Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Για τις καταλήψεις των σχολείων

Μέχρι πότε θα είμαστε υποχρεωμένοι σαν κοινωνία να ανεχόμαστε τη "μόδα" που ονομάζεται κατάληψη; Σαν γονιός, αναρωτιέμαι για τον πραγματικό σκοπό της κατάληψης και ποιοι ωφελούνται από αυτό.
Πέντε-δέκα παιδιά κάνουν την κατάληψη για να γλιτώσουν μαθήματα και την πληρώνει όλο το σχολείο! Είμαστε κάποιοι γονείς που δεν μπορούμε να στείλουμε τα παιδιά μας φροντιστήριο (άλλο μεγάλο θέμα αυτό...), αλλά ούτε τα στέλνουμε τα παιδιά μας στο σχολείο να περνούν την ώρα τους. Οι καθηγητές πού είναι; Έλεος πια!!!

Αναγνώστρια

58 σχόλια:

  1. Φίλε μου πόσο δίκαιο έχεις !!!! τα παιδιά είναι υποκινούμενα από τους καθηγητές, αλλά να δούμε και το άλλο θέμα που μας προέκυψε??? τα σχολεία φυλάσσονται από Security πως τα πήραν αυτά τα "πέντε" παιδιά τα κτήρια ??? και γιατί δεν πάει ο Γυμνασιάρχης ή ο Λυκειάρχης στον Εισαγγελέα ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΙ αρχές είναι απολύτως ενήμερες, όπως προβλέπεται. Η κατάληψη δημοσίου κτηρίου και η παρεμπόδιση λειτουργίας υπηρεσίας διώκεται αυτεπάγγελτα, και όχι κατ' έγκλιση, αν είσαι σε θέση να με καταλάβεις.

      Διαγραφή
  2. Εννοείτε πώς τα παιδιά είναι υποκινούμενα από τους καθηγητές, διότι στην προκειμένη περίπτωση γνωρίζουμε όλοι πώς αυτό το μοντέλο που ονομάζεται κατάληψη δεν επιφέρει κάποιο αποτέλεσμα, παρόλα αυτά εφαρμόζεται ακόμα και το χειρότερο από όλα είναι ότι στην εξέλιξη της σχολικής χρονιάς οι καθηγητές ως δικαιολογία θα λένε πώς λόγο καταλήψεων δεν μπόρεσαν να βγάλουν την ύλη. Κύριοι και Κυρίες τα φροντιστήρια ανθούν,εκεί ''παίζονται τα χρήματα''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν γνωρίζεις κάποιον που παρακινεί τους μαθητές για κατάληψη μπορείς και ΥΠΟΧΡΕΟΥΣΑΙ να το καταγγείλεις, και να είσαι σίγουρος ότι θα έχει σοβαρό πρόβλημα. Διαφορετικά διαπράττεις το αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμησης και να ξέρεις ότι είσαι "ανώνυμος" μόνο για τους αναγνώστες του μπλογκ, όχι και για τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

      Διαγραφή
  3. Εάν θελετε να δειτε το αιτήματα ελατε να τα δειτε εξω από το σχολειο για να καταλαβαιτε ποσο σοβαρα είναι πραγματικα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιο σοβαρό αίτημα που θα έπρεπε να έχεις παιδί μου, όπως βλέπω τον γραπτό σου λόγο, είναι να μάθεις πρωτίστως ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ...!

      Διαγραφή
    2. Εσυ πανεξυπνε πηγες στο σχολειο να δεις τα αιτηματα??? Στα σημερινα χρονια τα παιδια τα καταστρεφουν με το αγχος και αλλα 1002 προβληματα!!!Εσυ δεν μπορεις να κρινεις καποιον ποσο μαλλον τα παιδια. Κυριως που εισαι ΑΣΧΕΤΟΣ με τα θεματα της εκπαιδευσης π.χ. τραπεζα θεματων.Δεν εχεις το δικαιωμα να βαζεις την ταμπελα ανορθογραφος απο μια απροσεξια!!! (καταλαβαινετε)

      Διαγραφή
    3. ΣΥΜΦΩΝΩΩΩΩΩΩ.......!!!

      Διαγραφή
    4. Φϊλε 3.35
      Η παράλειψη των τόνων είναι απλώς απροσεξία; Εμένα μου φαντάζει ως προβληματική σχέση με τον λόγο.

