Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Ευχαριστήριο του νέου βουλευτή Φλώρινας της Ν.Δ. Γιάννη Αντωνιάδη

Από τα βάθη της καρδιάς μου, αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω θερμά, τις Φλωρινιώτισσες και τους Φλωρινιώτες που με τίμησαν και με στήριξαν με την ψήφο τους.
Σ΄ αυτή την πραγματικά δύσκολη περίοδο που διανύει ο τόπος μας, δώσαμε ένα ηχηρό μήνυμα ότι μπορούμε και θέλουμε να βγάλουμε την περιοχή μας από την αφάνεια και γι΄ αυτό θα παλέψουμε όλοι μαζί, από την επόμενη κιόλας μέρα.
Το αποτέλεσμα αδικεί την πολιτική παράταξη την οποία υπηρετώ, καθώς τα τελευταία δύο χρόνια έδωσε μια πραγματικά σκληρή μάχη για την ανόρθωση της χώρας, όμως η επιθυμία των Ελλήνων ήταν διαφορετική και σεβόμαστε το αποτέλεσμα των εκλογών.
Από την πρώτη μέρα που ανακοινώθηκε η υποψηφιότητά μου, αγωνίστηκα με αξιοπρέπεια, ήθος και σεβασμό προς τους συνυποψηφίους μου, όλων των κομμάτων ανεξαιρέτως, θέτοντας ως μοναδικό στόχο το καλό της Φλώρινας και αφήνοντας στην άκρη μικροπολιτικές που σε καμία περίπτωση δεν με εκφράζουν.
Σε όλη την προεκλογική περίοδο η βασική μου θέση, ήταν η στήριξη της νεολαίας μας. Τα νιάτα θα είναι και τώρα από τη νέα θέση μου, ως Βουλευτής, πρώτη μου προτεραιότητα. Στην προσπάθειά μου αυτή, καλώ όλους και όλες σε συμπαράταξη, να διαμορφώσουμε ένα νέο πολιτικό περιβάλλον, στο οποίο κυρίαρχο ρόλο θα έχουν οι πολίτες για μια νέα εποχή, όπου υπεράνω όλων θα είναι οι συμπολίτες μου και η καθημερινότητά τους.
Θα είμαι Βουλευτής του συνόλου των πολιτών της Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας και καλώ τον συνάδερφο μου Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, καθώς και τους μαζικούς φορείς, να προχωρήσουμε σε έναν κοινό αγώνα για τη λύση βασικών προβλημάτων της περιοχής μας, ώστε οι συμπολίτες μας να έχουν μια καλύτερη μέρα και ο τόπος μας ένα καλύτερο μέλλον που του αξίζει.

Γιάννης Δ. Αντωνιάδης
Βουλευτής Ν.Δ. Φλώρινας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.