Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Ο Γ. Μαγκριώτης για τη σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης - Φλώρινας

Το ενδιαφέρον του υπουργείου για τη σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης – Φλώρινας επιβεβαίωσε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης, απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Σπύρου Βούγια.
Ο κ. Μαγκριώτης αναφέρει χαρακτηριστικά στην απάντησή του: «Μερικές από αυτές τις γραμμές όπως και αυτή προς τη Φλώρινα, επανεξετάζονται από την πλευρά του Υπουργείου, κάτι που εσείς ξεκινήσατε όταν ήσασταν στο Υπουργείο ως Υφυπουργός Μεταφορών και διαμορφώσατε και το σχέδιο σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς.
Εξετάζεται η επαναλειτουργία της. Θέλω να σας πω με απόλυτη βεβαιότητα ότι δεν υπάρχει απλώς σκέψη, αλλά συνεχίζεται αυτή η προσπάθεια. Και η συνεργασία που έχει ζητήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τους τοπικούς και περιφερειακούς φορείς πιστεύουμε ότι θα ευδοκιμήσει και γρήγορα μπορεί να έχουμε την επαναλειτουργία της γραμμής».

4 σχόλια:

  1. αυτο το κομμάτι με τους "τοπικούς και περιφερειακούς φορείς" με προβληματίζει.. Θα ξυπνήσουν ποτέ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επανεξετάζεται
    Ως πότε ;
    Πρώτα δημιουργούν το πρόβλημα.
    Γι το καλό μας
    Ύστερα μας υπόσχονται πως θα το λύσουν
    Για το καλό μας
    Κατόπιν βρίσκουν πως πρέπει να πληρώσουμε εμείς - οι τοπικοί φορείς -λένε { έτσι το επαναλειτουργώ κι εγώ ]
    Για το καλό μας
    Ύστερα το εξετάζουν
    Για το καλό μας,
    Συμβαίνει καμιά φορά να φεύγει ή να τον φεύγουν από το υπουργείο ο...εξετάζων το θέμα αρμόδιος υπουγός οπότε και όταν βλέπει το θέμα να λιμνάζει..
    Τραβά μια σχετική ερώτηση, δείχνοντας το.. ενδιαφέρον του
    Και να που γίνονται θαύματα
    Άμεση η απάντηση του νέου αρμοδίου υπουργού
    ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ το θέμα απαντά ο καινούργιος...τι τακτ, τι ευγένεια,''.....κάτι που εσείς ξεκινήσατε όταν ήσασταν στο Υπουργείο ως Υφυπουργός .....,τι συντροφικότητα...
    Το επανεξετάζουν και αρκεί να πληρώσουν οι τοπικοί φορείς.
    Για το καλό μας...
    Τον... σοσιαλισμό σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέφτουν οι μάσκες

    Την γραμμή θα την λειτουργήσουν και πάλι θέλουν δεν θέλουν. Αλλιώς θα τους ζητούν πίσω χρήματα που δόθηκαν για την ανακατασκευή. Το όλο ζουμί και κόλπο είναι αν θα μας μεταφέρουν στους πολίτες το κόστος μιας κερδοφόρας γραμμής. Εκεί μέχρι στιγμής έχουν αποτύχει. Ούτε 400.000 Ευρώ από την τοπική κοινωνία ούτε εύρεση πελατών (ΚΑΠΗ και άλλα φαιδρά. Και είναι πολύ κρίμα που σύλλογοι πολιτών παρασύρθηκαν (;) και καλούσαν να πληρώσουμε εμείς το τρένο με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.
    Με αποφασιστικότητα διεκδικούμε το τρένο σαν αυτονόητο δικαίωμά μας και δεν πληρώνουμε ούτε ένα επιπλέον ευρώ. μέχρι τέλους του έτους θα σφυρίξει και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΡΑΜ ΜΕΤΡΟ ΟΑΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΖΑΜΠΑ ΒΟΛΤΕΣ ΟΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

    ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΤΡΕΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ....
    (ΟΧΙ ΟΤΙ ΜΠΗΚΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.