Η αρμόδια Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής που ενημερώθηκε σήμερα από τη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων αξιολόγησε θετικά την υπογραφή της σύμβασης κατασκευής του έργου «Κάθετος Άξονας Εγνατίας οδού Κοζάνη – Φλώρινα – Νίκη: τμήμα «Φλώρινα – Νίκη» (50.3), μήκους 14,5χλμ.».
Το έργο, προϋπολογισμού 80 εκ. ευρώ χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και δημοπρατήθηκε στις 6 Σεπτεμβρίου 2011. Η συνολική προθεσμία εκτέλεσης είναι τριάντα (30) μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
Ο κάθετος άξονας 50 αποτελεί τμήμα του Πανευρωπαϊκού Άξονα Χ, έχει μήκος 78,5χλμ. περίπου και προβλέπεται να συνδέει την Εγνατία Οδό από τη θέση του Α/Κ Κοζάνης, με το Συνοριακό σταθμό Νίκης στα σύνορα με την ΠΓΔΜ. Επιμέρους τμήματα του άξονα 50 έχουν ήδη κατασκευαστεί στο πλαίσιο παλαιότερων εργολαβιών.
Το έργο περιλαμβάνει την πλήρη κατασκευή της κεντρικής αρτηρίας με τυπική διατομή τετράιχνης οδού, πλάτους 17 μ., διαχωρισμένων κλάδων κυκλοφορίας με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση.
Εκτιμάται ότι η έναρξη των εργασιών θα γίνει μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2012.
Ο Υφυπουργός κ. Μαγκριώτης τόνισε: «Το έργο βγάζει από την απομόνωση το Νομό Φλώρινάς, θα δημιουργηθούν πολλές θέσεις απασχόλησης. Εκπονείται η μελέτη για την ολοκλήρωση του οδικού άξονα από την Φλώρινα μέχρι την Πτολεμαΐδα που θα συνδέει την Φλώρινα με την Πτολεμαΐδα, την Κοζάνη και την Εγνατία, γεγονός που θα δώσει μεγάλη ώθηση στην ανάπτυξή της περιοχής και την δημιουργία θέσεων εργασίας».
Πηγή: euro2day.gr
Το έργο, προϋπολογισμού 80 εκ. ευρώ χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και δημοπρατήθηκε στις 6 Σεπτεμβρίου 2011. Η συνολική προθεσμία εκτέλεσης είναι τριάντα (30) μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
Ο κάθετος άξονας 50 αποτελεί τμήμα του Πανευρωπαϊκού Άξονα Χ, έχει μήκος 78,5χλμ. περίπου και προβλέπεται να συνδέει την Εγνατία Οδό από τη θέση του Α/Κ Κοζάνης, με το Συνοριακό σταθμό Νίκης στα σύνορα με την ΠΓΔΜ. Επιμέρους τμήματα του άξονα 50 έχουν ήδη κατασκευαστεί στο πλαίσιο παλαιότερων εργολαβιών.
Το έργο περιλαμβάνει την πλήρη κατασκευή της κεντρικής αρτηρίας με τυπική διατομή τετράιχνης οδού, πλάτους 17 μ., διαχωρισμένων κλάδων κυκλοφορίας με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση.
Εκτιμάται ότι η έναρξη των εργασιών θα γίνει μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2012.
Ο Υφυπουργός κ. Μαγκριώτης τόνισε: «Το έργο βγάζει από την απομόνωση το Νομό Φλώρινάς, θα δημιουργηθούν πολλές θέσεις απασχόλησης. Εκπονείται η μελέτη για την ολοκλήρωση του οδικού άξονα από την Φλώρινα μέχρι την Πτολεμαΐδα που θα συνδέει την Φλώρινα με την Πτολεμαΐδα, την Κοζάνη και την Εγνατία, γεγονός που θα δώσει μεγάλη ώθηση στην ανάπτυξή της περιοχής και την δημιουργία θέσεων εργασίας».
Πηγή: euro2day.gr
mia douleia eipan na kanoun kai auti einai proxeiri... ta lamogia oi politikoi me tis wraies ekfoniseis tous!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε το κομματι στην Βευη εκει που περναμε τις γρταμμες του τρενου δυο φορες τι θα γινει, εχει διευκρινιστει?
ΑπάντησηΔιαγραφή