Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Ανοιχτή επιστολή του πρώην γενικού γραμματέα του ΕΚΦ Καρακόλη Μιχάλη

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Συμπολίτισσες Συμπολίτες
Θέλω να ευχαριστήσω όλους σας και ξεχωριστά τον καθένα για την τιμή που μου κάνατε όλα αυτά τα χρόνια, να είμαι ο εκφραστής των εργατικών δικαιωμάτων και συνδικαλιστικών ελευθεριών στο νομό μας.
Η δύσκολη συγκυρία που βιώνει η χώρα μας αλλά και ο νομός Φλώρινας από τα μεγάλα ποσοστά ανεργίας και τα κοινωνικά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε, ήταν τα κυρίαρχα στοιχεία τα οποία με όλες μου τις δυνάμεις προσπάθησα μαζί με τους συνεργάτες μου να αναδείξω και να βοηθήσω από τη θέση του Γενικού Γραμματέα τους εργαζόμενους του νομού μας.
Αποφάσισα με πλήρη συναίσθηση της ευθύνης να παραιτηθώ από τη θέση του Γενικού Γραμματέα του Εργατικού Κέντρου λόγο ανάληψης των καθηκόντων μου ως αντιδημάρχου Φλώρινας. Όπως όμως με στηρίξατε όλα αυτά τα χρόνια έτσι και εγώ από τη νέα μου θέση του αντιδημάρχου Φλώρινας, την οποία εσείς πάλι μου δώσατε με τη ψήφο σας στην τοπική αυτοδιοίκηση, έναν φορέα που αντιπροσωπεύει το σύνολο της κοινωνίας, θα προσπαθήσω να προσφέρω όσο το δυνατόν περισσότερα για όλους τους κατοίκους της περιοχής.
Η παρουσία μου στο συνδικαλιστικό κίνημα και τα δικαιώματα των εργαζομένων δε θα σταματήσει, αλλά θα είμαι παρόν σε όλες τις διεκδικήσεις και δραστηριότητες που θα έχουν ως στόχο μια ισότιμη, δίκαιη και καλύτερη κοινωνία.
Από τα βάθη της καρδιάς μου ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας.

ΚΑΡΑΚΟΛΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ

6 σχόλια:

  1. Καλά μας πρόκοψες από τη μία θέση τώρα θα μας προκόψεις και από την άλλη!!! Καρακόλη πρόσεχε αυτόν που έχεις πίσω σου στη φωτογραφία γιατί δεν αστειεύεται!!! Ο Σαπαλίδης είναι οδοστρωτήρας και κάτι βολεμένοι σαν και εσένα δεν θα μείνουν σε καμία θέση στις επόμενες δημοτικές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μας δουλευεις κανονικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άσε ρε φίλε καμία θέση για κάποιο φτωχό συμπολίτη σου τα πήρες όλα.

    Γιώργος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έλαμψες δια τις απουσίας σου ,απο τα εργασιακά του νομού.
    Στο καλό και άλλο κακό να μην μας βρεί ή μάλλον θα μας βρεί είσαι και Αντιδήμαρχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν έχει προσφέρει ο Καρακόλης στη Φλώρινα το ξέρετε πολύ καλά αλλά τέτοιοι είμαστε όλοι αν δεν βγάλουμε την χολή μας για τον άλλο δεν γίνετε! Μόνο να μιλάτε εκ του ασφαλούς μπορείτε. Γιατί δεν αναλαμβάνετε εσείς να δούμε τι μπορείτε να κάνετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ακριβώς έχει προσφέρει ο Καρακόλης στη Φλώρινα? Τι ακριβώς έχουν προσφέρει οι εργατοπατέρες μας Μπίρος - Δημητρίου? Τίποτα!!!! Βολεμένοι συνδικαλιστές της ΔΕΗ που απομυζούν το Ελληνικό κράτος χωρίς να παράγουν έργο! Πότε δούλεψαν όλοι αυτοί για να δικαιολογίσουν τα χρήματα που παίρνουν? Αλλά τέτοιοι είμαστε οι Φλωρινιώτες μας πετάνε ένα κομμάτι ξερό ψωμί και σκύβουμε το κεφάλι στους σωτήρες!!! Ξυπνήστε βρε χαϊβάνια!!!!!

      Διαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.