Κατά πλειοψηφία το δημοτικό συμβούλιο Φλώρινας αποφάσισε, σε χθεσινοβραδινή κατεπείγουσα συνεδρίαση, σχετικά με τις συγχωνεύσεις σχολείων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2012-2013. Η απόφαση αυτή ωστόσο έχει ουσιαστικά γνωμοδοτικό χαρακτήρα, καθώς οι τελικές αποφάσεις για τις συγχωνεύσεις θα ληφθούν από το υπουργείο Παιδείας.
Το συμβούλιο δέχτηκε τελικά, έστω και κατά πλειοψηφία, την εισήγηση του προέδρου της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας Γιώργου Αργυρόπουλου (η οποία έχει διαφοροποιήσεις από την πρόταση του διευθυντή της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Παναγιώτη Νώτα).
Έτσι, το συμβούλιο αποφάσισε:
α) τη συγχώνευση του 2/θ Δημοτικού Σχολείου Νίκης και του 2/θ Δημοτικού Σχολείου Νέου Καυκάσου με το 4/θ Δημοτικό Σχολείο Άνω Καλλίνικης το οποίο προάγεται σε εξαθέσιο (6/θ) Δημοτικό Σχολείο, με την προϋπόθεση της αναβάθμισης του - άμεσα - κτιριακά (προσθήκη μίας αίθουσας). Άλλως παραμένουν τα σχολεία ως έχουν σήμερα. Σημειώνουμε ότι δεν υπάρχουν αντιδράσεις των Τοπικών Κοινωνιών.
β) τη συγχώνευση του 1/θ Νηπιαγωγείου Σίμου Ιωαννίδη, το οποίο είναι σε αναστολή λειτουργίας, με το 2/θ 5° Νηπιαγωγείο Φλώρινας.
γ) τη συγχώνευση του 2/θ Δημοτικού Σχολείου Παλαίστρας, με το 7/θ Δημοτικό Σχολείο Αμμοχωρίου με τη σύμφωνη γνώμη (παρότρυνση) των κατοίκων της Παλαίστρας.
δ) την αναστολή συγχώνευσης των Δημοτικών Σχολείων Σκοπού και Αχλάδας και του νηπιαγωγείου Κ. Υδρούσας για ένα χρόνο επιπλέον. Γίνεται επίκληση της περυσινής απόφασης της Δ.Ε.Π. όπως παραμείνουν ως έχουν σε μόνιμη λειτουργία.
ε) τη συνέχιση λειτουργίας του Δημοτικού Σχολείου Αλώνων ως έχει, λόγω επικινδυνότητας των δρομολογίων μεταφοράς των μαθητών και της καθολικής αντίδρασης της Τοπικής Κοινωνίας.
στ) τη συνέχιση λειτουργίας του 1/θ Νηπιαγωγείου Αλώνων ως έχει, λόγω επικινδυνότητας των δρομολογίων μεταφοράς των μαθητών και της καθολικής αντίδρασης της Τοπικής Κοινωνίας.
Οι δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Αλεξιάδης, Ρασάικος, Ουλιάρης, Αριστείδου, Καρυπίδης, Απιδόπουλος και Σαχινίδης ζήτησαν την παραμονή του δημοτικού σχολείου της Νίκης για εθνικούς λόγους και ως εκ τούτου καταψήφισαν το σχετικό σημείο της εισήγησης.
Γενικότερα κατά των συγχωνεύσεων τάχθηκε ο Βασίλης Καραντζίδης και καταψήφισε την εισήγηση στο σύνολό της.
Στη συνεδρίαση τοποθετήθηκαν, πέρα από τους δημοτικούς συμβούλους, τόσο ο διευθυντής της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Π. Νώτας, όσο και πρόεδροι αλλά και εκπρόσωποι συλλόγων γονέων και κηδεμόνων των ενδιαφερόμενων τοπικών κοινοτήτων.
Το συμβούλιο δέχτηκε τελικά, έστω και κατά πλειοψηφία, την εισήγηση του προέδρου της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας Γιώργου Αργυρόπουλου (η οποία έχει διαφοροποιήσεις από την πρόταση του διευθυντή της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Παναγιώτη Νώτα).
Έτσι, το συμβούλιο αποφάσισε:
α) τη συγχώνευση του 2/θ Δημοτικού Σχολείου Νίκης και του 2/θ Δημοτικού Σχολείου Νέου Καυκάσου με το 4/θ Δημοτικό Σχολείο Άνω Καλλίνικης το οποίο προάγεται σε εξαθέσιο (6/θ) Δημοτικό Σχολείο, με την προϋπόθεση της αναβάθμισης του - άμεσα - κτιριακά (προσθήκη μίας αίθουσας). Άλλως παραμένουν τα σχολεία ως έχουν σήμερα. Σημειώνουμε ότι δεν υπάρχουν αντιδράσεις των Τοπικών Κοινωνιών.
