Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

Τιτλουλάριοι και Αξιολογητές

Σε όλους μας είναι αισθητές οι συνέπειες της δίνης που έχουμε περιπέσει.
Βέβαια στις πρόσφατες αρχαιρεσίες ανάδειξης ΕΛΜΕ, η πλειοψηφία των συναδέλφων υπερθεμάτισε τις θέσεις των κυβερνητικών παρατάξεων, θεωρώντας ίσως ότι η ανάδειξη των θέσεων του κλάδου θα έχει καλύτερη τύχη μέσα από τις κλασικές παραταξιακές διαδικασίες και όχι από συζητήσεις που γίνονται στα καφενεία από ανθρώπους της βάσης του σώματος των καθηγητών,….άπειρους και χωρίς κομματικές προσβάσεις, ψιλοσυκοφάντες που αρέσκονται σε κάποια ανέλιξη, αγνοώντας τις έμπειρες, σίγουρες και ανεξάρτητες αλλά μέσα σε κυβερνητικά πλαίσια συνδικαλιστικές γραμμές που εξασφαλίζουν ….ηρεμία και αισιοδοξία.
Η εργοδοσία βέβαια προσπαθεί να μην πλήξουμε!
Μαζί με τη συνεχιζόμενη λαίλαπα περικοπών και φοροεισπρακτικών πρακτικών προχωρά στη δημιουργία κλίματος εργασιακής ανασφάλειας. Ενοποίηση περιοχών, προαναγγελθείσα αύξηση ωραρίου και αξιολόγηση. Χωρίς διαδικασία προηγούμενης αξιολόγησης περιεχομένου σπουδών της ΜΕ, αξιολόγησης στόχων, μέσων, εκπαιδευτικών μονάδων, διδακτικού έργου, προωθείται αξιολόγηση του εκπαιδευτικού. Το μόνο φάρμακο βελτίωσης όλων των δεινών που συσσωρεύτηκαν τις προηγούμενες δεκαετίες!!
Θα διαχωριστούν οι καλοί και οι κακοί, οι άξιοι και οι ανάξιοι, οι απαραίτητοι και οι πλεονάζοντες.
Ο ατομικισμός στη μηδενιστική του μορφή πρέπει να επικρατήσει κάθε συλλογικότητας. Η χειραγώγηση και ο φόβος πρέπει να είναι το νέο εργασιακό κλίμα που θα επιβληθεί.
Η άγρα προσόντων, που δίδονται αναφανδόν από μη αξιολογημένα πνευματικά ιδρύματα στους πτωχοπρόδρομους, θα ανοίγει την πόρτα σε διαφοροποιήσεις μισθών των 40 ευρώ. Η υπόβλεψη μεταξύ καθηγητών αντί της συνεργασίας μεταξύ συναδέλφων στους συλλόγους καθηγητών, θα συντείνει ώστε η διοίκηση να διαχωρίζει τους αμνούς απο τα ερίφια. Οι τιτλουλάριοι θα μπορούν να προωθούν με καλύτερες αμοιβές το προϊόν της εκπαίδευσης με αντάλλαγμα τη σιωπή στα τεκταινόμενα, στηριζόμενοι στο ότι η κοινωνία δεν αντιλαμβάνεται ότι το πραγματικό μέλλον των νέων ανήκει στο Κολλέγιο Αθηνών και στο Αμερικανικό Κολλέγιο και στην απόκτηση Ευρωπαϊκού Απολυτηρίου.
Λύσεις και προτάσεις δεν υπάρχουν από μένα, ο οποίος δεν διακρίνομαι για την εντρίφησή μου στον κριτικό γραμματισμό και στη δημιουργική γραφή. Ούτε στα μπιχεβιοριστικά συστήματα εκμάθησης δεξιοτήτων κατά Gagne.
Επαφίεμαι στον προβληματισμό, τη θέση και την τοποθέτηση καθενός εκάστου ημών. Κάποια στιγμή θα πρέπει να αναλογιστούμε αν η σωτηρία των κκ Σάλα και Κωστόπουλου αποτελεί και τη σωτηρία της δικής μας ψυχής.

Πιερράτου Γιάννης

3 σχόλια:

  1. ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΣΕ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΚΥΡΙΕ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΑΝ, ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΑΥΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΑΥΤΟ, ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΑ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΒΙΑΣΑΝ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΣΕΛΓΟΥΝ ΣΤΟ ΠΤΩΜΑ ΤΗΣ.
    ΠΡΟΦΑΝΩΣ, "ΑΓΑΠΗΤΕ" ΑΝΩΝΥΜΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΑΝΗΚΕΤΕ
    -ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΑ- ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΙΛΑΤΕ ΣΑΝ ΒΙΑΣΜΕΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.