Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

Ηλιάδης: «Θα αγωνιστώ στο Ρίο και μετά θα ακούσω το σώμα μου»

Ο Ηλίας Ηλιάδης αποτελεί το κεντρικό πρόσωπο του μεγάλης κυκλοφορίας γαλλικού περιοδικού «L’ esprit du Judo» (Το πνεύμα του τζούντο). Ο Mr. Ippon φιγουράρει στο εξώφυλλο, με τίτλο «Οταν ο Ηλίας σκιαγραφεί τον Ηλιάδη», ενώ υπάρχει 16σέλιδο αφιέρωμα για τη ζωή και τις διακρίσεις του Ελληνα πρωταθλητή.
Γάλλοι δημοσιογράφοι πήραν συνέντευξη απ΄ τον χαρισματικό αθλητή, ενώ μίλησαν και με μεγάλες παγκοσμίως μορφές του τζούντο για να σκιαγραφήσουν το προφίλ του Ηλία. Φωτογραφίες από τις μεγάλες του στιγμές αλλά και την οικογένειά του διανθίζουν το αφιέρωμα που φανερώνει το θαυμασμό και σεβασμό στο πρόσωπο του τζουντόκα του Φίλιππου Αμυνταίου.
Οι συντάκτες του περιοδικού επιχειρούν να παρουσιάσουν ένα ολοκληρωμένο προφίλ του Ολυμπιονίκη ο οποίος στη συνέντευξή του μίλησε για όλους και για όλα… Με βασικό του σύνθημα «ποτέ δεν ευθύνονται εξωτερικοί παράγοντες, όλα ξεκινούν και εξαρτώνται από εμένα τον ίδιο», ο κορυφαίος Ελληνας αθλητής της περσινής χρονιάς, αναφέρθηκε στους μεγάλους σταθμούς των επιτυχιών του, με ξεκίνημα το χρυσό μετάλλιο στους Ολυμπιακούς αγώνες της Αθήνας. Μίλησε για τις σκληρές προπονήσεις του και τα μεγάλα διαστήματα προετοιμασίας στο εξωτερικό, αλλά και για τους ανθρώπους που είναι στο πλάι του και τον στηρίζουν όπως τον προπονητή και πατέρα του, Νίκο Ηλιάδη, τονίζοντας πως «εάν ήμουν μόνος μου, θα σταματούσα το τζούντο».
Ακόμη μίλησε αναλυτικά για την οικογένειά του και την αδυναμία του στα δύο του παιδιά, Μαρία και Ηρακλή: «Οταν είμαι σπίτι, τα πηγαίνω στο σχολείο και τον παιδικό σταθμό, σε όλες τους τις δραστηριότητες, παίζουμε ποδόσφαιρο, τένις και κάνουμε τζόκινγκ πολλές φορές μαζί με τη γυναίκα μου. Όταν είμαι σε προετοιμασία μιλάμε καθημερινά μέσω Skype».
Ερωτόμενος σχετικά με το τέλος της καριέρας του είπε: «Θα αγωνιστώ οπωσδήποτε στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο και μετά βλέπουμε. Θα πρέπει να ακούσω το σώμα μου»…»

Πηγή: ΑΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.