β) τη συγχώνευση του 1/θ Νηπιαγωγείου Σίμου Ιωαννίδη, το οποίο είναι σε αναστολή λειτουργίας, με το 2/θ 5° Νηπιαγωγείο Φλώρινας.
γ) τη συγχώνευση του 2/θ Δημοτικού Σχολείου Παλαίστρας, με το 7/θ Δημοτικό Σχολείο Αμμοχωρίου με τη σύμφωνη γνώμη (παρότρυνση) των κατοίκων της Παλαίστρας.
δ) την αναστολή συγχώνευσης των Δημοτικών Σχολείων Σκοπού και Αχλάδας και του νηπιαγωγείου Κ. Υδρούσας για ένα χρόνο επιπλέον. Γίνεται επίκληση της περυσινής απόφασης της Δ.Ε.Π. όπως παραμείνουν ως έχουν σε μόνιμη λειτουργία.
ε) τη συνέχιση λειτουργίας του Δημοτικού Σχολείου Αλώνων ως έχει, λόγω επικινδυνότητας των δρομολογίων μεταφοράς των μαθητών και της καθολικής αντίδρασης της Τοπικής Κοινωνίας.
στ) τη συνέχιση λειτουργίας του 1/θ Νηπιαγωγείου Αλώνων ως έχει, λόγω επικινδυνότητας των δρομολογίων μεταφοράς των μαθητών και της καθολικής αντίδρασης της Τοπικής Κοινωνίας.
Οι δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Αλεξιάδης, Ρασάικος, Ουλιάρης, Αριστείδου, Καρυπίδης, Απιδόπουλος και Σαχινίδης ζήτησαν την παραμονή του δημοτικού σχολείου της Νίκης για εθνικούς λόγους και ως εκ τούτου καταψήφισαν το σχετικό σημείο της εισήγησης.
Γενικότερα κατά των συγχωνεύσεων τάχθηκε ο Βασίλης Καραντζίδης και καταψήφισε την εισήγηση στο σύνολό της.
Στη συνεδρίαση τοποθετήθηκαν, πέρα από τους δημοτικούς συμβούλους, τόσο ο διευθυντής της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Π. Νώτας, όσο και πρόεδροι αλλά και εκπρόσωποι συλλόγων γονέων και κηδεμόνων των ενδιαφερόμενων τοπικών κοινοτήτων.
Σε μια μικρή κοινωνία, όπως είναι ένα χωριό, όλη η ζωντάνια του περιορίζεται σε τρεις φορείς: Την κοινότητα, το σχολείο και την εκκλησία. Οι κοινότητες δεν υπάρχουν πια( έχουν γίνει ενενεργά Δ.Δ. λόγω Καποδίστρια-Καλλικράτη), οι εκκλησίες υπολειτουργούν κι αυτές λόγω έλλειψης ιερέων, ΓΙΑΤΙ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΤΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΖΩΝΤΑΝΟ ΚΥΤΤΑΡΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΧΩΡΙΟΥ????? ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ <> προϊστάμενος έχει βαλθεί να κλείσει τα μισά σχολεία του Νομού!!!! Δεν πονά τον τόπο!! Μόνο να είναι αρεστός στη Ζυγούρη και στο Υπουργείο τον ενδιαφέρει!!! Καμία άλλη Διεύθυνση στην Ελλάδα δεν έχει κάνει τόσο σαρωτικές προτάσεις!!! Πουθενά δεν κλείνουν τόσα σχολεία!!! Ας τα κλείσει όλα κι ας αφήσει μόνο αυτά της Φλώρινας και του Αμυνταίου.... κι εκεί κάπου στη μέση...στο Κλειδί... ας χτίσει μια ΦΥΛΑΚΗ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Ζυγούρη τι σπουδές έχει κάνει;
ΔιαγραφήΜόνο πτυχίο του Π.Α.Σ.Ο.Κ. έχει;..ή και κάποιο άλλο;
..π.χ. πυροτεχνουργού ή χειριστή κατεδαφιστικού μηχανήματος;Δεν έχει αφήσει τίποτα όρθιο!
Ο Προϊστάμενος μήπως θέλει στο μέλλον να γίνει "ζυγούρι" στη θέση της Ζυγούρη και για αυτό φέρεται έτσι;
Αυτός ξέρουμε τι πτυχίο έχει;
Μόνο από τα Άλωνα είναι επικίνδυνη η μεταφορά;(Καλό ψέμα!Δεν "θέλουν" τα παιδιά τα Σχολεία της Πόλης!Είναι τίγκα δεν χωράνε άλλα παιδιά!)..ενώ από τα άλλα χωριά δεν είναι! Δουλευόμαστε όλοι κανονικά έτσι;Το γράφουμε και στα πρακτικά! Ποιον θέλουμε να πείσουμε με τέτοια επιχειρήματα;
Πείτε Κύριοι τον πραγματικό λόγο κλεισίματος των Σχολείων!
