Νέα συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τη διακοπή των δρομολογίων του σιδηροδρόμου, με πορεία στις γραμμές του τρένου και συναυλία, έγινε σήμερα με πρωτοβουλία της Κίνησης Φίλων Τρένου Φλώρινας
Οι σχεδιασμοί της κυβέρνησης για επανέναρξη της σύνδεσης (Φλώρινα- Θεσσαλονίκη) με δύο μόνο δρομολόγια και με την προϋπόθεση να διατεθούν 2000 κάρτες απεριορίστων διαδρομών είναι σκανδαλώδεις και δεν καλύπτουν ούτε κατ’ ελάχιστον την ανάγκη της περιοχής για πλήρη δρομολόγια που να καλύπτουν τις απαιτήσεις μετακίνησης για δουλειά ψυχαγωγία και τουρισμό.
Με ψήφισμά της η Κίνηση Φίλων Τρένου διεκδικεί:
- από την κυβέρνηση να επανεξετάσει το όριο των 50εκ. της Υποχρέωσης Δημόσιας Υπηρεσίας (ΥΔΥ) που μαθηματικά οδηγεί στον ακρωτηριασμό του σιδηροδρομικού δικτύου που θα χρειαστεί δεκάδες χρόνια και εκατοντάδες εκατομμύρια για να ξαναφτιαχτεί.
- από το υπουργείο μεταφορών να επανεξετάσει την κατανομή των χρημάτων της ΥΔΥ που σήμερα χρησιμοποιείται για να μετακινούνται άδεια βαγόνια στον προαστιακό και όχι οι άνθρωποι που μέχρι πρόσφατα γέμιζαν τα τρένα στη Δ. Μακεδονία.
- από την Περιφέρεια Δ. Μακεδονίας να εντάξει τα απαραίτητα έργα ηλεκτροκίνησης στον σχεδιασμό της για το ΠΕΠ Δ. Μακεδονίας να δρομολογήσει σε συνεργασία με τον ΟΣΕ τη σύνδεση Κοζάνης Καλαμπάκας αλλά, και κυρίως, να βάλει το σιδηρόδρομο στο κέντρο της πολιτικής της για βιώσιμες μεταφορές με συνδυασμένες μεταφορές τρένου λεωφορείου.
- από τους Δήμους να προωθήσουν τις μαζικές μετακινήσεις μαθητών, ΚΑΠΗ, συλλόγων με τρένο εξασφαλίζοντας φτηνή μετακίνηση προς το συμφέρον των συμμετεχόντων και του προϋπολογισμού τους.
Ζητά τέλος από τους πολίτες να συνεχίσουν να υποστηρίζουν το ίδιο μαζικά τον αγώνα να ξανάρθει το τρένο στη Φλώρινα, μέχρι να καταλάβουν οι κύριοι από την Αθήνα ότι κι εδώ είναι Ελλάδα.
Οι πολίτες της Φλώρινας συγκεντρώθηκαν σήμερα στον κλειστό σιδηροδρομικό σταθμό, απαιτώντας την δίκαιη διάθεση των κονδυλίων της Υποχρέωσης δημόσιας υπηρεσίας για να καλύπτει τις πραγματικά «άγονες γραμμές» και όχι να διατίθεται για τις ανάγκες της Αττικής.
Ακολούθησε πορεία στις γραμμές του τρένου που έχουν πια σκουριάσει μετά από 6 εβδομάδες αχρησίας. Στη συνέχεια έγινε συναυλία από τοπικά συγκροτήματα.
Στο μεταξύ, το επόμενο Σάββατο, 19 Μαρτίου, μέλη της κίνησης Επιβάτες Θεσσαλονίκης θα υποδεχθούν στο σιδηροδρομικό σταθμό της Θεσσαλονίκης εκπρόσωπους φορέων της Δυτικής Μακεδονίας, οι οποίοι θα συμμετάσχουν στη δράση «σιδηροδρομική πορεία» σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την περικοπή δρομολογίων του ΟΣΕ και το διπλασιασμό των εισιτηρίων.
Σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, εκπρόσωποι φορέων της Φλώρινας, της Νάουσας και της Κοζάνης θα συγκεντρωθούν στην πλατεία Τημενιδών στην Έδεσσα και θα επιβιβαστούν στο τρένο που εκτελεί το δρομολόγιο Έδεσσα-Θεσσαλονίκη πραγματοποιώντας τη «σιδηροδρομική πορεία», με στόχο την προάσπιση του σιδηρόδρομου ως κοινωνικού αγαθού.
Στον σιδηροδρομικό σταθμό της Θεσσαλονίκης θα τους περιμένουν μέλη της κίνησης "Επιβάτες Θεσσαλονίκης" και από κοινού θα πραγματοποιήσουν πορεία διαμαρτυρίας στο κέντρο της πόλης και συμβολικές καταλήψεις λεωφορείων.
«Συμμετέχουμε και εμείς στην κινητοποίηση για την προάσπιση του κοινωνικού χαρακτήρα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς», δήλωσε στο ΑΠΕ - ΜΠΕ, ο συντονιστής των Επιτροπών «Ακρίβεια Stop» και μέλος του συντονιστικού οργάνου των «Επιβατών Θεσσαλονίκης», Γεώργιος Θεοδωρόπουλος.
Οι σχεδιασμοί της κυβέρνησης για επανέναρξη της σύνδεσης (Φλώρινα- Θεσσαλονίκη) με δύο μόνο δρομολόγια και με την προϋπόθεση να διατεθούν 2000 κάρτες απεριορίστων διαδρομών είναι σκανδαλώδεις και δεν καλύπτουν ούτε κατ’ ελάχιστον την ανάγκη της περιοχής για πλήρη δρομολόγια που να καλύπτουν τις απαιτήσεις μετακίνησης για δουλειά ψυχαγωγία και τουρισμό.
Με ψήφισμά της η Κίνηση Φίλων Τρένου διεκδικεί:
- από την κυβέρνηση να επανεξετάσει το όριο των 50εκ. της Υποχρέωσης Δημόσιας Υπηρεσίας (ΥΔΥ) που μαθηματικά οδηγεί στον ακρωτηριασμό του σιδηροδρομικού δικτύου που θα χρειαστεί δεκάδες χρόνια και εκατοντάδες εκατομμύρια για να ξαναφτιαχτεί.
- από το υπουργείο μεταφορών να επανεξετάσει την κατανομή των χρημάτων της ΥΔΥ που σήμερα χρησιμοποιείται για να μετακινούνται άδεια βαγόνια στον προαστιακό και όχι οι άνθρωποι που μέχρι πρόσφατα γέμιζαν τα τρένα στη Δ. Μακεδονία.
- από την Περιφέρεια Δ. Μακεδονίας να εντάξει τα απαραίτητα έργα ηλεκτροκίνησης στον σχεδιασμό της για το ΠΕΠ Δ. Μακεδονίας να δρομολογήσει σε συνεργασία με τον ΟΣΕ τη σύνδεση Κοζάνης Καλαμπάκας αλλά, και κυρίως, να βάλει το σιδηρόδρομο στο κέντρο της πολιτικής της για βιώσιμες μεταφορές με συνδυασμένες μεταφορές τρένου λεωφορείου.
- από τους Δήμους να προωθήσουν τις μαζικές μετακινήσεις μαθητών, ΚΑΠΗ, συλλόγων με τρένο εξασφαλίζοντας φτηνή μετακίνηση προς το συμφέρον των συμμετεχόντων και του προϋπολογισμού τους.
Ζητά τέλος από τους πολίτες να συνεχίσουν να υποστηρίζουν το ίδιο μαζικά τον αγώνα να ξανάρθει το τρένο στη Φλώρινα, μέχρι να καταλάβουν οι κύριοι από την Αθήνα ότι κι εδώ είναι Ελλάδα.
Οι πολίτες της Φλώρινας συγκεντρώθηκαν σήμερα στον κλειστό σιδηροδρομικό σταθμό, απαιτώντας την δίκαιη διάθεση των κονδυλίων της Υποχρέωσης δημόσιας υπηρεσίας για να καλύπτει τις πραγματικά «άγονες γραμμές» και όχι να διατίθεται για τις ανάγκες της Αττικής.
