Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Φλώρινας συναντήθηκε το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012 με τον Βουλευτή της Ν. Δημοκρατίας του νομού μας κ. Στάθη Κωνσταντινίδη στο γραφείο του δεύτερου.
Κατά τη συνάντηση το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ εξέθεσε στον κ. Βουλευτή προβλήματα που απασχολούν την εκπαίδευση, τα σχολεία και τον κλάδο των εκπαιδευτικών, όπως, το χαμηλότατο πλέον ποσοστό που διατίθεται από τον Προϋπολογισμό για την Παιδεία, που σε συνδυασμό με την πολιτική του μνημονίου στην οποία είμαστε αντίθετοι, έχει ως συνέπεια τις μειωμένες σχολικές δαπάνες και τα προβλήματα στην θέρμανση, την αδιοριστία νέων εκπαιδευτικών, τις συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων και την απόλυση ακόμα και μονίμων εκπαιδευτικών.
Αναφερθήκαμε ακόμα στην χρησιμοποίηση της αξιολόγησης ως μέσο εκφοβισμού του εκπαιδευτικού, κατηγοριοποίησής του, μισθολογικής και βαθμολογικής καθήλωσης και ως εργαλείο απόλυσης.
Επίσης μας απασχόλησαν τα θέματα της κάθετης πτώσης του βιοτικού επιπέδου μέσα από την πολιτική μισθών, φόρων και περικοπών, ο κίνδυνος κατάρρευσης των ασφαλιστικών ταμείων, το ζήτημα της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, η εγκατάλειψη της ενισχυτικής διδασκαλίας και των διδακτικής στήριξης για οικονομικά αδύναμους μαθητές, τα οδοιπορικά των συναδέλφων που αναγκάζονται να μετακινούνται σε 2 και 3 σχολεία, και τα τοπικά θέματα της εύρεσης κτιρίου για το ΕΕΕΕΚ και την μετατροπή της ΕΠΑΣ σε απογευματινό ΤΕ.Λ.
Από την πλευρά του ο κ. Βουλευτής πέρα από το έντονο ενδιαφέρον και κατανόηση που έδειξε, αναφέρθηκε στα θέματα της γενικότερης πολιτικής, είπε ότι θα στηρίξει τα αιτήματά μας για τα οδοιπορικά, τις σχολικές δαπάνες και την ενισχυτική διδασκαλία και μέσω επερωτήσεων στη Βουλή, και ότι θα είναι αρωγός στην προσπάθεια για το κτίριο του ΕΕΕΕΚ και το θέμα της ΕΠΑΣ.
Κατά τη συνάντηση το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ εξέθεσε στον κ. Βουλευτή προβλήματα που απασχολούν την εκπαίδευση, τα σχολεία και τον κλάδο των εκπαιδευτικών, όπως, το χαμηλότατο πλέον ποσοστό που διατίθεται από τον Προϋπολογισμό για την Παιδεία, που σε συνδυασμό με την πολιτική του μνημονίου στην οποία είμαστε αντίθετοι, έχει ως συνέπεια τις μειωμένες σχολικές δαπάνες και τα προβλήματα στην θέρμανση, την αδιοριστία νέων εκπαιδευτικών, τις συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων και την απόλυση ακόμα και μονίμων εκπαιδευτικών.
Αναφερθήκαμε ακόμα στην χρησιμοποίηση της αξιολόγησης ως μέσο εκφοβισμού του εκπαιδευτικού, κατηγοριοποίησής του, μισθολογικής και βαθμολογικής καθήλωσης και ως εργαλείο απόλυσης.
Επίσης μας απασχόλησαν τα θέματα της κάθετης πτώσης του βιοτικού επιπέδου μέσα από την πολιτική μισθών, φόρων και περικοπών, ο κίνδυνος κατάρρευσης των ασφαλιστικών ταμείων, το ζήτημα της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, η εγκατάλειψη της ενισχυτικής διδασκαλίας και των διδακτικής στήριξης για οικονομικά αδύναμους μαθητές, τα οδοιπορικά των συναδέλφων που αναγκάζονται να μετακινούνται σε 2 και 3 σχολεία, και τα τοπικά θέματα της εύρεσης κτιρίου για το ΕΕΕΕΚ και την μετατροπή της ΕΠΑΣ σε απογευματινό ΤΕ.Λ.
Από την πλευρά του ο κ. Βουλευτής πέρα από το έντονο ενδιαφέρον και κατανόηση που έδειξε, αναφέρθηκε στα θέματα της γενικότερης πολιτικής, είπε ότι θα στηρίξει τα αιτήματά μας για τα οδοιπορικά, τις σχολικές δαπάνες και την ενισχυτική διδασκαλία και μέσω επερωτήσεων στη Βουλή, και ότι θα είναι αρωγός στην προσπάθεια για το κτίριο του ΕΕΕΕΚ και το θέμα της ΕΠΑΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.