Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

Ανοίγουν τα διόδια Πολυμύλου την Κυριακή

Κατόπιν απόφασης της ανοιχτής λαικής και αμεσοδημοκρατικής γενικής συνέλευσης της Επιτροπής Αγώνα, που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του Εργατικού Κέντρου Κοζάνης το Σάββατο 22/01/2011, η επιτροπή αγώνα θα συμμετέχει στο πανελλαδικό άνοιγμα των διοδίων που θα πραγματοποιηθεί σε όλο το εθνικό δίκτυο της χώρας την Κυριακή στις 06/02/2011, σε συνεργασία με το Πανελλαδικό Συντονιστικό, το Συνδικάτο Εργαζομένων στην Ενέργεια ''Εργατική Αλληλεγγύη'' και τα Συνεργαζόμενα Σωματεία Ιδιοκτητών Φορτηγών Δημοσίας Χρήσης Δυτικής Μακεδονίας.
Η Επιτροπή Αγώνα θα ανοίξει το σταθμό διοδίων του Πολυμύλου Κοζάνης την Κυριακή 06/02/2011 και ώρα 16:00 μ.μ εως 18:00 μ.μ, για να διέρχονται ελεύθερα οι οδηγοί χωρίς να καταβάλουν το χαράτσι των διοδίων,  θα μοιράζεται έντυπο υλικό και θα ενημερώνονται οι πολίτες για τις θέσεις της επιτροπής αγώνα. Καλούμε όλους τους πολίτες να συμμετέχουν στον αγώνα για την κατάργηση των διοδίων.
ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΛΑΟ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

7 σχόλια:

  1. NA ena kalo paradeigma kai gia to ..traino poy exase h florina.na ginei katalipsi ston odiko axona florinas kozanis edesas kai na mirasoume enimerotika filadia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τελικά αληθές.
    Dura lex, sed lex

    Νομική προσέγγιση για τα διοδια.

    Με τον νόμο 3555/2007 κυρώθηκε η αποικιακού χαρακτήρα σύμβαση της εταιρείας «ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» με το ελληνικό Δημόσιο. Για τους χρήστες της ΠΑΘΕ ισχύει ο νόμος αυτός, αλλά φυσικά ισχύει και το Σύνταγμα της Ελλάδας. Με τον παραπάνω νόμο προβλέπεται ότι η «παραχωρησιούχος» εταιρεία μπορεί να απαιτήσει απ’ τον χρήστη που δεν πλήρωσε την καταβολή του 20πλάσιου του αντιτίμου σαν ΑΣΤΙΚΗ ποινή, με κάποιες προϋποθέσεις και διαδικασίες, ζητώντας εντέλει την έκδοση διαταγής πληρωμής. Η διάταξη όμως αυτή είναι αντισυνταγματική, αφενός γιατί δεν παρέχει στον πολίτη το δικαίωμα της προηγούμενης ακρόασης και αφετέρου γιατί παρέχει στο προσωπικό της «παραχωρησιούχου» ιδιωτικής εταιρείας αρμοδιότητες δημοσίου υπαλλήλου (παράβαση άρθρων 20 και 103 αντίστοιχα του Συντάγματος).Συγχρόνως ο ίδιος ο νόμος (3555/07) ορίζει ότι το Δημόσιο (Αστυνομία, Τροχαία, Δ.Ο.Υ.) δεν έχει καμιά ανάμειξη στη διαδικασία επιδίωξης είσπραξης του αντιτίμου και της αστικής ποινής. Πρόκειται δηλαδή για μια ιδιωτική οικονομική διαφορά μεταξύ χρήστη και του ιδιώτη ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.Για όλους τους παραπάνω λόγους πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι εάν ο «Παραχωρησιούχος» προσπαθήσει μέσω διαταγής πληρωμής να εισπράξει πρόστιμα απ’ τους πολίτες που αρνούνται να πληρώσουν διόδια, τα Δικαστήρια, που θα προσφύγουν αυτοί, θα τους δικαιώσουν και η εταιρεία θα έχει γενικότερα προβλήματα σχετικά με τη νομιμότητα της Σύμβασής της (που μπάζει από παντού).

    Σε κάθε περίπτωση η άρνησή μας να πληρώνουμε διόδια και το ανέβασμα της μπάρας για να περάσουμε δεν συνιστά κανένα ποινικό αδίκημα. Ούτε παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας έχουμε. Γι’ αυτό και η Τροχαία δεν επεμβαίνει. Η μπάρα των ιδιωτικών εταιρειών στα διόδια αντιστρατεύεται και παραβιάζει την ελευθερία και δη την ελευθερία μετακίνησής μας στους εθνικούς δρόμους, που προστατεύεται απόλυτα για όσους βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια.

    Το δικαίωμα αυτό, ως μερικότερο δικαίωμα του δικαιώματος για ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας του ατόμου, αφορά Έλληνες πολίτες και αλλοδαπούς που βρίσκονται στη χώρα μας και προστατεύεται «απόλυτα» από το άρθρο 7 του Συντάγματος.- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΜΑΣ, και- ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!(Ούτε δίνουμε το ονοματεπώνυμό μας ή παραλαμβάνουμε οποιοδήποτε χαρτί απ’ τους ανθρώπους των ιδιωτικών εταιρειών).
    ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ!Υ.Γ. Τις δυνατότητες και τα δικαιώματά μας αυτά δεν πρόκειται να τα πληροφορηθούμε από τα μεγάλα αθηναϊκά ΜΜΕ, γιατί οι ιδιοκτήτες τους είναι και οι εργολάβοι των χρυσοφόρων έργων (π.χ. Μπόμπολας κ.λ.π.).