      Διαγραφή
    5. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΙ ΑΙΩΝΕΣ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΕΤΡΕΠΑΝ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ GREEKLIES ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙΣ ΝΑ ΕΜΠΕΔΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΩΝ ΓΡΑΦΟΜΕΝΩΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΡΙΧΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΕΓΩ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΩ ΣΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ

      Διαγραφή
    6. Stamathste gt an 8elw sas lew kaka logiaa!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. το σιγουρο ειναι πως με την καταληψη οι καθηγητες ειναι στο σπιτι τους πινουν τον καφε τους και ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ενω οι μαθητες χανουν μαθηματα ποιοι κερδιζουν?βγαλτε τα συμπερασματα μονοι σας......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή εσύ ονειρεύεσαι μια ζωή να ξαπλώνεις σπιτάκι σου και να πίνεις καφέ, δεν σημαίνει ότι και οι άλλοι είναι έτσι. Υπάρχουν και σοβαροί άνθρωποι... σοβαροί... άγνωστη λέξη για σένα.

      Διαγραφή
  5. Παλι καλα που ακουτε την γνωμη που εχουν τα παιδια.Βλεπετε κλειστο σχολειο λογω καταληψης και αμεσως βγαινετε να μας πειτε οτι το κανουμε για να χασουμε μαθημα!Το οτι το νεο λυκειο εχει τρομοκρατησει ολα τα παιδια και τα εχει κανει να μαθαινουν πραγματα τα οποια μετα απο εναν μηνα δεν θα τα θυμουνται δεν σας πειραξε!!Το οτι ενα παιδι διαβαζει καθημερινα οχι μονο για το σχολειο αλλα και για το φροντιστηριο καθως σε μερικα μαθηματα οι καθηγητες ειναι κατω του μετριου και ετσι τα παιδια μενουν αγραμματα δεν σας πειραξε!Βεβαια οταν το παιδι σας που βγαζει 20 στα τετραμηνα με αρκετο γλυψιμο στους καθηγητες απο εσας τους ιδιους και μετα πατωνει στις εξετασεις σας πειραζει και σας φταιει και η καταληψη απο πανω!Συμπερασμα καντε πρωτα μια βολτα απο τα σχολεια δειτε τους λογους καταληψης και αν δεν ειναι αρκετοι κατα την γνωμη σας ελατε και κραξτε μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυ ωραιος λογος!!!

      Διαγραφή
    2. Όταν αγόρι μου μεγαλώσεις λίγο ακόμη, τότε ναι, θα μπορείς να βγεις δημόσια και να εκφράσεις μία τεκμηριωμένη άποψη γιατί προς το παρόν δεν μας λες τίποτα καινούργιο. Την καραμέλα των καταλήψεων ΚΑΘΕ χρόνο ΤΕΤΟΙΑ εποχή την έχουμε μάθει καλά και δεν περιμένουμε εσένα, στα 15 σου χρόνια να μας κάνεις μαθήματα επανάστασης και αντίδρασης. Έχουμε επίσης προς ενημέρωσή σου κάνει και τη ''βόλτα'' μας από τα σχολεία όπως λες, με τη διαφορά ότι και ιδρώσαμε και πονέσαμε στα θρανία και ως εκ τούτου απαιτούμε το σεβασμό σου. Τελειώνω εδώ καλύτερα επειδή είσαι ανήλικος.

      Διαγραφή
  6. ΣΑΝ ΓΟΝΙΟΣ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΜΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΙΩΣΗ.
    ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΤΟΥΣ, ΟΤΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ , Η ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΜΕ 420,00 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΘΗΚΕΥΣΑΝΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΨΗΦΙΖΟΝΤΑΣ ΕΠΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ! ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΙ ΤΟΥΣ ΕΥΦΗΜΕΡΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΚΛΕΒΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΤΟΥΣ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΔΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΛΙΠΟΘΥΜΑΝΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΟ ΑΣΙΤΙΑ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΗ ΙΑΤΡΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ, ΠΟΛΛΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΛΥΘΗΚΑΝ ΛΟΓΩ , ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΟΙ ΓΑΠ - ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ - ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΟΡΙΕΣ ΤΟΥΣ , ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι με πείραξε επειδή δεν έχω λεφτά για φροντιστήρια!!!

      Διαγραφή
  8. Εγώ προσωπικά δεν είμαι των καταλήψεων,όμως ρε παιδιά,πρώτη φορά στη ζωή μου βλέπω αιτήματα που να στέκουν όμως να μη μπορούν να υλοποιηθούν από τις τοπικές αρχές παρά μόνο από το υπουργείο.Μιλάω φυσικά για το νέο λύκειο και τα αυταρχικά συστήματα που θα έπρεπε κατά το κράτος να ανεχόμαστε ως μαθητές.Μακάρι να βρεθεί μια λύση όμως μη τα ισοπεδόνουμε όλα.Δε λέω ότι δεν είναι μόδα η κατάληψη όμως σίγουρα δεν έχει την ίδια βαρύτητα με μια του 2007 που γινόταν για ανύπαρκτα θέματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταυτιζομε απολυτα με την αποψη σου και εγω αφου ειδα τα αιτηματα αλλαξα γνωμη για τον σκοπο της καταληψης , αλλα δεν αφησα το παιδι μου να παρει μερος στην καταληψη . Κανονικα επρεπε οι γονεις να κανουν καταληψη με τετοια ετοιματα , και οχι τα παιδια μας.
      Λυπαμε που μια τετοια κυβερνηση συνεργασιας αντιμετωπιζει τοσο προχειρα την παιδεια την υγεια.

