Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

Ευχαριστήρια επιστολή

Μια αγάπη, μια χαρά, ένα χαμόγελο, μια ζεστασιά, ένα όνειρο πραγματικό έγινε στο προαύλιο του Ιερού Ναού της Αγίας Παρασκευής με τις ευλογίες του Σεβασμιωτάτου. Μία εβδομάδα μου πήρε για να ξυπνήσω από το όνειρο που ήταν πραγματικότητα. Χρόνια είχα να ακούσω τον πατέρα μου, τον παππού μου, τη γιαγιά μου, τη μαμά μου να μου τραγουδήσουν.
Πολύ συγκινητικό. Άκουσα την φωνή τους στο όμορφο τραγούδι που μας είπε ο λεβέντης παππούς Αντώνης που ζει στο γηροκομείο μας και μας συγκίνησε νοσταλγικά. «Μη με στέλνεις μάνα στην Αμερική». Αλλά το πιο συγκινητικό ήταν, όταν ο κυρ Αντώνης μου είπε: «Αχ, Αλεξάνδρα μου, θα ήθελα να σε δω στα μάτια, στο πρόσωπο. Δε σε βλέπω, γιατί δεν έχω το φως μου, δεν μπορώ να δω πόσο όμορφη είσαι!» Τον αγκάλιασα, τον φίλησα στα μάτια και του είπα: «Η ομορφιά είναι στην καρδιά και στην ψυχή, όχι στο πρόσωπο».
Όπως δάκρυσαν τα μάτια μου κι έκλαψε η ψυχή μου, το ίδιο πιστεύω να νιώσατε και όλοι εσείς, που βρεθήκατε εκείνο το ωραίο, διδακτικό απόγευμα στη φιλανθρωπική εκδήλωση για την ανακαίνιση του Γηροκομείου της Φλώρινας «Αγαπάμε και Βοηθάμε» με ομιλητή τον καταξιωμένο ιατρό Παπασωτηρίου Ιωάννη, που μίλησε απλά και ανέλυσε τους τρόπους αυτό-οργάνωσης ασθενών και ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων με τη συμβολή της κοινωνίας και της εκκλησίας. Τον ευχαριστώ θερμά και του εύχομαι ευόδωση των στόχων του.
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά την Περιφερειακή Ενότητα Φλώρινας, το Δήμο Φλώρινας και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, οι οποίοι στηρίζουν αυτό το εθελοντικό έργο από την πρώτη στιγμή, καθώς και όλους τους επίσημους που παραβρέθηκαν εκεί.
Επίσης ευχαριστώ όλους όσους βοηθήσανε, μικρούς και μεγάλους. Τις εθελόντριες γυναίκες που πίνουμε καφέ, γιατί ήταν οι πρώτες στο ξεκίνημα. Τις Ερυθροσταυρίτισσες, που είναι ακούραστες, γελαστές και δίνουν ζωή σε κάθε άνθρωπο, σε κάθε ψυχή που χρειάζεται βοήθεια. Χαίρομαι πολύ και είμαι ευτυχής που συνεργαστήκαμε για τους δικούς μας ανθρώπους. Ευχαριστώ επιπλέον τις γυναίκες που εργάζονται αφιλοκερδώς στο «σπίτι των γερόντων» με όλους τους τρόπους. Την Αγγελική, την Πελαγία και τις άλλες κυρίες. Τον Παπαδόπουλο Δημήτρη για την προσωπική εργασία.
Χαίρομαι και για τον μικρό Ελληνοαυστραλό Χαράλαμπο Κατσανέρη που χόρεψε «Γεια σου Ελλάδα» για τους παππούδες και τους συγκίνησε και για την επτάχρονη απόδημη ελληνίδα από την Αδελαΐδα, Μαρία Κατσανέρη, που μου έδωσε συγχαρητήρια λέγοντάς μου “Ι am very proud of what we did today for papou and giagia”.
Η προσφορά όλων των παραβρισκόμενων και των χορηγών που στήριξαν την εκδήλωση ήταν συγκινητική. Χωρίς τη βοήθειά τους δεν θα μπορούσαμε να πραγματοποιήσουμε το έργο μας. Η αγάπη τους περίσσεψε και συγκεντρώθηκε το ποσό των 4.367 ευρώ, ώστε να γίνει η απαραίτητη ανακαίνιση στο «σπίτι των γερόντων».
Τέλος ευχαριστούμε θερμά και όλα τα παρακάτω καταστήματα και τους ανώνυμους πολίτες για την ενίσχυσή τους στη διοργάνωση της εκδήλωσης.
Σας ευχαριστώ. Εγώ θα προσεύχομαι για όλους και για όλες να μας έχει ο Θεός καλά και να τελούμε το έργο Του.

Αλεξάνδρα Βακιτσίδου

ΧΟΡΗΓΟΙ
Κατάστημα «Μπέλλης»/ Σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος/ «Πασχαλίδης» (μικροφωνική εγκατάσταση)/ Ζαχαροπλαστείο Σταυροπούλου Άννα/ Φούρνος «Κώστας»/ Φούρνος «Χρ. Αναστασίου»/ Αναψυκτικά Δινάκης/ «Αλλοτινά» Δόμνα Τζέτζη/ Αγάπη Λαζαρίδου (πίτες)/ Κατάστημα χαρτικών «Πετανίδης»/ Καφεκοπτείο «Μουντούσης»/ Καφεκοπτείο «Μιαούλη Ε.»/ Bιβλιοπωλείο «Αdigrafo Design»/ Κρεοπωλείο «Τράικος»/ Φαρμακείο «Χατζητύπης» (προσφορά φαρμάκων)/ Ανώνυμος (500€)/ Χατζηϊωάννου Αλεξάνδρα(250€)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.