Обширина) → Εθνικό

    Ποπόζανη (Пъпъжани) → Παπαγιάννη

    Παπάντια (Пападия) → Παπαδιά

    Πάτελε (Пателе) → Άγιος Παντελεήμων

    Πεσόσνιτσα (Песошница) → Αμμοχώρι

    Πέτερσκο (Петерско) → Πέτρες

    Πέτορακ, Πετόρατσι (Петорак, Петораци) → Τριπόταμος

    Πίσουντερ (Пишудер) → Πισοδέρι

    Πλεσέβιτσα (Плешевица) → Κολχική

    Πόπλι (Пъпли) → Λευκώνας

    Πρεκοπάνα (Прекопана) → Περικοπή

    Ράκοβο (Раково) → Κρατερό

    Ράμανλι (Раманли) → Ελεούσσα (ερειπ.)

    Ράμπη (Ръмби) → Λαιμός

    Ράχοβα, Όροβο (Рахова, Орово) → Πύξος (ερειπ.)

    Ρόσνα (Росна) → Σιταριά

    Ρούλια (Руля) → Κώττας

    Ρούδαρι (Рудари) → Καλλιθέα

    Ρούντνικ (Рудник) → Ανάργυροι

    Σακούλεβο (Сакулево) → Μαρίνα

    Σέτινα (Сетина) → Σκοπός

    Σμάρδες (Смърдеш) → Κρυσταλλοπηγή

    Σουροβίτσεβο (Суровичево) → Αμύνταιο

    Σώτερ (Сотер) → Σωτήρας

    Σπάντσι (Спанци) → Φανός

    Στέρκοβο (Щтърково) → Πλατύ

    Στρέμπενο (Стребено) → Ασπρόγεια

    Σφέτα Πέτκα (Света Петка) → Αγία Παρασκευή

    Τίρνο (Търно) → Αγκαθωτό (ερειπ.)

    Τίρνοβο (Търново) → Πράσινο

    Τίρσιε (Търсье) → Τρίβουνο

    Τούριε (Турье) → Κορυφή

    Τσάλτζιλαρ (Чалджилар) → Φιλώτας

    Τσέροβο (Церово) → Κλειδί

    ----------------------------------------------------------------
    πρόκειται για τοπωνύμια τα οποία συνδέονται με τον τόπο και τους κατοίκους του, δεν αποφασίσθηκαν από κρατική αρχή, όπως τα ελληνικά , τα οποία προέκυψαν από απόφαση της ελληνικής επιτροπής ονοματοδοσίας, μετά την κατάληψη της νότιας μακεδονίας, είναι μυθικά και μη πραγματικά, π.χ Φλώρινα , με εξαίρεση την εξελληνισμένη μορφή μερικών , π.χ Σφέτα Πέτκα/Αγία Παρασκευή..

    τα παραπάνω μακεδονικά τοπωνύμια χρησιμοποιούσαν οι κάτοικοι τους από την ίδρυση τους και κατά την οθωμανική και βυζαντινή αυτοκρατορία , τα οποία μετέδιδαν προφορικά από γενιά σε γενιά...

    εκτός από αυτά διασώζονται και βρίσκονται στα συμβόλαια αγροτικής γής εκατοντάδες μικροτοπωνύμια : τσάρνα τσέσμα -μαύρη βρύση , μπέλα ρέκα-ασπρο ποτάμι, ισβορ-πηγή , κ.λ.π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ESY FILE MPOREI NA EISAI MELITIOTIS DEN DIAFONO. ALLA THA MILAS GIA PARTI SOU. DEN SE EVALE KANENAS PROSTATH. EKTOS KI AN MILAS STO PLITHINTIKO STON EAYTO SOY.