      Διαγραφή
  9. Καλό θα ήταν αν δε ξέρετε πόσο σοβαρά είναι τα πράγματα όσον αφορά το μέλλον της δημόσιας εκπαίδευσης να μη μιλάτε ούτε για τα παιδιά, ούτε για τους καθηγητές που κατά τη γνώμη σας υποκινούν τα παιδιά. Τις συνέπειες θα τις υποστούν όλοι και τα παιδιά και οι καθηγητές. Και μπορείτε ως γονείς, ως κοινωνία να κάνετε και σεις κάτι. Να μιλάμε μόνο είναι το εύκολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιο εύκολο ακόμη είναι να κλείσουν πέντε δέκα καταδικασμένα στη ζωή 15χρονα το σχολείο σου και να πάτε όλοι για καφέ στο πεζόδρομο. Άρε τι έχετε να περάσετε εσείς σε λίγα χρονάκια..... Νομίζετε έτσι είναι η ζωή.... Για τους προκομμένους καθηγητές σας ας μη μιλήσουμε..Τα ξέρουν και οι ίδιοι....

      Διαγραφή
    2. εσυ τα καταδικαζεις με τις βλακειες που ψηφιζεις φαντασμενη ,τιποτα εισοδηματιας εεε απο κληρονομια του παππου ?σε καταλαβα εγω,αντε ξουυυυυυυ

      Διαγραφή
  10. Πραγματικα συμφωνω με την αναγνωστρια....Να δειτε μονο τι γινεται στο 2ο λυκειο ενας χαμος αισχος αυτα στην Ελλαδα γινονται μονο ποσο θα ηθελα να εμπαινε η αστυνομια και να επιανε αυτα τα κ@@α...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι φετεινες καταλήψεις συντηρήθηκαν από συγκεκριμένα ατομα, που αφου ξέμειναν συνδικαλιστικά χωρις υποστήριξη, εγιναν δεκανίκια των αναρχοαριστερων ΑΝΤΑΡΣΥΑ, αφου και οι του ΣΥΡΙΖΑ ΑΛΛΑΞΑΝ ρότα σε σχεση με προηγούμενες χρονιές (προετοιμαζονται βλέπετε για να κυβερνησουν).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ ΘΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΘΟΥΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΚΔΡΟΜΩΝ Η ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ποια κατάληψη ;
    Με προσοχή διάβασα τα σχόλια των ανωτέρω αναγνωστών και καταθέτω με αφορμή τη παρούσα δημοσίευση και τη δική μου ανώνυμη άποψη, διότι είμαι γονιός με παιδιά που συμμετέχουν στις καταλήψεις και προφανώς δεν θα ήθελα να γίνουν ο εύκολος στόχος.
    Εν πρώτοις θα έλεγα όσοι δεν έχετε παιδιά μην βιάζεστε να με κρίνεται.
    Λοιπόν αγαπητοί αναγνώστες το όλο θέμα δεν νομίζω ότι είναι τόσο απλή υπόθεση και θεωρώ ότι δεν πρέπει με ευκολία να αφορίζουμε μια κατηγορία εργαζομένων πχ τους καθηγητές, όπου σε ορισμένα σχόλια παρουσιάζονται ως υποκινητές των καταλήψεων.
