Καθημερινό φαινόμενο αποτελούν πια τα λουκέτα σε καταστήματα της Φλώρινας, καθώς οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις δε μπορούν να ανταπεξέλθουν στα αυξημένα έξοδα.
Σχεδόν το 80% των επιχειρηματιών δε μπορούν να αποπληρώσουν τα δάνεια τους, αλλά και τις εισφορές στον ασφαλιστικό τους φορέα. Οι ίδιοι δηλώνουν πως βρίσκονται υπό καθεστώς ομηρίας.
Τα νούμερα περιγράφουν ανάγλυφα την τρομακτική πραγματικότητα. Μόνο μέσα στο Φεβρουάριο 30 επιχειρήσεις έκλεισαν στη Φλώρινα, ενώ μέσα στο 2011 περισσότερες από 300 έβαλαν λουκέτο. Δηλαδή, σχεδόν μία επιχείρηση την ημέρα.
Την ώρα πάντως που η αγορά της Φλώρινας στενάζει, δείχνει να έχει αντικατασταθεί από αυτήν της FYROM. Σύμφωνα με στοιχεία του Επιμελητηρίου, καθημερινά περνούν τα σύνορα 1.000 αυτοκίνητα με αποτέλεσμα να «χάνονται» κατά μέσο όρο τουλάχιστον 100.000 ευρώ από την ελληνική οικονομία και φυσικά από την τοπική αγορά.
Πτώση του τζίρου
Όσες επιχειρήσεις έχουν αντέξει μέχρι στιγμής, βρίσκονται αντιμέτωπες με μια πρωτοφανή πτώση του τζίρου τους. Από την άνοιξη του 2011 μέχρι και σήμερα παρατηρείται μείωση της τάξης του 80%, ειδικά τους τελευταίους 2-3 μήνες.
Όλα αυτά έχουν ως συνέπεια και τη ραγδαία αύξηση της ανεργίας, η οποία φτάνει μέχρι το 35%, ενώ στους νέους είναι κατά πολύ περισσότερο αυξημένη.
Σχεδόν το 80% των επιχειρηματιών δε μπορούν να αποπληρώσουν τα δάνεια τους, αλλά και τις εισφορές στον ασφαλιστικό τους φορέα. Οι ίδιοι δηλώνουν πως βρίσκονται υπό καθεστώς ομηρίας.
Τα νούμερα περιγράφουν ανάγλυφα την τρομακτική πραγματικότητα. Μόνο μέσα στο Φεβρουάριο 30 επιχειρήσεις έκλεισαν στη Φλώρινα, ενώ μέσα στο 2011 περισσότερες από 300 έβαλαν λουκέτο. Δηλαδή, σχεδόν μία επιχείρηση την ημέρα.
Την ώρα πάντως που η αγορά της Φλώρινας στενάζει, δείχνει να έχει αντικατασταθεί από αυτήν της FYROM. Σύμφωνα με στοιχεία του Επιμελητηρίου, καθημερινά περνούν τα σύνορα 1.000 αυτοκίνητα με αποτέλεσμα να «χάνονται» κατά μέσο όρο τουλάχιστον 100.000 ευρώ από την ελληνική οικονομία και φυσικά από την τοπική αγορά.
Πτώση του τζίρου
Όσες επιχειρήσεις έχουν αντέξει μέχρι στιγμής, βρίσκονται αντιμέτωπες με μια πρωτοφανή πτώση του τζίρου τους. Από την άνοιξη του 2011 μέχρι και σήμερα παρατηρείται μείωση της τάξης του 80%, ειδικά τους τελευταίους 2-3 μήνες.
Όλα αυτά έχουν ως συνέπεια και τη ραγδαία αύξηση της ανεργίας, η οποία φτάνει μέχρι το 35%, ενώ στους νέους είναι κατά πολύ περισσότερο αυξημένη.
ολοι θα κλεισουμε.... οσο δεν καταλαβαινουμε οτι συμφερον μας ειναι να κανουμε τα ψωνια μας απο την πολη μας.....!!!! επαγγελματιες και δημοσιοι υπαλληλοι..... ουτε καν μπαινουμε στον κοπο να ρωτησουμε τιμη για καποιο προιον στην φλωρινα με αποτελεσμα να αγοραζουμε απο bitola ενα σωρο προιοντα αν οχι ακριβοτερα τουλαχιστον στην ιδια τιμη..... ετσι οπως παμε δεν θα κλεισουν μονο τα καταστηματα αλλα ολη η φλωρινα!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήη πόλη έχει ακριβή αγορά και μικρή ποικιλία προιόντων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤόσα χρόνια το εμπόριο δούλεψε με μεγάλα ποσοστά κέρδους, Καιρός να προσαρμοστεί στο νέο οικονομικό περιβάλλον
ΕΚΑΝΑ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΕΙΝΑΙ 0,40 ΕΥΡΩ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΗ ΑΝΑ ΛΙΤΡΟ. 40 ΛΙΤΡΑ ΔΗΛΑΔΗ 16 ΕΥΡΩ ΚΕΡΔΟΣ. ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΒΕΝΖΙΝΑΔΕΣ; ΟΧΙ! ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ; ΟΧΙ! ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΤΟΣΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ. ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ. ΠΩΣ ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ; ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ; ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΕΣΟΔΑ; ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΑΝΩΝ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΦΤΗΝΟΤΕΡΟ. ΖΗΤΩ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήη χρυση αυγη δεν ασχολειται με τους φορους...αυτο που την νοιαζει ειναι να κυνηγαει και να μαχαιρωνει ταλαιπωρους μεταναστες.....το πιο ηττημενο κομματι, το πιο αμορφωτο της ελληνικης κοινωνιας...
ΑπάντησηΔιαγραφή