Ακολούθησε πορεία στις γραμμές του τρένου που έχουν πια σκουριάσει μετά από 6 εβδομάδες αχρησίας. Στη συνέχεια έγινε συναυλία από τοπικά συγκροτήματα.
Στο μεταξύ, το επόμενο Σάββατο, 19 Μαρτίου, μέλη της κίνησης Επιβάτες Θεσσαλονίκης θα υποδεχθούν στο σιδηροδρομικό σταθμό της Θεσσαλονίκης εκπρόσωπους φορέων της Δυτικής Μακεδονίας, οι οποίοι θα συμμετάσχουν στη δράση «σιδηροδρομική πορεία» σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την περικοπή δρομολογίων του ΟΣΕ και το διπλασιασμό των εισιτηρίων.
Σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, εκπρόσωποι φορέων της Φλώρινας, της Νάουσας και της Κοζάνης θα συγκεντρωθούν στην πλατεία Τημενιδών στην Έδεσσα και θα επιβιβαστούν στο τρένο που εκτελεί το δρομολόγιο Έδεσσα-Θεσσαλονίκη πραγματοποιώντας τη «σιδηροδρομική πορεία», με στόχο την προάσπιση του σιδηρόδρομου ως κοινωνικού αγαθού.
Στον σιδηροδρομικό σταθμό της Θεσσαλονίκης θα τους περιμένουν μέλη της κίνησης "Επιβάτες Θεσσαλονίκης" και από κοινού θα πραγματοποιήσουν πορεία διαμαρτυρίας στο κέντρο της πόλης και συμβολικές καταλήψεις λεωφορείων.
«Συμμετέχουμε και εμείς στην κινητοποίηση για την προάσπιση του κοινωνικού χαρακτήρα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς», δήλωσε στο ΑΠΕ - ΜΠΕ, ο συντονιστής των Επιτροπών «Ακρίβεια Stop» και μέλος του συντονιστικού οργάνου των «Επιβατών Θεσσαλονίκης», Γεώργιος Θεοδωρόπουλος.
σημερινή και η προηγούμενη ( 7500 υπυγραφές) ήταν απο τις πιό ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΕΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ που έγιναν στην Φλώρινα. Υπόψιν περι τους 1800 επισκέπτες της Βίγλας και της φλώρινας γευθήκαν τι θέλουμε στην Φλώρινα και μας είπαν και συγχαρητήρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήένα μεγάλο συγχαρητήρια στους φίλους του τρένου.
από τους 300 που είαμσταν στην πλατεία στους ογδόντα χθες στον κύκλο και στον σταθμό. Απο τους οποιους κάτι κουρασμένα παλικάρια του Εργατικού που έδειχναν να εχουν ερθει από υποχρέωση και κάποιοι φοιτητές που ρωτούσαν την καθηγήτριά τους τί πρέπει να κάνουν. Ενας αγώνας που τελικά αφορά ελάχιστους; κρίμα
ΑπάντησηΔιαγραφή11:20 π.μ. μάλλον θέλεις " να τ ακούσεις" ε λοιπόν θα προτιμούσα ΛΙΓΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ παρά πολλούς μαλθακούς που αιωνίως κάνουν ηλιοθεραπείες παρέα με τους ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ παρέα...δυστυχώς εκείνοι οι λίγοι είναι παράδειγμα προς μίμηση ...αλλά είπαμε φορέσατε τα κουστουμάκια σας πίνετε γλαρόσουπες και όταν σας έρθει κάποτε το αυγό στο .... κακαρίζετε και μάλιστα ζητάτε και τα ρέστα ( και απο αυτούς του λλίγους ενεργους πολίτες) κοινώς σας αποδείξαμε ότι ΕΙΣΤΕ ΟΡΝΙΘΕΣ ΣΤΟ ΠΑΧΝΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΡΟΥΦΙΑΝΟΥ...κοκοκο κικιρικου καληνύχτα και να μας γράφεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον δεν ξερεις τί λες. Εγώ ήμουν στην κινητοποίηση. Και λέω ότι στενοχωρήθηκα με την ελάχιστη συμμετοχή. Τα άλλα που λες και κυρίως το ύφος σου δειχνουν και τον χαρακτήρα σου
ΑπάντησηΔιαγραφή