    Το θέμα των καταλήψεων πιστεύω ότι αφορά τους πάντες και επιθυμώ μέσα από το blog να προβληθεί η ουσία των ζητημάτων, στα οποία πρέπει να σταθεί το σύνολο της κοινωνίας (μαθητές –γονείς- εκπαιδευτικοί - υπηρεσιακοί παράγοντες και γενικότερα η ίδια η πολιτεία)δηλαδή ο καθένας με την με την ιδιότητα του, αλλά και με το θεσμικό ρόλο που φέρει.
    Γνωρίζουμε όλοι ότι η παιδεία είναι γενικά παθούσα των πολλών αλλαγών και μεταρρυθμίσεων που έχουν γίνει τα προηγούμενα χρόνια και φυσικά στενάζει διπλά τα τελευταία 5 μνημονικά χρόνια, όταν οι υπουργοί μας ταυτισμένοι απόλυτα στο πνεύμα της λιτότητας, έχουν προβεί σε τεράστιες περικοπές.
    Έτσι έχει ξεκινήσει ένας πόλεμος με μαθητές, γονείς, καθηγητές ,πανεπιστήμια κ.ο.κ και παθόντες πρώτα από όλους, τα παιδιά μας και η νέα γενιά γενικά.
    Τα προηγούμενα χρόνια και τώρα ακόμα ζήσαμε και ζούμε φαινόμενα του τύπου :
    · Σχολεία χωρίς θέρμανση ή με προβλήματα θέρμανσης.
    · Σχολεία χωρίς εκπαιδευτικούς.
    · Σχολεία με ελλιπείς προϋπολογισμούς όπου οι απαιτούμενες δαπάνες να είναι μεγαλύτερες των προϋπολογιζόμενων με συνέπεια απλήρωτους προμηθευτές –καθαρίστριες- τροχονόμους κλπ.
    · Σχολεία με ελλιπή υποδομή πχ η αίθουσα διδασκαλίας να είναι και αίθουσα σίτισης για τα παιδιά του ολοήμερου ή ακόμα να στοιβάζονται 25-30 παιδιά ανά τάξη και για το θέμα της καθαριότητας τι να πούμε όταν σε κάποιες περιπτώσεις έχουμε 1 τουαλέτα ανά 30 παιδιά.
    · Στην ίδια κατηγορία είναι και τα σχολεία όπου οι γονείς αναγκάζονται με τους συλλόγους τους ή μεμονωμένα να συμβληθούν στις σχολικές ανάγκες με 20 έως 50 ευρώ ανά παιδί,
    καλύπτοντας ακόμη και αναλώσιμα υλικά.
    · Αθλητικά και μουσικά σχολεία που είναι στο όριο της επιβίωσης.
    · Μαθητές χωρίς βιβλία και από την άλλη να γίνονται ασυλλόγιστα τόσα έξοδα σε φωτοτυπίες.
    · Εξαθλιωμένους εκπαιδευτικούς όπου για νεοδιόριστους αναπληρωτές ο μισθός δεν ξεπερνά τα 650€.
    Όλα αυτά και πολλά άλλα που δεν περιγράφονται επί του παρόντος, γίνονται σήμερα στην ελλαδίτσα μας, την στιγμή που κάποιοι υπουργοί παιδείας επιλέγουν τα ιδιωτικά σχολεία για τη φοίτηση των παιδιών τους.
    Ξαφνικά μπαίνει λοιπόν το θέμα των καταλήψεων και το ερώτημα εάν είναι δίκαιος ο αγώνας των παιδιών.
    Χωρίς πολύ σκέψη σύμφωνα με τα παραπάνω λέω ναι και πιστεύω ότι τα παιδιά πρέπει να μάθουν να αγωνίζονται γιατί δυστυχώς έτσι όπως πάμε, έρχονται ακόμα πιο δύσκολες εποχές.
    Υπό το σκεπτικό αυτό δεν αντιστάθηκα σε μια διακρινόμενη διάθεση των δικών μου παιδιών για κατάληψη.
    ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟ:

