Αμερικανικές εταιρείες εκδήλωσαν ενδιαφέρον για εμπορική αξιοποίηση αεροπλάνου που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε στη Φλώρινα! Σχεδιαστής και κατασκευαστής δεν είναι κάποιος επαγγελματίας αεροναυπηγός, άλλα ο πρόεδρος της Αερολέσχης Φλώρινας Γιώργος Ηλιόπουλος, δημιουργός δύο αεροσκαφών.
Ο κ. Ηλιόπουλος ήταν αστυνομικός και "τα λεφτά δεν περίσσευαν". Όταν επισκέφθηκε ειδικά καταστήματα στον Καναδά, κάποιος τού έδωσε την ιδέα να κατασκευάσει αεροπλάνο με υλικά που μπορούσε να βρει.
Έτσι, κατασκεύασε το πρώτο του ξύλινο αεροπλάνο, χρησιμοποιώντας παλιά έπιπλα και ένα αναπηρικό καροτσάκι, ενώ τοποθέτησε κινητήρα αυτοκίνητου.
Μιλώντας στο ΑΜΠΕ τόνισε ότι χρειάστηκε να ξεπεράσει τον εαυτό του, άλλα και το φόβο μην καταντήσει το εγχείρημα του μια φαιδρή ιστορία για έναν τρελό που προσπάθησε να φτιάξει αεροπλάνο.
Όταν ολοκληρώθηκε ο "Λυγκιστής", όπως ονομάστηκε το πρώτο αεροσκάφος, θεώρησε ότι εκπλήρωσε το όνειρό του και ότι δεν θα επιχειρούσε και πάλι κάτι ανάλογο, ακόμα και να του έδιναν 1 εκ. ευρώ.
Ωστόσο, η "ψώρα" δεν τον άφησε να ησυχάσει και κατασκεύασε το δεύτερο αεροσκάφος από τσίγκους τυπογραφείου, σε κλίμακα 1 προς 6. Όταν πέταξε, κόντεψε να πάθει καρδιακή προσβολή, όπως χαρακτηριστικά είπε.
Ύστερα από κοπιαστική δουλειά και 3000 τροποποιήσεις του αρχικού σχεδίου το κατασκεύασε και σε κανονικό μέγεθος, χρησιμοποιώντας αεροπορικό αλουμίνιο και ο "Αρχων" έκανε το πρώτο του ταξίδι στους αιθέρες.
Πρόκειται για ένα υπερελαφρό αεροσκάφος που μοιάζει με μαχητικό. Όπως ανέφερε στο ΑΜΠΕ ο κ. Ηλιόπουλος, έχει δεχτεί πολλά e-mail από αμερικάνικες εταιρείες για την εμπορική του αξιοποίηση.
Ο κ. Ηλιόπουλος δήλωσε ότι είχε από μικρός πάθος με τα αεροπλάνα. Θυμάται την εικόνα του αεροπλάνου στο αναγνωστικό της Β' δημοτικού που το έχει κρατήσει, αν κι έχουν περάσει πολλά χρονιά.
Το έναυσμα για να ασχοληθεί σοβαρά, "επιστημονικά" όπως λέει στο ΑΜΠΕ, ήταν μια εικόνα σε περιοδικό ποικίλης ύλης. Ξεκίνησε να κατασκευάζει μοντέλα αεροπλάνων και κατέγραφε σχολαστικά τις παρατηρήσεις του. Παράλληλα, σχεδίαζε αεροσκάφη μέσω υπολογιστή.
Πηγή: express.gr
Ο κ. Ηλιόπουλος ήταν αστυνομικός και "τα λεφτά δεν περίσσευαν". Όταν επισκέφθηκε ειδικά καταστήματα στον Καναδά, κάποιος τού έδωσε την ιδέα να κατασκευάσει αεροπλάνο με υλικά που μπορούσε να βρει.
Έτσι, κατασκεύασε το πρώτο του ξύλινο αεροπλάνο, χρησιμοποιώντας παλιά έπιπλα και ένα αναπηρικό καροτσάκι, ενώ τοποθέτησε κινητήρα αυτοκίνητου.
Μιλώντας στο ΑΜΠΕ τόνισε ότι χρειάστηκε να ξεπεράσει τον εαυτό του, άλλα και το φόβο μην καταντήσει το εγχείρημα του μια φαιδρή ιστορία για έναν τρελό που προσπάθησε να φτιάξει αεροπλάνο.
Όταν ολοκληρώθηκε ο "Λυγκιστής", όπως ονομάστηκε το πρώτο αεροσκάφος, θεώρησε ότι εκπλήρωσε το όνειρό του και ότι δεν θα επιχειρούσε και πάλι κάτι ανάλογο, ακόμα και να του έδιναν 1 εκ. ευρώ.
Ωστόσο, η "ψώρα" δεν τον άφησε να ησυχάσει και κατασκεύασε το δεύτερο αεροσκάφος από τσίγκους τυπογραφείου, σε κλίμακα 1 προς 6. Όταν πέταξε, κόντεψε να πάθει καρδιακή προσβολή, όπως χαρακτηριστικά είπε.
Ύστερα από κοπιαστική δουλειά και 3000 τροποποιήσεις του αρχικού σχεδίου το κατασκεύασε και σε κανονικό μέγεθος, χρησιμοποιώντας αεροπορικό αλουμίνιο και ο "Αρχων" έκανε το πρώτο του ταξίδι στους αιθέρες.
