Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Το ΚΤΕΛ απαντά σε καταγγελία

Στην καταγγελία φοιτητών απαντά με ανακοίνωσή του ο πρόεδρος του Δ.Σ. των Υπεραστικών ΚΤΕΛ Φλώρινας, Σαράντης Γεωργακόπουλος. Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Με ιδιαίτερη προσοχή αναγνώσαμε την επιστολή διαμαρτυρίας των φίλων μας φοιτητών που ταλαιπωρήθηκαν κατά την μετάβαση τους στην Φλώρινα από τη Λάρισα την 31/10/2011 και γίναμε δέκτες των παραπόνων τους.
Ο επιβάτης που έχει έγκαιρα εκδώσει εισιτήριο, έστω σε ενδιάμεσο σταθμό της διαδρομής και δεν βρίσκει θέση στο λεωφορείο, έχει απόλυτο δίκιο να διαμαρτύρεται και ως εκ τούτου είναι απολύτως επιβεβλημένη η συγγνώμη του μεταφορέα Σαν πρόεδρος της «Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ν. Φλώρινας ΑΕ» εκφράζω την λύπη μου για το γεγονός και δηλώνω ότι ήδη καταβάλω κάθε προσπάθεια να μην επαναληφθεί.
Αξίζει να επισημανθεί ότι μέλημα μας είναι η άμεση και δίχως προβλήματα ή ατυχήματα ολοκλήρωση του κάθε δρομολογίου, υπάρχουν ωστόσο πολλοί παράγοντες, που μπορεί να τα επηρεάσουν. Στην προκειμένη περίπτωση αντιδράσαμε στέλνοντας επιπλέον λεωφορείο, αμέσως μόλις πληροφορηθήκαμε την ύπαρξη πληθώρας επιβατών που το λεωφορείο της γραμμής αδυνατούσε να εξυπηρετήσει. Αυτό συνέβη εξαιτίας του ότι στην διαδρομή μέχρι την Λάρισα επιβιβάστηκαν εκτάκτως - δηλαδή απροειδοποίητα - πρόσθετοι επιβάτες, επίσης φοιτητές. Βεβαίως είχαν μερίδιο ευθύνης αφού δεν είχαν ειδοποιήσει και κλείσει θέση για να μπορέσουμε να προγραμματίσουμε και άλλο δρομολόγιο, αλλά όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι και αυτούς δεν μπορούσαμε να τους αφήσουμε στον δρόμο. Αυτό το γεγονός είχε ως αποτέλεσμα τελικά την έλλειψη κενών θέσεων, που όντως είχαν κρατηθεί από το εκδοτήριο της Λάρισας, ο υπεύθυνος του οποίου δεν ενημέρωσε έγκαιρα για την πληθώρα επιβατών, πράγμα το οποίο ήδη έχουμε επισημάνει στο συνάδελφο ΚΤΕΛ Λάρισας, που μας εξυπηρετεί. Το πρόβλημα που παρουσιάσθηκε λοιπόν δεν οφείλεται σε έλλειψη πρόβλεψης, αλλά στην έκτακτη και ιδιαίτερα αυξημένη κίνηση της ημέρας και σε έλλειψη έγκαιρης ενημέρωσης μας.
Σε κάθε περίπτωση διαβεβαιώνουμε το επιβατικό μας κοινό ότι επιχειρούμε με κάθε μέσο την βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών. Στην προσπάθεια αυτή καλούμε τους φίλους μας επιβάτες να μας βοηθήσουν με δύο τρόπους: Πρώτον να προβαίνουν σε έγκαιρη κράτηση - ειδικά σε ενδιάμεσους σταθμούς ή να πληροφορούν γι’ αυτό το εκδοτήριο Φλώρινας για να μπορεί να γίνεται σωστός προγραμματισμός και δεύτερον να μας καταγγέλλουν κάθε γεγονός που αντιλαμβάνονται που είτε τους θίγει είτε χρήζει βελτιώσεως. Ειλικρινά πιστεύουμε ότι με την ενεργό συμμετοχή των επιβατών και καλύτεροι θα γίνουμε και ποιοτικότερες υπηρεσίας θα παρέχουμε.
Για μία ακόμη φορά εκφράζω την λύπη μας για το περιστατικό αυτό. Στο μέλλον θα προσπαθήσουμε, με νέα μέσα πιο έγκαιρης πληροφόρησης αλλά και με την βοήθεια και των επιβατών μας, να είμαστε συνεπέστεροι.

Για το ΔΣ
Ο Πρόεδρος
Σαράντης Γεωργακόπουλος

2 σχόλια:

  1. ειστε τυχεροι που η τροχαια κοιμαται......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΝΤΕ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΥΧΑΙΟ. ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Η ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΝΩ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΧΑΜΟΣ, ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΛΕΤΕ ΠΩΣ ΓΙΑ 4-5 ΑΤΟΜΑ ΔΕΝ ΒΑΖΕΤΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ.ΠΟΙΟΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΕΤΕ? ΑΠΟ ΑΜΥΝΤΑΙΟ ΕΩΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΔΕΣΣΑ Η ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ ΣΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΙΧΜΗΣ ΥΠΣΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ. ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ? ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΑΙΝΟ,ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΕΔΕΣΣΑ ΦΟΥΛ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΑΛΛΑ 10 ΑΤΟΜΑ. ΑΥΤΑ ΤΥΧΑΙΑ ΕΙΝΑΙ? ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!
    ΜΗΠΩΣ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΠΡΙΝ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΦΙΛΩΤΑ ΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΕΔΕΣΣΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.