    Στο ερώτημα όμως εάν η όλη εικόνα των καταλήψεων μέσα και έξω είναι σωστή, η απάντηση διαφοροποιείτε και λέω όχι και εδώ αρχίζει η ιδεολογική σύγκρουση μέσα μου, αλλά και η ιδιαίτερη συζήτηση που έχω ανοίξει με τα παιδιά μου.
    Επιθυμώ λοιπόν ο καθένας που θα ταυτιστεί με την άποψη μου, να δώσει το δικό του αγώνα με τα παιδιά του, αλλά και από τη θέση που κατέχει.
    Καταρχήν προβληματίζομαι ως προς τη νομιμότητα της κατάληψης.
    Ανεξάρτητα εάν συμφωνούμε ή όχι με τα αιτήματα των παιδιών η νομιμότητα είναι ένα σοβαρό θέμα, διότι η υπέρβαση ή η χαλάρωση κάποιων κανόνων ή νόμων μας κάνει επιρρεπείς και σε άλλα ζητήματα της κοινωνίας που απαιτούν ήθος και αρχές.
    Δεν είναι καθόλου τιμητική για την κοινωνία μας η εικόνα από τη μια ομάδες παιδιών να επιδιώκουν την «κατάληψη» των σχολικών κτηρίων παραβιάζοντας τις εισόδους και να προβαίνουν σε βανδαλισμούς.
    Δεν είναι τιμητικό να βλέπεις την Αστυνομία να περιορίζεται στον τυπικό της ρόλο, με την περιπολία δύο μοτοσικλετιστών που απλώς επιβλέπουν.
    Η Άμεσος δράση η οποία εμφανίζεται π.χ σε σχολικό κτήριο πλησίον της Αστυνομικής Δ/νσης που ηχεί ο συναγερμός μετά από ένα σαραντάλεπτο δεν είναι άμεσος αλλά έμμεσος.
    Συνεπώς έχουμε κατάληψη με την ανοχή της πολιτείας γιατί εάν ήταν μια μη επιτρεπτή ενέργεια έπρεπε όντως να είχαμε άμεση επέμβαση και διαφύλαξη των δύο σχολικών κτηρίων.
    Επίσης λίγο κυνικά θέτω άλλο ένα ερώτημα, όταν ακόμα και η περιβόητη ιδιωτική φύλαξη δεν ανταποκρίνεται στο ρόλο της τότε μήπως η πολιτεία που έχει απολύσει νωρίτερα τους φύλακες, σκορπά άσκοπα τα χρήματα της.
    Εικόνες σχολείων όπου οι μαθητές πέραν των αιτημάτων τους για καλύτερη παιδεία:
    Επιδίδονται σε πάρτι –οινοποσίες –χαρτοπαιξίες και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς.
    Αγνοούν την καθαριότητα του χώρου.
    Αγνοούν την ευθύνη διαφύλαξης μιας δημόσιας περιουσίας που είναι το σχολείο.
    Αγνοούν την οποιαδήποτε ενόχληση (οπτική –ηχορύπανση κλπ)που μπορεί να προκαλεί η όλη τους στάση μην υπολογίζοντας τους τρίτους (γειτονιά –περαστικούς κλπ).
    Επιδίδονται σε αγώνες ταχύτητας με μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα εντός των κατοικήσιμων χώρων όπου είναι τα σχολεία.
    Δεν έχουν βγει ακόμα σε μια πορεία παρόλο που τελούν εδώ και κάποιες μέρες σε κατάληψη.
    Που δεν έχουν βγει να μοιράσουν τα φυλλάδια τους, που δεν έχουν βγει στα ΜΜΕ- internet, αλλά βολεύονται στο ταβλάκι και την πάρτη τους… σαφώς και δεν συνάδουν με το αγωνιστικό πνεύμα των κινητοποιήσεων στο οποίο εξαρχής δήλωσα σύμφωνος.
    Όλοι είναι υπεύθυνοι από αυτούς που έχουν θεσμικό ρόλο στη διαχείριση αυτών των καταστάσεων και φυσικά από εμάς τους γονείς γιατί οι μεγάλοι και όχι τα παιδιά έφεραν τη χώρα σε αυτό το σημείο.
    Νομίζω ότι οι καταλήψεις πρέπει να έχουν συμβολικό χαρακτήρα και για αυτό πρέπει να είναι ολιγοήμερες διότι ο πραγματικός αγώνας είναι διαχρονικός.
    Καλώ όλους τους γονείς να μιλήσουμε στα παιδιά μας και να συστρατευθούμε με αυτά, σε μια άλλη μορφή αγώνα με πορείες - διανομή έντυπου υλικού –συναντήσεις με φορείς κλπ, παρουσία μαθητών, γονιών και εκπαιδευτικών.
    Δυστυχώς με τη κατάληψη δεν κερδίζουμε πολλά και όχι τίποτε άλλο δίνουμε αφορμή μέσω του κοινωνικού αυτοματισμού, για αναπαραγωγή αντιδράσεων προς την αντίθετη κατεύθυνση.
    Ήδη από πέρσι οι υπουργοί παιδείας μεταξύ άλλων και πολύ κυνικά έθεσαν ζήτημα αναπλήρωσης ωρών σε αργίες και Σάββατα, λες και το μόνο θέμα στη παιδεία είναι οι χαμένες ώρες διδασκαλίας.
    Συμπερασματικά λοιπόν προτείνω:
    1. Ναι στην κλιμάκωση των αγώνων μας με συμμετοχή όλων ΓΟΝΕΙΣ-ΠΑΙΔΙΑ –ΕΚΠΑΙΔ/ΚΟΙ.
    2. Ναι στη ανάληψη ευθυνών από τον μαθητή μέχρι τον θεματοφύλακα του νόμου.
    3. Ναι στον προβληματισμό και το διάλογο.
    4. Όχι στην ανεύθυνη συμπεριφορά και απερίσκεπτη κρίση και συκοφαντία που οδηγούν σε καταλήψεις του χαβαλέ κλπ.
    5. Όχι στην χαλάρωση και αποδοχή της κάθε μορφής «τρομοκρατίας» από την αποδοχή των οικονομικών μέτρων έως κάθε τι που μας καθηλώνει σε πνευματικό και αγωνιστικό λήθαργο.

    ΑΨΑΦΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. DEN PAEI NA LETE OTI 8ELETE TA PAIDIA OTI 8ELOUN 8A KANOUN!!!!

      Διαγραφή
    2. ΑΨΑΦΙΣ ...
      Για τους ιδιαιτεράδες ομοιδεατες σου κουβέντα. Αν εισαι από την Φλώρινα κανε μια αναδρομή στο παρελθόν (από την γραφή σου μάλλον εχεις αρκετό από αυτό) και δες ποιοί καθηγητές μέσης εκπαιδευσης, δηλαδή μισθοσυντήρητοι, ζουν χωρις να τους αγγίξει καμια κρίση, αφου πρώτα σπουδασαν τα παιδια τους στα καλυτερα πανεπιστήμια , με τις καλύτερες προυποθέσεις. Προσπάθησε να θυμηθείθείς από ποιούς χώρους προέρχονται όλοι αυτοί και σε ποιούς χώρους διεκδίκησαν αξιώματα, μιας και το χρήμα από μονο του δεν φέρνει την ΄΄ευτυχία΄΄ και ως γνωστόν την δόξα ουδεις εμίσησε. Προσπάθησε να θυμηθείς και θα δεις οτι η Τράπεζα θεμάτων, την οποία και εγώ αναθεματίζω, δημιουργήθηκε για να αντιμετωπίσει και να ΄΄ακυρώσει ΄΄ τα λαμόγια που ενω το πρωι διδάσκουν σε σχολεια, ολο το απόγευμα μεχρι αργά την νύχτα μετατρέπουν την δωρεάν παιδεία σε κοφτήριο πενηντάευρων. Τέλος, πέστε μου, πως γίνεται αντιμνημονιακοί, εκπαιδευτικοί που βρισκονται στον σκουρο χωρο της αδιευκρίνιστης αριστερας, να ιδιωτικοποιουν την παιδεια παραδίδοντας ιδιαιτερα??? Αν δεν μπορείτε μην απαντησετε, μην προσπαθήσετε όμως να πεισετε κανεναν οτι δεν γνωρίζετε.
      ΔΙΟΣ

      Διαγραφή
    3. Συνάδελφε, σε γνωρίζω και με γνωρίζεις.

      Σήμερα η ψυχή μου είναι περίλυπος.

      Για δεύτερη συνεχή ημέρα μου στερήθηκε η χαρά της διδασκαλίας και το δικαίωμα να ασκήσω το λειτούργημά μου.

      Κάποια πιτσιρίκια στην ηλικία των παιδιών μου, πίσω από κάγκελα και αλυσίδες μου μίλησαν για "προβλήματα" και "αιτήματα", σαν να μην τα ήξερα ήδη. Και πώς να τους πεις ότι δεν κοιμώμαστε τα βράδια από άλλα σοβαρότερα, που αυτά αγνοούν;

      Θα μιλήσω ανοιχτά. Τα παιδάκια που μου έκλεισαν τον δρόμο δεκάρα δεν έδιναν για τα "αιτήματα". Ήθελαν μόνο χαβαλέ, αλκοόλ, τσιγάρο και χαμένα μαθήματα. Ψευδαίσθηση μαγκιάς και δύναμης. Ίδιον της ηλικίας ίσως. Ας το έλεγαν ανοιχτά όμως. Αλλά μήπως και αυτά δεν εκπαιδεύτηκαν τόσα χρόνια στο ψέμα, στο πρόσχημα και στην ανεντιμότητα; Αυτά τους μάθαμε, αυτά κάνουν.

      Τι να τους πεις για το σχολειό; Ότι είναι τόσο ιερό όσο και η εκκλησία; Ότι είναι τόσο άτοπο αυτό που κάνουν, όσο αν διέκοπταν την Θ.Λειτουργία, επειδή θα είχαν πρόβλημα με τον αρχιεπίσκοπο; Μπορεί, αλλά ξεχάσαμε να τους διδάξουμε την έννοια "ιερό"...

      Τι να τους πεις για αγώνες; Ότι κάποτε δήλωνες απεργός και όμως έμπαινες στην τάξη για μάθημα, γιατί ήταν ιερό, γιατί τα παιδιά δεν έπρεπε να στερηθούν το μάθημά τους; Απίθανο να καταλάβουν.

      Έσκυψα το κεφάλι και έφυγα. Και πάλι δεν ξέρω αν έπραξα σωστά.

      ΕΝΑΛΙΟΣ ΘΗΡ.

      Διαγραφή
    4. Κύριε/α ΔΙΟΣ και ΕΝΑΛΙΟΣ ΘΗΡ καταρχήν δεν είμαι εκπαιδευτικός, η μόνη ας πούμε υπερασπιστική αναφορά στους εκπαιδευτικούς ήταν αυτό που είπα στην αρχή ότι δεν συμφωνώ, ότι οι εκπαιδευτικοί υποκινούν τις καταλήψεις.
      Κατά τα άλλα θα συμφωνήσω απόλυτα σε όλα αυτά που θέτετε και πραγματικά η δική μου επιθυμία είναι, αυτά τα φαινόμενα που περιγράφετε να παταχθούν.
      Για αυτό και έβαλα ένα αγωνιστικό ιδεολογικό πλαίσιο με συγκεκριμένους στόχους και προτάγματα .
      Δυστυχώς μέχρι σήμερα συνεχίζονται αυτού του είδους τα έκτροπα. Άκουσα δεν ξέρω βέβαια αν αληθεύει ότι σε ένα γυμνάσιο τα παιδιά διαμαρτύρονται όσο πιο διακριτικά γίνεται για την ανάγωγη συμπεριφορά κάποιων καθηγητών τους και ιδιαίτερα του μαθηματικού τους που ενώ στην τάξη είναι αυστηρός πέραν του δέοντος, έξω από το σχολείο όμως το ιδιαίτερο ιδιαίτερο…τι να πω αυτά ας δουν λίγο και οι ανώτεροι τους Δ/ντες.
      ΑΨΑΦΙΣ