Πρόκειται για ένα υπερελαφρό αεροσκάφος που μοιάζει με μαχητικό. Όπως ανέφερε στο ΑΜΠΕ ο κ. Ηλιόπουλος, έχει δεχτεί πολλά e-mail από αμερικάνικες εταιρείες για την εμπορική του αξιοποίηση.
Ο κ. Ηλιόπουλος δήλωσε ότι είχε από μικρός πάθος με τα αεροπλάνα. Θυμάται την εικόνα του αεροπλάνου στο αναγνωστικό της Β' δημοτικού που το έχει κρατήσει, αν κι έχουν περάσει πολλά χρονιά.
Το έναυσμα για να ασχοληθεί σοβαρά, "επιστημονικά" όπως λέει στο ΑΜΠΕ, ήταν μια εικόνα σε περιοδικό ποικίλης ύλης. Ξεκίνησε να κατασκευάζει μοντέλα αεροπλάνων και κατέγραφε σχολαστικά τις παρατηρήσεις του. Παράλληλα, σχεδίαζε αεροσκάφη μέσω υπολογιστή.
Πηγή: express.gr
Μπράβο.Άντε και σε Concord!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΕΙΔΗΣΗ express.gr ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΗΣΑΡΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΟ http://karditsas.blogspot.com/2012/02/made-in.html
ΑΥΤΟΜ http://kolindrinamaslatia.blogspot.com/2012/02/made-in.html
ΑΥΤΟ http://svouranews.blogspot.com/2012/02/made-in.html#ixzz1m0KIdxwG
ΑΥΤΟ http://the-bloggerz.blogspot.com/2012/02/made-in.html
ΑΥΤΟ http://grizosgatos.blogspot.com/2012/02/made-in.html
ΑΥΤΟ http://www.eordaia.org/index.php/component/content/article/505-9/7261--made-in-florina------
ΑΥΤΟ http://ta-anilia.blogspot.com/2012/02/made-in-florina-video.html
ΑΥΤΟ http://savrez.blogspot.com/2012/02/made-in-florina.html
http://www.tovoion.com/news/a%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BB%CE%AC%CE%BD%CE%B1%20made%20in%20%CF%86%CE%BB%CF%8E%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%B1%20-%20%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5%20%CF%84%CE%BF%20%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%BF%20%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BB%CE%AC%CE%BD%CE%BF/
ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΣ ΤΟ ΤΟΠΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΝΕ
ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ
http://radioflorina.blogspot.com/2012/02/made-in-florina.html
Τα μπράβο στον Γεώργιο θα πέφτουν βροχή, το μόνο σίγουρο μετά από την μεταστροφή του ενδιαφέροντος των Αμερικάνικων κατασκευαστικών εταιριών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ γλώσσα που μιλάει ο Γιώργος είναι κατανοητή, αλλά δύσκολα να την συλλάβει ο απλός Έλληνας που τόσα χρόνια έτρεχε γύρω από φιέστες με σαλτιμπάγκους και περιφερόμενους θιάσους.
Ο Γιώργος Μιλάει για το αεροδρόμιο της Φλώρινας, μιλάει για την ανάπλαση του χώρου ως μοχλό ανάπτυξης του τόπου. (Τουριστικά αλλά και μέσα από την ιδέα της Αθλητικής αξιοποιήσεις των πλεονεκτημάτων που έχει ο τόπος μας, η Φλώρινα).
Ένα μικρό περιφερειακό αεροδρόμιο το οποίο έχει τις υποδομές, τις βάσεις αλλά όχι τις απαραίτητες εγκαταστάσεις, να λειτουργήσει ως ένα άλλο ΛΙΜΑΝΙ, έναν χώρο υποδοχής και άλλων μικρών αεροπλάνων με ότι συνεπάγεται για την οικονομία του τόπου.
Για να κατανοήσουμε την ιδέα αυτή πρέπει να την προσδιορίσουμε όχι με την οπτική του χώρου που συλλαμβάνουμε μέσα από τα συμβατικά μέσα συγκοινωνίας, που κινούνται σε συγκεκριμένα αρτηρίες ( στροφές ανηφόρες κατηφόρες, βουνά τούνελ και πεδιάδες) αλλά με το άνοιγμα που μπορεί να μας προσφέρει το ανοιχτό πεδίο του ορίζοντα.
Ένα αεροδρόμιο που ιστορικά στο παρελθόν το χρησιμοποίησαν με επιτυχία οι Γάλλοι, οι Ιταλοί στους Βαλκανικούς πολέμους 1913, αλλά υπάρχουν και αναφορές ότι η Γερμανική διοίκηση της Φλώρινας το 1941 είχε ενισχύσει και αξιοποιήσει την ήδη υπάρχουσα υποδομή των Γαλλικών δυνάμεων, για να μπορεί να το χρησιμοποιήσει για τις δικές της χρήσεις.
Κλείνοντας αυτό το μονόλογο θα ήθελα να προσθέσω ότι ο Γιώργος έχει κοπιάσει και έχει στηρίξει με κάθε τρόπο και μέσο (Υλικά και ηθικά ) την ιδέα της αεροπλοΐας, την συντήρηση των εγκαταστάσεων και μαζί με λίγους πιστούς φίλους και συνεργάτες είναι ο άνθρωπος στην κατάλληλη θέση.
Είναι καιρός τα βλέμματα των Φλωρινιωτών να στραφούν, να πέσουν στο περιβάλλον του Γιώργου, άλλωστε το αξίζει και ειδικά τώρα που έχουμε αρχίσει να καταλαβαίνουμε την διαφορά ανάμεσα σε ένα αετό και ένα κοράκι.
Νίκος Ταμουτσέλης