    Χρήστος Σταμόπουλος(δικηγόρος)

    ==================

    Σχόλιο: Αυτός είναι ο νόμος κύριοι και με βάση αυτόν στήθηκε το κίνημα των διοδίων. Τυχών αλλαγή του νομού εν μέσω κινητοποιήσεων θα σημαίνει ότι ο νομοθέτης τακίμιασε με τους νταβατζήδες και την δικαστική εξουσία για να ασκηθεί δίωξη κατα ενός κινήματος Όλο αυτό θα σημαίνει απλώς ότι η δημοκρατία δεν λειτουργεί και οτι το σύνταγμα δεν γίνεται σεβαστό.

    πηγή:http://papaioannou.wordpress.com/2011/02/03/dura-lex-sed-lex/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν γνωρίζω καμιά χώρα στον κόσμο, που να μην επιβάλει διόδια σε δρόμους αντίστοιχων προδιαγραφών της Εγνατίας. Αν δεν καταβάλουν οι χρήστες, σαν ανταποδοτικό, το τίμημα για την συντήρηση των οδικών αξόνων, τότε θα το φορτωθούν μέσω της γενικής φορολογίας όλοι οι πολίτες.
    Η γνώμη μου είναι ότι την Εγνατία πρέπει να την πληρώνουν αυτοί που την χρησιμοποιούν, με πιο δίκαιο όμως τρόπο και ανάλογα με τα διανυόμενα χιλιόμετρα (πληρωμή μόνο στις εξόδους). Με το σημερινό καθεστώς, οι χρήστες από άλλες χώρες για τα 650 χλμ, πληρώνουν μόνο στον Πολύμυλο και στα Μάλγαρα. Όλα τα υπόλοιπα χιλιόμετρα τους τα κάνουμε δώρο λες και μας περισσεύουν, αλλά την σύνταξη και τα δώρα των μεροκαματιάρηδων μας λένε ότι επιβάλλεται να περικοπούν λόγω οικονομικής κρίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα τέλη κυκλοφορίας γιατί τα πληρώνουμε?
    Ξέρει κανένας να μας πει?
    Τους δρόμους αυτούς τους έχουμε χιλιοπληρώσει εμείς, οι γονείς μας, και οι παππούδες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα "Τέλη κυκλοφορίας" μόνο τέλη κυκλοφορίας δεν είναι. Είναι τέλη κατοχής και όχι χρήσης του Ι.Χ. Αν εγώ δε χρησιμοποιώ το αυτοκίνητό μου ή το χρησιμοποιώ ελάχιστες φορές το χρόνο, για ποιο λόγο να πληρώνω για την κυκλοφορία του; Είναι ένα χαράτσι που η ονομασία του είναι ατυχής γιατί σε καμία περίπτωση δεν αντιπροσωπεύει αυτό που ονομάζεται. Ακόμα και τώρα που στα καινούργια αυτοκίνητα προσδιορίζονται από την εκπομπή ρύπων, θα έπρεπε τουλάχιστον να λέγονται τέλη εκπομπής ρύπων. Και πάλι όμως αυτό έχει να κάνει με τη κυκλοφορία του αυτοκινήτου και όχι με την κατοχή.
    Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τα διόδια. Όλοι πληρώνουν το ίδιο ανεξάρτητα με το πόσα χιλιόμετρα χρησιμοποιείς τον αυτοκινητόδρομο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δηλαδή ρε μάγκα όταν το ελληνικό κράτος έφτιαχνε δρόμους με την ΜΟΜΑ που υπάρχουν ακόμη και αντέχουν ακόμη στα χωριά μας τί έπρεπε να επιβάλει σε κάθε έξοδο χωριού ή πόλης διόδια για συντήρηση; Η εγνατία έγινε ή δέν έγινε με ευρωπαικα κονδύλια και ένα ποσοστό του κράτους; αυτά τα λεφτα που πήγαν σε εργολάβους που έχουν φέουδα κομμάτια της εγνατίας και το έκμεταλεύονται αγρίως; αγοράσατε την ελλάδα για να σας πληρώνουμε και απο πάνω; ποιοί είσαστε ρε μάγκες και καταντησατε την χώρα ένα απέραντο μαγαζί σας και θέλετε για σύντήρηση και διόδια; συμπολίτες μου ήρθαν χειρότερα χρόναι απο την εποχή της χούντας απο την εποχή της ΜΟΜΑΣ ..΄..τοτε το κράτος έφτιαχνε δρόμους σήμερα φέουδα μεγαλοκατασκευαστικών συμφερόντων..ουτε επι χούντας δέν γίνονταν αυτά στην χώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για τον μάγκα 12:20π.μ.
    Η Εγνατία με τα 650 χλμ έχει λειτουργικό κόστος, που σήμερα το αναλαμβάνει το κράτος, άρα και εγώ που δεν την χρησιμοποιώ. Θεωρώ ότι αυτό είναι άδικο και πρέπει να το πληρώνουν αυτοί που την χρησιμοποιούν. Δεν χρωστάω τίποτα στις Τουρκικές νταλίκες, για να τους πληρώνω τον δρόμο που αυτοί χρησιμοποιούν. Ειδικά για την Εγνατία, είμαι υπέρ των πολλών διοδίων, υπέρ του κπάτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.