Στο ευρωκοινοβούλιο φέρνουν οι Οικολόγοι Πράσινοι το θέμα της διακοπής των δρομολογίων της Δ. Μακεδονίας λίγα μόλις χρόνια μετά την επένδυση 96,3 εκ. Ευρώ για την αναβάθμισή τους. Με αφορμή τη συνεχιζόμενη διακοπή των δρομολογίων του σιδηρόδρομου στη Δ. Μακεδονία που έχει προκαλέσει την έντονη αντίδραση των κατοίκων, ο ευρωβουλευτής Μιχάλης Τρεμόπουλος κατέθεσε γραπτή ερώτηση προς την Κομισιόν, ζητώντας εξηγήσεις για την τύχη των συγχρηματοδοτούμενων έργων μετά την αποπεράτωσή τους αλλά και τη στάση της απέναντι στο μαζικό και αδιάκριτο κλείσιμο σιδηροδρομικών γραμμών στη χώρα μας.
Ο ευρωβουλευτής των Οικολόγων Πράσινων ρωτά αν η κατάργηση των δρομολογίων λίγα μόλις χρόνια μετά την ολοκλήρωση έργων αναβάθμισης που συγχρηματοδοτήθηκαν από κοινοτικά κονδύλια είναι συμβατή με τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει η ελληνική κυβέρνηση. Θέτει, επίσης, ζήτημα συμβατότητας με την Ευρωπαϊκή πολιτική μεταφορών της αιφνιδιαστικής κατάργησης του 50% του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας χωρίς προηγούμενη μελέτη βιωσιμότητας.
«Παρά τις υποσχέσεις της η κυβέρνηση έχει αφήσει 2 μήνες τη Δ. Μακεδονία και ιδίως τη Φλώρινα, το Αμύνταιο και την Κοζάνη χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση εντείνοντας την βαθιά ύφεση και απομόνωση της περιοχής», δήλωσε ο Μιχάλης Τρεμόπουλος. «Η ερώτηση που καταθέσαμε στην Επιτροπή την θέτει προ των ευθυνών της για τις επιλογές της κυβέρνησης που σε μεγάλο βαθμό οφείλονται και στις πιέσεις της επιτροπής μέσω του μνημονίου. Η ανάπτυξη των σιδηροδρομικών μεταφορών είναι μια απάντηση στην οικονομική, περιβαλλοντική και κοινωνική κρίση γιατί εξασφαλίζει βιώσιμη κινητικότητα προσιτή σε όλους αλλά και προοπτική σε μια περιοχή που πλήττεται ιδιαίτερα από την κρίση».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.