Και ένα τελευταίο!
Ποιος είναι ο σχεδιασμός για το μέλλον από άποψη νέων Σχολικών κτιρίων από την μεριά του Δήμου;
Θα μείνουμε άλλα 50 χρόνια με την υπάρχουσα κτιριακή υποδομή;
Τι σκέφτονται οι 'Άρχοντες μας για το θέμα;
Έχουν ασχοληθεί έστω και μια φορά σε ένα Δημοτικό Συμβούλιο με κάτι τέτοιο;
Σε άλλη Πόλη ζούνε ή δεν τους καίγεται καρφί!
Και το κακό είναι πως για αυτό το θέμα λεφτά ΥΠΑΡΧΟΥΝ!
ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΒΡΟΥΝ!..ΟΠΟΙΟΣ ΨΑΧΝΕΙ ΒΡΙΣΚΕΙ!!!
ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΥ ΝΑ ΨΑΞΟΥΝ!...
ΤΖΑΜΠΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ!!...ΕΚΕΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ!
Προτείνω να μετονομασθεί το ΥΠΕΠΘ ΣΕ : "Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης, Θρησκευμάτων και Μετακινούμενων Μαθητών" ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝωτα είσαι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ και τσιράκι της Διαμαντοπουλου
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ολα οσα γινονταν μεχρι σημερα τα καναμε καλα δε θα ειχαμε φθασει εδω που ειμαστε σημερα..Οι μεταρυθμισεις εχουν κοστος αλλα η στασιμοτητα και η αρνηση ειναι χειροτερη.Δε θα πρεπει να υπαρχουν σχολεία με 10 μαθητες και τρεις δασκαλους ή οπους στους Λοφους που υπηρχε μια νηπιαγωγος με τρια παιδακια. Αν ειναι να παιρνουμε μπειμπισιτερ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή έπρεπε τα νήπια του χωριού να μετακινούνται σε άλλο χωριό;
ΔιαγραφήΞαναδιάβασε το κείμενό σου και κρίνε μόνος αυτό που γράφεις!
Ξυπνάτε!
Αυτό που γίνεται δεν είναι μεταρύθμιση!
Πάρτο χαμπάρι και άσε τα κομματιλίκια!
Δεν είναι στασιμότητα να θέλεις να κρατήσεις ζωντανό ένα σχολείο 10-15 μαθητών!!! Αυτά τα σχολεία μπορεί να μην παρέχουν αυτά που μπορούν τα μεγάλα πολυθέσια σχολεία, μπορούν όμως και δημιουργούν άλλες προϋποθέσεις για τους μαθητές τους! Η σχέση δασκάλου-μαθητή είναι πιο ζεστή, διαπροσωπική, πιο πατρική! Μπορεί ο δάσκαλος να κουράζεται περισσότερο άλλα θα δείτε στην ιστορία πολλούς μεγάλους άντρες να έχουν περάσει από τέτοια σχολεία! Αυτά δεν είναι άλλωστε τα σχολεία για τα οποία το ΥΠΕΠΘ δήλωνε περήφανο πριν λίγα χρόνια, όταν τα έκανε και ολοήμερα?!?!?! Επενδύθηκαν χρήματα εκεί σε εξοπλισμούς κλπ. Όλα στο βρόντο δηλαδή?!?!?!
ΔιαγραφήΜπράβο κύριε προϊστάμενε !Είστε αρεστός στην κυρία υπουργό !Αυτό όμως δε θα σας σώσει γιατί η κρίση της άνοιξης έρχεται ! Ετοιμάστε τις βαλίτσες σας !
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ ΜΙΛΗΣΕΙ, ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ; ΕΧΕΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΟΛΙΓΟΘΕΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Η ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΠΑΝΕ ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΣΧΟΛΕΙΟ; =ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥς ΕΓΚΛΩΒΙΖΕΤΑΙ ΛΙΓΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. ΑΝ ΒΑΖΑΤΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΟΛΙΓΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑς ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΥΔΥΝΑΜΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑς ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ, ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ, ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΝΩΣΕΙΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ, ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ. ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΚΙ ΑΛΛΑ!! ΚΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΣΑΙΚΟ, ΤΟΝ ΑΛΕΞΙΑΔΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΑ ΚΕΛΙΣΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ, ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΟΤΑΝ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ-ΦΛΩΡΙΝΑ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ;;; ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΥΝΟΡΙΑΚΟ ΧΩΡΙΟ; ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ!!!!!!!!! ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ ΚΙ ΟΧΙ ΜΙΣΟΚΛΕΙΣΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ! ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ, ΚΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ!!!
Διαγραφή