      Διαγραφή
    5. Τα θερμά μου συγχαρητήρια στους τρεις προαναφερθέντες κυρίους/ες. Στα σχόλια τους περιγράφουν με ακρίβεια την κατάσταση που επικρατεί στις σχολικές καταλήψεις.
      Ιδιαίτερα από τα σχόλια του/της ΑΨΑΦΙΣ στο 2ο πρέπει να δοθεί η έμφαση αφού το πρώτο αναφέρεται απλώς στην φανταστική εικόνα μιας ιδανικής σχολικής κατάληψης. Η πραγματικότητα αποτυπώνεται στο 2ο σχόλιο, μια πραγματικότητα που περιλαμβάνει καταλήψεις που προκαλούνται και συντηρούνται στην πορεία τους ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ από την γνωστή πάστα ''μαθητών'' στα σχολεία. Αυτούς που θέλουν ''μόνο χαβαλέ, αλκοόλ, τσιγάρο και χαμένα μαθήματα'' και δεν δίνουν ΔΕΚΑΡΑ για αιτήματα όπως εκπληκτικά εύστοχα αναφέρθηκε....

      Διαγραφή
    6. απο το πολυ σκυψιμο τα παθαμε ολα αυτα,πρεπει να ειμαστε ορθιοι και να μην καταπινουμε αμασητο οτι χαζονομο μας σερβιρουνε

      Διαγραφή
  15. Να παρέμβει η εισαγγελία Φλώρινας και να ΣΥΛΛΆΒΕΙ τους καταληψίες! Φτάνει πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ; ΕΙΣΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ''ΚΑΛΑ'' ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΣΥΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΚΑΤΑΛΗΨΗ; Ε ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ; ΣΕ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ, ΤΑ ''ΚΑΛΑ'' ΠΑΙΔΙΑ ΒΟΛΕΥΤΙΚΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΝΤΕ ΣΤΗ ΖΕΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ. ΠΑΡΟΛΛΑ ΑΥΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ. ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΣΤΟ ΔΙΚΟΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ ΑΛΛΑ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΒΓΑΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορειτε να ειστε τοσο απολυτος. Συμφωνω με την αποψη οτι το να καθεσαι σπιτι, να αδιαφορεις και να βολευεσαι με την καταληψη ειναι χειροτερο απο οτιδηποτε αλλο. Σας πληροφορω ομως οτι τα παιδια που ενδιαφερονται πραγματικα να αλλαξει το νεο συστημα και δεν εχουν σκοπο να χασουν μαθημα με την καταληψη πηγαν στο σχολειο, δηλωσαν κατα της καταληψης (αφου ολοι ξερουμε οτι μια καταληψη σε ενα λυκειο της Φλωρινας δεν προκειται να αλλαξει τιποτα) και προσπαθησαν να πεισουν τους συμμαθητες τους να βρουν εναν αλλο τροπο για να προωθησουν τα αιτηματα τους χωρις ομως κανενα αποτελεσμα. Τα παιδια αυτα ως τι πρεπει να λαβουν τη σταση των συμμαθητων τους; Ως αδιαφορια για τα πραγματικα αιτηματα και αποδειξη του γεγονοτος οτι η καταλαψη εγινε για να χαθει μαθημα; Δεν θελω να ειμαι απολυτος και ουτε φυσικα θελω να προσβαλω καποιον. Απλα να ξερετε οτι υπαρχει και αυτη η πλευρα της ιστοριας.

      Διαγραφή
    2. Και γιατί βάζεις τη λέξη ''ΚΑΛΑ'' εντός εισαγωγικών; Δλδ ποιά είναι τα καλά παιδιά για 'σένα;
      Τα συγκεκριμένα λοιπόν παιδιά για να μη μείνω σε αυτό, ξέρεις πολύ καλά ότι δεν έχουν το δικαίωμα της άποψης στο σχολείο σου. Κουμάντο κάνεις εσύ και τα φιλαράκια σου. Υποχρεώνεις ή δεν υποχρεώνεις τους συμμαθητές σου να υπογράψουν ότι συμφωνούν με την κατάληψη;
      Και τι εννοείς ακριβώς ''βολεύτηκαν στη ζεστασιά'' ώ εσύ μεγάλε αγωνιστή; Δηλαδή αυτοί βολεύτηκαν όσο εσύ κακοπερνάς στην.... πρώτη γραμμή του πολέμου με την παρέα σου και αγωνίζεσαι με σθένος να κρατήσεις την δίκαιη κατάληψη; Μάλιστα...
      Συνέχισε να λες αυτά που λες μπας και τα πιστέψεις τουλάχιστον ο ίδιος....

