Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2015

«Χρυσοί» και πάλι Αμβράσης και Παλιογιάννη

2 χρυσά 1 ασημένιο κι 1 χάλκινο μετάλλιο κατέκτησαν οι Φλωρινιώτες αθλητές του καράτε Αμβράσης Βασίλης και Φωτεινή Παλιογιάννη, στο κύπελλο Βόρειας Ελλάδας που διεξήχθη στην Αριδαία την Κυριακή 25 Οκτωβρίου.
Σε μια πολύ μεγάλη διοργάνωση της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καράτε (740 συμμετοχές 29 σύλλογοι) οι Φλωρινιώτες αθλητές του Πανημαθιακού εντυπωσίασαν και πάλι.
Πιο συγκεκριμένα η Φωτεινή κατέκτησε τη 1η θέση στο kumite και τη 2η στα kata, ενώ ο Βασίλης τη 1η θέση στα kata και τη 3η θέση στο kumite.



Βασίλης Αμβράσης: Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος από την εμφάνισή μου. Στα kata το χρυσό ήρθε πολύ δύσκολα μιας και αντιμετώπισα πάρα πολύ καλούς αθλητές, δύο εκ των οποίων, είχαν κατακτήσει τη 3η θέση στο πανελλήνιο πρωτάθλημα. Όσο αφορά το kumite, στον ημιτελικό δεν «καθάρισα» το παιχνίδι, με αποτέλεσμα να λήξει ισόπαλο 1-1, και να κριθεί στο handei. Θα ήθελα για μια ακόμη φορά να ευχαριστήσω τον προπονητή μου κ. Νίκο Πανετσίδη για τις θυσίες που κάνει για τους αθλητές του αλλά και για το άθλημα γενικότερα.



Φωτεινή Παλιογιάννη: Αυτή την περίοδο αγωνιστικά είμαι σε πολύ καλή κατάσταση. Παρόλο που αγωνίστηκα με 38 πυρετό κατάφερα να φτάσω σε δύο τελικούς. Τόσο για μένα όσο και για τον Βασίλη ήταν το 7ο συνεχόμενο χρυσό σε κύπελλο βορείου Ελλάδος και αυτό με κάνει ιδιαίτερα υπερήφανη. Θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να ευχαριστήσω όλους τους συναθλητές μου στον Πανημαθιακό, τον προπονητή μου κ. Νίκο Πανετσίδη και τον coach μου Αντρέα Πανετσίδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.