Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Ευχές από την Όλγα Μούσιου-Μυλωνά

Αγαπημένοι/ες μου συνάδελφοι και συναδέλφισσες,
με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς σας στέλνω τις καλύτερες ευχές μου για προσωπική υγεία, δύναμη και έμπνευση στο πολυδιάστατο έργο που προσφέρετε, ευχές για συναδελφικότητα και αλληλεγγύη μεταξύ μας, για κάθε επιτυχία στις οικογένειές σας και ευόδωση όλων των στόχων σας.
Στην κρίσιμη περίοδο που διέρχεται όλη η ελληνική κοινωνία εμείς οι εκπαιδευτικοί κρατάμε στα χέρια μας το κλειδί της ελπίδας του μέλλοντος και αξίζει να εμφυσήσουμε στη νέα γενιά τις διαχρονικές πανανθρώπινες αξίες, προκειμένου να συμβάλουμε να γίνουν οι μαθητές μας άνθρωποι με προσωπικότητα, κοινωνική αντίληψη και κριτική σκέψη, υπεύθυνοι και δημιουργικοί πολίτες.
Στους νέους Διευθυντές των Σχολείων εύχομαι καλή επιτυχία στα καθήκοντά τους, ευθυκρισία στα θέματα της διοίκησης που θα προκύπτουν στη ζωντανή καθημερινότητα του σχολικού χώρου, και αποτελεσματικές πρωτοβουλίες. Τους παρακαλώ να μεταφέρουν τις ευχές μου σε όλο το προσωπικό του σχολείου τους.
Με την καρδιά μου να χτυπά πάντα στις αίθουσες και τις αυλές των σχολείων, σας στέλνω την αγάπη μου!

Όλγα Μούσιου-Μυλωνά
Διοικήτρια Κ.Α.Α.Κ.Υ.Α.ΜΕΑ. Καστοριάς

2 σχόλια:

  1. Δεν γυρνάς σε αυτές τις αίθουσες κι εσύ ρε Όλγα?
    Κούρασες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Εμείς οι εκπαιδευτικοί...".ΟΠΑ Ολγα φάουλ. Θα λες εσεις οι εκπαιδευτικοί που παίρνετε 1000 ευρω και το ΠΑΣΟΚ που υπηρετώ θα σας κόψει κι άλλα για να αμοίβομαι εγώ και οι συναδελφοί μου κομματόσκυλα Διοικητες με 3000 ευρώ και βάλε. Μπράβο Όλγα ο Τζέφρυ σου εξαργύρωσε ακριβά την κομματική σου πειθαρχία. Ευγε και σε ανωτερα να σε δούμε διοικήτρια στο Τζάνειο . Αλλά για Παιδεία μη μιλάς. Είσαι πλέον πολύ μακριά από τα προβληματά της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.