      Διαγραφή
  17. ΑΝΤΕ ΡΕ ΑΝΑΜΟΡΦΩΤΕΣ (ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΓΡΑΨΕ ΠΑΝΩ ΜΑΛΛΟΝ ΑΜΟΡΦΩΤΟΣ ΕΝΝΟΟΥΣΕ) ΙΓΚΟΥΑΝΕΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ... ΣΑΥΡΕΣΣΣ, ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΕΡΠΕΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΙΜΑΤΑ (ΤΕΕΝ WOLF), ΑΠΟΚΛΗΡΟΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΥΦΛΩΣΕ Ο ΛΟΥΣΙΦΕΡ ΚΑΙ ΠΑΤΕ ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΕΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν πως ξέρεις τι εννοούσα με το αναμόρψωτες ιγκουάνες; Αλλά έτσι είναι ο άνθρωπος... μόνο να εκφράζει τη γνώμη του χωρίς να ακούει τις άλλες!

      Διαγραφή
  18. -Μαγκιά είναι η αποχή από τα μαθήματα στο διδακτικό ωράριο (και μετά σπίτι), όχι η κατάληψη από 10-15 κ@λ@π@ιδ@ που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι οτιδήποτε άλλο από την παιδεία .
    -Μαγκιά είναι η μαζική κινητοποίηση .
    -Μαγκιά είναι η μαζική συμμέτοχή .
    -Μπορείτε να το πετύχετε αυτό;
    -Αυτό είναι μαγκιά , και πιστέψτε , θα είναι πολλοί (όχι μαθητές )με το μέρος σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα δικα σου ειναι κ@λ@παιδια αναγωγε που βριζεις μικρα παιδια βολεμενε ,που τα στελνεις τα τουβλα σου σε 25 φροντιστηρια για να ξεστραβοθουν με τα λεφτα του μπαμπα της μαμας την προικα της κυρας τον μισθο απο το ποστο σου που πηρες με τον εναν η αλλο κολλητο βουλευτη loser τα δικα μας παιδια και καταληψη θα κανουν για τον αδικο νομο και θα διαβασουν μονα τους και θα αριστευσουν.γκεγκε

      Διαγραφή
  19. Εγώ λέω να κλείσει το δημόσιο Λύκειο να δούμε από που θα ζήσουν οι καθηγητές που "ψαρεύουν"μαθητές για ιδιαίτερα. Τουλάχιστον θα πληρώνουμε μόνο ιδιαίτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η αληθεια ειναι οτι οι νεες καταληψεις δεν εχουν καμια σχεση με οτι συνεβαινε παλια. Θυμαμαι στα χρονια μου στο σχολειο στη Θεσσαλονίκη που κάναμε καταληψη οχι μονο η συμμετοχή ήταν σχεδόν καθολική γιατι ειχαμε αληθινα προβλήματα, αλλα και αναγκαζαμε δημο η οποιονδήποτε υπεύθυνο να νοιαστει για λυσεις! Τωρα εχει δωθει γραμμη στα σχολεία και οταν γίνεται καταληψη να τις αφηνουν 3-4 μερες ωστε να ξεθυμενει το εφηβικο μενος και επειτα να συνεχιζει η χρονια με περισσοτερη ησυχια. Γενικα οποτε σε τραβανε πλεον σε καταληψεις, πορειες, διαμαρτυριες και συγκεντρωσεις σε χειραγωγουν για να ελεγχουν τις αντιδράσεις. Κριμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ακατασχετη φλυαρια σχολίων Επι της ουσίας

    ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΗΓΕΝΤΕ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΟΘΗΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΤΙΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ..

      Διαγραφή
  22. ΝΑΙ ΝΑΙ πράγματι πηγαίνετε παρακαλώ και ελάτε ιδίοις όμασι αντιμέτωποι με την κατάσταση που επικρατεί στο σχολείο των παιδιών σας. Θα βρείτε καμία 10αριά μαθητούδια να πίνουν, να καπνίζουν και όταν ρωτήσετε τα αιτήματά τους ίσως αν σας συμπαθήσουν να σας κουνήσουν με νόημα ένα κομματάκι λιγδιασμένο χαρτί που θα τα γράφει ανορθόγραφα........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φέτος με την τράπεζα θεμάτων στο 2ο Λύκειο έμειναν στην ίδια τάξη 19 μαθητές. Δεν είναι λόγος αυτός για διαμαρτυρία?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. OTAN H DHMOSIA PAIDIA PERASEI ORISTIKA STOYS IDIOTES...KANTE TOTE OSES KATALIPSIS THELETE ( STA SPITIA SAS)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.