    Y.G. TO ΜΕΛΙΤΙΟΤΗΣ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ "Ω". AN DEN MPOREIS GRAPSE OFTSAR.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ok file tou 10:58 eimai OFTSAR... KAI TO XAIROMAI.. KAI EIMAI MAKEDONAS OPWS LEEI O PROEDROS MOU..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 2:44 μ.μ. ΒΠΕΓΑΙ ΒΡΕ...ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ!!!!! ΣΩΣΤΑ OFTSAR???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εσείς νομίζετε ότι με το να μας δείχνεται τις τοπονυμίες στη γλώσσα σας κάτι κάνετε. Τελευταίοι ήρθατε στη περιοχή μη το ξεχνάτε. Εδώ υπήρχαν πριν από σας από χιλιάδες χρόνια οι πραγματικοί Μακεδόνες, και θα υπάρχουν ακόμα. Το γεγονός ότι ονομάστηκαν έτσι τα τοπονύμια πριν από 300 ή 400 χρόνια.. δεν αλλάζει την πραγματική ιστορία των χιλιάδων χρόνων. Καμαρώνεις γι΄αυτές τις βαρβάρικες ονομασίες που έγραψες; Πόσο στενόμυαλος μπορεί να είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτες οι "βαρβαρικές"ονομασίες υπηρχαν απο το 600 - 700 μ.Χ. μέχρι το 1926 που οι "πολιτισμένοι" Έλληνες τις αλλάξαν!
    Μπορείτε να πιστεύετε οτι είστε απόγονοι των μεγαλέκων, των περικλέων και λοιπων μεγάλων αρχαίων Ελλήνων. Σεβαστείται επιτέλους αυτούς που βρήκαν εδώ όταν ήρθαν οι πρόγονοι σας πριν 100 χρόνια. Ο σεβασμός μήπως δεν υπάρχει στο Ελληνικό λεξιλόγιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το 700 μ.χ. ίσως να ήρθε ο σλάβος ο προπάππους σου εδώ. Οι ονομασίες άλλαξαν πολύ αργότερα όταν γίνατε πολλοί εσείς οι σλάβοι. Ίσως να΄σαι μισός σλάβος και μισός μακεδόνας.. δεν ξέρω. Λέω ίσως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. AI SΟ PRAIS VE!!! ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΙΠΠΟΣ Ο Β!! ΣΩΣΤΑ
    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ??? COE VOE... ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ!!! ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΕ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Και είπεν ο Αλέξανδρος εις τον πατέρα του: "Τάτκο, σο πράϊς μπε;" Και ανταπάντησεν ο Φίλιππος εις το τέκνο του: "Άρνο ντέτε.. τι σο πράϊς; Κι όϊμε να Οφτσάρανι;".. "Μπέγαμε" είπε ο Αλέξανδρος. Πέρα απ΄την πλάκα όμως σ΄αυτές τις φράσεις υπάρχουν 3 αρχαίες ελληνικές λέξεις: Το "πράίς" απ΄το πράττεις, το "κι όϊμε" που βγαίνει απ΄το "να ωθηθούμε" και το απλούστατο "μπέγαμε" από το πήγαμε, φύγαμε.. Υπάρχουν τουλάχιστον άλλες 200 λέξεις του ιδιώματος (αποδεδειγμένα) με αρχαιοελληνική ρίζα. Εάν κάποιος ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα, κάποιος σοβαρός γλωσσολόγος δηλαδή, που δεν είναι "υπάλληλος" των Σκοπίων, τότε σίγουρα θα βρεί τουλάχιστον άλλες 200 λέξεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Άϊντε μπε... ζήτω η Σφέτκα Πέτκα.. εε.. μπάτε ούλαφ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Thelo na rotiso giati anaferi o kirios apo 10:53 ta boulgarika toponimia kai ti tha eprepe na apodiknioun auta? Mipos mporei na eksigisi episis giati exei metonomasti to monastiri kai alles polis tis euritereis perioxis? An thelei na tou anafero merikes kai na mas eksigisi mia mia giati metonomastikane.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ακριβώς αυτό. Τους λες ότι αυτοί μετονόμασαν τα ελληνικά τοπονύμια.. τίποτα αυτοί. Τον χαβά τους. Τους έχουν φουσκώσει τα μυαλά με κάτι μικρές ιστορίες και θεωρίες.. κι αυτοί τα βάλανε στο αίμα τους. Ότι και να τους πεις.. τίποτα αυτοί. Εκεί.. τέτοιο κόλλημα δεν έχω ξαναδεί σε ανθρώπους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.